Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

Ενημερωτικό σημείωμα (26ο Συμπόσιο Ποίησης)



Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Είχα αποφασίσει να μην βγάλω τελάλη!

Έλα όμως που το θρίλερ στη βαθμολογία 
και μερικοί ξεχασιάρηδες
μ' έχουν σε αναμμένα κάρβουνα...

Οι τελευταίοι θα κρίνουν τον νικητή (μάλλον!)

🎅🎄🎅
Ψηφίζετε ως απόψε στις 8 μμ. 
✏ ΕΔΩ
και μετά πάτε να κάνετε 
ρεβεγιόν με τα άλλα 8 άτομα 
που σας επιτρέπεται φέτος!
🎄🎅🎄

Σας φιλώ!
@

υγ: Κατά την αποκάλυψη των σχολίων θα κρατήσω τα 
τελευταία σχόλια μέχρι την αυριανή ανάρτηση 
των αποκαλυπτηρίων, για να σας κρατήσω 
-πουλάκια μου-
και εσάς σε αγωνία!
😉


9 σχόλια:

  1. Θρίλερ ε; Λογικό. Εγώ πχ ήθελα δυο τρία 3ρια ακόμη. Τόσο καλά τα ποιήματα και αυτήν τη φορά. Καλό κουράγιο αλλά και να μας κρατάς σε αγωνία μέχρι μεθαύριο τι να πω χαχαααχα Θα είναι απόλαυση η αποκάλυψη των σχολίων.
    Καλά να περάσεις με τα άλλα 8 άτομα που μας επιτρέπουν
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και χρόνια πολλά!
      Μέχρι αύριο το πρωί θα σας κρατήσω σε αγωνία Άννα μου! Αύριο έχουμε την τελετή λήξης!
      Σκέφτομαι να κρατήσω κρυφά τα τελευταία σχόλια όπου παίζεται το θρίλερ για να μην ξέρετε τι έχει γίνει μέχρι τελευταία στιγμή 😉
      Πολλά φιλιά και καλά να περάσεις 💖

      Διαγραφή
  2. Ας ήταν όλες οι αγωνίες σαν κι αυτή!
    Αριστάκι μου, στέλνω click away ευχές και φιλιά σε πακέτο💘🎄😍
    Καλά Χριστούγεννα κι ευχαριστούμε πολύ για τη γιορτινή φιέστα που μας χαρίζεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Είχα πάνω από χρόνο να κάνω ενημερωτικό σημείωμα κανελλένια μου! Μου είχε λείψει!
      Καλά Χριστούγεννα!
      Καλά να περάσετε!
      💕

      Διαγραφή
  3. Μα εγώ τώρα στολίστηκα! Σαν νύφη περιμένω... Αργά κυλούν οι ώρες αυτές... Το αύριο προσμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ποιότητα όλων των ποιημάτων είναι δεδομένη. Και αυτό αντανακλάται στην ...αγωνία της βαθμολόγησης. Που έπρεπε να είχαμε άλλες τόσες επιλογές. Μπράβο, ειλικρινά.
    Καλά Χριστούγεννα σε όλες και όλους
    Αριστέα μου φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή