Εννέα μικροί φίλοι, ηλικίας 11-12 ετών
έμαθαν, συζήτησαν, δημιούργησαν
μόνοι αλλά και μαζί στη δεύτερη δράση μου στην
καλοκαιρινή εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας της
έμαθαν, συζήτησαν, δημιούργησαν
μόνοι αλλά και μαζί στη δεύτερη δράση μου στην
καλοκαιρινή εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας της
που είχε θέμα τα διαφορετικά είδη φύλλων.
◙
Μαζί μου είχα φέρει πολλά, πολλά φρέσκα αλλά και ξερά φύλλα.
Τι ευτυχία να έχω κήπο και περιβόλι!
Έτσι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν, να αγγίξουν
αλλά και να μυρίσουν πολλά και διαφορετικά είδη φύλλων.
Να εντοπίσουμε διαφορές, να μιλήσουμε για τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης
αλλά και την αναγκαιότητα της πτώσης των φύλλων των Χειμώνα.
Η αίθουσα γέμισε έτσι με φύλλα πλατάνου, συκιάς, ευκαλύπτου, δάφνης,
πορτοκαλιάς και λεμονιάς, αχλαδιάς και αμυγδαλιάς,
βερικοκιάς, τζιτζιφιάς, γιούκα,
από το δέντρο βουρτσάκι,το φυτό νυχάκι, τριανταφυλλιάς, μολόχας, καλαμιάς,
αλλά και πιο λεπτά φύλλα όπως από γρασίδι κι αγριόχορτα
μα κι από αρωματικά φυτά όπως δεντρολίβανο,
βασιλικό, σέλινο, μαϊντανό, μέχρι και καυκαλίδα είχα
και τώρα που το θυμήθηκα ...ξέχασα το δυόσμο!
Η αίθουσα μοσχομύρισε σας λέω!
Κι έπειτα...
Έπειτα μιλήσαμε για τα ξερά φύλλα.
Πώς τα αποξηραίνουμε, ποια διαδικασία ακολουθούμε για να μένουν
επίπεδα αλλά και να μην τρίβουν.
Έδειξα στα παιδιά φύλλα που ξεράθηκαν φυσικά αλλά και
τα άλλα, τα "περιποιημένα" μου!
Και τι κάνω με αυτά.
Έπειτα τους έδωσα υλικά (liners, glitters, pearl pens, ακρυλικά και πινέλα)
και πολλά ξερά φύλλα,
και την ελευθερία να κάνουν ό,τι θελήσει η μικρή καλλιτεχνική ψυχούλα τους.
Και το έκαναν με το καλύτερο δυνατό τρόπο!
◙
Μαζί μου είχα φέρει πολλά, πολλά φρέσκα αλλά και ξερά φύλλα.
Τι ευτυχία να έχω κήπο και περιβόλι!
Έτσι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν, να αγγίξουν
αλλά και να μυρίσουν πολλά και διαφορετικά είδη φύλλων.
Να εντοπίσουμε διαφορές, να μιλήσουμε για τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης
αλλά και την αναγκαιότητα της πτώσης των φύλλων των Χειμώνα.
Η αίθουσα γέμισε έτσι με φύλλα πλατάνου, συκιάς, ευκαλύπτου, δάφνης,
πορτοκαλιάς και λεμονιάς, αχλαδιάς και αμυγδαλιάς,
βερικοκιάς, τζιτζιφιάς, γιούκα,
από το δέντρο βουρτσάκι,το φυτό νυχάκι, τριανταφυλλιάς, μολόχας, καλαμιάς,
αλλά και πιο λεπτά φύλλα όπως από γρασίδι κι αγριόχορτα
μα κι από αρωματικά φυτά όπως δεντρολίβανο,
βασιλικό, σέλινο, μαϊντανό, μέχρι και καυκαλίδα είχα
και τώρα που το θυμήθηκα ...ξέχασα το δυόσμο!
Η αίθουσα μοσχομύρισε σας λέω!
Κι έπειτα...
Έπειτα μιλήσαμε για τα ξερά φύλλα.
Πώς τα αποξηραίνουμε, ποια διαδικασία ακολουθούμε για να μένουν
επίπεδα αλλά και να μην τρίβουν.
Έδειξα στα παιδιά φύλλα που ξεράθηκαν φυσικά αλλά και
τα άλλα, τα "περιποιημένα" μου!
Και τι κάνω με αυτά.
Έπειτα τους έδωσα υλικά (liners, glitters, pearl pens, ακρυλικά και πινέλα)
και πολλά ξερά φύλλα,
και την ελευθερία να κάνουν ό,τι θελήσει η μικρή καλλιτεχνική ψυχούλα τους.
Και το έκαναν με το καλύτερο δυνατό τρόπο!
Στο τέλος δημιουργήσαμε ένα συλλογικό έργο, το υπογράψαμε
και το δωρίσαμε στη Βιβλιοθήκη
ως ενθύμιο αυτής της εκδήλωσης.
Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για βιβλία με κατασκευές,
κολάζ, δημιουργίες με ή χωρίς φύλλα και δανείστηκαν βιβλία
για να μάθουν περισσότερα.
Γιατί και η καλλιτεχνία δεν αρκεί να είναι στο αίμα σου.
Χρειάζεται και η γνώση!
Μαζί μας και η υπεύθυνη των προγραμμάτων
της Βιβλιοθήκης Πύργου, κ. Νίκη Κατσιάπη,
την οποία κι ευχαριστώ θερμότατα για όλη της την υποστήριξη.
Σας φιλώ γλυκά
@ριστέα