Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Photo a Day Μέρα 27η

Photo a Day 27 December :  how you relax

Είναι ωραίο το τεμπέλιασμα κάπου-κάπου! Να ξαπλώνεις και να κοιτάζεις το ταβάνι. Και να μην κάνεις τίποτα. Ή να κάνεις μόνο ό,τι σε ευχαριστεί... Για παράδειγμα ακούγοντας μουσική, διαβάζοντας ένα βιβλίο, ονειροπολώντας.....
Συνήθιζα από μικρή να ξαπλώνω στα πατώματα. Η μαμά διηγείται συχνά ότι με έβρισκε κάτω από τα τραπέζια ή πίσω από τους καναπέδες. Εγώ νομίζω ότι από τα χαμηλά παρατηρούσα από μια άλλη οπτική τα πράγματα.....
Μεγάλωσα κι άλλαξα σε πολλά. Αλλά όχι σε όλα. Εξακολουθώ να "κυλιέμαι" κάτω όταν χαλαρώνω. Έχω κι αγαπημένες μεριές μέσα στο σπίτι. Με ένα βιβλίο ή χωρίς, με τη μουσική για παρεΐτσα, η απόλυτη ξεκούραση για μένα : να απλώνομαι στο πάτωμα, να τεντώνομαι, να κάνω ασκήσεις χαλάρωσης, να νιώθω ότι λύνομαι, αποσυντίθεμαι,  για να με μαζέψω έπειτα, να με συναρμολογήσω ξανά και να συνεχίσω με φορτισμένες τις μπαταρίες μου!

Στη φωτό της ημέρας λοιπόν
relax στο πιο αγαπημένο μου σημείο...
(έχει και χώρο να κουτρουβαλήσω άνετα)


Και τώρα μπορώ να αποσυρθώ να χαλαρώσω και στα πιο μαλακά, στο κρεβατάκι μου !
Είμαι κι ελαφρώς αρρωστούλα σήμερα, χωρίς άλλες αντοχές. 
Σας καληνυχτώ
@ριστέα


18 σχόλια:

  1. Περαστικά..ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό και να ξυπνήσεις αύριο περδίκι!!
    Το αγαπημένο σου σημείο μου φαίνεται ιδανικό για χαλάρωση..φιλάκια και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Δεν είναι σοβαρό, απλά δεν αισθάνομαι καλά και πονάει το κορμί μου! Χθες είχα και πονοκέφαλο.
      Αλλά σήμερα στις επάλξεις, στη δουλειά.
      Φιλιά κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Ξύπνησα άγρια χαράματα σήμερα για να προλάβω να σας γράψω :)) Αυτό με το πάτωμα το είχα και εγώ μέχρι πριν λίγα χρόνια! Το δικό σου πάντως σημείο χαλάρωσης μου αρέσει :)
    Ελπίζω να νιώθεις καλύτερα σήμερα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Παρασκευή μου.
    Δεν είμαι στα "καλύτεροτερα" μου αλλά θα περάσει!
    χεχε θα την άρπαξα στα πατώματα που κυλιέμαι :-D
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Στα πατώματα είμαι ειδική!χαχαχα!Το χειμώνα σπάνια αλλά το καλοκαίρι με τις αφόρητες ζέστες ξαπλώνω πιο πολύ για δροσιά.Μόνο με το μαξιλάρι!Το χρησιμοποιώ σαν αιρ κοντίσιον!χαχαχα!
    Ενδιαφέρουσα πάντως δημοσίευση!
    Περαστικούλια σου γλυκιά μου και φυλάξου όσο μπορείς, γιατί μ΄ αυτόν τον καιρό κυκλοφορεί πολύ ίωση και με το ζόρι κρατιέμαι!
    Πολλά φιλιά και μια ζεστή αγκαλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ! Καλησπέρα!
      Απόψε το χρειάζομαι το πάτωμα!
      Ήμουν που ήμουν εξαντλημένη κουβάλησα και πόσα ξύλα πάνω ...με αποτελείωσα!
      Αυτό με το πάτωμα το καλοκαίρι το έκανα παλιά! :)
      Τώρα να πω θα προσέχω; Ψέματα θα πω!
      Αφού πρέπει να γίνουν πράματα ! Ποιος θα μου τα κάνει;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Με ένα γέλιο,
    με ένα δακρυ,
    με απέραντη αγάπη
    οι φετινές γιορτες
    να 'ναι όπως εσύ τι θες!!
    Με υγεία,
    ε ευτυχία
    και παντοτινή μαγεία!!!
    Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που έδωσες σημεία ζωής! Ανησυχούσα για σένα!
      Χρόνια πολλά καλέ μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Περαστικουλια σου γλυκουλα μας... Απο την κουραση θα ειναι!
    Και η κορη μου το εχει αυτο με τα πατωματα, κατω απο παγκους και τραπεζια, πισω απο πολυθρονες.... Της αρεσει να καθεται εκει να ζωγραφιζει, να διαβαζει, να μαζευει πραγματακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου Δήμητρα! Κι εγώ έτσι πιστεύω ...ότι εξαντλήθηκα , με κόλλησε λιγάκι και ο μικρός ανιψιός ...δεν ήθελε και πολύ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! :)))

      Διαγραφή
  7. πωπω!!με τέτοιο χαλί και εγώ θα ήθελα να κυλιστώ !!!!περαστικά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς δεν είναι χαλί! Είναι η μοκέτα της κουζίνας μου! :))))
      Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!

      Διαγραφή
  8. Περαστικά σου, κουκουλώσου κάτω απ΄τα σκεπάσματα ώστε να έχεις γίνει καλά μέχρι την Πρωτοχρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται να την πέσω και να θέλω! :(
      Με το που γύρισα από τη δουλειά κουβάλησα ξύλα πάνω ! Την ταλαιπωρία δεν τη γλιτώνω εύκολα!

      Διαγραφή
  9. Περαστικούλια σου όμορφη!!
    Τί όμορφο τραγουδάκι μας έβαλες από την Enya..Λες και είμαστε σε παραμύθι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου!
      Fairytale λέγεται! Παραμυθένιο δεν θα ήταν;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα!!
    Ελπίζω τώρα που διαβάζεις αυτές τις γραμμές να είσαι ήδη πολύ καλύτερα!!!
    Εγω αγαπώ περισσότερο να στριμώχνομαι σε αναπαυτικούς καναπέδες παρέα με το ζεστο πουπουλένιο μου πάπλωμα!!
    Με καυτή σοκολάτα,αναμμένο τζάκι και μια καλή ταινία!!
    Παράδεισος!!!!!!!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Ναι σαφώς είμαι καλύτερα! :)
      Μια χαρά και η δική σου χαλάρωση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή