Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ζευγάρι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ζευγάρι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Είναι Χειμώνας και το χειμώνα θέλεις μια αγκαλιά ...



-Έλα! Από χθες σε ψάχνω. Είχα ιδέα!
-Ωχ! Εσύ κι ιδέα; Έτσι λέμε την όρεξή σου για "χαζέικες" αναρτήσεις;
-Καλέ δεν είναι ακριβώς ιδέα. Απλά λυσσάξανε να το μαδήσουν 
αυτό το δυνατό φύλο στη γειτονιά  και λέω να κάνουμε κάτι 
να το επανασυγκολλήσουμε.
Να μιλήσουμε για τα πράγματα που λέμε ευχαριστώ το θεό που υπάρχουν!
Οι άντρες!
-Μπα ! Πώς το έπαθες και σε έπιασαν οι καλές σου; 
Κάτι μου μυρίζει εδώ κι έχω μύτη εγώ ...θα το βρω! Πού θα μου πάει!
-Ναι καλά ! Μέχρι να το βρεις πάω εγώ να γράψω!

Mμμ...σκέφτομαι! 
Εγώ δεν είμαι ειδική να μιλήσω γιατί τους έχουμε ανάγκη. 

Έχω μάθει βλέπεις να μην τους έχω ανάγκη!

Κι αυτό από κάτω ίσως και να μη μου λέει τίποτα!




Αλλά μου κάνει για εργάτης !
Οκ!  Το'χω!
Ευχαριστώ λοιπόν το θεό που υπάρχουν οι άντρες γιατί:

Χωρίς αυτούς πώς θα αλλάζαμε το σκασμένο λάστιχο,
την καμμένη λάμπα, τα φώτα γενικώς!

..................................................................................

Μπα ! Σήμερα δε μου βγαίνει το αστείο μου κομμάτι με τίποτα!
Συγχωρέστε με!

Έκλεισα τα μάτια,.
Κι είδα εικόνες.
Εικόνες που με γέμισαν συναισθήματα!
Θέλω να είμαι ειλικρινής...
Δεν είναι ότι θέλω να σώσω το χαμένο τους γόητρο!
Είναι... που είναι χειμώνας.
Και το χειμώνα είναι ωραίο να έχεις μια ζεστή αγκαλιά τις νύχτες,
Να χουχουλιάζεις τις Κυριακές το πρωί
και να σου φέρνει το πρωινό στο κρεβάτι.



Είναι όμορφο να έχεις μια ψυχή δίπλα σου, 
να μοιράζεσαι τους φόβους σου, 
τις ανασφάλειες για το μέλλον σου
τις επιθυμίες σου, τις ανάγκες σου.
Να αλαφρώνεις λίγο από το βάρος....

Να έχεις ένα μπράτσο, τις κακοτοπιές της ζωής να αντέχεις.
Να μοιράζεσαι το δάκρυ σου, για κάποιον που σε πίκρανε.
Τη χαρά σου, για μια επιτυχία σου....

Να κάνεις σχέδια...
Ή να μην κάνεις σχέδια.
Απλά να χαζεύεις μαζί του τη φωτιά.



Να ξέρεις ότι Μαζί θα προσπαθήσετε...
Να αντέξετε και τις καλές στιγμές και τις δύσκολες.
Να μοιράζεστε..
Ακόμα και τις τρέλες σας


Ναι, είναι όμορφο να έχεις μια ζεστή αγκαλιά. 
Ενίοτε και υγρή...
Ένα κορμί που να πάλλεται για σένα μόνο,
κι οι δονήσεις του να σε στέλνουν σε απέραντες φωτεινές εκτάσεις.
Όχι στα τάρταρα!


Συγχωρέσετε με .
Δεν μπόρεσα να τα σπάσω σήμερα, να τα κάνω όλα ρημαδιό!
Είναι που είναι Χειμώνας....
Και το Χειμώνα είναι όμορφο να έχεις δίπλα σου μια ζεστή αγκαλιά.....
Ένα χέρι να σε κρατάει τρυφερά....


Αρκεί να μην έχει τα ελαττώματα που αναφέρθηκαν διεξοδικά εδώ!

Καλή σας μέρα.
@ριστέα
_________________________________________

Αν θέλει κάποια φίλη αναγνώστρια να το συνεχίσει μπορεί!
1.Δεν έχει στάνταρ φωτογραφία!  Βάζει η καθεμιά ό,τι γουστάρει τρελά!
2. Δεν μοιράζεται σε στάνταρ νούμερο παθόντων! 
Πού να ψάχνεις να βρίσκεις 10 άτομα κάθε φορά ρε πουλάκι μου;
3. Το θέμα είναι ελευθέρας βοσκής! Σοβαρό ή αστείο στο χέρι σας είναι!
Ποια αναλαμβάνει την πρόκληση;