Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Εικόνες Φθινοπώρου....

Άλλος μπορεί να βρίσκει τις φθινοπωρινές εικόνες μελαγχολικές, άλλος μπορεί να ξετρελαθεί με τα χρώματα....  
Συγκέντρωσα εδώ αγαπημένες φωτογραφίες που φύλαγα στο αρχείο μου ...δεν είναι δικές μου ' μακάρι να ήταν! 


Λατρεύω το καλοκαίρι.... Περνάω όμως πιο δημιουργικές στιγμές άνοιξη και φθινόπωρο πάντα!

Αυτό το κίτρινο-πορτοκαλί εμένα μιλάει μέσα μου! Δίνει χρώμα στους χώρους του σπιτιού μου , στα έργα ζωγραφικής μου, στη σκέψη μου...

Το γλυκό αεράκι που μπαίνει από το παράθυρο το νιώθω σαν χάδι.



Όπως με συγκινούν ακόμα και οι ξεθωριασμένες αναμνήσεις ....

Η έρημη παραλία δεν με μελαγχολεί... 

Τι κι αν φαίνεται μουντή η εικόνα ...Για μένα είναι πρόκληση ...Θα ξαναβγει ο ήλιος ! Θα ξαναγεμίσει ζωή το λιμάνι. Θα έρθει ξανά η αγάπη που ζεσταίνει τα πάντα.....

Και τα φύλλα που πέφτουν θα γίνουν ένα όμορφο σκηνικό....λίπασμα για το έδαφος , τροφή για τα δέντρα......



Και έρχεται έπειτα και η βροχή που ξεπλένει τα πάντα ...τη σκόνη του καλοκαιριού, τις στιγμές που θέλεις να ξεχάσεις ... και δροσίζει, αν εσύ διψάς για δροσιά!







Μερικοί άνθρωποι στη βροχή αισθάνονται βρεγμένοι...άλλοι πάλι νιώθουν τη βροχή και την απολαμβάνουν ..... 

Έτσι έχει να κάνει με όλες τις εποχές , με όλα τα πράγματα στη γη ...Δεν αρέσουν σε όλους τα ίδια, ευτυχώς δηλαδή! Εσύ όμως διαλέγεις πως θα αισθανθείς και τι θα κρατήσεις....
Δείτε τα πράγματα με άλλη ματιά! Δείτε ακόμα και στα άσχημα και στα δύσκολα την ομορφιά που κλείνουν μέσα τους!

Είμαι η airis και δεν τελείωσα με το Φθινόπωρο ακόμα!
Καλημέρες!!!!!




39 σχόλια:

  1. Kαλό φθινόπωρο! Το αγαπώ το φθινόπωρο και οι φώτο σου με έκαναν να το λατρέψω.Αν και φθινόπωρο πραγματικό εδώ στη χώρα μας έχουμε χρόνια να δούμε...........
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Μα δεν είναι όμορφες οι εικόνες του ...όσο και της άνοιξης! Ευτυχώς που κάθε εποχή έχει άλλη χάρη! Εγώ μένω σε εξοχή ... έχω την τύχη να το απολαμβάνω κάθε χρόνο! Μάλλον θα πρέπει να τραβήξω δικές μου φωτογραφίες ε;
      Καλό μήνα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!Πανέμορφες εικόνες..Για πρώτη φορά δεν με μελαγχολεί το φθινόπωρο..Και η μουσική σου επιλογή πολύ μου αρέσει..Οι Madrugada είναι από τους αγαπημένους μου!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Χαίρομαι που το βλέπεις αλλιώς τώρα!
      Ναι, άλλαξα μουσικούλα! Εβαλα μερικά αγαπημένα κομμάτια! :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Κα-τα-πλη-κτι-κή ανάρτηση, Αριστέα μου!
    Ειλικρινά!
    Μου άρεσε ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Και τα λόγια σου και οι φωτογραφίες! Όλα!

    :)

    Χίλιες υπέροχες καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Πέρασα πολύ όμορφα το πρωί με το καφέ μου ! Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση όταν βλέπω ότι άρεσε και στους άλλους!
      Χίλιες υπέροχες καλησπέρες!

      Διαγραφή
  4. τι όμορφη ανάρτηση φίλη μου! ονειρικές εικόνες, υπέροχα λόγια. καλό μήνα (ο αγαπημένος μου μήνας) !! σεπτεμβριανό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Σε ευχαριστώ Μαρία μου ! Γελάω με το Σεπτεμβριανό φιλί! Καλό μήνα και σε σένα!
      Και εμένα μου αρέσει ο Σεπτέμβρης! Έχω και τη γιορτούλα μου τον μήνα αυτό! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. προτιμώ το καλοκαίρι από τον χειμώνα, την άνοιξη από το φθινόπωρο αλλά...την ομορφιά της κάθε εποχής την βλέπω και την χαίρομαι, ωραίες είναι όλες οι εποχές αν ξέρεις να απολαύσεις τα θετικά τους και θα συμφωνήσω είναι πιο ωραία να χαζεύεις την θάλασσα χειμώνα...
    καλημέρα πριγκίπισσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως και εσύ χαρά μου!Πώς επικοινωνούμε εμείς! :))
      Καλησπέρα ... (να χαζεύεις το άγριο τοπίο με την κατάλληλη αγκαλιά ε;)

      Διαγραφή
  6. Όμορφα δοσμένη η ατμόσφαιρα του Φθινοπώρου. Να είσαι καλά. Καλό μήνα, iris. Πάντα ευαίσθητη και χαμογελαστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΦΙLH ΜΟΥ Η ΑIRIS ΝΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΑΝ. ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΕΣ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ανώνυμε ... δεν έχεις όνομα δεν ξέρω ποιος είσαι ....αλλά καλό μήνα και σε σένα! :)

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα!!!! Τέλειες οι φώτογραφίες και κυρίως τα σχόλια που τις συνοδεύουν. . .
    Καλή συνέχεια. . .περιμένουμε κι άλλα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :)) Ελπίζω να έχω εμπνεύσεις και να συνεχίσω να σας ενθουσιάζω!!!

      Διαγραφή
  9. Beautiful photos and post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hi lovely, thank you so much for your visit!!! I follow you now!!
    Have a good week!
    Besos, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάπου διάβασα ότι το φθινόπωρο είναι σαν την Πρωτοχρονιά, νέες αρχές, νέες αποφάσεις.Με έκανε να δω με άλλο μάτι το φθινόπωρο και τι σύμπτωση! μετά από αυτό, διαβάζω τη δική σου ανάρτηση.
    Εικόνες και εικόνες σε λόγια!
    Αγαπώ τη βροχή, μου αρέσει να περπατώ και να βρεχομαι, να κολυμπώ στη θάλασσα και να βρέχει, να μυρίζω τη φύση στο απόβρεχο (ζω κι εγώ κοντά στη φύση),μου αρέσουν ακόμα και τα χρώματα του φθινοπώρου, όμως δε παύει να μου προκαλεί μια μελαγχολία.Ισως τελικά ήρθε ο καιρός να αναθεωρήσω για αυτή την εποχή.
    Αυτό εννοούσα, ότι η κάθεμια σας μπορείτε να με κάνετε να δω κάποια πράγματα αλλιώς.Κούρασα :) αλλά ήθελα να ξέρεις τι σκέψεις, μου γέννησε η πολύ όμορφη και τρυφερή ανάρτηση σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι το βλέπω και εγώ το φθινόπωρο! Νέα ξεκινήματα...φροντίζω το σπίτι , κάνω μικρο-αλλαγές
      τα βλέπω όλα με άλλο μάτι !
      Αν βοήθησα με τις εικόνες μου έστω και λίγο χαίρομαι αφάνταστα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Πολύ καλές φωτογραφίες! Δηλώνω κι εγώ μεγάλος fan αυτής της 'μελαγχολίας' του φθινοπώρου!
    Σου συνιστώ να ψάξεις μουσικές gothic, ethereal, doom metal, post-rock κλπ. ταιριάζουν απόλυτα με τέτοια εποχή. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η gothic μου αρέσει ιδιαιτέρως ! Άσχετα αν εδώ μέσα επέλεξα μετά από πολλές αλλαγές χαλρωτική μουσική!
      Χαίρομαι που άρεσαν οι φωτό που διάλεξα για να τιμήσω αυτή την όμορφη εποχή! :)

      Διαγραφή
  13. Η ζωή είναι ένα θαύμα. Αυτούσιο. Πράγματι.
    Η μόνη περίπτωση να κυριεύσει έναν άνθρωπο, για τα όσα χρόνια υπάρχει, είναι να τη βιώσει, μόνο,
    από την πλευρά της ποιητικότητάς της.

    Όμορφο ντεκόρ..

    ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΙΣΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ θαλασσοπόρισσα... Η ζωή είναι ποίηση ! Αρνούμαι να τη δω ως κάτι λιγότερο!
      Και γεμάτη ομορφιές! Ακόμα και στα άσχημα ο καθένας μπορεί να εκτιμήσει χίλιες αμέτρητες ομορφιές....

      Διαγραφή
  14. τι ομορφο iris... πραγματικα γραφεις πολυ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      airis το @ το χρησιμοποιώ σαν καλλιτεχνικό! :-D
      Αλλά καλύτερα @ριστέα τελικά!

      Διαγραφή
  15. πες μου αν μπορω να κοινοποιησω κατι απ αυτα που γραφεις στο facebook, φυσικα με το ονομα της σελιδας σου. aggeroula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορείς με μια απλή αναφορά στο μπλογκ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ που ρώτησες! Άλλοι το έκαναν χωρίς να με αναφέρουν! Όχι ότι αυτά που γράφω δεν έχουν ειπωθεί ξανά... παρθενογένεση στη σκέψη δεν υπάρχει πια δεν λένε; Αλλά ε; Κάπως βασάνισα κι εγώ τη ψυχούλα μου για όλα αυτά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Μετά το άστατο καλοκαίρι ήλθε το φθινόπωρο για να μας αλλάξει την διάθεση.
    Καλό να είναι για όλους μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βλέπεις κι εσύ αισιόδοξα τη μελαγχολία του Φθινοπώρου Αλέξανδρε :)))
      Καλό Φθινόπωρο λοιπόν :)))

      Διαγραφή
  17. Όμορφες εικόνες.
    Σήμερα βρήκα την ευκαιρία να τις απολαύσω.
    Ας κρατήσουμε την αισιοδοξία του φθινοπώρου.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. υπεροχο.μπραβο αιρις μου..να μην τελειωσεις..να απολαύσουμε κι άλλες φωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με εκφράζουν τα όσα γράφεις...'Έτσι λοιπόν σου δίνω ένα μικρό Liebster Award...
    http://2-3pragmatapoudenxerogiaftin.blogspot.gr/2015/01/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ ωραία τα ντεκπουπάζ σου.. και μπράβο!!!! καλά να περνάς καλές διακοπές, καλον ΧειμώνΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή