Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 17η

Photo a Day 17 January : ready !

Έτοιμο! 
Αυτό κι αν μου ακούστηκε περίεργο! Στις οδηγίες της η FMS, όπου βγάζει τη λίστα με τα θέματα της φωτογραφικής πρόκλησης, γράφει πάνω-κάτω: φωτογράφισε κάτι που είναι έτοιμο (πχ το φαγητό σου) ή κάποιον που είναι έτοιμος για κάτι (πχ να πάρει το λεωφορείο).

Εγώ πάλι θέλω πρώτα να ασχοληθώ με τη λέξη. Να τη νιώσω δική μου. Να μπω μέσα της. Θέλω να μου μιλήσει.... Τι έχει να μου πει το επίθετο "έτοιμος";
Έτοιμος θα πει σχεδόν τελειωμένος, άρα έχει μέσα του κάτι από το "τέλειο" ή το "τέλος".. Να θυμώσω τώρα με τη λέξη ή να την αφήσω να με πάει αλλού; 
Α να όμως που σκέφτηκα αμέσως κάτι σχετικό που μου άρεσε....
Θα ήθελα να ήταν "έτοιμη" ως δια μαγείας η απογραφή μου και να την παρέδιδα αύριο κιόλας! Τι αύριο; Τώρα! Χτες! Αλλά για να είναι έτοιμη πρέπει να φροντίσω εγώ. Τίποτα δεν γίνεται έτσι μαγικά από μόνο του αν δεν κουραστείς ( εκτός βέβαια από τα θαύματα αλλά κι αυτά απαιτούν μεγάλη πίστη στην τελική).
Για να φας πρέπει να δουλέψεις, να το παλέψεις.Να "ετοιμάσεις" το  φαγητό σου. Να το κερδίσεις! Χρειάζεται επίσης προετοιμασία, μεράκι, ίσως ιδρώτα και μετά να αναφωνήσεις : "ready"! "done"! και να το γευτείς. 
Όχι δεν θα θυμώσω με το "έτοιμο", το σχεδόν τελειωμένο, το σχεδόν τέλειο! Θα προσπαθήσω να φωτογραφίσω  θέματα σχεδόν "έτοιμα" κι από δω και πέρα θα θυμάμαι να εργάζομαι εντατικά για να φτάνω στο επιθυμητό!

Χθες ο ουρανός μας τρομοκράτησε...
Μάζευε σύννεφα, έπιασε δυνατός αέρας και να τρία στιγμιότυπα
έτοιμα για βροχή!



 Στις 3 παρά ένα είμαι "έτοιμη" να κάνω ένα σούπερ σύντομο διάλειμμα 
για να τσιμπήσω κάτι πρόχειρο

 Και να η σούπα μου (από κουάκερ) έτοιμη για να τη φάω
και να με στηρίξει έως το επόμενο γεύμα μου

Το τζάκι μου καθαρισμένο κι έτοιμο να δεχτεί τη φωτιά!
Ο καθαρισμός του και το κουβάλημα των ξύλων είναι ταλαιπωρία για μένα
αλλά η ζεστασιά του και η παρέα του ανεκτίμητα!

 Θα σας έβαζα κι εμένα με τις πιζάμες μου έτοιμη να πέσω στο κρεβάτι μου
αλλά θα έπεφτε πολύ γέλιο, με τα εκατό σκυλάκια της Δαλματίας να τρέχουν πάνω μου
κι εγώ την ήθελα σοβαρή τούτη τη δημοσίευση!

Για αυτό και θα κλείσω με τους στίχους του αγαπημένου μου Καβάφη 
γιατί όταν πρωτοδιάβασα το θέμα της ημέρας αυτοί μου ήρθαν στο μυαλό εμένα!

Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ’ όχι
με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
κι αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις.
(απόσπασμα από Απολείπειν ο θεός Aντώνιον)


Συννεφιασμένες, υγρές καλημέρες
@ριστέα

20 σχόλια:

  1. Kάπως έτσι ήταν κι εδώ εχθές ο ουρανός κι έφερε κατακλυσμό ... τρομάξαν τα ζώα μου και ήθελαν να μπουν στο σπίτι , το μόνο καλό είναι πως συνυπάρχουν ήρεμα σκυλιά και γατιά και μετά αυτή η υγρασία που το βράδυ έγινε παγωνιά!
    Αν δεις το δικό μου τζάκι κατάμαυρο είναι ... βέβαια εμείς το ανάβουμε χρόνια τώρα από τον Νοε. μέχρι και τον Μάρτιο , έχω μαγειρέψει σε αυτό, έχουμε ψήσει, μας έχει κρατήσει συντροφιά όταν κόβεται το ρεύμα , όμως είναι πραγματικά δύσκολο όπως το γράφεις να μεταφέρεις ξύλα ... μη νομίζεις όμως ... κι εμείς κάτω από τις σκάλες τα αποθηκεύουμε οπότε κάπως σαν εσένα παιδευόμαστε :)

    Φιλιά καλή μου airis, να έχεις μια όμορφη μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Levinaki μου. Μιας και το έθιξες είναι μεγάλη η ταλαιπωρία του... Πρέπει να κάνω ολόκληρο κύκλο γύρω από το σπίτι από κει που τα έχουν αποθηκεύσει οι δικοί μου, να τα ανεβάζω στον πρώτο όροφο και να περνάω μέσα από δωμάτια για να φτάσουν τα ξύλα στον προορισμό τους : δηλαδή στο τζάκι! Ουφ κουράστηκα και μόνο που έγραψα τη διαδρομή! Φαντάσου όταν την κάνω!
      Αλλά ΑΞΙΖΕΙ όλη η κούραση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα από την κρύα Κύπρο. Μου άρεσε η φώτο με το τζάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου!
      Κι εδώ χάλια είναι ο καιρός.Κρύο και βροχές!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  3. Με όλα τα έτοιμα σου είμαι σύμφωνη.
    Ακόμη και με αυτά που κοντεύουν να είναι έτοιμα.
    Δεν συμφωνώ όμως με τίποτε με τη σούπα κουάκερ.
    Δεν την αντέχω αυτή τη γεύση.
    Κάτι μπισκότα φτιάχνω μόνο με κουάκερ και δεν τρώω ούτε απ΄ αυτά να φανταστείς...
    Φιλιά και δεν πειράζει αν δεν είμαστε έτοιμοι.
    Σκέψου για πόσα πράγματα ποτέ δεν θα είμαστε έτοιμοι να τα δεχτούμε και να τα διαχειριστούμε.
    Ας αφήσουμε και κάποια να έρθουν όπως θέλουν αυτά και να μας βρουν ανέτοιμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Φλώρα μου τη λατρεύω! Είναι από τις 10 τροφές που δεν θα μπορούσα ποτέ να ζήσω χωρίς να την έχω στη διατροφή μου! Κι όχι μόνο από άποψη υγιεινής διατροφής! Μου αρέσει πραγματικά!
      Έχουμε ιστορικό εμείς οι έλληνες: της τελευταίας στιγμής! Το κάνω πολλές φορές αλλά δεν μου αρέσει!
      Μάλλον στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν μυρμηγκάκι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Από σύννεφα και βροχή άλλο τίποτα!Άντε να δούμε πότε θα βγει ο ήλιος!
    Μια ακόμα όμορφη δημοσίευση Αριστέα μου κι οι φωτογραφίες σου σούπερ!Πάντως σούπα με κουάκερ δεν έχω δοκιμάσει ποτέ!
    Το να ΄μαι έτοιμη σε κάτι γενικά μ΄ αγχώνει.Όχι η τελειότητα όσο τα περιθώρια του χρόνου!Τις πιο πολλές φορές βέβαια τα καταφέρνω στο παρά πέντε!αχαχαχα!
    Χαρούμενη και ζεστή καλημέρα γλυκιά μου και να περνάς καλά!
    Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά ισχύουν όσα έγραψα από πάνω στην αγαπητή μας Φλώρα! Είμαστε πολύ της τελευταίας στιγμής , του παρά πέντε στην Ελλάδα!
      Αλλά η σωστή προετοιμασία χρειάζεται σε πολλά!
      Χρειαζόμουν τη ζεστή καλημέρα σου! Έχει άθλια μέρα!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  5. ειναι τ αγαπημενο μου ποιημα του Καβαφη, Αριστεα μου.... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ετοιμη!!!! Για νεες σκανταλιες,για πειραγματα,για να μοιρασω αγαπη,φροντιδα,χαδια κ φιλια! Α,μα κ φυσικα αγκαλιτσες!!!!
    Κ δακρυα κ γελια κ ξεφωνητα!!! :-P
    Ετοιμη για ολα,μα μην με οριοθετησεις σε χρονικα πλαισια... Τοτε με εχασες!!!
    Η αδρεναλινη μου χτυπαει κοκκινο οταν εχω να προλαβω σε ελαχιστο χρονο ενα σωρο πραγματα που ενω ειχα περιθωριο, αφαιρεθηκα κ αφησα την ωρα να περασει!
    Ελληνιδα της τελευταιας στιγμης που μπορει να σε φτασει σε κατασταση νευρικου κλονισμου,κατι σαν το μαρτυριο της τελευταιας στιγμης! ;-)
    (θα μπορουσα ναχα ξεκινησει ετσι μια ομορφη αναρτησουλα,χεχε!!!!:-P )

    Ομορφα που ειναι στα μερη σας ακομη κ με βαρυ ουρανο! Ημασταν εκειγια λιγες μερες φετος το καλοκαιρι. Αγαπω Πελοποννησο! Αγαπω Ελλαδα!!!

    Φιλακια ζεστα κ καπνιστα απτο τζακακι!!! ;-)
    Τελεια συντροφια τα χειμωνιατικα βραδια...

    Καλο βραδυ! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλώς το τρελούτσικο πλασματάκι μου! Τις έβαλες τις μικρές για ύπνο και βγήκες στο σεργιάνι;
      Μωρ' κι εγώ μην νομίζεις ότι ξεφεύγω πολύ: της τελευταίας στιγμής σε πολλά πράγματα αλλά μου αρέσει η προετοιμασία επίσης! Μου αρέσει ο χειμώνας να με βρίσκει πανέτοιμη, μια χρεωκοπία με γεμάτα τα ντουλάπια, μια κακοτυχία έτοιμη συναισθηματικά να την αντιμετωπίσω!
      Χθες όντως ήταν ένας πανέμορφος σκοτεινιασμένος ουρανός! Τα δέντρα ήταν πανέμορφα όπως φυσούσε κι εγώ θα προτιμούσα εκείνη την ώρα να είμαι στο κρεβάτι μου κι όχι στη δουλειά!
      Φιλιά χαρά μου ! Γυρίζω στο γράψιμό μου ( της απογραφής!)
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Που να φανταζόμουν πως με μια λέξη σαν αυτή θα έφτιαχνες άλλη μια τόσο όμορφη ανάρτηση.
    Πάω να ξαπλώσω....τα όριά μου εξαντλήθηκαν!!! Το κεφαλάκι μου κοντεύει να σπάσει!! Ήθελα ουισκάκια; Καλά να πάθω!
    Καλό μεσημέρι Αριστέα μου! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή; Ούτε εγώ το φανταζόμουν ότι θα τα κατάφερνα όχι να γράψω κείμενο ( όπως συνήθισα να κάνω) αλλά ούτε μία φωτογραφία να τραβήξω!
      Τελικά ότι μου έχει κακοφανεί αυτό μου έχει βγάλει τη δημιουργικότητά μου μάλλον!
      ΥΓ: αχαχαχα! Επιτέλους από το πρωί τώρα βρήκα την ευκαιρία να γελάσω με τα καμώματά σου! :))))
      Το έκοψα εγώ και το άρχισες εσύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Κι εμένα αυτοί οι στίχοι μου έρχονται πάντα στο μυαλό όταν λέω αυτή τη λέξη..πολλές φορές τους λέω κιόλας δυνατά και με κοιτάζουν κάπως..κι εδώ πάντως τα σύννεφα έκαναν καλές ετοιμασίες...όλο βρέχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συχνά πυκνά απαγγέλνω Καβάφη κι εγώ! Συχνά πυκνά με περνούν για τρελή! αχαχαχα!
      ΥΓ: Μας έχει τσακίσει πόσες μέρες τώρα η βροχή! Κι αυτή τη στιγμή μπουμπουνίζει κι αστράφτει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. εμένα μου αρέσουν τα σκυλιά Δαλματίας!! χι χι.. δεν κατάλαβα γιατί δεν θα ήταν σοβαρή η ανάρτηση!! :) υπέροχες οι έτοιμες εικόνες προς φωτογράφηση Αριστέα μου, το σκέφτηκες βλέπω σε βάθος το θέμα. σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!!!!!!!! Τώρα που το σκέφτομαι θα ήταν μια ευκαιρία να διασκεδάσουμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. κράτα το για επόμενο θεματάκι! :) να κάνουμε διαγωνισμό πυτζάμας να γελάσουμε, γιατί και οι δικές μου δεν πάνε πίσω! χα χα.. :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Να ένα θεματάκι που δεν το έχει σκεφτεί η FMS για τη φωτογραφική πρόκληση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή