Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Μαζί με τον καφέ # 31: Κοινωνία Ώρα Αγάπης ( νέο δρώμενο)

΄dreamed, cat, true, over, book, coffee

Τι είναι αλήθεια η Ανάσταση που κάθε χρόνο γιορτάζουμε 
ως επέτειο, αν όχι μια γιορτή αγάπης;
Μια γιορτή που ερχόμαστε λίγο πιο κοντά
με όσους αγαπάμε, με όσους μας έχουν ανάγκη.
με όσους πονούν και τραβούν το δικό τους Γολγοθά...
Δίνουμε το αναστάσιμο φιλί και αισιοδοξούμε 
πως το πέρασμα μας από τη ζωή (θα) έχει κάποιο νόημα.
Ο Θάνατος δεν μας τρομάζει!

Όλα τα άλλα, οβελίες, κοκορέτσια, οινοποσίες
και σκάσιμο στο φαγί, είναι γραφικά παρελκόμενα!
Το νόημα είναι στην Αγάπη!

Κάποιοι όμως στο όνομά της καταδιώκουν και καταριούνται...
Αφορίζεις κάποιον επειδή δεν τηρεί τελετουργικά ανθρώπινα
σε τελευταία ανάλυση,
στο όνομα αυτού που με τη ζωή του
μας δίδαξε ότι όλοι είμαστε αποδεκτοί στην αγκαλιά του θεού;
Η συγχώρεση των δημίων Του πάνω στο Σταυρό
τι άλλο είναι παρά η υπέρτατη πράξη Αγάπης;

Αχ, πόσος στόκος υπάρχει στις ψυχές κάποιων 
μικρών ανθρώπων....


Αλλά να, με αυτά και με αυτά έχασα την ηρεμία μου
και ξέχασα να σας ευχηθώ ....

Να είστε πάντα καλά, γεμάτοι γαλήνη και αγάπη,
να έχετε υγεία και καλοσύνη.

Χριστός Ανέστη 
φίλοι αγαπημένοι αυτής της γωνιάς,
στην οποία μοιραζόμαστε σκέψεις, προβληματισμούς, αισθήματα,
(ακόμα κι όταν κλειδαμπαρώνω... εσείς βρίσκετε πάντα τρόπο ☺)
αλλά και δρώμενα που δεν αφήνουν το μυαλό μας
στιγμή να βαλτώσει!


Και να που ήρθε η ώρα!
Σας υποσχέθηκα νέο δρώμενο και θα το έχετε!

"Κοινωνία ώρα... Αγάπης!"

Ώρα να ξεσκονίσουμε τα τεφτέρια μας 
και να ξύσουμε τα μολύβια μας...
Να γράψουμε για την Αγάπη.

Κείμενα ή ποιήματα.

Κείμενα προβληματισμού, δοκίμια,
τρυφερές ιστορίες, ή παραμύθια (γιατί όχι;).
Ιστορίες δίπλα σε χαλάσματα ή ναυάγια,
αληθινές ή φανταστικές,
ιστορίες από τα παλιά, βιώματα, ή επιθυμίες,
μα κυρίως ιστορίες γεμάτες αγάπη,
προσφορά, αλτρουισμό και ανιδιοτέλεια!

Να γίνει ο Μάιος ο μήνας της αγάπης!
Κόντρα στις αθλιότητες που υπάρχουν γύρω μας.

Η διαδικασία γνωστή πια:
Εκδηλώνουμε ενδιαφέρον σε αυτή την ανάρτηση.
Κάθε ένας δημοσιεύει στο δικό του χώρο
και κάνει αν θέλει μια απλή αναφορά, εδώ.
Στο τέλος όπως πάντα, μια κλήρωση σας περιμένει! ☺

Καλό Πάσχα φίλοι αγαπημένοι!
Καλά να περάσετε με όσους αγαπάτε.
Υγεία κι Αγάπη πάνω απ' όλα!

Σας γλυκοφιλώ
@ριστέα



υγ: Ξέρω πως πολλοί φίλοι απουσιάζουν λόγω των ημερών.
Η ανάρτηση θα είναι εδώ και θα τους περιμένει...
Η κλήρωση για τις Μέρες άνοιξης θα γίνει αύριο βράδυ.
Σας ευχαριστώ όλους πολύ!


υγ2: Καλό μήνα καλέ! ☺



Εδώ παρακολουθούμε τις συμμετοχές:

1. Αγία Αγάπη, Δημήτρης Ασλάνογλου, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
2. Η θυσίαΣταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
3.Και οι μαμάδες παίρνουν άδεια, Ανέσπερη , στο Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες
στο χρόνο αφημένες
ο πιο πιστός φίλος του σκύλου
στο Στης Γλαύκης το...cafe'
6.χαϊκού, Αριάδνη, στο only you 
φιλοξενία από την οικοδέσποινα
8.Blogging κι αγάπη, Μαρίνα, στο e-periodiko mas
9. Η ξεκούραση της ψυχής, Γαβριήλ Παναγιωσούλης, στον Πύλαρο
10. Ένα αλφάβητο για την αγάπη, Μαρίνα, στο Οι Κρυφές μου σκέψεις
11.Τα θέματα των εξετάσεων, maria kanellaki στο Απάγκιο
12.Παζάρι αλληλεγγύης, (blogaki), Αλεξάνδρα, στο a buttonon the moon
13.Μια ηλιαχτίδα,Γαβριήλ Παναγιωσούλης, στον Πύλαρο
14.Κοινωνία ώρα... Αγάπης! Ωραιοζήλη , στο Ένα κάθε μέρα
15.Ο κόσμος του Blogging,Ρένα Χριστοδούλου, στο δια χειρός
16,Ήταν κάποτε, από την οικοδέσποινα
στα ΧειροΠοιήματα της Νικόλ
18.Γλυκό του κουταλιούΣταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
19.Η πόλη των ονείρων μαςAnna Flo, στο Ατενίζοντας
20.Θεωρήματα και ταυτότητεςαπό την οικοδέσποινα
21.Χάδι χωρίς ταυτότηταΑλεξάνδρα, στο a buttonon the moon
22.Ο θεός είναι αγάπη!!!, Maria! στο Ziz Zag
23.Ο Μαραθώνιος!!!, Ρούλα, στο Σμαραγδένια
24.Ο άλλος Άνθρωπος, Ρένα Χριστοδούλου, στο δια χειρός
αγάπης!, Γλαύκη, στο Στης Γλαύκης το...cafe'
Μαρίνα & Όλγα,  στο e-periodiko mas
27.Η αγάπη κάνει θαύματα, ANNA Flo , στο ατενίζοντας
28.Αδέρφια! ,Μαριάννα , στον Ονειρόκοσμο
mytripsonblog
30.Έτος 2032, Ινώ, Σκιάθος, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
στο Asx3t0s Τύπος
στο L'Atelier de Marie-Anne
33.Αρωγός η Αγάπη, katerina koko, στο follow me
34.Το δισκοπότηρο της Αγάπης, Υιώτα , στο Αστοριανή
35.Η γεύση της πορτοκαλάδας, Τάσος Κάβουρας, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
36.αρωγός ( Δ.Λ.Α), Αλεξάνδρα  , στο Woman's magazine
37.Η χορεύτρια της αγάπης, Μαρία Νικολάου, στο
Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά
από την οικοδέσποινα
39.Κοινωνία Ώρα αγάπης, Butterfly, στο BUTTERFLY'S WORLD
40.οι χώροι του "ανέφικτου", Ελένη, στο Ποιώ
41.Βόλτα στο νηπιαγωγείοΑλεξάνδρα, στο a buttonon the moon
42.Μονομαχία, Ελένη Β. στο καρυδότσουφλο
43. Η αγάπη σαν όνειρο έρχεται, Δέσποινα, στο Despinas Studio
Αλεξάνδρα , στο Woman's magazine
45. Η αγάπη αλλιώς, Memaria, στο mytripsonblog
46.Οι έμποροι της αγάπης, Γιούλη, φιλοξενία από την οικοδέσποινα




100 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη και σε εσένα, Αριστέα μου! Να είσαι πάντα έτσι θετική και γλυκιά, και να παρακινείς και άλλους με το παράδειγμά σου. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος!
      Σε ευχαριστώ πολύ Πίπη μου. Να'σαι καλά!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά και Καλή Εργατική Πρωτομαγιά!
    Να περάσεις όμορφα σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα καλο μηνα
    αγαπη μονο
    οσο για αυτον τον καημενο εχει χασει το πααιγνιδι
    η κακια του , του κανει κακο ηδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ασωτούλη μου!
      Έτσι, αγάπη μόνο!
      Χρόνια πολλά και καλά!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  4. Καλή Πρωτομαγιά γλυκιά μου Αριστέα, όπως την ορίζει η καρδιά του καθενός!
    ΑΦιλάκια με πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ ακουραστη αεικινητη φιλη μου!!@
    Υπεροχο κι αυτο το νεο δρωμενο!
    Χριστος Ανεστη! Αγαπη αγαπη και παλι αγαπη να γιανει ο κοσμος κι οι ψυχε1 μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος!
      Χαίρομαι που σου αρέσει το νέο μας δρώμενο Χριστίνα μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά και πάλι.
    Ωραίο θέμα διαλεξες Αριστούλι μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ρένα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  7. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, Καλό Μήνα!

    (Εδώ, σε βρήκα!)

    Φιλί,
    Υιώτα, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Υιώτα μου.
      Να'σαι καλά!
      Αντεύχομαι!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά, Αριστέα και Καλή Πρωτομαγιά!

    Είθε η ευχή σου "Να γίνει ο Μάιος ο μήνας της αγάπης!" να πιάσει τόπο!

    Με τους χαιρετισμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στράτο! Να'σαι καλά!
      Χρόνια πολλά, με υγεία κι αγάπη !
      Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και καλό μήνα Αριστέα μου! Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου!Επίσης!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  10. Αληθώς ο Κύριος!
    Χρόνια Πολλά και Καλή Πρωτομαγιά!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Αννιώ μου!
      Αντεύχομαι!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  11. Από τότε που η Εκκλησία κάνει πολιτική, χάθηκε το φιλότιμο. Άμα πλήρωνε φόρους η Εκκλησία, θα είχε "ισιώσει" για τα καλά και το κάθε υποκείμενο, που έχει το θράσος που του δίνει η γεμάτη τσέπη (και η άδεια του ψυχή..) Δρώμενο;; Ωχ Παναγία μου, είχα κι εγώ ένα κατά νου, αλλά θα περιμένω μερικές ημέρες. Χρόνια πολλά με υγεία κι ο,τι ποθείς χαρά μου και καλό μήνα! Φιλούμπες ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα της εκκλησίας που βρωμάνε όσο και να τα αναλύσουμε όσο τα αφήνουν κάτω από το χαλάκι τους όλοι, θα συνεχίσουν να βρωμάνε!
      Για να δούμε τι σκαρφίστηκες κι εσύ!
      Πολλές ευχές κι από μένα!
      Φιλιούρες ♥

      Διαγραφή
  12. Αριστάκι μου γλυκό, Χρόνια Πολλά και καλό μήνα να έχεις!
    Μα τι ωραία σκέψη που είχες! Εννοείται ότι είμαι μέσα και με μεγάλη μου χαρά μάλιστα.
    Καλά έκανες και σχολίασες τον Πατριάρχη-Αρχιτέκτονα του Μίσους. Ας μην τα αφήνουμε ασχολίαστα και να τα καταγράφουμε στα τεφτέρια μας αυτά τα ρεζιλίκια τους.
    Απ' τις πιο μελανές στιγμές της Ορθοδοξίας μας αυτές οι δηλώσεις.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Μαρία μου!
      Με υγεία κι αγάπη!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η νέα ιδέα μου!
      Σε αναμένω ...πολλαπλώς! :))
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  13. Να μαι και εγω ουχι μια φορα καθηστερημενο αλλα στην ωρα μου..να αφήσω τις ευχές μου Αριστάκι μου..για Χρόνια Πολλα και ομορφα γεματα αγαπη .. Εκεινος διδαξε την αγαπη... ας ακολουθησουμε τα χναρια του...οπως ακριβως λες... στην κοινωνια ωρα αγαπης..εκεί θα βρεθουμεεεεε!!!
    και δεν μπα νάχεις κλειστά παραθυρόφυλλα... τα σταυρουδάκια γιατί υπαρχουν οέο; χι..χι.. καλα να περνας κορίτσι μου φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Όντως , καθόλου καθυστερημένο!
      Τα είπαμε και στο όφωνο εμείς...
      Σε περιμένω Ρουλίτσα που είσαι μέσα σε όλα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλό μήνα Αριστεα μου!!! Πολύ ωραία ιδέα, δηλώνω συμμετοχή κι ας μην έχω επιστρέψει ακόμα στο περιοδικό...
    Φιλιά γλυκά κοριτσάκι μου, κάθε καλό σου εύχομαι!!! 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρίνα μου!
      Χρόνια πολλά και καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη Αριστέα μου γλυκιά με υγεία ,αγάπη και τρυφεράδα στη καρδιά. Καλό μήνα γεμάτο χρώματα και αρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Κατερίνα μου!
      Χρόνια πολλά και καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και γεμάτα αγάπη, Αριστάκι μου (όχι πως υστερείς εσύ!)
    Μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα, κορίτσι μου!
    Καλό μας μήνα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό πλασματάκι!
      Να'σαι καλά!
      Επίσης , επί δύο οι ευχές σου! :))
      Μάκια!

      Διαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη Αριστέα μου!!!!! Ο Μάιος είναι έτσι κι αλλιώς ο μήνας της αγάπης αφού στο τέλος του γεννήθηκα εγώ :P Αλλά οκ, καταλαβαίνω τι θες να πεις και φυσικά θα χαρώ πολύ να λάβω μέρος σε ένα ακόμα δρώμενο της blogόσφαιρας μας!!!! Σμουτς για καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Πες το ντε! Αυτά είναι!!!
      Χρόνια πολλά και καλά Μαρινάκι μου!
      Φιλάκια πολλά ( και χαίρομαι που είσαι μέσα!)

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Αριστέα μου και Χριστός Ανέστη !!!
    Εύχομαι η Άνοιξη και η αγάπη νάναι φίλες στη ζωή σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αληθώς ανέστη ο Κύριος!
    Πολύ ωραίο το νέο δρώμενο...θα προσπαθήσω να συμμετέχω!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ωραιοζήλη μου!
      πολύ θα χαρώ να δω και δική σου συμμετοχή !
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρες Αριστέα!!!!!
    Μήνας αγάπης ο Μάης!!!!!
    τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αριστέα, Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία! Καλό μήνα και καλή επιτυχία στο νέο δρώμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Στέλλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Να'σαι καλά!
      Θα χαρώ να έχω και δική σου συμμετοχή , ναι;
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά Αριστέα μου και μακάρι ο Μάης να είναι ο μήνας της αγάπης !!Η ιδέα σου για το νέο δρώμενο είναι τόσο ξεχωριστή που με χαρά θα λάβω μέρος γιατί αξίζει να μοιραζόμαστε την αγάπη που υπάρχει στην ψυχή μας !!! Σε γλυκοφιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Νικόλ μου! Με υγεία πάνω απ όλα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  23. Ωωωω!!!Πόσο χαίρομαι!!! Κλείνει το laptop από μπαταρία. Με την πρώτη ευκαιρία ξαναγυρνάω και δηλώνω συμμετοχή!!!
    Χριστός Ανέστη και καλό μήνα και πάλι Αριστέα μου!!! Συγχαρητήρια και στα τυχερά κορίτσια της γειτονιάς για την Άνοιξη!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου με κάνεις κι εμένα χαρούμενη!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Αντεύχομαι κι αναμένω!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα ψυχή μου και χρόνια πολλά. Υπέροχο δρώμενο και γι' αρχή έχω ένα παραμύθι με τίτλο Η ΘΥΣΙΑ. Αν τα μικράκια μου με αφήσουν θα το έχω έτοιμο ως το μεσημέρι. Το φως που έφερα με τη λαμπάδα σου, ακόμα καίει στο καντηλάκι μου. Ας είσαι ευλογημένη. Και του χρόνου μάτια μου ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τι όμορφα! Χαίρομαι που θα έχουμε σίγουρα και παραμύθι ανάμεσα στις συμμετοχές!
      Χαίρομαι που κράτησες δική μου λαμπάδα μάτια μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  25. αχ αγαπη, αγαπη
    που λεει και ενα τραγουδι

    υπεροχο το νεο μας δρωμενο
    καλη μας επιτυχια
    θα διαβασουμε υπεροχα πραγματα

    χρονια πολλα Αριστεα μου
    με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κικίτσα μου!
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το νέο μας δρώμενο!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  26. Αριστέα μου, όόόόχιιιι δεν θα μιλήσω, δεν θα γράψω, δεν θα στάξω σάλιο για τον κάθε στόκο.
    #μόνο_αγάπη #αγάπη_μόνο τι δεν καταλαβαίνουν πολλοί που βρίσκονται σε μια ιδιαίτερη θέση ή και όχι;
    Τέλος πάντων, βιαστική ήρθα να σου αφήσω τις ευχές μου για Χρόνια Πολλά, με Υγεία και του χρόνου να είμαστε ακόμα πιο καλά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρία μου!
      Με υγεία και αγάπη εύχομαι!
      Έτσι...αγάπη μόνο αγάπη!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Να'σαι καλά!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
    2. Δηλώνω κι Εγώ συμμετοχή στην κοινωνία ωρα αγάπης. Καλά 'καθυστερημένα' λειτουργώ τελευταία! Χεχεχε!

      Διαγραφή
    3. Δεν υπάρχει θέμα καθυστέρησης Μαρία μου!
      Θα χαρώ πολύ να δω και δική σου συμμετοχή!
      Πολλά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  27. Εμείς τα γραφικά της περιοχής θα το λέμε με πολλούς τρόπους μέχρι τελικής πτώσεως και όποιος ακούσει...!
    Μεγάλη λέξη η αγάπη και σηκώνει φορτίο απίστευτο!
    Για χάρη της έχουν ειπωθεί άπειρα πράγματα και έχουν γίνει άλλα τόσα!
    Θέμα πολύπλευρο, που προσφέρεται για διαμαντάκια...
    Το δαιμόνιο μυαλό σου έκανε πάλι το θαύμα του!
    Θα ήθελα να συμμετέχω, όμως θα δω πώς θα μου βγει, γιατί κατά παραγγελία δυστυχώς δεν έρχεται η έμπνευση.
    Καλό μήνα με... πολλή αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου συναδέλφισσα "γραφική"!
      Όντως πολλά έχουν γραφτεί για την αγάπη (και πόσα ακόμα θα γραφτούν...)Κι όμως πάσχει !
      όποτε κι αν σου βγει χαρά μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά και καλό μήνα!!
    Θα γινόταν ωραίο Συμπόσιο αυτό το δρώμενο αλλά ίσως καλύτερα έτσι, να μην περιοριστεί! :)
    Καλές εμπνεύσεις φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για τις ευχές σου, επίσης!
      Έχει γίνει Συμπόσιο με τον έρωτα. Είχα σκεφτεί την Αγάπη για Συμπόσιο, αλλά πάντα βάραινε μέσα κάτι περισσότερο και την άφηνα! Νομίζω ότι τώρα έτσι θα είναι όντως καλύτερα!
      Πολλά γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  29. Το Πάσχα δεν είναι μόνο αγάπη, είναι πάρα πολλά για τον εκπεσόντα άνθρωπο. Τα κοψίδια πάλι (ειδίως για αυτούς που δεν νήστεψαν καθόλου τη Μεγ. Τεσσαρακοστή), είναι το γκουρμέ περιτύλιγμα για όσυς μένουν στην επιφάνεια των εθίμων...
    Όσο για τον Αμβρόσιο, το γήρας ου γαρ έρχεται μόνο! Φέρνει και τη γνωστή γεροντική άνοια! :) Τουλάχιστον είπε αυτά που πιστεύει, και όχι σαν κάτι πολιτικούς που άλλα λένε κι άλλα εννοούν!
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και δεν είναι μόνο αγάπη το Πάσχα. Αχ αυτό που λες ότι είπε ότι αυτά που πιστεύει δεν είναι καθόλου καλή δικαιολογία! Και περισσότερο φταίξιμο έχουν όσοι σιωπούν ή δικαιολογούν! Δεν είναι απλά είπε τη γνώμη του! Έκανε κατάκριση , κάτι που και ο ίδιος ο Χριστός απέρριψε!
      Χρόνια πολλά Σταμάτη, με υγεία! :))

      Διαγραφή
  30. Χριστός Ανέστη αγαπητή μου Αριστέα,
    Αν κατάλαβα καλά εδώ δηλώνουμε αν θα πάρουμε μέρος στο Κοινωνία ώρα- Αγάπης!
    Θα είναι όλο τον μήνα Μάϊο; αν να θα λάβω κι εγώ μέρος

    Ευχαριστώ
    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Γαβρίλη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Να'σαι καλά!
      Ναι , θα είναι για όλο τον μήνα και όσες φορές θέλεις! :)
      Κι εγώ σε ευχαριστώ!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια πολλά! Καλό μήνα!
    Πριγκιπισσάκι μου, πόσο σου πάει αυτό το δρώμενο! Εννοείται πως θα γράψω κι εγώ! Αν και μου αρέσουν και τα γραφικά παρελκόμενα...!
    Σου αφήνω την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αλεξάνδρα μου! Αντεύχομαι γλυκά!
      χεχε μου πάει ε; Μιλ μερσί!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  32. Χριστός Ανέστη!!!!!
    Χρόνια Πολλά,γλυκιά μου,με υγεία να'σαι πάντα καλά!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Χρόνια πολλά και καλά :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!
    Φυσικά ενδιαφέρομαι για το νέο δρώμενο και χαίρομαι που κέρδισα ένα ακόμα δώρο από σένα με την άνοιξη!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Όσο για τον άνθρωπο της αγάπης, δεν μπορώ να μη σχολιάσω θα σκάσω, με ξέρεις δα...
    Μου κάνει τεράστια εντύπωση που μόνο μια γυναίκα αντέδρασε στο σατανικό παροξυσμό του!
    Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος δεν έφυγε...δεν καταλαβαίνω γιατί οι άλλοι τράγοι που ήταν δίπλα στον αρχιτράγο δεν τον ξύρισαν κατευθείαν...
    Δεν καταλαβαίνω επίσης πως οι απόπατοι αποκτούν όλο και σημαντικότερες θέσεις...
    Παίρνω τις απορίες μου και φεύγω...καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εντάξει! Το χάρηκα το σχόλιό σου! Και πιο πολύ που στάθηκες στη σιωπή και στη μη αντίδραση των παρευρισκομένων κι όχι μόνο!
      Πάντα καλότυχη ν αείσαι Μαρία μου!
      Χρόνια πολλά , με υγεία και πολλή αγάπη!
      :))

      Διαγραφή
  34. Χριστός Ανέστη, Αριστέα μου! Χρόνια πολλά και καλό μήνα !!! Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν και ακούγονται στις μέρες μας...
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Μαριάννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Να'σαι καλά!
      Το θέμα είναι ότι οι παρόντες πιστοί το έκαναν γαργάρα... Κρίμα!
      Πολλά φιλιά χαρά μου :)

      Διαγραφή
  35. Αριστέα μου γεια σου!!!
    Έχω πολλές ιστορίες που θα μπορούσα να δημοσιεύσω στον τοίχο μου σχετικές με το θέμα που επέλεξες. Διάλεξα μία λοιπόν από τις πολλές και την έχω ήδη αναρτήσει. Επισημαίνω πως την είχα δημοσιεύσει πέρσι το καλοκαίρι στο fb γιατί ένιωθα την ανάγκη να την μοιραστώ.
    Δεν ξέρω αν αυτό είναι πρόβλημα. Αν ναι, έχω πολλές ακόμη που θα μπορούσα να διαλέξω. :)
    Όμορφο Π/Σ/Κ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου καλημέρα!
      Δεν με πειράζει αν ένα κείμενο έχει δημοσιευτεί ξανά κάπου. Κι εγώ θα ανασύρω παλαιότερες αναρτήσεις μου, να τις θυμηθούν οι παλιοί και να τις γνωρίσουν οι νέοι φίλοι!
      Σε φιλώ γλυκά ...κι αναμένω! ♥

      Διαγραφή
    2. Όπως σου γράφω πιο πάνω την έχω ήδη αναρτήσει Αριστέα μου. Ο τίτλος της είναι "και οι μαμάδες παίρνουν άδεια" και αφορά μια συνάντηση με αγαπημένη φίλη που είχαμε τρία ολόκληρα χρόνια να βρεθούμε.
      Την καλημέρα μου!!! :)

      Υ.Γ. Δεν ξέρω τι ακριβώς "παίζει" με τα blogs, όμως πόσο με βρίσκουν σύμφωνη αυτά που γράφεις.

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Ζωή . Δεν το κατάλαβα ότι την έχεις τώρα αναρτήσει!
      Έρχομαι φυσικά για να μπεις και στη σωστή σειρά και φυσικά για να σε διαβάσω!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε στα περί μπλόκινγκ!
      Πολλά γλυκά φιλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα κορίτσι μου! Χριστος Ανεστη! Το σκεφτομαι σοβαρα να συμμετασχω!
    Σε φιλώ γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Αριάδνη μου!
      Πολύ θα χαρώ να δω συμμετοχή σου!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  37. Χριστός Ανέστη Αριστάκι μου! Μου αρέσει πάρα πολύ το θέμα σου!! Θα προσπαθήσω να είμαι συνεπής. Θα το αργήσω λίγο αλλά πιστεύω θα τα καταφέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Χριστινάκι μου!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Έχεις ως το τέλος του μήνα περιθώριο!!!
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ στα διάφορα δρώμενα!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου :)))

      Διαγραφή
  38. Α!! Σε έπαιρνα τηλέφωνο εκείνη την μέρα!!! :))
    Ας μην αναφερθώ καλύτερα στα παπαδαριά.. Είμαι κιουρία!!
    Καλές εμπνεύσεις εύχομαι για το νέο δρώμενο ήδη έχω διαβάσει πολύ ωραίες συμμετοχές!! Συγχαρητήρια και στις τυχερές της κλήρωσης!!
    Σε φιλώ Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ήσουν πουλάκι μου η αναπάντητη; Δεν σε έχω περάσει ακόμα στο έξυπνο ( γιατί ακόμα δεν έχω μάθει!)
      Περιμένω κι από σένα έμπνευση να ξέρεις...
      Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου♥

      Διαγραφή
  39. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά Αριστάκι μου!
    Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή κι ελπίζω να τα καταφέρω ως το τέλος του μήνα! Το θέμα είναι συναρπαστικό!!!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά γεμάτη άνθη αγάπης!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για τις ευχές σου!
      Αντεύχομαι γλυκά :)))
      'Ημουν σίγουρη ότι θα πάρεις μέρος ακόμα κι αν είναι τελευταία στιγμή! Όπως είμαι σίγουρη ότι θα διαβάσουμε κάτι πολύ τρυφερό!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  40. Ως συνήθως... τελευταία! χαχαχαχα!!!! Σου έφερα όμως και τη δική μου συμμετοχή http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2016/05/brothers.html σχεδόν τρέχοντας! Μην και σε αφήσω με το παράπονο... ναι? Πολλά φιλιά, Πριγκιπέσσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δόθηκε παράταση, οπότε καθόλου τελευταία δεν είσαι!
      Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  41. Γειά σου Αριστούλι μου.
    Βλέπω ότι οι αναρτήσεις για το παζάρι της αλληλεγγύης, ταιριάζουν για το δρώμενο σου.
    Επειδή δεν πρόλαβα να γράψω κάτι άλλο, αν θέλεις μπορείς να συμπεριλάβεις τις δύο τελευταίες που αναφέρονται σ αυτό.
    Πάω να συμπληρώσω την παραπομπή στο μπλογκ σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστως Ρένα μου να σε προσθέσω !
      Πολλά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  42. Ίριδά μου,
    Καλό μήνα! Οι ευχές; Κάθε μέρα και περισσότερες να είναι.
    Η Πίστη εκάστου είναι δύναμη που μας οδηγεί όλο κι ένα βήμα μπροστά... τουλάχιστον έτσι πιστεύω...

    Δέξου, αν γίνεται, το δικό μου "Δισκοπότηρο της Αγάπης'
    να αναπνέει μαζί με όλα τα άλλα σας...

    Να είστε όλοι καλά, με υγεία και δημιουργία!!!

    Από Νέα Υόρκη,

    Υιώτα

    "αστοριανή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Υιώτα μου!
      Με χαρά συμπεριέλαβα " Το Δισκοπότηρο της Αγάπης"!
      μα ήταν υπέροχο!
      Πολλά φιλιά!
      Αριστέα :)

      Διαγραφή
  43. Πρόλαβα και γω!!!
    http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2016/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τώρα το πήρα χαμπάρι, ελπίζω να προλάβω να ανεβάσω κάτι που έχω στο μυαλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα , μέχρι την Κυριακή είναι η διορία!
      Άντε, στο τσακ προλαβαίνεις! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

      Διαγραφή
  45. Πρόλαβα, πρόλαβα!!! http://www.despinasstudio.gr/2016/06/san-oneiro.html
    Εγώ σ'ευχαριστώ για την ώθηση που μου δίνεις να μοιράζομαι πράγματα που δε θα έμπαιναν στο μπλογκ μου αν δεν ήσουν εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και πρόλαβες! Τη Δευτέρα έχουμε τη λήξη και την κλήρωση!
      Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  46. Αριστάκι μου χωρούν οι "τόποι" μου στο νέο δρώμενο;
    Ένταξέ τους αφού εσύ συμφωνείς....

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και χώρεσαν!
      και μπήκαν και στη σωστή σειρά τους ( χρονολογικά εννοώ!
      Ελένη μου, σε ευχαριστώ ♥

      Διαγραφή