Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023

Δεκατρία


...χρόνια μετράει τούτη η γωνιά και είπε να το γιορτάσει.
Νοέμβρη μήνα ξεκίνησα το ταξίδι αυτό στο αχανές χώρο του διαδικτύου,
που έχει μετρήσει πολλή αγάπη, φίλους και δρώμενα...
Γιατί αν με ρωτήσουν τι είναι για μένα το μπλογκ μου 
αυτό είναι:
οι φίλοι που έκαμα,
η αγάπη που πήρα και παίρνω
και το Συμπόσιο (κυρίως).

Για αυτό και δεν θέλω να γράψω τίποτα περισσότερο.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς που με συντροφεύετε τόσα χρόνια,
που αγκαλιάζετε κάθε φορά το Συμπόσιο,
και που είστε δίπλα μου στην περιπέτεια υγείας που περνάω.

Είναι συγκινητικό όλο αυτό, ρε παιδιά.
Πολλούς δεν σας έχω καν συναντήσει 
κι όμως η εξημέρωση είναι υπαρκτή 
και η αγάπη σας ανυπέρβλητη!

Καλή συνέχεια να έχουμε και στο 
που έρχεται ασθμαίνοντας....
αλλά θα βγει!
Κόντρα σε όλα! 

Σας ευχαριστώ και σας φιλώ
@ριστέα

👑

Εσείς τι κρατάτε από αυτό το δεκατριάχρονο ταξίδι μας;
Τι είναι για σας Η ζωή είναι Ωραία;



υγ: Είμαι κάποιες μέρες μετά την 6η χήμειο... Περνάω ακόμα λίγο δύσκολα!
(Άλλες δύο...άλλες δύο φορές έμειναν, αγάπες!)
Νομίζω όμως ότι από αύριο και για δυο βδομάδες μπορείτε να στέλνετε 
τις συμμετοχές σας, χωρίς φόβο ότι θα με ενοχλήσετε ☺

50 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά ✨✨
    Το blog σου είναι ένας σταθμός για όλους εμάς που ξεκινήσαμε την ίδια περίπου εποχή... Το δε Συμπόσιο επισφράγισε την ήδη ανοδική και σημαντική σου πορεία! Μας έκανε μια όμορφη παρέα που δημιουργούμε ασταμάτητα...
    Πάμε δυνατά στα επόμενα κόουτς μου σε φιλώ με αγάπη ♥️♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι πάντα καλά, πιτσιρίκα μου!
      Λατρεύω αυτή την συντροφιά τόσα χρόνια, που whatever happens, είναι εδώ, δημιουργεί, γιορτάζει, χαίρεται!
      Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ ! ♥
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά σ' αυτήν την όμορφη και φιλόξενη γωνιά του διαδικτύου που χώρεσε τόσες φωνές σε καιρούς χαρούμενους αλλά και δύσκολους. Χρόνια Πολλά στο Συμπόσιο και σε σένα Αριστέα μου που κρατάς την αισιοδοξία ψηλά, στην κορυφή του δέντρου της ζωής.
    Σ' ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ , Μαρία μου!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ρένα Χριστοδούλου23 Νοεμβρίου 2023 στις 3:07 μ.μ.

    Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και ακόμα πιο πολλά χρόνια σε σένα Αριστέα μου.
    Μέσα εδώ γνωριστήκαμε, έστω από μακριά και γίναμε μια όμορφη παρέα.
    Πάνω κάτω τότε ξεκίνησαν τα περισσότερα μπλογκς.
    Συνεχίζουμε δυναμικά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήταν η περίοδος της κρίσης τότε... Τα μπλογκς μας ήταν μια λύση, καλύψαμε τις ανάγκες μας για διασκέδαση και επικοινωνία....
      Σε καλό μας βγήκε!
      Φιλάκθα πολλά, Ρένα μου!

      Διαγραφή
  4. Να το χαίρεσαι το μπλοκόσπιτο σου, να "κρατάς " γερά αντίσταση μην ξεχαστεί σε άλλα μέσα. Εγώ το άνοιξα το 2007... μέτρα χρόνια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω! Είσαι ακόμα πιο παλιά, Γεωργία μου!
      Καλή συνέχεια να έχουμε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά σ' αυτή τη ζεστή γωνιά που είναι τόσο ξεχωριστή, όπως είσαι και εσύ, Αριστέα μας!
    Νομίζω το Συμπόσιο είναι αξεπέραστο δρώμενο, αλλά μας έχεις προσφέρει πάρα πολλά αυτά τα 13 χρόνια με τη γραφή σου!
    Να συμπληρώσω δε πως πάντα μου αρέσει η μουσική σου και ο τίτλος του μπλογκ, επειδή η ζωή είναι ωραία, πως να το κάνουμε! ;)
    Δυναμικά συνεχίζουμε για τις άλλες δυο φορές που έμειναν! ♥
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω μετανιώσει στιγμή για τον τίτλο του μπλογκ! Αν και πάλι το έφτιαχνα από την αρχή, πάλι Η ζωή είναι ωραία θα διαλαλούσα!
      Τίποτα δεν θα άλλαζα.... Τίποτα δεν με έχει κουράσει!
      Κωνσταντίνα μου, σε ευαριστώ για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Γέλιο, συγκίνηση, ντεκουπάζ (πολλά ντεκουπάζ), σαπουνάκια, ενημερωτικά σημειώματα, "χωρίς διαστήματα, διάστιχα ή άλλες μορφοποιήσεις" γαμ@ το φελέκι μου," δωράρες απ' τα χέρια σου, εξελάκια αποτελεσμάτων, χουχούλιασμα, ευγνωμοσύνες, φιλοξενία, ζεστή αγκαλιά, ανάγλυφα κρακελέ, σελιδοδείκτες, chabby chic for ever, αλληλεγγύη, το θρυλικό εργαστήρι, μια σπασμένη κούνια στο Κατάκολο και άπειρες vintage αναμνήσεις στο άλμπουμ της ζωής μας. Που είναι ωραία, γιατί κάτι τυπάκια σαν κι εσένα, μας το υπενθυμίζουν διαρκώς και αδιαλείπτως. Άντε, άλλες δύο, και φτου ξελεφτερία ♥

    ΥΓ. Τα δεκατρία να γίνουν όσα και τα σαπουνάκια που έχεις ντεκουπάρει μέχρι σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου 'χαν λείψει αυτά τα σχόλιά σου, βρε Κανελλένια μου.

      Lysippe (δεν με αφήνει να συνδεθώ, το τζαναμπέτικο)

      Διαγραφή
    2. Εντάξει, πάντα κλαίω που θυμάσαι κι εστιάζεις, Μαρία μου στα ενημερωτικά σημειώματα. Είναι δική μου πατέντα, εξάλλου! Κάνει άλλο μπλογκ ανάρτηση/ενημερωτικό σημείωμα; Ζαμέ!
      Όλα τα συμπεριέλαβες! Συγκινήθηκα αφάνταστα!

      Η ευχή με τα σαπουνάκια .... η καλύτερη! Έχω ντεκουπαρει έναν άγνωστο ακόμα και σε μένα αριθμό σαπουνιών! Δεν μπορώ καν να πω στο περίπου. Ίσως καθίσω και μετρήσω από τις φωτό στα αρχεία μου, αλλά και πάλι, έχουν ξεφύγει κάποια χωρίς φωτό!
      Άντε, να δω τι θα μου γράφεις στα επόμενα 13!
      Φιλάκια πολλά!


      @ Αλεπουδίτσα μου, παντού χώθηκες χτες, ε;
      Μάκια!

      Διαγραφή
  7. Θα ευχηθώ από καρδιάς, να κλείσουμε πολλά ακόμα χρόνια σε αυτό τον όμορφο, ζεστό διαδικτυακό χώρο που μας γεμίζει δημιουργία και ομορφιά ζωής.
    Σε σένα ξεχωριστό πλάσμα, Αριστάκι μας, θα ευχηθώ εννοείται υγεία, αλλά και να μη σταματήσεις ποτέ να είσαι ο ζεστός, ξεχωριστός άνθρωπος που ξέρουμε και αγαπάμε!
    Με το καλό να συμποσιαζόμαστε για πολλά έτη ακόμα.
    Πολλά φιλιά κορτσούδι μου εορταστικά και επετειακά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το κσλό, Μαρινάκι μου!
      Εγώ θα ευχηθώ να μην χαθούμε ποτέ! Η φιλία σου μού είναι ανεκτίμητη!
      Φιλάκια πολλά, κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  8. Μπηκε στην εφηβεία δηλαδη! Φαντάσου τι θα επακολουθήσει ❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θα το στείλω και στρατό! Να αντρέψει !!!
      Χοχο! Γελάω με τη ψυχή μου (κοινώς κλαίωωω) καθώς θυμάμαι ότι τσαντίστηκες που ήρθα κάποτε απο το μπλογκ σου ,γιατί [άκουσον άκουσον] ήμουν πολύ επιπέδου και δεν ήθελες να μπλέξεις με τόσο επίπεδο! Ακόμα πιστεύεις ότι έχω επίπεδο, παιδί μου; ( Στο μεταξύ είμαι χωρίς ίντερνετ 4η μέρα, γράφω από το τάμπλετ, από το κινητό δεν με αφήνει και δεν έχει τη δυνατότητα για φάτσες, καρδιές κλπ κι έχω σκάσει !

      Ποιος το περίμενε... από τα μπλογκς μας να υπάρξει τέτοια φιλία και τόση αγάπη!

      Υγ: είσαι ένα από τα καλύτερα δώρα που μου έδωσε το μπλογκ! (Καρδούλα)

      Διαγραφή
    2. ♥♥♥
      (ξανάρθε το ίντρνετς ☺)

      Διαγραφή
  9. Δεν εχει σημασια
    ειτε βρισκομαστε κοντα ειτε μακρια
    ακομα κι αν δεν γνωριζομαστε
    και ισως ποτε να μην συναντηθουμε
    με καποιους ανθρωπους
    υπαρχει μια αορατη κλωστη που τους ενωνει
    --------------------------
    ευχομαι παντα να πετας
    ----------------------------------------------------------
    Metallica - Nothing Else Matters

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινώντας απλο το τελευταίο V, μου αφιέρωσες πολύ αγαπημένο κομμάτι!
      Έτσι είναι, όπως το έγραψες... Μια αόρατη κλωστή μας ενώνει!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και μου το θύμισες...

      Διαγραφή
  10. Να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις για τις ομορφιές του, όπως κάνουμε κι εμείς.
    Χρόνια του πολλά και όμορφα !!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τις καλύτερες ευχές μου, και για εσένα, είσαι αισιόδοξη και μαχήτρια κι αυτό καλύπτει τον μισό δρόμο για την ίαση. Όσο για το ιστολόγιο σου, εύχομαι να το διατηρείς έτσι λαμπερό, για πολλά πολλά χρόνια ακόμη. Χρόνια του Πολλά, Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες, Βασίλη! Προσπαθώ πάντα να δίνω τις μάχες μου , χωρίς να το βάζω στα πόδια ποτέ!
      Ίσως για αυτό δοκιμαζομαι.... Γιατί μπιρώ κι αντέχω!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

      Διαγραφή
  12. Πολύχρονο το μπλογκάκι σου. Αισθάνομαι τυχερή που το γνώρισα στο αχανές διαδίκτυο, έγινα φίλη του και μου έδωσε τόσα. Άξια και η πυργοδέσποινα που το διαχειρίζεται. Πόσα έμαθα, πόσα εμπνεύστηκα, πόσα εδωσα από καρδιάς!!! Να σαι καλά, δυνατή και νικήτρια από αυτήν την περιπέτεια. Και να πορευόμαστε αντάμα για πολλά χρόνια. Με το καλό να βγει και το Συμπόσιο. η ψυχή του μπλογκ σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησε το σχόλιό σου, Αννούλα μου! ♥
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Από γενέθλια σε γενέθλια το πάμε Αριστέα, στις 19 το δικό μου έγινε 17 χρονών και χτες το δικό σου έφτασε στο μαγικό 13! Εύχομαι να συνεχίσεις και να ‘σαι παρούσα μαζί του σε πολλά ακόμη!
    Από χρόνια –ιδίως όταν αρχίζαμε την πορεία μας– προσπαθούσαμε, με κάθε τίμημα, να διατηρήσουμε έναν τρόπο, έναν εαυτό, ένα κάτι που άξιζε να προστεθεί και σε ένα άθροισμα άλλων ανθρώπων. Η ατονία και άλλες λεπτομέρειες των καιρών άλλαξαν την εικόνα γενικά, αλλά είμαστε ακόμη εδώ,
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!, Δεν το γνώριζα (ούτε το θυμόμουν ...) Στράτο!
      Πολύχρονο και το δικό σου μπλογκ, (17 χρόνων; Μα πόσο "παλιός" είσαι; ☺
      Ναι, έχουν αλλάξει πολλά από τότε, εκείνη την ρομαντική εποχή της μπλογκόσφαιρας, αλλά όσοι αγαπήσαμε πραγματικά το χώρο κι όλα όσα δημιουργήσαμε εδώ δεν χαθήκαμε τελείως!
      καλή συνέχεια να έχουμε!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά στο special σπιτικό σου!
    Εύχομαι πάντα δημιουργικότητα, εμπνεύσεις και πάνω απ΄ όλα καλά και χαρούμενα νέα!
    ΑΦιλάκια, καρδιάς και αγάπης να συνοδεύουν όσα χρόνια ακολουθήσουν!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, μαγισσούλα μου!
      Φιλάκια καρδιάς κι αγκαλιές πολλές!

      Διαγραφή
  15. Με δεδομένο το πείσμα που διαθέτεις, αγαπητή μου Αριστέα, είναι βέβαιον ότι το ανοιχτό σου βιβλίο θα συνεχίσει επί πολλά χρόνια να προσφέρει ωραία κείμενα, σημαντικούς προβληματισμούς, εντυπωσιακές καλλιτεχνικές δημιουργίες. Και παράλληλα να προσκαλεί φίλους-συνοδοιπόρους να καταθέτουν αξιόλογα κείμενα.
    Έχεις προκαλέσει πολλές φορές ευγενικά συναισθήματα στους αναγνώστες σου, και αυτό αποτελεί μια υπέροχη προσφορά!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν, φίλτατε, Άρη θα ευχηθώ στις ουσιαστικές ευχές σου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια!
      Να 'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  16. Ρε συ, ναι, το θυμάμαι όταν είχαμε γιορτάσει μαζί τα γενέθλια τών blog μας! Χαμός γινόταν με τα κοριτσάκια που χόρευαν και με το ερωτηματολόγιο τού Προυστ (;) που μοιραζόταν μεταξύ τών δυο, αν δεν με απατά η μνήμη μου, τής μεγαλοκοπέλας! Να τα εκατοστήσει το blog σου, Αριστούλι μου! Εγώ εκείνο που θυμάμαι είναι ότι σε γνώρισα (μαζί με 5-6 άλλους φίλους) πριν καν κάνω το δικό μου blog, και είδες πού φτάσαμε! 😁😍🌹🧡🥰🎁💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ερωτηματολόγιο του Προυστ μέχρι κι εγώ το θυμάμαι. Νομίζω ήταν η περίοδος που σας είχα γνωρίσει και με είχε κάνει να θέλω να σας γνωρίσω ακόμη περισσότερο. Τι γέλιο, τι μπρίο. Αξέχαστες στιγμές.

      Φιλάκια πολλά, κουμπαρονάκι μου.

      Lysippe (δεν με αφήνει να συνδεθώ, το τζαναμπέτικο)

      Διαγραφή
    2. Τα χορευταρούδικα κορίτσΑ ήταν όλα τα λεφτά!
      Θυμάμαι πόσα γέλια είχαμε ρίξει! Τι εποχές!
      Δεν ξεχνώ πως στην αρχή σε είχα για άντρα και φαντάσου κοκομπλόκο που έπαθα όταν συνειδητοποίησα ότι ήσουν γυναίκα! Πάντως θυμάμαι ακόμα την πρώτη τυχαία συνάντηση με μια ανάρτησή σου για το Μπάνσκο, όχι στο δικό σου μπλογκ, και να μετά που βρέθηκες στη δική μου μπλογκογειτονιά! Ήταν μοιραίο να συναντηθούμε (και να αγαπηθούμε! ♥)
      Γλυκό φιλί!

      @αλεπουδίτσα... ξουτ...φύγε από δω που χώθηκες παντού! 🤣🤣🤣

      Διαγραφή
  17. Αριστέα κράτα γερά.. , από εδώ αρχίζει η επανάσταση..!
    Παραμένει άσβεστη η μνήμη από τα πρώτα χρόνια της εδώ παρουσίας μας. Είχαμε την ανάγκη και μας έδωσες βήμα να εκφραστούμε δημιουργικά, ποιητικά έστω και αν μερικοί αποτύχαμε να διακριθούμε (εννοώ εγώ και ο Πιτ , και να με συγχωρεί που τον δίνω..). Επειδή είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος άνθρωπος επιμένω πάντοτε να διεκδικώ.. Υπόσχομαι στα επόμενα Συμπόσια να γράψω πιο εμπορικά μπας και κερδίσω με την αξία μου κανένα δώρο από τα χεράκια σου..
    Αριστέα πολύχρονη και υγιής..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για όλα τα βήματα που έδωσα, τις φιλοξενίες (κι ας μου γύρισαν κάποιοι την πλάτη) για τα δώρα που έχω δώσει ... δεν μετανιώνω για τίποτα! Γιατί πάντα θα υπάρχουν και οι απώλειες στο παιχνίδι, αλλά όσοι αξίζουν, μένουν και συνεχίζουν!
      Τάσο, περάσαμε από χίλια κύματα, αλλά είμαι πολύ υπερήφανη και χαρούμενη που το παλέψαμε και είμαστε καλοί φίλοι! Πολύ καλοί μάλιστα!
      Γράφε και ας μην διακρίνεσαι (ως τώρα τουλάχιστον) ψηλά. Έχεις πάντα κάτι να δώσεις!
      (Ο Γιάννης σου θυμίζω ότι έχει διακριθεί 😁 Σε τρώει🤣 ).

      Να 'μαστε καλά, να δημιουργούμε, να γελάμε, να συγκινούμαστε, να περνάμε όμορφα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  18. "Κόντρα στο κύμα", ήταν το όνομα ενός μπαρ, που είχαμε δει στην Ικαρία, (πού αλλού θα έβλεπες ελληνικό όνομα σε τέτοιο μαγαζί;), Αριστέα μου.
    Και νομίζω, θα μπορούσε άνετα να είναι το δεύτερο όνομα του δικτυακού σου σπιτιού, του οποίου έχω την τιμή να ακολουθώ εδώ και χρόνια.
    Κόντρα στο κύμα λοιπόν, η ζωή είναι ωραία.
    Χρόνια πολλά, κορίτσι μου στο μπλογκ σου, που στην ουσία είναι ευχές για σένα! Για κάθε αγώνα, που δίνεις εδώ και χρόνια, προσφέροντας ζωή σε δικούς και φίλους. Τώρα και για σένα.
    Είμαστε εδώ, γουστάρουμε, προχωράμε, γράφουμε, απαγγέλουμε.
    Φιλιά με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Τι ωραίο όνομα...Κόντρα στο κύμα! Χμ...κι έχω γράψει στο παρελθόν για τα Κύματα! 😉
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες ευχές σου, Γιάννη μου!
      Ναι, γουστάρουμε αυτό που κάνουμε και προχωράμε!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  19. 13 ε; 🎂😊 καλέ;...πότε πέρασαν Αριστάκι μου; Άντε και στα 100... Όλα όσα είπε η Κανελλάκι μας και όλοι οι φίλοι που πέρασαν να αφήσουν τις τους ευχές τους, μαζί τους και εγώ θα αφήσω τις ευχές μου χιλιοειπωμένες μεν, από καρδιάς δε...η απόσταση ποτέ δεν στάθηκε εμπόδιο στην αγάπη.
    (χάρη στο διαδίκτυο να πούμε την αλήθεια,) είχαμε την ευκαιρία να "γνωριστούμε" και να θέλουμε να σε ξεχάσουμε δεν γίνεται, αφού έχουμε την χαρά να ΄έχουμε ενθύμια δικά σου... έκτος από το συμπόσιο.
    Είναι αυτή η αόρατη αύρα που κάνει ανθρώπους που δεν γνωρίζονται να αγαπιούνται!
    Να τα εκατοστίσει το μπλοκοσπιτάκι σου , πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε που λέει και το τραγουδάκι πυργοδέσποινα μου 😊
    Αντε ψυχή μου δυο και καμία, με δύναμη προχωράμε μπροστά αγάπη μου 🧡🤗φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απόσταση δεν είναι πάντα εμπόδιο. Μπορεί να μην υπάρχει η τριβή που υπάρχει εκ τους σύνεγγυς, αλλά όταν κρατάς τακτική επαφή με τον άλλον κι ανοίγεσαι και δίνεις κομμάτια του εαυτού σου, υπάρχει η εξημέρωση. Κι εμείς το έχουμε πετύχει, Ρουλάκι μου γλυκό!
      Σε γλυκοφιλώ ♥

      Διαγραφή
  20. Τι ωραία λέξη που διάλεξες: εξημέρωση! Έτσι είναι, Αριστέα μου, και εμένα με εξημέρωσες! Θυμάμαι ακόμα, όταν πρωτομπήκα εδώ, που σκέφτηκα "αυτή η κοπέλα δεν μπορεί να είναι έτσι, είναι πολύ "τουγκουνττουμπιτρού", κάποιον λάκκο έχει η φάβα, δεν μπορεί πραγματικά να πρεσβεύει ότι η ζωή είναι ωραία... Και ξαναμπήκα και σε ξανατσεκάρισα, και ξαναμπήκα, και ξαναμπήκα, και κάθε φορά σε έβρισκα ίδια, και ένιωσα ότι τελικά αυτά που έγραφες τα πίστευες, και πραγματικά με εξημέρωσες! Θυμάμαι επίσης ότι ήσουν από τους πρώτους μου "διαφημιστές". Πραγματικά, σου εύχομαι ό,τι καλύτερο, επειδή το αξίζεις, όσο κλισέ και αν ακούγεται, τόσο αληθινό είναι. Και, κοίτα να δεις σε τι φάση σε βρίσκει ο 13ος χρόνος του μπλογκ: σε φάση ανόδου! Τυχαίο; Δε νομίζω!
    Και του χρόνου, αγαπημένη μας πυργοδέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξημέρωση... Το έδωκε πρώτος ο Εξιπερύ, να 'ναι καλά εκεί που είναι , στα συννεφάκια μαζί με τον Μικρό του Πρίγκιπα! 😉
      "τουγκουνττουμπιτρού" κλαίωωωωω! Ρε, δεν πάω καλά! Ό,τι στραβό και να μου κάτσει, εκεί εγώ, Η ζωή είναι ωραία και τραλαλά! Ξέρω πόσο άσχημος είναι ο κόσμος, αλλά δεν στέκομαι στις ασχήμιες...
      Αν κάτι με χαρακτηρίζει (μετά την υπομονή μου ☺) είναι η σταθερότητα! Είμαι σταθερή σε πολλά (θα ήθελα λιγότερο, γιατί δεν βοηθάει αυτό το χαρακτηριστικό την αλλαγή, και πρέπει να καλωσορίζουμε τις αλλαγές) αλλά το προσπαθώ τουλάχιστον!
      Πίπη μου, έχω λατρέψει τη φαντασία σου, τις χώρες στο σπίτι σου, τα παραμύθια σου! Είσαι φανταστική και χαίρομαι που σε συνάντησα διαδικτυακά! ♥
      Φιλάκια πολλά!
      🎄🎅🎄

      Διαγραφή
  21. Καλέε…..άργησα, αλλά παρούσα. Πως θα μπορούσα να λείψω άλλωστε. Από φύση μου λίγο σαλιγκάρι, βγαίνω και προχωρώ όταν αισθανθώ ασφάλεια. Ένιωσα λοιπόν άνετα από την πρώτη στιγμή που πέρασα το κατώφλι σου. Κάποιες φορές αναρωτήθηκα για την ηλικία σου. Όχι από περιέργεια, σε διαβεβαιώ, αλλά είπα, ένα νεαρό κορίτσι με τόση ενέργεια και ιδέες και συναισθήματα και αντοχές, ένα κορίτσι που δεν φοβάται να σκαλίσει την πραγματικότητα, να κοιτάξει τι υπάρχει από κάτω, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, ένα τέτοιο κορίτσι με εντυπωσίασε και με συγκίνησε. Ευάλωτοι είμαστε όλοι Αριστέα μου. Δυσάρεστες καταστάσεις, μικρές ή μεγάλες όλοι μπορεί να αντιμετωπίσουμε. Η θετική διάθεση κάνει τη διαφορά, γιατί όπως και να το κάνουμε ¨η ζωή είναι ωραία¨
    Εύχομαι στο σπιτάκι σου μακροημέρευση (γερά θεμέλια έχει άλλωστε) και σε σένα όσο περισσότερους (αληθινούς) φίλους σου ταιριάζουν.
    Μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εσύ άργησες, Άννα μου, εγώ τι να πω; Έξι μέρες μετά.. Αλλά πάω αργά σε όλα μου αυτή την περίοδο....
      Επειδή αναρωτήθηκες για την ηλικία μου, καθόλου νεαρό κορίτσι δεν είμαι. Λίγο στη ψυχή μπορείς να πεις, αλλά βιολογικά είμαι 53 ετών, κλεισμένα, (δύο μέρες πριν τη μαστεκτομή τα έκλεισα) η αλήθεια είναι όμως ότι αισθάνομαι δεσποινίς ετών 49, χωρίς πλάκα! 🤣
      Μάλλον το γεγονός ότι έχω απομείνει μόνη, κυρίαρχη του εαυτού μου και αρκετά αυτάρκης, δεν αισθάνθηκα να μεγαλώνω, να γίνομαι κυρία. Δεν έπαιξα τέτοιο ρόλο, δεν ντύθηκα "κυρία" ακόμα κι όταν παντρεύτηκα πριν δυο δεκαετίες και βάλε... ☺Θα μείνω για πάντα "κορίτσι" όμως σε πολλά! Και θα συνεχίσω να ποντάρω στις φιλίες, κοντινές και μακρινές! Γιατί όπως αποδείχτηκε στη περιπέτεια της υγείας μου οι φίλοι μου για μένα ήταν η οικογένειά μου 😉
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια!
      Σε γλυκοφιλώ! ♥

      Διαγραφή
  22. Να 'μαι κι εγώωωω. Εγώ πάλι ούτε γράφω, ούτε διαβάζω, έχω τόσο εγκαταλείψει αυτή τη συνήθεια. Όμως, όσες φορές ανακαλέσω το ξεκίνημα, με κάνει να χαμογελώ. Όχι μόνο για τις αφορμές που μου δόθηκαν να γράψω, αλλά κυρίως για όσους ανθρώπους γνώρισα. Κι ειδικά εσύ είσαι απ' αυτούς που γνώρισα κι έμειναν κιόλας. Τούτη εδώ η ζεστή γωνίτσα έχει προσφέρει άπειρα, σε όλους. Φοβερό γέλιο, συγκινήσεις, ζεστά συναισθήματα, ποιητικές απόπειρες... Τόσα πολλά. Εγώ κρατώ το γέλιο, το Συμπόσιο και τις βιωματικές σου δημοσιεύσεις. Και την πολλή-πολλή αγάπη που μας δένει. Κι ας μην έχουμε συναντηθεί ποτέ, βρε παιδί μου. Γιατί να πρέπει να συναντιούνται σώνει και ντε οι άνθρωποι για ν' αγαπηθούν; Αρκεί να συναντηθεί και να κουμπώσει το μέσα τού ενός με του άλλου. ΣΛ, babe.

    Lysippe (δεν με αφήνει να συνδεθώ, το τζαναμπέτικο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς, έπρεπε να υπογράψεις αλεπουδίτσα! 😁😉😁
      Εγώ πάλι κρατώ αυτές τις φιλίες που κάναμε από τα μπλογκς μας, που δεν έχουμε ακόμα δώσει από κοντά αγκαλιές και φιλιά, αλλά ξέρεις κάτι; Δεν τα έχουμε ανάγκη για να είμαστε "κοντά!
      Πόσα δεν έχουμε μοιραστεί; Ε δεν μπορεί τόσα χρόνια να κρατάει αυτή η σχέση, χωρίς να είναι αγάπη! Άρα και σε αυτό συμφωνάμε γλυκιά μου αλεπού! (Ή αλλιώς...."προοικονομία μου ♥)
      Με αγάπη η μικρή σου πριοτζιπέσσα! ♥

      Υγ: Το τζαναμπέτικο έκανε και σε μένα νερά! Δεν με άφηνε να σχολιάσω από το κινητό τις μέρες που έμεινα χωρίς σύνδεση. Οπότε το τάμπλετ μου έλυσε εκείνες τις μέρες τα χέρια! Το τάμπλετ! Ξέρ'ς εσύ! ☺)

      Διαγραφή
  23. Δεν πηρα ποτε μερος στα δρωμενα του μπλογκ αλλα πιστεψε με δεν εχανα αναρτηση σου.Ειναι και η κοινη μας φιλη η Σμαραγδενια που σε συστησε σε εμενα και και σε ακολουθουσα πιστα.Μας ελειψες να το ξερεις.Χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ, Λίτσα για το πέρασμά σου και τις ευχές σου!
      Να είσαι πάντα καλά!
      πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή