Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

15ο Συμπόσιο Ποίησης - Οι συμμετοχές, Μέρος 1ο


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Η μέρα που σας δίνω τους θεσπέσιους καρπούς, 
τους οποίους για τρεις περίπου εβδομάδες συγκέντρωνα 
με περισσή φροντίδα, έφθασε επιτέλους!
Έστω και με μερικές ώρες καθυστέρηση.
Βλέπετε η ζωή έχει και τα απρόοπτά της,
άλλοτε όμορφα κι αξέχαστα, κι άλλοτε δύσκολα, που άνετα τα 
στέλνουμε στο πυρ το εξώτερον.
Παρά ταύτα πιστεύω ότι όλα είναι, ή μπορούν να γίνουν μαθήματα,
και η ζωή στο τέλος, όσες δυσκολίες και να έχει,
να δικαιώνεται ως Ωραία!

Κι αυτή τη φορά η συγκομιδή ξεπέρασε τις προσδοκίες μου.
Ποιήματα μικρά ή μεγάλα, ομοιοκατάληκτα ή μη,
με μέτρο ή χωρίς,
κάπου ανάμεσά τους θα βρείτε και χαϊκού,
απ'όλα είχε αυτό το 15ο Συμπόσιο Ποίησης.
Με μεγάλο ενθουσιασμό σήμερα
σας δίνω τους θησαυρούς μας 
και μοιράζομαι επιτέλους μαζί σας τη χαρά μου!
(Αυτή τη φορά και την ανακούφισή μου!)

Σας έδωσα τις λέξεις

ζω - ζωή - ζωντανός

(όποια από αυτές, σε όποια μορφή, κυριολεκτικά ή μεταφορικά,
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού,
η επιλογή ήταν και πάλι δική σας)
κι εσείς μου δώσατε 26 υπέροχα ποιήματα
Με έχετε συγκινήσει όσο δεν φαντάζεστε!



Σας θερμοπαρακαλώ: 

Δώστε χρόνο...
Διαβάστε με τη ψυχή σας.
Αφήστε την να τρέξει ανάμεσα στις λέξεις...
Μπείτε μέσα στο κάθε ποίημα. 
Νιώστε τον πόνο του ποιητή
καθώς αγωνιζόταν να ταιριάξει τις λέξεις του...
Φτάστε ως το τέλος.
Ξαναγυρίστε.
Απολαύστε.
Συγκινηθείτε.
Ταξιδέψτε.

Αυτό είναι το Συμπόσιο!

Στο τέλος, τυπικά και μόνο, δώστε τις ψήφους σας. 
Γνωρίζω τις δυσκολίες και σας νιώθω
Η αξιολόγηση γίνεται για τη χαρά της διαδικασίας και σύμφωνα με την
υποκειμενική άποψη των φίλων που βαθμολογούν.



Ευχαριστώ ΘΕΡΜΟΤΑΤΑ τους φίλους 

που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, αλλά και όλους όσοι 
θα διαβάσετε και θα μπείτε στη διαδικασία να ψηφίσετε.

Αυτή τη φορά έχουμε και πρωτοεμφανιζόμενους φίλους
που δοκιμάζονται στην ποίηση και χαίρομαι πολύ για αυτό,
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω όσους αποτελούν
τον κορμό αυτού του Συμποσίου
που είναι εδώ πάντα και το στηρίζουν, με όποιο τρόπο μπορούν
κάθε φορά.
Γιατί το Συμπόσιο είστε εσείς!
Είναι δικό σας!




Τα 26 ποιήματα
τα μοίρασα, όπως πάντα, σε 3 αναρτήσεις. 
Η μετάβαση σε κάθε μία διευκολύνεται με συνδέσμους! 
Κι αυτή τη φορά μια φωτογραφία συνοδεύει κάθε ποίημα.



Οι όροι της βαθμολόγησης:

Αν είσαι φίλος του μπλογκ μπορείς να ψηφίσεις.


Άγνωστοι και πρωτοεμφανιζόμενοι δεν θα γίνουν δεκτοί!

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Κι αυτή τη φορά, κρατάμε την ίδια βαθμολόγηση:

Έχετε λοιπόν τους βαθμούς 3,2,1,1,1 στα χέρια σας.
Χρησιμοποιήστε τους με σύνεση.

Υποχρεωτικά και τις 5 βαθμολογίες.


Το 3 στο ποίημα που σας γοήτευσε περισσότερο 
το 2 στο επόμενο ποίημα που σας άρεσε και τους τρεις άσους 
στις επόμενες αγαπημένες σας επιλογές.

Από αυτή τη στιγμή, έως και την 
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 
στις 8 το βράδυ, 
διαβάζουμε, σχολιάζουμε, βαθμολογούμε.

Παρασκευή 31/03

θα έχουμε τη γιορτή λήξης 
και την ανακοίνωση του μεγάλου νικητή, 
καθώς και τον νικητή της κλήρωσης


Αφήνετε το σχόλιο σας με τη βαθμολογία σας σε αυτή την ανάρτηση.
Όλοι όσοι συμμετέχουν μπορούν (και είναι επιθυμητό) να βαθμολογήσουν,
χωρίς όμως να μπορούν να ψηφίσουν τη δική τους συμμετοχή.

Οι δημιουργοί χαίρονται με κάθε μικρό ή μεγάλο σχόλιο,

ακόμα κι αν δεν πάρουν βαθμολογία. Ο βαθμός δεν είναι ο στόχος.
(θέλω να πιστεύω). 

Ελπίζω να μην έχασα καμία συμμετοχή 
αλλά και να μην μετέφερα κάτι λάθος.
Αν δείτε εγκαίρως κάποιο λάθος, σας παρακαλώ, 
ειδοποιήστε με, να το διορθώσουμε


Σας θυμίζω:
Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs (ή τους άστεγους φίλους) με τα οποία/ους
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους,
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Συμμετέχουν πάντα, είτε στη δημιουργία, είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνο φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Καλή σας ανάγνωση!
@ριστέα



1.Ζωή είναι...

Η ζωή, που λέτε, μπορεί να είναι παραμύθι, 
η ένα ξέφωτο μαγεμένου δάσους
Μια βάρκα που πλέει μεσοπέλαγα
ή ένα κλειδί που ανοίγει μιά πόρτα

Ένα παιδί που γελάει με την ψυχή του
ή μια γυναίκα που μόλις έκλαψε
Ένα λουλούδι την πρώτη μέρα της Άνοιξης
ή το βαθύ σκοτάδι μιας νύχτας του χειμώνα

Η ζωή, φίλοι μου, είναι πολύβουος δρόμος,
ανάσα νεογέννητου και θρίαμβος αγάπης
Η ζωή, τώρα που το σκέφτομαι, μοιάζει και με θάνατο, 
αλλά στο τέλος της μέρας σημάδια ζωής αναδίδει...




2. Του Μάρτη βραχιόλια

Με του Μάρτη βραχιόλια
στολίζω τριανταφυλλιές
ας τα κλέψουν χελιδόνια
για να χτίσουνε φωλιές.

Κεράσια θα χορτάσεις
μία νύχτα δροσερή
μήπως με κεράσεις
κατακόκκινο φιλί.

Αεράκι ψιθυρίζει:
"Θα πικραθείς ξανά".
Τρεμάμενα χείλη
ραγισμένη η καρδιά.

Αστειεύεται ο Απρίλης
με το άδειο μου χάδι
θα έρθεις, θα φύγεις
η ζωή κύκλους κάνει. 




3. Ο δείκτης​

Η μία πλευρά της ζωής
ένα δάχτυλο μόνιμα
να δείχνει.

Το κακό μας χάλι.
Τη ρημάδα κοινωνία.
Σαπίλα παντού. 
Βρώμικοι άνθρωποι.
Ανήθικες πράξεις.
Μυαλό που δεν βάζουμε.
Κι αυτό που έχουμε
να χάνουμε.
Ένα ατελείωτο καρναβάλι.
Διαφθορά.
Σκάνδαλα.
Σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν
τα παιδιά μας;

Η άλλη πλευρά της ζωής
ένα δάχτυλο στραμμένο
προς τα μέσα.




4.Ανομολόγητα πάθη

Γρατζουνιά στο μυαλό η σκέψη σου...
Σα σκιά, που μ' εγκλωβίζει μέσα της...
Μια έκρηξη σιωπής, ανατινάζει τη νύχτα...
Στον καπνό του τσιγάρου, σχηματίζονται όσα
μου πλημμυρίζουν το μυαλό...
Είναι κι αυτά τα γαμημένα τείχη...
Πολλές φορές, λόγος για να μη προσπαθείς...
Όσα μου έμαθες, αρκούν για μία ολόκληρη ζωή...
Για τις επόμενες... δε μ' ενδιαφέρει... 





5. Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης

Άγνωστε επισκέπτη μου,
Σε βλέπω εδώ και ώρα να με κοιτάς και να θαυμάζεις το κάλλος και την ομορφιά μου
και σκέφτομαι,
πόσο πιο όμορφη θα φάνταζα στα μάτια σου κάτω από το φως του δικού μου ουρανού.
Εκεί…
Στην μακρινή πατρίδα μου…
Ναι. Ξέρεις, δεν ανήκω εδώ.
Κι όσο κι αν με προσέχουνε, κι όσο κι αν σε περίοπτη θέση με έχουν τοποθετήσει,
γνωρίζουν  πως ποτέ δική τους δεν θα γίνω.
Άγνωστε επισκέπτη μου,
Νιώθω μεγάλη μοναξιά και πνίγομαι σ’ αυτήν την κρύα ξένη αίθουσα
όπου με καταδίκασαν αυθαίρετα να υπάρχω.
Θρηνώ για τόσα χρόνια που βίαια με ανάγκασαν να ζω μακριά
από τις αδελφές και την πατρίδα μου.
Κι ο πόνος που αισθάνομαι, δυσβάσταχτος και επαχθής για ΄μένα είναι.

Με βλέπεις εδώ, να στέκω αγέρωχη και δυνατή,
μα μέσα μου να ξέρεις πως είμαι κομματιασμένη σε χιλιάδες θραύσματα
και μια θλίψη διακατέχει την ψυχή μου.
Κι ας μην θέλω από υπερηφάνεια να το αφήσω να γίνει ορατό αυτό  στο βλέμμα σου.
Είμαι μόνη κι έρημη, πονάω και κρυώνω.
Είμαι μόνη κι έρημη. Πονάω και κρυώνω…
Είμαι μόνη.  Κι έρημη.  Πονάω.  Και κρυώνω…
Αποκομμένη απ’ την πατρίδα μου κι από τις άξιες θαυμασμού αδελφές μου…

Άγνωστε επισκέπτη μου,
Σε βλέπω εδώ και ώρα να με κοιτάς και να θαυμάζεις το κάλλος και την ομορφιά μου
και σκέφτομαι,
πόσο πιο όμορφη θα φάνταζα στα μάτια σου κάτω από το φως του δικού μου ουρανού.
Εκεί…
Στην μακρινή και ένδοξη πατρίδα μου…
Ανάμεσα στις όμορφες κι άξιες θαυμασμού πέντε αδελφές μου…



Εδώ τελείωσαν οι πρώτες 
5 συμμετοχές.

Για τις συμμετοχές 6-15 πάτησε ►εδώ.
Για τις συμμετοχές 17-26 πάτησε ►εδώ.

79 σχόλια:

  1. Κάθε ποίημα είχε και μία διαφορετική ιστορία να διηγηθεί κι αυτό είναι συναρπαστικό! Μέσα σε 26 συμμετοχές καλύφθηκε τόσο πλούσια θεματολογία της ζωής..

    3 βαθμοί στο 8. Μαγιάπριλο στο περβάζι. "τα κατσιασμένα μας Εγώ και τα ξεχειλωμένα έχω","να ξεθάψουμε τις πάνινες λέξεις μας, τις ξεχασμένες."

    2 βαθμοί στο 12. Πρόσκληση. "με πάθος περήφανα να προσθέσεις", "άτακτα τοποθετημένη στο ακλόνητο μαζί"

    1 βαθμό στο 14 Ζωντανή μνήμη. "σχολαστικές λεπίδες έβρισκαν το δρόμο τους ανάμεσα στο σώμα και την ψυχή"

    1 βαθμό στο 5. Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης. Δεν χρειάζεται να αναφέρω το αγαπημένο μου σημείο για ευνόητους λόγους είναι όλο το περιεχόμενο.

    και 1 βαθμό στο 17. Εσύ πάνω απ'όλα. "θα ορίσω τον ορίζοντα και θα εύχομαι κάθε μέρα να τον ξεπεράσεις"

    Συγχαρητήρια όλους και σε εσένα που αντιμετωπίζεις όλα τα εμπόδια δημιουργικά (✿ ♥‿♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινιώ μου, χαίρομαι που σημείωσες την πλούσια θεματολογία μας. Και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που είσαι εδώ, παρούσα και δυναμική!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!
      Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις ! :)

      Διαγραφή
  2. Αριστέα μου σε χαιρετώ και σε συγχαίρω για την αξιέπαινη προσπάθεια, όπως κι όλους τους συμμετέχοντες.
    ΄Ολα τα ποιήματα είναι αξιόλογα κι ενδιαφέροντα.
    Για τυπολογικούς λόγους η βαθμολογία μου είναι...
    3 βαθμοί στο 19
    2 βαθμοί στο 22
    1 βαθμός στα 10, 17 και 21.
    Εύχομαι υγεία , γόνιμες σκέψεις κι όμορφο Σ/Κ !
    (Κνάκαλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο , σε ευχαριστώ πολύ πολύ που πέρασες και αξιολόγησες τις συμμετοχές μας!
      να είσαι πάντα καλά!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Αριστέα μου, δύσκολη η επιλογή ανάμεσα σε τόσες όμορφες συμμετοχές. Ένα μπράβο για όλες τις συμμετοχές. Δίνω και εγώ τη βαθμολογία μου:
    3 βαθμούς στο 2 "Του Μάρτη τα βραχιόλια"
    2 βαθμούς στο 7 "Ακροβατώ"
    και από 1 βαθμό στα 18 "Γειτονιά αγαπημένη", 19 "Κιμωλία" και 17 "Εσύ πάνω απ' όλα".
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρίστη μου σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου στο Συμπόσιό μας!
      Εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλα !
      Πολλά, γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Καλησπερα Αριστεα και σε ολη την πυργο-παρεα!
    Διαμαντακια και παλι μαζεψες και πως οχι με τετοιο θεμα και τετοιο εναυσμα! Συγχαρητηρια σε ολους και ολες και σε σενα διπλα γιατι οχι μονο το διοργανωσες αψογα αλλα και εν μεσω θεματων!
    Λοιπον, στο δια ταυτα!
    Ξεχωρισα πολλα! 4,5,6,10,11,12,15,17,21,22,26!!! Αλλα, οι κανονες ειναι κανονες, οποτε...
    3 βαθμοι στο 12, Προσκληση, γιατι υπαρχει μια αιωνιοτητα στην αγαπη που τιποτα δεν μπορει να την αλλαξει, ουτε ο χωρισμος μα ουτε κι ο θανατος.
    2 βαθμοι στο 5, Ψιθυροι απογνωσης μιας απαχθεισας κορης, οχι μονο γιατι θιγει ενα απιστευτα ευαισθητο θεμα εθνικης υπερηφανειας, αλλα γιατι το κανει με τον πιο ιδιαιτερο τροπο.
    1 βαθμο στο 11, Παραθυροφυλλα, γιατι με ταξιδεψε στις παιδικες μου αναμνησεις και σε ομορφες στιγμες.
    1 βαθμο στο 6, Μεγαλες χαρτινες προσδοκιες, γιατι εχει συμπεριλαβει πολλα κλασικα βιβλια που αγαπω και γιατι μιλαει για τη μαγεια της λογοτεχνιας που και μενα με συνεπαιρνει...
    1 βαθμο στο 4, Ανομολογητα παθη, γιατι ειναι σκοτεινο μεν, αλλα πολυ ερωτικο.
    Ξεχωριστη μνεια στα 15 και 17, καθως περιγραγουν γλαφυρα την πιο σημαντικη σχεση της ζωης μας, αυτη με τα παιδια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεταλούδα μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για την αναλυτική σου αξιολόγησή.
      Να' σαι καλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  5. Καλημεροκαλησπέρες ομορφοκόριτσο και σε όλη την παρέα.
    Ξεχώρισα πολλά, αλλά οι κανόνες είναι κανόνες και θα σταθώ σε εκείνα που ξεχώρισα από την πρώτη κι όλας ανάγνωση, γιατί τα διάβασα 4 φορές για να αποφασίσω,χαχαχα. Λοιπόν:
    3 βαθμοί, στο νούμερο 14-Ζωντανή Μνήμη.
    2 βαθμοί, στο νούμερο 23-Ξεκόλλα φίλε.
    1 βαθμό, στο νούμερο 3-Ο δείκτης.
    1 βαθμό, στο νούμερο 7-Ακροβατώ.
    1 βαθμό, στο νούμερο 16-Φειδωλή χίμαιρα.
    Καλή επιτυχία σε όλους !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Ματινάκι μας!
      Κοίτα να δεις που γίνεσαι σιγά σιγά κι εσύ κομμάτι αυτού του Συμποσίου!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα στην κυρία Οικοδέσποινα!! Τι ομορφιές είναι αυτές! Η ΖΩΗ είναι ΩΡΑΙΑ και εμπνέει σίγουρα!
    Πολλές οι επιλογές αλλά 5 μόνο ορίζεις
    3 βαθμούς στο 7 Ακροβατώ!! Λυρικότατο. ''Η ξεγνοιασιά ξεχάστηκε και ρίχτηκε στη λήθη
    όταν το δάχτυλο χαφιέ την έστησε στον τοίχο
    σ’ ένα μπουντρούμι ανήλιαγο με βρύα στο σοβά του.'' Τι να πω τώρα;; Φοβερό
    2 βαθμούς στο 8.Μαγιάπριλο στο περβάζι''να καταχωνιάσουμε στα τρίσβαθα του παταριού
    τις χνουδάτες μεγαλοϊδέες μας
    τα κατσιασμένα μας «Εγώ» και τα ξεχειλωμένα «Έχω» μας
    και το αχολόϊ και τα «Αμάν» μας...''Υπέροχο!
    1 Βαθμό στο 19.Κιμωλία Καταπληκτικό Αχ αυτά τα φτερά μη σβηστούν...
    1 βαθμό στο 26.Ζωής Καθρέφτης Ακριβώς έτσι...
    1 βαθμό στο 5. Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης γιατί είναι μια πονεμένη ιστορία για τη χώρα μας
    Καλή επιτυχία σε όλους
    Καλό κουράγιο σε σένα Αριστούλι μου
    Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά για αύριο
    ΥΓ Ξεκίνησα το σχόλιο ''χθες'' και το στέλνω ''σήμερα''χααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι απίστευτα Αννούλα μου που το θέμα σας ενέπνευσε. Εμένα ακόμα. Και ντροπή μου δηλαδή με τον τίτλο που έχω στο βλογ μου! αχαχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου!
      Πολλά, ανοιξιάτικα φιλιά! ☺

      Διαγραφή
  7. Χαίρε :D! Άλλη μια υπέροχη συλλογή!!!!
    Συγχαρητήρια.
    Από 1 βαθμό στα 6,12,13. Δατ γουόζ ταφ.
    Το 2 το καλό πάει στο 17. Εσύ πάνω απ' όλα.
    Και 3 βαθμοί στο 19. Κιμωλία... Ουάου.

    Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιώργο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα, κυρίως για το γεγονός ότι δειλά δειλά γίνεσαι κι εσύ κομμάτι του Συμποσίου μας :)
      Να'σαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  8. Μαγευτικό το ΜΑΓΙΑΠΡΙΛΟ ΣΤΟ ΠΕΡΒΑΖΙ, 2 βαθμούς στο 5 Οι ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ της Καρυάτιδας με συγκλόνισαν, από 1 βαθμό στο 18 Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ με άγγιζε η νοσταλγία της, στο 14 που πραγματικά το βρήκα εξαιρετικό και στο 24 ΜΑΖΙ ΣΟΥ γιατί με κέρδισε από την πρώτη ανάγνωση !!! Καλή επιτυχία σε όλους , καλό κουράγιο σε σένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Κλαυδία!
      Ολόψυχα σε ευχαριστώ που πέρασες, διάβασες κι αξιολόγησες τις συμμετοχές μας!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά μάτια μου :)

      Διαγραφή
  9. Οι 3 βαθμοί μου στο Μαγιάπριλο στο Περβάζι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αριστέα νομίζω ότι η επιλογή του θέματος για τη ζωή είναι μακράν η κορυφαία.
    «Η ζωή είναι μια ρόδα που πρέπει να πάει μακριά..» το απόφθεγμα που είχα ακούσει πιτσιρίκι από ένα γείτονα καροτσέρη...!!
    Επέλεξα από όλες τις εκδοχές και στηρίζω με 3 βαθμούς το 15 γιατί το άνθος ψυχής είναι άνθος ζωής.
    Στο 26 οι δύο βαθμοί γιατί απλά ο ήλιος λάμπει καινούργια μέρα.
    Από 1 βαθμό στα 7,8 και το17.
    Εύχομαι υγεία και ο καθένας στη ζωή του να έχει επιτυχία στους κυρίαρχους στόχους του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια, αλλά και τη βαθμολογία σου!
      Να 'σαι καλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα.
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα κυρά της ποίησης
    Συγχαρητήρια σε εσένα και
    σ' όλους τους συμμετέχοντες
    Μια καταπληκτική κι άρτια
    συλλογή βγήκε στο φως πάλι
    Περνώ στην βαθμολόγηση:
    3 βαθμοί στο 10 για τον ιδιαίτερο λόγο του!
    2 βαθμοί στο 4 για την αμεσότητά του!
    1 βαθμό στο 8 για τη χαρά της ζωής!
    1 βαθμό στο 11 για την ομορφιά της απαντοχής!
    και τέλος 1 βαθμό στο 21 γιατί αρέσκομαι ν' ακούω
    το τραγούδι των αστεριών!
    Για άλλη μια φορά σταθήκαμε στην υπηρεσία της ποίησης με υψηλά τα στάνταρ!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ Αριστάκι μου και καλά κουράγια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εγώ είμαι κυρά της ποίησης για σένα τι θα πρέπει να πούμε Ελένη μου ; Θα πρέπει να δημιουργήσουμε νέα λέξη;
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα μάτια μου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  12. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς και σε σένα, που παρά τις δυσκολίες συνεχίζεις να μας δίνεις αφορμές δημιουργίας και να μας ενώνεις σ' αυτό το δρώμενο, που όλοι αγαπάμε πολύ.
    Η βαθμολογία μου (για το τυπικό της διαδικασίας) είναι:
    3 βαθμοί στο: #12 - Η Πρόσκληση αυτή με μάγεψε "...κρυφά να σ' ανασαίνω πικρά να σ' αγαπώ..."
    2 βαθμοί στο #14 - Η Ζωντανή μνήμη, είναι κομμάτι της ζωής μας και με άγγιξε...
    1 βαθμός στο #7 - Με έκανε να Ακροβατήσω μαζί του, εξαιρετικό!!
    1 βαθμός στο #9 - Αφού κι εγώ την αγαπώ γιατί είναι ωραία!
    1 βαθμός στο #19 - Γι' αυτά τα φτερά που δεν θέλουμε να σβήσουν...
    Ξεχώρισα ακόμα τα: #6, #10, #11, #17, #25, #26
    Καλή δύναμη κοριτσάκι μου, σ' ευχαριστούμε για τη υπέροχη τούτη μάζωξη, που μας ταξιδεύει κάθε φορά!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ μάτια μου για τη βαθμολόγησή σου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  13. Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλα τα ποιήματα που ξεχειλίζουν από ζωή και πολλά μπράβο άλλη μια φορά σε σένα κορίτσι μου για το υπέροχο θέμα σου και το πάντα οργανωμένο Συμπόσιο σου! Λοιπόν δύσκολη η επιλογή, αλλά ωστόσο μαγεύτηκα από τα εξής:
    3 βαθμούς στο 8 ''Μαγιάπριλο στο περβάζι'' γιατί έδιωξε τις τσαλάκες από τα συναισθήματα μου
    2 βαθμούς στο 18 ''Γειτονιά αγαπημένη''με μάγεψε η περιγραφή και το αράχνης κέντημα
    1 βαθμός στο 5 ''Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης'' που έξυσε την πονεμένη μου πληγή
    1 βαθμός στο 9 ''Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία'' νομίζω τα λέει όλα
    1 βαθμός στο 17 ''Εσύ πάνω απ' όλα'' για τη ζωή που χάρισε και την υπόσχεση που έδωσε.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια, αλλά και τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά!
    Ζήτω το"Συμπόσιο"!☺
    Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό:
    1 "στο γλεντοκόπι",γιατί μυρίζει Άνοιξη!
    1 στη"φειδωλή χίμαιρα",γιατί με αυτόν τον τίτλο ταυτίστηκα...
    1 στις"μεγάλες χάρτινες προσδοκίες",γιατί
    "ακολούθησα τον λαγό" κι εγώ! χιχι
    2 στη"κιμωλία",γιατί δε ξέρω,μ'άρεσε απλά.
    Και 3 στο"θα'ταν",γιατί,αν δε το ψήφιζα,κρίμα θα'ταν!
    Με έβαλε σε σκέψεις ο δημιουργός,
    ειλικρινά δεν γνωρίζω,αν έχω πιάσει το νόημα,
    γι'αυτό του βγάζω το καπέλο!
    Αυτά από εμένα,
    ευχαριστώ!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! πόσο χαίρομαι που το διασκεδάζεις τόσο πολύ!
      Μιλ μερσί μικρό μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν, επειδή πολύ δυσκολεύτηκα να αποφασίσω, θα δώσω απλά και μόνο τους βαθμούς, χωρίς πολλές επεξηγήσεις, αλλιώς μπορεί να αλλάξω ξανά γνώμη και βαθμολογίες!
    3 βαθμοί στο Νο.1 Ζωή είναι...
    2 βαθμοί στο Νο.11 Παραθυρόφυλλα με θέα στη ζωή
    1 βαθμός στο Νο.19 Κιμωλία
    1 βαθμός στο Νο.22 Στο γλεντοκόπι
    1 βαθμός στο Νο.26 Ζωής καθρέφτης
    Καλή επιτυχία σε όλους, και σταματάω εδώ, επειδή αρχίζω να ξανασκέφτομαι τη βαθμολογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίπη μου , σε ευχαριστώ πολύ πολύ που πέρασες διάβασες κι αξιολόγησες τις συμμετοχές μας.
      Να'σαι πάντα καλά χαρά μου :))

      Διαγραφή
  16. Αυτή η δύσκολη στιγμή να μην υπήρχε στο δρώμενο… Πως αλλιώς όμως? Δεν γίνεται το ξέρω.
    Δεν θυμάμαι πόσες φορές πέρασα και τα ξαναδιάβασα, μα δυστυχώς δεν έχω χρόνο και πρέπει να τελειώσω σήμερα με αυτήν την «επίπονη» διαδικασία. :)
    Λοιπόν :
    3 βαθμοί στο Νο 17 «Εσύ πάνω απ’ όλα» γιατί δεν θα σταματήσω να πιστεύω ποτέ στα «θα» της αγάπης κι ας ξέρω πως είναι απλά μια ουτοπία!
    2 βαθμοί στο Νο 14 «Ζωντανή μνήμη», γιατί μου άρεσε πολύ που … «φωτίζεται η πορεία της ζωντανής μνήμης, ξεσκεπάζοντας τον συνειδητό εαυτό από στάχτες και σκόνη»
    1 βαθμός στο Νο 1 «Ζωή είναι…», γιατί η ζωή είναι όλα αυτά που αναγράφονται κι ακόμη τόσα!
    1 βαθμός στο Νο 4 «Ανομολόγητα πάθη», γιατί όσα η «γρατζουνιά» της/του έμαθε, αρκούν για μία ολόκληρη ζωή… και γιατί για τις επόμενες… δεν ενδιαφέρεται… !
    1 βαθμός στο Νο 11 «Παραθυρόφυλλα με θέα στη ζωή», γιατί αποπνέει μια φρεσκάδα ζηλευτή αυτός ο ολόδροσος έρωτας!

    Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τα πονήματά τους!
    Θερμά συγχαρητήρια στην τόσο φιλόξενη πυργοδέσποινα της blog-ο-γειτονιάς αυτής!!!
    Καλή συνέχεια Αριστέα μου. Σ' ευχαριστούμε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ έχω βρεθεί άπειρες φορές στη θέση αυτή Ζωή μου, στο Παίζοντας με τις λέξεις και ξέρω από πρώτο χέρι τις δυσκολίες. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  17. Ακόμη ένα Συμπόσιο με πολύ ενδιαφέρουσες συμμετοχές, που φροντίζει η ακάματη Αριστέα να μας χαρίσει.
    Ένα μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες και κατέχοντες την έμπνευση.

    Ας περάσουμε τώρα και στη βαθμολογία:

    3 βαθμοί:
    23. Ξεκόλλα, φίλε!
    Ένας καλός στίχος για όσους πίστεψαν για μια στιγμή "να πουν πως ήταν τ' όνειρο δικό τους". Είναι απ' αυτά τα λόγια που κάτι κρατάς.

    2 βαθμοί:
    14. Ζωντανή μνήμη
    Έχει ένα μυστήριο, το οποίο σε θέλγει να το αποκωδικοποιήσεις.
    2-3 φορές το διάβασα και κάθε φορά, κάτι παραπάνω έπιασα. Ω ναι! Θα το ξαναδιαβάσω...

    Από ένα βαθμό στα:
    8.Μαγιάπριλο στο περβάζι
    Αν και το στυλ που μου ταιριάζει είναι το έμμετρο, ωστόσο τούτο δω το ποίημα με κράτησε, με άγγιξε με τις εικόνες και τα νοήματά του.

    1. Η ζωή είναι
    Μια απλή -και ουχί απλοϊκή- φιλοσοφία με εικόνες γνώριμες, στιχουργικά ανασυντεθειμένες.

    6. Μεγάλες χάρτινες προσδοκίες
    Αυτό το ωραίο παιχνίδι-διάλογος με τη Λογοτεχνία, σε συνδυασμό με τον ευφυέστατο τίτλο "μεγάλες χάρτινες προσδοκίες", οι οποίες όντας μεγάλες δεν εκπληρώνονται ποτέ. Γι' αυτό κι αγοράζεις το επόμενο βιβλίο, μήπως κι αυτό είναι που θα τις εκπληρώσει...


    Την καλημέρα μου σε όλη την παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχηγέ, έστω και χωρίς ίντερνετ στο σπίτι τα κατάφερες τελικά ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που έστω κι ως κριτής ήσουν άλλη ία φορά εδώ μαζί μας!
      Εύχομαι στο επόμενο Συμπόσιο να μην είναι θυμωμένη μαζί μας η μούσα!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  18. Φίλοι μου καλησπέρα και μπράβο σε όλους για τις προσπάθειες! Επίσης ένα μεγαλύτερο μπράβο στην οικοδέσποινα.

    Η βαθμολογία ου λοιπόν είναι:
    3 βαθμούς στο 10.Θα’ταν
    2 βαθμούς στο 4.Ανομολόγητα πάθη
    και από 1 βαθμό στα
    7.Ακροβατώ!
    19.Κιμωλία
    23.Ξεκόλλα φίλε!

    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι καλά !
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  19. Αριστάκι μου χαλάλι η κούραση και οι έγνοιες σου, με τόσες ωραίες "Ζωές" που συγκέντρωσες. Βαθμούς δεν τους λέω, μόνο μια απόπειρα να ιεραρχήσω -με μεγάλη δυσκολία- τις δημιουργίες των φίλων:
    3 βαθμοί στο: #17. Εσύ πάνω απ΄όλα (γι αυτά τα κρυμμένα μπισκότα στα βιβλία...και τα στυμμένα πορτοκάλια κυρίως)
    2 βαθμοί στο: # 19.Κιμωλία (πολύ πρωτότυπη σύλληψη αυτό το ταξίδι, με εισιτήριο μια... κιμωλία)
    *******
    Και τα ασσάκια:
    5. Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης (γιατί αυτές οι απουσίες πονούν και κάπως έτσι θα τα έλεγε αν είχε φωνή η κλεμμένη μας κληρονομιά)
    6. Μεγάλες χάρτινες προσδοκίες (γι αυτό το αέναο πέταγμα στα σύνορα της ζωής)
    9. Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία (πρώτη φορά διαβάζω ποίημα που δεν έχει ούτε ένα ρήμα, μα είναι πλήρες νοημάτων)
    Καλή συνέχεια στο Συμπόσιο και συγχαρητήρια για την αφοσίωσή σου να το συνεχίζεις και να το φροντίζεις, παρά τις αντιξοότητες της καθημερινότητας♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλάλι δε λες τίποτα! Πραγματικά με συγκινείτε κάθε φορά όλοι όσοι στηρίζετε με τόση αγάπη το Συμπόσιο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, αλλά και τη βαθμολογία σου Μαριώ μου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά ;))

      Διαγραφή
  20. Αριστάκι μου, το συμπόσιο μας αυτό, ήταν απόδειξη ότι η ζωή δεν είναι μόνο ωραία, αλλά και πολύπλευρη. Μου άρεσε πολύ ότι διάβασα και αισθάνθηκα άβολα όταν έπρεπε στο μυαλό μου να καταλήξω στους φιναλιστ, γιατί πως ψηφίζεις σε ένα τέτοιο συμπόσιο, με ένα τέτοιο θέμα;!
    Θα μείνω όμως πιστή στους κανόνες (είμαι νομοταγής πανάθεμα με) και θα σου πω πως δίνω :
    3 βαθμούς στο 1.Ζωή είναι..., γιατί θα μπορούσα να το έχω γράψει εγώ, οπότε του αξίζουν και περισσότεροι βαθμοί χαχα
    2 βαθμοί στο 4 γιατί με έκανε να ταυτιστώ και με τις σκέψεις και με την ψυχοσύνθεση.
    Και από 1 βαθμό δίνω στα:
    24. Μαζί σου , γιατί με άγγιξε.
    14. Ζωντανή μνήμη, γιατί χάθηκα τόσο πολύ στους στίχους που στην δεύτερη φορά κατάλαβα που χρησιμοποιήθηκε η λέξη ζωή, με παρέσυρε!
    5. Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης, το βρήκα πολύ έξυπνα γραμμένο.

    Ευχαριστώ όσους μέσα από το Συμπόσιο μοιράστηκαν μαζί μου, δυο σκέψεις τους για την ζωή μέσα από τους στίχους τους και φυσικά εσένα Αριστάκι που ακόμα μια φορά, μας φιλοξενείς με τόση ευγένεια και χαρά και μας δίνεις το έναυσμα να δημιουργήσουμε. Σου στέλνω τεράστιο φιλί για καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ μάτια μου που για ακόμα μία φορά είσαι εδώ, στήριγμα αυτού του Συμποσίου! Να'σαι καλά :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Οι λέξεις μου άρεσαν πολύ, Αριστέα! Αλλά, από ό,τι φαίνεται, όχι μόνο σε μένα, αφού οι συμμετοχές ήταν όλες ξεχωριστές!

    3 στο 6. Μεγάλες χάρτινες προσδοκίες
    "Στο άρωμα τούτο από χαρτί
    πιστά αποτυπώνεται η ζωή."
    Αυτό ακριβώς νιώθω κι εγώ, γι' αυτό ακριβώς αγαπώ τόσο τα βιβλία. Μου άρεσε πάρα πολύ! Και η εικόνα και η γραφή και το θέμα και το πώς έμπλεξε τα βιβλία στους στίχους!

    2 στο 7. Ακροβατώ!
    Με συνεπήραν οι σκέψεις του!
    "Και σκέφτηκα πως δεν μπορεί
    Κάτι θε να υπάρχει.
    Να αρπαχτώ σαν ναυαγός και εξαρχής να ζήσω"
    Αυτό είναι! Πάλι από την αρχή! Γιατί πάντα κάτι υπάρχει!
    Kαι το τέλος... Χα!!!
    Καλογραμμένο. Μου άρεσε κι εδώ η εικόνα.

    1 στο 10. Θα’ταν
    Ψυχή και σάρκα, το αιώνιο δίδυμο που βασανίζει, δοσμένο τόσο εμνευσμένα εδώ! Και με μια τόσο όμορφη εικόνα!

    1 στο 12. Πρόσκληση
    "Κι η ζωή με διεκδικούσε" και "Η αγάπη στο σύμπαν τραμπαλίζεται": αυτοί οι δυο στίχοι μου έκλεψαν την καρδιά, αλλά μου άρεσε όλο!

    1 στο 25.Πορεία Ευθύνης
    "Αν τρομάξεις στο άκουσμα της ευθύνης
    Γέλιο καρδιάς θα γευτείς την ώρα του καθήκοντος"
    Αλήθεια, έτσι είναι! Και τώρα κάτι ποιητικό θα έχω να απαντάω σε όσους φοβούνται την ευθύνη!!!

    Στάθηκα όμως και σε αυτά:
    1.Ζωή είναι...
    Μου άρεσε η εικόνα του που συνδυάζεται τόσο όμορφα με αυτούς τους στίχους:
    "Η ζωή, τώρα που το σκέφτομαι, μοιάζει και με θάνατο,
    αλλά στο τέλος της μέρας σημάδια ζωής αναδίδει..."
    9. Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία
    Έτσι απλά!
    13. Πρωταγωνιστής στην αίθουσα προβολής
    Ωραία ιδέα!
    "Τ’ αραξοβόλι και τη νηνεμία μην ελπίσεις,
    μια κι η ζωή στους εραστές της δεν χρωστά διακρίσεις."!!!
    14. Ζωντανή μνήμη
    Τόσο απαραίτητη!
    19.Κιμωλία
    Ωραία ιδέα!
    21.Σημάδια…
    "κι εγώ κινούμαι στη γραμμή
    που αφήνει η ρωγμή σου"!

    Απόλαυσα όλες τις συμμετοχές! Να είσαι καλά, Αριστέα μου, που συνεχίζεις!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου ολόψυχα σε ευχαριστώ για τη βαθμολογία σου και τον τόσο αναλυτικό σχολιασμό σου!
      Τον απόλαυσα!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά μάτια μου:))

      Διαγραφή
  22. Καλημερα Αριστέα μου και θερμα συγχαρητηρια σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Το μουντό και βροχερό πρωινό μου, απέκτησε άλλο νόημα.
    Σας ευχαριστω!
    3 βαθμούς δίνω στη συμετοχή #4 με τίτλο "Ανομολόγητα πάθη"
    2 βαθμούς στη συμμετοχή # 10 με τίτλο "Θα΄ταν"
    1 βαθμό στη συμμετοχή # 9 "Σ αγαπώ γιατί είσαι ωραία"
    1 βαθμό στη συμμετοχή # 26 με τίτλο Ζωής καθρέφτης
    1 βαθμό τέλος στη συμμετοχή # 2 "Του Μάρτη τα βραχιόλια"

    Καλη επιτυχία
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που ήσουν εδώ και στην αξιολόγηση, αν και γνωρίζω ότι αυτόν τον καιρό απέχεις :))
      Φιλάκια πολλά πολλά :)))

      Διαγραφή
    2. Ναι θα συμμετασχω σε Πανελληνιο διαγωνισμό μαγειρικης σε δυο βδομάδες και τρεχουμε....
      Φιλι γλυκο

      Διαγραφή
  23. Να μαι και εγω Αριστακι μου.. για μια ακομα φορα το καθε ποιημα ειναι ξεχωριστό και είναι υπεροχο μια λεξη τοσο ομορφη.. οπως η ζωή.. σε πόσα μονοπατια μπορεί να οδηγήσει τον καθε εναν που γραφει..το ξερω οτι πολλλα που μαυ αρεσαν θα μεινουν απ εξω .. απο την βαθμολογια αλλα θελω να ελπιζω οτι αυτό δεν παιζει και μεγαλο ρολο.. απλά λιγο παραπανω κλίκ μου εκαναν αυτα...
    Το 3 μου το δινω στο # 8.. Μαγιαπριλο στο πρεβαζι..και μονο η λεξη μαγιάπριλο.. και όλο το ποιημα ειναι εικονες..!!
    το 2 μου στο # 12 Πρόσκληση...πως να μην μαγευτείς με οτι εγραψε οποιος το εγραψε..!!
    τα 1 μου θα πανε στο # 4... ανομολόγητα παθη..και για τις επομενες ζωές που δεν ενδιαφερουν !!!
    το επομενο 1 θα το δωσω στο # 17..Εσύ πανω απ όλα..υπεροχο τρυφερό .. λατρευω για οτι μιλαει για παιδια..
    και το τελευταιο μου 1 .. στο # 19 στην Κιμωλία.. για να μην σβησουν ποτε τα φτερα των παιδιών.!!!
    Ακομα μια φορα ποιησανε οσοι έγραψαν και αιτία είσαι εσυ και το συμπόσιο σου Αριστακι μου.. με το καλο και στην επομενη φορα..καλη επιτυχία σε όλους φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου γλυκό, πάντα στις επάλξεις!
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα για αυτό!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά :))

      Διαγραφή
  24. Γεια σας ομορφόπαιδα!!
    Πρόλαβα αυτή τη φορά και ήρθα στην ώρα μου!! χα χα χα
    Από αυτό το συμπόσιο καταλαβαίνω ένα πράγματα.. πως οι άνθρωποι συνεχίζουν να σκέφτονται, να τσιγκλάν την ψυχή τους και να χαϊδεύουν τις λέξεις!!!
    Πολύ όμορφα ποιήματα στα αλήθεια! κάθε ένα με τη χάρη του και την ομορφιά του!!!
    Αλλά... κάποια με άγγιξαν ένα τικ παραπάνω!
    Έτσι θα χαρώ να δώσω 3 βαθμούς στο 16 Φειδωλή χίμαιρα
    2 βαθμούς στο 23 ξεκόλλα φίλε
    1 βαθμό στο 3 ο δείκτης
    1 Βαθμό στο 10 Θα ταν και
    1 βαθμό στο 4 ανομολόγητα πάθη!

    Αριστάκο είναι πολύ σούπερ αυτό το δρώμενο!!
    Τα πιο γλυκά φιλιά μαυ από το νότο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Ελενάκι μου! Και συμμετέχεις και ψηφίζεις...να σε φτύσω μην σε ματιάσω;
      Σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου για τη στήριξή σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα σε όλους και όλες! Υπέροχα γραπτά για άλλη μιά φορά! Με μεράκι και ειλικρίνεια!

    Αριστέα μου εύγε!
    Η βαθμολογία μου:

    3 Βαθμούς στο καταπληκτικό (3) -Ο δείκτης​-

    "Η μία πλευρά της ζωής
    ένα δάχτυλο μόνιμα
    να δείχνει.
    Η άλλη πλευρά της ζωής
    ένα δάχτυλο στραμμένο
    προς τα μέσα". Πανέξυπνοι στίχοι!


    2 βαθμούς στο (10) -Θα’ταν-

    "Τις λέξεις που κρυφτήκαμε τις είπαμε ζωή", υπέροχη ροή!


    1 βαθμό στο ερωτικό (4) -Ανομολόγητα πάθη-

    "Όσα μου έμαθες, αρκούν για μία ολόκληρη ζωή...
    Για τις επόμενες... δε μ' ενδιαφέρει... "

    1 βαθμό στο (15)-Άνθος της ψυχής-

    "...γιατί δεν υπήρξε μέρα άσχημη από τη μέρα εκείνη
    που σε ένιωσα να λικνίζεσαι μέσα μου", λυρικό και ιδιαίτερο


    1 βαθμό στο (20) -Πέντε γραμμές για τη ζωή-, γιατί σε πολύ λίγες γραμμές τα είπε όλα!

    "...είναι πως η ζωή δε θέλει πολλά,
    μόνο αλήθεια, λίγη αγάπη και ανθρωπιά"


    Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους και όλες!

    Υ.Γ. Και μην ξεχνάτε. Να γράφετε με την ψυχή σας!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για το αναλυτικό σου σχόλιο και τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  26. Όλα είναι πολύ όμορφα.
    Η βαθμολογία μου είναι η εξής:
    3 βαθμούς στο 13
    2 βαθμούς στο 3
    1 βαθμό στο 15
    1 βαθμό στο 20
    1 βαθμό στο 8
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία Έλενα πολύ σε ευχαριστώ που πέρασες, διάβασες και βαθμολόγησε!
      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  27. Συγχαρητήρια στην οικοδέσποινα για την άψογη διοργάνωση του Συμποσίου και για την επιλογή του θέματος, που σε μαγνητίζει να το δοκιμάσεις. Εξαιρετικές όλες οι δημιουργίες των συμμετεχόντων.
    Η βαθμολογία μου έχει ως εξής:
    3 βαθμοί στο 5 (Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης) για την ιστορική του μνήμη και το επικό του ύφος,
    2 βαθμοί στο 10 (Θα’ταν) για την συμπυκνωμένη του γραφή και την πρωτότυπη ποιητική του σκέψη,
    1 βαθμός στο 19 (Κιμωλία) γιατί σε ταξιδεύει στα φτερά του,
    1 βαθμός στο 21 (Σημάδια…) για την μουσική λυρική του σκέψη που θα μπορούσε και να μελοποιηθεί και τέλος
    1 βαθμός στο 22 (Στο γλεντοκόπι) για τις ρεαλιστικές του εικόνες.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου σε ευχαριστώ πολύ που ήσουν και πάλι μαζί μας σε αυτό το Συμπόσιο. Εύχομαι και σε επόμενα .....☺
      Να'σαι καλά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα Αριστέα μου !! ΔΕν γράφω στίχους όμως κάθε φορά ζαλίζομαι με το ταλέντο και τα όμορφα ποιήματα που διαβάζω και έτσι χρειάζομαι μια έξτρα προσπάθεια μελέτης και βαθμολογίας !! Εύχομαι να είσαι καλά και αυτό το συμπόσιο να σου γεμίσει την καρδούλα !!
    3 βαθμούς για το 5 για λόγους ευνόητους μπήκε στην ψυχή μου
    2 βαθμούς στο 8 για την υπέροχη ροή του και τις έντονες παραινέσεις και
    από ένα βαθμό στο 15, 12 και 21 !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, με συγκινείς που είσαι κάθε φορά εδώ με αγάπη προς την Ποίηση και τους φίλους, αν και δεν γράφεις! Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την αξιολόγησή σου!
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  29. Καλησπέρα Αριστέα μου! Ελπίζω τα δύσκολα να έχουν πλέον περάσει, να έχεις ηρεμήσει αρκετά και πάνω απ΄όλα, να έχεις βρει ξανά το χαμόγελο και τους ρυθμούς σου!
    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές-διαμάντια κι ακόμα περισσότερα σε σένα για την άψογη φιλοξενία σου! Όσον αφορά τη βαθμολογία μου:

    3 βαθμούς στο 23 - "Ξεκόλλα φίλε!", γιατί.. απλά το ερωτεύτηκα με την πρώτη ανάγνωση!
    2 βαθμούς στο 17 - "Εσύ πάνω απ΄όλα", γιατί είναι τόσο τρυφερό.
    1 βαθμό στο 19 - "Κιμωλία", όλο το ταξίδι της ζωής σε λίγες γραμμές.
    1 βαθμό στο 12 - "Πρόσκληση", για την αγάπη που δεν έφυγε.
    Τέλος, 1 βαθμό στο 8 - "Μαγιάπριλο στο περβάζι", γιατί... "κι αυτό θα περάσει!"

    Φιλιά σε όλους κι ακόμα μια φορά πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη. Ναι, τα δύσκολα περασαν, ή καλύτερα τ' άφησα πίσω !
      Σε ευχαριστώ επίσης από καρδιάς τόσο για τη συμμετοχή σου για πρώτη φορά όσο και για τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι καλά μάτια μου.
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  30. 3 βαθμοί στη συμμετοχή Νο23: Ξεκόλλα φίλε!
    2 βαθμοί στη συμμετοχή Νο18: Γειτονιά αγαπημένη...
    1 βαθμός στη συμμετοχή Νο25: Πορεία Ευθύνης
    1 βαθμός στη συμμετοχή Νο14: Ζωντανή μνήμη
    1 βαθμός στη συμμετοχή Νο7: Ακροβατώ!

    Δεν θα πω τίποτα περισσότερο σε όσες και όσους συμμετείχαν πέρα από ένα μεγάλο ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου, σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου, αν και αυτή τη φορά δεν συμμετέχεις!
      Να'σαι πάντα καλά :)
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα σε όλους και στην οικοδέσποινα της καρδιάς μας!!! Διάβασα, ξαναδιάβασα, κράτησα σημειώσεις, πήγα μπρος και πίσω πόσες φορές , σας χάρηκα όλους!! Θαύμασα την έμπνεύση σας, την φαντασία σας, την προσωπική κατάθεση του καθένα σας!!
    Μπράβο σε όλους για τα υπέροχα κι ανάμεικτα συναισθήματα χαράς, συγκίνησης που μου χαρίσατε με τα ποιήματά σας!! Είναι τόσο άχαρη η στιγμή της βαθμολογίας γιατί ξέρω πως αδικώ πολλά που τα ένιωσα, φταίει κι η λέξη!! Ζωή!! Τρία γράμματα κι όμως πόση ουσία!!

    Θα δώσω:
    3 βαθμούς στο 7.Ακροβατώ! Γιατί η ανάγνωσή του ήταν μια ακροβασία συναισθημάτων για μένα δοσμένη με στιβαρές μα κι αιθέριες εικόνες!!
    2 βαθμούς στο 8.Μαγιάπριλο στο περβάζι Γι αυτά τα ζιζάνια της ψυχής που απλόχερα ξεριζώνει καθώς διαβάζεται!!
    1 βαθμό στο 4.Ανομολόγητα πάθη γιατί μάτωσε μέχρι εδώ η γρατζουνιά του!!
    1βαθμό και στο 14. Ζωντανή μνήμη για την υπέροχη μεταφυσική του υπόσταση!!
    1 βαθμό και στο 19.Κιμωλία και τα εύθραυστα φτερά της!!

    Λυπάμαι πολύ που αφήνω εκτός κι άλλα ποιήματα που με άγγιξαν όμως είναι σημαντικό που τον στόχο τους τον έφεραν εις πέρας!! Να μας συγκινήσουν, να μας προβληματίσουν!! Συγχαρητήρια σε όλους κι ένα μεγάλο μπράβο και στην Αριστέα μας για την αγάπη της!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρλέν μου για τα καλά΄σου λόγια αλλά και για την αξιολόγησή σου!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά :)

      Διαγραφή
  32. Επιτέλους! Πρόλαβα!
    Χωρίς πολλά λόγια, η βαθμολογία μου είναι:
    3 βαθμοί στο 5, 2 βαθμοί στο 8 και από 1 βαθμό στα 23, 19 και 17. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πρόλαβες Σοφάκι μου και σε ευχαριστώ από καρδιάς για τη βαθμολογία σου!!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  33. Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για ακόμη μία φορά για τις εμπνευσμένες δημιουργίες, από τις οποίες δεν ήξερα ποια να επιλέξω!
    Από ανάγκη, λοιπόν, πάμε να δούμε τι με άγγιξε λίγο περισσότερο σε αυτή την φάση... χωρίς αιτολόγηση της κάθε επιλογής μου ή άλλο σχόλιο και στη θέση τους απλά ένας στίχος τους.

    3 βαθμούς στο:
    Νο 23 "Ξεκόλλα φίλε!"
    "Συγνώμη φίλε, μα νομίζω ότι βιάστηκες
    Να πεις πως είναι τ’ όνειρο δικό σου"

    2 βαθμούς στο:
    Νο 14 "Ζωντανή μνήμη"
    "σχολαστικές λεπίδες έβρισκαν το δρόμο τους
    ανάμεσα στο σώμα και την ψυχή"

    1 βαθμός στο:
    Νο 22 "Στο γλεντοκόπι"
    "για να ανθίσουν της ζωής οι γρατσουνιές"
    "στ' αγιάζι, στα μπουρίνια και στις χαλασιές,
    παρά στεγνή ζωή στεριάς"

    1 βαθμός στο:
    Νο 12 "Πρόσκληση"
    "Κρυφά να σ' ανασαίνω πικρά να σ' αγαπώ"

    1 βαθμός στο:
    Νο 6 "Μεγάλες χάρτινες προσδοκίες"
    "Στο χαρτί πλανιέμαι πάνω
    ξεφύλλισμα ζωών να κάνω"

    Ευχαριστώ πολύ, Αριστέα μου, για την προσφορά σου και την καλή σου την καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε Γλαύκη μου που επέλεξες στίχους.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που ήσουν μαζί μας για μια ακόμα φορά, αν κι έχεις φορτωμένο πρόγραμμα !
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  34. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!!
    Θα δώσω 3 βαθμούς στο 12 Πρόσκληση
    2 βαθμούς στο 22 Στο γλεντοκόπι
    Κι από ένα βαθμό στα:
    8 Μαγιάπριλο στο περβάζι
    14 Ζωντανή μνήμη
    21 Σημάδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  35. Έλα, πες την αλήθεια τώρα, για μένα έβγαλες το "ενημερωτικό σημείωμα", που πάλι καλά να λέω, γιατί νόμιζα ότι σήμερα ήταν Τετάρτη κι έτσι (νόμιζα ότι) είχα πολύ καιρό ακόμα μπροστά μου!!! Ψηφίζω στο τσακ και πάλι, αλλά ψηφίζω!
    3 βαθμοί στο 17 (έκλαψα...)
    2 βαθμοί στο 10
    1 βαθμοί στο 16
    1 βαθμοί στο 8
    1 βαθμοί στο 14
    Υ.Γ Φαντάσου ότι σήμερα τρόμαξα να απαντήσω στα σχόλια τής ανάρτησής μου, από την προηγούμενη εβδομάδα..! Καλή πρόσθεση μαντάμ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!
      Υπάρχει και μία συμμετέχουσα που δεν έχει ψηφίσει- πιθανότατα δεν θα έχει χρόνο!
      Σε ευχαριστώ πολύ που έστω στο τσακ ήσουν εδώ για το Συμπόσιο! :))
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  36. Επιτέλους κατάφερα να τα διαβάσω ξανά και ξανά.
    Αλλά κι έτσι κάποια θα τα αδικήσω.
    Υπέροχα όλα και διαλεχτά,Σαν τη ζωή.
    Το 3 στο 20 ,5 γραμμές για τη ζωή,
    Ο έχων δύο χαμόγελα να δώσει το ένα!
    Το 2 στο 5, Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης,
    Από ένα βαθμό και πολύ λυπάμαι γι'αυτό, στα 7 Ακροβατώ, 8 Μαγιάπριλο στο περβάζι και στο 19 Η κιμωλία.
    Συγχαρητήρια σε ολους σας.
    Η επιλογη ηταν πολυ δύσκολη.
    Μπράβο και σε σένα Αριστέα μου,που για άλλη μια φορά έφερες εις πέρας ένα συμπόσιο ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς που πέρασες, διάβασες και βαθμολόγησες!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  37. Όλοι οι συνδαιτυμόνες του συμποσίου αξίζουν συγχαρητήρια για τα τόσο υπέροχα ποιήματα και βεβαίως σε σένα Αριστέα μου. Η επιλογή δύσκολη γιατί μου άρεσαν πολλά, αλλά θα δώσω βαθμούς στα 5 που τη στιγμή που τα διάβασα μου άρεσαν πιο πολύ.

    Τους 3 βαθμούς τους δίνω στο 21 στα "Σημάδια" η τελευταία στροφή του υπέροχη! "Φιλιά απλώνω στη στράτα να βρεις το δρόμο, το γυρισμό"

    Τους 2 βαθμούς στο 19 "Κιμωλία" για τα ζωγραφιστά φτερά του.

    Τους άσσους
    στο 5 "Ψίθυροι απόγνωσης μιας απαχθείσας κόρης" μου άρεσε το θέμα με το οποίο καταπιάστηκε
    στο 14 "Ζωντανή μνήμη" για το μυστήριο που περικλείει
    στο 15 "Άνθος της ψυχής" Γιατί αυτό είναι η ζωή.
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σε ευχαριστώ πολύ που για μια ακόμα φορά ήσουν εδώ ως κριτής!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  38. Να'μαι κι εγω! Αργοπορημένη όπως πάντα.
    Λοιπόν... Έχουμε και λέμε:
    3 βαθμούς δίνω στο 10 "Θα'ταν", γιατί ήταν ανατριχιαστικά ωραίο και με έκανε να αναριγήσω!
    2 βαθμούς στο 1 "Ζωή είναι..." για την πολύπλευρη φύση της ζωής που παρουσίαζε με τόσο όμορφο τρόπο! :)
    Τώρα, 1 βαθμό δίνω στα εξής:
    Στο 7 "Ακροβατώ", ήταν πολύ συγκινητικό...
    Στο 24 "Μαζί σου" γιατί είχε μία δυναμική που μου άρεσε πολύ!
    Στο 26 "Καθρέφτης ζωής" που πάλι έδινε την πολυδιάστατη όψη της ζωής, μαζί με ηχηρά μηνύματα!
    Ξεχώρισα φυσικά πολλά ακόμα, όπως το 17, που ήταν τόσο γλυκό, το 18 με το νοσταλγικό λυρισμό του, το 8 με τις τόσες εικόνες, το 19 που με τη λιτότητά του με άγγιξε, το 5 που είχα μία τόσο πικρή δυναμική... και αν ρίξω άλλη μία ματιά να τα ξαναθυμηθώ όλα, θα αναφέρω κι άλλα...
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη διοργάνωση σε εσένα Αριστέα μου, και σε όλους όσοι με τις ιδέες τους υλοποίησαν το συμπόσιο με τόσα έργα!
    Καλή συνέχεια σε όλους!
    Φιλάκιααα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το μου!
      Είχα σκεφθεί ότι θα είχες πίεση χρόνου και δεν θα περνούσες Αναστασία μου. [Απόλυτα δικαιολογημένη θα ήσουν μάτια μου πάντως!]
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που σε είχαμε κοντά μας αυτή τη φορά.
      Πολλά, γλυκά φιλιά ! :))

      Διαγραφή
  39. Κι εδώ κλείνει μια ακόμα ψηφοφορία.
    Σας ευχαριστώ όλους θερμά για την υπέροχη διεξαγωγή του 15ου Συμποσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή