Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

17ο Συμπόσιο Ποίησης 💕 💕 💕 (προσοχή στους νέους κανόνες)


Εν μέσω καύσωνα και διακοπών, ντάλα μεσημέρι (2,00 μμ αναρτώ)
θα σκεφτείτε ότι είμαι 
το λιγότερο τρελή (που είμαι!) και ότι κάτι με χτύπησε στο κεφάλι
(μάλλον η ζέστη).
Το 17ο Συμπόσιο Ποίησης φίλοι μου είναι εδώ,
αλλά δεν θέλω να σας αγχώσει αυτό.
Πάρτε το χαλλλαααρααααά!

 Μην βιαστείτε καθόλου αυτή τη φορά!
Το σύστημα αλλάζει σε αυτό το 17ο Συμπόσιο.
Σας δίνω ένα μήνα καιρό (10/07 με 09/08) για να εμπνευστείτε 
με τη (θεματική ως συνήθως) λέξη

φιλία/
φίλος-η / φιλικός

όποια από αυτές, σε όποια μορφή, θέλετε,
κυριολεκτικά ή μεταφορικά,
σοβαρά ή χιουμοριστικά,
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού,
η επιλογή είναι, όπως πάντα, δική σας.



Από σήμερα λοιπόν 10 Ιουλίου έως 
και την Τετάρτη 09 Αυγούστου
εσείς μπορείτε να γράφετε.

Τα ποιήματα σας όμως θα μου τα στείλετε στο mail μου
μέσα στο 9μερο
από 01/08 έως και την Τετάρτη 09/08 
τα μεσάνυχτα
(μην ανησυχείτε, θα βγάζω τακτικά υπενθυμίσεις)
Πιο πριν μην μου στείλετε τίποτα.
Θα απουσιάζω διακοπές και ίσως χαθούν!

Το mail μου υπενθυμίζω ότι είναι το 

tea_airis@yahoo.gr

['Οπως πάντα μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.
Έως και δύο συμμετοχές ο καθένας σας και πάλι.]

🌷🌷🌷

Την Πέμπτη 10/08 (με την αυγούλα) εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις 3 αναρτήσεις μου 
(τρεχάτε ποδαράκια μου)
και την Παρασκευή να βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.


🌹

Από Παρασκευή  11/08 έως και Πέμπτη 17/08
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.

Παρασκευή 18/05
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

🌷🌷🌷

Δώρο, εκτός από τον νικητή του Συμποσίου,
παίρνει πάντα κι ένας από όσους συμμετέχουν στο δρώμενο μας 
με οποιοδήποτε τρόπο, έπειτα από κλήρωση.

Σας φιλώ
@ριστέα


Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 

Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).

Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


🌸🌺🌷🌿🌹🌺🌸

υγ: Τα καταλάβατε;
Θέτε βοήθεια; 
Πείτε μου, είμαι τρελή;


40 σχόλια:

  1. Τα κατάλαβα όλα, δεν θέλω βοήθεια, συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα! Εντάξει, νομίζω απάντησα και στις τρεις ερωτήσεις χαχαχα
    Πόσο χαίρομαι που έχουμε συμπόσιο και με τόσο σούπερ λέξη! Θα δούμε ΤΙΣ συμμετοχές είμαι σίγουρη.
    Ευχαριστούμε Αριστάκι που για ακόμα μια φορά θα φιλοξενήσεις τις εμπνεύσεις μας. Σε γλυκοφιλώ και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ήμουν σίγουρη όταν επέλεγα το θέμα ότι θα βγάλει διαμάντια! Θέλω να διαβάσω διαμάντια! Έχω τη φιλία πολύ ψηλά, νομίζω ότι το καλοκαίρι ευνοεί τις φιλίες, βόλτες ή διακοπές με φίλους οπότε κάπως έτσι το είδα και το έδωσα! Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρινάκι μου!
      Πολλά φιλιά από τον... βραστό Πύργο! :)))

      Διαγραφή
  2. Εγω θα σου πω ποσο χαιριμαι που αποφασισες φετος να χαρισεις στον εαυτο σου στιγμες χσλαρωσης και θα σου ευχηθω καλες διακοπες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πέρυσι το έκανα πεταλούδα μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Τι να σου πω παιδάκι μου με το πάθος της δημιουργίας που σε διακρίνει. Ειλικρινά υποκλίνομαι σε αυτό.
    Και το κυριότερο, να ευχηθώ ολόψυχα ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ που δικαιούσαι.
    Να τις χαρείς όσο μπορείς.
    Φιλιά πολλά και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!
      Αντεύχομαι!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Ίσα-ίσα όλα μου φαίνονται πολύ λογικά!
    Εκτός κι αν είμαι τρελή κι εγώ! χιχι
    Όποιο σύστημα κι αν εφαρμόσεις,δηλώνω παρούσα και σε αυτό το φιλικό παιχνίδι!..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε συ.... καλα τα ειπες.....
    αλλά πειραζει που δεν κατάλαβα τους καινούριους κανονες;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου στενοχωριέσαι Λενιώ μου. Θα σου κάνω εγώ τις υπενθυμίσεις μου! Εν ανάγκη θα σε κυνηγήσω ή θα σε σύρω από τη μύτη! ☺ αχαχχα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  6. Μια χαρά κατανοητά είναι όλα, Αριστέα μου!
    Κι εσύ, όπως πάντα συνεπής!

    Να περάσεις ευχάριστα τις διακοπές σου, χωρίς σκοτούρες κι έννοιες!
    Πολλά πολλά φιλιά! 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ ναι Αριστάκι να μας το θυμίζεις! Ειδικά εγώ ξέρεις πόσο αφηρημένη είμαι! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές διακοπές εύχομαι! Κι εγώ σε διακοπές είμαι και μάλιστα με καρτοϊντερνετ οπότε δεν θα συμμετέχω αυτή τη φορά θα σας διαβάσω όμως. Καλές επιτυχίες στο Συμπόσιο που σίγουρα θα δημοσιευτούν διαμάντια Η λέξη απίθανη.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Ανασκουμπωνόμαστε κι όπου βγεις
    Καλές διακοπές εύχομαι
    Να αδειάζει το μυαλό σου απ΄τα προβλήματα
    κι ομορφιές να συλλέξει
    Ελπίζω να τα θυμηθώ όλα

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ελένη μου!
      Αντεύχομαι μάτια μου :)))
      Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  10. Χαίρε ω οικοδέσποινα...
    "Έως και δύο συμμετοχές ο καθένας σας και πάλι.]"
    Λίγο απουσίασα και αυτό(εδώ πιο πάνω), αυτό το λίγο το κάνει να φαίνεται αιώνας. Καλό συμπόσιο να χουμε! Και καλή χαλάρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρε Ζορζ! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ ! Σε αναμένω λοιπόν...ε;

      Διαγραφή
  11. Καλές διακοπές να έχεις δίαρ Άιρις!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!
    Κίσιζ και καρδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Αρτίστα μου!
      Ακόμα δεν πήγα ένεκα μαμάς .... Είμαι αποκλειστική για την ώρα!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  12. Τώρα..για να πω την αλήθεια τρελή είσαι αλλά πιο τρελοί είμαστε εμείς που σε ακολουθούμε (σορυ φίλες μου ) για μένα το λέω..αλλά έλα που αυτή η τρέλα μας αρέσει..!!! γράψουμε δεν γράψουμε όλο εδώ γύρω θα είμαστε...ναι;
    Καλές διακοπές να περάσεις Αριστάκι μου να ξεκουραστείς να περάσεις όμορφα ότι και να κάνεις .. όπου και να πας...και να μας έρθεις ανανεωμένη γεμάτη ενέργεια και δύναμη..ναι; καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι....φιλακιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα...κι εγώ δεν έχω για νοίκι ♫ ♪ ♫ ♪
      Έτσι μου αρέσεις Ρουλίτσα μου!
      Πολλά φιλιά μάτια μου :)

      Διαγραφή
  13. Ωραία λέξη Αριστέα μου!! Αντε να δω αν θα ρθει καμιά έμπνευση!! Είπαμε, το καλοκαίρι υπολειτουργώ εγώ!! :)))
    Καλή επιτυχία και σε αυτό το συμπόσιο!!!
    Καλές διακοπές να χεις, να ξεκουραστείς, να κάνεις τα μπανάκια σου και να χαλαρώσεις!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή έμπνευση Μαρλέν μου!
      Άντε να έχετε εσείς , γιατί εμένα με έχει χτυπήσει η ζέστη και έχω τεμπελιάσει!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  14. Αυτή τη λέξη δεν την χάνω...
    Μήνυμα ελήφθη και θα έχω τον νου μου!
    Φιλιά πολλά και να περάσεις ιδανικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, μην τη χάσεις! Σε θέλουμε μαζί μας, τ'ακούς;
      Πολλά φιλιά Γλαύκη μου :)

      Διαγραφή
  15. Αριστέα μουυυυ, ωραία λέξη επέλεξες και με τσίγκλισες. Θα προσπαθήσω μπας και γράψω κι Εγώ κάτι. Θα προσπαθήσω...
    Πάντως, είσαι κι εσύ τρελή αλλά -ωραία- τρελή με ωραία υγιής τρέλα.
    Σε φιλώ και καλές διακοπές... να ξεκουραστείς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Αντεύχομαι!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  16. Αριστέα καλημέρα , σου εύχομαι καλές διακοπές..!!
    Οι αλλαγές αν δεν κάνω λάθος είναι τα μεσάνυχτα (με φεγγαρόφωτο) και η σειρά παρουσίασης μετά από κλήρωση..
    Ναι , και ο χρόνος είναι πιο εύχρηστος και πιο δημοκρατικό ακούγεται η τυχαία σειρά..
    Εγώ πλέον των παραπάνω θα πρότεινα (αν συμφωνούν και οι υπόλοιποι..) αυτή τη φορά να μην υπάρξουν δώρα αλλά ο νικητής να αρκεστεί στο κλαδί της αγριελιάς (κότινο)..
    Δεν μπορεί από τη μία να σου ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και το ίδιο διάστημα να σε δεσμεύουμε να εργάζεσαι για τα δώρα..!!
    Νομίζω, και να συμφωνήσουμε γι αυτό, ότι στις ευχές μας πρέπει να κυριολεκτούμε..!!
    Να δείξουμε έμπρακτα τη στήριξη μας να ζωντανέψουν οι κοντινές πλαζ της Κουρούτας και της Σπιάτζας..!!
    Καλή ξεκούραση..!! Τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό Τάσο. Οι διακοπές δεν ξεκίνησαν ακόμα, λόγω τραυματισμού της μαμάς μου.
      Αναγκαστικά άλλαξα τους κανόνες, με το φόβο μην χάσω κάποιος μέιλ μέρες που θα απουσίαζα. Θα λειτουργήσει όμως και δοκιμαστικά πιστεύω, οπότε θα δείξει :)))
      1-2 δωράκια δεν είναι μεγάλη επιβάρυνση πάντως! Σε ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη!

      Διαγραφή
  17. Μ' αρέσει αυτή η με χίλιες-δυο μορφές επανάληψη του "χαλλλλαρά"!
    Καιρός για ξάπλες!

    Μια χαρά κι οι νέοι κανόνες και όλα. Θα κάνουμε ωραίο Συμποσιάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Στέλνω τους χαιρετισμούς μου ...σε όποια παραλία δουλεύεις χαλαρά με τη λέξη του Συμποσίου! :))

      Διαγραφή
  18. Έλα ρε Συμποσιάρα! Φτιάξε μας Αριστέα μου! Ωραία, ξεωραία η λέξη μου λέει πολλά οπότε εννοειται πως θα γράψω, εκτος συγκλονιστικου απροόπτου. Υπέροχη συνέχεια καλοκαιριού να έχεις και τα λέμε λίαν συντόμως.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όλα τα κατάλαβα, εκτός απ' την αρχή τη μέση και το τέλος...εντάξει, κρύο το αστειάκι, αλλά είπα να δροσιστούμε λίγο!
    Κατανοητά όλα κι εύχομαι καλές εμπνεύσεις σε όλους!
    Φιλιά πολλά και καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου και καλά να περνάς :))
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  20. Αριστέα μου, ελπίζω να έχω έμπνευση και να μπορέσω να συμμετέχω στο συμπόσιο που διοργανώνεις. Σε φιλώ και να περνάς καλά, φίλη μου. Καλές διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι ολόψυχα Μία μου!
      Θα είναι η παρθενική σου εμφάνιση...Αναμένω!
      Καλά να περνάς :)

      Διαγραφή