Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Λήξη 17ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας & η κλήρωση!




Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Το 17ο Συμπόσιο Ποίησης,
αφιερωμένο στη φιλία, 
φθάνει σήμερα στο τέλος του προορισμού του.

Προτού προβώ στις αποκαλύψεις θα ήθελα
ολόθερμα να ευχαριστήσω
όσους στηρίξατε κι αυτό το Συμπόσιο με τις ποιητικές σας δημιουργίες,
αλλά και όσους ξεκλέψατε χρόνο για να μελετήσετε 
και να αξιολογήσετε τις συμμετοχές μας, εν μέσω
καλοκαιριού, διακοπών, Μεγαλόχαρης, ζέστης και ....πυρκαγιών!
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε Συμπόσιο!
Πραγματικά το λέω και το εννοώ!

Ήταν ένα ακόμα υπέροχο Συμπόσιο, με εξαιρετικά ποιήματα.
Νικητές πάνω απ' όλα η Ποίηση κι όλοι εμείς που διαβάσαμε!


Η υποχρεωτική λέξη 
φιλία/
φίλος-η / φιλικός

[θεματικά ή συμβολικά η χρήση της λέξης, όπως πάντα]
έδωσε 28 υπέροχες συμμετοχές, από 22 φίλους
της ποίησης και του μπλογκ,
ενώ 29 φίλοι του Συμποσίου περάσατε και βαθμολογήσατε
και με τις με τις ψήφους σας, αναδείξατε μεγάλη νικήτρια, 
με 34 βαθμούς, την

Maria Kanellaki

με το ποίημα 
«H Αγία Τριάς της γαλαρίας» 
Μαρία μου, πολλά πολλά συγχαρητήρια!

Πάμε να το θυμηθούμε..


2.«H Αγία Τριάς της γαλαρίας»

[40 χρόνια πριν…]
Με τα κοντοπαντέλονα στα ίδια τα θρανία
ένας αν ήταν άταχτος κι οι τρεις τους τιμωρία
«η αγία τριάς της γαλαρίας!» φώναζε η κυρία
τρία χεράκια απλώνονταν στο έλεος της βίτσας
τρεις χαρακιές και τρεις καρδιές
που ορκίζονταν στον αίμα τους, αιώνια φιλία.

Αρρώσταινε ο Θόδωρος με πυρετό κι οι άλλοι
ένα τσουκάλι ρεφενέ τρία κουτάλια στο φιδέ
και γυάλινο θερμόμετρο στην κάθε αμασχάλη
κουλούρι στα διαλείμματα στα τρία μοιρασμένο
στα τρία το παστέλι τους, στα τρία και η ΜΕΛΟ
χαρτάκια με ηθοποιούς και το Μικρό Σερίφη
και κοκοράκι μοιρασιά καθένας τους να γλύφει.

Τρία σκουπόξυλα-σπαθιά κι αν έβγαιναν τα φράγκα
τρία χωνάκια παγωτό βανίλια-σοκολάτα
ένα πατίνι ξύλινο κι οι φτέρνες τους για φρένο
«καθένας μια κατεβασιά» ήταν συμφωνημένο
βογκάγανε τα ρουλεμάν ξεκούφαινε η τραβάγια
ματώνανε τα χρόνια τους μα είχανε κουράγια.

Εφηβομεγαλώνανε...
το πρώτο γρέζι στη φωνή και χνούδι στ’ αχειλάκι
χτένι, μπριγιόλ και τρεις φωνές «12.00 θα’σαι σπίτι!»
το πρώτο πάρτι με βερμούτ και στο πικάπ “oh mon amour”
με το δισκάκι του Christophe το πρώτο καρδιοχτύπι
«Τα φτιάξατε;» ο ένας τον άλλο ρώταγε δειλά καθώς γυρνούσαν
«Προχώρα ρε κι αργήσαμε, θα πέσει απανταχούσα!...»

[40 μέρες πριν…]
«Στην πρώτη μας κατεβασιά, οι άλλοι δυο μια αγκαλιά»
ήταν συμφωνημένο…
Χειμώνες στο Αλκυονίς, στο Βοξ τα καλοκαίρια
ο Θόδωρος πάντα μπροστά να τους κερνάει σινεμά
«τρία για γαλαρία», με πασατέμπο και μπυράλ...

Σε τούτη την κατεβασιά, ορφάνεψε η παρέα•
ο Τάκης και ο Στέφανος πήγαν απόψε σινεμά
με τρία εισιτήρια θα πέσει η αυλαία
πίσω γαλαρία, ανάμεσά τους μια κενή, η θέση η δική του
όλοι μαζί όπως παλιά, σε μια ανάποδη τροχιά
να βλέπουν τη ζωή του...

5... 4... 3... 2... 1...
μια μηχανή που πέταξε ψηλά...
και μια στριγκλιά γι αντίο...
«Να προσέχεις μπαμπά»...
έρωτες, γάμοι και παιδιά...
χακί, σχολείο, γειτονιά...
«Η Αγία Τριάς της Γαλαρίας!» φωνάζει η κυρία
κι ο  Θόδωρος θα πάρει απόψε
την πρώτη του απουσία…


Ένα μεγάλο μπράβο και στους φίλους που συγκέντρωσαν
υψηλή βαθμολογία:
Κατερίνα Βερίγκα, Ελένη (Ποιώ), Ανέσπερη(Ζωή) και Τάσο Κάβουρα.




Ας γίνουν και οι υπόλοιπες συστάσεις 

Κι αυτή τη φορά θα δείτε μαζί με τις συστάσεις
και τους στίχους που αγάπησα εγώ, από το κάθε ποίημα.

Συμμετοχές από 1-4 τις βρίσκουμε ► εδώ

1.Είναι ο φίλος, Christina Andromeda (7 β)
Ένα ποτήρι δροσερό νερό τον Αύγουστο
Ένας ζεστός καφές το χειμώνα
Αυτό είναι ο φίλος

2.«H Αγία Τριάς της γαλαρίας», Maria Kanellaki (34 β)
τρεις χαρακιές και τρεις καρδιές
που ορκίζονταν στον αίμα τους, αιώνια φιλία.
(....)
με τρία εισιτήρια θα πέσει η αυλαία
πίσω γαλαρία, ανάμεσά τους μια κενή, η θέση η δική του
όλοι μαζί όπως παλιά, σε μια ανάποδη τροχιά
να βλέπουν τη ζωή του...

3.Χαϊκού Παντός Καιρού, Άννα, Πάρος (7 β)
Φύλα τον Φίλο 
Το Μόνο Φως που Μένει 
Περ' απ' την Ζωή ... 

4.Χάρτινα καράβια…,Μαρίνα (to e - periodiko mas) (2 β)
Φιλία, τα ονόμασαν οι σοφοί του κόσμου
αγάπη, τα ονομάζουν οι ταπεινοί
λιμάνι απάγκιο οι ναυαγισμένοι
στεριά ανθισμένη οι ορφανοί 

Συμμετοχές από 5-16 τις βρίσκουμε ► εδώ

5. Αίτημα φιλίας από έναν φανταστικό φίλο, Memaria (2 β)
Αν με δεχτείς για φίλο σου θα μάθεις την αλήθεια,
μαζί θα ζήσουμε εμείς όπως στα παραμύθια!

6. Ζητείται φιλία, Makis Del (10 β)
Μα αυτή εκεί, δούλα και κυρά 
στην υπηρεσία των ανάξιων...
Ζητούνται άνθρωποι, ζητείται φιλία... 

7. Καλοκαίρι, Mia (4 β)
Ήρθες και απάλειψες το δάκρυ
Δρόσισες το καμένο μου κορμί
Άγγιξες το φθινοπωρινή ψυχή μου.

8. Ένα φτερό, Γιούλη (7 β)
Φίλη ανέκαθεν έψαχνα
Το πιστό σκυλί που γλείφει τα δάκρυα.

9. Φίλος, Κλαυδία (1 β)
Αυτούς που μένουν δίπλα σου
σε ζόρια και καημούς,
μονάχα αυτούς λογάριαζε
φίλους αληθινούς. 

10. Αόρατο Άγγιγμα, Katerina Verigka (18 β)
Κοιμήθηκε μετά από καιρό
ανάλαφρος.
Βρήκε κιόλας την πρώτη
απάντηση.

Έπρεπε να γίνει φίλος
με τον εαυτό του. 

11. Λέξη ιερή, Ανέσπερη (14 β)
Δεν χτίζονται οι φιλίες όπως τα κάστρα κάθε καλοκαίρι
σ΄ αμμουδιές.
Βουλιάζουνε οι άνθρωποι μέσα στο νόημα που κρύβεται
πίσω από την ιερή αυτή λέξη.

12. Γαλάζιοι θόλοι, Κική Κωνσταντίνου (5 β)
Η φιλία είναι δύναμη. 
Τον χρησμό, εσύ, πρώτος,
Μου έδωσες 

Ήχησε την λύρα σου.
Οι σάλπιγγες «έρχονται»

13. Μια πρόποση στη φιλία, Marina Tsardakli  (10β)
Κάθε ψυχή, αν δεν βρει την αδερφή της, να βρει τη φίλη της,
γιατί η αιωνιότητα θα είναι βαρετή, χωρίς λίγη αλητεία. 

14. Κι έμειναν ελάχιστα που δεν είπαμε, Τάσος Γ. Κάβουρας (13 β)
Αυτός που σε αγαπά μένει πάντα κοντά
Και κουβεντιάζουμε ήσυχα, και κουβεντιάζουμε ζωηρά
Και κάποιες μέρες δεν έχουμε να πούμε τίποτα
Και συνεχίζουμε...

15.Θυμάμαι, Σμαραγδένια Ρούλα(11 β)
Τα χρόνια πέρασαν και φύγανε και πάνε,
μα οι αναμνήσεις μένουν πάντα στην καρδιά

16. Αχτίδα φωτός, Γλαύκη (8 β)
Φίλε μου, «γιατρέ» μου
στα μάτια σου
διάχυτο κάποτε το μάλωμα, η έγνοια, η διαφωνία
μα η αγάπη σου
στην απόρριψη υποδεικνύει το «ποτέ» ως αμοιβαία συμφωνία. 


Συμμετοχές από 17-29 τις βρίσκουμε ► εδώ

17. Βηματισμοί ,ποιώ - ελένη (8 β)
Η ζωή είναι ένα χαρτονόμισμα
Στα χέρια του μικρού Χριστού
Που δεν ξέρει πως να το ξοδέψει

18. Οι φίλοι που χάθηκαν..., Αναστασία Μεταλλίδου (11 β)
Όσο για μας, δεμένοι πάντα εδώ,
κοιτάμε από μακριά το δρόμο
που δεν ακολουθήσαμε. 

19. Ένα μεγάλο ευχαριστώ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (1 β)
Δίπλα σου θα σου σταθώ στα δύσκολα και στα καλά
όπως έκανες κι εσύ σε μένα
και αξίζεις αυτό το μεγάλο Ευχαριστώ 

20. Το νυφικό της Μαρίας, ποιώ - ελένη (17 β)
Εκεί να σταθείς
Εκεί να στοιβάξεις τα χειρόγραφα
Ζωή να πάρουν οι γραφές
Ζωή να γενείς

21. Χωρίς τίτλο…, Μαρίνα (to e - periodiko mas(1 β)
Δυο κορίτσια στο ίδιο θρανίο
Δυο παιδιά με το ίδιο βιβλίο
Δυο χέρια που κρατιούνται σφιχτά
Φίλες

22. Σαχλαμάρες, Ελένη Β(9 β)
«Είναι να μην κλάψεις για τ’ όνειρο.
Άπαξ και θολώσουν τα μάτια
το χρεώνεσαι για μια ζωή».
Έτσι μου ‘πε ένας φίλος μια φορά.

23. Μόνο ένα φίλο Μαζεστίξ  (4 β)
Όσους κι αν γνωρίσεις τόπους
δε συγκρίνονται μ' ανθρώπους.
Όσους κι αν μαζέψεις σκύλους
δε μετρούνται με τους φίλους.

24. Οι δυο μικρές, Memaria (7 β)
Γεύονται πάλι απ' την αρχή όσα θα τις ενώνουν
Τι κι αν τις χώρισε η ζωή, αυτές κι αν μεγαλώνουν;
Μια γεύση από βανίλια, μια μυρωδιά βιβλίου

25. Γύμνια, Ελένη Β(9 β)
-Πες μου, τι φοβάσαι;
-Τους χειμώνες.
-Και τι άλλο;
-Τη γύμνια τους ρε φίλε

26. Φίλος, μαγικό πετράδι, Δημήτρης Ασλάνογλου (5 β)
Χαμογελάς στο πλάι μου, στις λάμψεις της ζωής
Με ίδια μάτια κλέβουμε, τα χρώματα της ροδαυγής 

27. Η δική μου φιλία, Katerina Verigka (5 β)
Η δική μου φιλία 
δεν χωρά σε καλούπια.
Είναι ασυμβίβαστη.
Δεν μετριέται με likes.

28.Λεμονανθός, Mia (2 β)
Ήσουν ο φίλος μου ο ένας
Το χρώμα στο δικό μου γκρίζο 
Ολάκερος ο μαγικός μου κόσμος.

◄►

Ευχαριστώ θερμά και καλωσορίζω στο Συμπόσιο
τις πρωτοεμφανιζόμενες
Mia, Μαρία Παρασκευοπούλου και Αναστασία Μεταλλίδου.

◄►

Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας!
Κάθε ένας από εσάς έδωσε κάτι διαφορετικό,
κάτι όμορφο, κάποιους στίχους διαμάντια!
Και τα 28 ποιήματα ήταν υπέροχα!


Για όσους διάβασαν/ψήφισαν (πλην της νικήτριας)
ακολούθησε κλήρωση αμέσως μετά τη λήξη, για μια δημιουργία μου.
Με τη σειρά που ψήφισαν και τους κατέγραψα, έχουμε:

1.Анастасия
2.ποιώ - ελένη
3.Katerina Verigka
4.Mia
5.DIMITRIOS ASLANOGLOU
6.Giannis Pit
7.georgia vasiliou
8.ANNA Flo
9.Αρτίστα του βωβού
10.Σμαραγδάκι Ρούλα
11.Mary Pertax
12.Ανέσπερη
13.Memaria
14.Maria Kanellaki
15.Κική Κωνσταντίνου 
16.Γλαύκη
17.Makis Del
18.Κλαυδία
19.ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
20.Ακυβέρνητος
21.Τάσος Γ. Κάβουρας
22.Σοφία ΜΒ
23.Μαρίνα Τσαρδακλή
24.Christina Andromeda
25.Αριάδνη Βλάχου
26.Ελένη Φλογερά 
27.Lysippe
28.marilenaspotofart 
29.Άννα Πάρος




Η κλήρωση ανέδειξε νικήτρια τη Μαρίνα Τσαρδακλή.
Μαρίνα μου εύχομαι πάντα να είσαι καλότυχη. 
Η καταμέτρηση έγινε και πάλι σε excel.
Ακολουθεί η σύμπτυξη που κατάφερα να κάνω για όσους 
δεν έχουν παρακολουθήσει τη βαθμολογία.
Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν -δες παραπάνω-
μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν. 
(Πατήστε στην εικόνα για να μεγαλώσει)


Θέλω να κλείσω, όπως άνοιξα, με ευχαριστίες δηλαδή
σε όλους όσοι αποτελείτε τον κορμό του Συμποσίου
Χωρίς εσάς Συμπόσιο δεν υπάρχει!
Με συγκινείτε με την στήριξή σας!

Σας φιλώ
Αριστέα

υγ: ελπίζω να μην έχω κάνει κάποιο λάθος! ☺

54 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στη Μαρία για την πρωτιά (ήταν, άλλωστε κι η δική μου 1η προτίμηση, "Η Αγία Τριάς της γαλαρίας") αλλά και σε όλες/ους τις/τους συμμετέχουσες/οντες❣

    Μαρίνα (νικήτρια της κλήρωσης), πάντα να 'σαι τυχερή στη ζωή σου!

    Αριστέα μου, άψογη όπως πάντα η διοργάνωση και η παρουσίαση τόσο των συμμετοχών, όσο και των αποτελεσμάτων!

    Την καλημέρα και τα φιλιά μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια.
      Πολλά γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Κι εκεί που κάθισα να πιω το ελληνικό καφεδακι μου, ήρθε ειδοποίηση στην ομάδα "Εκφράσου" για τη λήξη του συμποσίου. Σκέφτηκα πως δεν υπάρχει ιδανικότερο ξύπνημα.

    Πολλά πολλά συγχαρητήρια στη Μαρία μας, πολλά συγχαρητήρια εξίσου, σε όλους τους συμμετέχοντες και πολλά μπράβο σε εσένα για την πάντα άψογη φιλοξενία, που το καλοκαίρι και ειδικά ο Αύγουστος, τη δυσκόλεψαν.

    Για το τέλος, να ευχηθώ στην Μαρίνα μας, πάρα καλότυχη να είναι.

    Καλό σκ σε όλους.
    Την αγάπη μου και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου που σε είχαμε μαζί μας.
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Ξέχασα να αναφέρω το όνομά μου, η Κική από το μπλόκ Εκφράσου είμαι, απλως νυστάζω ακόμη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Αριστακι
    Θερμά συγχαρητήρια σε ολους και
    ιδιαιτέρως στη Μαρία μας με το υπέροχο
    στιγμα της
    Πάντα τυχερή η Μαρινα μας
    Και για εσένα κουκλίτσα μου φιλια
    κι αγάπες πολλές
    Γράφω στο έξυπνο κι είμαι σύντομη

    Φιλάκια πολλά πολλά (εισαι η κινητήρια δύναμη μας)💝💝💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελέν μου να μας συντροφεύουν οι στίχοι σου άσχετα από θέσεις και βραβεία!
      Πολλά , γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου σ'ευχαριστούμε για την ξεχωριστή σου φιλοξενία και διοργάνωση! Και προσωπικά για την στήριξη και ενθάρρυνση..

    Μπράβο σε όλους!! Να είμαστε γεροί να δημιουργούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου!
      Έχεις εξαιρετική εξέλιξη-στο έχω πει τόσες φορές ☺!
      Εύχομαι ολόψυχα να συνεχιστεί!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα! Συγχαρητήρια σε όλους και όλες! Σε όσους διάβασαν και ψήφισαν σε όσους στηρίζουν την εξαιρετική προσπάθεια σου Αριστέα μου! Παρά τις... δυσκολίες της εποχής τελικά αποδείχτηκε οτι το Συμπόσιο έχει αγαπηθεί όσο ελάχιστα δρώμενα στον χώρο μας!

    Συγχαρητήρια στη νικήτρια Μαρία που σαρώνει σχεδον πάντα στα Συμπόσια και στην Μαρίνα που της εύχομαι να είναι πάντα τυχερή!

    Πολύ όμορφες συμμετοχές!Αναμένουμε το επόμενο!

    Υ.Γ. Ένα μπράβο και σε αυτές που έγραψαν πρώτη φορά! Τελικά παρακινείς κόσμο βρε Αριστέα μου, είναι γεγονος! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μάκη μου για όλα!
      Να δροσίσει και θα μπει μπρος και το επόμενο! ;-)
      Εδώ έχουμε βρει και τη λέξη!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  7. Πόσο χαίρομαι που πριν φύγω για ... τις καλοκαιρινές μου διακοπές πρόλαβα να δω τα αποτελέσματα Αριστέα μου!!!
    Σ' ευχαριστουμε από καρδιάς για μια ακόμη φορά για ό,τι προσφέρεις σ' αυτήν την διαδικτυακή γωνιά!!! Νιώθω πραγματικά τυχερή και ευγνώμων που βρίσκομαι ανάμεσά σας!!!
    Μαρία που πρόσφατα γιόρταζες. Να είσαι πάντοτε γερή και δημιουργική και να κερνάς τις σκέψεις και τις λέξεις σου σ' όλους εμάς και όχι μόνο!!! Συγχαρητήρια πολλά πολλά!!!
    Μαρίνα, τυχερή σε όλους τους τομείς της ζωής σου, σου εύχομαι να είσαι πάντα!!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!!
    Αριστέα μας, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ...!!! <3
    Σε όλους τους συμμετέχοντες εύχομαι όμορφες δημιουργικές εμπνεύσεις!!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού εύχομαι σε όλους σας!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ζωή μου!
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα που είσαι παρούσα και θερμή υποστηρίκτρια του Συμποσίου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  8. Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσους επαλήθευσαν τον ποιητή που έγραψε κάποτε...
    Ανασύνθεση (απόσπασμα)
    Να φτιάξω έναν κόσμο που τίποτα
    δε θα του λείπει. Έναν κόσμο όπως ήταν
    πριν ακόμη φθαρεί. Πριν ακόμη σκοτώσει
    ο Κάιν τον Άβελ. Ν’ αναβλύζουνε οι λέξεις μου
    νερό και χορτάρι. Ν’ αναβλύζουνε ζώσα
    σιωπή και χαμόγελο.
    Νικηφόρος Βρεττάκος
    Η ζεστή φιλοξενία και οργάνωση της Αριστέας ήταν το καντήλι. Οι γραφές ήταν η σπίθα.
    Μπράβο ξεχωριστά στους πρώτους και απέραντα στους υπόλοιπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. “Ν’ αναβλύζουνε οι λέξεις μου
      νερό και χορτάρι.”
      Πόσο όμορφο!
      Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη για όλα!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια θερμά στις πρωτεύσασες Μαρία και Μαρίνα...!!
    Έδωσα το στίγμα μου ότι έχω δυνατές φιλίες καθώς και ο τρόπος που «χτίστηκαν», αυτό εκτιμήθηκε δεόντως και αναρριχήθηκα ψηλά στην εκτίμηση σας και την προτίμηση ψήφου..
    Δεύτερη φορά δεύτερος στη ψηφοφορία των ψηφισάντων Αριστέα σημαίνει ότι αν τριτώσει θα δικαιούμαι μέρισμα από τον όποιο πρώτο.. Να είσαι καλά, να μας βλέπεις φίλους σου και να μας ανέχεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. “Αναρριχήθηκες” ψηλά Τάσο μου γιατί έδωσες μια δυναμική συμμετοχή, από τις καλύτερές σου κατά τη γνώμη μου!
      Άξια σε ξεχώρισαν οι φίλοι!
      Πάντα τέτοια!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  10. Για μια ακόμα φορά σε ευχαριστούμε για την φιλοξενία του συμποσίου Αριστακι μου Χαιρομαι που κάθε φορα με σκουντας για ενα συμπόσιο που μας βγαζει τον καλύτερό μας εαυτό γιατί... ουτε καν θα εβαζα ποτε στο μυαλό μου ότι θα μπορούσα να συμμετεχω..!
    Η Κανελλακι μας επαξια πηρε την πρωτιά...είναι να μην σε συνεπαίρνει η γραφή της!!! οπως και η καθε μια συμμετοχή είναι ξεχωριστή γιατι όλοι βαζουν την ψυχούλα τους στις λέξεις τους γι αυτό και μονο όπως λες φιλεναδα μου σαν καλή οικοδέσποινα είναι όλοι τους νικητες...!
    Παντα τυχερή η Μαρίνα μας ..και στην ζωή της τα καλύτερα πάντα.!!
    Σε γλυκοφιλώ και στο επόμενο με το καλό..καλό υπολοιπο καλοκαιρακι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου... τι να πω για σένα;
      Ένα ευχαριστώ μου φαίνεται τόσο λίγο ...έφηβη φιλενάδα μου!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμπόντες!
    Πάντα άξιο το Κανελλάκι!!! Δημιούργησε ένα μικρό συγκινητικό αριστούργημα!
    Πάντα τυχερή η Μαρίνα!
    Αριστάκι μου, να είσαι καλά να συγκεντρώνεις εδώ μικρούς και μεγάλους θησαυρούς!
    Καλή συνέχεια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γλαύκη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που σε είχαμε κι αυτή τη φορά μαζί μας!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια, Αριστέα μου, για την όμορφη διοργάνωση του Συμποσίου. Συγχαρητήρια στη νικήτρια Μαρία Κανελλάκη και στην τυχερή Μαρίνα Τσαρδακλή. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα της πρωτοεμφανιζόμενης! Να είσαι πάντα καλά, φίλη μου. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για αυτή την πρώτη σου φορά!
      Εύχομαι και στα επόμενα!!!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  13. Γεια σου Αριστέα μου!
    Πολύ το χάρηκα κι αυτό το"Συμπόσιο"!
    Άξια η Μαρία,
    συγχαρητήρια σε όλους μας!☺
    (Γιούλη)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πες μου ποιο Συμπόσιο δεν έχεις χαρείς από τότε που συμμετέχεις!
      Είσαι η πιο φαν από τους φανατικούς φίλους! Γιατί εγώ σε ζω κι από κοντά και ξέρω :)
      Φιλάκια πολλά μικιό μου ! :)

      Διαγραφή
  14. Ναι είναι η πρώτη φορά που αγκάλιασα έτσι στο 100% το "ΣΥΜΠΟΣΙΟ" Αριστέα μου. Διάβασα πολλές φορές όλες τις συμμετοχές, τις απόλαυσα. Ζορίστηκα να επιλέξω. Το ευχαριστήθηκα ειλικρινά.
    Όχι ότι τις προηγούμενες αδιαφορούσα. Κάθε άλλο. Απλά συνειδητοποίησα τώρα τι έχανα όλες τις προηγούμενες που δεν είχα μπει για τα καλά στο ρυθμό του.
    Θερμά συγχαρητήρια στην Μαρία Κανελλάκη για την πρωτιά της, σε όλες και όλους για τις υπέροχες συμμετοχές τους.
    Επίσης θερμά συγχαρητήρια και σε σένα Αριστέα μου για την προσφορά σου μέσα από αυτό.
    Σε ευχαριστούμε απ την καρδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, πολύ καθυστερημένα περνώ να σε ευχαριστήσω για αυτή την πρώτη σου φορά!
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στη Μαρία μας τη μεγάλη νικήτρια και φυσικά σε όλους!
    Στη Μαρίνα εύχομαι να είναι πάντα καλότυχη!
    Αριστέα μου πολλά μπράβο και πολλά ευχαριστώ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η "γαλαρία" ευχαριστεί ολόψυχα τους φίλους που την τίμησαν με την ανάγνωση και τις ψήφους τους, μα πάνω απ' όλα ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην ψυχή του Συμποσίου, το Αριστάκι μας.
    Μαρινάκι μου πάντα καλότυχη να είσαι στη ζωή σου!
    Συγχαρητήρια σ' όλους για τις υπέροχες συμμετοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τέτοια κανελλάκι μου γλυκό!
      Πολλά συγχαρητήρια και πάλι!
      Φιλιά δροσερά :)

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στη Μαρία για τη νίκη του ωραίου ποιήματος της, συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τις υπέροχες δημιουργίες τους και όπως είπε η οικοδέσποινα μας που οργάνωσε άλλο ένα υπέροχο Συμπόσιο, η γλυκιά μας Αριστέα, όλοι είναι νικητές! Συγχαρητήρια στην Μαρίνα για την επιλογή της! Πολλά φιλιά σε όλους το ευχαριστήθηκα άλλη μια φορά και περιμένω το επόμενοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου πολύ καθυστερημένα περνώ να σε ευχαριστήσω που αν και δεν συμμετείχες, αν και απουσίαζες, βρήκες χρόνο και πέρασες από τη γιορτή μας!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα σε όλη την παρέα του Συμποσίου.
    Δυστυχώς δεν πρόλαβα να βαθμολογήσω, διότι λόγω των ημερών, είχα μουσαφιραίους και δεν υπολόγισα σωστά το χρόνο (είχα φυλάξει το πρωί της Πέμπτης για Συμπόσιο, αλλά τα σχέδιά μου ανατράπηκαν...)
    Φυσικά η διαδικασία της βαθμολόγησης είναι η όμορφη αφορμή για να διαβάσουμε τις δημιουργίες και να εμβαθύνουμε σ' αυτές, αλλά εν τέλει η όλη ουσία είναι να γράφουμε, να διαβάζουμε και να συγκινούμαστε.
    Γι' αυτό λοιπόν, αφού δεν πρόλαβα εντός των προθεσμιών, θα πω εδώ τις εντυπώσεις μου.

    Εντάξει, νομίζω πως δικαιωματικά η "Αγία Τριάς της γαλαρίας" της Κανελλάκη ξεχώρισε και έκλεψε την παράσταση.
    Όταν το λογοτεχνικό-αφηγηματικό ταλέντο με τη νοσταλγική και έντονα συγκινησιακή γραφή συναντά την ευφυία και το χιούμορ, ο συνδυασμός τους παράγει τέτοια διαμαντάκια!

    Επίσης, καταπληκτικό και το "20. Το νυφικό της Μαρίας" από την ποιώ-Ελένη.
    Καθηλωτική περιγραφή, με ανεπιτήδευτους συμβολισμούς και πολλή εσωτερική ένταση.

    Ευτυχώς που δεν πρόλαβα την ψηφοφορία, δηλαδή, γιατί θα δυσκολευόμουν πολύ να επιλέξω ανάμεσα στα δύο πρώτα...

    Επίσης, μου άρεσε πολύ το "11. Λέξη Ιερή" της Ανέσπερης που ήταν κάπως στοχαστικό και άφηνε τον καθένα να υποθέσει ό,τι θέλει (Βουλιάζουνε οι άνθρωποι μέσα στο νόημα που κρύβεται
    πίσω από την ιερή αυτή λέξη.)

    Ακόμη, το 4. Χάρτινα καράβια, της Μαρίνας, πολύ ωραίο. Ανάλαφρο, ταξιδιάρικο, λιτό κι απέριττο. "Τόσο, όσο" που λένε...

    Φυσικά μου άρεσαν κι άλλα.
    Αλλά ανέφερα μόνο αυτά που μου έκαναν ένα "κλικ" παραπάνω.
    Συγχαρητήρια σε όσους επιμένουν και μες στη ντάλα του Αυγούστου να εμπνέονται, να γράφουν και να συγκινούνται με το στίχο, με την ποίηση, με την τέχνη.

    Και, όπως πάντα, το πιο μεγάλο "ευχαριστώ" στην Αριστέα που μας ξεσηκώνει κάθε τόσο να ανακαλύπτουμε κάτι ακόμα από την ψυχή μας κι από τις ψυχές των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τελικά οταν φυλάμε τελευταία στιγμή; Αν τύχει κάτι μας "πετάει" έξω από τους υπολογισμούς μας! Μου έχει συμβεί κι εμένα, οπότε κάποιες φορές μου επιβάλλω να συμπεριφέρομαι πιο προνοητικά! ☺
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου και το σχόλιό σου αρχηγέ!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  19. Απουσα για αλλη μια φορα και σε συμμετοχη και σε ψηφοφορια... Δεν προλαβαινω...
    Λατρεψα το ποιημα της Μαριας! Θα βρω χρονο σιγα σιγα να υα διαβασω ολα ειμαι σιγουρη πως ειναι εξσιρετικα και θα συγκινηθω πολυ!
    Μπραβο Αριστεα μου που συνεχιζεις ακαθεκτη. Το Συμποσιο ειναι μισ ανασα δημιουργιας σε τοσο δυσκολες μερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια, για ακόμα μία φορά, σε όλους τους συμμετέχοντες, στη Μαρία Κανελλάκη, στη Μαρίνα Τσαρδακλή και στην Άιρις, για τη διοργάνωση και αυτού του Συμποσίου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι εκεί που περίμενα τ' αποκαλυπτήρια, για να δω π ο ι ο ς κρυβόταν πίσω, στη γαλαρία, διαπιστώνω ότι τελικά ήταν "ποια". Έπρεπε να καταλάβω πως κρυβόταν μια Κανελλάκη. Δικαιωματικά πρώτευσε... Μπράβο κι ένα ευχαριστώ που μας μαγεύει και μας συγκινεί κάθε φορά με τις εμπνεύσεις της.

    Συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες, φυσικά -γιατί, όπως ειπώθηκε παραπάνω, όλοι κλείνουν τη ψυχούλα τους στις λέξεις τους- κι ένα τσικ παραπάνω στα κορίτσια μας και τον Τάσο, που βρέθηκαν λίγο παρακάτω απ' τη πρωτιά.

    Συγχαρητήρια και στη Μαρίνα μας - πάντα καλότυχη να 'ναι.

    Συγχαρητήρια και σε σένα, αριστάκι μου, που παραμένεις κάθε φορά το ίδιο ακούραστα φιλόξενη και ζεστή. Και μην ευχαριστείς μόνο εμάς (όσους στηρίζουν με συμμετοχή και παρουσία). Το ίδιο δεν θα υπήρχε, αν κουραζόσουν και σταματούσες. Είναι σα να 'ναι το Συμπόσιο μια μεγάλη στάμνα, που δεν μπορεί να τη σηκώσει μόνο ο ένας. Οπότε απιθώνεται σε ένα ξύλο με δύο άκρες, στην οποία είσαι εσύ και στην άλλη οι υπόλοιποι, εμείς. Το ίδιο απαραίτητοι είμαστε, για να τη μεταφέρουμε και να τη πάμε μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καθυστερημένα σε ευχαριστώ αλεπουδίτσα μου που δεν ξεχνάς το Συμπόσιο! Τα σχόλιά σου πάντα είναι ξεχωριστά και πολύτιμα!
      Φιλιά καρδιάς! :)

      υγ: αυτό με τη στάμνα με αποτελείωσε...καρδούλα μου εσύ!

      Διαγραφή
  22. Αριστέα μου,
    Πριν απ' όλα σε σένα θα πω ένα τεράστιο ευχαριστώ που για μια ακόμη φορά, έδωσες το έναυσμα να γεννηθούν παρόμοια διαμάντια!
    Όλοι οι δημιουργοί αξίζουν ένα τεράστιο μπράβο και φυσικά το μεγαλύτερο μπράβο το αξίζει για μια ακόμη φορά η Μαρία Κανελλάκη!
    Χαίρομαι και για το Μαρινάκι που κληρώθηκε!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου!
      Να΄σαι πάντα καλά :)
      Πολλά, γλυκά φιλιά !

      Διαγραφή
  23. Μπράβο σε όλους!!!! ήταν κι αυτό ένα πολύ όμορφο συμπόσιο και ας το "έζησα" στα πεταχτά... κι ας μην πρόλαβα να μπω να ψηφίσω....
    Την επόμενη φορά έχω την πίστη ότι θα τα καταφέρω!!!
    Μπράβο ξανά σε όλους! και συμμετέχοντες και στο καταπληκτικό Αριστούλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και οι 28 ήταν υπέροχοι :) Μπράβο στη νικήτριά μας, μπράβο στην οικοδέσποινά μας μπράβο και στην αφεντιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ επίσης Χριστίνα μου!
      Εγώ λάτρεψα τούτη τη συμμετοχή σου περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη !
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  25. Μπράβο στην πάντα εξαιρετική και μοναδική Μαρία Κανελλάκη. Συγχαρητήρια στην Μαρίνα και πάντα να είναι τυχερή. Συγχαρητήρια σε όλους μας που πάλι βρήκαμε "τσίγκλισμα" και δημιουργήσαμε. Σ' ευχαριστούμε Αριστέα μου για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ θερμότατα για αυτή την πρώτη σου φορά! Εύχομαι και σε επόμενες!
      Φιλάκια πολλά και δροσερά! :)

      Διαγραφή
  26. Μπράβο σε όλες τις συμμετοχές!! Τιμήσατε επάξια την λατρευτή αυτή λέξη!!
    Συγχαρητήρια στην Μαρία μας για την πανάξια διάκριση του ποιήματός της και φυσικά στην τυχερή Μαρίνα!!
    Να χετε όλοι όρεξη και χρόνο για δημιουργία!! Ενα τεράστιο μπράβο και σε εσένα Αριστέα μου ακούραστη οικοδέσποινα!! Πολλά πολλά φιλιά σε όλους και καλή Κυριακή!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιό σου! Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  27. Τελευταία και καταϊδρωμένη μπαίνω να σας πω πόσο χάρηκα που για ακόμα ένα συμπόσιο ήμουν εδώ και είχα την τύχη να διαβάσω τόσο όμορφους και εμπνευσμένους στίχους.
    Πολλά συγχαρητήρια στη Μαρία για τη νίκη της και της εύχομαι πάντα να έχει την ίδια αν όχι και περισσότερη έμπνευση να μας χαρίζει στίχους.
    Πολλά συγχαρητήρια όμως και σε όλους όσους άνοιξαν την ψυχή τους μέσα από τα ποιήματα τους.
    Και φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσένα Αριστάκι που για ακόμα μια φορά τόσο γλυκά μας φιλοξένησες στο χώρο σου, αλλά και σε όσους μου έδωσαν τις ευχές τους, επειδή κληρώθηκα.
    Με χαρά αναμένουμε το επόμενο συμπόσιο.
    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Λες και περίμενες να κλείσεις εσύ τα σχόλια!
      Πάντα καλότυχη Μαρίνα μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου :)

      Διαγραφή