Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024

25 Λέξεις #15 ~ Πορεία

Οι φλέβες μου 
Κόκκινα σύννεφα
Σε έναν πίνακα μυστικό
Αναποφάσιστες
Θα εκραγούν;
Θα ξεματώσουν;
Θα γράψουν;
Θα ζωγραφίσουν;

Αναλαμβάνω δράση
Ποντάρω στη δημιουργία εν τέλει 
Και έτσι πορεύομαι 

@ριστέα


Το ολιγόλεκτό μου αυτό συμμετείχε στο αγαπημένο διαγωνιστικό δρώμενο 
της Μαρίας Νικολάου, στο μπλογκ Το Κείμενο, 
όπου με αφορμή την εικόνα που μας δίνεται κάθε φορά
και το πλαίσιο των λίγων στίχων (25 λέξεις, περίπου)
δημιουργούμε ελεύθερα και συναγωνιζόμαστε πάντα 
με ευγενή άμιλλα.

Συγχαρητήρια σε όλους όσοι συμμετείχαν. 
Δεν είναι εύκολη η μικρή φόρμα και θαυμάζω απεριόριστα όσους 
γράφουν σε αυτήν και λένε πολλά με λίγες λέξεις.
Θερμότατα συγχαρητήρια, επίσης, στην νικήτρια Άννα, 
αλλά και στην Μαρία μας για τη διοργάνωση,.

Φωτο: Julie De Waroquier

Όταν είδα τα κόκκινα σύννεφα, αμέσως θυμήθηκα τις φλέβες μου.
Στη διάρκεια του πρώτου γύρου των θεραπειών μου
το ένα από τα δύο χημειοθεραπευτικά φάρμακα που μου έριχναν ήταν κατακόκκινο.
Ήταν αυτό που έκαιγε τις φλέβες μου,
κι όλες όσες το έχουμε πάρει το αναφέρουμε απλά ως "κόκκινο διάβολο".
(Φυσικά, αυτό μέχρι να πάω στο δεύτερο γύρο, που ήταν πιο σκληρός 
και να το νοσταλγήσω, τελικά! 🤣🤣🤣)

Όλα αυτά, βέβαια, είναι πια παρελθόν για μένα...
Ελπίζω απλά, να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να τα περάσω.
Μια φορά, πέντε ολόκληροι μήνες, ήταν υπέρ αρκετά!
Σώνει! Δεν θέλω άλλο! 😁

Ο νους μου είναι στο εργαστήρι μου και στις δημιουργίες μου,
όπου εδώ κι ένα μήνα, που λέτε,  έχω απλώσει τα υλικά πάνω στο γραφείο μου,
(ξύλινα σουβεράκια φυσικά! ☺)
αλλά πιστέψτε με, έχουν γίνει τόσα άλλα ενδιάμεσα που δεν μένει χρόνος 
για να πιάσω πινέλο! 

Αν και μπροστά μου έχω το δεύτερο μέρος των θεραπειών μου,
που η δυσκολία του είναι κυρίως στις καθημερινές μετακινήσεις μου 
στην Πάτρα -με τη συγκοινωνία, παρακαλώ!- εγώ ποντάρω στη δημιουργία, 
παρ' όλο που το εργαστήρι μου έπιασε λίγες αράχνες! ☺

Δημιουργία όμως δεν είναι μόνο τα μικρά αντικείμενα που ντεκουπάρω.
Δημιουργία είναι η χαρά και η αγάπη που προσφέρουμε στους γύρω μας.
Δημιουργία είναι η κάθε μικρή και μεγάλη αλλαγή στη ζωή μας,
που έρχεται για να της δώσει μια νέα πνοή!

Κι από αλλαγές, αν είναι γεμάτη πια η καθημερινότητά μου.....

Σας φιλώ
Αριστέα


υγ: Σας το φύλαγα για το τέλος!
Όλες μου οι εξετάσεις κατά το πρώτο μου τσεκ απ 
ήταν πολύ καλές!

20 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ για το υστερόγραφό σου, μα πάρα πολύ.
    Άντε και αυτός ο μήνας και μετά νέα δημιουργική αλλαγή.
    Ωραιότατη η συμμετοχή σου. Να σαι καλά και μετά το Φλεβάρη φουλ οι μηχανές για δημιουργία
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη συμμετοχή!

    Υπέροχο νέο στο υστερόγραφο σου! Αριστέα μου, εύχομαι μόνο καλές να είναι οι εξετάσεις σου από εδώ και πέρα. Ολοένα και καλύτερες. 💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η συμμετοχή σου ήταν η δεύτερη επιλογή μου... Το ένιωσα πολύ έντονα όταν το διάβασα!
    Με το ΥΓ σου ξεκίνησε με χαμόγελο η εβδομάδα 😊 Επιτέλους ένα τόσο όμορφο νέο. ♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ξεκάθαρα τα γράφεις, Αριστέα μου, στο ολιγόλεκτό σου, και ακόμα πιο ξεκάθαρα στην υπόλοιπη ανάρτηση. Ούτε που μπορείς να φανταστείς, δε, το πόσο χάρηκα με το υστερόγραφο!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά, φορτισμένα με ενέργεια (θετική, εννοείται), και μια μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το καλύτερο ποντάρισμα κάνεις, Αριστέα μου! Σε αυτό, που έχεις δείξει και σε μάς και μάς έχεις "παρασύρει" σε δρόμους δημιουργικούς και εκφραστικούς.
    Το ολιγόλεκτό σου όμορφο, παραστατικό και εμπνευσμένο.
    Καλή βδομάδα, κορίτσι μου με μια αγκαλιά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για όλα, αλλά με το υστερόγραφο σηκώθηκα και χόρεψα! ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα που το διαβάζω εδώ κατάλαβα γιατί το έγραψες. Έτσι τις "ατυχίες" μας τις κάνουμε τέχνη.
    Καλή δύναμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραίο υστερόγραφο και τι δυνατό ολιγόλεκτο.
    Μπράβο Αριστάκι μου, για την έμπνευση σου και τη δύναμη σου που την διοχετεύεις σε δημιουργία και δοτικότητα.
    Καταχάρηκα που βγήκαν καλές οι εξετάσεις. Μόνο καλά αποτελέσματα να παίρνουμε στο εξής.
    Να είσαι γερή να δημιουργείς και να ΄χεις όλα τα καλά, γιατί αξίζουν στην όμορφη ψυχή σου.
    Πολλά πολλά φιλιά Αριστούλι μου! :)
    Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια στη βδομάδα μας♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να πούμε λήξη συναγερμού Αριστέα μου; Καινούργιοι στόχοι και συναισθήματα, μπήκαν σε μια σειρά και βρήκαν μια μόνο διέξοδο, την δημιουργία. Ωραίο ακούγεται! Αυτά τα ραγίσματα της καρδιάς, καιρός πια να κλείσουν.
    'Ομορφο το ολιγόλεκτό σου. Μετά το δύσκολο ταξίδι, σαν να ανακαλύπτεις τη ζωή. Υπέροχα νέα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ξε΄χωρισα Αριστακι μου , ηταν σαν να σε εβλεπα μπροστα μου διαβαζοντά το , σαν να σου χαιδευα το χέρι , βλέπεις δεν σου γραφω συχνά , παρακολουθω όμως ότι γίνεται είμαστε όλοι εδω και προχωράμε μαζί σου . Χαρηκα τόσο πολυ με το υστερογραφα . Χίλια φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα νέα! Χίλια μπράβο που συνεχίζετε ακάθεκτα τα δρώμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σίγουρα οι χημειοθεραπείες δεν είναι μια εύκολα υπόθεση και ούτε μπορέι να διαγραφεί ποτέ από την σκέψη κάποιου που την βίωσε. Από την άλλη όμως πήρες όλο το βάσανο και το μετςουσίασες σε απόφαση αγώνα και δημιουργηκότητας.
    Νάσαι πάντα καλά, Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ιδιαίτερα ευχάριστα τα νέα για την υγεία σου..!!
    Χάρηκα..!!
    ( Είδες τελικά τι καλό κάνει να αναλαμβάνεις δράση και να πορεύεσαι δημιουργικά..? )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ολιγόλεκτο-υστερόγραφο των 20 λέξεων στο τέλος, είναι αυτό που μας γεμίζει χαρά, Αριστέα μου. Όσο για τη δυνατή συμμετοχή σου στο δρώμενο της Μαρίας, φάνηκε στις επιλογές μου. Καλή δύναμη σ' όσα έρχονται, μπράβο σου για όσα κατάφερες ως τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιούπιιιι γες!! το ήξερα! θα αρχίσω με τα όμορφα νέα Αριστάκι μου και με χαρά θα συνεχίσω...Αυτό ακριβώς που γράφεις στο τέλος στο ολιγόλεκτό σου είναι η Αλήθεια να πορεύεσαι με συντροφιά την δημιουργικότητα σου, γιατί είναι αυτή που σε κανει να νιώθεις πως...ναι έχεις την δύναμη να τα καταφέρνεις και να αφήνεις πίσω σου τα δύσκολα αγάπη μου έτσι να πορεύεσαι!! με συγκίνησες με την συμμετοχή σου!
    Πάμε για άλλα τώρα! ναι;
    Αγκαλιές🤗 και φιλάκια😘 στέλνω, μαζί με αγάπη 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υ.Γ Θα χαρώ και θα πανηγυρίσω κι από δω, γιατί
    δεν υπάρχει ομολογουμένως, ομορφότερο νέο!🌹

    Η συμμετοχή σου, σπέσιαλ! Ταμάμ με την πανέμορφη εικόνα τής Μαρίας. Σα να σου δόθηκε η "ευκαιρία" να μιλήσεις για τις ταλαίπωρες φλεβίτσες σου.. 🧡 Σε φιλώ πολύ! 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία και συγκινητική η συμμετοχή σου Αριστέα μου!
    Ο τόσο δύσκολος και επίπονος αγώνας που δίνεις είναι ο μεγαλύτερος κορίτσι μου, τα καλά αποτελέσματα έκαναν τη καρδιά μου να χάσει ένα χτύπο όπως όλων όσων με τόση αγάπη σε σκέφτονται πιστεύω.
    Φιλάκια πολλά και ζεστή, σφιχτή αγκαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστούμε που παρέχετε με συνέπεια πολύτιμες πληροφορίες. Το ιστολόγιό σας είναι ένας θησαυρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή