Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Οι καρτ ποστάλ πάνε κι έρχονται... και το '17 !


Αν τρίβεις τα ματάκια σου με τα δυο χεράκια σου,
όχι, δεν βλέπεις λάθος!
Έκαμα ανάρτηση! Ναι, τα κατάφερα!
Μετά από μια αγχωτική περίοδο, 
με πολλές δημιουργίες που έπρεπε έγκαιρα να παραδοθούν,
(και που δεν έχω καταφέρει ακόμα να κάνω ανάρτηση)
αλλά και πολλών οικογενειακών υποχρεώσεων,
να'μαι ξανά εδώ, στο γνώριμο λημέρι μου.

Η αλήθεια είναι πως φανταζόμουν κάποτε ότι το να σταματήσω 
να γράφω, και γενικότερα να κάνω αναρτήσεις, θα μου στοίχιζε.
Θα μου έλειπε!
Τελικά διαπίστωσα ότι αν κάτι το αφήνεις για καιρό, στο τέλος σε αφήνει κι αυτό!
Δεν είναι της παρούσης όμως να προβληματιστώ.
Το αφήνω για άλλη στιγμή 
~που μπορεί και να μην έρθει, απλά να προσπεράσει κι αυτό!

Χάρις στη Μαρία Νικολάου,
είμαι εδώ σήμερα για να σας δείξω με χαρά που ταξίδεψα,
μέσω των δώρων που έλαβα χτες, από το ταχυδρομείο.


Γυρίζοντας που λες κατάκοπη χτες το μεσημέρι,
κι ενώ ένας ακόμα μίνι καύσωνας μας χτύπησε αλύπητα 
στα τέλη σχεδόν του Σεπτέμβρη,
(δηλαδή κάπου ένα έλεος!)
ανοίγω ανυπόμονα το πακέτο μου, ξαναμμένη όπως ήμουν!
Ήδη το όνομα του αποστολέα μου είχε εξιτάρει τη φαντασία, σε όλη τη διαδρομή 
~ και περπατάω μισή ώρα μανούλα μου μέσα στον ήλιο, όχι αστεία! 
Εξού και το "ξαναμμένη", όπως και να το δεις!
Γιατί γνωρίζω ότι η μπλόγκερ που κρυβόταν από πίσω 
φτιάχνει φανταστικές δημιουργίες, που δεν είχα την τύχη 
να δω ποτέ από κοντά!
(Είμαι σίγουρη ότι τώρα έχω εξιτάρει και τη δική σου φαντασία!)
Εκείνο που δεν περίμενα ήταν να μου δώσει τόση.... συγκίνηση!

Ο λόγος κρύβεται εδώ :

Η συγκίνηση κρύβεται 
στη φροντίδα, στη σκέψη, στα λόγια της!
Γιατί η Μεταξία, το μυστικό μου ταίρι, φρόντισε με αμέριστη αγάπη,
να μου φτιάξει κάτι που να σχετίζεται με την αγάπη μου προς στα παιδιά!
Με υλικά από τη φύση!

Ένα καδράκι που λάτρεψα αμέσως!

Μια κατακόκκινη, υφασμάτινη, χειροποίητη φυσικά,
καρδούλα που με έλιωσε!

Τρεις καρτ ποστάλ από την Πάτρα, 
η πόλη της Μεταξίας 
κι από τις δύο όψεις υπέροχες

Μεταξία μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ομορφιές 
που μου έστειλες!
Ήρθαν σε μια περίοδο της ζωής μου που ένιωθα λίγο πνιγμένη
και μου έδωσαν μεγάλη χαρά και δύναμη.
Κι ευκαιρία να επιστρέψω στη μπλογκόσφαιρα θα συμπληρώσω!

Σας φιλώ
@ριστέα

ps: στην πρώτη εικόνα βλέπουμε την καρτ ποστάλ (τη μία πλευρά) 
που έφτιαξα για το άλλο μυστικό μου ταίρι...

44 σχόλια:

  1. Ναι, το ομολογώ, τα έτριψα τα ματάκια μου!
    Νόμιζα ότι ο reader μου, μου κάνει πλάκα!
    Έλειψες, το ξέρεις;! Γιααα να μαζευόμαστε!
    (Κοίτα ποιος μιλάει, θα μου πεις...)

    Αριστέα μου, η δημιουργία με τα παιδάκια, όλα τα λεφτά! Υπέροχη!
    Γεια στα χέρια της Μεταξίας!

    Ν' απολαύσεις τα δώρα σου, η αγάπη μας, των διαδικτυακών γειτόνων σου να σε συντροφεύει!

    Πολλά φιλάκια, την καλημέρα μου και... υπομονή για τον καύσωνα, από αύριο καλμάρουν τα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι ακόμα δεν μπορώ να πω ότι μου έλειψε να γράφω. Ίσως τρώγοντας όντας να έρχεται η όρεξη! (Για να δούμε!)
      Μέχρι να απαντήσω Νατάσα μου ο καύσωνας έφυγε, βροχούλα έπιασε και αρκετή ψύχρα έβαλε!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά υπέροχα τα δώρα σου, αφού και η Μεταξία μας είναι χρυσοχέρα !!!! Για .... ξεκίνα τις αναρτήσεις γιατί μας έλειψες !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χαίρομαι Αριστέα μου που "άνοιξες" το φιλόξενο σπιτικό σου με τα τρυφερά δωράκια που έλαβες και με αυτό τον τρόπο υποδέχεσαι το φθινόπωρο αισιόδοξα!
    Θέλω να ξέρεις πως όλο αυτό τον καιρό ερχόμουν και απλά άκουγα τη μουσική σου που είναι 100% του γούστου μου!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που η μουσική που επιλέγω σου αρέσει μαγισσούλα μου!
      Σε φιλώ γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  4. Η Μεταξία είναι όντως χρυσοχέρα και τα δώρα της υπέροχα. Να τα χαρείς μάτια μου. Να είσαι καλά και εσύ και η Μεταξία που σε έκανε τόσο χαρούμενη.
    Φιλάκια πολλά πολλά και εύχομαι όλα να πάνε καλά από εδώ και μπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  5. αυτα που φτιάχνει η Μεταξία είναι υπέροχα!και το δικό σου δωράκι, είναι σουπερ!
    καλό φθινόπωρο και περιμενουμε την αναρτηση με τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ, εμένα θα μου πεις για την αποχή από το να γράφεις στο blog? Άσ'το...
    'Νταξ, η Metty μας, μεγαλούργησε και πάλι!!!
    Να χαρείς τα υπέροχα δώρα σου, curly artist μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και αναμένω κι εγώ, όποτε.....(!), τις -σίγουρα- ζούπερ-ντούπερ δημιουργίες σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ τρελοσυριανάκι μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  7. Μας έλειψες κορίτσι μου το ξέρεις;;
    Τα δωράκια φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι
    Εύχομαι να στολίζουν τη ζωή σου
    Περιμένω ανάρτηση και με τα δικά σου δημιουργήματα

    Να είσαι καλά Αριστάκι μου ♥♥♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου λείψατε Ελένη μου , γιατί το τελευταίο διάστημα απέχω πολύ κι από το μπλόκινγκ!
      Τα δικά μου δημιουργήματα θα αργήσω να τα ανεβάσω ...προηγείται κάτι άλλο, άσε που θέλω να τα ομαδοποιήσω και να κάνω όσο το δυνατόν λιγότερες αναρτήσεις!
      Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ για μένα!@
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  8. Όλοι περνάμε από τέτοιες περιόδους Αριστέα μου.
    Να είσαι καλά και καλωσόρισες.
    Με γειά για τα δωράκια που πήρες από την ταλαντούχα φίλη μας.
    Καλή συνέχεια.
    😘😘😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιστροφή, Αριστέα μου. Αντί για μια καρτ-ποστάλ η Μεταξία όχι μόνον σου έστειλε τρεις, αλλά και χειροποίητο δωράκι! Φαντάζομαι τη χαρά σου όταν τα πήρες στα χέρια σου. Εκπληκτική η Μεταξία, εκπληκτική κι εσύ, φίλη μου, που την παρουσίασες τόσο όμορφα! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ήταν υπέροχα όλα Μία μου κι από κοντά ακόμα καλύτερα !
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  10. Καλώς την Αριστέα...! πραγματικά πολλές φορές αν αφήσεις κάτι βουλιάζεις στην ανυπαρξία του. Το παθαίνουμε όλοι. Το ζήτημα είναι να το σταματήσεις και ιδού που το έκανες.
    Καλά να είσαι κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταυτιζόμαστε στις απόψεις Γιάννη μου !
      Έτσι είναι!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  11. Μου έλειψες! ♥
    Δέμα από τη γλυκιά Μεταξία; Φτιάχνει τη διάθεση με τη μία!!!! ♥
    Και στις δυο στέλνω φιλιά. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο μου είχε λείψει η γραφή σου!
    Να είναι καλά η Μεταξία που σε ταρακούνησε! χιχι
    Η υφασμάτινη καρδιά και μένα με έλιωσε...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν δεν επανέλθεις σύντομα, μας βλέπω να σου στέλνουμε όλοι καρτ-ποστάλ για να μαθαίνουμε τα νέα σου.
    Υπέροχο το πακέτο της Μεταξίας, να το χαρείς Αριστέα μου και καλή επανεκκίνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!
      Ευτυχώς που δεν είπες κάτι σε σίλβερ αλέρτ Μαρία μου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη η Μεταξία και οι δημιουργίες της μοναδικές.
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου.
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή.
    Σου εύχομαι καλή δύναμη και να είσαι γερή να αντιμετωπίζεις με τον καλύτερο τρόπο τα πάντα.
    Σε φιλώ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μαρία μου, υπέροχη δεν λες τίποτα! Το ήξερα όμως ότι θα με εντυπωσίαζε!
      Μαρία σε ευχαριστούμε για τις αφορμές που μας δίνεις να περνάμε όμορφα!
      Σε φιλώ ! ♥

      Διαγραφή
  15. Yeah! Το καλύτερο birthday (του blog) gift: ανάρτηση Αριστέας.
    Αριστάκι μου, ελπίζω να σε διαβάζουμε τακτικότερα τώρα που μπήκε το φθινόπωρο (θεωρητικά, γιατί πρακτικά δεν το βλέπω), because we miss you karga :P
    Να χαρείς τα δωράκια σου τα υπέροχα!
    Καλό ξημέρωμα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ τι ωραίο δρωμενο! Φετος δεν μπορουσα να συμμετασχω λογω δουλειάς σεζον. Περσυ ομως συμμετειχα και ηταν πολύ όμορφη αλληλεπίδραση
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να αναπληρώσεις τώρα που φεύγει το καλοκαίρι Αριάδνη μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  17. Πόσο σε καταλαβαίνω!!!Να τα χαρείς τα δωράκια σου Αριστέα μου!!πολύ όμορφα!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοιτα να δεις Αριστακι μου πολύ μου αρεσε που το πηρες αποφαση.. να ξεσκονισεις και λιγο εδώ μεσα...χα..χα.. αντε καιρός ήταν..είπαμε να το αφησεις λίγο.. αλλα να μην αραχνιάσουμε κι όλας ε;..χι..χι..
    Να ευχαριστησουμε την Μεταξια για την επανεμφάνηση σου και να είναι καλα το κορίτσι που έκανε μια τοσο ομορφη καρτούλα..και η καρδουλα που συμβολιζει την αγαπη.. τελεια.!! να χαιρεσαι τα δωρακια και την καρτ ποσταλ σου..φιλεναδα..καλως όρισες .. και κοιτα μην το κανεις και... δεν σε προλαβενουμε; χι..χι..
    Να είσαι καλα μικρή μου ...με το καλό ξανα εδώ...φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Ρουλίτσα μου!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά ♥

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφα τα δωράκια σου Αριστέα μου!! Δεν την ξέρω την Μεταξία όμως φαίνεται χρυσοχέρα!!
    Με το καλό να επανέλθεις κοπέλα μου σιγά σιγά στους ρυθμούς του bloggong!! Ναι σίγουρα ότι το αφήνουμε μας αφήνει, αλλά καμιά φορά επανερχόμαστε με περισσότερη όρεξη σε αυτό όταν μας λείψει!! ;)))
    Ισως και να χρειάζεται καμιά φορά μια μικρή παύση, μια ανάπαυλα για ένα νέο ξεκίνημα!!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω κι ευχές για ορεξάτη και δημιουργική επιστροφή!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρλέν μου. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια μου.
      Για να δούμε.... κι εγώ περιμένω να δω αν θα επιστρέψει η όρεξη!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  20. Καλώς τις δέχτηκες της ομορφιές της Μεταξίας και καλώς ήλθες και πάλι στη βλογογειτονιά!
    Φιλιά και καρδούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα τα δώρα της Μεταξίας!
    Να τα χαρείς Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αριστέα μου χαίρομαι που σου άρεσαν τα δώρα μου .Δεν σε ταξίδεψα και πολύ μακριά λόγω λιτότητας! χαιρομαι επίσης που ημουν η αιτία να επανέλθεις!!! Εύχομαι να έχεις ενα δημιουργικό Φθινόπωρο.!!Συγνώμη που αργησα χαλάει συνέχεια ο υπολογιστής μου.Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου, ένα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο για τη συγκίνηση που μου έδωσες!
      Αντεύχομαι τρυφερά στη γλυκιά σου ευχή!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή