Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

Αλλόκοτες Παγκόσμιες Ημέρες 😎


Οι παγκόσμιες ημέρες καθιερώθηκαν αρχικά ως ημέρες κατά τις οποίες 
οι άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη θυμούνται ή τιμούν κάποιο σημαντικό γεγονός 
ή ενημερώνονται και ευαισθητοποιούνται για σημαντικά ζητήματα.
Η καθιέρωσή τους από τον ΟΗΕ ξεκίνησε μετά 
τη λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου με την πίστη πώς 
σημαντικά θέματα και προβλήματα θα μείνουν με αυτό τον τρόπο
χαραγμένα στη μνήμη μας και πως θα διασφαλιστούν
πανανθρώπινα δικαιώματα.

Βέβαια όλο και πιο συχνά δέχονται έντονα πυρά για αποτυχία 
του όλου εγχειρήματος.
Περισσότερο από μισό αιώνα μετά, τα προβλήματα εξακολουθούν να υφίστανται 
σε πολλές γωνιές του πλανήτη μας.
Ο εορτασμός μοιάζει να εξυπηρετεί περισσότερο τον εφησυχασμό 
της κοινής γνώμης και την εμπορευματοποίηση,
παρά την επίλυση των ουσιαστικών προβλημάτων.

Ο εορτασμός και ανούσιων πραγμάτων ανάμεσα σε σοβαρά θέματα,
είναι ένας σημαντικός λόγος του ευτελισμού των Παγκόσμιων Ημερών.
Δεν πρέπει εξάλλου να ξεχνάμε ότι η προσπάθεια και οι αγώνες 
για οποιαδήποτε κατάσταση και πρόβλημα 
πρέπει να συνεχίζονται καθημερινά.

🌸🌿🍁🌸

Ανάμεσά τους θα βρούμε λοιπόν αρκετούς αστείους εορτασμούς,
όπως τη σημερινή, (19/11) της Δημόσιας Τουαλέτας
(και του Άνδρα επίσης! ☺)



Παρά το αστείο του θέματος, η καθιέρωσή της στηρίχτηκε σε θετικούς σκοπούς,
όπως η ενημέρωση και διεκδίκηση του δικαιώματος 
για ένα καλύτερο περιβάλλον.


Μερικά στατιστικά στοιχεία (πηγή)
Στατιστικά Στοιχεία:
  • Ο μέσος άνθρωπος επισκέπτεται την τουαλέτα 6-8 φορές την ημέρα, 2.500 φορές τον χρόνο. Περνά περίπου 3 χρόνια της ζωής του στην τουαλέτα!
  • 2,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι, δηλαδή περίπου ο μισός παγκόσμιος πληθυσμός δεν έχει επαρκή αποχέτευση.
  • Η αποφυγή διούρησης εξαιτίας των βρόμικων τουαλετών μπορεί να προκαλέσει επιπλοκές στο ήπαρ και την κύστη.
  • Για να αποφύγει κάποιος την διούρηση σε εξαιρετικές περιπτώσεις, δεν πίνει υγρά με αποτέλεσμα να κινδυνεύει από αφυδάτωση.
  • Οι πιο πολλές τουαλέτες έχουν σχεδιασθεί λανθασμένα.
  • Οι γυναίκες χρειάζονται 3 φορές μεγαλύτερη τουαλέτα απ’ ότι οι άνδρες. Τις περισσότερες φορές οι τουαλέτες είναι ίδιες και για τα δύο φύλα.
  • Η τουαλέτα παραμένει θέμα-ταμπού και οι άνθρωποι αποφεύγουν να το συζητάνε.


Και μια και είπαμε πιο πάνω για τον ευτελισμό των Παγκόσμιων Ημερών,
ακολουθεί μια μικρή ανθολογία των... αλλόκοτων
Παγκόσμιων Ημερών.

Παγκόσμιες ή Διεθνείς ημέρες για όλα τα γούστα λοιπόν
Διαλέχτεεεεεεεεε!

Του Ύπνου, της Μπριζόλας, αλλά και της αποχής από το Κρέας, 
του Ανέμου, του Χιονιού,
της Σταθεράς Π. (έλα Παναΐα μου)
των Φάρων,
της Κατάποσης Σπαθιών (έλα Παναΐα μου, δις!) 
του Πλυσίματος Χεριών,
της Μετρολογίας, των Τελωνίων, του Ξεναγού,
(μαραζώστε τα υπόλοιπα επαγγέλματα ελεύθερα!)

του Οργασμού, (γουάου!)
της Πεολειχίας, (άντρας τη σκέφτηκε αυτή, σίγουρα!)
Ημέρα της Τούμπας (για την κ@λοτούμπα τίποτα; ) 
της τζάζ, της Γιόγκα, του Σκαραβαίου
(άλλες μουσικές ή μάρκες αυτοκινήτων επίσης ...ζήλια σας!)

των Αποδημητικών Πτηνών αλλά και της  Ιχθυομετανάστευσης,
της Χελώνας, του Σπουργιτιού, της Μαϊμούς,
της Πολικής Αρκούδας, της Τίγρης, του Ελέφαντα, των Πουλιών,
(ξέχωρα όλα τούτα από την Ημέρα των Ζώων)
Ανάγνωσης Έργων του Τόλκιν (οι άλλοι συγγραφείς δεν έχουνε ψυχή;)
και η Ημέρα των Χόμπιτ (γιατί δεν αρκεί μόνο η μέρα του Τόλκιν!)
 του Μαξιλαροπολέμου (πλάκα μας κάνουν!)
της Πετσέτας (χωρίς πλάκα!) 

Ημέρα της Αυστραλίας (δηλαδή, τα υπόλοιπα κράτη στο πηγάδι κατούρησαν;)
Ημέρα του Χιτζάμπ, ή του προσκοπικού μαντιλιού,
(άλλα υφάσματα προς ώρας αποκλείονται)
Ημέρα των Στρουμφ, (ο Μίκυ Μάους, σας το λέω, θα πάθει κατάθλιψη!)
της Μητρικής Γλώσσας, της Αγγλικής, της Ρωσικής,
της Ισπανικής, της Αραβικής, της Βασκικής και της Κινέζικης
(όλες οι άλλες γλώσσες στο πυρ το εξώτερο)

Ημέρα του Δισκοπωλείου, αλλά και Ημέρα Φωνής,
Ημέρα του Πολέμου των Άστρων (ναι, ναι της ταινίας)
του Πορτογαλόφωνου Πολιτισμού (όλοι οι άλλοι είναι αδιάφοροι να φανταστώ!)
της Οπτικοακουστικής Κληρονομιάς, (ασχολίαστο)
Ημέρα της Θάλασσας, αλλά και Ημέρα του Βουνού

Ημέρα Υπερηφάνειας των Κομπιουτεράδων, (πραγματικά, δεν έχω λόγια!) του  Ελεύθερου Λογισμικού, της Αποθήκευσης Αρχείων,
(θα' θελα να' ξέρα ποιος τα σκέφτηκε...)
του Σόφτμπολ, της Τροχοσανίδας, 
και της Κυματοδρομίας (του σερφ καλέ!)

Ημέρα του Φυλακισμένου Συγγραφέα,
του Θαλασσοπόρου, των Αστεροειδών, των Συνεταιρισμών, 
Ημέρα κατά της Δίαιτας ("υπέρ" why not? )
του Γαστρονομικού Βιβλίου,
(αν έχουν το θεό τους!)
Ημέρα της Μπύρας, του Καφέ, της Χορτοφαγίας,
και Ημέρα της Αυστηράς Χορτοφαγίας,
του Γάλακτος, του Ψωμιού, των Ζυμαρικών, των Αυγών, (!)
(ξέχωρα όλα τούτα από την Ημέρα Διατροφής)

των Αριστερόχειρων (οι Δεξιόχειρες να τα βάψουμε μαύρα;)
Κατά των Κουνουπιών (τι γνώμη έχουν άραγε οι αράχνες γι' αυτό;)
Κατά της Πορνείας (μα δεν είναι ιερή αυτή η δουλειά; ☺)
της Γενειάδας, της Γραβάτας (το δόλιο το παπιγιόν εξακοντίστηκε;)
του Κοριτσιού (ζήλια στα αγοράκια!)
της Αγρότισσας, των Πόλεων (αλλά όχι των χωριών!)
και τέλος 
Ημέρα των Blogger 
(να βλογάμε και τα γένια μας!)
Κάπου εδώ... παραδόθηκα!


Παρακαλώ, γράψτε ελεύθερα τις προτάσεις σας για Παγκόσμιες Ημέρες
και μετά να συσπειρωθούμε να τις προωθήσουμε! ☺

Ξεκινώ πρώτη:
Παγκόσμια Ημέρας..... Ντεκουπάζ! 
Αφού! ☺

Καλά να περνάτε
@ριστέα

48 σχόλια:

  1. Αριστέα μου, ως αριστερόχειρ, είμαι περήφανη για την Παγκόσμια Ημέρα που είναι αφιερωμένη σε μένα. Θα περιμένω τη στιγμή που θα φτιάξουν και τη μέρα των υπναράδων! Χα, χα. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μία μου!
      Υπάρχει παγκόσμια ημέρα του ύπνου : "γιορτάζεται" κάθε χρόνο την τρίτη Παρασκευή του Μαρτίου. Δεν είναι από τις σταθερές ημερομηνίες ( κάτι σαν των "Ευχαριστιών" στην Αμερική !
      Άρα εσύ καλύπτεσαι κομπλέ για την ώρα ☺
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου, θα ζητήσω να την κατοχυρώσουν και στην Ελλάδα. Τι πιο ωραίο από το να περνάμε μία μέρα το χρόνο χουχουλιάζοντας στο κρεβάτι? Χα, χα. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Την παγκόσμια ημέρα κατά της Δίαιτας φαντάζομαι την τιμάς σωστά με παϊδάκια στη ψησταριά και σοκολατίνα στο ψυγείο ξέρω εγώ χαχαχα
    Πόσο όμορφες πληροφορίες μας έδωσες για τις παγκόσμιες ημέρες και πόσο γέλασα με τις παγκόσμιες ημέρες που μας παρουσίασες στο τέλος.
    Εγώ προτείνω μια παγκόσμια ημέρα αφιερωμένη στον έρωτα για τη ζωή. Γιατί κοιτάμε να δείχνουμε πως ζούμε ωραία, αλλά ξεχνάμε να ερωτευόμαστε τις στιγμές που ζούμε.
    Ματς μουτς. Καλό υπόλοιπο Κυριακής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφιέρωσα αρκετές ώρες για να μελετήσω, γιατί κι εγώ είχα απορία Μαρίνα μου και ήθελα να μάθω. Έκανα κι ένα τεστ στο μεταξύ, πόσες ημερομηνίες γνωρίζω και με έπιασα καλοδιαβασμένη. Τελικά η μνήμη μου είναι για τα μπάζα. Θυμάται όλα τα άσχετα! ☺
      Ωραία η πρότασή σου. Να την προωθήσουμε. Είναι η πιο σπουδαία γιορτή και θα έπρεπε καθημερινά να την τιμούμε!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  3. Μιά μέρα που δε θα γιορταστεί ποτέ : Η μέρα της κοινης λογικης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίταξε να δεις, υπάρχει η Παγκόσμια μέρα της σκέψης. Μπορεί να βρουν στην πορεία την ανάγκη να γιορτάσουν και την κοινή λογική. Με τη λογική ότι όταν γιορτάζουμε κάτι, τα τακτοποιήσαμε και τα λύσαμε! Εφησυχασμός της συνείδησης :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Χαχα..! Και τα σχόλια σου όλα τα λεφτά..! Αυτο με το πρωινό ξύπνημα το προτείνω και εγω! Καλο υπόλοιπο Κυριακής Αριστάκι μου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έχει λείψει μάλλον να διασκεδάζω με το μπλογκ μάλλον! Πάνε οι εποχές που οι γελιοθεραπείες (μου) ήταν θεσμός εδώ μέσα!
      Πολλά φιλιά Κατερίνα μου :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ γέλασα,φιλενάδα!
    Να'σαι καλά!
    Εγώ προτείνω την Ημέρα:
    "50 αποχρώσεις του γκρι"!😄
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τη σημερινή πάντως, θα πρέπει να τη θεσμοθέτησε γυναίκα, με το σύνδρομο "Γιατί ρε κερατά δε σηκώνεις το καπάκι της τουαλέτας;"
    Στους ισχυρισμούς του άντρα πως είναι κάτοχος της "Σταθεράς Π...", ακολούθησαν οι παγκόσμια μέρες της "Τροχοπαντόφλας" και του "Δεξιόχειρου Φάσκελου".

    Κυριακάτικες καληνύχτες και με το καλό να γιορτάζουμε και τις παγκόσμιες νύχτες...
    ♥ Αριστάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσυπογράφω την Παγκόσμια Ημέρα σου και πλιζ παγκόσμια ημέρα του πηλού, ναι;
    Βρε τι ακούμε οι δόλιες...πάντως έχεις δίκιο αυτά τα αλλόκοτα γελοιοποίησαν τις παγκόσμιες ημέρες
    Καλά, μουλιάσαμε με τόση βροχή. Και παγκόσμια Ημέρα μουλιάσματος έχει; Τόσες που διάβασα δεν το θυμάμαι
    Καλό σου βράδυ Αριστάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο. Και Παγκόσμια Ημέρα του Powertex, αν είναι δυνατόν! Να μην μείνει καμιά μας παραπονούμενη!
      Αναρωτιέμαι σε λίγα χρόνια αν θα μείνει μέρα χωρίς Ημέρα!
      Φιλάκια πολλά Αννούλα μου :)

      Διαγραφή
  8. Θα ήθελα μια παγκόσμια ημέρα των μη συμπαθούντων τις παγκόσμιες ημέρες!

    Ωραίο άρθρο, με ωραία σχόλια στις παρενθέσεις σου!
    Κίσιζ Άιρις!
    😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή σε βρίσκω Αρτίστα μου!
      Μερσί για το σχόλιο!
      Κίσιζ κι από μένα ☺

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου θεωρώ ότι αυτή η ιστορία με τις "παγκόσμιες μέρες" έχει μετατραπεί κάτι σαν ροζ σελίδα ενός κιτσάτου κακής ποιότητας κοσμικού περιοδικού.
    Δεν έχει το παραμικρό να προσφέρει παρά το έχει ευτελίσει τα πάντα ακόμα και τα σοβαρά θέματα.
    Εντάξει παραμένουν ισχυρά διαμορφωμένες και αναγνωρίσιμες μέρες στη ζωή μας (Ημέρα της Μητέρας, της Γυναίκας) αλλά για τα υπόλοιπα θα αμφιβάλλω πολύ.
    Φιλιά πολλά και πολύ αναλυτικό το άρθρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τείνω να συμφωνήσω μαζί σου Γιάννη μου!
      Κάπου χάνουν έτσι και οι πολύ σημαντικές Ημέρες, ανάμεσα στις οποίες δεν θεωρώ της Γυναίκας ( έτσι που την κατάντησαν!) Παρ'όλα αυτά μερικές από αυτές, όπως την Ημέρα Πρόληψης του Καρκίνου, της Ποίησης, της Μουσικής, του Παιδικού βιβλίου τις θεωρώ πολύ σημαντικές και χαίρομαι που υπάρχουν.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  10. Χαχαχα! Αριστέα μου, δυστυχώς διάβασα την ανάρτηση σου σήμερα το βραδάκι και δεν ασχολήθηκα να τιμήσω τη τουαλέτα μας με κανένα λουλουδάκι όπως της αξίζει... και τί θα κάναμε χωρίς αυτή!!!
    Κάπου διάβασα πως είμαστε ελεύθεροι να προσθέσουμε στη λίστα την προσωπική μας παγκόσμια μέρα, έτσι συμφωνώ να ορίσεις και εσύ τη μέρα του ντεκουπάζ και η ίδια τη μέρα της αμπελοφιλοσοφίας!
    ΑΦιλάκια παντοτινά και καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαίω με το σχόλιό σου μαγισσούλα μου! ☺
      Να δεις που κάτι σχετικό με την αμπελοφιλοσοφία μπορεί να προκύψει στο μέλλον! Εδώ υπάρχει η μέρα...Κατάποσης Σπαθιών! άχαχαχαχα!
      Πολλά φιλιά Στεφανία μου :)

      Διαγραφή
  11. Αριστέα καλησπέρα.. Ενημερωτικότατη ανάρτηση..
    Τόσες λοιπόν παγκόσμιες ημέρες δεν το φανταζόμουν.. Χμ, και εγώ κάποιες σκέφτηκα...
    Παγκόσμια ημέρα καρπαζιάς στο σβέρκο. Όχι αδύναμες σαν αυτές που δίνονται σε φρεσκοκουρεμένα κεφάλια... Να τη δίνουμε να ξυπνάνε μερικοί – μερικοί και όχι μόνο για να τηρείται το έθιμο..
    (και με το καθιερωμένο... ε, μα πια δεν τρώγεσαι άλλο..!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, Τάσο! Κι αυτές που έγραψα ήταν αυτές που ξεχώρισα σαν πιο αστείες. Υπήρχαν φυσικά κι άλλες περίεργες, αλλά όχι τόσο αλλόκοτες ίσως! Πάντως ζωή να έχουν...τον ατελείωτο μου φάνηκε ότι είχαν! ☺
      Ωραία η πρότασή σου! Ε ρε σφαλιάρα που είχαμε να δώσουμε ( και να πάρουμε ε;)
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Αριστέα, δεν ξέρω αν όλες (αλλόκοτες ή μη) παγκόσμιες ημέρες είναι θεσμοθετημένες από τον ΟΗΕ, αλλά νομίζω πως κάπως τις παρατράβηξαν… Παγκοσμιοποίηση γαρ.

    Καλημέρα και Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κάποιες είναι απλά Ευρωπαϊκές, κάποιες Διεθνείς, δεν είναι όλες προτάσεις κι αποφάσεις του ΟΗΕ. Αλλά αυτή η παγκοσμιοποίηση μόνο κακό μας κάνει!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου Στράτο μου! :)

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου καλησπέρα!!!πρώτα απ'όλα είμαι μαζί σου!Παγκόσμια ημέρα ντεκουπάζ!προτείνω:Παγκόσμια ημέρα της σφαλιάρας!!πρέπει να πέσουν πολλές σφαλιάρες (μια μέρα δεν φτάνει βέβαια)
    Αλλά ότι θα υπήρχαν τόσες παγκόσμιες μέρες ούτε που το φανταζόμουν...ακου κατάποσης σπαθιών!!!Θεέ μου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την Κατάποση Σπαθιών ξεπερνάει κάθε φαντασία!
      Μαζεύτηκε ο σύλλογος προφανώς έκανε την πρόταση, καθιερώθηκε! Άντε ντε! Πάμε και οι ντεκουπατζούδες να οργανωθούμε!!! ☺
      Τα φιλιά μου Δέσποινα! :))

      Διαγραφή
  14. Πραγματικά αλλόκοτες μέρες.
    Προσωπικά μου αρέσει ο χαρακτηρισμός "αλλόκοτος" πάρα πολύ. Σε συγκεκριμένα όμως που διάβασα γέλασα πάρα πολύ, ούτε που είχα φανταστεί τι παγκόσμιες μέρες μπορεί να υπάρχουν γύρω μας. Απίστευτο.

    Να περνάς όμορφο Αριστέα μου.
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου , κι εμένα μου αρέσει το αλλόκοτος! (Μην νομίζεις...κι εγώ αλλόκοτη είμαι! ☺)
      Κι εσύ να περνάς καλά!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου! :)

      Διαγραφή
  15. Που υπογράφουν για την παγκόσμια μέρα decoupage & powertex;; 😉🤣 Και μην σου πω να ναι διήμερο!!
    Καλέ 29/7 η παγκόσμια μέρα κραγιόν, πρόσφατα το άκουσα κι είχα μείνει!!
    Αριστάκι μου συμφωνώ πάνε τα αυγά πάνε και τα πασχάλια ένεκα παγκοσμιοποίησης!! 🤔🤔
    Φιλάκια πολλά μπουκλί μου!! 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μαρλέν μου κλαίω με το σχόλιό σου!
      Α, δεν τη συνάντησα αυτή την Ημέρα κι ας έκανα ενδελεχή έρευνα! Έλα Παναΐα μου!
      Πολλά φιλιά χαρά μου :)))

      Διαγραφή
  16. Παναγιά μου!! καλέ τι μερες τρελες ειναι αυτές;..χι..χι.ότι του φανει του λολοστεφανή Αριστακι μου είναι...!!
    Να μια σοβαρή και χρήσιμη προταση ..για την μερα του πλεξιματος...χα..χα να μαζευτουμε όλες οι πλέκτρουσες..να διεκδικήσουμε την μέρα μας.. αμέ; αντε και οι ντεκουπατζούδες..θα ήσουν η πρόεδρος μάτια μου..χα..χα..
    Παλι καθυστερημενο είμαι..σνιφφφφφ
    να περνάς ομορφα οτι και να κάνεις μικρή..καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο..φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες Ρουλίτσα μου...ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή! ☺
      χεχε πλέχτρα μου εσύ! ☺
      Σε φιλώ γλυκά! :)

      Διαγραφή
  17. Εντάξει, ιδέα δεν είχα για τις περισσότερες. Ευτυχώς οι δικές μας, προσωπικές "παγκόσμιες ημέρες", δεν θα ξεθωριάσουν και δεν θα καταντήσουν ποτές.

    Lysippe 2017 μ.Χ.

    //Και τώρα που άκουσα Χ2 τον μικρό τυμπανιστή, μπορώ να φύγω χορτάτη. Μάκια σου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωπ! Τι σπάνια εμφάνιση είναι αυτή; Θα καθιερώσω να σε γιορτάζω τέτοια μέρα μου φαίνεται☺☺☺
      αχαχαχα! Εμ πες τα πώς έρχεσαι από δω για τις μουσικές μου!!!!
      Να'σαι καλά κορίτσι γλυκό!
      Σε φιλώ ...αλεπουδίτσα μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Μα... εννοείται ότι έρχομαι από εδώ για τις μουσικές σου. Τι νόμισες; Για σένα;;;;; Έλα, Παναγία μου!

    χαχαχαχα
    (ΣΛ 😍)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχαχα! Τσουπίτσα μου!!!!
      (♥) (συνθηματικό ...δες επόμενη ανάρτηση)

      Διαγραφή
    2. Είδα, είδα. Αλλά πρώτα καφές, για να γράψω όπως σου αξίζει. 😘

      Διαγραφή
  19. Να κάνουμε μια παγκόσμια ημέρα κατά των παγκόσμιων ημερών, για να δούμε άσπρη μέρα! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή