Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Χίμαιρες- 12ο Παίζοντας με τις λέξεις...(Φιλοξενία)


Και σε καλύβα θα έμενα μαζί σου. Δίπλα στη θάλασσα, εκεί όπου σκάει το κύμα τραπέζι θα έστρωνα, στο φως των κεριών τα καλοκαίρια θα τρώγαμε ψωμί και ελιά γελώντας!
Τις νύχτες του χειμώνα, θα διαλύαμε την παγωνιά με το αναμμένο τζάκι κι εκείνο θα φλόγιζε τα όνειρά μας και...

Τις Σειρήνες, όμως, άκουσες εσύ. Στο γλυκό τραγούδι τους μεγαλείο ορέχτηκες, μετανάστης προς το άγνωστο έφυγες και απόμεινα πετρωμένη με ένα τσακισμένο σενάριο στην χούφτα. 

Γιούλη

🌷🌷🌷

Ήταν η ολιγόλεκτη μεν, μεστή νοημάτων και ευαισθησίας δε,
συμμετοχή της Γιούλης 
στο μπλογκ Mytripsonblog της Μεμαρίας,

Οι ζητούμενες λέξεις στο κείμενο με κόκκινο, όπως πάντα.

Δική σας!
@

υγ: Εγώ βρήκα άκρως ποιητική τη συμμετοχή της.
Και την άφησα έξω από τη βαθμολόγηση για ένα τσικ!
Γιούλη μου θερμά συγχαρητήρια! 

36 σχόλια:

  1. Ήταν η πρώτη μου επιλογή και πήρε από εμένα 3 βαθμούς.
    Ο λόγος; Εξέφραζε ένα δικό μου παμπάλαιο όνειρο, το οποίο δεν έγινε ποτέ πραγματικότητα και ως εκ τούτου, το κείμενο της Γιούλης πολύ με συνεκίνησε και με άγγιξε, καθώς είμαι και γεμάτη ευαισθησίες.
    Φυσικά, δεν έμεινα με ένα σενάριο στο χέρι, αλλά δεν είναι της παρούσης να πω με τι έμεινα...
    Αμ τι νόμιζες;
    Δεν έχω ζήσει δράματα εγώ, η βαριόμοιρη, η καραβοτσακισμένη αρτίστα;
    Εύγε στη Γιούλη και πάντα να έχει το χάρισμα να ξυπνάει τις ευαισθησίες μου!

    Κίσιζ και στις δυο σας!
    😚😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι γεμάτη ευαισθησίες,Αρτίστα μου...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Κίσιζ κι από μένα!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα κορίτσια μου
    Συγχαρητήρια Γιούλη μου
    και καλές γιορτές

    Σας φιλώ σταυρωτά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,Ελένη μου!
      Καλές γιορτές!
      Σε φιλώ!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Γιούλη μου μπράβο. Τα ολιγόλεκτα είναι τα πιο δύσκολα.Και εσύ είπες τόσα πολλά με λίγες λέξεις!!! Προσόν μεγάλο!!!
    Άντε και στο επόμενο
    Φιλιά και στα δυο μας κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,
      Άννα μου!
      Φιλιά Πολλά!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  4. Η Γιούλη μας γράφει εξαίρετα και γεμάτα τρυφερότητα απ την καρδιά της.
    Μπράβο στην συμμετοχή της και στα αισθήματά της.
    Και θα της ευχόμουνα και ένα δικό της χώρο έκφρασης επίσης.
    Αριστέα μου τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Γιούλη, υπέροχη η συμμετοχή σου. Μέσα σε λίγες μόνο γραμμές είπες τόσα πολλά... Είναι τέχνη αυτό, κι εσύ την κατέχεις.
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι μεγάλη αισθηματίας ρε Γιουλάκι!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, που σε λίγες λέξεις, κρύβει το τσακισμένο σενάριο όλων μας, για μια χίμαιρα.
    Φιλιά γλυκά και στις δυο σας ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Γιατί να είμαστε και οι δυο αισθηματίες";😅
      Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτές οι σειρήνες Γιούλη μου που μας χαλάνε τα σενάρια. Ίσως η οικοδέσποινα σε ζεστάνει στο δικό της τζάκι...χαχα!
    Φιλάκια κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,τις άτιμες! χαχα
      Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Καλές γιορτές,
      Φιλάκια!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  8. Κείμενο καλογραμμένο και ουσιαστικό, δίνει με υποδειγματική λιτότητα τη λήξη τής ιστορίας τού ζευγαριού, μέσα από όμορφες εικόνες. Αρκείται σε δύο λέξεις – πετρωμένη, τσακισμένο – για να περιγράψει το αίσθημα τής απώλειας, και είναι επαρκέστατες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,κ.Άρη!
      Εύστοχος πάντα!...
      Καλές γιορτές!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  9. Απλα ομορφα πραγματα θελουμε όλες μας Γιουλη μου οτι και εσύ στο ποιήμα σου..αλλα υπαρχουν και οι χίμαιρες.. που κανουν τα δικα τους σεναρια... αλλα ειμαστε εδώ να τα ανατρεψουμε..!!!!
    Την αγαπη μου και τα φιλια μου σε σένα ..και στην οικοδέσποινα σου...άστεγο μου πλάσμα.!!! :) :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,βρε Ρούλα μου,πες τα!!
      "Μήπως σου ζήτησα πολλά;"😅
      -αναρωτιέαι και ο αοιδός!
      Καλά να'μαστε!...
      Φιλάκιαααα
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  10. Γιούλη, καταπληκτικό!
    Δεν κατάφερα να διαβάσω τις συμμετοχές του παιχνιδιού των λέξεων, ούτε και να ψηφίσω.

    Τα συγχαρητήριά μου και πολλά φιλιά!
    Την καλημέρα μου σ' εσένα και την Αριστέα μας! 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίγες γραμμές, μα τα λόγια σου δημιουργούσαν συναισθήματα, γίνονταν εικόνα.
    Μπράβο σου Γιούλη, για την πολύ ωραία συμμετοχή.
    Σας φιλώ και τις δυο 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Μαρίνα!
      Καλές γιορτές!
      Πολλά φιλιά!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  12. Απ' τις συμμετοχές που, θαρρώ, αδικούνται υπό μορφή απλού κειμένου. Υπό ποιητική μορφή, θα είχε εντελώς άλλη βαρύτητα κι αίγλη. Όχι, βέβαια, ότι έτσι είναι άσχημο, ε; Απλά το φαντασιώνομαι ποίημα, κάνοντάς με να γουστάρω παραπάνω - και το λέω φωναχτά.

    Μπράβο, Γιούλη μου.
    Ήταν μια πολύ όμορφη συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε,Αναστασία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  13. Δύσκολα τα κειμενάκια... αλλά χώρεσες ένα τσακισμένο όνειρο στο μικρούλι σου, μπράβο!
    Καλημέρα, κορίτσια! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ,Αλεξάνδρα μου!
    Καλές γιορτές!
    Φιλιά πολλά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αριστέα μου!
    Για άλλη μία φορά,σε ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία!☺
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα χαρά μου!
      Να'σαι καλά να γράφεις!
      Και κάτι τέτοια κούτσικα κείμενα κάντε ποιήματα όπως είπε και η Λυσίππη πιο πάνω!

      Σας ευχαριστώ θερμά όλους για τα σχόλιά σας!
      Φιλιά σε όλους :)

      Διαγραφή
  16. Γιούλη μου υπέροχη συμμετοχή!
    Τόσο απλά περιγράφει τόσα πολλά!
    Συγχαρητήρια και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ,Μαρία μου!
      Είσα πάντα πολύ καλή μαζί μου!
      Φιλιά πολλά!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα και στις δύο σας.
    Γιούλη μου, συγχαρηρήρια, πολύ καλή συμμετοχή.
    Αριστέα μου, διάβασα σήμερα την ανάρτησή σου και σε φαντάστηκα κάπως θυμωμένη αλλά με παιδιαρίστικο τρόπο και πραγματικά σε βρήκα πολύ χαριτωμένη.

    ΚΑλές γιορτές, να είστε καλά κορίτσια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!
    Καλές γιορτές να έχουμε!
    Φιλιά πολλά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετική η συμμετοχή σου Γιούλη.
    Κι εγώ ευχαρίστως θα έμενα στην καλύβα δίπλα στη Θάλασσα.
    Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Καλές γιορτές!
      Φιλάκια πολλά!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  20. Αχ αυτές οι Σειρήνες... Γιούλη μου συγχαρητήρια για την τρυφερή κατάθεσή σου!! Πολλά φιλιά και καλή δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
    Καλές γιορτές!
    Φιλιά πολλά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή