Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Καθυστερημένες αφίξεις ( My Secret Santa 2017 🎅)


Το 2017 έφυγε, θανκς γκοντ, και να'μαι εδώ να ανοίγω τη νέα χρονιά 
με χρωστούμενα και παραλειπόμενα.
Κι έχω πολλά! 
Κάποια στιγμή, πού θα πάει, θα καταφέρω να τα ανεβάσω.

Ξεκινώ με τον Άγιο Βασίλη που με θυμήθηκε σήμερα και μένα επιτέλους!
Μάλλον εντάσσεται στη γενικότερη γκαντεμιά που 
με κυνήγησε αλύπητα όλη τη χρονιά που έφυγε.
Δεν θα σας διηγηθώ την απίστευτη ιστορία που κρύβεται πίσω 
από το δώρο μου και το μυστικό μου ταίρι.
Μάλλον θα μπορούσε να το κάνει βιβλίο το ίδιο το μυστικό μου ταίρι,
που δεν είναι άλλο από την Άννα, το γλυκό Συννεφάκι.
Σημασία έχει ότι το πακέτο έφθασε στα χέρια μου, επιτέλους, 
σώο,
και με χαροποίησε πολύ, καθώς πάντα χαίρομαι με κάθε τι που έρχεται 
από μακριά, είτε φτιαγμένο, είτε πασπαλισμένο με αγάπη!


Το πακετάκι, πέρα από την καρτούλα με τις ζεστές ευχές της Άννας, περιλάμβανε χειροποίητο λουλουδένιο κολιέ από ύφασμα τσόχας, 
μια πλεχτή καρφίτσα, ένα επίσης πλεχτό στολίδι, ένα γουστόζικο γούρι 
και μία ...σοκολάτα! ☺
Και με γλύκανε, αλήθεια, παρ' όλο που με τα γλυκά έχω προαιώνιες έχθρες! 
Ήταν τόσο γλυκιά η σκέψη της Αννούλας!


 Αννούλα μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα,
αλλά και για τον αγώνα που έκανες, για να λάβω το πακέτο μου!


Κι όλα αυτά χάρη στην αγαπημένη μας Μαριλένα 
που διοργανώνει χρόνια τώρα τη μυστική ανταλλαγή δώρων
κι έτσι, όσοι παίρνουμε μέρος γινόμαστε για λίγο Αγιοβασίληδες,
μα και μικρά παιδιά που παίρνουν το δωράκι τους!
Μαριλένα, σε ευχαριστούμε για όλα! ♥

[Αν θες να δεις τι έστειλα εγώ, ως Αγιοβασίλης,
επισκέπτεσαι την Κατερίνα ☺]


Στις καθυστερημένες αφίξεις, ένα ακόμα δεματάκι χτες,
μου έδωσε μία ακόμα χαρά!
Μια αρτίστα, όχι όποια κι όποια φυσικά,
μα μια Αρτίστα του βωβού μου έκανε μία αναπάντεχη έκπληξη
και με συγκίνησε!


Αρτίστα μου, πολύ σε ευχαριστώ για τα δώρα σου!

Και τώρα που το σκέφτομαι νομίζω ότι η γκαντεμιά
σαν να με εγκαταλείπει! Ε;

Καλή χρονιά φίλοι μου!

@ριστέα

53 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Αριστέα χωρίς γκαντεμιές
    Να χαρείς τα όμορφα δώρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω Αριστέα μου, πώς ορίζεις εσύ τη λέξη, "γκαντεμιά", γιατί προσωπικά απ΄ότι διαπίστωσα το 2017, σου έφερε εκτός από τα παραπάνω όμορφα δώρα της μυστικής ανταλλαγής, έφερε και πολλά δώρα που δεν είναι υλικά. Το πρώτο και σημαντικότερο είναι η Αγάπη που εισέπραξες, είναι η αποδοχή απ΄ όλους μας, ο θαυμασμός για τις εμπνεύσεις σου, είναι η δημιουργικότητα σου, είναι η συνέπεια, είναι η ευγένεια και φυσικά η επίγνωση, είναι τόσα πολλά!!!
    Εύχομαι η νέα χρονιά να σου δώσει ενέργεια για να υλοποιήσεις όλα τα όνειρα σου!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χαρείς μάτια μου. Και στο καλό να πάει η γκαντεμιά να ξεκινήσει ο χρόνος όμορφα.
    Δεν σου έπεσε το φλουρί να υποθέσω έτσι;
    Άντε μπράβο και του χρόνου να μην σου πέσει ξανά.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριστεα μου πιστεψε πως ολα φετος θα πανε καλα και ετσι θα γινει.Απο καρδιας σου ευχομαι Καλη Χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι αυτή η χρονιά να είναι τυχερή!!
    Να τα χαρείς τα δώρα σου Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα χαρείς,Αριστέα μου!
    Ο νέος χρόνος ας είναι γαλαντόμος,
    όπως λέει η Άννα!
    Να,τώρα το η ευχή μου θα σου'ρθει διπλή!...χιχι
    Φιλάκιαααααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα χαρείς τα δώρα σου Αριστέα μου.
    Καλή χρονιά γεμάτη χαρές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου εύχομαι Καλή και Ευλογημένη Χρονιά,με υγεία και αγάπη!!!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου και του χρόνου,να'σαι καλά!!! Σου στέλνω την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίθανα τα δώρα που πήρες, προεξέχουσας της σοκολάτας! Αριστέα μου να είναι γλυκιά η νέα σου χρονιά, με πολλές-πολλές χαρές σου εύχομαι ολόψυχα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αριστάκι μου υπέροχα τα δώρα σου όλα και εύχομαι να τα χαρείς και την χαρά που πήρες όταν τα έλαβες, να τη νιώθεις όλη την χρονιά.
    Γεμάτες αγάπη και χωρίς καθόλου γκαντεμιά εύχομαι να 'ναι οι στιγμές για το '18 :)
    Φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά!! Ποση χαρα μας δίνουν αυτα τα δωρα, που τα φτιάχνουν ανθρωποι που πιθανόν να μην έχουμε βρεθει ποτέ, κι όμως είναι τόσο κοντα στην καρδιά μας!
    Δεν υπάρχει πιο όμορφο και γουρλίδικο ξεκίνημα για τη νέα χρονιά!❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρόνια με υγεία.
    Πολύ όμορφα όλα. Να τα χαρείς.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τα χαρείς,Αριστέα μου!
    Ο νέος χρόνος να είναι γαλαντόμος,
    όπως λέει η Άννα!
    Φιλάκιαααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καθυστερημένες μα πανέμορφες αφίξεις. Που δίνουν παράταση στο κλίμα των γιορτών Αριστέα μου.
    Να τα χαρείς είναι πολύ όμορφα.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Αριστέα μου με υγεία, αγάπη και πάντα όμορφες εκπλήξεις!
    Πολύ χαίρομαι που κατάφερες να πάρεις το δωράκι σου απ το μυστικό σου ταίρι! Σε εμένα δυστυχώς δεν έφτασε ποτέ το δικό μου... Έτσι για να μη στεναχωριέσαι ότι σε κυνηγάει μόνο εσένα ;-)
    Να τα χαρείς λοιπόν!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νομίζω ότι θα συνεχιστεί η καλή σου διάθεση εχω μια τετοια υποψία Αριστακι μου ετσι εστω και με καθυστερημένα δωράκια η χρονιά μπορείς να πεις ότι ξεκίνησε όμορφα φέρνοντας σου χαμόγελα ε;..!!
    Να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα μικρη μου..την καινούργια χρονιά...φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά με υγεία αγάπη και ότι επιθυμείς Αριστέα μου!!!Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλη χρονιά Αριστέα μου, να είσαι καλά να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα τα δωράκια σου, Αριστέα μου. Καλή Χρονιά να έχεις, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πανέμορφα τα δωράκια που έλαβες
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο για τη νέα χρονιά

    Φιλάκια που σ' αγαπούν πολύ ♥♥♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ♥🎅 ╰☆╮🎅╰☆╮ 🎅♥
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας και τις πολύτιμες ευχές σας! Να είστε όλοι καλά !
    ♥🎅 ╰☆╮🎅╰☆╮ 🎅♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα χαρείς, Αριστάκι μου, τα δωράκια σου! Και του χρόνου να ξανακάνουμε την ανταλλαγή! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δική μου η ευχαρίστηση!
    Άλλωστε μου έχεις φτιάξει καινούργια προίκα τόσα χρόνια με αντικείμενα της κολεξιόν σου!
    Καλή χρονιά Άιρις!
    Κίσιζ 😘 δίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Το δώρο σου μου έδωσε πολύ περισσότερα απ' όσα μπορείς να φανταστείς!
      Χάρηκα πολύ που μιλήσαμε κιόλας!
      Φιλάκια πολλά Αρτίστα μου! ♥

      Διαγραφή
  24. Καθυστερημένη κι η δική μου άφιξη εδώ, για να σου πω να χαρείς τα δωράκια σου, αλλά με πολλή-πολλή αγάπη.♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν η δική σου άφιξη θεωρείται καθυστερημένη τι να πει κανείς για τη δική μου απάντηση!
      Αλεπουδίτσα μου.... ♥ love u♥

      Διαγραφή
  25. Καλη χρονια Αριστακι μου !!!!! Να τα απολαυσεις τα δωράκια σου και τα δικα μου Ελτα ρόιδο τα έκαναν παλι φετος χίλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή χρονιά Αριστέα μου.
    Με γεια τα δωράκια σου κι εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή

    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ρένα μου!
      Να έχεις μια υπέροχη χρονιά!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  27. Υγεία, χαρά και ευτυχία να σου φέρει η νέα χρονιά.
    Να δέχεσαι όλο το χρόνο δώρα από ανθρώπους που σε νοιάζονται και σ' αγαπούν.
    Έστω και καθυστερημένα...
    Και που ξέρεις... ίσως κάποια στιγμή μέσα στο χρόνο γράψω την ιστορία του καθυστερημένου πακέτου...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!
      Αντεύχομαι!
      Υγεία πάνω απ ' όλα!!
      Και του χρόνου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  28. Με τόσα δώρα και αγάπη, δεν το λες και γκαντεμιά!!

    Αριστέα μου καλή χρονιά και καλώς σε βρίσκω ξανά!

    Υ.Γ με παίδεψες, σε ψάχνω 3 μέρες και μια επέκταση στο chrome είχε μπλοκάρει τη σελίδα σου!
    Αλλά για να δεις την αφοσίωση μου, δεν έπαψα να σε αναζητώ!χαχα

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία έχει ότι με βρήκες!
      Γουέλκαμ μπακ Νικολέτα μου!
      Θανκς για την αφοσίωση!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή