Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Διαγωνισμός " Άλλαξέ το! #3 " Οι συμμετοχές, Μέρος 1ο

Και ναι, έφθασε η Μέρα!
είναι εδώ και θα σας καταπλήξει!
22 υπέροχες συμμετοχές
συγκεντρώθηκαν και μοιράστηκαν σε 2 αναρτήσεις.
Βάλατε τα δυνατά σας, τα άχρηστά σας και το κέφι σας
και δώσατε ομορφιές, ιδέες και ίσως κίνητρο 
να συνεχίσουν κι άλλοι να αλλάζουν τα άχρηστα πράγματα, σε χρήσιμα!

Για 7 μέρες θα είναι εδώ για να τις απολαύστε
και με μεγάλη δυσκολία, είμαι σίγουρη, να τις αξιολογήσετε!


Να θυμίσω πως όλοι οι φίλοι του μπλογκ μπορούν να ψηφίσουν
καθώς και όλοι όσοι συμμετέχουν με δημιουργία τους,
χωρίς να μπορούν όμως να ψηφίσουν τη δική τους συμμετοχή!

Κανένας δεν είναι κριτικός τέχνης.
Επομένως, εντελώς υποκειμενικά, δώστε ελεύθερα τους βαθμούς σας,
σε όποια δημιουργία σας κάνει κλικ, για τους δικούς σας λόγους!

Νομίζω ότι ο σκοπός του διαγωνισμού έχει ήδη επιτευχθεί!
Οι συμμετέχοντες άλλαξαν, δημιούργησαν, διασκέδασαν
κι όλοι εμείς θα πάρουμε ιδέες.



Οι όροι της βαθμολόγησης:

Αν είσαι φίλος του μπλογκ μπορείς να ψηφίσεις.
Αλλά τηρούμε την εχεμύθεια, ναι;

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Κρατάμε την ίδια βαθμολόγηση με τα Συμπόσια Ποίησης:
Έχετε λοιπόν τους βαθμούς 3,2,1,1,1 στα χέρια σας.
Χρησιμοποιήστε τους με σύνεση.

Υποχρεωτικά και τις 5 βαθμολογίες.

Το 3 στη συμμετοχή που σας εντυπωσίασε περισσότερο 
το 2 στην επόμενη που σας άρεσε και τους τρεις άσους 
σε τρεις ακόμα αγαπημένες σας επιλογές.

Από αυτή τη στιγμή, έως και την Πέμπτη 01/03
στις 8.00 το βράδυ, 

κοιτάζουμε, θαυμάζουμε, σχολιάζουμε -αν θέλουμε- βαθμολογούμε.
Αφήνετε το σχόλιο σας με τη βαθμολογία σας σε αυτή την ανάρτηση.

Δώρο θα πάρει η νικητήρια συμμετοχή
καθώς κι ένας από όσους ψηφίσουν, έπειτα από κλήρωση.


Λεζάντες-περιγραφές, στις περισσότερες συμμετοχές.... by airis.
Ελπίζω να μην νιώσει κανένας αδικημένος,
αφού το έκανα καλοπροαίρετα κι ανάλογα με την έμπνευση που μου έδινε η 
κάθε δημιουργία!

Συγχωρέστε μου μόνο το γεγονός, ότι οι φωτογραφίες δεν έχουν όλες
το ίδιο μέγεθος. Ήθελε πολλή δουλειά από μένα στην επεξεργασία HTML, 
για να πετύχω τις ίδιες διαστάσεις σε όλες. Δυστυχώς δεν γινόταν. 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας!
Φίλοι και φίλες, απολαύστε λοιπόν τις συμμετοχές
και στις 3 αναρτήσεις

@ριστέα




Συμμετοχή #1
Τι κάνεις όταν λατρεύεις τις χιονόμπαλες (και τις νεράιδες ιδιαιτέρως),
και κάποιες σου σπάσουν; Τις πετάς;
Ζαμέ! Βρίσκεις τρόπο να τους φτιάξεις νέο "σπιτάκι"! 
Ρε, άμα ο άνθρωπος έχει δημιουργική φαντασία... ☺


Συμμετοχή #2
Η αγάπη για τη θάλασσα, αλλά και για την παλαίωση 
δεν κρύβεται!
Αρκεί να πιάνουν και τα χέρια σου!


Συμμετοχή #3
Μια παλιά κορνίζα, με αντίγραφο ζωγραφικής,
μπορεί να θεωρηθεί ξεπερασμένη για ένα σημερινό σπίτι και 
εύκολα να πεταχτεί. (Το έχω δει να συμβαίνει...)
Αν όμως είσαι από εκείνους τους τύπους του "άλλαξέ το" κάνεις τα εξής:
Παλαιώνεις την κορνίζα (λέγε με shabby chic), 
κάνεις ανάποδο ντεκουπάζ στο τζάμι,
βάζεις και χερούλια και διακοσμητικά, 
στερεώνεις, στεγανοποιείς και έτοιμος ... ένας δίσκος!
(Με φωνή Αλίκης "απλούστατον"!)


Συμμετοχή #4
Πελότες / καπελάκια
Το είχατε σκεφτεί εσείς; 
Και μάλιστα με τα υλικά που βλέπετε παρακάτω;
Βρε τι άλλο θα σκεφτείτε!
Μανιφίκ! 


Συμμετοχή #5
Τριπλή ανακύκλωση!
‘Eνα πεταμένο τραπεζάκι με κομμένο πόδι,
ένα ραγισμένο κρυστάλλινο καντήλι
κι ένα λιωμένο πετσετάκι της γιαγιάς…
…ενώθηκαν και δημιούργησαν μια vintage βάση για γλυκά (cake stand).
A piece of cake, δηλαδή! ☺



Συμμετοχή #6
Η σημαδούρα "πουλόσπιτο"!
Έτσι τη βάφτισε η φίλη.
Χωρίς άλλα λόγια. Μιλάει η εικόνα εξάλλου!


Συμμετοχή #7
Ένα σκουριασμένο δισκάκι, με λίγη φαντασία 
κι αρκετή δεξιοτεχνία έγινε διακοσμητικό για τον τοίχο!
Μα πόσες φορές θα το πούμε: 
ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!



Συμμετοχή #8
"Μωρ' θα την κρεμάσω!"
Αυτό σκέφτηκα όταν είδα αυτό τη συμμετοχή!
Εδώ δεν πρόκειται για αντισκωριακό βέβαια,
αλλά για μια σανίδα που έγινε κρεμάστρα, με τα κατάλληλα 
συμπληρώματα και το ντεκουπάζ της! 

Εδώ τελείωσαν οι 8 πρώτες συμμετοχές.
Για τις επόμενες 14 συμμετοχές πάτα εδώ.

94 σχόλια:

  1. Αν δείτε εγκαίρως κάποιο λάθος, αν κάτι δεν σας αρέσει στην παρουσίασή σας ..πείτε το ρε παιδιά! Τι τα'χουμε τα μέιλια;

    υγ: Περίμενα να γίνει της ντεκουπατζού το πανηγύρι κι έγινε της ...πελότας! χεχε! Η χαρά μου πάντως δεν κρύβεται!

    υγ2: Ευχαριστώ σας είπα;;;; ☺☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης΄...
      Μόλις είδα στο μέιλ μου πως μία συμμετοχή δεν έφθασε ποτέ σε μένα, αφού δεν έφυγε από το μέιλ της φίλης. (Τι κρίμα!)
      Επειδή κι εμένα μου έτυχε, αυτή τη φορά, να βρω μετά από πολλές μέρες τη δεύτερη συμμετοχή φίλης στα spam, αν δεν σας απαντώ σε 2 μέρες (για επόμενα δρώμενα αναφέρομαι) σκουντήξτε με ξανά! ☺

      Διαγραφή
  2. μα τι να ψηφισω με 3 και τι με 1 που καθε μια συμμετοχη ,καθως κατεβαινα απο τη μια στην αλλη έλεγα '' α αυτη 3 ,α οχι αυτη 3 ,α αυτη αυτη 3'' ....κινεζικα βασανιστηρια ειναι αυτα μανδαμ Αριστεα!

    Το λοιπόν (που λεμε εμεις οι μορφωμενοι...) :

    στη συμμετοχη #2 βαζω 3
    στη συμμετοχη #7 βαζω 2
    στη συμμετοχη #6 βαζω 1
    στη συμμετοχή #14 βαζω 1
    στη συμμετοχή #20 βαζω 1
    ξετρελαθηκα με τα καπακια -καρφιτσες αλλα το θεωρησα λιγο πιο ευκολο απο τα υπολοιπα γι αυτο εβαλα 1 ...αλλα μπραβο σε οποιον/α τα εφτιαξε!
    Μπραβο σε ολους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Γέλασα πολύ με τα κινέζικα βασανιστήρια ....μανδάμ ( ανταποδίδω☺)
      Πολλά φιλιά Νάσια μου! :))

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Αριστέα μου.
    Η Παρουσίαση που επεφύλαξες σε όλα τα έργα είναι εξαιρετική.....! δείγμα της ζεστής σου καρδιάς και της καλλιτεχνικής σου φύσης.
    Πάρα πολύ ευρηματική η παρουσίαση των έργων.
    Προς το παρόν χαζεύω πραγματικά, υπέροχα και θα επανέλθω με την ψήφο μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Γιάννη μου!
      Θα αναμένω τη βαθμολογία σου!
      Σε φιλώ!
      Καλή εβδομάδα εύχομαι :)

      Διαγραφή
  4. Πόσες φορές ανεβοκατέβηκα ;
    Ούτε κι εγώ ξέρω.
    Δύσκολη η επιλογή .
    Λοιπόν
    Επειδή μου αρέσει η καλαθοπλεκτική,νο 20 και δεν ασχολήθηκα ΑΚΟΜΑ, της βάζω 3 βαθμούς !!!!
    Στο 19 βάζω 2, πολύ ευρηματικό.
    Κι από 1 βαθμό όχι γιατί δεν είναι ισάξια αλλά αφού έτσι πρέπει βάζω στα
    4, 5 και 13
    Μπράβο σε όλες τις συμμετοχές .
    Περιμένω κι εγώ οδηγίες .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.
    Αριστέα μου Σ ευχαριστούμε για το καινούργιο δρώμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ...σας νιώθω ότι αν και εύκολο να τα δεις όλα, δύσκολο να τα βάλεις σε σειρά προτίμησης!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  5. Κοίτα Αριστάκι. Η βαθμολόγηση σαφώς σε αυτό το δρώμενο είναι πιο γρήγορη απ' ότι στα Συμπόσια ξέρω εγώ. Γιατί δεν έχει κείμενα, περνάς δυο τρεις φορές όλες τις συμμετοχές κι αποφασίζεις. Κι εδώ δημιουργούνται τα προβλήματα, γιατί ναι μεν η βαθμολόγηση είναι πιο γρήγορη, αλλά δεν είναι πιο εύκολη.
    Πόσος κόπος, πόση έμπνευση και στις τρεις αναρτήσεις σου. Πολύ πολύ ωραίες συμμετοχές! Μπράβο σε όλους όσους δημιούργησαν!

    Τώρα οι βαθμοί μου. Χμ, δίνω:
    Στη Συμμετοχή #9, 3 βαθμούς, γιατί έγινε τέλειο και ροζ και ρομαντικό και το αγάπησα.
    Στη Συμμετοχή #10 2 βαθμούς για την φαντασία. Ποτέ δεν θα σκεφτόμουν να αξιοποιήσω έτσι τα άδεια κουτιά μερέντας!
    Στη Συμμετοχή #17 1 βαθμό, γιατί έγινε κουκλίστικο το τετράδιο.
    Στη Συμμετοχή #14 1 βαθμό, γιατί δεν το περίμενα να γίνουν τόσο τέλεια τα απλά καπάκια. Μπράβο στο δημιουργό.
    Και τέλος, στη Συμμετοχή #6 1 βαθμό, γιατί το "πουλόσπιτο", τα "σπασε".

    Ανεξάρτητα από βαθμούς, μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες για το κέφι της δημιουργίας και της χαράς της συμμετοχής.
    Ευχαριστούμε Αριστάκι, που μας άνοιξες πάλι το σπιτικό σου, να μας φιλοξενήσεις.
    Ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι απόψεις μας ταυτίζονται Μαρινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά κι ευχές για μια χαρούμενη εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά έμεινα άναυδη!!!
    Αναρωτιέμαι καμιά φορά, αν υπάρχει άνθρωπος στη χώρα μας που να μην έχει μια καλλιτεχνική φύση!!! Ίσως το φως της Ελλαδίτσας μας να είναι αυτό που εμπνέει, ή κι ο αέρας της!!!
    Πολυλογώ μα δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς...
    Λοιπόν :
    Τρεις βαθμούς στο νούμερο "6". Το πουλόσπιτο!!! Το λάτρεψα, το ζήλεψα, το αγάπησα!!! "Να ΄μουν πουλάκι και να με φιλοξενούσε", σκέφτηκα...
    Δύο βαθμούς στο νούμερο "7". Το διακοσμητικό τοίχου!!! Το αγοράζω, το πουλάνε??? :) Απλά, υπέροχο!!!
    Και από έναν βαθμό στα
    Νο "3" στον καταπλητικό δίσκο!!! Τέλειοοοοοοοςςς!!!
    Νο "11" στις βάσεις ρεσώ!!! Ευρηματικότατοοοο!!!
    Νο "12" στο κηροπήγιο!!! Το θέλωωωωω!!!

    Πολλά, πολλά συγχαρητήρια σε όλες/όλους τους συμμετέχοντες!!! Ομολογώ πως η επιλογή της βαθμολογίας, ήταν πολύ δύσκολη...
    Εύγε και πάλι εύγε σε όλους τους καλλιτέχνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, κυρίως ανατολική Ευρώπη, οι γυναίκες περισσότερο ασχολούνται ερασιτεχνικά με χειροτεχνίες... Υπάρχει έξαρση και λόγω του διαδικτύου και της ευκολίας μετάδοσης γνώσεων και τεχνικών!
      Μπράβο και στις Ελληνίδες που δεν υστερούν θα πω εγώ!
      Ζωή μου, σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου και την αξιολόγησή σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες ολες οι κατασκευές συγχαρητήρια σε όλους και σε εσενα που το διοργανωσες για αλλη μια φορα Αριστακι μου

    Αναμφισβήτητα το πουλοσπιτι της φίλης μας με μάγεψε 3 βαθμούς λοιπον στο 6
    2 βαθμούς στο συγκερασμό υλικών του 5 για να ετοιμαστεί η τουρτιερα .
    Και απο ενα βαθμό στα 10,16 , 19 ολα ευφάνταστα και μοναδικά !!!!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγησή σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  8. Λοιπόν, τις είδα όλες τις δημιουργίες και έχω να πω ότι οι αγαπητοί μας "μετατροπείς" έχουν ολοκληρώσει τις πανεπιστημιακές τους σπουδές και έχουν περάσει στα μεταπτυχιακά!
    Πολύ ωραίες όλες οι συμμετοχές και, επειδή είμαι καλός άνθρωπος, ήθελα να τις ψηφίσω όλες, όμως επειδή είμαι και Αιγόκερως θα ακολουθήσω το τυπικό και θα περιοριστώ σε 5 συμμετοχές. Ας είναι... Βέβαια, η ψηφοφορία γίνεται με τα κριτήρια της Πίπης, οπότε, καταλαβαίνετε...
    Όταν, για παράδειγμα, είδα τα ΚΑΠ-ελ-ΑΚΙΑ καρφίτσες, είπα: "Αχ, πόσο όμορφα!" και πραγματικά με ενθουσίασαν, αλλά μετά είδα την παραμυθένια σημαδούρα-πουλόσπιτο και ενθουσιάστηκα επίσης. Δεν ήξερα τι να ψηφίσω, αλλά τελικά έλαβα υπόψη και την χρησιμότητα, σκεπτόμενη ένα φτωχό, άστεγο πουλάκι να βρίσκει καταφύγιο σε αυτό το παλάτι.
    Επειδή, όμως, μακρυγορώ και δεν πρέπει, ακολουθούν οι βαθμοί μου, με την αιτιολόγησή τους:
    3 βαθμούς δίνω στη σημαδούρα (Νο.6), που από μέσο που προσφέρει ασφάλεια και σιγουριά στη θάλασσα μετατράπηκε σε ένα υπέροχο, πανέμορφο, παραμυθένιο πουλόσπιτο, που προσφέρει ασφάλεια και καταφύγιο στην ξηρά. Δε χορταίνω να το βλέπω!
    2 βαθμούς στα τσαχπίνικα καπάκια-καπελάκια-καρφίτσες (Νο.14), για τα οποία δεν ξέρω τι να πρωτοπώ. Νομίζω ότι από κάπου θα πεταχτούν μικρά, θηλυκά ξωτικά και θα τα φορέσουν!

    1 βαθμό στη βουδίστρια κορνίζα (Νο.3), που "έφυγε" από τη ζωή κορνίζα και "επέστρεψε" δίσκος. Κάτι καλό θα είχε κάνει ως κορνίζα. Και στη Νιρβάνα, εύχομαι!
    1 βαθμό στις πελότες-καπελάκια (Νο.4), που μου θύμισαν τον τρελλό καπελά της Αλίκης. Μήπως κάπου εδώ κοντά κυκλοφορεί και το κουνέλι; Μήπως καπελώθηκε ο διαγωνισμός;
    1 βαθμό στη σανίδα που ήθελε κρέμασμα (Νο.8), και που διατήρησε τον "απειλητικό" της χαρακτήρα ("Σανίδα που του χρειάζεται!", λέμε, αλλά μπορούμε να πούμε και "Θέλει κρέμασμα!"), παρά την αλλαγή στον προσανατολισμό (κατακόρυφη στην πρώτη φωτογραφία, οριζόντια στη δεύτερη, ε, καλά, πλάκα έκανα).
    Αυτά τα ολίγα από εμένα. Και πάλι συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ Αιγοκερίνα η Πίπη μας λοιπόν! Ταιριάζει σε πολλά με την αφεντιά μου, ως καρκίνος ! ( Κι όχι, δεν σου ζητάω να τα φτιάξουμε ☺)
      Ο αιγόκερως είναι αντικειμενικός! Έχει στον ίδιο βαθμό, όπως ο καρκίνος, έντονη την αίσθηση του δικαίου (το γνώριζες;)
      Επομένως ξέρω ότι σίγουρα ψήφισες με βάση κάποια κριτήρια που έχεις στο τρελοκοτσιδιασμένο σου κεφάλι! ☺☺☺

      Εντάξει, στη βουδίστρια κορνίζα ...με πέθανες! Ακόμα κλαίω από τα γέλια! Προτείνω συνεργασία σε μελλοντικό άλλαξέ του...να προλογίσεις τις συμμετοχές!
      Μακράν το πιο τρελό σχόλιο!!!

      Να'σαι καλά Πίπη μας, για την όρεξη που είχες!
      Καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  9. Δεν είχα προλάβει άλλο "Άλλαξέ το" και νόμιζα ότι τα πράγματα θα είναι εύκολα! Αλλά πού; Δεν ξέρω ποια να επιλέξω, Αριστέα. Πραγματικά μου αρέσουν όλες οι μεταμορφώσεις.

    3 στο 6: ωραία ιδέα, υπέροχο το αποτέλεσμα!
    2 στο 10: αληθινή μεταμόρφωση, δεν υποψιάζεσαι τι ήταν αυτό το γλαστράκι πρώτα!
    1 στο στο 14: καπάκια - καπελάκια - καρφίτσες: ουάου!
    1 στο 17: επειδή το θέλω αυτό το τετράδιο μαγειρικής!!!!
    1 στο 3: από άχρηστο και άσχημο μεταλλάχτηκε και σε χρήσιμο και σε διακοσμητικό και σε όμορφο!

    Αδίκησα κάποιες συμμετοχές πολύ εντυπωσιακές που έμοιαζαν περισσότερο με κατασκευές..., αλλά και κάποιες ακόμα... βαθμούς δεν είχα αφού! Ουφ!

    Αριστάκι, τι όμορφη παρουσίαση έκανες;;; ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου, χαίρομαι που σε είχαμε κοντά μας σε αυτό το Άλλαξέ το!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά και για την αξιολόγησή σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  10. Αυτό που λέει η Ρενα το εκανα και εγω το πανω κάτω χα..χα,, μεχρι να αποφασίσω Αριστακι μου.. ολες πραγματικά οι συμμετοχες εφευρετικότατες.. ειναι και πια να ξεχωρισεις.. πες μου..ενα κλικ παραπανω ηταν οι βαθμοί μου σε εκείνα που ξεχωρισα...
    Το 3 μου το δινω στην συμμετοχή "6"..στη σημαδούρα -πουλοσπιτο πολύ ομορφο και σαν ιδέα και σαν μεταμόρφωση..
    το 2 μου στην συμμετοχή "4" στις πελοπες καπελακια απο κουτι σαλτσας και σιντί..πολύ ομορφες εγιναν
    Το 1 το δινω στην συμμετοχή.."16" στα κοσμήματα απο χαρτι και μακό μπλουζακι..απίστευτα ωραία.!
    1 βαθμό στην συμμετοχή.."19' στο μπουκαλι που εχει φερμουαρ.. με τα κερματα..ωραια μεταμφιεση!
    Και το τελευταίο μου 1 το δινω στην συμμετοχή "14" στα καπακια-καπελακια-καρφιτσες...τι ιδέα!!!μπραβο σε όλους και καλη επιτυχια !!
    Καλο Σαββατοκυριακο.. φιλακιαααα..!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να αδυνατίσετε με το πάνω-κάτω το έκανα Ρούλα μου! Για σας δουλεύω! ☺☺☺
      αχαχαχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι συμμετοχές και όλοι έκαναν φοβερή δουλειά. Τα κομμάτια έγιναν μοναδικά ωστόσο κάποια με κόπο τα ξεχώρισα από τα άλλα.
    Οπότε δίνω 3 βαθμούς στο Νο 6 το υπέροχο πουλόσπιτο
    2 βαθμούς στο Νο 3 η κορνίζα έγινε φανταστικός δίσκος
    Κι από 1 βαθμό δίνω στο Νο 5 τη βάση για γλυκό υπέροχο, στο Νο 16 πανέμορφα κοσμήματα και στο Νο 20 το φανταστικό καλάθι από εφημερίδες. Μπράβο σε όλους για τις δημιουργίες τους και σε σένα Αριστέα μου για την υπέροχη παρουσίαση σου Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαίρη μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την πρώτη σου φορά σε τούτο το διαγωνισμό!!!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  12. 3 στο 6
    2 στο 20
    1 στο 2
    1 στο 2
    1 στο 3
    Συγχαρητήρια σε όλες σας καταπληκτικές δουλειες!!!
    Συγχαρητήρια στη διοργανώτρια για το δύσκολο έργο που ανέλαβε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κάποια φίλη έχει το μέιλ της αγαπητής Ρένας μπορεί να την ενημερώσει για το λαθάκι της, να δώσει από δύο άσους στο 2; Ευχαριστώ εκ των προτέρων κι αναμένω ☺

      Διαγραφή
    2. Κατσε να ξαναγραψω κι εδω για σιγουρα το 1 στο 12

      Διαγραφή
    3. Πάρα πολύ ωραία!
      Είχα προσπεράσει τη βαθμολογία, και κρίμα θα ήταν!
      Όχι, τίποτα άλλο. Θα στερούσες έτσι τη χαρά από το 12 που τελικά προτίμησες ;-)
      Να'σαι καλά Ρένα μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια σε όλες για τις καταπληκτικές δημιουργίες και στην οικοδέσποινα για την άψογη διεξαγωγή !!!
    Στο 6 βάζω το 3
    Στο 14 βάζω το 2
    Και από 1 στα : 13, 5, 21.
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου για τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  14. Γιά άλλη μιά φορά θαυμάζουμε ένα σωρό έξυπνες αλλαγές, μεταμορφώσεις, και εντυπωσιακές χειροτεχνίες! Τι καλά που με το "'Αλλαξέ το!" μας δίνεις αυτή την ευκαιρία να δούμε τόσες κατασκευές συγκεντρωμένες!
    Η ψηφοφορία είναι δύσκολη και πάλι, αλλά αφού πρέπει, θα δώσω τις ψήφους μου ως εξής:
    3 βαθμούς στο 3, την αδιάφορη κορνίζα που έγινε ένας υπέροχος δίσκος
    2 βαθμούς στο 21, στην τόσο χαριτωμένη πελότα
    και από 1 βαθμό στα 15, 16 και 22.
    Συγχαρητήρια σε όλες/όλους για τις όμορφες δημιουργίες, και πολλές ευχαριστίες σε σένα, Αριστέα μου, για την υπομονή σου και την υπέροχη διοργάνωση και παρουσίαση!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, μα και για τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  15. ενταξει...πολυ δυσκολη δουλεια η ψηφοφορια....τι να πρωτοξεχωρισεις μεσα απο τοσες ομορφες δημιουργιες???
    μετα απο πολυ σκεψη, κατεληξα....
    3 βαθμούς στη συμμετοχη 6
    2 βαθμους στη συμμετοχη 5
    και απο 1 βαθμο στις συμμετοχες 3,12,19
    καλη επιτυχια σε όλους!
    καλο σαββατοκυριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα :)
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
  16. "Και η Παναγιά μαζί μου"... πέθανα στο γέλιο με τις περιγραφές και την τελευταία σου πρόταση. Εν τω μεταξύ, έγινε όντως της "πελότας", που ιδέα δεν είχα τι σημαίνει (καμιά σχέση με την κιλότα ε;)
    Αριστάκι μου, να δώσω άπειρα συγχαρητήρια σ' όλους τους φίλους και τις φίλες που δημιουργούν μικρά κομψοτεχνήματα από ευτελή υλικά. Είναι όλα αξιοθαύμαστα!
    Λοιπόν, τους 3 βαθμούς μου στο # 20. Νομίζω πως είναι απ' τα πιο περίπλοκες και ευφάνταστες δημιουργίες και ειλικρινά το ζήλεψα πολύ αυτό το καλάθι.
    Οι 2 βαθμοί μου στο # 16: απλά τέλεια ιδέα! Τώρα τι ακριβώς είναι αυτά τα "κομματάκια από το χρυσό που περισσεύει από τις εικόνες" εγώ δεν το κατάλαβα, αλλά το αποτέλεσμα είναι θεαματικό. Λεπτοδουλεμένο και φινετσάτο!
    Κι από ένα βαθμό στα:
    #6 (έκανε πάταγο αυτή η σημαδούρα!)
    #4 (εδώ άρχισα να διαπιστώνω τι ακριβώς σημαίνει πελότα... και είναι υπέροχες!)
    #2 (κομψότατο!)

    Καλή συνέχεια στο δρώμενο και πάλι τα θερμά μου συγχαρητήρια σ' όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Εγώ πάλι για να έχω μάνα που έχει δουλέψει μοδιστρούλα, τη γνώριζα τη πελότα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το αναλυτικό σου σχόλιο κανελλάκι μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα σε όλους σας!
    Υπέροχα έργα και ποιο να πρωτοβαθμολογήσεις!
    Επειδή εντυπωσιάζομαι από όσα εγώ ποτέ δεν θα σκεφτόμουν να φτιάξω γι αυτό δίνω :
    3 βαθμούς στο 6, σ'αυτήν τη σημαδούρα που ποτέ δεν θα πήγαινε το μυαλό μου να την κάνω πουλόσπιτο. Και μάλιστα τόσο όμορφα φτιαγμένο, εναρμονισμένο με τη φύση που ανήκει και σε χρώματα και σε σχέδιο. Μπράβο!!
    2 βαθμούς στο 7 στο ρολόι- διακοσμητικό τοίχου γιατί εκείνο το δισκάκι εγώ θα το πέταγα...Ουπς...μη βαράτε εντάξει θα το εμπεδώσω σιγά σιγά ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ. Μπράβο στον/στην δημιουργό για τη σκέψη, την εκτέλεση και τα όμορφα χρώματα
    Από ένα βαθμό δίνω:
    Στο 20 γιατί αυτό το καλάθι από ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ;;;;; με εντυπωσίασε τόσο που δεν αντέχω να περιμένω τις εξηγήσεις του/της δημιουργού όταν θα το παρουσιάσει και ανέτρεξα στη γκουγκλ και είδα τουτόριαλ και ...απα παπα δύσκολο πολύ! Εντυπωσιακό πράγματι το καλάθι.
    Στο 8 γιατί ενα σανίδι έγινε κρεμάστρα τόσο γουστόζικη
    Στο 5 σ'αυτήν την τριπλή ανακύκλωση! Μπράβο ούτε που θα σκεφτόμουν ποτέ με αυτά τα σπασμένα να κάνω τουρτιέρα και μάλιστα τόσο κομψή.
    Κρίμα να μην έχω άλλους βαθμούς...τσιγκουνιές Αριστέα με τους βαθμούς αλλιώς θα ψήφιζα και πελότες και το τραπεζάκι το 2 και εκείντο το εντυπωσιακό το 17 με τα καπελάκια καρφίτσες και το κολιέ και το 15 με ''Με δυο πόδια μόνο;;''Και φυσικά μην ξεχάσω το μπουκάλι και του κουτί...πω πω ήθελα σίγουρα 21 βαθμούς!! Την άλλη φορά ναι;;
    Ευχαριστούμε Αριστέα μου για την φιλοξενία και την άριστη παρουσίαση. Με έκανες και χαμογέλασα πραγματικά. Και η παρουσίασή σου είναι τέχνη!!!
    Συγχαρητήρια σε όλες-όλους
    Καλή Κυριακή να περάσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαμογελάω με τα γενναιόδωρα σχόλιά σας Αννούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου :))
      Φιλάκια πολλά!

      υγ: Νομίζω ότι αυτόν τον διαγωνισμό τον έχω λατρέψει για αυτό το λόγο: μου δίνεται η δυνατότητα να ...σαχλαμαρίζω με τη συναίνεσή σας κιόλας! Περνάω σούπερ όταν σχολιάζω!

      Διαγραφή
  18. Απίστευτη η φαντασία όλων και μπράβο!
    Στο 6# -3
    Στο 7# -2
    Στο 11# -1
    Στο 10# -1
    Στο 3# -1

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Αριστέα μου!
    Στο 3# -1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου για τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  19. Δεν είχα δει πως είχα βαθμολογήσει 2 φορές το 3!
    Κρατώ φυσικά την μια! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο σε σένα για την ωραία ιδέα μπράβο και σε όλους τους συμμετέχοντες
    όπως πάντα έτσι και τώρα αδικούνται συμμετοχές , αλλά οι κανόνες κανόνες, τι να κάνουμε;
    δεν σημαίνει ότι τούτες που δεν βαθμολογούνται δεν αξίζουν


    Συμμετοχή #9 - 3
    Λάτρεψα πολλά τα χρώματα ,μου αρέσουν τούτα τα χαρούμενα χρώματα
    Και η δαντέλα μου αρέσει πολύ
    Και ο τελικός συνδυασμός όλων αυτών ,ένα πολλά ρομαντικό αποτέλεσμα


    Συμμετοχή #7 - 2
    Γιατί λατρεύω τα βιντάζ και τούτο μου θυμίζει πολλά βιντάζ
    Ρομαντικό αποτέλεσμα


    Συμμετοχή #3 - 1
    Γιατί όπως ξαναείπα αγαπώ πολύ την ζωγραφική
    Όμορφο αποτέλεσμα, όμορφη ζωγραφιά


    Συμμετοχή #6 - 1
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα και η έμπνευση να δημιουργηθεί αυτό το όμορφο σπίτι πουλιών


    Συμμετοχή #14 - 1
    Λατρέυω τις μινιατούρες μου άρεσαν πολλά τα μινιατουράκια καππελάκια αλλά και η ωραία ιδέα από τα καππάκια να φτιαχτούν τούτα τα όμορφα καππελάκια


    Καλή επιτυχία σε όλους

    Να έχεις μιαν όμορφη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Δελφινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το αναλυτικό σου σχόλιο!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  22. Μα πόσο ωραίες όλες οι συμμετοχές. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες αλλά και σε σένα, Αριστέα μου, για την όμορφη διοργάνωση.
    Η βαθμολογία μου, τελείως υποκειμενική και μετά από μεγάλη σκέψη, είναι η εξής:
    3 βαθμοί στο 6 σημαδούρα-πουλόσπιτο (ξετρελάθηκα)
    2 βαθμοί στο 14 καπάκια-καπέλα καρφίτσες (εκπληκτικό)
    1 βαθμός στο 11 καπάκια του καφέ-ρεσό (πρωτότυπο)
    1 βαθμός στο 12 θήκη κρασιού-κηροπήγιο (ουάου)
    1 βαθμός στο 20 εφημερίδες-καλάθι (υπέροχο)
    Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι εντελώς υποκειμενική η τέχνη Μία μου!
      Με αυτή τη βάση ξεκινάμε και περνάμε όμορφα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς αυτό είναι το ζητούμενο, Αριστέα μου. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  23. Πω πω τι καταπληκτικές δημιουργίες είναι αυτές;;
    Μου φτιάξατε την μέρα, πρωτότυπα ευφάνταστα, με ωραίο γούστο και μεράκι μπράβο σε όλους!!

    Παίζει να είμαι η πιο άσχετη επί γης με την τέχνη σας γι'αυτό θα δώσω βαθμολογία εντελώς υποκειμενική! Είχα καταλήξει σε 8 συμμετοχές..

    3 βαθμούς στο #16, έμεινα με το στόμα ανοιχτό!
    2 βαθμούς στο #2 πόσο υπέροχο και πρωτότυπο!!
    1 βαθμό στα εξίσου εκπληκτικά #20, #5 και #19

    Αφήνω στο τσακ έξω τα #13, #15 & #16.

    Να είστε καλά να δημιουργείτε έτσι πρωτότυπα και να ομορφαίνετε τα πάντα γύρω σας! Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιστρέφω γιατί τα έκανα λίγο μαντάρα με τους αριθμούς..ζητώ συγνώμη! οι δύο βαθμοί πάνε στο #6 και εκεί που λέω στο τσακ αφήνω έξω αντί για 16 (που έδωσα 3 βαθμούς) είναι το #12. Και πάλι συγνώμη αν σε παιδεύω και από τους συμμετέχοντες..

      Διαγραφή
    2. Ωραία, γιατί είδα ότι στο τέλος (στα αφήνω απέξω) ότι κάτι δεν πήγαινε καλά! Ότι μια σύγχυση την είχες πάθει! Λογικό με τόσες ομορφιές!
      Κατερινιώ μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για την αξιολόγησή σου!
      Φιλάκια πολλά:))

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ για την κατανόηση!!
      Τα έκανα λίγο μαντάρα στο χαρτάκι μου που είχα βαθμολογήσει αρχικά πολύ περισσότερα..
      Και πάλι συγνώμη που "αδικώ" την 2η συμμετοχή η οποία είναι εξίσου υπέροχη!!

      Διαγραφή
    4. Τίποτα χαρά μου! Ευτυχώς δεν είμαστε επίσημος διαγωνισμός να υπάρχουν γκρίνιες κι ενστάσεις ☺ ☺ ☺ (αν κι έχουμε δει στο παρελθόν να συμβαίνουν αχαχαχαχα!!!)
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια σε όλους...όλες οι δημιουργίες είναι μοναδικές και υπέροχες!
    Μετά από πολλά πήγαινε-έλα στις δυο σελίδες έχουμε και λέμε:
    3 βαθμούς, στο #3 σ'αυτόν τον υπέροχο δίσκο
    2 βαθμούς, στο #14 στα χαριτωμένα καπελάκια-καρφίτσες
    1 βαθμό, στο #6 απίστευτη αλλάγη, υπέροχο αποτέλεσμα
    1 βαθμό, στο #13 δεν έχω ξαναδεί κάτι ανάλογο πολύ εντυπωσιακή αλλαγή!
    και 1 βαθμό, στο #10 στα υπέροχα κασπό που φιλοξενούν την φύση, γιατί τίποτε δεν πάει χαμένο
    Και πάλι συγχαρητήρια σε όλους!!! Κρίμα που έχουμε μόνο τόσο λίγους βαθμούς να δώσουμε...
    Καλή σου μέρα Αριστέα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ωραιοζήλη μου για το πέρασμα και τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά ! :))

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα όλα.
    Ψηφίζω τ' ακόλουθα:
    στη συμμετοχη 7 βαζω 3
    στη συμμετοχη 2 βαζω 2
    στη συμμετοχη 6 βαζω 1
    στη συμμετοχή 13 βαζω 1
    στη συμμετοχή 19 βαζω 1
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα Αριστέα!!!!Υπέροχες δημιουργίες προσεγμένες και πρωτότυπες!!!Μπράβο σε όλους!!!
    #5 3 βαθμούς (μα πόση φαντασία πια;)καταπληκτικό!!!
    #6 2 βαθμούς υπέροχο!!!
    και από ένα βαθό στα
    #7 δισκάκι-ρολόι φανταστικό!!!
    #14 καπάκια καρφίτσες έξυπνη ιδέα!!
    #20 όχι μόνο να σκουπίζουν τζάμια οι εφημερίδες!!
    Καλή συνέχεια Αριστέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα για τη βαθμολογία σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  27. Υπέροχες δημιουργίες παρουσιάστηκαν στο άλλαξε το,δύσκολη επιλογή.....
    3 βαθμούς στο 8
    2.............17
    1.............5
    1.............9
    1.............14
    Καλή συνεχεία!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  28. Συγνωμη για το λαθος μου αντι για 12 ξαναγραψα 2.
    Το 1 λοιπον στο 12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση!
      Να'σαι καλά:)
      Καλή εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  29. Τι καλούδια είναι αυτά!
    Πραγματικά είναι αυτό που λένε ''πέτρα πιάνεις, χρυσός γίνεται''. Θαυμάζω αυτούς που από κάτι που θα πετάγαμε, βγάζουν αριστουργήματα.
    Οπότε:
    3 βαθμούς στην Συμμετοχή #6
    2 βαθμούς στην Συμμετοχή #4
    1 βαθμό στην Συμμετοχή #9
    1 βαθμό στην Συμμετοχή #14
    1 βαθμό στην Συμμετοχή #10

    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη μανούλα ! ☺
      Μαράκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και τη βαθμολογία σου!
      Πολλά φιλιά και καλά να περνάς :)

      Διαγραφή
  30. «Σέρνω να βαθμολογήσω» γελώντας με το σχόλιό σου. χαχα Καταρχάς, να πω ένα μεγάλο μπράβο σε σένα, που το "σπιτικό" σου στέγασε 22 υπέροχες δημιουργίες, αλλά και στους/ις φίλους/ες που έκατσαν και σκάρωσαν τέτοιες ομορφές. Δεν θα σταματήσω να θαυμάζω τα χέρια που είναι άξια να δίνουν νέα πνοή σε διάφορα που δεν έχουν τι να δώσουν πια, μα κυρίως το μυαλό και τη φαντασία για να γίνουν τέτοια κομψοτεχνήματα. Έχω μείνει εντυπωσιασμένη, πραγματικά! Μπράβο σε όλους σας!

    Η δική μου προτίμηση είναι...

    3 βαθμούς στην #6. Λάτρεψα τη γέννηση του πουλόσπιτου. Ευφάνταστο, χρηστικό για τις φτερωτές ψυχούλες, πανέμορφο και κομψό. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα πουλάκια, οπότε το 3άρι μου πάει εδώ με χίλια.

    2 βαθμούς στην #5. Μεγάλο respect για την έμπνευση.

    Κι από 1 βαθμό στις...

    #7. Υπέροχη και καλάισθητη μεταμόρφωση.
    #19. Δεν έχω ξαναδεί ωραιότερο "κουμπαρά".
    #4. Ποιος να φανταζόταν ότι αυτά τα ωραιότατα καπελάκια είναι καμωμένα από υλικά που τα προσπερνάμε αδιάφορα.

    Καλή επιτυχία, και συγχαρητήρια και πάλι σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αλεπουδίτσα μου για τα καλά σου λόγια!
      Ό,τι μπορούσα έκαμα εγώ από τη μεριά μου...Τα περισσότερα τα έκαναν οι φίλες και ο ένας μοναδικός άντρας της παρέας μας!
      Φιλάκια πολλά τσουπίτσα μου! :))

      Διαγραφή
  31. Νόμιζα θα μου είναι ευκολότερο να βαθμολογήσω εδώ από ότι στο Συμπόσιο, αλλά μεγαλύτερο λάθος δε θα μπορούσα να κάνω!

    Θα δώσω 3 βαθμούς στο 6 (παραμυθένιο)
    2 βαθμούς στο 3
    κι από έναν βαθμό στα: 9, 17, 20

    Συγχαρητήρια σε όλους και πολλά μπράβο σε σένα Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα και από εμένα Αριστέα μου και πάλι.
    Ήγγικεν η δύσκολη ώρα της βαθμολογίας.
    Αφού έλιωσα τη ροδέλα του ...ποντικιού πάνω-κάτω στις εξαίρετες δημιουργίες άντε τώρα να διαλέξεις. Τι να κάνουμε. Θα βάλω και τις δικές μου συμβολικές βαθμολογίες.
    3 ΒΑΘΜΟΙ στα ...."Καπάκια", Συμμετοχή Νο. 14
    Πραγματικά για την έμπνευση, με άφησε άναυδο. Για την μικροδουλειά (πολύ δύσκολο να δουλεύεις σε μικρή επιφάνεια) και την καλαισθησία με την επιλογή στα χρώματα και στη διακόσμηση. Μπράβο.

    2 ΒΑΘΜΟΙ στο πανέμορφο Κουτί παπουτσιών που μετατράπηκε σε ένα εξαίρετο κουτί με τις πεταλούδες, Συμμετοχή Νο. 9
    Λάτρεψα το χρώμα του και το σχεδιασμό του. Πολύ ωραίο.

    1 ΒΑΘΜΟ στο Υπέροχο Πουλόσπιτο....! Συμμετοχή Νο. 6.
    Υπέροχη έμπνευση, φαντασία, χρηστικότητα, διακόσμηση.

    1 ΒΑΘΜΟ στα Καρεκλοπόδαρα με την υπέροχη μετατροπή. Δύσκολο έργο, πολύ δουλειά. Αγάπη για τα "χαμένα" πράγματα, μια εξαιρετική αλλαγή.

    1 ΒΑΘΜΟΣ για την παλιά κορνίζα που έγινε ένας εξαίρετος δίσκος, πανέμορφος ζωγραφισμένος. Συμμετοχή Νο. 3
    Πολύ ωραία παλαίωση αλλά και τα χερούλια μου άρεσαν πολύ.

    Θερμά συγχαρητήρια σε όλες/όλους τους συμμετέχοντες στην υπέροχη αυτή δράση-δημιουργία. Κάθε ένας έβαλε και το δικό του μεράκι, φαντασία.
    Επίσης Αριστέα μου, πιστώνεσαι ένα ακόμα δημιουργικό και ξεχωριστό δρώμενο στη γειτονιά μας και συγχαρητήρια για τον συντονισμό και την οργάνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, συγγνώμη, τα καρεκλοπόδαρα είναι η Συμμετοχή Νο. 15.

      Διαγραφή
    2. Γιάννη μου, καλέ μου φίλε!
      Τι να πω...κάθε φορά (και εννοώ και στα άλλα δρώμενα) απολαμβάνω τα σχόλιά σου με την ανάλυση που εμπεριέχουν!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για όλα!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα Αριστέα δεν θα μπορούσα να μη κάνω σε τούτο το εφευρετικό μπλοκοσπιτάκι που φιλοξενεί κατά καιρούς όλες τις ανήσυχες ψυχές Και η συγγραφή και η δημιουργία βρίσκουν ενα καλό χώρο για να απλωθούν και να περάσου καλά Κι εσύ σαν τέλεια οικοδέσποινα προσπαθείς να ευχαριστήσεις όλους και όλα!! Θα είμαι στην γειτονιά όσο μου είναι δυνατόν γιατί εδώ βρίσκω μεγάλη ευχαρίστηση,Συγχώρεσε την απουσία μου μα περνώ δύσκολα με μη αναστρέψιμες καταστάσεις υγείας....κι εδώ μου φτιάχνει το κέφι ειλικριά πρόσκαιρο μεν αλλά ευπρόσδεκτο!!! Να ε'ισαι καλά και πάντα πρόσχαρη. Καλημέρα Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Έφη μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα τρυφερά σου λόγια. Εύχομαι δύναμη ψυχής( αφού αναφέρεις μη αναστρέψιμες καταστάσεις). Λυπάμαι πολύ.
      Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω μια αγκαλιά !!!

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα σε όλους.. Βλέπω ότι για μια ακόμη φορά μεγαλουργήσατε..!
    Ειλικρινά παρότι ασχολούμαι με την κατασκευή γενικά (ως επιβλέπων όμως..) αδυνατώ να καταπιαστώ και να φτιάξω με τα χέρια μου οτιδήποτε μικρό η μεγάλο ακόμη και άτεχνο , πόσο μάλλον τόσο κομψό και όμορφο που καμαρώνω από τα χέρια σας...
    Και μάλιστα κάνω και την αλχημεία και παρατηρώ πρώτα το αποτέλεσμα και μετά τα υλικά που διατέθηκαν...
    Ναι, είναι μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση οι έξυπνες δημιουργίες και όχι μόνο γι αυτούς που τα φτιάχνουν αλλά και σε μας που τα καμαρώνουμε. Η αίσθηση της δημιουργίας διαχέεται και προσφέρει το αίσθημα της ευφορίας σε όλους μας.
    Τα είδα όλα, τα χάζεψα (είπα πολλές φορές ..κοίτα ο/η μπαγάσας τι έφτιαξε..!) Συγχαρητήρια σε όλους/ες, όλα είναι ξεχωριστά...
    Συγχαρητήρια και σε σένα Αριστέα για την άψογη παρουσίαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Τάσο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά :)

      Διαγραφή
  35. Καλημέρα Αριστέα μου, καλημέρα σε όλη την δημιουργική ομάδα που μεγαλούργησε σε ιδέες και κατασκευές.

    Τους 3 βαθμούς τους δίνω στο 16 υπέροχα τα κοσμήματα δεδομένου των υλικών με τα οποία φτιάχτηκαν.

    Τους 2 βαθμούς τους δίνω στο 20 στο καλάθι από εφημερίδες, γιατί ξέρω πόση δουλειά χρειάστηκε για να φτιαχτεί.

    Τους άσσους τους δίνω στο 6 στο πουλόσπιτο, τόσο για την ιδέα όσο και την ομορφιά του.

    στο 11 κατασκευή με φαντασία και ρομαντική διάθεση.

    και στο 19 στο μπουκάλι με το φερμουάρ, γιατί κάποια στιγμή σκέφτομαι να φτιάξω ένα τέτοιο.

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ούτε και σε μένα είναι εύκολη διαδικασία Αριστέα μου γιατί όλα φτιάχτηκαν με μεράκι και αγάπη !!
    Σε σένα τρυφερή μου ψυχή θέλω να πω τεράστιο ευχαριστώ που κάθε φορά η φιλοξενία σου είναι άψογη !!
    Νο 3 και 3 βαθμοί γιατί έχω αδυναμία στους δίσκους και ας μην χρησιμοποιώ ποτέ!!
    Νο 6 2 βαθμοί για την φαντασία και το άψογο αποτέλεσμα!!
    και από 1 βαθμό στο 14,16 και 19!!
    Πραγματικά υπέροχες και οι πελότες (όχι κιλότες Καννελάκι μου !!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαρία μου. Πονάς λίγο περισσότερο, όταν και εσύ δημιουργείς και ξέρεις... ☺
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  37. 3 βαθμούς στο τραπεζάκι με την άγκυρα,
    2 βαθμούς στην κρεμάστρα,
    και από 1 βαθμό στον δίσκο,στο σπιτάκι των πουλιών και στην ξύλινη θήκη κρασιού που έγινε κηροπήγιο.
    Πολύ όμορφες και οι καρφίτσες από καπάκια αλλά
    και τα καπάκια του καφέ αξιοποιήθηκαν.(ωραία βαζάκια).
    Καλό βράδυ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη μου.
      Λείπουν δύο βαθμοί από σένα. Είναι υποχρεωτικό να ψηφίσεις 5 συμμετοχές. Δες όλους τους άλλους φίλους :)
      Αν το δεις και προλάβεις ως αύριο, καλώς. Ειδάλλως δεν θα προσμετρήσω τη βαθμολογία σου!
      Σε φιλώ!

      υγ: Γράφεις κάπου; Έχεις ιστολόγιο; Μέχρι στιγμής εμφανίζεσαι μόνο στα δρώμενα ... ☺

      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου νομίζω 5 ψήφισε η κυρία
      3 δίνει στο τραπεζάκι
      2 δίνει στην κρεμάστρα
      1 δίνει στον δίσκο
      1 δίνει στο σπιτάκι πουλιών
      1 δίνει στην ξύλινη θήκη που έγινε κηροπήγιο
      Πέντε δεν είναι;

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Άννα μου!
      αχαχαχα! Έχεις απόλυτο δίκιο!
      Διάβασα το σχόλιο το πρωί από την επεξεργασία ( όχι εδώ μέσα) και ήταν τόσο επιπόλαιο το διάβασμά μου που είχα θεωρήσει ότι ψήφισε μόνο ένα!
      Να'σαι καλά Αννούλα μου!
      Την καταμετρώ άμεσα !
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
    4. Επιβεβαιώνω
      3 #2
      2 #8
      1 #3
      1 #6
      1 #12

      (ουφ!)

      Διαγραφή
    5. ''Κράτα με να σε κρατώ ν'ανεβούμε το βουνό! Οκ?
      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
    6. Ευτυχώς που έχω κι εσάς Άννα μου :))

      Διαγραφή
  38. Καλημερα και απο εμενα......
    Καταρχας θα ηθελα να δωσω συγχαρητηρια σε ολους τους συμμετεχοντες για τις δημιουργιες τους, γιατι δεν παιζει ρολο το αποτελεσμα αλλα η προσπαθεια (εξαιρετικες ολες τους)....
    Δεν ξερω ειλικρινα ποσες φορες τις κοιταω απο χθες για να αποφασισω. Η καθε δημιουργια εχει την δικης της ταυτοτητα και αυτο τις κανει ξεχωριστες..
    Θα βαθμολογησω λοιπον με κριτηρια ευρηματικοτητας, χρηστικοτητας, τελειοτητας, απλοτητας και χρονοβορας.
    3 βαθμους δινω για την ευρηματικοτητα στην συμμετοχη 14
    2 βαθμους δινω για την τελειοτητα στην συμμετοχη 3
    1 βαθμο δινω για την διαρκεια της διαδικασιας στην συμμετοχη 5
    1 βαθμο δινω για την χρηστικοτητα στην συμμετοχη 2
    1 βαθμο δινω για την απλοτητα στην συμμετοχη 12
    Καλη επιτυχια σε ολους και ολες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Καλώς τον! Σε ευχαριστώ πολύ που ψήφισες ομορφιά μου! Με ενδιαφέρον διάβασα τις ψήφους σου. Ήθελα να δω τι επιλέγει ένας νεαρός που ασχολείται και ο ίδιος με τα καλλιτεχνικά! :))
      Φιλάκια πολλά!

      Προς τους φίλους: Ελπίζω να μην υπάρχει κόλλημα, λόγω συγγένειας ε; Το πόσο αντικειμενική και δίκαιη είμαι το γνωρίζετε νομίζω! :))
      Εξάλλου ένα παιχνίδι είναι☺

      Διαγραφή
  39. Καλησπέρα Αριστέα μου, σε σένα και σε όλες τις φίλες που δημιούργησαν με πολύ φαντασία και μεράκι ,όλες αυτές τις όμορφες κατασκευές. Είναι δύσκολο να τις βαθμολογήσει κανείς!! Μπράβο σε όλες και σε σένα φυσικά για την φιλοξενία σου, να είσαι καλά!! Καλό μήνα, όμορφη Άνοιξη!!!!
    Η βαθμολογία μου. 3βαθμουςστο5
    2 βαθμούς στο 6
    1βαθμο στο 8
    1βαθμο στο15
    1βαθμοστο22.Συγχαρητηρια σε όλες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μεταξία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ που σε είχαμε κοντά μας σε αυτό το Άλλαξέ το!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  40. Αριστάκι μου από τα πολύ αγαπημένα μου δρώμενα το άλλαξέ το....μου αλλάζει τη διάθεση, με κάνει ανυπόμονη και με αφήνει με το στόμα ανοιχτό να θαυμάζω την ευρηματικότητα, τη φαντασία,τη δημιουργικότητα των ανθρώπων....όσο για τη δική σου παρουσιάση, δεν έχω λόγια, πόσο τη χάρηκα κολλημένη στην οθόνη να παρατηρώ τις εικόνες και να απολαμβάνω τις περιγραφές σου !!! Εμπειρία ολοκληρωτικής τέρψης !!! Η βαθμολογία μου : 3 βαθμοί στη Σημαδούρα Πουλόσπιτο , τη λάτρεψα αυτή τη δημιουργία , 2 βαθμοί στην τριπλή ανακύκλωση....εξαιρετική δουλειά, θαυμάσιο αποτέλεσμα, και από 1 βαθμό στο 14 Καπάκια καπελάκια, γουστόζικα και καλοδουλεμένα, στο 7 Δίσκος ρολόϊ διακοσμητικό τοίχου Εξαιρετική η ιδέα αλλά και το αποτέλεσμα, και στο 13 γιατί αυτή η αδιάφορη Πλαστική θήκη μεταμορφώθηκε εκπληκτικά και έγινε χρηστική και πανέμορφη. Σε όλους τα συγχαρητήριά μου και τις ευχές μου για καλή επιτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά για μένα αυτό ακριβώς είναι που με ικανοποιεί Κλαυδία μου: που σας αλλάζει τη διάθεση. Που το χαίρεστε, το ζείτε και περνάτε καλά!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  41. Στο ορκίζομαι ότι σήμερα ειδικά, εντελώς τυχαία μπαίνω να ψηφίσω την τελευταία στιγμή (σε αντίθεση με κάθε προηγούμενη φορά!☺ ) μιας και μπαίνω σε μπλογκ μετά από πολύ καιρό, οπότε ψηφίζω στο παρά πέντε και φεύγω!
    3 βαθμοί στο 5 (λάτρεψα τη βάση γλυκών!)
    2 βαθμοί στο 3
    1 βαθμοί στο 14 (ευρηματικά καπάκια!)
    1 βαθμοί στο 19 (άμα κρεμάσει και χαρτονομίσματα
    ακόμα καλύτερα!
    1 βαθμοί στο 12
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Όλα τριγύρω αλλάζουνε, κι όλα τα ίδια μένουν; ( και η Αριστέα με τους διαγωνισμούς της!)
      Καλώς την μετά από πολύ πολύ πολύ καιρό!
      Χαίρομαι που σε είδα σήμερα να...ξεμυτίζεις! Έτσι , με την άνοιξη...γιατί ο χειμώνας που πέρασε δεν βγήκε καθόλου καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου για την αξιολόγησή σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  42. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε!
    Σας ευχαριστώ θερμά όλους για τη συμμετοχή σας!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή