Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

" Άλλαξέ το #3" Τελετή λήξης


Αγαπημένες φίλες και φίλοι
Το "Άλλαξέ το #3"
ολοκληρώνεται σήμερα 
με την ανακήρυξη της νικητήριας συμμετοχής 
και την κλήρωση μας.

Κι αυτός ο διαγωνισμός μας εντυπωσίασε,
με τη φαντασία, το μεράκι και τη δημιουργικότητα των συμμετεχόντων!
Όλες οι συμμετοχές ήταν υπέροχες,
άσχετα από θέσεις και βαθμούς.
Έχει κανείς αντίρρηση;
Αν είναι να το πει τώρα, αλλιώς να σιωπήσει για πάντα!😋

Ευχαριστώ θερμότατα όλους όσοι στηρίξατε τον διαγωνισμό 
με τις υπέροχες δημιουργίες σας,
αλλά κι όλους όσοι περάσατε κι αξιολογήσετε τις συμμετοχές μας.


22 ευφάνταστες δημιουργίες, από 17 φίλες και έναν φίλο (!),
ψηφίστηκαν από 34 φίλους και φίλες του μπλογκ. 
Μια χαρά δηλαδή☺



Και κάπου εδώ να πρέπει να πω ότι το Άλλαξέ το 
είναι ένας ωραίος και κεφάτος διαγωνισμός,
(γιατί ως γνωστόν, αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει!)
όπου μαζεύονται οι χρυσοχέρες 
(ή οι wannabe χρυσοχέρες ☺)
δημιουργούν, κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι χάζι,
διασκεδάζουμε με τα σχόλιά μου (να τα λέμε κι αυτά)
ψηφίζετε (με δυσκολία τελικά)
και στο τέλος νικάει η

...Μαριάννα μας!
(Marie-Anne)


με εκπληκτική βαθμολογία (αφού ψηφίστηκε 
από το μεγαλύτερο ποσοστό των φίλων!).
Εκείνο το φοβερό και τρομερό πουλόσπιτο, 
έκλεψε τελικά ΠΟΛΛΕΣ καρδιές! 😄

💫

Για την ιστορία 
στη δεύτερη θέση η ANNA Flo , με τη.... βουδίστρια κορνίζα
κατά Πίπη, όπου “ "έφυγε" από τη ζωή κορνίζα και "επέστρεψε" δίσκος!”
(εκπληκτικό σχόλιο Πίπη μου)

ενώ στην τρίτη θέση, η Ελένη Φλογερά  εντυπωσίασε με 
"το βάζω το καπελάκι μου και φεύγω"
δηλαδή, τα καπάκια-καπελάκια-καρφίτσες!



Και ήρθε η στιγμή των αποκαλύψεων.
Για να μην σας ταλαιπωρώ με το πήγαινε-έλα στις αναρτήσεις προκειμένου
να θυμηθείτε τις δημιουργίες, κάθισα κι έκανα το κολλάζ κάθε συμμετοχής
και σας τα παρουσιάζω σε σμίκρυνση 
(πατήστε πάνω και μεγαλώστε όποια εικόνα θέλετε)
Σε παρένθεση οι βαθμοί που συγκέντρωσε κάθε συμμετοχή.


Συμμετοχή #1Memaria 

Συμμετοχή #2, Κάτια  (11 β)

Συμμετοχή #3ANNA Flo (26 β)

Συμμετοχή #4Κλαυδία (8 β)

Συμμετοχή #5, Marie-Anne (24 β)

Συμμετοχή #6 Marie-Anne (65 β)

Συμμετοχή #7Mary Pertax (16 β)

Συμμετοχή #8Giannis Pit (8 β)

Συμμετοχή #9, Σμαραγδένια, (11 β)

Συμμετοχή #10Δέσποινα (8 β)

Συμμετοχή #11Δέσποινα  (4 β)

Συμμετοχή #12, Κάτια  (7 β)

Συμμετοχή #13Woman in Blogs (5 β)

Συμμετοχή #14, Ελένη Φλογερά (25 β)

Συμμετοχή #15, Νικόλ (3 β)

Συμμετοχή #16, Ρένα (10 β)

Συμμετοχή #17LitsArt (5 β)

Συμμετοχή #18Marina Tsardakli

Συμμετοχή #19, metaxia nikolopoulou (11 β)

Συμμετοχή #20Νικόλ (17 β)

Συμμετοχή #21Maria (3 β)

Συμμετοχή #22Maria (2 β)

Όλοι όσοι ψήφισαν και με τη σειρά που ψήφισαν, μπήκαν σε λίστα
(μην υπολογίζοντας μέσα τη νικήτρια ) 

1.Nasia
2.Ρένα Χριστοδούλου
3.Marina Tsardakli
4.Ανέσπερη
5.Katia Markouizou
6.Pippi
7.Woman in Blogs
8.Σμαραγδάκι Ρούλα
9.Mary Pertax
10.rena
11.Ο κόσμος της Ράνιας
12.Marie-Anne
13.LitsArt
14.Maria Kanellaki
15.ANNA Flo
16.Άιναφετς
17.ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
18.Mia
19.Katerina Verigka
20.Ωραιοζήλη!
21.Μαρία Έλενα
22.despina
23.Maria
24.Μαρία Νικολάου
25.Lysippe
26.Memaria
27.Giannis Pit
28.Ελένη Φλογερά
29.nikol
30.Αριάδνη Βλάχου
31.Takis Papadopoulos
32.metaxia nikolopoulou
33.Κλαυδία
34.Mia Petra




Η κλήρωση ανέδειξε νικήτρια την Ελένη Φλογερά.
Ελένη μου εύχομαι να είσαι πάντα καλότυχη.


Η καταμέτρηση έγινε, όπως και στα Συμπόσια, σε excel.
Ακολουθεί η σύμπτυξη που κατάφερα να κάνω για όσους 
δεν έχουν παρακολουθήσει τη βαθμολογία.
Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν -βλέπε παραπάνω-
μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν.


Ένα ακόμα δρώμενο έκλεισε επιτυχημένα,
χάρη σε όλους εσάς!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς!

@ριστέα


33 σχόλια:

  1. Τι όμορφες κατασκευές ρε συ Αριστέα!!! από το τίποτα πραγματικά!!!
    Εκείνα τα καπελάκια όμως από cd και κουτάκι κονσέρβας ήταν απίθανα!!!!!
    Φαντασία και αγάπη θέλει κι όλα γίνονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στη Μαριάννα μας και για να πω την αλήθεια μου το είχα υποψιαστεί ότι είναι δικό της έργο το πουλοσπιτο!!!Μπράβο μας ξετρέλανε!
    Σ'ευχαριστούμε και εσένα Αριστέα μου για τη ζεστασιά της φιλοξενιας σου.
    Συγχαρητήρια σε όλες και στον Γιάννη που θα τον έχουμε μη στάξει και βρέξει ως μόνο αρσενικό ανάμεσά μας.
    Όπως είπα ήθελα κι άλλους βαθμούς, όλα με ξετρέλαναν
    Καλή συνέχεια
    Καλό μήνα δημιουργικό και ανοιξιάτικο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στη Μαριάννα για τη νίκη της, που ήταν υπέροχη, αλλά και σε όλες τις συμμετέχουσες για τα όμορφα έργα τους. Μπράβο και σε σένα για την άψογη οργάνωση !!!! Καλό, δημιουργικό μήνα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, τι ωραία! Καμιά μαντεψιά δεν πέτυχα!!!
    Λοιπόν, πρώτη μου φορά και το λάτρεψα, το απόλαυσα, το χάρηκα!
    Μπράβο! Σε όλους! Που πήραμε μέρος και αλλάξαμε κάτι, που ψηφίσαμε και διασκεδάσαμε. Και σε σένα, Αριστάκι μου! Για μια ακόμα φορά σε θαύμασα για την οργάνωση!
    Καλό μήνα να έχουμε! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου και ευχαριστώ
    Τσίμπησα και εγώ το δωράκι μου χαχα! Ευχαριστώ όλους όσους βαθμολόγησαν τα καπελάκια μου. Είχαν σουξέ δεν μπορείς να πεις. Ένα από αυτά Αριστέα μου είναι δικό σου. Θα σου τηλεφωνήσω (παρεμπιπτόντως μου χάλασε το κινητό).
    Συγχαρητήρια στη Μαριάννα, ήταν πανέμορφη η συμμετοχή της. Σκέφτηκα ή της Μαριάννας είναι ή της Νικόλ.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Αριστέα
    Συγχαρητήρια πρώτα πρώτα σε σένα για την ιδεα του διαγωνισμού και για την όλη διοργάνωση
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμετέχοντες για τις ωραίες ιδέες/δημιουργίες τους
    και στις 3 πρωτες , στην Μαριάννα,Αννα,Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στη Μαριάννα μας!!!ούτε εγώ πέτυχα κανέναν!!!συγχαρητήρια σε όλους για τις όμορφες δημιουργίες!!!καλό μήνα Αριστέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στη Βασίλισσα Marianne Μακραν υπεροχο το πουλοσπιτο αλλα και η κατασκευή Με τα 3 υλικα !!!!!!!! Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν μαγικες οι μεταμορφώσεις !!! Αριστακι μου ζωγραφιζεις οπως παντα σε οτι καη αν διοργανώνεις !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, τι καλά που βγήκε το πουλόσπιτο. Και με το παρντόν, δηλαδή, αλλά οι αδυναμίες δεν κρύβονται. Λατρεύω τα πουλάκια, οπότε αναπόδραστα λατρεύω κι ό,τι έχει να κάνει μ' αυτά - πόσο μάλλον δε τέτοιες πρωτοβουλίες που τους δίνουν χώρο ν' απαγκιάζουν. Όμως, όλες οι συμμετοχές ήταν, πραγματικά, ξεχωριστές κι όμορφες. Και μόνο που καταφέρνει κανείς να υλοποιήσει επιτυχώς και με καλαισθησία αυτό που έχει βάλει ο νους του, είναι για πολλά μπράβο. Οπότε πολλά μπράβο σε όλους, και σε σένα πάντοτε αριστάκι (και, μάλιστα, πρώτη και καλύτερη - οι οικοδέσποινες προηγούνται γαρ!). Και, φυσικά, στην Ελένη, με την ευχή να την ευνοεί πάντοτε η τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο σε όλες και όλους τους συμμετέχοντες!
    Πως πιάνουν τα χέρια σας τόσο...
    Εγώ είμαι εντελώς άχρηστη σε κάτι τέτοια.
    Γι αυτό υποκλίνομαι μπροστά σας.

    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπράβο σε όλους!Παντα να μεγαλουργουν και να εντυπωσιαζουν με ανακυκλωσιμα υλικά!Εγω μόνο να τα πηγαινω στον καδο ανακυκλωσης ξερω...
    Φιλακια Αριστακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το πουλόσπιτο της Μαριάννας μια πανέξυπνη και πανέμορφη κατασκευή κέρδισε τις εντυπώσεις , όπως και οι λοιπές συμμετοχές είναι υπέροχες !!
    Αριστέα μου θερμά σε ευχαριστούμε για την φιλοξενία, την άψογη διοργάνωση , την παρουσίαση σεκάθε δρώμενο !!Αυτά και πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια κι από μένα στην Μαριάννα μας και σ' όλες τις θαυμάσιες συμμετοχές! Καλότυχη να είναι και η Ελένη μας και πάντα τέτοια δώρα να της τυχαίνουν.
    Πουλόσπιτο και Πυργόσπιτο, τα έσπασαν κανονικά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Αριστέα μου, μιά θλιβερή υποχρέωση με κράτησε μακρυά από τον υπολογιστή σήμερα μέχρι αυτή την ώρα. Επιστρέφοντας είδα την ανάρτησή σου!
    Χάρηκα πάρα πολύ που το πουλοσπιτάκι μου άρεσε σχεδόν σε όλους, γιατί το είχα φτιάξει με πολλή αγάπη και φροντίδα και ευελπιστώ να το καταδεχθούν και να το επισκεφθούν κάποια πουλάκια απ' αυτά που φωλιάζουν στα δέντρα του κήπου μου.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ όσους το ψήφισαν και το έφεραν στην πρώτη θέση! Και φυσικά ευχαριστώ και για τις ψήφους που συγκέντρωσε και το ξύλινο cake stand!
    Συγχαρητήρια σε όλους για τις όμορφες συμμετοχές και θα ήθελα να πώ σε όσες πιστεύουν πως 'δεν πιάνουν τα χέρια τους' να τολμήσουν να φτιάξουν κάτι για να δούν πόση χαρά θα τους δώσει ακόμα και η πιό μικρή δημιουργία τους!
    Πολύ ωραίος ο δίσκος της 'Αννας μας, με ενθουσίασε και άξια ήρθε στην δεύτερη θέση!
    Καλότυχη να είναι πάντα και η Ελένη μας με τα χαριτωμένα καπελάκια της!
    Ομολογώ πως ούτε εγώ κατάφερα να μαντέψω ποιός είχε κάνει τί και περίμενα με αγωνία να το ανακαλύψω!
    Last but not least, Αριστούλα μου, ευχαριστώ εσένα για την υπομονή σου, τον κόπο σου και την άψογη διοργάνωση του 3ου " 'Αλλαξέ το"!
    Τα φιλιά μου σε σένα και σε όλη την παρέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αααααααα κορίτσια....! Αριστέα....!
    δεν ξέρω τίποτα ε...! θέλω κέρασμα, γλυκάκι κουταλιού χειροποίητον, καθότι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ (!!!) άντρας στον υπέροχο αυτό διαγωνισμό.
    Ύψιστη τιμή για μένα παιδιά, να σταθώ δίπλα σε σας, που τα χέρια σας, εδώ και χρόνια, κάνουν ...."παπάδες" και μας γεμίζουν με ομορφιά και τέχνη, βγαλμένη απ τις καρδιές σας.
    Συγχαρητήρια στην Δέσποινα εδώ του χώρου, την ΑΡΙΣΤΕΑ.....! για τον συντονσιμό κλπ κλπ.
    Συλλογικά συγχαρητήρια για ΟΛΕΣ....!
    Τα προσωπικά μου θα σας τα δώσω στα σπιτικά σας και θέλω κέρασμα λέμε.
    Μαριάννα συγχαρητήρια για την πρωτιά και Ελένη πάντα καλότυχη.
    Να έχετε την αγάπη μου και τις ευχές μου.
    Αριστέα, πάντα τέτοια κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πέθανα στο γέλιο με τα σχόλιά σου παραπάνω!(να τα λέμε κι αυτά) χεχε!
    Συγχαρητήρια πολλά στη Μαριάννα, αλλά και σε όσους τόλμησαν να αλλάξουν κάτι!
    Πάντα τυχερή να είναι η Ελένη κι εσύ πάντα με κέφι να μας φιλοξενείς! Πολλά μπράβο για την άψογη φιλοξενία, αλλά και την παρουσίαση!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και σου εύχομαι έναν υπέροχο μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολλά μπράβο σε όλους τους διαγωνιζομενους όλες οι μετατροπές ήταν υπέροχες.Στο επόμενο πιστεύω να έχω και εγω συμμετοχή Αριστέα μου, τώρα δεν μπόρεσα γιατί το '18 δεν μπήκε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ!! τι ωραία που περασαμε.. χαρη σε σενα Αριστακι μας..αψογες όλες δημιουργιες ηταν... αλλα και η Μαριαννα με το πουλόσπιτο της αξια πηρε τους βαθμους μας..τα συγχαρητηρια μου όπως και στην τυχερή μαςΕλενη.!!!!
    Παντα έτσι ομορφα να περναμε και εσύ αγαπη μου να διοργανωνεις παντα ετσι αψογα τα δρωμενα σου.!!!
    Να περνας όμορφα να 'εχεις ενα ομορφο μηνα..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ένα ακόμη πανέμορφο δρώμενο έφτασε στο τέλος του. Συγχαρητήρια στη Μαριάννα μας, σε όλους/όλες τους/τις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες (ειδικά συγχαρητήρια στο Γιάννη μας ως μοναδικός εκπρόσωπος του αντρικού φύλου), αλλά και σε σένα, Αριστέα μου, για την όμορφη διοργάνωση. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια θερμά στη Μαριάννα που μας έβαλε φτερά και πραγματικά πέταξε με αυτή της τη δημιουργία. Πάντα τυχερή η Ελένη να χαίρεται το δώρο της, ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και πολλές ευχαριστίες σε σένα Αριστέα μου που μας φιλοξένησες τόσο τέλεια! Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ολα υπεροχα κριμα δεν το πηρα χαμπαρι πιο πριν την επομενη φορα!!καλο μηνα να χουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο στη Μαρία Άννα μας και το πουλόσπιτο της.
    Ευχαριστούμε κι εσένα Αριστέα μας για το ωραίο δρώμενο .
    Είδαμε πολύ όμορφες κι έξυπνες μεταμορφώσεις.
    Θα τις μελετήσω όλες.😊😊😊😊😊
    Ελπίζω σύντομα να το ξανακάνουμε .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όλες οι δημιουργίες Αριστέα μου υπέροχες γεμάτες φαντασία ,οι δημιουργοί έδωσαν ρεσιτάλ .Πιστεύω στο επόμενο άλλαξε το να συμμετάσχω και εγώ, σε αυτό δεν μπόρεσα βλέπεις το' 18 μου μπήκε πολύ δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στις νικήτριες !!! Το λατρεύω αυτό το δρώμενό σου Αριστάκι μου και απολαμβάνω τις εκπληκτικές δημιουργίες των δημιουργών !!!Ανυπομονώ γιά το επόμενο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολλά συγχαρητήρια στη Μαριάννα, ήταν εκπληκτικό το πουλόσπιτο της. Μπράβο και στην Αννούλα μας και στην Ελένη για τις ξεχωριστές θέσεις και συμμετοχές, αλλά ένα μπράβο σε όλους αξίζει γιατί δημιούργησαν πολύ όμορφα πράγματα.
    Πάντα καλότυχη να 'ναι η Ελένη σε όλες τις στιγμές της.
    Αριστάκι μου, σε ευχαριστούμε που γι' άλλη μια φορά αγκάλιασες τις συμμετοχές μας και τις παρουσίασες - φιλοξένησες, τόσο όμορφα.
    Φιλιά πολλά ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κατά αρχήν αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στην οικοδέσποινα για την φιλοξενία, οργάνωση,τον χρόνο και την όλη διαδικασία σ'αυτό το δρώμενο.
    Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ,σ'όλους τους συμμετέχοντες που σε ασήμαντα πράγματα τους έδωσαν νέα πνοή μέσα από το άλλαξε το!!! Η επιλογή της ψηφοφορίας ήταν πολύ δύσκολη......
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!στη Μαριάννα μας και τις υπόλοιπες νικήτριες και πάντα κερδισμένες να είναι μέσα στην ζωή τους!!!!
    Καλή συνεχεία σ'όλους!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ένα τεράστιο Μπράβο σε όλα τα κορίτσια και σε σένα Αριστάκι μας που δεν κουράζεσαι με τίποτα! Θα κάνω πλάνο για το επόμενο χειροτεχνικό σουαρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τα σχόλιά σας και τη συμμετοχή σας σε ένα ακόμα δημιουργικό δρώμενο του μπλογκ!
    Να είστε καλά και καλή σας εβδομάδα!
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πως μου αρέσουν τα "αποκαλυπτήρια" ειδικά όταν βλέπω τις επιλογές μου να έρχονται πρώτες!!!
    Το πρώτο μεγάλο μπράβο είναι πάντα δικό σου Αριστέα μου και για την ιδέα και για το πώς το χειρίζεσαι!
    ΑΦιλάκια και καλή βδομάδα σε όλους! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εντάξει, κι εγώ την Μαριάννα ψήφισα, αλλά στο...άλλο της έργο! Όπως και να 'χει πολλά συγχαρητήρια στην Μαριάννα και σε όλα τα κορίτσια! Πάντα τέτοια ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή