Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021

25 λέξεις #13

25 Lexeis

Σαν χορευτές ενός μιούζικαλ
Σαν συνωμότες
Δυο κορμιά στο μισοσκόταδο 
Φευγαλέα αγκαλιάζονται
Και δυο φιλιά κλέβουν

Βαφτίστηκαν "θάνατος"
Φιλιά και αγκαλιές
Και σταματήσαμε να ζούμε
Για να μην πεθάνουμε.

〰〰〰〰〰〰〰〰

Κατάφερα να βρω έμπνευση και χρόνο και συμμετείχα
στις 25 Λέξεις #13
(με βάση την πιο πάνω ασπρόμαυρη φωτογραφία)
στο μπλογκ το ΚΕΙΜΕΝΟ, 

Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις υπέροχες συμμετοχές
και εδώ τα αποκαλυπτήρια!

Ας προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις να έχουμε
μια καλή χρονιά!

Αριστέα


28 σχόλια:

  1. "Και σταματήσαμε να ζούμε
    Για να μην πεθάνουμε"

    Σε μια εξαίσια συμβολική φωτογραφία, έγραψες συνταρακτικές αλήθειες. Συγχαρητήρια πολλά Αριστέα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σου Αριστέα μου Το λάτρεψα, το ψήφισα, το απόλαυσα
    Να σαι καλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ δύσκολο το εγχείρημα των 25 λέξεων! Αλλά και μεγάλη πρόκληση. Πρέπει να έχεις ποιητική φλέβα για να το καταφέρεις.
    Κι εσύ το κατάφερες Αριστέα.
    Αιρετικό, δύσκολο και άκρως ποιητικό.
    Εξαιρετικό!
    Τι ωραία που ξεκινάει εδώ ο χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσε το ποίημα σου Αριστέα μου, πρώτα γιατί δείχνει πως καλά κατέχεις την έννοια του έρωτα που όταν τελειώνει είναι ένας μικρός θάνατος!
    ΑΦιλάκια επίγνωσης με δυναμικές ευχές ώστε να συνεχίσεις να αναρτάς όλο το 2021!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μπορούμε το προσπαθούμε μαγισσούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα όσα μου έχεις δώσει!
      Φιλιά καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου, χαίρομαι πολύ που ήσουν, εμβληματικά παρούσα, σε αυτό το όμορφο εκφραστικό δρώμενο. Μάλιστα με μια συμμετοχή που αγάπησα πάρα πολύ. Ξέρεις ότι πάντα αποζητώ την παρουσία και τη δράση σου στα ιστολόγια. Ανέκαθεν το υποστήριζα και το υποστηρίζω. Είναι ο χώρος που θα παίξει μεγάλο ρόλο στον πολιτισμό και στη χειραφέτηση της κοινωνίας. Για αυτό και θα κυνηγηθεί πιθανά. Κράτησέ το υπ' όψη σου.
    Να σου ευχηθώ ολόψυχα καλή χρονιά κορίτσι μου και να μας χαρίζεις πάντα τέτοιες λαμπρές παρουσίες! Και το "ΣΥΜΠΟΣΙΟ" το περιμένω ναι; Μην το αφήσεις να αραχνιάσει;
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, εφ' όσον υπήρξε εκείνο το μικρό παράθυρο του ελεύθερου χρόνου είπα να το εκμεταλλευτώ δημιουργικά- εκτός από το Συμπόσιο. Γνωρίζεις ότι δεν ήταν στο χέρι μου η ενεργή δράση στο χώρο τον περασμένο χρόνο, όπως δεν θα είναι σύντομα ξανά.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή συνέχεια εύχομαι στη δημιουργική σου πλευρά.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Σμιλεμένες σκιές παραδομένες στο πάθος του ανέμου, μετρώντας το θάνατο στο στρόβιλο του έρωτα.
    Συγχαρητήρια Αριστέα μου! Εξαιρετικό!
    "Δυο κορμιά στο μισοσκόταδο, φευγαλέα αγκαλιάζονται..." Πόσο επίκαιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά όταν είδα την εικόνα της Μαρίας αμέσως είδα δύο κορμιά που το έσκαγαν. Και κάπως έτσι γράφτηκε.
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Άννα μου!
      Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  7. Αν και δε συμμετέχω πια όπως παλιά, αφήνω σχόλιο εδώ γιατί ένιωσα ότι ίσως η ψυχή σου το χρειάζεται, μπορεί να κάνω λάθος βέβαια και απλώς να το χρωστάω, ως συγγνώμη αν ήμουν κάποτε υπερβολικός μαζί σου.

    Όπως και να έχει καλή χρονιά και αν με χρειαστείς κάτι στη διάθεσή σου.

    Γιώργος

    Υ.Γ. Πολύ μου άρεσε το ποιήμα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Γιώργο!
      Ούτε εγώ συμμετέχω. Απείχα έναν ολόκληρο χρόνο (και επέστρεψα μόνο για το Συμπόσιο και τις 25 λέξεις) γιατί ο λίγος ελεύθερος χρόνος που είχα διοχετεύτηκε σε άλλες δραστηριότητες- κυρίως επιμορφώσεις.

      Δεν κρατώ τ' άσχημα ποτέ. Συνηθίζω να τα αφήνω πίσω μου. Εξάλλου, τώρα τα θυμάμαι και χαμογελώ!
      Να 'σαι πάντα γερός και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο Αριστάκι μου.
    Λυρικό και βαθυστόχαστο!
    Να 'σαι καλά, να δημιουργείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μου αρέσουν αυτά τα ολιγόλεκτα Αριστακι μου το πόσο διαφορικά εμπνέεται ο κάθε ένας από μια φωτογραφία!!
    Η συμμετοχή σου εξαιρετική το έχεις κορίτσι μου.
    Καλή χρονιά με ότι εύχεσαι Αριστακι μου φιλιααα!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Ρουλίτσα μου!
      Με το καλό να υποδεχτείτε το μπεμπέ!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  10. Ωραίο όλο το ολιγόλεκτό σου, ειδικότερα όμως αυτό το: "και σταματήσαμε να ζούμε για να μην πεθάνουμε", θα μπορούσε να γίνει και σύνθημα σε τοίχο... Για...επιλήψου του θέματος! Πολλά φιλιά και πάντα δημιουργική και βαθυστόχαστη💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε, μα! Έχει καταντήσει παράλογο όλο αυτό.
    Σταματήσει κυριολεκτικά να κάνουμε όλα όσα σημαίνουν ζωή. Κυρίως όσοι είναι νέοι... Αυτούς σκέφτομαι. Μην κοιτάς εμάς που έχουμε βρει άλλους τρόπους να γεμίζουμε τη ψυχή μας!
    Ένι γούει, σ΄ ευχαριστώ πολύ Πετρούλα μου!
    Πολλά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα και καλή χρονιά, Αριστέα μου!
    Αγάπησα τη συμμετοχή σου βαθιά, θεωρώ ο,τι το ξέρεις ήδη αυτό!
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤Αν και δεν συμμετέχω θεωρώ οτι το δικό σου είναι εκπληκτικό.Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όντως σαν να χορευουν μοιάζουν!! Πολυ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο!!!
    ...και τι όμορφη μουσική είναι αυτή που ακούγεται στο μπλογκ!!!

    Πολύ πολύ καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγω και ο εαυτός μου ήρθαμε να αφήσουμε ευχές Αριστακι μου...εσύ μπορεί να έχεις κλειστά, αλλά αυτό δεν μας πτοεί!!
    Να τα εκατοστίσεις κορίτσι μου γλυκό!! αγκαλιά🤗 και φιλιά😘 την αγάπη μας πάντα 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περασα να σου πω οτι εχω αλλαξει την διεύθυνση του ιστιολογιου μου
    και η νεα διευθυνση ειναι αυτη https://morfeasblog.blogspot.com/
    Ειδα οτι εχεις πολυ καιρο να κανεις αναρτηση
    Χαθηκες κι εσυ Αριστεα
    Ελπιζω να εισαι καλα

    Με εκτιμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κούκου!
    Μου είπε ένα πουλάκι πως στο κλειστό αυτό σπιτικό μπήκε γιορτινός στολισμός και ήρθα να ευχηθώ, καλές γιορτές με επίγνωση και αγάπη στις καρδιές μας!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή