Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Λήξη 4ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας!



Ήταν λίγο πριν τα Χριστούγεννα όταν μου ήρθε η ιδέα...
Να διαβάσουμε ποίηση. 
Πολλή ποίηση!
Να παρακινηθούμε να γράψουμε.
Εμείς εδώ, στη γειτονιά μας.
Εσύ, που με διαβάζεις. 
Πού έγινες το παρεάκι μου.
Που περνάς, λες την καλημέρα σου (ή την καλησπέρα σου),
αφήνεις τη σκέψη σου, στέλνεις μια αγκαλιά στον πόνο μου,
τα περαστικά σου όταν είμαι άρρωστη,
τις ευχές σου στην εγχείρηση αγαπημένου μου προσώπου ...
Που μπορεί να έχεις ψευδώνυμο, αλλά ξέρω το όνομά σου...
Και που σε νιώθω κοντά μου, άσχετα από αποστάσεις...

Είχα μια σκέψη και μία επιθυμία.
Κι έτσι προέκυψε το Συμπόσιο.
Το πρώτο Συμπόσιο δεν έχει αρίθμηση.
Δεν περίμενα ότι θα το αγκαλιάζατε, θα το τιμούσατε,
ότι θα είχε ιστορία και ίσως και μέλλον!



Το Συμπόσιο αυτό τελικά είναι δικό σας!
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε.
Χωρίς τα δικά σας δημιουργήματα, δεν θα είχαμε αυτή τη γιορτή σήμερα! 
Περιφρουρώ αυστηρά και το ξέρετε.
Έχω αποκαρδιωθεί ουκ ολίγες φορές.
Αδυνατούν κάποιοι να κατανοήσουν ότι δεν είναι επίσημος 
λογοτεχνικός διαγωνισμός.
Είναι για τη χαρά μας, τη ψυχαγωγία μας, 
για το κίνητρο να γράψουμε.
Αφήνω ευτυχώς πίσω μου πάντα τα δύσκολα και στέκομαι μόνο στα καλά!

Κατά γενική ομολογία, ήταν το καλύτερο Συμπόσιο, συνολικά.
Ακόμα και τα ποιήματα που προτιμήθηκαν λιγότερο στη βαθμολόγηση
ήταν όλα τους εξαιρετικά!


Σας δόθηκε μία λέξη:
θέρος (ή θερινός)
και σας ζητήθηκε να δημιουργήσετε,
να τρέξετε όπου θέλετε κι όπως νιώθατε.
Και το κάνατε όμορφα, απλά, ζωντανά, περίτεχνα!



Κάποια διακρίθηκαν από το ξεκίνημα.
Κάποια στην πορεία.
Η πρώτη θέση άλλαζε χέρια στην αρχή.
Κονταροχτυπήθηκαν αρκετά στη δεύτερη και στην τρίτη θέση.

Αλλά καιρός να  περάσουμε και στις απονομές!
Οι διαφορές στις 3 πρώτες θέσεις, απειροελάχιστες!

.
Κυρίες και Κύριοι
(κι αφού αντιμετώπισα ένα θέμα αυτή τη φορά με τη στραβομάρα μου
και ζητώ ταπεινά συγγνώμη για τις ανακατατάξεις που έγιναν
μέτρησα αντίστροφα τις βαθμολογήσεις δύο φίλων που τις έδωσαν αντίστροφα)
μεγάλη νικήτρια

η Ελένη (Ποιώ Ελένη) 
με το ποίημα της Σπονδή στο θέρος, (39 βαθμοί)

Ακολούθησαν σε απόσταση αναπνοής 

στη 2η θέση Η Μαρία Κανελλάκη (Απάγκιο)
 με το ποίημα της " Λε Μπαλκόν", (37 βαθμοί)

στη 3η θέση η Μαρία Νι, (Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά) 
με το ποίημα της Το αιώνιο θέρος της ψυχής μας, (31 βαθμοί)

Κοριτσάρες μου ..μπράβο σας!!!



Αναλυτικότερα:

Συμμετείχαν: 19 φίλοιμε 20 ποιήματα 
(υπήρξε μία διπλή συμμετοχή)
Ψήφισαν (έγκυρα) : 47 φίλοι
(29 εκ των οποίων δεν είχαν στείλει συμμετοχή και 
θέλω να τους εκφράσω άπειρες ευχαριστίες )
Άκυρα: 3

Ας πέσουν λοιπόν οι μάσκες:

1.Έρως για το Θέρος, Ινώ-Σκιάθος
2. Εποχές αγάπης, Δημήτρης Ασλάνογλου,
3.Οδός θέρους, Μαριλένα
4.Θερινός άγγελος, Γλαύκη
5.Σπονδή στο θέρος, Ελένη,(Ποιώ Ελένη)
6.Φραγή, Ινώ-Σκιάθος  
7.Το όνειρο, Anna Flo
8. Λε Μπαλκόν, Μαρία Κανελλάκη
9.Θημωνιά, Velvet
10. Το αιώνιο θέρος της ψυχής μας, Μαρία Νι
11.Θέρος ανίκατε μάχαν, Μαζεστίξ
12. Παράσταση Μάχης, Χριστίνα (Βutterfly) 
13. Θερισμού απαύγασμα, Τάσος-Λαθρεπιβάτης 
14.Της Μεσημβρίας,  Κάτια, (MARILISE)
15. Επικό, Σοφία ΜΒ 
16.Ενθυμούμαι ένα θέρος, Κλαυδία 
17.Διαβαίνοντας τις εποχές,  Φλώρα (TEXNIS STORIES
18.Τα κοράλλια της ψυχής, Katerina Koko 
19. Πάει! Μου σάλεψε θαρρώ!, Joan Petra 
20.Στην χαραυγή του πόθου, me maria 



Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Για την ιστορία, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν

Επικό, Σοφία ΜΒ - Βαθμοί 25
Τα κοράλλια της ψυχής, Katerina koko - 20 Βαθμοί 
Παράσταση μάχης, Χριστίνα (Butterfly) - 17 Βαθμοί 
Έρως για το θέρος, Ινώ-Σκιάθος  -15 Βαθμοί
Θερινός Άγγελος, Γλαύκη  &  Το όνειρο, Anna Flo - 13 Βαθμοί 
Εποχές αγάπης, Δημήτρης Ασλάνογλου  &  Φραγή, Ινώ-Σκιάθος - 11 Βαθμοί 



Τα ποιήματα θα τα απολαύσουμε ξανά τις επόμενες μέρες στα μπλογκ τους
και θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε στο χώρο τους για αυτά.
Οι άστεγοι φίλοι, αν το θελήσουν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη σελίδα μου,
προκειμένου να απολαύσουμε τη συμμετοχή τους, 
και να ακολουθήσει σχολιασμός, ως είθισται.

Αύριο θα ακολουθήσει η κλήρωση για όλους όσοι συμμετείχαν, 
είτε διάβασαν, είτε ψήφισαν (πλην των νικητριών)
για μια δημιουργία μου με ντεκουπάζ.
Μέσα στην βδομάδα θα έχω ανάρτηση με τα δώρα των τριών πρώτων νικητριών.


Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι 
με τίμησαν με την παρουσία τους στο Συμπόσιο.
Συγχαρητήρια σε όλους!


Το Συμπόσιο θα πάει διακοπές επ' αορίστου!

Καλή σας μέρα!

@ριστέα

_________________________________________________


Απολαύστε άλλη μία φορά το πρώτο νικητήριο ποίημα.

5.Σπονδή στο Θέρος

Ήταν ένα σύννεφο αχνό στην γυάλα της δύσης
Ένα χέρι που αγγελοκρούει το πέτρινο σήμαντρο
Κάτω στον κάμπο και χάνεται
Τα κορίτσια που ερωτεύονται κατάφορτες αγριαπιδιές
Στης μέρας το ζεστό κόρφο και μελένια γίνονται φωτάκια
Σε παραθαλάσσια κέντρα
Οι μικρές Παναγίες των ακτών με τα διάφανα δάχτυλα
Δεν ήταν μύθος που υποβόσκει
Ήταν το Θέρος το φεγγερό ...

Ήταν δροσιά αρμύρα φρεσκάδα
Πέπλα γαλαζοπράσινα που ο ζέφυρος ερωτεύεται
Κορμιά που πάλλονται λέξη που αποκρίνεται
Ήταν η μέθη η παραζάλη και το άγος
Το κρυφό μονοπάτι που σε αρνήθηκα
Και μετά σε απόκτησα για να σε ανακαλώ
Δεν ήταν τα βρύα που στην πέτρα σκοντάφτουν
Ήταν η θάλασσα η γλυκοφιλούσα...

Ήταν το γιασεμί το φτερούγισμα των γλάρων η μυρωδιά
Του κίτρου
Το ανάχωμα που εντός του βρήκε η κόρη το χρυσό περιδέραιο
Του Ιουλίου
Η σπονδή που στον δικό του Θεό κατέθεσε
Το μικρό ναυτόπουλο
Στου άλμπατρος τη φτερούγα ένα ανέμισμα φωτιάς
Το οχυρό της σμέρνας που σπαράσσεται απ' το κύμα
Δεν ήταν οι άνυδρες συκιές και το κρυφομίλημα στον καθρέφτη
Ήταν το Θέρος το ποθητό...

Ήταν τα βράχια που λαξεύονται απ' τον άνεμο
Η χρυσή πλεξίδα που έχασε η αδερφή μες στα δίχτυα του χρόνου
Το θαμπό μανουάλι το θησαύρισμα της γης και το τρίποδο του ήλιου
Τα κρινάκια που σπλαχνίστηκαν τη μοναξιά μας
Και αργά βημάτισαν
Δεν ήταν η αργυρή αστραπή στην οπλή του Κένταυρου
Ήταν η άμμος η πολυσυλλεκτική...

Ήταν το κλεφτοφάναρο κι οι πυγολαμπίδες
Στο μέτωπο του Αυγούστου
Η πέτρα η στιλπνή που θυμίαζε το φεγγαρόφωτο
Ήταν οι όρκοι που πατήθηκαν και ποτέ δεν ξεστόμισες
Το πτερύγιο του δελφινιού που γαλάνιζε πλάι στην μπλε σημαδούρα
Το κοχύλι που σε οδήγησε στα άχρονα πάθη
Κι η γιρλάντα του βασιλικού
Δεν ήταν η επιγραφή που το νύχι αφήνει στον πάγο
Ήταν το Θέρος το αργοσάλευτο...

Ήταν το πανέρι κι η γαλαζόπετρα που απ' την θάλασσα ανεβάσαμε
Μιαν νύχτα αστρόφεγγη για προσκεφάλι
Τα παιδιά που μάτισαν και συναρμολόγησαν τραγουδώντας
Τα δυο ημισφαίρια
Η σχισμή που αλαργεύει κι ο πικρός μισεμός
Η μικρή σαλαμάνδρα που αγρυπνά στην καρίνα
Δίπλα στο " έχει ο Θεός"
Δεν ήταν η αμαζόνα με τα χρυσά τα σπιρούνια
Ήταν τα καράβια τα πολυτάξιδα...

Ήταν οι θεριστάδες και το ιδρωμένο μαντήλι
Τα σκίνα που φορτώθηκε ο μικρός αγωγιάτης για στέγη του
Ήταν ο φώσφορος η  αυγή κι ο μυχός του αστερία
Πλάι στον αμπελώνα το σούρπωμα
Ήταν ο πετρόμυλος το ψωμί το φιλί κι ο καημός μας
Το λαχούρι που σαν άμφιο σκέπαζε το δάκρυ της στάμνας
Δεν ήταν οι άκανθοι κι οι στερνές προσευχές
Ήταν το Θέρος το αυτοκρατορικό!


75 σχόλια:

  1. Τα κατάφερες πάλι, ω θηρίο μου εσύ, συνεπής να μας δημιουργήσεις και πάλι μια γιορτή. Η Τέχνη, είναι η γιορτή του πνεύματος και της ψυχής. Γι αυτό και, όπως συχνά έχω ξαναπεί, την θεωρώ σαν την γνησιότερη μορφή επανάστασης.
    Πολλά συγχαρητήρια και ευχαριστώ στους δημιουργούς της σημερινής πανδαισίας και της "Μαέστρου" του εγχειρήματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου τα λόγια σου με τιμούν!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλί ♥

      Διαγραφή
  2. Γυναικες στην κορυφή και τί γυναίκες! :)
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες!
    Μπραβο σε ολους τους συμμετέχοντας φυσικά και σε σένα που εισαι μια υπεροχη οικοδέσποινα!

    Περισσοτερα για καθε ποιημα στα σπιτακια τους πια! :)

    Ομορφη μερα σε ολους! Να περνατε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα λόγια του Ύμνου!.. "
    Ο. Ελύτης
    Συγχαρητήρια στους τρεις πρώτους νικητές, Την αγάπη μου σε όλους όσους έγραψαν, Την σκέψη μου και την αγάπη μου σε όσους διάβασαν, Συγχαρητήρια, την σκέψη μου, την αγάπη μου και τις ευχαριστίες μου στην Αριστέα, που με φιλοξένησε και μου έδωσε τη δυνατότατα να κολυμπήσω σε σκέψεις όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Δημήτρη! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  4. Aριστέα μου συγχαρητήρια !!! Καταθέτω το σεβασμό και τις ευχαριστίες μου σε όλους τους δημιουργούς, διάβασα και απόλαυσα τα υπέροχα ποιήματα
    που φιλοξένησες στο Συμπόσιό σου, τόσο άψογα !!! Την καλημέρα μου σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι υπέροχη Κλαυδία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους bloggers που δημιούργησαν τόσο εξαίσιες συμμετοχές και απολαύσαμε όλοι οι υπόλοιποι μια πανδαισία ποίησης στην αρχή του καλοκαιριού με μόνη τη λέξη "θέρος - ή θερινός"!
    Σε ευχαριστούμε γι' αυτή την όμορφη ιδέα που πραγματοποίησες και τους τελευταίους μήνες μας συντρόφευε!
    Θα πάρω το νέκταρ μου (είναι πρωί ακόμα) για το βραδάκι και θα αφήσω το θαυμασμό μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου!
      Σε ευχαριστώ που στηρίζεις το Συμπόσιο είτε γράψεις είτε όχι!
      Φιλάκια !♥

      Διαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας. Μπράβο σε όλους, μπράβο στην Αριστέα!
    Είμαι πολύ χαρούμενη και τυχερή που ανήκω σε αυτή την δημιουργική παρέα.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εγώ σε ευχαριστώ για την ομορφιά που μας έδωσες!
      Πραγματικά είχες εξαιρετική έμπνευση !
      Σου εύχομαι κι άλλες τέτοιες δυνατές στιγμές στο μέλλον!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  7. Αχ μη μου δίνετε συγχαρητήρια, αφού αυτή τη φορά τα έκανα σαλάτα!!
    :((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα δεν έχεις δίκιο, αυτά είναι τα όμορφα, οι σαλάτες, που πάντα συμβαίνουν και δίνουν πικάντικη γεύση στη ζωή μας. Είμαι σίγουρος ότι κανείς από όσους διακρίνω εδώ μέσα δεν θα λάβει καν υπ' όψιν του το παραμικρό. Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους και γίνονται γιά να τα διορθώνουμε. Εδώ κυβερνήσεις αλλάζουν από λάθος καταμετρήσεις (θυμάσαι τον πόλεμο Μπους, Γκόρ ) κι εμείς τώρα θα δίνουμε βάση σε μιά διαδικασία που ουσιαστικά μπορεί να βγάζει νικητή, αλλά όχι νικημένο. Οπότε μη σε μέλλει Αριστέα μου, δεν συνέβη τίποτα!!

      Διαγραφή
  8. Έλα βρε Αριστούλα μια φορά κι εσύ μπερδεύτηκες και τι έγινε; Όπως είπες κι εσύ δεν είναι επίσημος λογοτεχνικός διαγωνισμός!!
    Συγχαρητήρια σε όλους! Keep Writing!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με ανακούφισες μέσα στην αναστάτωσή μου το πρωί! Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου! ♥

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια σε όλους όλες οι συμμετοχές ήταν υπέροχες!
    Χίλια μπράβο!!
    Αριστάκι ότι σαχλαμάρες και να λες συγχαρητήρια!!
    Τα κατάφερες τέλεια όπως πάντα!
    Οποιος προσπαθούσε να κάνει κάτι τέτοιο θα καταλάβενε πόσο δύσκολο είναι.
    Ανθρωποι είμαστε, δεν είμαστε υπολογιστές, παρόλο που κάποιοι πολύ θα το ήθελαν!!
    Μπράβο χίλια μπράβο θα ξεκουραστείς καθόλου ή μπαααα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μην με παραχαϊδεύετε! Άλλη φορά θα τριπλοτσεκάρω!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Ελενάκι μου!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια σε όλους για τις υπέροχες συμμετοχές τους! Και φυσικά στους νικητές!
    Αριστέα μου, το Συμπόσιο έχει γίνει πλέον θεσμός... και έχει πολύυ μέλλον ακόμη!
    Φιλιά πολλά και καλό, ξεκούραστο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου! Θα προσπαθήσω να το διατηρήσω για όλους τους λόγγους που το ξεκίνησα αρχικά: για να μπορούμε να διαβάζουμε τόσες ομορφιές συγκεντρωμένες! Αυτό είναι το βραβείο που παίρνουμε όλοι μας!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  11. Αριστάκι μου καλησπέρα
    Όλα ήταν υπέροχα και μην κακοκαρδίζεσαι...
    Οι συμμετοχές τέλειες το τιμόνι που κράτησες σταθερό
    κι όσοι διάβασαν και ψήφισαν ξεχωριστοί!!
    Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όσους διάβασαν
    και τίμησαν με την ψήφο τους την συμμετοχή μου αλλά κυρίως να ευχαριστήσω όλους αυτούς που εμφορούνται από την ποίηση
    και την αγαπούν!!!!
    Αριστάκι όλα ο.κ

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, η πένα σου δίνει αριστουργήματα! Συγχαρητήρια για τα υπέροχα λόγια που πλέκεις εντέχνως κάθε φορά στο χαρτί !
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  12. Καλο μεσημερι σε ολους και μια υπεροχη Παρασκευη ευχομαι!
    Συγχαρητιρια στις αξιες νικητριες του συμποσιου αλλα και σε οσους το τιμησαν με την συμμετοχη τους.
    Εννοειται επισης συγχαρητιρια στην αξιολογη οικοδεσποινα :)
    Ηταν ενα αλλιωτικο συμπόσιο, πιο ανάλαφρο, πιο καλοκαιρινό, πιο ελεύθερο.. Και το απολαυσα ιδιαιτερως .
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου γλυκιά , σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα σε όλους!!! Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς που κατακλύσαν κι αυτό το συμπόσιο με τα όμορφα έργα τους και φυσικά ένα μεγάλο μπράβο στις τρεις κοπέλες που ξεχώρισαν και διακρίθηκαν!!!
    :))) Αριστέα μου να σαι σίγουρη είσαι υπέροχη οικοδέσποινα και με το καλό να ξεκουραστεί και να ξαναρχίσει το Συμπόσιο ακόμα πιο δυνατό κι αγαπημένο!!
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία πολύ πολύ καθώς κι όσους διάβασαν και ψήφισαν το ποίημά μου!!
    Μάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις κοπέλα μου!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρλέν μου για τα καλά σου λόγια! Σε ευχαριστώ από καρδιάς ...είναι σαν να με κάνεις αγκαλίτσες ;-)
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  14. Μ' έφαγε το "Λε μπαλκόν", δε θα πάρω μενταγιόν! (χαχα!).
    Όλα υπέροχα, Αριστέα! Επειδή είμαι υπ' ατμόν, θα επανέλθω αργότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επανέρχομαι για να δώσω συγχαρητήρια στις νικήτριες και σε όλους τους συμμετέχοντες! Άξιοι όλοι! Ευχαριστώ επίσης για τα καλά τους λόγια όσους ξεχώρισαν τη δική μου συμμετοχή. Ελπίζω να σας έκανα να γελάσετε λιγάκι!
      Αριστέα, το συμπόσιό σου αποδεικνύει πως μια απλή ιδέα μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πολύ όμορφο και δημιουργικό και να κινητοποιήσει και να συναθροίσει τόσους διαφορετικούς ανθρώπους. Να είσαι περήφανη γι' αυτό και να μας ενεργοποιείς πάντα με τις ιδέες σου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Σοφία μου, μας έκανες και γελάσαμε με τη ψυχή μας (που ήσουν πουλάκι μου στο Γέλιο βγήκε από τον παράδεισο;)
      Πολύ το διασκέδασα το ποίημα σου! Θα ξεχάσω ότι η ωραία Ελένη "μ'ενα άρλεκιν ξεχνιόταν";
      Να'σαι καλά και να μας δίνεις πάντα έτσι όμορφες συμμετοχές !Σε ευχαριστώ για όλα!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια και στις τρεις νικήτριες του διαγωνισμού για τις ομορφιές που μας πρόσφεραν και άλλα τόσα μπράβο σε όλους όσοι συμμετείχαν με την κατάθεση του νου τους και της καρδιάς τους!!!!
    Σ' ευχαριστούμε θερμότατα, Αριστέα μου, για την άριστη φιλοξενία σου, όπως κάθε φορά!!!!
    Τώρα διακοπές το συμπόσιο!

    Ευχαριστώ ιδιαιτέρως όσους ψήφισαν τη δική μου συμμετοχή!!!

    Φιλιά πολλά, Αριστάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γλεύκη μου ! Χαίρομαι που νιώσατε όλοι όμορφα και τη σελίδα μου φιλόξενη! Τώρα γερές διακοπές δε λες τίποτα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  16. Tι αλλο να πουμε! Συγχαρητηρια σε ολους, νικητες, ποιητες, αναγνωστες και φυσικα στην οικοδεσποινα! Καλο καλοκαιρι και ελπιζω το επομενο Συμποσιο να ειναι ακομα καλυτερο! Οπως ως τωρα!
    ευχαριστω οσους ψηφισαν τη δικη μου συμμετοχη! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστινάκι μου!
      Ένα τεράστιο φιλί!
      Για τη συγκίνηση που μου έδωσες με το ποίημα σου! ♥

      Διαγραφή
  17. Επιτέλους!
    Κάιθε φορά περιμένω τη γιορτή, για να πιούμε κάνα ποτηράκι...

    Συγχαρητήρια στους νικητές!
    Και αυτή η φορά μάλιστα φαίνεται πως έγινε καλό ντέρμπι ως το τέλος!
    Εσύ, Αριστέα, που παρακολουθούσες την εξέλιξη της βαθμολογίας, θα το απόλαυσες σίγουρα!

    Όσο για μένα... πατώσαμε!
    χαχα
    Καιρός ήταν!
    Αλλά μόλις τώρα έβγαλα ένα ρητό:
    "όποιος χάνει στο σύμπόσιο, κερδίζει στην αγάπη"!
    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχηγέ εγώ τώρα βρήκα να το κόψω! Ούτε σταγόνα δεν ήπια! :((
      Και δεν είχα τίποτα να πνίξω τον πόνο μου που τα θαλάσσωσα στο μέτρημα!
      Και καλά εσύ χάνεις στο Συμπόσιο κερδίζεις στην αγάπη...εγώ πάλι τι ρητό να βγάλω;
      Κοίτα να δεις έβγαλα άλλη κοσμοθεωρία εγώ: είχαμε ανάδρομο Ερμή εμείς τα καρκινάκια! Και μου το έλεγε το ζώδιο : κάνε υπομονή ως τις 20 , μετά τις 21 στρώνουν τα πράγματα! αχαχχα!
      Άντε...στην υγειά σου και στην ομορφιά σου! :-Ρ

      Διαγραφή
  18. Kαλησπέρα σε όλους!!!! Τη δικιά σας τη χαρά πολλαπλασιάστε την επί 1.000 για να νιώσετε τη δική μου!!!!! Και για όλα αυτά ,η μοναδική που... φταίει είναι η Αριστέα που ...έπεσε πάνω μου χωρίς να το θέλει και ήταν και Πρωτομηνιά...Μάλλον πιάνουν οι ευχές! Ευχαριστώ όσους με τίμησαν με την ψήφο τους και όσους εκφράστηκαν με όμορφα λόγια για τις συμμετοχές μου! Αριστέα, μη σταματάς να μας εμπνέεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καρδούλα μου, σε νιώθω! Και είναι όμορφο να αισθάνεσαι έτσι!
      Να'σαι καλά κι εύχομαι να είσαι εδώ και στα επόμενα Συμπόσια (που ελπίζω να υπάρξουν!)
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  19. Με μεγαλη χαρα μπαίνω παντα στο σπιτικό σου Αριστεα μου σε ευχαρσιτούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις άλλοι να γραφουν τα ποιητικα αριστουργήματα τους και αλλοι να εχουν την χαρα να τα διαβαζουν και να εφραίνονται....και όπως καθε φορα θα σχολιασω και τις αναρτησεις σου που δεν τις πρόλαβα...δηλαδή τρία σε ενα θα το κανω..χι.χι. η ντεκουαρισμενη θύκη γυαλιών και η θλυκη για χαρτομάντηλα.. σούπερ..!!! αχ πότε θα κανω και εγώ σουπερ ντεκουπαζ;; χι.χί......ομως η τρίτη και η καλητερη με τις σκέψεις σου τις ανατριχίλες... ήταν η καλύτερη.. πραγματι καλό μου..αυτοί οι βιασμοί δεν αφήνουν κουφαρια..!!!! μια αγκαλια και ένα φιλί.. ..!!!!!για όλα...!!! καλή χαμογελαστή κυριακή... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου αγαπημένη σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Θα μάθεις κι εσύ , κάποιος χρειάζεται να σου δείξει μερικά βηματάκια ακόμα και θα λυθείς! Γιατί όλα τα καταφέρνεις εσύ!
      Φιλάκαια πολλά♥

      Διαγραφή
  20. Μια γρήγορη ματιά κι ένα σβέλτο έπαινο στις νικήτριες αλλά και σ' εσένα Αριστέα μου, για την ιδέα για τον κόπο για όλα!
    Ήταν πράγματι "Αυτοκρατορικό Συμπόσιο Ποίησης" (δανείστηκα την τελευταία λέξη της νικήτριας Ελένης)!
    Συγχαρητήρια και σε όλους τους συν-δημιουργούς!
    Θα επανέλθω όμως γλυκιά μου, έχω κι άλλα να πω, η καλή σου, χα χα!
    Φιλιά πολλά με μια τεράστια αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη χαρά μου δίνουν τα λόγια σου Κατερίνα μου! Σε ευχαριστώ από καρδιάς και συγχαρητήρια για τη δική σου συμμετοχή που πήγε εξαιρετικά καλά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  21. Μπράβο στις νικήτριες, μπράβο στην οικοδέσποινα, μπράβο σε όλους!

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Καλό ΣΚ και σε σένα !

      Διαγραφή
  22. Αριστέα καλησπέρα.
    Συγχαρητήρια σε όλους και σε σένα!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Στέλλα μου! Σε ευχαριστώ που ήσουν άλλη μία φορά εδώ και στήριξες το Συμπόσιο :))
      Φιλιά πολλά ♥

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα σε όλους,
    Πολλά συγχαρητήρια στις νικήτριες !!!
    Πολλά συγχαρητήρια στην Αριστέα. Όλα κύλησαν όμορφα !!!

    Στα πλαίσια του καλού κλίματος που έχει δημιουργηθεί θα σχολιάσω λίγο πιο προχωρημένα.
    1) Νομίζω ότι η αιτιολόγηση ψήφου που έκανα ήταν τέτοια που επέτρεψε στην νικήτρια Ελένη να πάρει τα πάνω της και μετά να σαρώνει....
    2) Όμως τη νικήτρια την ανέδειξαν οι δύο κυρίες που έπονται. Η κυρία Κανελλάκη και η κυρία Μαρία Νι οι οποίες της έδωσαν μεγάλο αριθμό ψήφων. Μπράβο τους !!!
    3) Ο αντρικός πληθυσμός δεν έχει καμία τύχη. Αυτό έγινε και με μένα που κόλλησα στο Θέρος αντί να κολλήσω το Θέρος στο ποίημα...
    4) Η Κύπρος δίνει το δωδεκάρι της στην Ελλάδα και ...εγώ στη Μαριλίζα. Τη σημάδεψα και πάλι στο δόξα Πατρί με δύο βαθμούς. Η γραφή της με κερδίζει. Στην επόμενη ψηφοφορία θα ψηφίσω «3 βαθμοί στη Μαριλίζα» και πάμε παρακάτω...
    5) Αριστέα, διαπιστώνω ότι υπάρχει για μια ακόμη φορά μικρή διαμαρτυρία για περιορισμό στον αριθμό ψήφων. Προτείνω η βαθμολόγηση από το επόμενο συμπόσιο να γίνεται με ψήφους 3,2, 1 (υποχρεωτικά) και προαιρετικά επί πλέον δύο μονοί ψήφοι σε όσους το θελήσουν.
    Καλή συνέχεια εύχομαι !!
    # από συνεπιβάτης περνάω στην εποχή του ...Τάσος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο καλησπέρα και σε ευχαριστώ για το χορταστικό σχόλιο , τις παρατηρήσεις και τα καλά σου λόγια!
      χαίρομαι που παρατήρησες την ευγενή άμιλλα στα κορίτσια μας:Εγώ να δεις θαυμασμό που αισθάνομαι και για τις δύο Μαρίες που ψήφισαν με 3 και 2 το ποίημα που σαφώς ήταν ανταγωνιστικό!
      Τιμούν με το καλύτερο τρόπο το Συμπόσιο έτσι: γράφουν για τη δημιουργία, ψηφίζουν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα -όχι για την πρωτιά και τα βραβεία!
      Οι άντρες αυτή τη φορά όντως καταποντίστηκαν , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είχατε εξαιρετικές συμμετοχές !
      Τέλος αυτό με το δυο επιπλέον προαιρετικά δεν είν' κακό! Καθόλου κακό!
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ , για την υπέροχη συμμετοχή σου κι εύχομαι καλή συνέχεια!
      Καλό καλοκαίρι Τάσο:)))

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια.......!!!!!
    Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες...!
    Καληνύχτα Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μιλ μερσί απ' την καρδιά μου, για την υπέροχη εμπειρία που μοιραστήκαμε! Αριστέα μου δεν έχω λόγια να σου εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για τη φιλοξενία, τη φροντίδα και την κόπο σου να συντονίσεις και να φέρεις εις πέρας κι αυτό το Συμπόσιο!
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους και όλες που συμμετείχαν!
    Ομολογώ πως ήταν ένα εξαιρετικό σύνολο δημιουργιών, που προσωπικά τουλάχιστον, με δυσκόλεψε πολύ στη βαθμολογία.
    Καλό καλοκαιράκι να έχουμε, στο μπαλκόνι ή όπου αλλού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άγγιξε πολλές ψυχές ετούτο το μπαλκόνι σου Μαρία και πιστεύω όχι τόσο για το γέλιο αλλά κυρίως για τη συναίσθηση : πολλοί θα τη βγάλουν και πάλι χωρίς διακοπές! Και πονάει , πολύ πονάει η διαπίστωση του "θέλω. αλλά΄δεν γίνεται ".....
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρία μου. Για όλα!
      Φιλί γλυκό!♥

      Διαγραφή
  26. πολλά μπράβο για τις νικήτριες, μα και για όλους όσους συμμετείχαν σε τούτο το συμπόσιο!
    και ένα μεγάλο μπράβο για την ιδέα σου, Αριστούδι μου! ξέρω πως κοπιάζεις, πως θελει πολύ από το χρόνο σου, πολύ απ' την ψυχή σου για να το διεκπεραιώσεις μα αξίζει τον κόπο.
    σε φιλώ όμορφή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου αυτό το "αξίζει τον κόπο" είναι η ανταμοιβή μου!
      Παίρνω πολλά για να δίνω ..και δίνω με τη ψυχή μου!
      Να'σαι καλά, σε ευχαριστώ που είσαι εδώ κι ας μην μπαίνεις στη διαδικασία να αξιολογείς. Ξέρω ότι διαβάζεις κι απολαμβάνεις!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  27. Συγχαρητήρια στις νικήτριες , μα και σε όλους τους συμμετέχοντες! Και σε εσένα φυσικά οικοδέσποινα, που συγκέντρωσες τόσο κόσμο με μια κοινή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι , εσύ πρέπει να χαμογελάς αφού δεις την επόμενη ανάρτηση !
      Φιλάκια πολλά ;)))

      Διαγραφή
  28. Μπράβο για άλλη μια φορά Αριστέα μου για την ζεστή σου φιλοξενία !! Πράγματι τόσοι πολλοί εμπνευσμένοι άνθρωποι είναι μαγικό να συναντιούνται εδώ και να μας προσφέρουν τόση ποίηση!!!
    Ομολογώ ότι τα διάβασα 2 φορές και πάλι δυσκολεύτηκα να ψηφίσω όπως και νάχει όμως τα συγχαρητήρια μου σε όλες τις συμμετοχές αλλά και σε κείνες που διακρίθηκαν!!!
    Μπράβο σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικολίτσα μου ! ♥
      Ούτε στην πιο τρελή φαντασία μου δεν περίμενα το Συμπόσιο να αγαπηθεί τόσο αλλά και να μαζεύονται τόσο καλά δημιουργήματα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Συγχαρητήρια στη νικήτρια. Συγχαρητήρια σε όλους. Συγχαρητήρια και σε σένα που μας έδωσες την ευκαιρία να γράψουμε λόγια ψυχής αλλά και να διαβάσουμε τόσα αριστουργήματα. Καλές διακοπές στο Συμπόσιο που πλέον έγινε θεσμός.
    Να είσαι καλά για το κουράγιο σου, την εμψύχωση που δίνεις και το συντονισμό που δεν είναι και εύκολος.
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ και συμμετέχεις δυναμικά με πολύ όμορφες συμμετοχές!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  30. Κατ΄αρχάς, συγχαρητήρια σε σένα Αριστέα μου, που είσαι μια οικοδέσποινα με τα όλα σου!!! Ακόμη και με μικρά λαθάκια, ε και; ποιος νοιάζεται; Εδώ είναι η χαρά της δημιουργίας και της ανάγνωσης, στα μικρά θα κολλήσουμε;;;; Συγχαρητήρια θερμά, στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες!!!! Άντε στο επόμενο Συμπόσιο, με υγεία!!!! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου γλυκιά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στις νικήτριες, αλλά και σε όλους!!
    Πραγματικά απόλαυσα και αυτό το συμπόσιο!
    Πολλά μπράβο και σε σένα Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρία μου που το απόλαυσες!
      Είσαι πάντα εδώ δυναμικά και πολύ σε ευχαριστώ για αυτό!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  32. σε ολους τους δημιουργους και τις νικητριες μας συγχαρητηρια στο Αριστακι μας , που εντεχνα μας ραντισε αστεροσκονη απο το Συμπαν της ποιησηςχιλια φιλια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου,σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  33. Κλαψ, σνιφ - σνιφ: εγώ δεν πρόλαβα να σου στείλω τη συμμετοχή μου...
    Καταλαβαίνω πόσο εύκολο είναι να σταματήσει κάποιος να βλέπει τη χαρά της δημιουργίας και να εγκλωβιστεί στην "αδικία", όπως καταλαβαίνω πόσο κουραστική (και όχι μόνο ευχάριστη) είναι για σένα η οργάνωση, γιατί η καθημερινότητα μας φορτώνει και μας φορτίζει με τόσα...

    Στο μέλλον του Συμποσίου, λοιπόν! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου φταίω κι εγώ που έδωσα μικρό χρονικό περιθώριο για τη συγκέντρωση των ποιημάτων . Στο επόμενο λοιπόν!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Θερμά μεταμεσονύχτια συγχαρητήρια στις τρεις Κυρίες που θριάμβευσαν, και τις χαρήκαμε όλοι μας πάρα πολύ! Συγχαρητήρια πολλά και στην οικοδέσποινα, γιατί είχε πολύ πακέτο το πακέτο/συμπόσιο! Χαχα! ;) Φιλιά πολλά σε όλους και καλό ξημέρωμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και τα δικα μου συγχαρητηρια στους νικητες
    και ολους τους συμμετεχοντες με τις πραγματικά ομορφες δημιουργιες
    Ενα ευχαριστω σε οσους αξιολογησαν τη συμμετοχή μου
    και ενα ακομη στην οικοδεσποινα για την ιδεα και την οργανωση
    Καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Velvet για τα καλά σου λόγια!
      Εύχομαι να είσαι εδώ μαζί μας και στα επόμενα!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  36. Αν και καθυστερημένα , σου δίνω και τα δικά μου συγχαρητήρια Αριστέα μου!!!!
    Υπέροχα τα ποιήματα που διακρίθηκαν!!!!!!!!
    Πάω να διαβάσω και τα άλλα ,όσα μπορέσω να βρω τα μπλογκ τους!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή