Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Το γέλιο βγήκε από τον Παράδεισο! #2

animal, animals, cute, dog

Την πρώτη φορά το δοκιμάσαμε και μας άρεσε!
Τη δεύτερη ελπίζω να το απογειώσετε!
Το γέλιο βγήκε από τον παράδεισο #2 
είναι εδώ και περιμένει από σας να του δώσετε ζωή!

Σας ζητώ λοιπόν
να αφήσετε το γέλιο να τρέξει άφθονο στο χαρτί
Κείμενα,ευθυμογραφήματα,χιουμοριστικά/σατιρικά ποιήματα,
όλα παίζουν εδώ!
Σας δίνω μόλις 12 μέρες!

Από σήμερα Κυριακή 2 Νοεμβρίου έως και την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου
με το γνωστό τρόπο...
Στέλνετε μέιλ στο κουτί μου 

tea_airis@yahoo.gr

χωρίς επισύναψη, χωρίς διαστήματα σε απλή στοίχιση,
αν το θυμηθείτε σε arial γραφή,
τα χιουμοριστικά ποιήματα ή κείμενα σας.




Δεν έχει θέμα, δεν έχει λέξεις!
Είστε ελεύθεροι να γράψετε ό,τι θέλετε, αρκεί να είναι εύθυμο, αστείο, σατιρικό!
Μόνη παράκληση να μην είναι τεράστια. 
Κεφάλια πάντως δεν παίρνουμε! ☺

Φυσικά ο διαγωνισμός γίνεται για τους φίλους/μέλη του μπλογκ
και νικητής τυπικά θα είναι ένας!
Με δώρο χειροποίητο από τα χεράκια μου!
Όπως και για όσους διαβάσουν και ψηφίσουν.


Είστε πολλοί που γράφετε χιουμοριστικά κείμενα.
Σας περιμένω!

Καλή σας μέρα 
και καλές εμπνεύσεις ☺

Σας φιλώ

@ριστέα

53 σχόλια:

  1. ανυπομονώ να σας διαβάσω... φιλιά καλή αρχή ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα, Αριστέα μου!
    Αναμένω εναγωνίως να διαβάσω τις συμμετοχές!

    Φιλάκια πολλά πολλά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρούλα μου , με την πένα που έχεις περιμένω συμμετοχή σου να σου πω την αλήθεια! Όχι μόνο να διαβάσεις!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι και καλό μήνα
    Έβαλες πλώρη γι άλλα βλέπω
    Εύχομαι καλές εμπνεύσεις απογειωτικές
    να ευφρανθεί η καρδούλα μας λίγο....

    φιλάκι γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου!
      Ξέρω ότι θα είσαι εδώ έστω και ως αναγνώστρια!
      Φιλάκαι πολλά! :)))

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα κι από εδώ και καό σου μήνα!
    Αυτή τη φορά θα απολαύσω τους άλλους και δεν θα το ζορίσω
    το μυαλουδάκι, μια και δεν με θέλει ο κλάδος... χεχε!
    Εύχομαι να εμπνευστούν οι πιο ειδικοί στα χιουμοριστικά και να γελάσουμε με την ψυχή μας!!!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "καό", "καλό" ήθελα να πω , για να μην καώ στην σκέψη και την ορθογραφία!!!!

      Διαγραφή
    2. Αχ μου φοβήθηκες;
      Δεν σε ήθελε τη μία μπορεί να σε θέλει στη γωνία όμως! αχαχαχα!
      Ποτέ δεν ξέρεις πάντως!
      Εγώ θα σου ευχηθώ πάντως να έχεις έμπνευση!
      Φιλάκια πολλά Γλαύκη μου ♥

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Αριστέα μου!!
    Ααα πολύ ωραία, καλά έκανες που το συνεχίζεις γιατί είναι απαραίτητο!! Θα διαβάσουμε πάλι υπέροχα κείμενα!!
    Καλό μεσημέρι φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο πιστεύω Κατερίνα μου! Ας γελάσουμε και λίγο!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  6. Αριστέα, ανυπομονώ πραγματικά!
    Μάλλον δεν θα προλάβω, έχω και μια ίωση που με βασανίζει...
    Χαμόγελο αφήνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ πιθανόν να δώσω παράταση Αλεξάνδρα μου, γιατί και άλλοι μου είπαν ότι πιέζονται χρονικά!
      Θα ενημερώσω σύντομα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα!!! Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα να έχεις, γεμάτο χαμόγελα και με πολλές όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά !
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  9. Αααα πολύ ωραία Αριστέα μου! Αδημονώ :))) Έχασα το συμπόσιο, αλλά αυτό δεν το χάνω με τίποτα!!! Καλό μήνα κοριτσάκι! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ειρηνάκι μου, πολύ θα ήθελα να έβλεπα και κάτι δικό σου :)))
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετική η θετική ενέργεια που εκπέμπεις Αριστέα μου και χαίρομαι γιατί δίνεις στο χιούμορ και στον αυτοσαρκασμό τη σωστή τους θέση!
    Θα γεμίσουμε χαμόγελα και γέλιο αυτό τον Νοέμβρη, θα πάμε κόντρα στη κατήφεια και θα αποδείξουμε πως το γέλιο μεταμορφώνει τα πάντα!

    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Στεφανία μου! Να'σαι καλά!
      Αυτό εύχομαι κι εγώ! Να γεμίσουμε χαμόγελα !
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  11. Καλή επιτυχία σε όλους και Καλό μας Μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ τι τέλεια!!
    Μπράβο βρε Αριστέα σε χαίρομαι πολύ με κάτι τέτοια!! :)
    Καλή μας εβδομάδα!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Λάουρα! καλή εβδομάδα να έχουμε ( αν και Τρίτη σήμερα που απαντώ εγώ ☺)
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  13. Ωωωωω, περιμένω πώς και πώς!!! Τέλεια ιδέα! Μπράβο!!!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε! Φιλάκια πολλάάάααααααααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπα, έμπνευση δεν, σίγουρα θα ψηφίσω όμως, καλή αρχή ακούραστη διοργανώτρια :p

    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι καταφέρεις Γιώργο!
      Φιλιά κι αντεύχομαι χαρά μου :)))

      Διαγραφή
  15. Ωωωωω τέλεια!!!!
    Πολύ μου αρέσει αυτός ο διαγωνισμός.
    Και σε ποιον δεν αρέσει το γέλιο ειδικά στις μέρες μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μου αρέσει ο ενθουσιασμός σας!
      Άρα καλά έκανα που έβγαλα και δεύτερο μέρος !
      Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου ♥

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Ωραία ιδέα!
    Εάν πάθω έμπνευση, μπορεί και να σκαρώσω κάτι τι!
    Θα σε ενημερώσω εγκαίρως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να πάθεις έμπνευση Αθηνά μου!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  17. Θέλεις κείμενο
    το θέλεις και χιουμοριστικό!!!
    Που να βρω η δόλια έμπνευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα τη βρεις πασταφλωρίτσα μου!
      Δεν σε φοβάμαι εσένα ;-)
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  18. Αριστεα μου καλά κανεις και συνεχίζεις το γέλιο ..μας ειναι απαραίτητο .αντε δα δουμε εμπνεύσεις..!!!!! να έχεις εναν ομορφο μηνα μικρή μου .φιλακιααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε μολύβι και χαρτί Ρουλίτσα μου ! Σε περιμένω δυναμική!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  19. Θα ήθελα πολύ πολύ να συμμετάσχω αλλα αυτη την εβδομάδα θα λειπω και δεν προλαβαινω :( next time :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ πιθανόν να δώσω παράταση Μαρία!
      Καλώς ήρθες κοπέλα μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  20. αααα ξεκιναζει χιουμοριστικος διαγωνισμος! θυμαμαι! τι ωραια που ειχαμε περασει τοτε! ανυπομονω!

    καλημερα αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγω αν και ποτε δεν έχω δηλώσει συμμετοχή σε διαγωνισμό σου , θα το κανω τωρα :)
    Καλό απόγευμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αριστάκι μου, πού το βρίσκεις το κουράγιο πουλάκι μου! Θα σε τιμήσω βεβαίως βεβαίως!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Χριστινάκι μου!
      Θα περιμένω :)))
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  23. Νομίζω πως είναι σχεδόν.... περιττό να σου πω πως θα συμμετάσχω!
    Πάαααμε να μαζευτούμε πολλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι περισσό να σου πω ότι χάρηκα απίστευτα!
      Άντε να περάσουμε καλά! Αυτό θέλω!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  24. Ακόμα μια φορά τρελές δόσεις γέλιου.Περιμένω πως και τι να σας διαβάσω.Τα φιλιά μου, καλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είμαι σίγουρη θα διαβάσουμε πάλι αριστουργήματα!!!! Κι αυτή τη φορά θα περιοριστώ στην ανάγνωση Αριστέα μου!!! Δεν το χω!! :)))
    Καλή επιτυχία να χει και καλές εμπνεύσεις φυσικά σε όλους!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να δεις τι λαβαίνω ήδη Μαρλέν μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή