Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Το γέλιο βγήκε από τον παράδεισο #2, Λήξη και αποκαλύψεις!

balloon, balloons, beauty, blue, color, colorful, colors, glamour, secret, gold, shoes, kaleidoscope, purple, party, pastel, kiss, sweet, love, glitter, nice, pretty, xoxo, pink

Κι ήρθε η στιγμή της γιορτής!
Η λήξη ενός ακόμα διαγωνισμού με βρίσκει μες στην τρελή χαρά,
όπως πάντα εξάλλου! ☺
Μια μέρα νωρίτερα από ό,τι είθισται στους διαγωνισμούς μας,
αλλά θα δείτε αύριο το λόγο!

Νικητής τυπικά είναι ένας,
αλλά πιστεύω ότι όλοι είμαστε τελικά νικητές,
είτε γράψαμε, είτε μόνο διαβάσαμε!
Κι αυτή τη φορά κατά γενική ομολογία είχαμε δυνατές συμμετοχές
και γέλασε λίγο το χειλάκι μας!


Κάνοντας σούμα καταγράφω:
20 συμμετοχές - κείμενα και ποιήματα-
από 17 συμμετέχοντες (θυμίζω ότι υπήρχαν τρεις διπλές συμμετοχές)
διεκδίκησαν τη ψήφο σας

Ψήφισαν: 39 
(και σας ευχαριστώ θερμά και τους 39!)

Πρώτη ανακηρύχτηκε με τις δικές σας ψήφους η ιστορία στη θέση 14

Η Αριστέα στου Μαξίμου! 
με 38 βαθμούς

Δηλαδή .... κέρδισα!
Τι; Δεν κέρδισα; Αφού το λέει καθαρά...η Αριστέα ...
με τα κρακελέ της, τα shabby chic της τα έτσι της και τα αλλιώς της...
Η αφεντιά μου δηλαδή!

χεχε! Με το όνομά μου .. καριέρα έκανε
 η μοναδική κι ανεπανάληπτη 

Μαρία Κανελλάκη 

Όταν έλαβα την ιστορία έλιωσα πραγματικά με τον τρόπο που είχει 
καταφέρει να εμπεδώσει όλες τις άγνωστες σε αυτήν ορολογίες 
και να τις προσαρμόσει τόσο καλά σε ένα κείμενο πολιτικής σάτιρας!

Μαρία μου... τα συγχαρητήρια μου!

Στα μετόπισθεν κι εννοώ τις δεύτερες και τρίτες θέσεις 
είχαμε θρίλερ κυρίες και κύριοι έως την ύστατη ώρα! 
Αν και ένας βγαίνει νικητής, για μένα έχει ενδιαφέρον και
η διαμόρφωση των αποτελεσμάτων!

Πόσο μάλλον όταν στη δεύτερη θέση ισοψήφισαν στην εκπνοή του χρόνου
δυο κοκόρια που τρώγονται διαρκώς - για όσους φίλους τους ξέρουν
καταλαβαίνουν τι εννοώ:

Μαζεστίξ και Πέτρος 
Πέτρος και Μαζεστίξ 

ισοβάθμισαν στη δεύτερη θέση 
με 27 βαθμούς ο καθένας
και τώρα να δω τι θα έχουν να λένε!

Να πω επίσης ότι όλες μα όλες οι συμμετοχές πήραν βαθμούς 
που σημαίνει ότι όλες άρεσαν !
Μπράβο σε όλους λοιπόν!


Ας δούμε πρώτα όμως ποιος είχε γράψει, τι και τα λέμε παρακάτω:

1.Ανέκδοτες ανησυχίες, Η blogger της διπλανής πόρτας
2."Τι μου συμβαίνει απορώ.
Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;», FLORA GIA
3.Τουρλού, τουρλού, Ariadni St.
4.Ορθογραφικών αναγνωσμάτων μπερδέματα! ino skiathos
5.Μάρω και Βιβίκα Κλαυδία
6.Παιζικό Μαζεστίξ
7.Ορόσημα του 20ου αιώνα μέσα από  ψι(η)λά γράμματα.DIMITRIOS ASLANOGLOU
8.Ποίημα του… ποδαριού! des tzav
9.Fanζειν Christina Andromeda
10.Ο Ταχυδρόμος… Κλαυδία, 2η συμμετοχή
11. Ο χημικός Άρης Άλμπης
12.Βαβέλ, Πέτρος Κ.
13.Αλέξανδρε,πες αλεύρι, Η κυρία με τον μπερέ σε γυρεύει! xristin
14."Η Αριστέα στο Μαξίμου" Maria Kanellaki
15.Οι ευσεβείς πόθοι ενός blogger. Η blogger της διπλανής πόρτας, 2η συμμετοχή
16.Τέσσερις μπλογκερς – τέσσερις σταθμοί σιχτίρ time Γλαύκη
17.Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει Μαζεστίξ 2η συμμετοχή
18."Τελεία και παύλα, Απόστολε είσαι..." Mia Petra
19.Οι πεινασμένοι και τσιγκούνηδες 'φίλοι' μου! Eleana-My Home My Memories
20.Ο νεράιδος Τάσος Κ.

Στην πρώτη δεκάδα βρέθηκαν:

Μαρία Καννελάκη , 38 βαθμούς
Πέτρος και Μαζεστίξ (συμμετοχή αρ. 6) από 27 βαθμούς ο καθένας
Άρης Άλμπης και xristin από 26 βαθμούς ο καθένας
Κλαυδία (συμμετοχή αρ. 5) βαθμοί 22
Μαζεστίξ, (συμμετοχή αρ.17) 21 βαθμοί
 Η blogger της διπλανής πόρτας,(συμμετοχή αρ. 1) 20 βαθμοί
Κλαυδία, (συμμετοχή αρ. 10) βαθμοί 19
Φλωρα, βαθμοί 17
________________________________________

Οι 39 φίλοι που διάβασαν και ψήφισαν ,
με τη σειρά που ψήφισαν καταγράφηκαν πλην της νικήτριας
1) Έλενα 2)Κική 3)Δημ. Ασλάνογλου 4)Χριστίνα Ανδρομέδα  5)Μαρία-Έλενα 6)Φλώρα 7)Λάουρα 8)Σοφία ΜΒ 9)xristin 10)Χριστίνα (Butterfly) 11)Σοφία Θεοδοσιάδη 12)Γλαύκη 13)Αθηνά 14)Ινώ 15)Giwta Ar 16)Μαρίνα 17)Τάσος 18)Ελένη  -) Μαρία Κανελλάκη 19)Νάσια 20)Μαζεστίξ 21) Ρούλα the cat 22)Άρης Άλμπης 23) Πέτρα 24)Κατερίνα Βερίγκα 25) Κλαυδία 26)Πέτρος 27)Μαριάννα 28)Αριάδνη 29)Ειρήνη 30)Nastenka 31)Ελ. Φλογερά 32)Ελεάνα 33)Hengeo 34)Νίκη  35)Γεωργία  36)Μαριλένα 37)Ρούλα (Σμαραγδένια) 38)Δέσποινα
Με το random.org. και ώρα 8,30 το βράδυ έκανα την κλήρωση




(έμαθα επιτέλους να κάνω print screen κλπ κλπ)

Στο 2 βρίσκεται η Κική από το ΕΚΦΡΑΣΟΥ!
Καλότυχη να είσαι πάντα Κική μου!

Σαββατοκύριακο θα φτιάξω τα δώρα των νικητριών.
Μέσα στη βδομάδα θα έχω και τη σχετική ανάρτηση.
Κική μου θα επικοινωνήσουμε για τα στοιχεία σου!
Ώρα να φακελωθείς κι εσύ πουλάκι μου ☺

Σας ευχαριστώ πολύ που για άλλη μία φορά ήσασταν εδώ και 
στηρίξατε έναν ακόμα διαγωνισμό!
Χωρίς τη συμμετοχή σας δεν θα υπήρχε τίποτα

Μην χάσετε αύριο κι άλλους "Χορούς και Πανηγύρια"
Αφορμή ξέρετε ψάχνω.... ☺

Καλή σας μέρα
@ριστέα

ΥΓ: Κι αν αυτή τη φορά δεν έκανα κανένα λάθος να μου απονείμετε
βραβείο, ναι;
______________________________________________
Ας απολαύσουμε τη νικητήρια ιστορία ξανά

14."Η Αριστέα στο Μαξίμου"

Αγαπητή Άϊρις,

Με λένε Αντώνη Βενιζέλο και είμαι φανατικός αναγνώστης σου. Δεν σου έχω σχολιάσει ως τώρα λόγω έλλειψης χρόνου, αφού το επάγγελμά μου απαιτεί πολλές υπερωρίες και εξουθενωτικά ωράρια. Είμαι αρχι-μεσάζοντας μιας γερμανικής αλυσίδας που εμπορεύεται χώρες. Τις παίρνουμε όσο-όσο, τις ντεκουπάρουμε και τις πουλάμε ξανά στα διεθνή πρατήρια σαν καινούργιες. Δεν πετάμε τίποτα! Ακόμα και κάτι παλιά κούτσουρα που είχαμε στην πυλωτή για προσάναμμα, τα πέρασα μια στρώση πάουερ-ρέιτζερ και τα έκανα υπουργούς. Απίστευτος δεν είμαι;

Προχτές το βράδυ σε είδα στον ύπνο μου. Συνήθως βλέπω τον Θεό, αλλά προχτές είδα εσένα. Παντρευτήκαμε που λες και την πρώτη νύχτα του γάμου μας με πήρες στο κυνήγι μ’ ένα ξύλο κοπής, ντεκουπαρισμένο με shabby chic, γιατί πριν ξαπλώσουμε στη νυφική παστάδα, σε ρώτησα αν έχεις πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ. Έγινε της… φωτοσκίασης στην κρεβατοκάμαρα. Αφού μου έκανες το κεφάλι κρακελέ, με έβαλες να γράψω εκατό φορές με στένσιλ πάνω σε μια χαρτοπετσέτα: “Δεν θα ξανακόψω τις συντάξεις των ασφαλισμένων”. Με πήρε το ξημέρωμα να γράφω… Κι ύστερα ξύπνησα. Ωστόσο, μου άνοιξε την όρεξη το όνειρο και τηλεφώνησα στον Γκίκα και του είπα να μου στείλει μια μερίδα κοψίδια από συνταξιούχους. Απίστευτος δεν είμαι;

Χτες επικοινώνησε μαζί μου ο Θεός. Του είπα πως θέλω να ξεκινήσω εργασίες αναπαλαίωσης της Πολιτικής Άνοιξης, γιατί με τη Νέα Δημοκρατία δεν είδα χαΐρι και προκοπή. Μου σύστησε να καλέσω στο Μαξίμου έναν ειδικό στις πατίνες και στα ντεκουπάζ γιατί εμένα –λέει- δεν πιάνουν τα χέρια μου. Απίστευτος δεν είναι; “Τα δικά μου χέρια δεν πιάνουν;” του λέω. Που με το σούπερ-ντούπερ σφουγγαράκι μου (ελαφρώς νωπό), πέρασα με μαύρο ακρυλικό ολάκερη τη χώρα; Και τι ήταν για μένα; “A piece of cake” του είπα και τον τάπωσα. Πριν κλείσει το τηλέφωνο, μου είπε ότι θα μου στείλει μια “Μπλούζα-Ελικόπτερο”, γιατί θα τη χρειαστώ σύντομα. Τι αναιδής! Θα πω στον Γκίκα να του κόψει κανένα φόρο “Θεϊκής Περιουσίας”, για να μάθει να μου αντιμιλάει. Απίστευτος δεν είμαι;

Αγαπητή Άϊρις, καλού-κακού δεν έρχεσαι προς το Μαξίμου; Όχι ότι φοβάμαι τον Θεό, αλλά τον τελευταίο καιρό έχω κάτι διάρροιες και διαρροές στο σπίτι. Μου ξεφεύγουν αέρια, βουλευτές κι ένα παλιόπαιδο, ο Αλέξης, μου πετάει συνεχώς σπόντες πως αλλάζω τα φώτα στη χώρα και πως στο τέλος θα μείνω μπουκάλα. Κι επειδή θαυμάζω απεριόριστα (εκτός από μένα) κι εσένα, ήθελα να σε παρακαλέσω να βάλεις ένα χεράκι να διακοσμήσουμε τη μπουκάλα μου και να την κάνουμε καινούργια. Να της κολλήσουμε με ατλακόλ βουλευτές και ψηφοφόρους, να βάλουμε δαντελίτσες και τσαχπινιές, να κοτσάρουμε και τίποτα χαρτοπετσέτες με παροχές στις τρύπες των ταμείων, τάχαμου πως δεν είναι πτώχευση, αλλά πτύχωση του υφάσματος. Πως δεν φταίει –και καλά- που τα έκανα κ@@ο με τα πινέλα, αλλά πως ευθύνεται η φωτοσκίαση… Τι λες; Σ’ αφήνω να το σκεφτείς, δεν σε πιέζω. Αλλά ως την ερχόμενη Τρίτη το αργότερο, να είσαι εδώ. Θα σε περιμένω στο σπίτι μου, θα το βρεις εύκολα. Άμα ρωτήσεις πού συχνάζουν κάτι τεμπελχανάδες που ολημερίς ξύνονται και λύνουν σταυρόλεξα στα έδρανα, θα στο δείξουν. Πάρε τελάρα, πινέλα, τζελ, ρελιέφ, δαχτυλοπατίνες, ξύλα, σανίδια, δίσκους, τενεκέδες (τέτοιους, έχω πολλούς στο μαγαζί) και… το τσιμπιδάκι σου μην ξεχάσεις.
Πρώτα ο Θεός, θα την κάνουμε τη χώρα Αntonis Company @ ΣΙΑ. Η ΣΙΑ θα είσαι εσύ. Εγώ θα είμαι ο Αντώνης. Πανέξυπνος δεν είμαι;

Φιλάκια πολλά και σε περιμένω στο εργαστήριό μου.
Αντώνης

Υ.Γ. Έχω κι ελικόπτερο. Άμα θες, πάμε μια βόλτα...

Α!  Και μην ξεχάσετε να περάσετε από το μπλογκ της
σήμερα!
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!
Έχει πλούσιο φωτογραφικό ρεπορτάζ!

84 σχόλια:

  1. Mπράβο'' Αριστέα μου''!!!!!!!!!!!!!
    Όλοι κερδίσαμε...........Εμείς οι αναγνώστες κερδίσαμε τις λέξεις,το όνομά σου ''γράφει'' γράφει καλά και το αξίζει πίστεψέ με,( έχουν δει πολλά τα μάτια μου) ΄κι ο νικητης κέρδισε τη χαρά να συνεχίσει.
    Συνέχισε τις ωραίες ιδέες σου!!!!!
    Εγώ φεύγοντας από την κλήρωση θα'' κλέψω'' τα παπουτσάκια της ανάρτησής σου να τα βάλω κάτω από το μαξιλάρι μου την παραμονη της Πρωτοχρονιάς ( παλιό απωθημένο) .χα χαχα!!!!!!!!

    καλημέρα κορίτσι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ με το σχόλιο σου Σοφία μου! Στόχος μου είναι να περνάμε όλοι καλά!
      Όσο μπορώ θα συνεχίζω....
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Καταλαβαίνω την χαρά σου
    ήταν όλα υπέροχα!!!
    Συγχαρητήρια στην νικήτρια
    και σε όσους συμμετείχαν!!

    Φιλάκια πολλά σε όλο το tim ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ελένη μου!
      Να'σαι καλά. Είσαι πάντα εδώ και στηρίζεις όλους τους διαγωνισμούς!
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  3. Ααα πολύ αποκαλυπτικές οι αποκαλύψεις! χιχιχι και ευχάριστες! Ναι μπορώ να πω πως οι συμμετοχές είχαν όντως το στίγμα των δημιουργών! Την επόμενη φορά Αριστάκι να μας βάλλεις να σατυρίσουμε συγκεκριμένο θέμα! Πολύ μου άρεσε που ο γάτος ήταν δημιουργήμα ανδρών, είναι ωραίο οι άνδρες να κατεγγέλλουν τον φαλοκρατισμό μπράβο στους φίλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι κι εγώ μαζί σου Χριστινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια κούκλα μου♥

      Διαγραφή
  4. Ειμαι πολλη χαρουμενη!
    Γιουπιιιιιιιιι! χιχιιχιχιχι

    Σημερα Αριστεα μου με εκανες να νοιωσω τυχερη και ειχα καιρο να νοιωσω ετσι!
    Χαρηκα τοσο πολυ! Ειμαι τυχερη οχι γιατι κληρωθηκα αλλα γιατι θα εχω κατι δικο σου! Αυτο ειναι η τυχη μου! :)

    Συγχαρητηρια σε ολους τους συμμετεχοντες! Συγχαρητηρια στην νικητρια της καρδιας μας και μπραβο σε σενα για την αρτια διοργανωση - φιλοξενια!

    Ομορφη μερα σε ολους!
    Ευχαριστω πολυ πολυ!

    Φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να αυτές σας οι χαρές με κάνουν να συνεχίζω να δημιουργώ και να χαρίζω! Με την καρδιά μου!
      Κικίτσα μου...πάντα καλότυχη να είσαι !
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  5. Θερμά συγχαρητήρια στον Αντώνη λοιπόν! Τι; Δεν κέρδισε ο Αντώνης; Ώρε και πως θα του το πούμε τώρα ότι το Κανελλάκη έγινε Αντώνης στη θέση του Αντώνη, που, άμα ήταν και πραγματικότητα αυτό, σαφώς και θα ήταν όλα καλύτερα σε αυτή τη χώρα! Τα συγχαρητήρια μου και σε Πέτρο+Μαζεστίξ και τούμπαλιν! Όταν τους αντάμωνα διαδικτυακά πριν από 4 περίπου χρόνια, ήξερα από τότε για τι ταλέντα μιλούσαμε! ;) Ευχαριστώ πάρα πολύ και όσους με ψήφισαν (ε, εδώ που τα λέμε δεν είναι και τόσοι πολλοί! αχαχαχα!) Και δε με νοιάζει για μένα, αλλά γι' αυτόν τον φουκαριάρη τον Απόστολο... Άντε τώρα να του πω ότι τα πρώτα γκάλοπ τον μαυρίσανε!!! Αχαχαχα! Φιλιά και καλημέρες σε όλους και πρωτίστως στην οικοδέσποινα...του Μαξίμου :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Έλιωσα Πετρούλα μου, έλιωσα...
      Σε ευχαριστώ για κάποτε εσύ μου σύστησες τον Μαζ! Και νομίζω ότι από σένα γνωριστήκαμε με τον Πέτρο! Ευτυχείς συγκυρίες!
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ και στηρίζεις όλους τους διαγωνισμούς μου!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  6. Κανελλάκη ακόμα και εδώ τα σαρώνεις όλα;; Τι θα γίνει με σενα, άσε και κανέναν άλλον δημιουργό χαχαχα!!
    Συγχαρητήρια σε όλους!! Η ώρα της αποκάλυψης είναι η αγαπημένη μου γιατί καμιά φορά πετυχαίνω στη βαθμολογία ανθρώπους που εκτιμώ και δεν φανταζόμουν ότι θα το έχουν γράψει εκείνοι :)
    Μπράβο σου Αριστέα σ'ευχαριστούμε! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στοίχημα για μένα είναι να γράψουμε καλύτερα κάποια στιγμή! Το κατάφερα κάποτε :))) αχαχαχα! Άρα δεν είναι άντα ανίκητη. Είναι όμως πάντα υ π έ ρ ο χ η!!!!
      Κατερινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν... με την αποχή μου έχασα επεισόδια... Συγχαρητήρια παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα Σοφία μου...έχασες, αλλά μπορείς πάντα να διαβάσεις και να γελάσεις!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  8. Μπραβο! Πολυ ωραια ολα και συγχαρητηρια στο Μαρακι την Κικιτσα και σε εσενα φυσικα! Σε ευχαριστω για ολο τον κοπο και ολη την αγαπη και την αναπαυλα γελιου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστίνα μου για όλα!
      τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  9. μπράβο .... το τελευτάιο κείμενο του φίλου φοβερό !!! έχω πεθάνει . καλημέρα @ριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι;;; Συγκατοίκηση με τον Πέτρο;;; Απαπα! Εγώ δεν τον θέλω!
    (κύρε Πέτρε, κύριε Πέτρε, για δες τί ψήφισες! Έτσι για να σκάσεις απ'το κακό σου! χοχο)

    Όσο για την Κανελλάκη, τα λόγια είναι περιττά!
    Θα σπάσω το... ευαίσθητο προσωπικο δεδομένο και θα γράψω εδώ αυτό που είπα κατ' ιδίαν στην Αριστέα, όταν της έστειλα τη δική μου συμμετοχή:
    "Είμαι περίεργος να δω τί θα σκαρφιστεί πάλι αυτή η Κανελλάκη, για να με... φάει! χεχε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος σου είπε ότι γουστάρω εγώ συγκατοίκηση; Μάζεψέ τα και φύγε πριν αμολήσω το πιτ μπουλ και σε κάνει τεύχη (του Αστερίξ).
      Το ότι σε ψήφισα σημαίνει ότι διαθέτω χιούμορ. Εσύ πάλι…
      Να το κοιτάξεις ε! Και εγώ στους καλύτερους γιατρούς θα σε πάω.

      Αριστέα, παρακαλώ να σβήσεις το σχόλιο του ακατανόμαστου ή έστω να βάλεις το δικό μου από πάνω. Εμ συγκατοίκηση εμ από κάτω!!!
      Πάει πολύ.
      (προτιμώ να το σβήσεις)

      Διαγραφή
    2. Όταν μιλάω εγώ για κοκόρια !!!!

      έλιωσα λέμε ♥

      Διαγραφή
    3. Αναρωτιέμαι ακόμα και σήμερα αν διάβασε ο Μαζ το σχόλιο του Πέτρου κι αν γελάνε τα μουστάκια του!

      Πέτρε μας πώς να σε βάλω από πάνω ;
      Έτσι κι αλλιώς είστε και οι δύο ισάξιοι... το είπαν καθαρά τα αποτελέσματα;! αχαχαχαχα!
      Αν μπορείτε αλλάξτε τα την επόμενη φορά!

      Να η επόμενη πρόκληση ☺

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλους άλλη μια φορά για την τόλμη τους και τις προσπάθειές τους να μας κάνουν από το να χαμογελάσουμε μέχρι να ξεκαρδιστούμε στα γέλια! Είναι ψυχοθεραπευτικό τελεία και παύλα!!! Το γέλιο δεν θα μας το πάρει κανείς και δεν πρέπει να το επιτρέψουμε σε κανένα γελοίο υποκείμενο!!!
    Κάποια κείμενα ήταν πραγματική έκπληξη και άλλα είχαν το στίγμα του τρόπου σκέψης και γραφής του δημιουργού, όπου μετά από τόσο καιρό νομίζω μπορούμε να τα διακρίνουμε σε αρκετούς!

    Μπράβο, στο Καννελάκι μας, που επανειλημμένα σαρώνει στους διαγωνισμούς με το σπαθί της (την πένα της)!!! Σου βγάζω το καπέλο, Μαρία μου!!! Και πώς τυχαίνει και επιλέγω τις δημιουργίες σου σχεδόν πάντα;;; Τυχαίο; Δεν νομίζω! Μου αρέσει πολύ η χιουμοριστική σου πλευρά και με εκφράζει σχεδόν απόλυτα!!! Μπράβο, και στην μούσα σου, το Αριστάκι το μαγνητικό!!! Εμπνέει η άτιμη!!!

    Μπράβο, στο δίδυμο της συμφοράς, αλλά πολύ αγαπημένο!!! Μαζεστίξ και Πέτρος, Πέτρος και Μαζεστίξ!!! Αμ, καλά σας τα έλεγα από την αρχή ότι είστε οι δύο όψεις του ίδιου δυνατού νομίσματος, όπου η κάθε όψη έχει τη δική της χάρη,… γι’ αυτό μην τρώγεστε άδικα! Θα σας ρίχνουμε «κορώνα ή γράμματα», για να είστε ευχαριστημένοι και οι δυό, χεχε!!! (Βέβαια, η «κόντρα» είναι το αλατοπίπερο, αλλά μην το πείτε σε κανέναν.)
    Πέτρο, μου ξέφυγες, ενώ μου άρεσε πολύ η «Βαβέλ» σου! Από τις λίγες φορές που άλλαζα γνώμη συνεχώς και σκεφτόμουν να μην ψηφίσω τίποτα, διότι μου άρεσαν όλα! Το καθένα είχε κάτι να δώσει με τον τρόπο του! Δεν με νοιάζει όμως, γιατί για μένα έχεις πάρει ήδη το βραβείο τού χιούμορ από την καθημερινή σου κατάθεση!!! Είσαι μεγάλος ψυχοθεραπευτής!!!
    Αρχηγέ, Μαζεστίξ, αυτή τη φορά έκανες την υπέρβαση εαυτού και την έκπληξη με το «Παιζικό»!!! Ενώ γέλασα πολύ και προβληματίστηκα, μόνο δικό σου δεν το φανταζόμουν!!! Μας δείχνεις κι άλλες πλευρές επίσης έξυπνες!!! Τη δεύτερη συμμετοχή σου, «Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει» την επέλεξα, γιατί ήταν σκληρή μεν αλλά εύστοχη και καυστική δε και μια υποψία ότι θα είναι δικό σου την είχα μετά το κλείσιμο με τους μπάτσους, χεχε!!! Τόσα είπαμε πια για δαύτους αυτές τις μέρες…

    Μπράβο, στην υπόλοιπη παρέα και σε όσους δεν μπόρεσα να επιλέξω με ψηφαλάκια!!!

    Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν, μια και το ποίημα προς τους διαδικτυακούς φίλους (Νο 16) γράφτηκε για τον χαβαλέ στην παρέα κι όχι για τον διαγωνισμό απαραίτητα, αλλά κυρίως ορμώμενη από την εκτίμηση που τρέφω γι’ αυτούς. Είναι οι πρώτοι που γνώρισα με την είσοδό μου στον κόσμο του διαδικτύου και παραμένουν οι καθημερινοί σταθμοί μου για το σιχτίρ time! Έχει κλείσει ήδη ενάμισης χρόνος. Τους ευχαριστώ για τις χαρές που μου έχουν δώσει!

    Υ. Γ.
    Μπουκλωτό Αριστόπουλο, συγνώμη για το σεντόνιασμα, αλλά βρίσκω ευκαιρία ένεκα ελλείψεως προσωπικού χώρου!
    Τα σαπούνια της προηγούμενης ανάρτησης θέλω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Γλαύκη, γράψε και τίποτα! Αχαχαχα! :))

      Διαγραφή
    2. Γιατί μωλέ, κάτι ψιλά έγλαψα... χεχεχε!!!!
      Άντε, φτάνει τώλα, γιατί έχω και διόλθωμα λέμε!!!
      Έφυγα...

      Διαγραφή
    3. Είμαι στο σχόλασμα...Ελπίζω να μην μείνω στη μέση!

      Συγχαρητήρια Γλαύκη μου που μπορείς και ...λακωνίζεις! αχαχαχαχαχα☺
      Λάτρεψα το σχόλιο σου...λατρεύω τα σεντόνια !
      Το μπουκλωτό Αριστόπουλο σε ευχαριστεί θερμά για την αγάπη σου, για τη στήριξη σου ...για τη χαρά σου ...για όλα!

      Να'σαι καλά μάτια μου !
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Αριστέα που κέρδισες στον διαγωνισμό σου!
    Τι;; Δεν κέρδισες εσύ;;
    Αφου Αριστέα λέει το κέιμενο που κέρδισε!!
    Χαχαχαχαχαχαχα!!!
    Συγχαρητήρια στην Μαρία εντάξει φοβερό ακόμα γελάω!!
    Χίλια μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν, εγώ προσωπικά παιδεύτηκα να ψηφίσω.
    Μπράβο σε όλους και μπράβο και σε σένα Αριστακι για άλλη μια φορά για την τέλεια οργάνωση.
    Κικούλα συγχαρητήρια για το δώρο σου είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείς πολύ.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα☺ Ελενάκι μου ...έλιωσα στο γέλιο!
      Σε ευχαριστώ...δεκτά τα συγχαρητήρια! Τώρα ετοιμάζομαι να πάω στου Μαξίμου!

      Χαίρομαι κι εγώ μαζί σου !
      Να'σαι καλά αγάπη μου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στη νικήτρια που ήταν πρώτη με διαφορά και συγχαρητήρια και στους άλλους νικητές που κονταροχτυπήθηκαν! Τα συγχαρητήρια μου και στην πρωταγωνίστρια της νικήτριας που δε μπορεί παρά να προκαλεί το θαυμασμό σε πολιτικούς και μη χώρους!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα μου κυρίως που είσαι εδώ και στηρίζεις τους διαγωνισμούς του μπλογκ παρα' όλο που τρέχεις!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στην νικήτρια για την όμορφη ιστορία της και στην τυχερή Κική μας.
    Συγχαρητήρια επίσης και σε εσένα Αριστέα μου για την υπέροχη φιλοξενία σου και το όμορφο δρώμενο σου που στις εποχές που ζούμε χάρισε απλόχερα γέλιο.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλησπερίζω και περιμένω με αγωνία τα επόμενα.
    Σμουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρινάκι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  15. Μπράβο, μπράβο σε όλους! Βρίσκομαι στο σκοτάδι γιατί δεν κατάφερα ούτε να διαβάσω τις συμμετοχές αλλά είμαι σίγουρη πως πήγε τέλεια και έχω κρατήσει τα μαιλ για να τα δω με την ησυχία μου :-)
    Συγχαρητήρια σε όλους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ελπίζω να τις διαβάσεις και να περάσεις όμορφα Κατερινάκι μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  16. Μπράβο σε όλους!! Δυστυχώς, ενώ πέρασα για μια πρώτη ανάγνωση, δεν κατάφερα να έρθω ξανά να ψηφίσω... Τα κείμενα ήταν ένα κι ένα, συγχαρητήρια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τουλάχιστον διασκέδασες Έλλη μου.
      Ήταν όντως πολύ καλές όλες οι συμμετοχές!
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  17. Πολλά – πολλά συγχαρητήρια σε όλους !!!....
    Έλα μου που τελικά δεν μου βγαίνει να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης ούτε για πλάκα σε αυτούς που μας κυβερνάνε. Πόσο μάλλον να συναινέσω να τους δοθεί βοήθεια για περαιτέρω διακυβέρνηση !!!
    Οπότε Μαρία , τα συγχαρητήρια όλα και μόνο σε σένα, τίμια ειλικρινά και ξεκάθαρα. Έτσι το είχα σκεφτεί και όταν το διάβασα, γέλασα, και έβλεπα ότι διαπρέπει. (Το μόνο που θα μπορούσε να διαφοροποιήσει την θέση μου ήταν αν στο τέλος εκκαλείτο η Αριστέα να παραλάβει την εξουσία και να ξεμπλέξουμε από τους σημερινούς ένοικους του Μαξίμου) !!!......

    Πριν δύο χρόνια ήμουν υπεύθυνος σε μια ημερίδα Αρχαιολογικού αντικειμένου. Τότε είχαν έρθει πάρα πολλοί Αρχαιολόγοι και από μακρινά μέρη. Στο τέλος της ημέρας δύο με ευχαρίστησαν ιδιαίτερα γιατί τους δόθηκε η ευκαιρία να κάνουν «Ανακοινώσεις»! Δηλαδή δημοσιοποίησαν μελέτες τους. Έτσι μου είπαν ότι γίνεται.
    Ξεκίνησα να γράψω μία παράφραση του νέραιδου με πρωταγωνιστές τον Βενιζέλο και την Εξουσία. Ενώ είχα προχωρήσει συνειδητοποίησα ότι θα αναφερόμουν σε ένα μάλλον «λαογραφικό» στοιχείο που όμως δεν είναι καταγεγραμμένο. Τα άλλαξα όλα και την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή, ώρα 7.58 μ. μ. ολοκλήρωσα και έδωσα στην Αριστέα την «Ανακοίνωση»! Την επόμενη ημέρα διαπίστωσα ότι δεν χρειαζόταν καν ο πρόλογος. Είμαι χαρούμενος που κατοχύρωσα την ιστορία του νέραιδου ( - ο τονισμός στο έψιλον).
    Το κείμενο ήδη το υποσχέθηκα να το δώσω σε ένα δάσκαλο, λαογράφο, μόλις τελειώσει το «Συμπόσιο πρωτότυπης Ιστορίας» όπως του είπα....
    Ο νέραιδος ήταν από το Βαλτέτσι (διάσημος όπως είναι, διεκδικείται η καταγωγή του και από την ευρύτερη περιοχή), και κόρη ή εγγονή του ήταν η Δήμητρα η νεραϊδοπούλα όπως την έλεγαν, που μετανάστευσε στην Αμερική και απέκτησε τα προκατοχικά χρόνια δύο κόρες την Κωνσταντίνα και την Ελένη (νεραιδόσογο και αυτές). Υπάρχουν αρκετές πηγές μέχρι και το 1965....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Τάσο αν παραλάμβαινα την εξουσία να διέπρεπα;
      Μπα ...το πολύ πολύ να άλλαζα διακόσμηση στου Μαξίμου! Καλά τα έγραψε η Μαρία μας λοιπόν :))) αχαχαχχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ και στηρίζεις τους διαγωνισμούς του μπλογκ ...συμμετέχοντας ενεργά!
      Να'σαι καλά και να συνεχίσεις να γράφεις!
      Καλά να περνάς! :)))

      Διαγραφή
  18. Μπράβο στην νικήτρια!! Άντε και πρωθυπουργός!!! ;) Θυμάσαι την γυναίκα του Σαρτζετάκη που όταν πήγε στο προεδρικό μέγαρο για πρώτη φορά άλλαζε κουρτίνες??? χαχαχαχα εε εσυ θα ντεκουπάρεις του Μαξίμου!!! χαχαχαχα
    Ήταν όλα πολύ όμορφα και σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να συμμετέχω για πρώτη φορά.. αν και στην αρχή δείλιασα και ντράπηκα.. αλλά μετά είπα, μισή ντροπή δική μου που το έγραψα και μισή δική σας που θα με διαβάσετε!! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μισά από το σχόλιο μου λείπουν... anyway..
      Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν, γέλασα πολύ!!! Μπράβο στην νικήτρια, δε θα μπορούσε να περιγράψει την επικαιρότητα καλύτερα!!! Όχι μόνο την πολιτική... ;) ..τα υπόλοιπα τα διαβάσατε!!

      Διαγραφή
    2. αχαχα Ελεάνα το ίδιο έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο: εγώ θα ντεκουπάριζα αλλάζοντας διακόσμηση ! Καθείς όπως κι όπου μπορεί :)))

      Εγώ σε ευχαριστώ χαρά μου για τη συμμετοχή σου. Ήταν μια όμορφη έκπληξη ! Τελικά είναι πολλοί που έχουν "πάθει" από πεινασμένους φίλους! αχαχαχαχα!
      Εύχομαι καλή συνέχεια και να τολμάς, ναι;
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
    3. Και να σημειώσω εδώ ότι πήγε πολύ καλά βαθμολογικά, για λίγο δεν μπήκε στη δεκάδα, αν και όπως δήλωσες έλειπες χρόνια από την Ελλάδα σε χρόνια σχολικά.
      Ελεάνα μου , μια χαρά τα ελληνικά σου !

      Διαγραφή
  19. Είδες πώς τα φέρνει η άτιμη η ζωή βρε Αριστούλα;
    Από τον ένα Πύργο, στον άλλο πύργο θα βρεθείς!
    Άντε και εις ανώτερα και στον Λευκό Πύργο...συγγνώμη Οίκο ήθελα να πω!!
    Τα σέβη μου και στη νικήτρια! Πάντα τέτοια! Άξιζες, τι να λέμε τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα δεν τον γλιτώνω τον Πύργο η Πυργιώτισσα-πυργοδέσποινα! Τρομάρα μου!
      Ινώ μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  20. Μπράβο και πάλι μπράβο σε όλους.....
    Τα απόλαυσα τα ευχαριστήθηκα και θέλω κι άλλο....
    Οφείλεις να μαζεύεις γέλιο
    και να μας το πλασάρεις...
    για να ξορκίζουμε τα ζόρια.
    Φιλιά πολλά πάμπολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αφάνταστα πασταφλωρίτσα μου που το ευχαριστήθηκες!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  21. Ο αρχιμεσάζων γερμανοτραφής,
    ντεκουπαρισμένος και κρακελατζής,
    κούτσουρα τριγύρω κάποιας πυλωτής,
    στενσιλογραμμένα παλαιάς κοπής,
    συνταξοκοψίδια, Ενφια-λωτές,
    Αλεξομπουκάλες, φωτοσκιαστές.

    Άγνωστες οι λέξεις, πώς να διαβαστεί,
    κόντεψε η γλώσσα να στραμπουλιχτεί,,
    όροι Αριστέας καλλιτεχνικοί,
    ήρθε η Μαρία, πένα φοβερή,
    γελιοθεραπείας κείμενο πυκνό.
    Άξιες βραβείου! μπράβο και στις δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Άρη....σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Διάβασα το ποίημα και στης Μαρίας.... πόσο καλός χειριστής του λόγου.... Υπέροχο το πλέξιμο των λέξεων σου!
      Συγχαρητήρια και για την ιστορία σου που έφθασε ψηλά!
      Να'σαι καλά και πάντα δημιουργικός!
      :)))

      Διαγραφή
  22. Τίποτα δεν πρόλαβα από όλο αυτό, Αριστέα... Αλλά αποθήκευσα όλες τις συμμετοχές για να τις διαβάσω μόλις μπορέσω...
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δεις που θα το ευχαριστηθείς Αλεξάνδρα μου♥
      ήταν όλες οι συμμετοχές υπέροχες!
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  23. Αριστέα, ήθελες δεν ήθελες, πρώτη φίρμα σε έκανε η Μαρία! Άπαιχτη δεν είναι;
    Μαζεστίξ και Πέτρο, Πέτρο και Μαζεστίξ, ο παλιός είναι αλλιώς και ο νέος είναι ωραίος! Τελεία και παύλα, όπως θα έλεγε μια ξανθιά ύπαρξη! (Τι ποιος είναι ο παλιός και ποιος ο νέος; Εγώ δεν ξέρω τίποτα! Κάντε μια κοινή ανάρτηση να σκάσουν οι οχθροί σας και να γελάσει και μας το χειλάκι μας!)
    Γλαύκη με το 11άρι σου, εννοείται πως σε κατάλαβα, αφού έχουμε τα ίδια γούστα βρε! Το κατάλαβες;
    Συγχαρητήρια σε όλους και πάντα τέτοια και καλύτερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαα Έλιωσα Σοφία μου!
      Πρώτη φίρμα δεν λες τίποτα! :))) (Άπαιχτη δε λες τίποτα)
      ψηφίζω ναι στην πρόταση σου: να κάνουν κοινή ανάρτηση! Το φαντάζεσαι;

      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  24. Με μεγάλη καθυστέρηση έρχομαι —λίγο βιαστικά, είναι αλήθεια— να συγχαρώ την νικήτρια στην οποία θα χάριζα και δικούς μου βαθμούς, αν μπορούσα να ψηφίσω περισσότερες από πέντε συμμετοχές... :(

    [Μαρία, ακόμη να περάσω από το Απάγκιο σου!!! :( ]

    Πολλά συγχαρητήρια, βεβαίως, σε όλη την πεντάδα αλλά και σε όσους/ες συμμετείχαν!
    Πολύ απολαυστικά και ευφάνταστα κείμενα και ποιήματα!

    Εύγε και σ' εσένα, Αριστέα μου για την όλη διοργάνωση και φιλοξενία του "Γέλιου"!

    Πολλά φιλιά!!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με καθυστέρηση απαντώ Ρούλα μου, τι να κάνω αφού τρέχω η διάσημη :-ρ Τι συνεντεύξεις , τι φωτογραφίσεις.....και ύστερα ξύπνησα!
      Να περάσεις από το Απάγκιο ...θα βρεις μια υπέροχη ζεστή αγκαλιά εκεί ...έναν άνρωπο-σόμπα την αποκάλεσε κοινός μας γνωστός που τη συνάτησε από κοντά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  25. Σας έχω διαβάσει όλους αλλά θα μου επιτρέψετε να ξεκουραστώ γιατί αύριο μια άλλη βαρβάτη δημοσίευση ακολουθεί!
    Θα απαντήσω σε όλα το ΣΚ !

    Σας ευχαριστώ θερμά γιατί με τα σχόλια σας σήμερα όλη μέρα χαμογελώ ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε μεχρι του Μαξίμου πήγαμε κούκλα μου τι αναβαθημηση.. πιος θα μας τ'ολεγε..χι.χιχ.εεεεεε καλα η Κανελλακι έδρεψε δάφνες.. Αριστακι μου.. τα συγχαρήτήρια μου .. οπως και στην τυχερή μας Κική .. να είσαι καλά και περιμενουμε τα νεοτερα σου.. μας εξαπτεις την περιέργεια βρε..!! τι θα σε κανω μου λες;; χι.χι.
    ααααααα τα σαπουνακια σου μούρλια... οχι που θα τα αφηνες να σε φαγουρίζουν..!!! σιγουρα θα ερθω παλι καθυστεριμενο... εχω δουλεις με φούντες..χι.χιχ. φιλακιααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'΄σαι καλά Ρούλα μου! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Χαίρομαι όταν βλέπω πόσο το διασκεδάζετε!
      (θα κάνεις και εσύ σαπούνια τώρα που σου είπα πώς!)
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  27. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας για την ψήφο εμπιστοσύνης στην Αριστέα μας! Με συγκινήσατε πολύ με τα σχόλιά σας. Ειδικά αυτός ο κύκλος θα μου μείνει αξέχαστος.
    Συγχαρητήρια σ' όλους τους συμμετέχοντες και φυσικά στην Κική μας! Πάντα να είναι τυχερή και να της κληρώνουν τέτοια δώρα!
    Αριστέα περιμένω με αγωνία τα αυριανά σου αποκαλυπτήρια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ..κι εμένα θα μου μείνει αξέχαστος αυτός ο κύκλος!
      Για πολλούς λόγους! Και κυρίως για το φωτογραφικό υλικό με το οποίο έντυσες έπειτα την ιστορία σου!
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ που υπάρχεις ♥

      Διαγραφή
  28. Μπράβο Μαρία, εξωο Αντώνης, μέσα η Αριστέα. Η ανάπτυξη είναι σίγουρη. Μπράβο σε όλους! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. συγχαρητήρια....
    άιρις... ενώνεις τον κόσμο έτσι!!!... μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χαχαχαχαχαχα πολύ καλό το κείμενο....! Μπράβο στην Μαρία...συγχαρητήρια!
    Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα καθόλου να τα διαβάσω....θα προσπαθήσω όμως...φαίνονται όλα πολύ ωραία ;)
    Καλό ξημέρωμα Αριστέα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ωραιοζήλη μου!
      Να τα διαβάσεις αν μπορέσεις...θα γελάσεις πολύ!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  31. Τέτοια θέλω, τέτοια θέλω!! Χαρά και γέλιο!!!
    Συγχαρητήριο σε όλους τους συμμετέχοντες, συγχαρητήρια σε εσένα για την ιδέα και τη διοργάνωση, σας ευχαριστούμε όλους που μας κάνατε να γελάσουμε και μας χαρίσατε τέτοια κείμενα!!!
    Μακάρι να μπορούσα να γράψω κι εγώ τίποτα, αλλά δεν το έχω καθόλου με το χιούμορ, ούτε καν μπορώ να σκεφτώ κάτι αστείο, αλλά δεν πειράζει, ευτυχώς έχω όλους εσάς! :))))))
    Πολλά γλυκά φιλάκια!!!!!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάκι ούτε εγώ θα μπορούσα να γράψω ένα αμιγώς χιουμοριστικό κείμενο και θαυμάζω όσους το μπορούν!
      Σε ευχαριστώ για όλα !
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  32. Συγχαρητήρια στο Μαράκι μας!!! Ηταν πολύ ωραία και γουστόζικη ιστορία!! Και στην τυχερή Κική!!
    Μπράβο σε όλες μα όλες τις συμμετοχές!! Το γέλιο είναι υγεία κι ανάγκη!!
    Μπράβο και σε εσένα Αριστάκι για την φιλοξενία!! Ετοιμάσου τώρα και στο Μαξίμου!!! Αχαχα!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλό σ-κ να χεις!! Ε, και καλή ξεκούραση βεβαίως βεβαίως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοπιμάζομαι Μαρλέν μου...φτιάχνω τις μπούκλες μου κι ετοιμάζω τα πινέλα μου :-D
      Να'σαι καλά αγάπη μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  33. Η αλήθεια είναι ότι κι εμείς κερδίσαμε! Τοσα χαμόγελα πήραμε μέσα από όλα τα γραπτά που διαβάσαμε!
    Τα συγχαρητήριά μου στη νικήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τα θερμά συγχαρητήρια στην άξια Μαρία Κανελλάκη.
    Τελικά αυτό το κορίτσι δεν πιάνεται με τίποτα!
    Μαρία,χαίρομαι που έχω την τιμή να σε γνωρίζω προσωπικά και να απολαμβάνω την παρέα σου όποτε αυτό είναι δυνατό.
    Τα συγχαρητήρια μου σε όλους τους φίλους μπλογκεράδες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Αριστέαςε για λίγο (η πολύ) γέλιο αν και γνωρίζω τις δυσκολίες που έχει η συγγραφή χιουμοριστικού κειμένου.
    Εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια και στην Αριστέα καλή ξεκούραση.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια και σε σένα xristin! Έδωσες μια υπέροχη ιστορία που κέρδισε την αγάπη μας!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  35. Μπράβο σε ολους γιατι ειναι νικητες ο καθενας για τον εαυτό του!!
    Μπράβο και στο Αριστεάκι που έφερε εις περας άλλη μια υπέροχη γιορτή!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν μπόρεσα να συμμετέχω αυτή τη φορά, αλλά δεν τα κατάφερα να ολοκληρώσω και το διάβασμα για να ψηφίσω...ευελπιστώ να βρω χρόνο να απολαύσω τις ιστορίες στο δικό τους χώρο τουλάχιστον...
    Συγχαρητήρια πολλά στη Μαρία για την ιστορία της, αλλά και για την πρωτιά!
    Και φυσικά μπράβο και σε σένα για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Το έχουμε ανάγκη εξάλλου το γέλιο στη ζωή μας!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  37. ειμαι ουφο με σκουφο και διαβασα και ξεχασα να ψηφισω πως θα τολεγες εσυ αχχχχχχ συγχαρητηρια σε ολους αλλα και ο Νεραιδος μεγαλη πετυχεσια !!!!! Κοριτσι περνα μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/11/decoupage.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα δεν είσαι η μόνη τελικά που δεν πρόλαβε!
      Σε ευχαριστώ πολύ Κάτια μου!
      Έρχομαι σε λίγο από κει!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  38. Aριστέα μου πολύ ωραία το έθεσε το θέμα το Κανελάκι και μπορεί να εκτιμήσαμε το καταπληκτικό χιούμορ της και το κορυφαίο ταλέντο της αλλά αν το καλοσκεφτεί κανείς, εσύ στο Μαξίμου σίγουρα θα την έκανες την ανατροπή, πέρα από τις αλλαγές στη διακόσμηση με τα ντεκουπάζ, τις πατίνες και τα κρακελλέ, μάλλον θα έφερνες και μπόλικο καθαρό αέρα να ξεβρωμίσει την ατμόσφαιρα , μαζί με την ευγένεια, την ευθυκρισία και την ευαισθησία σου, που σίγουρα είναι αρετές που εκλείπουνε από το Μαξίμου και καλό θα ήτανε να εγκατασταθούνε μόνιμα εκεί…
    Κατά τα άλλα τις χάρηκα όλες τις συμμετοχές , το ντέρμπυ Μαζ – Πέτρου ανεπανάληπτο , τους ευχαριστώ όλους για το γέλιο και την απόλαυση που μου χαρίσανε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα, για τη ψήφο εμπιστοσύνης για τα καλά σου λόγια, για τις συμμετοχές σου, πάντα αρέσουν :))
      Να'σαι καλά και πάντα εδώ με το αστείρευτο κέφι σου!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  39. Μπράβο στη νικήτρια και σε όλους για τη συμμετοχή!

    Αριστέα ευχαριστώ και πάλι για τη διοργάνωση και το άφθονο γέλιο του οποίους έγινες αφορμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιώργο! Σε ευχαριστώ πολύ που στηρίζεις τους διαγωνισμούς του μπλογκ!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή