Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Στο παραπέντε... κλασική Ελληνίδα μανούλα μου!

time

Με χάσατε, το ξέρω, αλλά όχι χωρίς λόγο ☺!
Ούτε βαρέθηκα το blogging, ούτε παίζει κάτι άσχημο!
Ο λόγος ήταν ιερός!


Ίσα που προλάβαινα να ετοιμάσω κι εγώ τη μικρή μου συνεισφορά,
το Σαββατοκύριακο (πάει η ξεκούραση περίπατο, πάει...)
για το χριστουγεννιάτικο παζάρι που οργανώνεται από και για 
τις γυναικείες φυλακές Θηβών από το xeblogarisma *
 στις 13 &14 Δεκεμβρίου  
στο θέατρο «Χυτήριο» (Ιερά Οδός 44, Γκάζι).


Στρώθηκα λοιπόν και να'μαι!
Επιτέλους...
στο νήμα επάνω και λαχανιασμένη....

Πίνακας με πρόσμιξη υλικών 
όπως ξυλόστοκος και ακρυλικά χρώματα.
Τι κρίμα που είναι μικρό το κάδρο αφού δοκίμαζα για πρώτη φορά τον ...στόκο
ως υλικό και φοβήθηκα να πάω σε μεγαλύτερο μέγεθος.
Τίτλος: Όνειρα στο μπλε!

Χριστουγεννιάτικο λινό σεμέν 
με ντεκουπάζ σε ύφασμα, relief και glitter

Xριστουγεννιάτικο λινό σεμέν 
με ντεκουπάζ σε ύφασμα, relief και glitter.
Την αποστολή μου θα συμπληρώσουν δύο δημιουργίες μου
που έκανα πρόσφατα κι ευτυχώς δεν είχα προλάβει να τις δώσω ☺
Χριστουγεννιάτικο ξύλο κοπής με ντεκουπάζ και παλαίωση (shabby shic)

Ξύλο κοπής με ντεκουπάζ και κρακελέ ενός συστατικού


Δυστυχώς ο χρόνος με κυνηγάει ή τον κυνηγάω και δεν μπορώ 
να τον πιάσω με τίποτα.
Έκανα κι άλλα μέσα στο διήμερο της αναγκαστικής μου απουσίας....
Άλλα τα πρόλαβα, (όπως το δώρο μου για τη Μυστική ανταλλαγή: My Secret Santa 
(όχι τίποτα άλλο, αλλά να προλάβουμε και τα ελληνικά ταχυδρομεία)
άλλα με κοιτάζουν παραπονεμένα!
Προσεχώς... κι αναμείνατε!
Μέχρι και στα σαπούνια .... τους άλλαξα τα φώτα!


Μην ξεχνάτε το διαγωνισμό γέλιου που τρέχει...
Ακόμα δεν διάβασες να γελάσεις;
Θυμίζω ότι αυτή τη φορά έχουμε μια μέρα λιγότερη στη διάθεση μας 
για να ψηφίσουμε!

Το νου σου λοιπόν...έως την Τετάρτη στις 8 το βράδυ!

Καλή σας μέρα
Καλή εβδομάδα!

@ριστέα
________________________________________________________

Xeblogarisma

Το ξεblogάρισμα ξεκίνησε ως μια ομάδα από bloggers  πριν από 7 χρόνια με σκοπό την βοήθεια και την υποστήριξη των παιδιών 0-3 ετών που κρατούνται μαζί με τις φυλακισμένες μητέρες τους στις γυναικείες φυλακές Ελαιώνα Θήβας (πρώην Κορυδαλλού). 
Το πλαίσιο υποστήριξης, μαζί με τα 15 περίπου παιδάκια περιλαμβάνει και τις 90 και πλέον άπορες φυλακισμένες γυναίκες. Οι εθελοντές του ξεblogαρίσματος οργανώνουν αποστολές ειδών πρώτης ανάγκης, διοργανώνουν εκδηλώσεις για την οικονομική υποστήριξη και την κάλυψη των άμεσων αναγκών των παιδιών και των άπορων, υποστηρίζουν εθελοντικές δράσεις μέσα στις φυλακές και υλοποιούν έργα για την καλυτέρευση της ζωής στις φυλακές όπως η δημιουργία της παιδικής χαράς, η αίθουσα εκδηλώσεων κ.ά..  Οι ανάγκες όμως είναι πολλές και χρειάζεται η υποστήριξη όλων .

*Χριστουγεννιάτικο Bazaar από το Xeblogarisma
To ξεblogάρισμα για έβδομη συνεχή χρονιά διοργανώνει το Σαββατοκύριακο 13,14 Δεκεμβρίου το Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ του, για την ενίσχυση των παιδιών έως 3 ετών που ζουν με τις φυλακισμένες μητέρες τους και των άπορων κρατουμένων στις γυναικείες φυλακές Ελεώνα Θήβας. Μαζί μας αυτή τη χρονιά θα είναι και η ομάδα «Επάνοδος» με έργα αποφυλακισμένων καθώς και η ομάδα «Δώσε-Πάρε»
Στο μπαζάρ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο θέατρο «Χυτήριο» (Ιερά Οδός 44, Γκάζι) θα βρείτε εκτός από έργα φυλακισμένων γυναικών, χειροποίητα  χριστουγεννιάτικα στολίδια, , τα «πατροπαράδοτα» τσίπουρα και ρακόμελά μας, σπιτικές μαρμελάδες, γλυκά και κουλουράκια, λικέρ, χειροποίητα σαπούνια και κεραλοιφές, πολλούς τίτλους βιβλίων από δεύτερο χέρι σε τιμές από 0,50 εως 5 ευρώ άλλα μεταχειρισμένα είδη όπως ρούχα και είδη διακόσμησης, κοσμήματα και πολλά άλλα.
Παράλληλες δράσεις θα γίνουν τόσο για τα παιδιά όπως αφήγηση λαϊκών παραμυθιών, θεατρικό παιχνίδι κ.α. καθώς και λαχειοφόρος με πολλά δώρα όπως προσκλήσεις για θεατρικές παραστάσεις.
Όπως σε κάθε μπαζάρ μας θα συλλέγουμε είδη πρώτης ανάγκης για τις φυλακισμένες και τα παιδάκια όπως: πάνες, είδη παιδικής περιποίησης, σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες, σερβιέτες, χαρτί υγείας, απορρυπαντικό για πλύσιμο ρούχων, υγρό καθαρισμού χώρου, σαπούνια, τηλεκάρτες κ.ά.

69 σχόλια:

  1. Αριστέα μου καλημέρα.Πολύ σωστή και χρήσιμη προσπάθεια .
    Δεν είναι που είναι Χριστούγεννα,είναι που ο εφησυχασμένος πολίτης ,
    ''νεκρός'' πολίτης.Η πολιτεία ''βολεμένη'' φτιάχνει ''μιγματα'' στα βιβλία με ανθρώπινο αίμα,κι ύστερα ''συγγνώμη λάθος'',άλλοι ανάβουν λαμπιόνια για ''τσεπωμα''και κάποιοι,προσπαθούν νανάψουν ''λαμπιόνια στις ψυχές.
    Ο καθένας ''εφ ω εταχθη''
    νάσαι καλά κοριτσι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα ζεστά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  2. Μπραβο ρε κοριτσι!!! Ποσο σε χαιρομαι! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ονειρεύομαι πως είμαι η πρώτη που μπαίνω μέσα στο μπαζάρ του "Ξεμπλογκαρίσματος" και αγοράζω αυτό το δεύτερο ξύλο κοπής με κρακελέ!!! Φιλιά και καλημέρες και καλή εβδομάδα κοπελιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ, αν ισχύει αυτό που λες, θέλω οπωσδήποτε να μου το κρατήσεις αυτό το ξύλο κοπής! Οκ;; Περιμένω νεότερα! :))

      Διαγραφή
    2. Και βέβαια ισχύει , πίσω από τον πάγκο θα με βρείς !!!Σημείωσα!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι
    Με συγκίνησαν πολύ σήμερα
    οι κινήσεις αγάπης σου!!
    Αν σε χάνουμε για τέτοιους σκοπούς
    χαλάλι σου....

    φιλάκι και καλή εβδομάδα (πότε θα μας παρουσιάσεις
    τα ντεκουπαρισμένα σαπούνια;;χα χα χα!!) ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιερός ο σκοπός της απουσίας! Μπράβο σου!!! Οι δε δημιουργίες υπέροχες!!! Το ξέρω πως θα ακουστώ λίγο πεζή, αλλά λάτρεψα τις επιφάνειες κοπής. Πραγματικά υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!
      Βοηθάει πολύ η επιφάνεια του ξύλου πολύ ...
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  6. μπράβο σου και πάλι μπράβο σου καλημέρα και καλή εβδομάδα !! να είσαι παντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ούτε να κοιμηθείς δεν πρόλαβες μου φαίνεται για να φτιάξεις τόσα όμορφα πράγματα!!!
    Καλή ξεκούραση μεσοβδομαδιάτικη...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι μου λείπει και ύπνος και ξεκούραση...αλλά δεν πειράζει!
      Φιλάκια πολλά πασταφλωρίτσα μου♥

      Διαγραφή
  8. Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική για να δίνεις, είτε γέλιο είναι αυτό, είτε τροφή για σκέψη, είτε ολόψυχο δόσιμο σε δράσεις σαν αυτή του ξεμπλοκαρίσματος.Ακόμα μια φορά σε θαυμάζω.Αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπραβο! ευχομαι ολος ο κοσμος να σκεφτεται και να πραττει σαν εσενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αριστάκι μου όλα τέλεια!!!
    Ωχχχ με βλέπω να μαλλιοτραβιόμαστε με το πετροκόριτσο για το ξύλο κοπής!
    Ωρε τι έχει να γίνει!
    Μου φαίνεται θα κοιμηθώ απέξω.
    Χαχαχαχαχαχα!!!!
    Πολλά φιλιά και μπράβο σου για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Κατοχυρώθηκε στην Πέτρα Ελενάκι μου! Έβαλε μέσον! αχαχα!
      Φιλάκια και ευχαριστώωωω ♥

      Διαγραφή
    2. E όχι και εκεί μέσον έλεος πια σε αυτή τη χώρα τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή για να πάρουμε ένα ξύλο κοπής της Αριστούλας.
      Α ρε Πέτρα τι να κάνω που σε συμπαθώ!!
      Χαχαχαχα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχχαα Ελενάκι μου έλιωσα!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ που το είδες έτσι !
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  11. Χμ! Άλλος για το ξύλο κοπής;!
    (Καλά κατάλαβες! Μαζί με Πέτρα και Έλενα Λ. κι εγώ!)

    Πολλά μπράβο γι' αυτό το δόσιμο ψυχής, στα γραπτά σου αλλά και στις δημιουργίες σου!
    Ιδιαίτερα σημαντική η προσφορά για μια δράση όπως αυτή που με συνέπεια και αγάπη έχει αναλάβει το ξεblogάρισμα!

    Τα φιλιά και την καλησπέρα μου, πολύτιμη Αριστέα μας! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Αχ έπρεπε τότε να δουλέψω κι άλλα ξύλα κι όχι σεμέν. πού να το φανταστώ η δόλια;
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου !
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  12. Αριστέα μου με συγκίνηση θα παραλάβω και θα στηθώ πίσω από τον πάγκο εγώ και όληηη η ομάδα να πουλήσουμε τα πανέμορφα σου πράγματα αλλά και άλλων φιλενάδων !!
    Το ευχαριστώ είναι τόσο λίγο !!!! Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου συγκίνηση νιώθω με τα λόγια σου!
      Εγώ σε ευχαριστώ γιατί εσύ μας ξεσήκωνες καιρό τώρα...

      Φιλιά καρδιάς♥

      Διαγραφή
  13. Μπράβο ρε Αριστάκι μου! Μας παρακινείς πάντα υπέροχα! Το μισό τσαγανό σου να είχα μόνο!

    :)))) Φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο, έφτιαξες υπέροχα πράγματα! Ο πίνακας εξαιρετικός (βάλε μπρος και για μεγαλύτερο, τώρα που είδες πώς συμπεριφέρεται ο στόκος).
    Ελπίζω να καταφέρω να βρω χρόνο να ψηφίσω για το Γέλιο... μπήκα, διάβασα λίγες από τις συμμετοχές και έχω να διαβάσω και τις υπόλοιπες τώρα).
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , ναι Έλλη μου! Θα προχωρήσω και σε άλλους πίνακες στη συνέχεια!
      Αναρωτιέμαι αν θα προλάβεις.... τώρα που σου απαντώ και 1,5 ώρα πριν την εκπνοή...Για να δούμε!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  15. Αυτές οι ενέργειες Αριστέα μου μόνο χαρά μπορούν να δώσουν... κι ειδικά τέτοιες μέρες που έρχονται!Να 'σαι πάντα γερή και να προσφέρεις με το ίδιο πάθος!!!:-)

    Υ.Γ.:Συγνώμη που θα ρωτήσω, γιατί δεν έχω πολυκαταλάβει(παρότι διάβασα τα ψιλά γράμματα!)... πως γίνεται μια συνδρομή εκτός Αθηνών, όταν κάποιος θέλει ν' αγοράσει ή να συνδράμει γενικά σε είδη χρήσης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο μου συγγνώμη που απαντώ καθυστερημένα...
      Φυσικά και μπορείς να συνδράμεις από απόσταση με ό,τι έχεις ευχαρίστηση ..είτε πατώντας πάνω στο σύνδεσμο που έχω στην ανάρτηση και στέλνοντας ταχυδρομικά τη βοήθεια σου , είτε να μου γράψεις στο μέιλ μου να φέρω σε επαφή με τη Μαρία Νικόλ που παραλαμβάνει δέματα ! :)))
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  16. Αριστέα μου καλησπέρα κορίτσι μου και καλή σου βδομάδα.
    Για μια ακόμα φορά θαυμάζω τις δημιουργίες σου. Ίσως είναι βαρετό να στο επαναλαμβάνω αλλά είναι πράγματι υπέροχες.
    Και όχι μόνο αυτές, αλλά και άλλες παράπλευρες δραστηριότητές σου που δείχνουν άνθρωπο που συμμετέχει στη ζωή πάσει δυνάμει που λένε και οι ναυτικοί......
    Σε ευχαριστούμε κορίτσι μου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχη η συνεισφορά σου Αριστέα μου και εύχομαι να χαρίσει χαμόγελα, γιατί ξέρω πως ότι δημιούργησες το έκανες με αγάπη και μεράκι.
    Εγώ ψήφισα στον διαγωνισμό, έχω την συνείδηση μου καθαρή και θα κοιμηθώ ήσυχη απόψε. Ευτυχώς η "αλλαγή" κράτησε λίγο και δεν προλάβατε να με στερηθείτε.
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρινάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια καρδιάς ♥

      Διαγραφή
  18. Ωωωωω!!♥ καλή επιτυχία να έχουν! Είναι τόσο όμορφα και τα χριστουγεννιάτικα! :))))
    Καλή επιτυχία στο παζάρι λοιπόν! Και καλή συνέχεια σε εσένα! ;-)
    Πολλά φιλάκιαααα! Καλή εβδομάδα Αριστούλααα! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο χαίρομαι που θα δω τις κατασκευές σου στο μπαζάρ! Θα είναι σαν να είσαι κι εσύ εκεί. Ελπίζω να προλάβω κανένα ξύλινο γιατί όπως βλέπω, έχουν ήδη πουληθεί. Μπράβο ρε Αριστάκι μου, έφτιαξες εξαιρετικές δημιουργίες πάλι. Κι ο πίνακας υπέροχος. Όλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για την προσφορά σου, Αριστέα μου!!! Εύχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία και αυτό το μπαζάρ που γίνεται για έναν τόσο καλό σκοπό. Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι όλα να πάνε καλά !
      Να'σαι καλά Μαριάννα μου!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  21. Υπέροχα όλα, κοριτσάκι μου!!! Να ΄σαι καλά, να προσφέρεις! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ! Θα πάω από το πρωί και το ξύλο κοπής θα γίνει παρελθόν, για Πέτρα και Έλενα :)))) Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Το ξύλο καπαρώθηκε, το ένα τουλάχιστον :))
      Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  22. Ένα μεγάλο μπράβο για όλα και για την βοήθεια που προσφέρει η καθεμία!!!! Ο πίνακας καταπληκτικός!!! Δεν πίστευα πως ο στόκος μπορεί να κάτσει πάνω στον καμβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχω μείνει στον πίνακα.....υπέροχος!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.....φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύγε δοτική μου Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όχι μόνο προσφέρεις αγάπη στους ταλαιπωρημένους συμπολίτες μας αλλά και ομορφιές!
    Δώσε και θα λάβεις! Να είσαι σίγουρη γι' αυτό!
    Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνεις!
    Φιλιά, γλυκό κορίτσι!!!

    υ.γ.
    Ανοιχτή πρόσκληση και σε σένα φυσικά για κινηματογραφικό περίπατο! Έλα, αν έχεις χρόνο και διάθεση, στης Πέτρας το δεύτερο μπλογκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χειρονιμίες αγάπης για άλλη μια φορά! <3
    Ερωτεύτηκα το ξύλο κοπής με το στεφάνι!!
    Καλή ξεκούραση να εχεις!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αριστεα μου καλημερα!
    Ειναι ολα υπεροχα!
    Παραμυθενια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα Αριστέα μου!! Μπράβο σου κοπέλα μου για την προσφορά σου!!! Πολύ όμορφα όλα!! Ο πίνακας είνα πολύ ιδιαίτερος!!
    Καλή επιτυχία να χει κι αυτό το bazaar!!! :)))
    Τα σαπουνάκια είναι πανέμορφα!!! Γίνονται απίστευτα και με το κρακελέ!!!
    Φιλούδια πολλά πολλά και μην αφήσεις γωνιά αντεκουπάριστη!!! Χεχεχε!!! ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έκανα τίποτα φοβερό Μαρλέν μου!
      Μακάρι να είχα προνοήσει νωρίτερα, αλλά και πάλι, δεν κάθισα και καθόλου :)
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  29. Τι όμορφα που είναι όλα! Μπράβο Αριστέα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Airis σε ευχαριστούμε από καρδιάς. Από την ομάδα Δώσε Πάρε https://www.facebook.com/groups/1434046463541243/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'στε καλά κυρία Μαρία!
      Μακάρι να πουληθούν όλα!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  31. Απ' ότι βλέπω η παραγωγή στο φουλ! χαρά στο κουράγιο σου. Ελπίζω το μπαζάρ να πάει καλά και να μην περισσέψει τίποτα απ' όσα στείλεις!

    Το σαπούνι στην άλλη σου ανάρτηση, είναι μόνο διακοσμητικό, ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγῳ του ντεκουπάζ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο εύχομαι Σταμάτη :)
      Αμήν θα πω λοιπόν στη ευχή σου!

      Το σαπούνι, δεν χαλάει γιατί χρησιμοποίησα βερνίκι νεφτιού!

      Διαγραφή