Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Τέσσερα χρόνια στο κουρμπέτι της ιντερνιακής παλιοζωής !

bday, birthday, born, celebrate, good, happy, happybirthday, pretty, word, words, year
Τέσσερα χρόνια στο τούτο εδώ το κουρμπέτι!
Ντάνγκα ντούνγκα..... μέτρα τα:
2011, 2012, 2013, 2014.

Μισό ...
τα πυροτεχνήματα !


οκ! Κι αφού βάλαμε και τα απαραίτητα φωτορυθμικά να σου εξηγηθώ...
Κάτσε καλά, βάλε μαξιλαράκι... σε προειδοποιώ, μην μου πεις τίποτα μετά,
με έπιασε ακατάσχετη πολυλογία και μένα μια φορά ☺ !

Όλα αυτά τα γιορτινά σήμερα λοιπόν αγάπη μου γίνονται,
γιατί μια Κυριακή, σαν και σήμερα 28 του μήνα τουτουνού,
του 2010, ακόμα δεν ήξερα τι είναι τα blogs και τι η μπλογκόσφαιρα,
καλά για ντεκουπάζ ούτε συζήτηση- για ξάνοιγμα του μαλλιού θα το περνούσα-
εκείνη λοιπόν την παγωμένη, συννεφιασμένη Κυριακή
που οι περισσότεροι χουζουρεύουν ή ονειρεύονται,
εγώ που λες σφουγγάριζα για να στολίσω Χριστούγεννα στο πυργόσπιτο,
πέταξα ξάφνου τη σφουγγαρίστρα και είπα :
"Α μα πια! Θα τα παρατήσω όλα και θα γίνω βασίλισσα
-όχι λάθος αυτό είναι από αλλού- 
Θα τα παρατήσω όλα και θα γίνω ....διάσημη" μονολόγησα!
Μη μου πεις ότι με πίστεψες;
Σιγά μη πίστευα σε τέτοιες αρλούμπες.
Ποια διασημότητα καλέ μου άνθρωπε;
Εγώ ντρεπόμουν, πολύ μάλιστα...
Στις αρχές να σκεφτείς ούτε φωτό μου είχα, ούτε το όνομα μου είχα 
και έτσι όπως προσπαθούσα να κρυφτώ, 
-όοχι γιατί ήμουν καταζητούμενη, αλλά γιατί αληθινά είχα 
μια φυσική συστολή και πίστευα κιόλας ότι θα γελούσαν μαζί μου
αν με έπαιρναν είδηση γνωστοί και φίλοι-
μπήκε και το princess γιατί το σκέτο airis ήταν κατειλημμένο μου έβγαζε
ο blogger που με μέχρι να τον μάθω ...δεινοπάθησα η γυναίκα,
και μετά όταν με γνωρίσατε δεν ήξερα πώς να το αλλάξω
και τώρα με συνοδεύει πάντα, 
το princess καλέ,
και θα με έχετε περάσει και για ψώνιο τόσα χρόνια,
όχι δηλαδή πως δεν είμαι και πολύ μεγάλο μάλιστα 
αλλά εσείς να πιστεύετε ότι έχω μια φυσική συστολή, ναι;



Και τι λέγαμε;
Α ναι ! Από τον ενθουσιασμό μου λοιπόν για τα τετράχρονα 
(...σαν μνημόσυνο μου κάνει)
αναψακοκκίνησα και παρλάρω ασταμάτητα...Σε προειδοποίησα!
Στην πορεία που λες, μετά από δρόμο μακρύ, άρχισα επιτέλους 
να επικοινωνώ, 
γιατί στις αρχές ήμουν πολύ δύσκολο 
και μονόχνωτο άτομο μανούλα μου 
αλλά και βλαμμένο -ούτε ξανθιά να'μουν...
δεν ήξερα πώς κάνουνε δημόσιες σχέσεις 
και μου πήρε κοντά δυο χρόνια για να γίνω εξωστρεφής, αλλά να που έγινα 
 εξωστρεφής -όχι διάσημη, να εξηγούμαστε-
και φτάσαμε στο σήμερα.... και εσείς τα τραβάτε, 
και να προσέχατε εδώ που τα λέμε!
Εγώ; Τι εγώ; Εγώ γλυκάθηκα και οι συστολές πήγαν περίπατο!
Λίγο ήθελα.... ☺

alone, birthday, cake, comedy, creepy, damn, dark, depressed, funny, gift, haha, hang, happy, happybirthday, humor, laugh, lol, me, mine, no, one, present, rope, sad, sing, singing, song, wish, wow, darkhumor

Στα χρόνια αυτά όμως για να σοβαρευτώ και λίγο επιτέλους, 

πήρα πολλά, 
έδωσα ό,τι μπορούσα κι είχα ευχαρίστηση
γνώρισα κόσμο και κοσμάκη,
συνδέθηκα στενά με ορισμένους, γιατί πώς να το κάνουμε
δεν γίνεται και με όλο τον κόσμο,
το τηλέφωνο μου και η διεύθυνση μου υπάρχουν διασκορπισμένα
από βορρά ως νότο κι από το Ιόνιο έως το Αιγαίο μας,
από Κύπρο μέχρι Γερμανία και Αγγλία 
κι από Αμέρικα έως Αστραλία!
Συνάντησα και κάποιους παρ'όλο που ακόμα δεν ξεκουνήθηκα να πάω Αθήνα
όπου με περιμένουν εκεί αγαπημένες φίλες,
αλλά όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό σηκώνεται το βουνό
απελπισμένο και περπατάει.
Ακυβέρνητος, Νάσια, Διονυσία, Βιβή ...
άτομα που γνώρισα και συνάντησα μέσα από το μπλόκινγκ
και καθόλου δεν απογοητεύτηκα από τη συνάντηση μας στον πραγματικό κόσμο.
Το αντίθετο μάλιστα!

Αγαπώ να ακούω κάποιες φωνές κι ας μην τους έχω συναντήσει 
ποτέ από κοντά!
Κι είναι υπέροχο να προκύπτουν τέτοιες σχέσεις 
και να μην απογοητεύεσαι ρε γαμώτο 
γιατί οι άνθρωποι το έχουμε να απογοητεύουμε 
τους άλλους.

Υπήρξαν βέβαια και για μένα στιγμές δύσκολες.
Στιγμές που είπα θα το κλείσω το ρημάδι.
Στιγμές που ένιωσα ότι είναι δυσβάσταχτο να ανοίγεις την καρδιά σου
και να τη δίνεις βορρά στον οποιοδήποτε,
(έχει και αυτό το τίμημά του)
στιγμές που άλλα γράφεις κι άλλα καταλαβαίνουν,
στιγμές που είχα τις μαύρες μου και που γούσταρα να τις ζήσω
όχι από  μαζοχισμό,
αλλά να ρε γαμώτο, ακόμα και τα άσχημα είναι μέσα στη ζωή! 
Αφήστε τον άλλον στη θλίψη του.
Δεν είναι αγάπη να του λες να μην κλαίει!
Αγάπη είναι να ακούς το κλάμα του!

Αλλά δεν το έκλεισα προφανώς!
Και είμαι εδώ και χαμογελώ!
Και δημιουργώ.
Και δίνω!
Και θα συνεχίζω, για όσο μπορώ και μου κάνει κέφι!
Και θα γελώ.
Και θα έχω και πάλι τις μαύρες μου.
Και θα κλαίω.
Και θα μιλώ και για θάνατο.
Κι ας λέγεται το μπλογκ Η ζωή είναι Ωραία!
Γιατί και ο θάνατος μέρος της ζωής είναι ρε γαμώτο,
φυσιολογικά πράγματα.
Και θα κάνεις υπομονή.
Μέχρι να γελάσω ξανά.

Γιατί η ζωή κύκλους κάνει.
Κι εδώ που είσαι, ήμουν ίσως κάποτε κι εγώ.
Κι αύριο ίσως αλλάξουν οι όροι.
Και τίποτα δεν είναι δεδομένο.....

Μόνο το τώρα!

Και τώρα γιορτάζω!
Τέσσερα χρόνια έκθεσης των πιο προσωπικών μου σκέψεων
της καθημερινότητας μου,
των δημιουργιών μου 
Των χαρών μου και των θλίψεων μου στιγμές.....
Και δεν το μετανιώνω!

Μισό γιατί παρασοβάρεψα.. να συνέρθω
και να μην το ξεχάσω ....
Μια φορά να σας τρατάρω σωστά
birthday, birthday candles, birthdaycake, blue, cake, candles, celebration, chair, green, happy, happybirthday, party, party hat, pastel, pink, queen, sweet, vintage, yellow, birthdayqueen, birthday crown
εδώ έδωσα σημασία στην καρέκλα κρακελέ
cake, cakes, costume, demi, diy, dope, drake, flower, flowers, flu, follow, food, funny, happybirthday, hot, ideas, likes, lol, me, nicki, pll, show, swag, tag, walkingdead, xfactor, youtube, tbh, fordays, cakesfordays
εδώ στο όνομα-ευχή ☺ 
birthday, cake, drunk, happy, pink
α καλά ...όσοι με ξέρουν δεν θέλουν ανάλυση...
birthday cake, drunk, life, okay
και σαν κερασάκι αυτή!

Πόσο χειρότερα μπορεί δηλαδή να γίνουν τα πράγματα;
Αφού άντεξες κι έφθασες ως εδώ μπράβο σου!
Κι εγώ ξέρεις πια....

Θα σε ανταμείψω την Κυριακή!
Αφού λατρεύω τις κληρώσεις λέμε!

Άντε βρε!
Φάτε με κι άλλον ένα χρόνο στη μάπα!
Να δω τι θα καταλάβετε!

Χάπι μπέρθντει Ζωή!

Καλή σας μέρα

όπως λέμε @ριστέα

144 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου ,να γίνεις γριούλα 120 χρ.με εκεινα τα τεραστια γυαλιά και τρέμουλο στο χέρι και εσύ εκει ,να γράφεις εδώ και να κρακελάς όλη την ημέρα!
    Μου άρεσε πολύ αυτη η ανάρτηση και γενικά όταν αυτοσαρκάζεσαι γελάω πολύ ! Να το κανεις συχνότερα μανούλα μου ,που μου βγαίνουν τα μάτια να διαβάζω τους διαγωνισμους διηγηματων ,ποιηματων ,χρονογραφημάτων κ.τ.λ., ούτε οι Ακαδημαϊκοί τέτοιο έργο πια!!!!!!! χαχαχαχα
    Όλα καλά Αριστεα ,αλλά να ξέρεις φεύγω με ένα παράπονο : τι θέλει ο Ακυβέρνητος στην μαρκίζα μπροστά από εμένα;Μια σταρ πάντα πάει 1η ! Ας το παραβλέψω λόγω γιορτής και φαντάζομαι λόγω κεράσματος που θα απολαύσω σύντομα για τα γενέθλια!
    Καλημέραααααααααααα Πριγκιπέσσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν αμήν θα πω για τα 120! Μέσα στο μυαλό μου είσαι Νάσια!
      Έχεις απόλυτο δίκιο για τη μαρκίζα...πώς να εξιλεωθώ;
      Τέλος κι εμένα μου αρέσει να αυτοσαρκάζομαι , πολύ μάλιστα! Το σοβαρό δεν το αντέχω για πολύ! :)))

      Πότε θα βγούμε για το κέρασμα; ☺

      Διαγραφή
  2. ειμαστε ολο ψωνια αλλα με τη καλη εννοια αφου πιστευουμε οτι αυτα που γραφουμε μπορει να αφορουν και αλλους
    και αφορουν απ οτι δειχνει
    λοιπον σου ευχομαι να γραφεις να γραφεις συνεχεια, τρυφερα μοναδικα, να σε διαβαζουμε αφου μας αφορουν και μας αυτα
    και ειναι εγραψα και στη νασια
    ειναι ενας υπεροχος πλανητης αυτος των μπλογκ με ανθρωπους με Α κεφαλαιο που αξιζει να τα εχεις στη ζωη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ξεκίνησα άσωτε δεν περίμενα ότι θα αφορά κανέναν ότι γράφω κι εξακολουθώ να είμαι έτσι τον περισσότερο καιρό! Για μένα είναι το διαδικτυακό μου ημερολόγιο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΓΕΛΙΟ, ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απολαυστικό το κείμενό σου γλυκιά Αριστέα, γεύτηκα και το γλυκάκι σου στο όμορφο-καλλιτεχνικό πιατάκι!
    Στην αρχή νόμισα πως είναι απ΄τα κείμενα "το γέλιο βγήκε από τον παράδεισο", γέλασα, χαλάρωσα... Μετά ...σοβάρεψαν τα πράγματα (ήταν και πολλά :) πήρα μαξιλαράκι), κρατάω αυτό:
    "Κι είναι υπέροχο να προκύπτουν τέτοιες σχέσεις
    και να μην απογοητεύεσαι"
    Εύχομαι να σου προκύπτουν πάντα τέτοιες σχέσεις, καλή διαδικτυακη συνέχεια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σας με τιμάει αφάνταστα κυρία Ιωάννα!
      Σας ευχαριστώ πολύ πολύ :)))
      Την καλημέρα μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Χαρούμενα γενέθλια πυργόσπιτο να χαίρεσαι την Πριγκίπισσα σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ελένη μου!!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά, Αριστέα μου!!!
    Και του χρόνου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπάμαι γιατί έχασα ένα ολόκληρο χρόνο...
    τον πρώτο σου στο κουρμπέτι
    που αν είναι όπως τον περιγράφεις
    με τόση συστολή....
    θα ήταν απολαυστικότατος.
    Όμως αυτά τα 3 χρόνια σε γνώρισα και σ' αγάπησα
    και όταν το ανοίγω το ρημάδι
    είσαι ανάμεσα στα 5 blogs
    που ψάχνω να δω τι κάνουν αυτές οι ψυχές...
    ουσιαστικά, με ενδιαφέρον και αγάπη.
    Φιλιά κορίτσι μου και εύχομαι και στα 40 χρόνια blogging
    να είσαι εδώ, να είμαστε εδώ και να έχουμε πράγματα να μοιραστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω για το σχόλιο σου πασταφλωρίτσα μου;
      Χαίρομαι απίστευτα για τη διαδικτυακή μας συνάντηση κι εύχομαι κι από κοντά μια μέρα :))
      ΣΣε φιλώ γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά στο φιλόξενο διαδικτυακό σου σπίτι, Αριστέα μου! Να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις! Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά, να εκφράζεσαι μέσα από αυτό όπως το επιθυμείς για πολύυυυ ακόμη και να γεμίζει πάντοτε από συζητήσεις και φίλους καλούς.
    Το blogging σημαίνει μοιράζομαι... κι όχι μόνο όσα μου αρέσουν ή φτιάχνω, αλλά και όσα είμαι και σκέφτομαι. Κι εσύ το έχεις καταφέρει με τον καλύτερο τρόπο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια Έλλη μου! Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου ! ♥

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Χρόνια πολλά κι ένα μόνο
    θα πω : Είμαι ευτυχής που σε γνώρισα
    μου έχεις γίνει κάτι σαν απαραίτητη!!!!
    Πάντα επιτυχίες πάντα χαρές και λίγες πίκρες
    κι όλοι εμείς να απολαμβάνουμε την ζεστή σου αγκαλιά!!!

    Σε γλυκοφιλώ αγαπημένη μου πριγκιπέσσα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ...με συγκινείς!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Κι εγώ είμαι ευτυχής για τη διαδικτυακή μας συνάτηση :)))
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά, κοριτσάκι γλυκό!!! Είμαι εδώ, μαζί σου, γιατί μ΄ αρέσεις όπως είσαι!!! Και με τα χαρούμενα, τα δημιουργικά, μα και με την θλίψη και το θανατικό :)))) Όλα είναι μέσα στη ζωή, πράγματι! Και "η ζωή είναι ωραία" αντάμα σου!!! Σε φιλώ γλυκά-γλυκά μεγαλειοτάτη :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ειρήνη μου!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε! :)))
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλααααά!! Πάντα χαρές και δημιουργικότητα!!
    Εμένα να ρωτήσουν πόσο κλειστή ήσουν πριν από 2 χρόνια και δεν θα το πιστεύουν χαχαχα! Ακόμα το θυμάμαι που μου είπες ότι άρχισες να ανοίγεσαι με το Diary of Bliss! { Nα λοιπόν ποιοι ευθυνόμαστε για την φλυαρία τουτηνής! ;) } Συνέχισε έτσι, κάνε ό,τι σε εκφράζει και μη σε νοιάζει ποτέ τι θα πουν οι άλλοι.
    Πολύ μου άρεσε αυτό που είπες "Δεν είναι αγάπη να του λες να μην κλαίει! Αγάπη είναι να ακούς το κλάμα του!" ♥
    Ελπίζω αν ποτέ έρθεις Αθήνα να πάμε για ένα καφέ!
    Σε φιλώ, η πιτσιρίκα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσιρίκα μου , έχεις απόλυτο δίκιο! Ήσουν αυτή που μου έδωσε την πάσα να αυτοαποκαλυφθώ! Το γεγονός ότι υπέγραφες με το όνομά σου , έβγαινες με την (όμορφη) φατσούλα σου και δίνοντας μου την ευκαιρία να γίνω πιο προσωπική πιο εξομολογητική...με ξεκλείδωσες!
      Αθήνα θα έρθω... μπορεί να έχω αργήσει πολύ αλλά όταν έχω κάτι στο νου μου δεν παραιτούμαι ποτέ μέχρι να το ολοκληρώσω!
      Τον καφέ θα τον πιούμε! ☺
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  12. Αντιγραφή...επικόλληση...και ιδού:
    " Άντε, να τα εκατοστήσεις βρε κι εγώ να τα εκατοστήσω μαζί σου επίσης! Βέβαια, όσα χρόνια κι αν περάσουν, εγώ θα είμαι δυο χρόνια μικρότερη σου! Αχαχαχα!"...και φυσικά εννοώ ως blogger, γιατί στη ζωή, είμαι έξι χρόνια μικρότερη σου μπούρδα Καραβάγκο!

    Νοσταλγώ εκείνες τις εποχές που δεν ήξερα να κάνω "αντιγραφή-επικόλληση" κι εσύ μου έστελνες μέηλ για να μου εξηγήσεις! :)) Αχαχαχα! Που 'ναι τα χρόνια, ωραία χρόνια...λαλαλαλα λαλαλαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαδικτυακή μου μαθήτρια ...ξεφτέρι έγινες! όλα τα έμαθες!
      Μικρούλα μου...δεν θα ξεχάσω ποτέ που τον πρώτο χρόνο που έγραφες εδώ από άλλο μπλογκ σε είχα για ...αρσενικό! αχαχαχαχα!
      Μετά από την πρώτη σου συμμετοχή στης Φλώρας το παιχνίδι κατάλαβα πως είσαι γυναίκα...και τι γυναίκα ε;
      Να τα λέμε αυτά!
      Είσαι μια από τις φωνές που έχω αγαπήσει ...Ελπίζω κι από κοντά! ♥
      Μάκια!

      Διαγραφή
  13. χρόνια σου πολλά συνέχισε δυνατά τιμή μου και χαρά μου που σε βρήκα σε γνώριζα σε διαβάζω ..... πολλές ευχές απο καρδιάς και πολλές καλές συνέχειες για άπειρες μέρες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικόλα μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά Αριστούλα μου! Να συνεχίσεις με τόσο κέφι να προσφέρεις και να παραδίδεις μαθήματα σε όλους μας! Αναγνώρισα σε πολλά σημεία τον εαυτό μου, το ότι ήσουν πιο...συνεσταλμένη στην αρχή, που δεν ήθελες να βάλεις το όνομά σου, που δεν καταλάβαινες τον μπλόγκερ... έτσι δεν ήμασταν όλοι μας; Μετά παίρνουμε θάρρος και γνωριζόμαστε και εκφραζόμαστε! Και βρίσκουμε θαυμάσιους ανθρώπους!
    Αισθάνομαι πολύ τυχερή που σε βρήκα γιατί έχεις να δώσεις πολλά σαν άνθρωπος και πάντα μαθαίνω πράγματα από εσένα... κάποιες φορές με βάζεις και σε σκέψεις! ;-)
    Να'σαι καλά με υγεία και να'μαστε καλά κι εμείς να σε βλέπουμε στις οθόνες μας, χαχαχα! ♥
    Φιλάκια πολλάάάαααααα και καλή συνέχεια!!!!♥♥

    (Πάω να δω τα χθεσινά που έχασα, ένεκα του συνεδρίου που έπρεπε να παρευρεθώ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι καρδούλα μου, αν και δεν ανοίγονται όλοι τελικά! Εγώ πάντως δεν έχω μετανιώσει γιατί αυτά που έχω πάρει (τα θετικά) είναι περισσότερα!
      Χαίρομαι κι εγώ που σε γνώρισα καρδούλα μου!
      Ή καλύτερα να πω ...ματάρες μου ♥
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Αριστούλα γλυκιά να τα χιλιάσεις, με πολλά κρακελέ με πολλά shaby chic, με πολλά ποιήματα, με πολύ γέλιο, με πολλές αναζητήσεις , με πολλά χειροποιήματα, με πολλά πολλά πολλά πολλά ακόμα!!!!
    Συνέχισε να μας γεμίζεις την ζωή με αισιοδοξία και πολύ γλύκα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι μόνο Ελενάκι μου! αχαχαχα! Αφού δεν εφησυχάζομαι ποτέ...θέλω να μαθαίνω διαρκώς νέα πράγματα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  16. Ευτυχισμένα γενέθλια! Και χρόνια πολλά και καλά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε, πού είναι το γλυκό;;;
    Φάτε μάτια... τα γλυκά και η κοιλιά περίδρομο!!! Μμμ, ωραία μάς τα έχεις φωτογραφίσει εκεί πάνω!!!
    Μας κάνει το γέλιο και το κλάμα σου, τα έξυπνά σου και οι γκάφες σου, αλλιώς θα πηγαίναμε αλλού!!! Δεν νομίζεις;
    Δεν σκιαχτήκαμε με τις μαυρίλες και τον θάνατο που τα έχεις συντρόφους, μια και στο ίδιο μήκος κύματος πλέουμε κι άλλοι! Όσοι πιστεύουμε στην ζωή κάνουμε συχνή παρέα μαζί τους!
    Α, και άσε τις μετριοφροσύνες, γιατί μια πριγκίπισα δεν μπορεί να μην είναι διάσημη όταν έχει φτάσει η χάρη της μέχρι του Μαξίμου!!!!!!!!
    Χρόνια πολλά, δημιουργικά κι αγαπημένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λες Γλαύκη μου τι καλά που επιτέλους σας έβγαλα και γλυκό έστω και διαδικτυακά; Ικανή ήμουν να βγάλω....φρούτα! αχαχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα μάτια μου!

      Σε φιλώ γλυκά !

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στο Μπλογκόσπιτο,να το χαίρεσαι και να χαιρόμαστε κι εμείς εσένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου!
      χαίρομαι που σε βλέπω ξανά :)))
      Τα φιλιά μου !

      Διαγραφή
  19. Αριστέαααααααα happy blogday!!! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έρθουν αμέτρητα ακόμα χρόνια κειμένων, συναισθημάτων και σκέψεων εδω μέσα... Περίεργο αυτο που συμβαίνει με τα blog... Είναι κάτι τόσο προσωπικο από την μία αλλά και τόσο οικουμενικό απο την άλλη! Εδώ βέβαια εσύ δεν έχεις κάνει απλά καλή δουλειά (που σιγουρα δεν το βλέπεις έτσι)! Έχεις πάει ένα βήμα παραπάνω. Σημασία έχει η αυθεντικότητα. Οχι η δήθεν! Η ατόφια! Αυτο έχεις κάνει εδω! Και το πιο σημαντικο...? Εχεις καταφέρει νομίζω να έχεις μόνο φίλους!

    Υ.Γ.Είσαι η blogger μπιμπελό να ξέρεις! (Με την έννοια του sic και του εκλεπτυσμένου. Μια ΚΥΡΙΑ δηλαδή). Εντάξει σταματάω τώρα τα σαλιαρίσματα, ξέρω οτι αυτά αρκούν για να κερδίσω κάποια στιγμή όλως τυχαιως κάποιον διαγωνισμύ σου... χαχαχα! Ειλικρινά σε εκτιμώ απεριόριστα... Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου, το σχόλιο σου πολύ με συγκίνησε!
      "blogger μπιμπελό " ; Έλιωσα :))) αλλά πολύ μου άρεσε ! αχαχαχαχχαα!
      Βασικά μου αρέσει να είμαι πολλά! (πληθωρική χαρά μου ☺)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      ΥΓ: πάντως μη το λες ...δεν έχω μόνο φίλους... στο παρελθόν δεινοπάθησα από μία άρρωστη μπλόγκερ και πολύ πιο παλιά με κυνηγούσαν και κάτι θρησκόληπτοι! Γιατί το διαδίκτυο έχει και τους τρελούς του! αχαχαχαχα! ☺

      Διαγραφή
  20. χρόνια πολλά, πριγκιπέσα να χαίρεσαι το μπλογκοσπιτο σου.
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εκπέμπεις μια θετικη αυρα γυρω σου
    Κι αυτό σε κανει τοσο αγαπητη

    Ευχομαι να συνεχισεις να γραφεις και να εκφραζεσαι
    μεσα από τις ομορφες δημιουργιες σου
    Προπαντος για σενα την Αιρις
    Και για κανενα αλλον

    Η ζωη είναι ωραια, αλλα όχι αυτή εδώ (η εικονικη)
    Μονο η πραγματική εκει εξω


    Filomena Moretti. recuerdos de la alhambra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Velvet σε ευχαριστώ πολύ για το πολύ όμορφο σχόλιο σου!
      Η ζωή είναι ωραία παντού και με τα καλά της και με τα άσχημα της θα λέω πάντα! Έχω πάρει πολλά καλά κι από δω, φυσικά η ζωή μας εκεί έξω είναι το χειροπιαστό :))

      Καλά να περνάς καλέ μου V :))

      Διαγραφή
  22. Αριστέα μου γλυκειά χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!! 4 χρόνια δεν είναι και λίγο πράγμα!!! ♥
    Να σαι καλά πάνω από όλα , με κέφι κι όρεξη για εμπνευσμένες αναρτήσεις και φυσικά και μέσα στην ζωή είναι όλα!! Δεν ζούμε σε ροζ φούσκα!! Οπότε απλά να σαι ο τρισχαριτωμένος εαυτός σου μπουκλί μου!!
    Εύχομαι για μπόλικα χρόνια ακόμα να σαι στο blogoσεργιάνι με δημιουργίες και σκέψεις από καρδιάς!!
    Σε φιλώ με αγάπη κουκλίτσα μου!! Να χεις ένα όμορφο και ξεκούραστο σ-κ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μαρλέν μου!!!
      Να΄σαι καλά μάτια μου!
      Αμήν θα πω στις ευχές σου !
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Αριστέα!!
    Εύχομαι να έρθουν ακόμη πολλά χρόνια για το blog σου, χαρούμενα ή λυπημένα, δεν έχει σημασία...
    γιατί έχεις δίκιο, κι αυτά μέσα στη ζωή είναι και
    η ζωή είναι ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Αλεξάνδρα μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα !!!
    Πάντα επιτυχίες στα κείμενά σου !!!
    Στα 44 θα κάνουμε πάρτι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αλέξανδρε !
      Στα 44 θα είμαι είμαι 84..πάρτυ να κάνουμε ....να χορέψω δεν ξέρω αν θα μπορώ μόνο ....αχαχαχαχ! ☺

      Διαγραφή
  25. Πώς γίνεται όλοι στην μπλογκοπαρέα να τα έχουμε τα ιστολόγια κάπου εκεί στα 2 με 4 χρόνια; Φαντάζεσαι να βγούμε στη σύνταξη και να έχουμε ακόμα; Και στις φωτογραφίες να είμαστε όλες με τα μπότοξ και τα υαλουρονικά στα χείλη; Χαχαχαχα γιατί όχι! Πολύ θα το χαρώ!

    Αμ είσαι και μακρικά μαρή έναν καφέ να πίναμε. Έχει ο Θεός, μπορεί κάποτε να κάνω τουρνέ!

    Τώρα που ανταμώσαμε και να θες δεν θα σ αφήσουμε να το κλείσεις!!! Πάμε γερά δυναμικά με ντεκουπάζ, μπαζάρ και συμπόσια και ότι άλλο προκύψει!

    Χρόνια Πολλάαα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Χριστινάκι μου! Έχουμε το παράδειγμα της Ρουλίτσας μας της Σμαραγδένιας που είναι 4 χρόνια μικρότερη από τη μαμά μου και είναι πιο έφηβη από όλες μας!
      Να το κάνεις τον τουρνέ κάποτε...γιατί αλλιώς δεν το βλέπω να ανεβαίνω τόσο ψηλά! Εδώ το πολεμάω για Αθήνα πόσο καιρό και δεν μου κάθεται....
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  26. Εγώ δεν σε γνωρίζω προσωπικά, ούτε έχουμε μιλήσει αν και θα το ήθελα γιατί είσαι από τους ανθρώπους που με κάνουν να χαμογελώ, που ποτέ δεν με έκαναν να αισθανθώ άσχημα ή ότι πρέπει να προσέξω τι θα γράψω γιατί θα με παρεξηγήσει και σε συμπάθησα και έμαθα να σε εκτιμώ μέσα από την επικοινωνία που προσφέρει το blogging.
    Ελπίζω να είσαι για πάρα πολλά χρόνια μαζί μας κάνοντας αυτό που αγαπάς, δείχνοντας μας τις υπέροχες δημιουργίες σου και στολίζοντας τον κόσμο των blogs με την μοναδική σου αύρα.
    Χρόνια πολλά,όμορφα και πάντα δημιουργικά.
    Σε γλυκοφιλώ Αριστάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνουμε Μαρινάκι μου , να το κάνουμε ( το τηλεφωνικό τετ α τετ ) μες στις γιορτές , να είναι και εορταστικό, ναι;
      Δεν χανόμαστε εμείς :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  27. Αν και νέος σε τόυτο δω το μπλογκ, μπορώ να πω ότι απολαμβάνω τα όσα δημιουργείς! Να τα χιλιάσεις!!!

    Όμορφες δημιουργίες σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά στο βλογ σου, αλλά και σ' εσένα!
    Πάντα με εμπνεύσεις όπως μέχρι τώρα!
    Φιλια! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Αθηνά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  29. Τέσσερα χρονάκια!!!Για μένα φαίνονται πολλά!Στα πόσα βγάζουμε σύνταξη συνάδελφε;:-)Να τα χιλιάσεις καλή κι ευγενική μου φίλη Αριστέα κι εμείς να 'μαστε καλά για να 'μαστε κοντά σου!Πολύ όμορφη η παρουσίαση των τετράχρονων γενεθλίων σου!Περιείχε απ' όλα τα συναισθήματα!Να 'σαι πάντα καλά και να παραμείνεις ο εαυτός σου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπερνώ το θέμα σύνταξη που πονάει η λέξη και μόνο που τη σκέφτομαι ...αχαχαχα και θα σε ευχαριστήσω από καρδιάς Νικόλα μου για τις ευχές σου και την παρουσία σου εδώ!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  30. Τα μάθατε καλέ, τα νέα;
    Έχει χαρές η Αριστέα!
    Γενέθλια έχει το παιδί της,
    η Ζωή που είν’ ωραία!
    Σου εύχομαι ολόψυχα
    μέσα απ’ την καρδιά μου
    να μεγαλώσει, να προκόψει
    και μια μέρα να τη δεις
    όπως εσύ επιθυμείς!!
    Χρόνια σας Πολλά!!!

    Y.Γ.Αν ισχύουν όλα αυτά περί ντροπής, μου φαίνεται πως με περιγράφεις!
    Άρα, λες σε 4 χρόνια από τώρα να έχω γίνει κι εγώ Αριστέα;;;;
    Φιλιά στη Ζωή και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το υστερόγραφο σου μου χάρισε πολλά χαμόγελα Ινώ μου!
      Άντε βρε ... και στο δικό σου μπλογκ θα ευχηθώ!
      Τελικά με τη ρίμα τα πας θαυμάσια! Να το συνεχίσεις μάτια μου είτε κάνεις δικό σου μπλογκ , είτε σε φιλοξενώ εδώ εγώ :)))
      Φιλάκια πολλά ( και προσεχώς να ανεβάσω και τη συμμετοχή σου στο Γέλιο.... είναι ένα ποίημα που δεν πρέπει να περάσει ασχολίαστο γιατί πολλούς τους καίει το θέμα του )

      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  31. Ένα μπλογκ με πρωτοφανή ποικιλία θεμάτων, καθότι η οικοδέσποινα πολυπράγμων, δημιουργικότατη, ανήσυχη, υπερευαίσθητη. Η καλή διάθεση που εκπέμπεται κατά κανόνα στις αναρτήσεις προσελκύει πολλούς σχολιαστές, οι οποίοι εισπράττουν τη θετική εκπομπή. Οι λογοτεχνικές πρωτοβουλίες καθιστούν το μπλογκ μια μικρή ανοιχτή ανθολογία, που έχει μέλλον.
    Εύχομαι μακροημέρευση, Αριστέα, και βεβαίως αντοχή. Και επιρρεπής, λόγω …ηλικίας, στις συμβουλές, σου θυμίζω το «μέτρον άριστον» των προγόνων μας κι ακόμα, όταν κανείς σε στενοχωρεί, το ξαναείπαμε, η λέξη μικρή αλλά μέγιστη: Ας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα σχόλιο που πολύ με τιμάει!
      Φίλε Άρη, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την παρουσίαση σου εδώ , πολύτιμη πάντα!
      Την καλημέρα μου! :)

      Δεν ξεχνώ την Μεγίστη Λέξη! Ποτέ πια!

      Διαγραφή
  32. ....Χρόνια Πολλά!!!!!!!!
    Χρόνια Πολλά στο πασίγνωστο blog που φιλοξενεί ποιήματα, διηγήματα, αφιερώματα, άστεγους φίλους, δημιουργίες, φωτογραφίες...
    Χρόνια Πολλά και σε σένα Αριστέα, που ακούραστα κρατάς αυτό το blog με συχνές αναρτήσεις και κρατάς κι εμάς τους αναγνώστες-φίλους, με αμείωτο ενδιαφέρον κοντά σου.
    Εύχομαι για πολλά χρόνια ακόμη να κάνουμε παρέα, να μοιραζόμαστε, να αλληλεπιδρούμε και να επικοινωνούμε.
    Πολλά φιλιά....♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αννιώ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Αμήν θα πω στις όμορφες ευχές σου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  33. Χρόνια πολλά, λοιπόν, να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου, και αφού σου αρέσουν οι κληρώσεις, να σε ενημερώσω ότι εγώ πάω για το κότερο! Μην το δώσεις σε άλλον!
    Και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχχαα! Μισό να ετοιμάσω ένα κότερο ☺
      Καλώς ήρθες στο μπλογκ Pipi!
      Το χιούμορ είναι πολύτιμο! Εύχομαι να τα λέμε!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  34. Και ναι! Είμαι από τους τυχερούς που την έχουν συναντήσει.

    Και όποιος δεν έχει ακούσει τη φωνή της έστω από το τηλέφωνο ΧΑΝΕΙ!
    Έφηβη και βγάλε.

    Και θα ήθελα να υπάρχει και άλλη μια, αλλά οι γονείς της μεγάλωσαν και είναι τεχνικά δύσκολο.

    Φιλιά μέχρι παρεξηγήσεως!

    (Ερώτηση για όποιον ξέρει: το ταρτάρω σημαίνει πετάω τάρτες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα γιατί δεν είμαι έφηβη και βγάλε ;☺☺☺ αχαχαχαχα!
      Αν κατάλαβα ήθελες αντίγραφο μου για το γιο;;;;; Θ αβάλω τα κλάματα αν είναι αυτό!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
    2. Δεν παίζω ...ψάχνω στο google και δεν βρίσκω το ταρτάρω! Αφού εγώ το χρησιμοποιώ χρόνια ☻
      Μάλλον πετάω τούρτες στη μάπα θα είναι :-ρ
      αχαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχαχαχαχ! Καλά μου το είπε η κολλητή μου ότι κάπου είδε ένα λάθος αλλά δεν θυμόταν πού! Έλεος ! Μα δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να μου το πει νωρίτερα;;;;;;;;;;;;;;;
      Πού ήταν η Πέτρα αυτή τη φορά; Είναι η επίσημη διορθώτρια μου ! Ξέρεις πόσες φορές με έχει σώσει;

      Διαγραφή
  35. Αρχικά κρατάω το "let' s get very drunk".
    Έπειτα, με συγκίνησες πολύ. Τα έγραψες πολύ ωραία. Όταν δε θα είσαι καλά, εμείς θα προσπαθούμε να είμαστε μία μεγάλη αγκαλιά και να σε κλείνουμε στα χέρια μας, έτσι ακριβώς όπως κάνεις κι εσύ!
    Σου εύχομαι τα τέσσερα αυτά χρόνια να γίνουν και 14 και 24 και 34 και όσο περισσότερο πάει!
    Χρόνια σας πολλά λοιπόν! Και του χρόνου να μας κεράσεις γλυκά (πολύ διακριτική εγώ πάλι.. :Ρ)
    Φιλιά πολλά στην όμορφη πριγκίπισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιωτάκι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  36. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Princess @iris! Εύχομαι να συνεχίζεις για πολύ καιρό ακόμα να ομορφαίνεις τις οθόνες μας με τις δημιουργίες, τα συμπόσια, τους προβληματισμούς και τις ιστορίες σου!
    Γιατί η ζωή είναι ωραία και κάθε φορά που μπαίνω στο μπλογκ σου ο τίτλος μου το θυμίζει!!!
    Και τώρα με συγχωρείς, αλλά θα κλέψω όλες τις τούρτες και θα φύγω τρέχοντας!
    Καλό Σαββατοκύριακοοο!!! ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρτες όλες πουλάκι μου ( να σου δώσω κι ένα παγωτό που έχω στην κατάψυξη; Δεν τα τρώω εγώ...να φύγουνε ! αχαχαχ)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και όμορφα στο φιλόξενο, ευαίσθητο, δημιουργικό, δοτικό μπλογκόσπιτό σου και κυρίως σε σένα! Πέτρα να μη ραγίσει!
    Χαίρομαι που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Σοφία μου!
      Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα! ♥
      Τα φιλιά μου !

      Διαγραφή
  38. 4 χρόνια γιορτάζεται κυρία μου;;; Α, χρόνια πολλά στο υπέροχο και μοναδικό blog σας! Αχ, βρε τρελό παιδί, χαρά μας/μου να σε "φάμε κι άλλο στην μάπα" και ελπίζω μια μέρα να σας συναντήσω και από κοντά!
    Τα φιλιά μου και την Αγάπη μου σας στέλνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το εύχομαι Μαρία μου να συναντηθούμε !
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  39. Οι αναρτήσεις σε ένα καλό μπλοκ προσφέρουν συντροφιά, γνώσεις, διακίνηση ιδεών. Πολλοί ξεκινούν με όρεξη αλλά με την πάροδο των χρόνων παρουσιάζονται σημάδια κόπωσης και εγκαταλείπουν τελικά.

    Αριστέα, τις ευχές μου να συνεχίσεις για πολλά χρόνια ακόμη, με την ίδια έκφραση και τον ίδιο ενθουσιασμό !!!
    Και την ίδια παρέα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Τάσο! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και την παρουσία σου εδώ!
      Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  40. Εμεις σε θελουμε εδώ με τα καλά σου και τα κακά σου .. και οχι αυτά που νομίζεις...χι.χι. και να μην σε νοιαζει εμεις τι θα καταλαβουμε....που σε τρώμε στην μαπα.. θα μας το στερήσεις ;;; δεν καταλαβα..!!! και μετα πως θα γελάμε και πως θα κλαίμε.. βρε εμεις χωρίς εσενα;;..χι.χι.;
    Παντως οτι και να κανεις είμαι πιό μικρή απο σενα..χι.χιχ....
    Ειμαι πολύ χαρούμενη που σε (γνώρισα) οπως και πολλες αλλες φίλες .. να είσαι παντα ο εαυτό σου αυτός που αγαπησαμε και...... πού εισαι...τετράχρονο;; να τα εκατοστοισει το .....μπλοκοσπιτακι σου .. και να μαζευόμαστε εδώ να τα λεμε... ..αντε και του χρόνου παλι εδώ......... χι.χι.. του χρόνου είπα;; την κυριακη ηθελα να πώ... χι.χι.
    φιλακιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
    ααααααα ξαναγύρισα δεν πήρα κέρασμα ..μμμμμμμμ νοστιμο ηταν... !!!


    Αχ! βρε Αριστακι μου.. τα είπες όλα και ησύχασες έ; να γιατί σ αγαπαμε... γιατί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρετώ την αιώνια έφηβη! Που θέλει να με τρώει και στη μάπα! αχαχαχα!
      Ρούλα μου είσαι η συνήθεια ( τηλεφώνημα Κυριακής) που έγινε λατρεία!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, την αγάπη σου , σε ευχαριστώ για όλα! ♥
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  41. Χρόνια πολλά!
    Χρόνια καλά!
    Χρόνια δημιουργικά ,γεμάτα όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αν και δεν σ' έχω δει ακόμα, νιώθω πως σε ξέρω χρόνια. Έχεις την ικανότητα να εκπέμπεις κύματα κι αισθήματα. Κι επειδή το μπλογκ σου είναι τοξότης, ζωδιακά τουλάχιστον είναι εξωστρεφές, αισιόδοξο και ταξιδιάρικο.
    Ευγνωμονώ μια Σιμόνα που έγινε η αφορμή να γνωριστούμε και την Φλώρα που έστησε γέφυρες επικοινωνίας με το παιχνίδι της.
    Να είσαι πάντα καλά Αριστέα μου και να εισπράττεις πίσω, όλη την αγάπη που απλόχερα μας μοιράζεις♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία κανελλάκι μου αγαπημένο! ♥
      Ευγνωμονώ και εγώ την αλησμόνητη Σιμόνα, αλλά και τη Φλωρίτσα μας, που μας έφεραν τόσο κοντά!
      Από τις φωνές που αγαπώ να ακούω! ( κι είπε ο Πετρής πιο πάνω για την έφηβη φωνή μου.... Αμ για τη δική σου τι να πω;)

      Σε ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  43. Χάπυ χάπυ μπέρθντεϊ αγαπούλα!!!! Να τα χιλιάσεις!
    Μπορεί να το καθυστέρησες αλλά το πέτυχες!
    Πολλά γλυκά φιλιά και να θυμάσαι πως εμείς σε αγαπάμε είτε κλαις είτε γελάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ !
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  44. Να χαίρεσαι τον πύργο σου πριγκηπέσσα Αριστέα, με τα όλα του !!!!!
    Μας αρέσεις όπως κι αν είσαι !!! Να σε χαιρόμαστε !!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!
      να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  45. Αριστέα, είσαι από τους ανθρώπους του χώρου, που είχα τη χαρά να γνωρίσω εδώ τελευταία. Συνεπώς δεν έχω χαρεί την 4ετία σου....!
    Βλέπω ότι τόσο ο χώρος σου όσο και το ΣΙΝΕΦΙΛ που ο ...γράφων "κατέχει" έχουν γεννηθεί ίδιο μήνα και ...έτος...!
    Για δες συμπτώσεις λοιπόν.....
    Και έδωσε η ζωή και οι δύο χώροι συναντήθηκαν μετά από 4 χρόνια...
    Χαίρομαι ιδιαίτερα τις εκπληκτικές σου δημιουργίες, τις απολαμβάνω, παρατηρώ θετικά τη μεγάλη σου εξωστρέφεια και αποδοχή, ευλογία είναι αυτό.
    Σου εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη χαίρομαι πολύ που οι δρόμοι διασταυρώθηκαν έστω και καθυστερημένα!
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ και για τις ευχές σου αλλά και για την παρουσία σου εδώ!
      :)))

      Διαγραφή
  46. Σημαδιακή μέρα διάλεξα να περάσω από το σπιτικό σου.
    Να σου ευχηθώ χρόνια σου πολλά και δημιουτγηκά.
    Βρήκα ενδιαφέροντα εδώ.
    Νάσαι καλά.
    Με βρίσκεις στο http://eftanhsa.blogspot.com
    και http://hellascafe.blogspot.com
    Καλό σου Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Dennis και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Θα χαρώ να τα λέμε!
      Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  47. Είδα γιορτή και πέρασα να κεραστώ,αμ τι νόμιζες!
    Αν και η αλήθεια είναι ότι το πρώτο που σκέφτηκα,ήταν να μην μπω στον κόπο,γιατί ήμουν σίγουρη ότι θα κερνούσες ρυζογκοφρέτες...άντε και στο τσακίρ καμιά μπάρα νηστίσιμη(βοήθειά μας)...
    Όμως ρε Αριστάκι,τι πλουσιοπάροχο κέρασμα με τα όλα του ήταν αυτό,θα χω να το λέω.Με τις τούρτες σου τις φουλ λιπαρά...τις ευχές σου τις εγκάρδιες...τα κερασάκια σου όλο νόημα...μας αποζημίωσες για τα 4 χρόνια στερήσεων,κόπων,και χαλιναγωγημένης πειθαρχίας(μπρρρ ανατρίχιασα)με τα οποία προσπαθούσες ακούραστα να μας γαλουχήσεις...
    Μείνε όπως είσαι μην αλλάξεις τίποτα...τραγουδώ και αποχωρώ,με γεμάτη καρδιά και στόμα, μπουκωμένο με τριγλυκερίδια...
    Χάπι πρινσες ντει φορ έβερ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες Μιραντάκι μου!
      Είδες που έκανα την έκπληξη ; ☺ ποιος το περίμενε να βγάλω...τούρτες! Βασικά δεν σκοπεύω να αλλάξω ....ό,τι αλλαγές κάνω είναι πάντα μικρές και baby steps για να περνούν ανώδυνα ☺ αχαχα!
      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ για όλα! ♥

      Διαγραφή
  48. Χρόνια πολλά Princess!!!! Με πολλά πολλά ακόμα χρόνια στη μπλογκόσφαιρα.. είπαμε πρέπει να αφήσεις ένα έργο.. κάτι.. πίσω να έχουν να θυμούνται!!! :))) Δυστυχώς και εγώ σε ανακάλυψα πρόσφατα αλλά ελπίζω με το καιρό να σε γνωρίσω καλύτερα!!! :)) Δε θα μπορούσες να έχεις διαλέξει καλύτερες τούρτες και πιο πετυχημένες!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελεάνα μου! Αργήσαμε να διασταυρωθούμε αλλά είμαι ευτυχής για το συναπάντημα μας καθώς ταιριάζουμε σε πολλά :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  49. Χρόνια πολλά....!!!!
    Γεμάτα από περισσότερες ιδέες, δημιουργίες, σκέψεις και χαρές ;)
    Καλό ξημέρωμα Πριγκίπισσα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολλά ακόμα χρόνια εδώ Αριστέα μου είναι ανάγκη να επικοινωνούμε με ανθρώπους αισιόδοξους και γενναιόδωρους!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Νικολίτσα μου!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!♥

      Διαγραφή
  51. Αχου τι καλα!!!Πολύχρονο το ταλέντο σου και ο χώρος που μας το παρουσιάζεις!!
    Σε νιώθω σε πολλά σημεία!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρόνια πολλά πριγκιπέσσα του μπλογκινγκ! Να τα εκατοστήσεις!

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Να'σαι καλά μάτια μου
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  53. xρόνια πολλά, χρονια καλά, χρονια ιντερνετικά και πλουσια!! ...
    χάρηκα πολύ που σε γνώρισα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλημέρα
    καλο Σαββατοκυριακο!
    Χρονια σου πολλα, να τα εκατοστησεις αγαπημένη ιστοσελίδα για να μας μαθαίνεις τα τοσα ωραία και χρησιμα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά...σκουλίκι! αχαχα ( αυτό ακούγεται κάπως! ☺)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      :)))

      Διαγραφή
  55. Χρόνια πολλά κορίτσι μου!!! Ναι είσαι πάντα καλά!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αγαπημενη μου καλημερα! Ευχομαι χρονια πολλα, καλα και δημιουργικα! Να εισαι καλα και να διατηρησεις για πολλα πολλα χρονια το τοσο υπεροχο και φιλοξενο μπλοκοσπιτο σου!

    Φιλακια πολλα! κΑΛΟ ΣΚ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Κικίτσα μου!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  57. Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω (Νάσια no offence) πρώτη κι εγώ τελευταία!!
    Χρόνια πολλά Αριστέα μου...είμαι σίγουρη πως θα γίνουν 44 και βάλε κι εδώ θα είμαστε να τα γιορτάζουμε!
    Δεν έχω γιορτάσει ποτέ γενέθλια στο μπλογκ μου, γιατί, δεν ξέρω αν πρέπει να γιορτάσω (πρόσεχε για να μη μπερδευτείς), το πότε το έφτιαξα, πότε έκανα την πρώτη δοκιμαστική ανάρτηση, ή το πότε άρχισε να νιώθει πως είναι μπλογκ? χαχα...τρέχα γύρευε δηλαδή!
    Φιλιά πολλά και πάντα δημιουργική και χαρούμενη να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχ! Έλιωσα Μαρία μου! Φαντάζεσαι ...οι γριούλες της διπλανής πόρτας θα ονομαζόμαστε ! :))) αχαχαχα!
      α καλά επειδή είχα κι εγώ αφού το μπλογκ το έφτιαξα το 2008 (!) γιορτάζω την πρώτη ανάρτηση κι έτσι ησύχασα! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  58. απιστετυη ονειρικη μοναδικη αστερατη παραπαμ παραπουμ ηρθα και εγω να συρω μαζι σου το χορο για τουτα τα γεννεθλια και για αλλη μια φορα να σου πως ποσο πολυ χαιρομαι που με μαζεψες μεσα στη ζεστη σου αγκαλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές μετά ξεσαλώματος Κάτια μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  59. Princess Airis υποβάλλω τα σέβη μου.
    Εύχομαι το πυργόσπιτό σου να τα εκατοστήσει, να είναι γεμάτο χαρά, δημιουργίες, ωραίες αναρτήσεις και οι υπήκοοί σου να είναι ευτυχισμένοι.
    Εύχομαι να μας κρατάς συντροφιά για πολλά-πολλά χρόνια!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου για τις όμορφες ευχές σου !(εκείνο το ..υπήκοοι με τρέλανε!)
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  60. Να μας ζήσει η Princess!
    Μωρέ... συνομήλικοι είμαστε!
    Το 'ξερες αυτό;
    Με περνάς μόλις 20 μέρες!

    Κάνε μας όμως και μια αποκάλυψη:
    εντάξει η αιτία που έφτιαξες το μπλογκ είναι προφανής.
    Η αφορμή όμως ποια ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ...έχεις συντόμως γενέθλια κι εσύ; Τελικά είμαστε πολλοί του Νοεμβρίου!
      Βρε συ τελικά είμαστε ίδιο ζώδιο στη ζωή, ίδιο ζώδιο και στο μπλογκ! χοχοχοχο! καλό ε;
      Αιτία κι αφορμή ήταν το ίδιο...να γλιτώσω το σφουγγάρισμα! :))))) αχαχαχαχαχαχαχα!

      Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου εδώ αρχηγέ! ♥

      Διαγραφή
  61. Ήρθε και η μόνιμη καθυστερημένη... αλλά οι ευχές όταν είναι καρδιάς δεν έχουν ημερομηνία λήξις, έτσι δεν είναι;
    Να χιλιάσουν οι αναρτήσεις σου και εύχομαι να παραμείνεις, η σοφή, τρυφερή, χαμογελαστή και ευαίσθητη Αριστέα που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε όλοι μας τόσο πολύ!
    Η ροζ τούρτα έχει άλλη όψη στο κρακλέ τραπεζάκι! χαχαχα!

    ΑΦιλάκιααααααααααα πολύ πολύ χαμογελαστά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύ όμορφες ευχές σου μαγισσούλα μου!
      Να'σαι πάντα καλά !
      Φιλάκια πολλά! ☺

      Διαγραφή
  62. Παίζει να είσαι και η μόνη πριγκίπισα που συμπαθώ τόσο πολύ!
    Ένα φθινόπωρο, νομίζω, μετά από καλοκαιρινή απουσία, ξεσκονίζοντας το blog μου σε ανακάλυψα στους αναγνώστες και ήρθα.
    Και ενθουσιάστηκα. Πιο πολύ για το μεράκι και την ειλικρίνεια και την ευγένεια, όχι ότι δεν εκτιμώ το ταλέντο, αλλά με τα άλλα λιώνω εγώ.
    Νιώθω τις κλειστές σου, το χιούμορ σου, την ανάγκη σου να φτιάξεις και να πεις, μυρίζομαι καμιά φορά φορά, πιστεύω, όσα δεν λες.
    Κι έρχομαι πάντα να σε διαβάσω σαν να πηγαίνω σε μια καλή φίλη. Λέω θα είμαστε γιαγιάδες και ακόμα θα blogάρουμε έτσι!!!! Μακάρι!
    Μακάρι να συνεχίσουμε να μοιραζόμαστε με τον ίδιο τρόπο!
    Και είναι αλήθεια ότι αυτό το κέρασμα το απόλαυσα περισσότερα από τα προηγούμενα!!!!
    Αριστέα μου, να είσαι καλά, να είσαι αυτό που είσαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα... μου απαντήσω, γιατί με πήραν τα σορόπια και ξέχασα να σου πω πόσο εκνευρίζομαι όταν μπαίνω από το μικρό υπολογιστή και κάνει μια ώρα το blog σου να ανοίξει...

      Διαγραφή
    2. Αλεξάνδρα μου, το σχόλιο σου πολύ με συγκίνησε!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά ♥

      αχ στεναχωριέμαι όταν δημιουργεί θέματα η σελίδα μου ...ένεκα της μουσικής ! :(

      Διαγραφή
  63. Να τα εκατοστήσεις Αριστέα!

    Εγώ μόνο μία φορά έχει τύχει να γνωρίσω από κοντά κάποιον από τα blog, όντως είναι όμορφο συναίσθημα, εύχομαι να γνωρίσω και άλλους στο μέλλον..

    Καληνύχτα και πάλι χρόνια πολλά!

    Υ.Γ. Οι δικές μου χαρές που έλεγα.. αναβλήθηκαν :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Γιώργο; Και με μία φορά μπορείς πολλά να πάρεις! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και λυπάμαι πολύ που αναβλήθηκαν οι δικές σου χαρές!
      Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  64. Χρόνια πολλάαααααα! Αν και καθυστερημένα, αλλά καλά να πάθω, έχασα την κλήρωση!

    Πολλές πολλές ακόμα όμορφες, καλλιτεχνικές, χαρούμενες, δημιουργικές αναρτήσεις, με κέφι και πολλά .... ντεκουπάζ!!! (που - μεταξύ μας - κι εγώ τα μπερδεύω με τη βαφή μαλλιών!!!).

    Δεν είναι ενδιαφέρον οτι οι περισσότεροι από εμάς μπήκαμε στο blogging περίπου την ίδια χρονολογία, δηλαδή εκεί γύρω στο 2010; Κάποια εξήγηση θα υπάρχει. Εγώ τότε άρχισα να γράφω σχόλια στο ίντερνετ, το blog το έφτιαξα ένα χρόνο μετά και έχω "γενέθλια" το Δεκέμβριο, κοντά δηλαδή.

    Καλή συνέχεια και καλό μας Χειμώνα που μπαίνει οσονούπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ στεναχωριέμαι για όλους όσους καθυστέρησαν και δεν μπήκαν στην κλήρωση Κερασία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Κι εγώ διάβαζα δύο χρόνια άλλα μπλογκς μέχρι να αποφασίσω να κάνω δικό μου!
      Φιλιά και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  65. Χρόνια πολλά στο όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου , Αριστούλα μου !!!!
    Ευχομαι να απολαύσουμε πολλες ακόμη από τις ΥΠΕΡΟΧΕΣ αναρτήσεις σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νίκη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  66. Αριστούλι μου χρόνια πολλά!!!!!
    Τώρα διάβασα αυτή σου την ανάρτηση, οι υποχρεώσεις πολλές σαν μικρογιαγιά που είμαι!!
    Τον ίδιο περίπου καιρό ξεκίνησα κι εγώ και όπως εσύ νόμιζα ότι θα γελάει ο κόσμος μαζί μου!!
    Είναι όμως ωραία η παρέα μας και στο κατω κάτω, σε όποιον αρέσουμε!!!!!!
    Σου αφιερώνω κι ένα τραγούδι!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=CbSiccG5q4k
    Να εσαι πάντα καλά και να τα λέμε πολλά χρόνια ακόμη!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μικρογιαγιά! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  67. Χρόνια σου πολλά Πριγκηπέσσα!!!!!
    Πολύχρονο να είναι το σπιτάκι σου που είναι τόσο ενδιαφέρον και τόσο φιλόξενο!!!! Υπέροχο το κέρασμά σου! Και του χρόνου, να είσαι καλά και υπόσχομαι να την δώ πιο έγκαιρα την εορταστική ανάρτησή σου...χαχαχα!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκιά μου Μαράννα !
      Σε ευχαριστώ πολύ !
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  68. Να τα χιλιάσεις! Ή μάλλον θα σου ευχηθώ κάτι περισσότερο: Να μπλογκάρεις μέχρι να έρθει η... ανάπτυξη! :))
    Καλή πορεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή...ζήσε Μάη μου!
      αχαχαα Να'σαι καλά Σταμάτη!
      Καλό μήνα :)))

      Διαγραφή
  69. Ατελείωτα ''μπλοκαρίσματα'' καλέ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χρόνια πολλά.......................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Σοφία μου!!!!!!!!!!
      Φιλιάααααααααα! :)))

      Διαγραφή