Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Όταν έχεις τις μαύρες σου!

blackandwhite, clothes, fashion, girl, white, wing, bestpicofday

Δύο βίντεο / μία σκέψη 
για σήμερα:

Βγάλε φτερά! 
Μπορείς!
Σε τηλεοπτική εκπομπή ταλέντων στην Ινδία 
μια κοπέλα με τσαγανό και κέφι απίστευτο,
χορεύει ισορροπώντας στο ένα της πόδι!
(πατήστε κάτω δεξιά στο you-tube για να το δείτε εκεί
Στο μπλογκ δεν "παίζει"

Προσπερνώ τις όποιες αντιρρήσεις μου επί του θέματος 
εκπομπή, θέαμα, ακόμα και το χορό τύπου "Μπόλλυγουντ" κλπ κλπ
και στέκομαι μόνο στην τόλμη και στην υπερ-προσπάθεια της κοπελιάς!

Κι εδώ ένας μικρός πρωταθλητής!
Ο Kayden γεννήθηκε με επιπλοκές και οι γιατροί 
προέβησαν σε ακρωτηριασμό του ενός ποδιού του.
Στο βίντεο τα πρώτα του βήματα με το προσθετικό μέλος.
Κάποια στιγμή ακούγεται η φωνούλα του που λέει:
"Το'χω!"
 (I' ve got it)

Όταν έχεις τις μαύρες σου,
όταν όλα σου πάνε στραβά,
όταν αφήνεις το χρόνο να τρέχει χωρίς εσένα,
όταν δεν δοκιμάζεσαι, δεν εξελίσσεσαι,
όταν δεν πας τον εαυτό σου μέχρι εκεί που δεν μπορεί....
να θυμάσαι 
πως άλλοι παλεύουν με κύματα 
και όμως δεν πνίγονται!

Γιατί βγάζουν φτερά και πετούν!

Ακολούθησε την ετικέτα
θέληση
και δες κι άλλες περιπτώσεις θαυμαστών ανθρώπων που ξεπέρασαν
τις δυσκολίες τους κι γίνονται παραδείγματα (αλήθεια, γίνονται;)
για όλους εμάς τους αρτιμελείς!

Καλή σας μέρα!
καλό Σαββατοκύριακο!

@ριστέα 


58 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια! Αυτά να βλέπουμε....
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό! Να τα βλέπουμε και να παίρνουμε δύναμη!
      Φιλιά Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  2. Έχεις έναν τρόπο να μας δείχνεις ότι η ζωή είναι αξιοθαύμαστη.
    Μακάρι όλοι να ακολουθούσαμε παραδείγματα σαν και αυτά και να λέγαμε ακόμα και τις πιο δύσκολες στιγμές το 'χω.
    Σε καλημερίζω Αριστέα μου και σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να εμπνέω έστω και στο ελάχιστο!
      Φιλάκια πολλά Μαρίνα μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι
    Πράγματι κάποιοι άνθρωποι
    βγάζουν φτερά γιατί έχουν
    όσο οξύμωρο κι αν ακούγεται
    δυνατή και ανάλαφρη ψυχή!!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα όπως τα λές ακριβώς με βρίσκεις σύμφωνω σε όλα !!!!!! εμψυχωτική ανάρτηση ότι πρέπει για σαβ/κο !!!! φιλιά πολλά με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mια ζεστή , γλυκιά καλημέρα πέρασα να αφήσω..
    Φιλί.. :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. aawww ♥
    νταξει ειδικα με το μικρουλη ελιωσα ελιωσα! καλημερα Αριστεα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αριστεα καλημερα!! ετσι ακριβως σκεφτομαι κι εγω ή τουλαχιστον προσπαθω ...στις μαυρες μου, καλο Σ.Κ και φιλια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι δυνάμεις κρύβει ο άνθρωπος μέσα του! Πόσες φορές το σκέφτομαι "δεν αντέχω άλλο"!

    Α, κι αυτοί που παλεύουν και δεν πνίγονται, παρακαλώ να μου στείλουν αναλυτικές οδηγίες!!!!!!!!!!!!!!

    Καλό Σ/Κ, Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! 'Ολοι θα θέλαμε να μάθουμε το πώς! Αλλά το ανακαλύπτουμε αν παλέψουμε Αλεξάνδρα μου!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  9. Όσο περνάει ο καιρός (και τα χρόνια) τα σκέφτομαι όλο και πιο ουσιαστικά όλα αυτά που λες σήμερα. Και παίρνω δυνάμεις (τουλάχιστον τις περισσότερες φορές). Φιλιά πολλά και εν αναμονή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. -"[...]απλώς θέλω να χαρίζω χαμόγελα"
    -"αυτό έτσι κι αλλιώς το κάνεις"

    ...and more, θα προσθέσω (και δεν θα πω τίποτε άλλο, γιατί δεν χρειάζεται - τα είπες όλα εσύ!!). :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ίσως όμως, για να βγάλεις φτερά, πρέπει πραγματικά να σου έχουν κοπεί! Κι εμείς πολλές φορές έχουμε τις μαύρες μας, για λιγότερο σημαντικά πράγματα, οπότε από που να αντλήσουμε δύναμη; Εγώ νιώθω πως ενίοτε ακκιζόμαστε μάλιστα, γιατί δεν είδαμε τα χειρότερα! Να σαι καλά Αριστέα μου, για την υπέροχη ανάρτηση! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστεί να μάθουμε με τον άσχημο τρόπο Ειρήνη μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  12. Όχι μόνο για τις μέρες με τις "μαύρες μας" αλλά και με τις... "άσπρες μας", Αριστέα μου!

    Δυστυχώς, συχνά χάνουμε τη διάθεσή μας, το κουράγιο μας, το χαμόγελό μας για πραγματικά ασήμαντα θέματα, τη στιγμή που εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι παλεύουν για την επιβίωσή τους με υποτυπώδη μέσα, δίχως να λυγίζουν. Αλλά ακόμη κι όποτε αυτό συμβαίνει, η αδυναμία γίνεται πείσμα... και ξανασηκώνονται.
    Μια σκέψη στο δικό τους αγώνα, νομίζω μας συνεφέρει και μας επαναφέρει στα σύγκαλά μας!

    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα Ρούλα μου!
      Για αυτό και συχνά έχω κάνει τέτοιες αναρτήσεις. Χρειαζόμαστε υπενθύμιση...δυστυχώς!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!♥

      Διαγραφή
  13. Εξαίρετο και γεμάτο ζωή το μήνυμά σου Αριστέα για όλους. Καλό Σάββατο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο για την ανάρτηση, θίγεις ένα πολύ σπουδαίο θέμα!

    Προσωπικά δεν ενθαρρύνομαι ιδιαίτερα από αυτή τη σκέψη. Κάτι τέτοια λέει η μάνα μου και γίνονται τα νεύρα μου πουρές. Για μένα ένας παιδί χρειάζεται γονείς που θα του δίνουν ενθάρρυνση και αποδοχή για αυτό που είναι, όχι που να κρίνουν αυτά που κάνει ή να το συγκρίνουν με το.. γείτονα. Καλώς η κακώς ο Θεός επέλεξε σε ποιόν έδωσε το κάθε παιδί.

    Σόρρυ αν έγινα λίγο χείμαρρος, χτύπησες ευαίσθητη χορδή όμως..

    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιώργο μου!
      Το θέμα που ανοίγεις θέλει πολύ συζήτηση. Συμφωνώ μαζί σου !:)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Mόνο εσύ μπορείς με παραδείγματα και με τον δικό σου τρόπο
    να εμψυχώνεις και να παρακινείς για ζωή και δραστηριότητα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Αριστέα μου!! Ολα πάλη!! Αυτό έγραψα και σε άλλα blogs σήμερα, και κατά πόσο κάποιος είναι διατεθειμένος να την δώσει.. Αυτό μόνο ο εαυτός μας το ξέρει.. αλλά έστω κι η προσπάθεια αρκεί!!
    Το βίντεο με την Ινδή δεν παίζει και νομίζω το αγοράκι λέει κάτι που μοιάζει με ''τοχω'' το δικό μας στην γλώσσα του.. Δεν μιλά ελληνικά.
    Σημασία έχει πόσο αξιοθαύμαστες είναι αυτές οι ατομικές προσπάθειες κι η στήριξη της οικογένειας!! Θέληση και πίστη είναι αναγκαία!! Μακάρι να ευοδώνονται κι οι προσπάθειες!!!
    Σε φιλώ κοπέλα μου και καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προσωπικά, σήμερα μου έφτασε που είμαι εδώ...
    ΑΦιλάκια με πολύ αγάπη, εξάλλου αυτήν αναζητούν όλοι, έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εντυπωσιάστηκα! Η κοπέλα αυτή έχει απίστευτη ενέργεια, χορεύει σαν να είναι αρτιμελής!... Όσο για το παιδάκι με το Π και τον αγώνα του να προχωρήσει δυο βήματα με το πρόσθετο μέλος, δεν χωράνε λόγια. Είμαστε πολύ μικροί για να σχολιάσουμε. Μόνο να χειροκροτήσουμε και να επαναπροσδιορίσουμε τις αξίες μας...
    Αριστέα σήμερα έκανες ντεκουπάζ στη διάθεση μου. Της άλλαξες όψη και τη ξαναζωντάνεψες :-)
    Nα είσαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς Μαρία μου: Να χειροκροτήσουμε!!!
      Χαίρομαι να φτιάχνω διαθέσεις !
      Φιλιά καρδιάς ♥

      Διαγραφή
  19. Λίγο ο καιρός σήμερα που βρέχει από το πρωί και εγώ δεν λειτουργώ τέτοιες μέρες, λίγο κάτι προβλήματα που προέκυψαν μπήκα στο μπλογκ σου και είδα πόσο μικρά είναι αυτά που εγώ σκέφτομαι και τι μεγαλείο και δύναμη ψυχής υπάρχει εκεί έξω... Σ ευχαριστώ Αριστέα μου ... σ ευχαριστώ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια παροιμία λέει "Στενοχωριόμουν που δεν είχα παπούτσια μέχρι που συνάντησα κάποιον που δεν είχε πόδια"!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Αριστέα μου!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ξέρω κι εγώ την παροιμία! Ολόσωστη!
      Φιλιά πολλά Στέλλα μου♥

      Διαγραφή
  21. Πραγματικό παράδειγμα!!!
    Σ'ευχαριστώ...θα προσπαθήσω να το θυμάμαι...!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα Αριστέα μου, με χαμόγελο !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κι όταν έχεις τις μαύρες σου, η ζωή είναι ωραία, ως γυναίκα...ακόμη κι όταν ο κόσμος επιμένει να κυκλοφορεί στις γειτονιές σκυθρωπός και γκρινιάρης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλά εμείς θα προσπαθούμε να μην γκρινιάζουμε!
      Καλώς ήλθες στο χώρο μου!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  24. Τα φιλιά μου σου στέλνω! Όταν έχω τις μαύρες μου... θα θυμάμαι μεταξύ άλλων και την ανάρτησή σου...
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραία ανάρτηση, με υπέροχο μήνυμα! Να μη σταματάμε να αισιοδοξούμε, να μη σταματάμε να παλεύουμε για το καλύτερο...
    Φιλιά πολλά!
    (Υ.Γ. Κόλλησα τρελά με την μπλούζα της πρώτης φωτό... τρελά όμως!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα Έλλη μου!
      Με τη μπλούζα ξετρελλάθηκα κι εγώ :)))
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  26. Αυτά σκέφτομαι και εγώ και έπειτα σκέφτομαι πόσο γελοία είναι τα δικά μου "προβήματα"...
    Να είσαι καλά κορίτσι μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το θυμόμαστε πού και πού! Κάνει καλό!
      Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου♥

      Διαγραφή
  27. Για να δούμε; ¨Ειμαιστε κι εμείς το ίδιο άξιοι μα αυτές τις ψυχούλες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να το αποδεικνύουμε καθημερινά Χριστίνα μου!
      Τα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  28. Tο μεγαλείο της ανθρώπινης ψυχής!!! Η δύναμη που πηγάζει εκ των έσω!!! Υπέροχη ανάρτηση Αριστέα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν το βάλουμε πείσμα τελείωσε!!!
    Πόσο δίκιο έχεις Αριστέα μου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή