Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Το πυργόσπιτο έβαλε τα γιορτινά του!


 Θα μου πεις και με το δίκιο σου εσύ που με θυμάσαι από πέρυσι 
"πάλι τα ίδια ανέβασες μανούλα μου";


 Πάντα κάνω κάτι ανεπαίσθητες αλλαγές, στην ουσία όμως
μου αρέσει κάποια πράγματα να μένουν σταθερά στη θέση τους!
Έτσι είμαι κι ως άνθρωπος!


Εξάλλου φέτος φωτογράφισα με το φως της ημέρας,
έτσι για αλλαγή! ☺


Θυμάμαι μικρή που η μαμά περίμενε να κάνουμε διακοπές 
από το σχολείο για να στολίσουμε.
Και μου φαινόταν πάντα τόσο λίγο...


Έτσι από τότε που το πυργόσπιτο έγινε δικό μου κι είμαι εγώ 
η νοικοκυρά κι αφέντρα του 
(εδώ και 18 χρόνια δηλαδή)
προσπαθώ να είμαι έτοιμη πριν μπει ο Δεκέμβρης!


Ποτέ ως τώρα δεν έχω βαρεθεί τη διαδικασία, 
ούτε χάνω τη διάθεση μου περιμένοντας!


Και κυρίως δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να μελαγχολήσει
μετά το τέλος των γιορτών!


Θυμάμαι πάντα πως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.

Αλλά θα ξανάρθουν!

Καλό εορταστικό μήνα!
Καλή εβδομάδα!

@ριστέα

50 σχόλια:

  1. Πανέμορφο και παραμυθένιο το πυργόσπιτο!
    Πώς όχι, αφού κάθε του γωνιά οι πινελιές σου!...

    Καλό γιορτινό μήνα, Αριστέα μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου!!! Ένας πύργος έτσι και αλλιώς μένει ίδιος στο χρόνο μέσα στο χρόνο princess μου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφο!!! Παραμυθένιο!!!
    Λες και βγαίνει από κάποια ταινία μαγική :))

    υγ: χαχα, μόλις είδα ότι κ η καλή μας Ρούλα (που έγραψε πρώτη σχόλιο) τα ίδια επίθετα χρησιμοποίησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ, πολύ ωραίο! Και του χρόνου να είσαι καλά να το ξαναστολίσεις το πυργόσπιτο!
    Καλές γιορτές να έχουμε! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριστέα μου Χρόνια Πολλά και του χρόνου πάντα να είσαι καλά κορίτσι μου.
    Πανέμορφο το στόλισμα με το χάδι ψυχής ανάγλυφο παντού.
    Εγώ κρατώ περισσότερο απ όλα το κλείσιμό σου

    "Θυμάμαι πάντα πως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.

    Αλλά θα ξανάρθουν..."

    Σε ευχαριστώ ειλικρινά για το μήνυμα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκεί θα ξαπλώσω στο μπαμπού το καναπεδάκι δίπλα στο αρκουδάκι! Μη δω ντιβανάκι εγώ αμέσως με πιάνει νύστα!

    και του χρόνου Αριστάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Αριστέα μου με γιορτινή διάθεση , να είσαι ακλά και του χρόνου πάλι τα ίδια να βάλεις!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το έκανες υπέροχο!!!!!
    Σου εύχομαι να το ευχαριστηθείς και να περάσεις όμορφα τις γιορτές :)))))
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουκλιστικο το σπιτι σου, ετσι το φανταζόμουν! Και του χρονου Αριστεα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να το χαρείς το όμορφο και ζεστό πυργόσπιτό σου πριγκηπέσσα !!!!!!!
    Και του χρόνου να είσαι καλά !!!!
    Καλό μήνα και χαρούμενες γιορτές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και του χρόνου, και του χρόνου!
    Αυτό ο αρκούδος μου έκλεψε την καρδιά!
    Να έχουμε έναν όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφο ζεστό σαν την καρδιά σου Αριστακι μου....να νιώθεις παντα τοσο ομορφα ..η ατακα σου στο τελος .....(.Θυμάμαι πάντα πως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.

    Αλλά θα ξανάρθουν!) όλα τα λεφτα..!!!
    Εσύ στολιζεις εγω γενεθλιαζω.. χι.χι. τρεχω να προλάβω... τις ημερομηνίες.. .....να έχεις τον ομορφότερο μήνα της ζωής σου μικρή .. Καλο σου μηνα ..!!!φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ τι ωραίο που το έφτιαξες! Πριγκιπικό!
    Και του χρόνου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωραίο και ατσαλάκωτο! Εγω αυτο ζήλεψα ,που καθημερινά ισιωνω και ξαναϊσιωνω τραπεζομάντηλα και καλύμματα ,χώρια οι δαχτυλιές στα έπιπλα Αριστέα μου,χώρια τα χαλιά αλλού τα στρώνεις αλλού τα βρισκεις μέρα παρά μέρα!Να το χαρείς και να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές!
    Καλημέραααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α βρε Νάσια...στο ίδιο σπίτι ζούμε??? χαχαχα τα ίδια κάνω κι εγώ...

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Αριστάκι μου!
    Να είσαι καλά και να στολίζεις το πυργόσπιτο πολλά πολλά χρόνια!!!
    Είναι τέλειο καταπληκτικό!
    Καλά ο τεράστιος αρκούδος όλα τα λεφτά με το σκουφί!
    Πολλά φιλιά και κοίτα να το ευχαριστηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το πυργοσπιτο εγινε πανεμορφο! παραμυθενιο! υπεροχο! σου φτιαχνει τη διαθεση μεμιας!
    καλο μηνα αγαπημενη μοΥ! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Αριστάκι και καλό μήνα
    Και του χρόνου μάτια μου να στολίσεις
    έτσι όμορφα το πυργόσπιτό σου!!!!

    φιλάκι που σ' αγαπά ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και του χρόνου!!! Το πυργόσπιτο έβαλε το γιορτινά του και είναι πανέμορφο!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα όλα και δένουν αρμονικά μεταξύ τους!!
    Μ'αρέσουν τα σπίτια που αποπνέουν ζεστασιά!
    Να τα χαρείς με τους αγαπημένους σου!!
    Καλό μήνα με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η προσμονή πάντα είναι πιο γλυκειά κι από τον ερχομό ...............
    Αλλάζουμε γλυκά γλυκά μέσα μας.
    Ας είναι αυτά τα χριστούγεννα ελπιδοφόρα................
    καλησπέρα Αριστέα μου!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μ' αρέσει πολύ που το χαίρεσαι σαν παιδάκι.
    Βγάλε το παιδί που κρύβεις μέσα σου
    γιατί κι αυτό είναι τόσο ενδιαφέρον και αξιαγάπητο όσο και ο ενήλικας εαυτός σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλειο το έκανες Αριστάκι μου.
    Μπράβο σου, να σαι γερή να ξαναστολίσεις κοριτσάρα μου.
    Καλό μας μήνα και ας έχουμε όλοι μαγικές γιορτές.
    Σμουτς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Mου αρεσει παρα πολυ αυτο που λες δηλαδη μα μη χανουμε το κεφι μας καθως μεγαλωνουμε , ετσι ειμαι κι εγω , θα βαλω τη μουσικη μου και θα στολισω, πολυ ομορφο το εκανες το πυργοσπιτο και του χρονου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιατί; Υπάρχει άνθρωπος που κάθε χρόνο στολίζει διαφορετικά;
    Άρρωστος είναι;
    Καλό μήνα και καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και του χρόνου Αριστέα μου!!!
    χαχαχαχαχαχαχα Γελάω με το σχόλιο του Πέτρου!!! :)) Και όμως υπάρχουν και αυτοί!!
    Αυτό το τζάκι... μου άναψε φωτιές και μόνο που το είδα.. πολύ ζεστό το σπίτι σου!! Τα στεφανάκια στην είσοδο πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Aριστούλα, καλό και ευτυχισμένο μήνα να έχουμε όλοι μας!
    Δεν το συζητώ,υπέροχο το χριστουγεννιάτικο σπίτι σου,όμως θέλω μια χάρη!!!
    Το βράδυ όταν ανάψεις το τζάκι,πιες ένα ποτηράκι κρασί για σένα, και ένα δεύτερο για μένα. (Άντε και ένα για τους υπόλοιπους!!!)
    Μετά μπορείς να πας για ύπνο...
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό μήνα Αριστάκι μου!! Γεμάτο φαντασία κι έμπνευση!!
    Είναι πανέμορφο το γιορτινό σου σπίτι! Κουκλίστικο και ζεστό!!
    Με το καλό να υποδεχτείς τις γιορτινές μέρες!! Και του χρόνου με υγεία!!
    Λατρεύω τα τζάκια!! :))
    Συγχαρητήρια και στην τυχερή μας Αλεξάνδρα για την προηγούμενη ανάρτηση!!
    Να σαι καλά κοπέλα μου και να το χαρείς το σπίτι σου έτσι γιορτινό και χαρούμενο!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλειο. Να το χαρείτε έτσι γιορτινό που είναι όσο καλύτερα γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μήνα Αριστέα μου!
    Τι καλά που κάνεις και στολίζεις το σπίτι σου και να ξέρεις πως "αυτό" δίνει σε όλους μας, ενέργεια και χαρά... γιορτινή χαρά!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όλα είναι πολύ όμορφα!
    Εύχομαι καλές γιορτές και καλό μήνα!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και του χρονου Αριστουλα μου! Πανεμορφα ειναι! Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό μήνα Αριστέα μου όμορφο και γλυκό .Το στολισμένο σπιτάκι σου υπέροχο και του χρόνου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βάλε και τίποτα να πιούμε ρε αφεντικό!...
    Ζεστά και όμορφα είναι όλα. Κι η χαρά σου διάχυτη...
    Άντε ας τσουγκρίσουμε εκ του μακρόθεν λοιπόν.
    "Στην υγειά σου Αριστάκι μου και καλό μήνα να έχετε!..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όμορφα, όμορφα, όμορφα... εμείς θα αρχήσουμε 8 δεκεμβρίου που έχουμε στην Ισπανίας όλα κλείστά, άγιας Κοντσίτα!!!
    Θα είναι τα παιδάκια στο σπίτι και θα δείς και εσύ τις φωτό!!!

    Φιλιά πολλά και καφεδάκι παρέα. Καλύτερα είμαι... η θέλω να είμαι, πρέπει να είμαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλον μηνα καμάρι... εκπληκτικο το σπιτι σου!!!! και του χρόνου!!! άψογη διακόσμηση!!! καλά Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημερα κ καλο μηνα να εχουμε!!!
    Τι μαγικο που εγινε κ παλι!!!
    Χρονια πολλα,χαρουμενα κ γεματα Ανθρωπους κ στο μπλογκ σου κ στη ζωη σου,καλη μου!!!
    Φιλια πολλα πολλα!!!! :-) :-*
    *--@--*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλημέρα και του χρόνου!!! καλό γιορτινό μήνα με υγεία και αγάπη για όλη την Αριστο-οικογένεια !!! πολλές ευχές και φιλιά καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κι όσο σκέφτομαι ότι αυτό το -χριστουγεννιάτικο και όχι μόνο- τζάκι, είναι στην κουζίνα (αν δεν κάνω λάθος) τόσο πιο πολύ με πιάνει η ζήλια μου (με την καλή έννοια μάνα μου!) Με το καλό να έρθουν οι γιορτές και να περάσουμε ζάχαρη Αριστέα. Εν μέρει εξαρτάται και από εμάς τους ίδιους... ;) Φιλιά πολλά και καλό γιορτινό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kαλό σου μήνα αγαπητή μου Αριστέα.
    Όμορφα πολύ τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια σου.
    Εύχομαι να έχεις όμορφες γιορτές.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Όμορφο μήνα ναχεις και καλές γιορτές να περάσεις στον υπέροχο διάκοσμο που δημιούργησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Παραμυθένιο το πυργόσπιτο!!
    Λατρεύω τα Χριστούγεννα...
    Καλό μήνα να έχεις, καλές γιορτές! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και του χρόνου με υγεία...όλα είναι καταπληκτικά!
    Και φυσικά συμφωνώ σε όλα όσα λες!
    Να έχεις υπέροχες γιορτές!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση και τώρα την είδα..

    Καλό μήνα Αριστέα και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις ευχές σας και τα όμορφα λόγια σας!
    Εύχομαι με τη σειρά μου να περάσετε όμορφα με όσους αγαπάτε!
    Και να θυμόμαστε ότι τα φώτα και οι στολισμοί δεν έχουν καμία αξία αν δεν έχεις αγάπη ...αν δεν δίνεις αγάπη....

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλό μήνα κοριτσάκι μου και του χρόνου με υγεία!
    Εγώ πάλι μπορώ να φέρω τα πάνω κάτω στη διακόσμηση κάθε χρονιά.. :-)
    Φιλάκια γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τι ζεστό και γιορτινό που είναι το σπιτάκι σου!!! <3
    Να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου καλό μήνα πριγκίπισσα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Αντεύχομαι γλυκά! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή