Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Η στιγμή σου σε ένα ποίημα: αφιέρωση !

heart, love, sea, smoke, couple gif

αφιέρωση

Τα συναισθήματα μου για αυτήν 
τα τελευταία φεγγάρια
μου έχουν πλημμυρίσει τη ψυχή '
ξεχειλίζω από Έρωτα.
Βυθισμένος σε μια νιρβάνα,
χωρίς τίποτα να με νοιάζει '
μόνο Αυτή.
Το αλαβάστρινο, τέλειο κορμί της
φτιαγμένο λες μόνο για έρωτα,
το λαμπερό της πρόσωπο, 
η τρυφερή ψυχή της.
Δεν ξέρω αν κάποτε το παραμύθι τελειώσει.
Δε χαραμίζομαι σε τέτοιους στοχασμούς.
Αυτό που σημασία έχει 
πιότερο από οτιδήποτε
είναι τούτο:
Μαζί της έζησα τον Έρωτα
σε όλη του τη μεγαλοσύνη
σε τέτοια έκταση 
που τελικά χάθηκα
και στροβιλίζομαι μέσα στην ηδονή του.


από έναν Ποιητή της καρδιάς,
γραμμένο κάποτε, για μένα!
(δημοσιεύεται με την άδεια του, και τον ευχαριστώ πολύ)



Νοέμβρης μήνας...
Νοέμβρης μήνας...


(στο μυαλό μου το τραγούδι ταιριάζει!)


Γράφει η Μαρία μας που είχε την έμπνευση της στήλης: 
"Η στιγμή σου σ' ένα ποίημα":

Ας τολμήσουμε όλοι μας να νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους.
Να μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, να μάθουμε ποιητές, 
να επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.

σ.σ. Το ''Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...'' είναι στήλη του Μελωδία FM 
Η συλλογή κλείνει απόψε (Κυριακή) το βράδυ.

Καλή εβδομάδα!
@

50 σχόλια:

  1. καλή εβδομάδα, έμπνευση καλη!!!!!!!!!!!!!!
    χαίρομαι που δεν πηγε χαμένο το ποίημα που σου έγραψαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουάου Αριστέα σε κάποιον έχεις τσουρουφλίσει την καρδούλα :-)
    Πολύ όμορφο, τρυφερό, δυνατό και ερωτικό ποίημα!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  3. Όπααα! Τύφλα να χει η Λεηλά! (όπως λέει και η Βλαχοπούλου στο μία Ελληνίδα στο χαρέμι)
    Ρε Αριστάκι πάλι εργασία μας βάζεις;;; Και τελικά ανοίγει ή κλείνει η συλλογή;

    Αν ανοίγει κάτι μπορεί να γίνει.. αν κι εγώ για σήμερα είμαι για την προηγιούμενη ανάρτηση, αυτήν με τις κλειστές μέρες...

    Αριστάκι, φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τσακ πρόλαβα τη στήλη της Μαρίας. Κάθε βδομάδα έχει άλλη ...συλλογή ;-)
      Φιλάκια πολλά από τη Λεϊλά-@ριστούλα! ;-)

      Διαγραφή
  4. Να είναι καλά ο άνθρωπος... αλλά να είσαι καλά κι εσύ που εμπνέεις τόσο όμορφα συναισθήματα που αποτυπώνονται τρυφερά, ευγενικά, με τόση μεγαλοσύνη κι ευαισθησία!...

    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ, Αριστέα μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφο να ξέρεις πώς κάποτε ενέπνευσες τέτοια συναισθήματα :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου Ρούλα μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  5. Ωραιότατα !!!!...

    Έτσι μπράβο να φύγει η μαυρίλα και οι μαύρες πλερέζες....

    # αμάν πια, όπου και να γύρναγες στα πέριξ έπεφτες πάνω σε ανορθόγραφα κιδιωσειμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα όμως είναι μέσα στη ζωή Τάσο! Να μην μας απωθεί ένα τόσο ανθρώπινο θέμα όπως ο θάνατος. Συμπληρωματικά μάλιστα τα βρίσκω!
      :)))

      Διαγραφή
  6. Υπήρξες Μούσα λοιπόν!...
    Τι σπουδαίο αξίωμα να γίνεσαι η αφορμή για να γραφούν τόσο ερωτικοί στίχοι!
    Τα συγχαρητήρια μου στον Ποιητή!
    Και σε σένα εύχομαι ολόψυχα να εμπνέεις πάντα με την παρουσία σου και την ομορφιά της ψυχής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα δώσω με χαρά (αν και μπορεί να πρόλαβε και να τα είδε!)
      Σε ευχαριστώ Μαρία μου για την ευχή. Πολύτιμη!
      Τα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  7. Ωωωωω!! Τι όμορφο!!! έχεις κάψει καρδιές Αριστέα! ;-)
    Πολύ ερωτικό!! Μπράβο του, όποιος το έγραψε!!!
    Πολλά φιλάκιαααα! Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπάκι μου!
      Να'σαι καλά :))
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  8. Aυτό το τρυφερό ποίημα, γράφτηκε κάποτε σε παρελθόντα χρόνο, για σένα.
    Εύχομαι ένα ανάλογο ποίημα να γραφτεί σε παρόντα χρόνο,πάλι για σένα, που να βγάζει το ίδιο πάθος και ερωτισμό.
    Καλό βράδυ,καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ολόψυχα για τις ευχές σου Ινώ μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  9. Τότε, Μούσα...
    Τώρα;
    Ελπίζω όχι... μουσείο! :)

    Μιας και «η ιστορία επαναλαμβάνεται», το ένδοξο (ποιητικό) παρελθόν ίσως ξανάρθει. Έσω έτοιμη για το πότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα κι εγώ το ελπίζω Σταμάτη ;-)
      Αμήν στην ευχή σου θα πω! :)))

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικό!
    Μπράβο Αριστάκι που εμπνέεις!
    Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραία η έμπνευση και ωραία και η μούσα... δεν θές τιποτα άλλο ... καλη εβδομα΄δα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι γλυκό! Κι εγώ τα φυλάω αυτά, είναι ωραίο να τα διαβάζεις, ακόμα κι αν έχουν όλα τελειώσει!!!!
    Μια φορά μούσα, πάντα μούσα, Αριστέα μου!!!

    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, είναι πολύ ωραίο Αλεξάνδρα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Αριστάκι
    Έχεις εμπνεύσει κόσμο
    και θα εξακολουθείς να εμπνέεις
    γιατί είσαι ερωτικό άτομο!!

    φιλάκι και καλή εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω Ελένη μου! Με συγκινείς!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  14. Έτσι, να στροβιλίζεται από έρωτα ένας άντρας και να μην τον νοιάζει αν κάποτε τελειώσει το παραμύθι... είναι ένας κόσμος απόλυτης ευτυχίας για μια γυναίκα!!!
    Μπιμπελό μας, είναι υπέροχο δώρο ζωής να σου έχουν γράψει τέτοια λόγια και να τα εννοούν φυσικά, άσχετα από την κατάληξη!!! Φύλαξέ τα, σ' εκείνα τα καταπληκτικά κουτάκια που φτιάχνεις, ως πολύτιμο θησαυρό για τότε που δεν θα έχεις τη δυνατότητα παρόμοιων στιγμών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου αγαπημένη, απόλαυσα το σχόλιο σου.... άσχετα από την κατάληξη , όντως είναι η συγκίνηση πάντα ζωντανή μέσα μου!
      Υπέροχα τα λόγια σου ...ειδικά για τότε που δεν θα δύναμαι!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  15. Είσαι εσύ μία, πώς να μην κάψεις καρδιές, χεχε! Πόσο θα ήθελα να γινόμουν και εγώ αιτία τέτοιας έμπνευσης στο μυαλό μίας κοπέλας, μπράβο σου που το κατάφερες..

    Καλή εβδομάδα Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου Γιώργο μου!
      Να'σαι καλά ♥
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ζηλεύωωωω, για μένα δεν έγραψε κανείς ποτέ :))) Γιατί άραγε;;;; χαχαχαχα! Μπράβο στον ποιητή, φιλιά γλυκά στην, δικαίως ερωτεύσιμη, μούσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά έχεις τον Μαριούλη που κάνει για όλους τους ποιητές του κόσμου Ειρήνη μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  17. Τι ωραία που μπαίνει η βροχούλα στην αρχή του τραγουδιού και συνοδεύει το ποίημα!! (Που τα δικαιώματα ανήκουν πάντα στις μούσες, παρακαλώ πολύ τους δημιουργούς!!) :)))
    Πως να σχολιάσεις ένα ερωτικό κείμενο που υπήρξε βίωμα.. Απλά νιώθεις την έκρηξή του, μόνο αισθάνεσαι.. Ακρως αισθαντικό!!
    Εσύ φαντάζομαι μπουκλί, τοχεις φυλαχτό!! Μου αρέσει που παντού αποτυπώνεται ο έρωτας, που φυλάσσεται και σε ένα κομμάτι χαρτί κι υπάρχει εκεί για πάντα!!
    Μπράβο στον έρωτα που εμπνέει!! ;))))
    Φιλάρες Αριστέα μου και να χεις μια όμορφη βδομάδα!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Τα δικαιώματα πάνε στις μούσες; Τι καλά ;-)
      Μαρλέν μου, όντως είναι φυλαχτό! Κι ας έχω τη φωτοτυπία του ( το πρωτότυπο το είχα επιστρέψει αχαχαχα)!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στον ποιητή για το τόσο ζεστό, τόσο δυνατό και γεμάτο συναισθήματα ποίημά του.
    Πολλά φιλιά στέλνω στη Μούσα του! Καλή εβδομάδα να έχεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και; Για πες! Συνέχισε ο τύπος ή έμεινε στα λόγια; Περιμένω…

    (Υπογραφή: η κουτσομπόλα της γειτονιάς σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε-αγαπητέ μας- κουτσομπόλη... η ιστορία δεν αποδεικνύει το μέγεθος των συναισθημάτων της στιγμής ! Η στιγμή αντίθετα δεδικαίωται!



      (οκ μετά από αυτό που έγραψα...λιποθύμησα!)

      Διαγραφή
  20. Όπως λέει και η αείμνηστη η Βλαχοπούλου: "Αρχίζεις μουσίτσα, γίνεσαι μούσα, και στο τέλος καταντάς... μουσείο"!!! Αχαχαχα! Είδες, πάλι έτοιμη την έχω την ατάκα από τον ελληνικό κινηματογράφο! Επίσης, αυτό το ποίημα που σου έχουνε γράψει εσένα, δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που μου έχουν γράψει εμένα, αλλά δεν στα λέω!!!! Αχαχαχαχα! Φιλιά και καλησπέρες και πάντα τέτοια λέμεεεεεε ;) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα το σχόλιο της Βλαχοπούλα, αξεπέραστο! :))))
      Για λέγε τα δικά σου μαναταμίτσα...Δεν τα βγάζεις να τα μετρήσουμε...αχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά με χαμόγελα (κουρασμένα όμως σήμερα)

      Διαγραφή
  21. πόσο ωραίο ποίημα Αριστεάκι!!! εντάξει το να εμπνεύσεις κάποιον τόσο ώστε να σου αφιερώσει τέτοιο ποίημα, τι να πω!!! καρδιοκλέφτρα!!!! χεχε...φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ευάκι μου γλυκό!
      να'σαι καλά!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  22. Είναι μεγάλη πετυχησιά να εμπνέεις τέτοια πάθη φφφανταστική Αριστέα!Και πολύ το χάρηκα(φαντάζομαι και εσύ)
    Καιρό είχα να σου σχολιάσω και βρήκα την κατάλληλη ανάρτηση χεχε!
    Πάντα τέτοια κουκλάρα μου ατελείωτη,πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το πετυχησιά...απλά έλιωσα!
      Μιραντάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για όλα και το πέρασμά σου φυσικά !
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  23. Τρυφερό, ερωτικό και αφιερωμένο σε σένα!!!
    Εύχομαι πάντα να "στροβιλίζεσαι μέσα στην ηδονή του" έρωτα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες καταρχήν στο χώρο μου :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πολύ όμορφο σχόλιο σου!
      Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  24. Μα έπρεπε να δωσει την άδεια του για να το θαυμασουμε και εμεις! Ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τι εμπνευσις είναι αυτή τελοσπάντων?!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή