Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Μίλα μου για shabby chic!

Έλα...ακολούθησε με σε μια μεταμόρφωση.
Shabby chic.
Με παχύ το "σσα"
Δεν θα πονέσει.... σου το ορκίζομαι!
Βάλε λίγο χρώμα ....
(εγώ επέλεξα μπλε σκούρο)
Πάρε λίγο βερνίκι αντικέ και χάιδεψε με τα δάχτυλα να πάει παντού!
Καλό μασάζ, μην βαριέσαι!
Έπειτα, πέρασε κι ένα χεράκι ανοιχτόχρωμο ακρυλικό
(σε μπεζάκι με ένα τόνο χακί μου βγήκε εμένα η πρόσμιξη)
Φυσικά και θέλει τρίψιμο!
Πιάσε τα σμυριδόπανα και μη λουφάρεις!
(έλα, χάνεις και θερμίδες!)
Και τώρα ώρα για τσαχπινιές!
Δαντελίτσες, λουλουδάκια,σπάγκος, κλωστή και κόλλα...
Δεν σε αποζημιώνει το αποτέλεσμα;
Ω ναι!
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!

Χαλάλι η κούραση σου λέω!
Χάθηκα και πάλι αγάπες μου,
αλλά χάθηκα σε όμορφους κόσμους....

Σας φιλώ σταυρωτά!

Καλημέρα και
Καλή εβδομάδα!

@ριστέα

82 σχόλια:

  1. υπέροχη παλαίωση που του έκανες!!! Μπράβο!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου και καλή εβδομάδα,εμένα προσωπικά μου άγγιξες όλες μου τις χορδές....λατρεμένο το shabby style!!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου!

      Χαίρομαι που σε άγγιξε το δημιούργημα μου!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, Αριστέα μου!!
    Από χειροτεχνίες δεν έχω ιδέα, αλλά φαίνονται υπέροχα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η κορνίζα!!
    Μου αρέσουν πολύ οι "τσαχπινιές" που πρόσθεσες!!! :))
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει τοχεις και εδώ! Μια πανέμορφη, ρομαντική κορνίζα...καλημέρα και καλή εβδομάδα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίοοοοο το σσσσσσάμπι σικ! μπράβο Αριστέα μου μπράβο !!καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aριστέα μου αν κάποιες μνήμες,στιγμές θέλουμε να τις ''εγλωβίσουμε'',τουλάχιστον ας είναι στο σωστό κάδρο.
    Όμορφο.....ρομαντικό............
    Η δαντέλα σου κάνει τη διαφορά!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλημέρα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Σοφία μου :))Ναι κι εγώ λάτρεψα τη δαντέλα !
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  8. Είναι τέλειο αυτό το σσσα με παχύ το σ!
    Και εάν καίει και θερμίδες, θα φτιάξω όλα μου τα έπιπλα!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να με ακούσεις να το λέω Αθηνά μου ☺
      Και στα έπιπλα φοβερή τεχνική! googlαρε το :)))
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  9. η κορνιζα εγινε υπεροχη!
    μπραβο κουκλα μου!
    καλη εβδομαδα να εχεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου:))
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
    2. καλημερα κοπελα μου!
      δε μπορω να σου αφησω σχολιο στην νεα αναρτηση και ηρθα εδω.
      ηθελα να σου πω οτι αυτο που περνας τωρα μαλλον ειναι περισυλλογη και ειναι υπεροχη! :)
      αναμονη για το γελιο απο τον παραδεισο! να το χαρουμε ολοι!
      φιλακια πολλα! καλημεραααα

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Κικίτσα μου!
      Το εύχομαι να είναι έτσι!
      Ναι ο Παράδεισος θα μας κάνει να γελάσουμε πολύ!
      Φιλιάααααααα!♥

      Διαγραφή
  10. Οσο πιο βαθειά χάνεσαι στους όμορφους κόσμους Αριστάκι,τόσο παγιδεύεσαι και συνεχίζεις!!! ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ! και μαζί με σένα τ απολαμβάνουμε κι εμείς, νάσαι σίγουρη
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χαρά μου!
      Μαγεμένη είμαι με τους νέους κόσμους που έχω μπροστά μου:))
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφη κορνίζα! Έχει μια ισχυρή αίσθηση vintage και εγώ το λατρεύω το vintage! :)

    (Πολύ ωραίο το blog σου! Συγχαρητήρια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Καλώς ήρθες στο χώρο μου :)))

      Κι εγώ λατρεύω το vintage! ☺

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Αριστέα.
    Οι υπέροχες δημιουργίες σου, φέρνουν στο νου μου τα λόγια πούχω γράψει γιά κάποιον που του ζήτησαν να φτιάξει κορνίζες.
    Και γράφω...
    Ο Κ Ο Ρ Ν Ι Ζ Ο Θ ΡΑ Υ Σ Τ Η Σ
    Χίλιες εικόνες τούδωσαν, να κάτσει να διαλέξει,
    με της κορνίζας τη μορφή, στεφάνια να τους πλέξει.
    Πόσες ματιές χρειάζονται, για να τον ταξιδέψει,
    το άρμα του Φαέθωνα, σε νέφη φαντασίας.
    Πόσες στιγμές ερωτικές, να ιδρώσουνε το σώμα,
    με Αφροδίτης άρωμα, που διαρκεί αιώνια;

    γιά να μην γράφω όλο το ποίημα(είναι μεγαλούτσικο), κλείνω στο τέλος...

    Να μείνουν θέλει λεύτερες, οι ζωγραφιές του κόσμου,
    να σπέρνουνε απλόχερα, αρώματα ελπίδας.
    Αλώβητες κι αμόλυντες, στο πέρασμα του χρόνου,
    κρίκοι ανθρώπινης κι αγνής, αιώνιας αλυσίδας.
    Ας γίνει να στεγνώσουνε, οι στέρνες των δακρύων,
    γυναίκες να κοιλοπονούν, πριν απʼ το κλάμα των παιδιών.
    Τʼ ευνούχου δεσμοφύλακα, να σπάσουν τα κλειδιά
    κι η σκέψη να ορθώνεται, στου γιασεμιού τη μυρωδιά.
    Δ.Λ.Α.
    Συνέχισε να ποιείς και να εύχεσαι πάντα μετά από το τέλος ενός έργου σου να έχεις ονειρευτεί το επόμενο.
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση Δημήτρη μου!
      Έτσι γίνεται...πάντα ονειρεύομαι το επόμενο !
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Αριστάκι και καλή εβδομάδα
    Είσαι υπέροχη και τολμάς πολύ με τα υλικά σου!!!

    Σε γλυκοφιλώ αγαπουλίνι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  14. Είναι πανέμορφη η κορνίζα, Αριστέα μου!!! Την μέθοδο την έδωσες απολαυστικά κι ας μην είναι τόσο εύκολο για μένα να φτάσω στο αποτέλεσμα σου :))) Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Ειρήνη μου ♥
      Τα υλικά χρειάζονται μόνο!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  15. Η περιγραφή σου τέλεια!! χαχαχαχαχα Ωραίες οδηγίες.. ευκαιρία να ξανά-αλλάξω κάτι κορνίζες.. τις βαρέθηκα!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άλλη τέχνη είναι αυτή?? ;-) το μεταμόρφωσες!!! Μου άρεσε η τσαχπινιά με το λουλουδάκι, χαχα :)))) έγινε πανέμορφη!!
    Πολλά γλυκά φιλάκιααααα Αριστούλα μου! Καλό απόγευμααα! Και καλή εβδομάδα!!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καινούριο πάλι αυτό;
    Τελικά πόσα χόμπι έχεις;
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλαίωση. Είχα κάνει ξανά! Η διακόσμηση είναι καινούργια (και η περιγραφή).
      Φιλιάααααααα!

      Διαγραφή
  18. Η τσαχπινιά σε όλο της το μεγαλείο !!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο σου "τόχεις" ΚΑΙ αυτό !!!!!!!!!!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από που να ξεκινήσω, η κορνίζα τέλεια, την λάτρεψα. Τα αγγελάκια παρακάτω, τα μπουκάλια και το κερί, καθένα με την δική του ομορφιά και χάρη .Καλή εβδομάδα εύχομαι με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ βγήκε υπέροχο...και μου άρεσε και το χρώμα που επέλεξες :))))
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βλέπω να το ανοίγουμε το μαγαζάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α ναι, και μένα μου αρέσει και το γκρι είναι το αγαπημένο μου χρώμα. Φιλιά πολλάαααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που δεν είναι ακριβώς γκρι ...αλλά και εμένα μου αρέσει!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  23. Τι να πω βρε Αριστέα......! καλή βδομάδα.....! έχω την εντύπωση ακράδαντα ότι μια Έκθεση τέχνης δεν χωράει τα έργα σου και αλήθεια λέω......! τι να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι χωράει γιατί μέχρι στιγμής τα χαρίζω!
      Να'σαι καλά όμως Γιάννη μου! :))

      Διαγραφή
  24. Αχ βρε χρυσοχέρα!
    Κέντησες πάλι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. To σμυριδόπανο μου μέσα...
    Τι άλλο πια θα δούμε μαζί σου;
    Τέλειο ρε Αριστέα μου, σαν μια κορνίζα-αντίκα που θα φιλοξενήσει μια παλιά ασπρόμαυρη φωτογραφία... 1000 μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Κι έπεται συνέχεια κανελλάκι μου γλυκό♥
      Φιλιάαααααα!

      Διαγραφή
  26. Συναίσθημα, φαντασία, έμπνευση, δημιουργία!
    (Τέλειο το γκριζο-μπλε!)
    Εύγε, Αριστέα μου!

    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!
    Φιλιά και την καληνύχτα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  27. Και χωρίς την περιγραφή σου πάλι θα λάτρευα την τέλεια απόδοση του έργου σου Αριστέα μαου , χαμένη και εγώ μέσα στα δημιουργικά μονοπάτια !!!!!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ χαίρομαι Νικολίτσα μου που σου άρεσε!
      Φιλιά συμμαθήτρια!♥

      Διαγραφή
  28. Αυτή η αίσθηση του παλιού και ξεφτισμένου μ' αρέσει πολύ!
    Ελπίζω στην επόμενη ζωή μου να έχω τα χέρια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι σου εύχομαι σε τούτη τη ζωή...να δοκιμαστείς Αλεξάνδρα μου!
      Φιλιάααααααα!♥

      Διαγραφή
  29. Σε θαυμάζω να ξέρεις γιατί κάνεις το μεράκι σου, τέχνη.
    Σε γλυκοφιλώ όμορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. και ειναι το στυλ που μαρεσει
    μακαρι να ειχα το ταλεντο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άσωτε! Προσπάθεια είναι , όχι ταλέντο!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  31. Ένα γεια πέρασα να πω και χαίρομαι που είσαι σε όμορφους κόσμους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δεν μπορώ να γράψω στην σημερινή ανάρτηση και ήρθα σε αυτή.... είσαι κουρασμένη αριστέα μου γιαυτο έχουν μειωθεί οι αντιδράσεις σου.... δεύτερον αύτά που φτιάχνεις τα σπάνε !!! γιατί προχτές σε καταστημε με τέτοια είδη ειδα κατι σαχλαμάρες ... που σκέφτηκα που είσαι βρε Αριστάκι να δεις τι αριστουργήματα φτιάχνουν τα χέρια σου και τι σαβούρες πουλάνε... ίσως δεν τα γράφω και καλά αυτά που θέλω να πω... ελπίζω να με κατάλαβες κάπως φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Άσε καλύτερα φτιάξε τα εσύ να τα απολαμβάνω :-)
    Πολύ τέλειο το καδράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Της άλλαξες κυριολεκτικά τα φώτα!!!
    Καλά να περνάς!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. για καλό Σαβ/κο πάμε.. τέλος πάντων.. θαυμάσια!! μπραβο, χρυσοχέρα μου!! <3 μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αφού η ανάρτηση περί σιωπής... ή συναίνεσης, στερείται σχολιασμού, αφήνω εδώ το σχόλιό μου:
    Η σιωπή, δεν είναι πάντα συναίνεση, ενίοτε είναι και αμηχανία. Άντε και φώναξες και ξέσπασες. Μετά τι; Απλά μια εκτόνωση και πάμε γι' άλλα. Μάλλον αναζητάς κάτι πιο αποτελεσματικό από ένα ξέσπασμα... Ψάξε στα ένδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. xaxaxa στιγμες γυμναστικής αριστιλαττες οπως πιλατες !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα Αριστέα μου!! Εγινε εκπληκτική η παλαίωση!!! Οι λεπτομέρειες απλά την απογείωσαν, δεν το συζητώ!!
    Είναι λατρεμένη τεχνική και σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!
    Μου άρεσαν τόσο πολύ και τα υπόλοιπα έργα που είναι κλειστά τα σχόλια!! Το νεσεσεράκι, τα βαζάκια, το ξύλο!! Οτι μπορεί να ανακυκλωθεί είναι καλό να μην το πετάμε κι έχεις απόλυτο δίκιο!!

    Την ιστορία με τα κουλουράκια την είχα διαβάσει κι εγώ πιο παλιά αλλά δεν το γνώριζα το αρχικό ποίημα!! Η ιστορία είναι κι αυτό που λέμε επίσης, think twice before you act!! Τσέκαρε και λίγο καλύτερα τα γεγονότα πριν βγάλεις συμπεράσματα!! Απλή και διδακτική!!

    Φιλάκια αγάπης μπουκλί μου και με το καλό αύριο οι αναρτήσεις γέλιου!! Θα διαβάσουμε ομορφιές!! Μάκια και καλή συνέχεια να χεις!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ταλαντούχο μου πλάσμα εσύ, μετάμορφωσες την κορνίζα με την υπέροχη τεχνική που περιέγραψες βήμα-βήμα….Τέλειο αποτέλεσμα , καλαίσθητο και φίνο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή