Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Διαγωνισμός " Άλλαξε το!"

diy, diy crafts, diy image, diy jewlery, diy photo, diy picture

Φίλες (και φίλοι;)
που τα χεράκια σας πιάνουν 
και που τόσο καιρό βλέπετε δρώμενα γραπτού λόγου
να λαμβάνουν χώρα στο Η Ζωή είναι Ωραία
ήρθε και η δική σας ώρα!

Το καλό που σας θέλω:
Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει
και πάρτε οτιδήποτε στα χέρια σας, με όποια τεχνοτροπία θέλετε
και αλλάξτε του τα φώτα!

diy, diy crafts, diy image, diy jewlery, diy photo, diy picture

Κεριά,καμβάδες, μπουκάλια, υφάσματα, μικροέπιπλα,βάζα, δίσκοι, 
κονσέρβες,άχρηστα κουτιά και ό,τι άλλο βρείτε μπροστά σας.
Φωτογραφίστε το ΠΡΙΝ.

Και μετά αλλάξτε το!
Ζωγραφίστε, ντεκουπάρετε, κεντήστε, πλέξτε, αναπαλαιώστε.
Όλα είναι ανοιχτά και παίζουν.
Φωτογραφίστε το ΜΕΤΑ.

Και στείλτε και τις δυο φωτογραφίες στο μέιλ μου 

tea_airis@yahoo.gr

από σήμερα 22 Μαΐου έως και την Πέμπτη 11 Ιουνίου
και ώρα 8 το βράδυ (έως δύο συμμετοχές ο καθένας)

Έπειτα  όπως και στα Συμπόσια οι φίλοι του μπλογκ
ως φοβεροί και τρανοί ☺ κριτικοί έργων τέχνης θα βαθμολογήσουν 
με τον γνωστό τρόπο.

Νικητής θα είναι ένας και θα κερδίσει έναν πίνακα με powertex 
από τα χεράκια μου.
Ένα δώρο έπειτα από κλήρωση, ως είθισται, θα κερδίσει 
κι ένας από όσους πάρουν μέρος στη βαθμολόγηση.

candle, diy, diy projects, home, diy crafts

Ο διαγωνισμός αφορά φίλες (και φίλους;) του μπλογκ
και γίνεται για τη χαρά και το κίνητρο πρωτίστως
να δημιουργήσουμε!
Χωρίς άγχος και άλλα ψυχολογικά τερτίπια!

Ο διαγωνισμός αφορά και φίλες από το face που έχουν google λογαριασμό
και με παρακολουθούν και στο μπλογκ ☺

Δεν δημοσιεύουμε πριν τη λήξη του διαγωνισμού τις φωτό του έργου μας,

ούτε χρησιμοποιούμε δημοσιευμένη μας δουλειά.
Τηρούμε την εχεμύθεια όπως και στα Συμπόσια.☺

Πάμε να χαρούμε με κάτι διαφορετικό!
Σας περιμένω!

@ριστέα

Ιστορίες της Νύχτας

Για όσους παρακολουθούν τις Ιστορίες της Νύχτας διαβάστε την ιστορία

από τον Γαβρίλη Παναγιωσούλη 

Τις υπόλοιπες Ιστορίες μας τις βρίσκεται εδώ
Οι Ιστορίες της Νύχτας πήραν παράταση
έως και  τις 31 Μαΐου 

Όλες οι εικόνες με τις DIY crafts ιδέες είναι από δω
(γράφοντας στο ψαχτήρι DIY crafts) 

86 σχόλια:

  1. Καλημέρα, χρυσοχέρα μου!!!
    Όταν θα κάνεις διαγωνισμό "χαλάω ό,τι πιάνω στα χέρια μου", τότε θα συμμετέχω με πολλή μεγάλη επιτυχία!
    Μέχρι τότε θα απολαύσω τις δημιουργίες των φίλων με πολύ ενδιαφέρον!
    Πολλά φιλιά και σ' ευχαριστώ και πάλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου βάζετε ιδέες ! Ικανή να με έχεις να κάνω και τέτοιο διαγωνισμό! αχαχα!
      Καλό ΣΚ Σοφία μου !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. α ,τα ζητάει η κ @#$@%^# σου!
    Θα παρω κάτι έτοιμο ,θα το διαλυσω τάχα μου ,και θα το ξαναφτιαξω όπως ηταν και τσουπ ,να'μαι η νικητρια ,μια φορά κι εγωεδω μεσα !
    'Η να βάλω μια γειτόνισσά μου ,που ξερει απο τέτοια ,να μου το φτιαξει ;;; Αριστεα τη λένε ,θα της πω να μην με μαρτυρησει!
    Κάτσε να δεις τι έχω να σου φτιάξω!Θα έλεγα στους υπόλοιπους φίλους να μην μπουν καν στον κόπο ,εχουν χάσει σίγουραααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Εντάξει , δεν υπάρχεις μανίτσα μου!
      Βάλε τα δίδυμα! Μια χαρά θα τα πάνε! Έχουν κι εμπειρία! ☺
      Φιλιά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου βρε Αριστέα με τα ωραία σου! Εννοείται ότι θα πάρω μέρος!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Χριστίνα μου που θα σε έχουμε κοντά μας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα με τις φοβερές ιδέες σου!!!Ελπίζω να προλάβω να συμμετέχω και εγώ...Αν όμως δεν τα καταφέρω, θα ανυπομονώ να δω δημιουργίες όλων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το ξέρω ότι μικρό το διάστημα, ένα ΣΚ όλοι μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε !
      Φιλάκια πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
  5. Για να δούμε τι καλό θα δούμε από τους συμμετέχοντες. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Ελπίζω Νίκο να περάσεις να βαθμολογήσεις ! :))

      Διαγραφή
  6. καλημέρα αγαπημένη μου φίλη!
    πολυ ομορφη η ιδεα αυτη!
    καλη επιτυχια στους συμμετεχοντες!
    θα δουμε θεαματικα πραγματα!
    ειμαι σιγουρη!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κικίτσα μου!
      Ελπίζω όλοι να περάσουμε όμορφα!
      Φιλιά!:))

      Διαγραφή
  7. Σαν "δημιουργός", δεν είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρω, αλλά ο... μάτης(!) μου, θα είναι εδώ για να κρίνει!!! (Ο ένας μάτης μόνο, ο άλλος πάντα... κοιτάει τη δουλειά του!!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, μπουκλάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που η μεγάλη κριτικός έργων τέχνης θα είναι κοντά μας!
      Τιμή μας αγαπητή Ιωάννα!
      χοχοχοχ☺ Φιλιά κατάμουτρα!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα αεικίνητη φύση μου!!
    Θα δούμε αριστουργήματα καθ
    καλαισθησίες πάλι
    Αναμένοντας σε χαιρετώ γλυκά...

    πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Αλλάζουν οι ρόλοι σε τούτο το διαγωνισμό!
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ να έχεις!♥

      Διαγραφή
  9. Αχ πάρα πολύ ωραίο δρώμενο αυτό Αριστούλα.
    Εχουμε τόσους και τόσες χρυσοχέρες στην μπλογκογειτονιά.
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας αρέσει!
      Σκέφτηκα καιρός για κάτι νέο!
      Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου! :))

      Διαγραφή
  10. ωραία ιδέα μπράβο ...... θα παρακολουθήσω στενά γιατι έχω να βαθμολογήσω μετά !!!! χαχα τέλεια μπράβο Αριστέα μου θα γίνει χαμός !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Τι καλά Νικόλα μου!
      Ένας διαγωνισμός που έστω και σαν κριτής θα συμμετέχεις!
      Καλό ΣΚ να έχεις! :)))

      Διαγραφή
  11. Καταλαβαίνεις ότι δεν μπορώ να λάβω μέρος έτσιιιιιιιιι; Βάλε με κι εμένα "κατηγορία Σοφία"! Χαχα :) Άσε που, ακόμα κι αν (λέμε τώρα) κατασκεύαζα κάτι, πως θα το ρημαδοφωτογράφιζα μετά ε; Άσχετη αφού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Τελικά πρέπει να κάνω κι ένα διαγωνισμό για όσες" δεν πιάνει το χέρι τους"! Αυτό που το πας με τις φωτογραφίες! Πότε επιτέλους θα μάθεις οεο;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Γράψε με Κυρία μου στα τεφτέρια σου!!! Με τρώει το καλλιτεχνικό μου χέρι χαχαχαχαχα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας γράψαμε!
      Αλλά αυτό που θέλουμε είναι να λάβουμε στο μέιλ τις φωτό σας!
      Των έργων σας εννοώ☺
      Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου! :)

      Διαγραφή
  13. Χαχαχα γελάω με το σχόλιο της Σοφίας!
    Εγώ δυστυχώς δεν είμαι του αθλήματος. Δε λέω την κλασική φράση "δεν πιάνουν τα χέρια μου" γιατί απλούστατα δεν την πιστεύω. Θα έλεγα πως βαριέμαι να ασχοληθώ μάλλον.. αλλά μ' αρέσει να τα θαυμάζω! Θα κάνω ανάρτηση με τα έργα της μαμάς μου που έχει μεταμορφώσει όλο το σπίτι (δεν την πήρα αυτή την αγάπη της) Χαχαχαχα
    Μ' αρέσει πολύ αυτός ο διαγωνισμός, είναι διαφορετικός!
    Καλη επιτυχία σε όλους και σε σένα! Δεν ειναι εύκολη η διοργάνωση!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Γιωτάκι μου!
      Τουλάχιστον θα τον απολαύσεις ξεκούραστα τούτο τον διαγωνισμό!☺
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραία ιδέα....αν και έχω καιρό να καταπιαστώ με κάτι....!
    Καλή σου μέρα...γεμάτη έμπνευση :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Αυτό θα είναι έκπληξη!
      Θα χαρώ πολύ Ωραιοζήλη μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Εντάξει, Εγώ βρε δε το έχω αλλά ανυπομονώ να δω τις δημιουργίες όσων λάβουν μέρος! Πολύ ωραία ιδέα και αυτή βρε @ριστέα μου! Μπράβο! Έλα να δούμε πραγματικά δημιουργικούς ανθρώπους!
    Τα φιλιά μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε άλλη μία σίγουρη κριτικός έργων τέχνης είναι εδώ!
      Εύχομαι να είναι απολαυστικός κι αυτός ο διαγωνισμός και να περάσουμε όλοι καλά! :)
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου.

      Διαγραφή
  16. Δεν κάνεις μια άλλη κατηγορία "Διάλυσέ το", να πάρουμε μέρος κι εμείς τα άσχετα? Ήδη έχεις 4 συμμετοχές. Άσε που και να έπιαναν τα χέρια μου... Ποια να συγκριθεί μαζί σου μάνα μου;;; ♪♪
    Και με τη ναυαρχίδα του στόλου την Κλαυδία;;;

    (Καλωρίζικο το παιχνίδι και πέρα απ' την πλάκα, συγχαρητήρια για την ιδέα και το κουράγιο σου)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Διαγωνισμός διάλυσε το! Φαντάζομαι είσαι ξεφτέρι σε αυτό; ☺
      Η Κλαυδία στο μεταξύ δεν πρέπει να έχει πάρει είδηση ακόμα!
      Χαίρομαι πολύ που σας αρέσει!
      Ε μετά από τόσες φορές που έχουν απλά ψηφίσει τόσες χειροτέχνισσες στα Συμπόσια ένιωθα πως τους το χρωστούσα!
      Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ Μαρία μου! :)

      Διαγραφή
  17. Πάρα πολύ ωραία ιδέα. Σίγουρα θα παρακολουθήσω αυτό το δρώμενο γιατί μ'αρέσουν ΄ολα αυτά. Αν βρω χρόνο μπορεί να συμμετάσχω, αλλιώς ναι ναι θα βαθμολογήσω.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να δω και δική σου συμμετοχή Αννούλα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα !
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ! :)

      Διαγραφή
  18. Χα... Επιτέλους ένας διαγωνισμός για εμάς τις χρυσοχέρες!!! Θα τρίβεις τα ματάκια σου με αυτό που θα σου στείλω....
    Σε λέω είμαι καλλιτέχνης από τους λίγους!!! Φτιάξει δυο πίνακες με powertex γιατί ένας δεν είναι αρκετός για αυτό που θα σου στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχ Έλιωσα Χριστινάκι μου! Έλιωσα!
      Για να δούμε τι θα δούμε!
      Φιλάκια πολλά...χρυσοχέρα μου! :))

      Διαγραφή
  19. Εδώ είμαστε, στο στοιχείο μας.
    Δώστε μου άχρηστα να τα κάνω χρήσιμα.
    Μπορούμε περισσότερα από ένα;
    Ας προλάβω, βέβαια το ένα, γιατί τώρα είδα ότι είναι μέχρι τις 5 Ιουνίου, αλλά θα προσπαθήσω.
    Να είσαι καλά με τις ωραίες σου ιδέες.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά της Ρένας θα έπρεπε να λέγεται ο διαγωνισμός!
      Γιατί στα άχρηστα που γίνονται χρήσιμα είσαι μανούλα Ρένα μου! Ναι Ρένα μπορείτε έως και 2 συμμετοχές!
      Θα προλάβεις βρε θηρίο;
      Φιλάκια πολλά και αναμένω!

      Διαγραφή
  20. Φοβερή ιδέα, πολύ μου αρέσει και βέβαια θα προσπαθήσω να προλάβω (ελπίζω).
    Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ Ράνια μου να δω και δική σου συμμετοχή!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  21. Καλή επιτυχία στους δημιουργούς! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές χαρά μου!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  22. Τώρα μάλιστα ,να δείξουμε και εμείς καλέ οι χρυσοχέρες, λέμε τώρα, τι μπορούνε να κάνουνε τα χεράκια μας. Γυαλιά καρφιά πιάνουμε πολυέλαιο φτιάχνουμε χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Εμ σας το χρωστούσα! Μπαίνουν όλες οι φίλες οι χειροτέχνισσες, ψηφίζουν στα Συμπόσια! Καιρός λοιπόν να έχουν κι αυτές έναν διαγωνισμό ...του χεριού τους!
      Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου! :))

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα σου αγαπητή μου Αριστέα.
    Λυπάμαι που η περιπέτεια της υγείας μοιυ δεν μου επέτεψε την συμμετοχή μου σ΄αυτό τον διαγωνισμό σου.
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου μπορείς να δεις να θαυμάσεις και να ψηφίσεις όταν θα βγει ο διαγωνισμός στον αέρα!
      Τις καλύτερες ευχές μου για την υγεία σου! :))

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραία ιδέα , Αριστούλα μου, αλλά ο χρόνος που μας δίνεις είναι λίγος !!!!! Μάλλον ξέχασες ότι αυτή την εποχή υπάρχουν πολλές δουλειές στο σπίτι - ακόμη μαζεύω τα χειμωνιάτικα !!!! Θα προσπαθήσω , ίσως προλάβω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου το σκέφτηκα ότι ίσως είναι λίγη η διορία που δίνω. Αλλά έρχεται και Συμπόσιο μετά και θα πρέπει να ανασάνω κι εγώ ανάμεσα στους δύο διαγωνισμούς. Από την άλλη δεν θέλω να είναι μεγάλο το διάστημα γιατί έχει αποδειχτεί από τα Συμπόσια ότι όσο πιο μικρό το διάστημα τόσο περισσότερη δραστηριότητα υπάρχει! Οι Έλληνες μάλλον έχουμε μάθει να αποδίδουμε περισσότερο υπό καθεστώς πίεσης!
      Φιλάκια πολλά!
      Εύχομαι να προλάβεις!
      (αν δω ότι δεν έχετε προλάβει πολλές φίλες θα δώσω παράταση )

      Διαγραφή
  25. Αριστέα μου,
    αν και έχω διάφορα 'τρεχάματα' αυτές τις μέρες (σήμερα πέρασα πέντε ολόκληρες ωραιότατες ώρες στο ΙΚΑ για θεώρηση βιβλιαρίου της μαμάς μου και του αδελφού μου!!!), επικροτώ την απόφασή σου για τον διαγωνισμό και θα προσπαθήσω να προλάβω κι εγώ!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! Πολύ θα ήθελα την μάστερ ντεκουπατζού κοντά μας! αχαχα!
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ! :)

      Διαγραφή
  26. Αχμ Αριστέα μου.......τώρα είμαι ήδη στη μέση......! να το βγάλω φωτογραφία αλλά θα έχω μονάχα το φινάλε όχι την αρχή. Πολύ καλή η ιδέα σου.....
    Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου!
      Δεν μου κάνεις πλάκα; Δεν το ήξερα ότι πιάνουν τα χεράκια σου!
      Ελπίζω να σε έχουμε κοντά μας και στη βαθμολόγηση και να περάσουμε όμορφα!
      Κλαό ΣΚ εύχομαι! :)

      Διαγραφή
    2. Πιάνουν τα χέρια μου.......ε....τώρα......δεν ξέρω που πάει το μυαλό σου...... έχω "περάσει" κατά καιρούς σε σχέδιο, αρκετό καιρό, μου αρέσει και εννοώ γεωμετρικό όχι ζωγραφική.
      Μοντελισμό, κάποτε έκανα διάφορα αλλά δεν είχα που να τα ....βάλλω χαχαχαχαχαχα
      Ζωγραφική πάλι σε είδος διακόσμησης επιφανειών π.χ. πόρτες, παράθυρα, μικρά έπιπλα....
      Να κρατάει η δημιουργικότητά μας Αριστέα μου.

      Διαγραφή
  27. Ηρθα , ήρθα και εγώ πάνω στην ώρα !!! Τι κάνετε !!!! Ναι θα πω με χαρά , αφού τόσοι ποιητές και διανοούμενοι φίλοι μας θα αξιολογήσουν τα έργα μας !!!χαχαχα Φιλάκια πολλά


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Αντιστρέφονται οι ρόλοι σας!
      Νικόλ μου χαίρομαι που χάρηκες!
      Και φυσικά σε περιμένω με ανυπομονησία!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  28. Λείπει ο Μάρτης απ'τη Σαρακοστή??? Οπου "Μάρτης" βλέπε Πέπη !!! χαχαχα!!! Εννοείται ότι θα πάρω μέρος και εγώ!!!
    Να'σαι καλά, Αριστέα μου, με τις ωραίες ιδέες!!!
    Φιλιά και καλο Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον Μάρτη μέσα ..στον Μάη!
      Χαίρομαι που θα σε έχουμε μαζί μας Πέπη μου!
      Αναμένω!
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ να έχεις κι εσύ! :)

      Διαγραφή
  29. Λέω να προσπαθήσω και εγώ, βέβαια υπάρχουν χρυσοχέρες στην γειτονιά που δεν μπορώ να συγκριθώ μαζί τους, αλλά για την δημιουργία ρε γαμώτο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτην και μονο Ελενη μου.. !!!! και ας την σύγκριση .. βρε παιδάκι μου δεν υπαρχει.. ...

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που θα σε έχουμε κοντά μας Ελένη μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  30. Όμορφη πρωτοβουλία!
    Θα θαυμάσουμε πάλι αριστουργήματα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή επιτυχία σε όλους και όλες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Επιτέλους "ήρθεν η ώρα μας".
    Το άσχημο είναι ότι είναι μέχρι τις 5 Ιουνίου, να δω αν θα προλάβω γιατί εκτός από τις δουλειές του σπιτιού είναι και οι εξετάσεις στη μέση!!
    Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Κάπως έτσι Στέλλα μου!
      Εύχομαι να προλάβεις χαρά μου!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  33. Απο προχθες ηθελα δα μπω Αριστακι μου να δω τι σκεφτηκε παλι του μυαλουδάκι σου.. αλλα οπως παντα καθηστερημενο... να μην χαλασω το και το ονομα . δηλαδη για να καταλαβω τωρα θα γινουμε και ανακυκλωτές; χι.χι ασε μην την ψάχνεις την λεξη δεν υπαρχει.... χμμμμμ μαλλον θα δουλεψει η παλι η φαντασια.. !!!!! καλα εκει να δεις συμετοχες..!!!! εννοειτε .. οτι μεσα ειμαι ...ε; :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Στρώσου Ρουλίτσα μου κι άσε τα ερωτήματα!
      Περιμένω κάτι εκπληκτικό από σένα! Εννοώ σε ιδέα! :)))
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αριστέα μου!!!!!!!!!!! Τώρα εγώ γιατί νόμιζα ότι είχα αφήσει σχόλιο????? ου γαρ έρχεται μόνον!!!!χα!χα!χα! Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω αλλά θέλω να πιστεύω ότι και εγώ θα είμαι παρούσα σε αυτόν σου τον διαγωνισμό!!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ Βίκυ μου να έχουμε μαζί μας το ...ταλέντο σου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  35. Εδώ είμαι κι εγώ!!μα καλά γιατί δεν είδα τα σχόλια;χάζεψα!!σου έστειλα email Αριστέα μου!!!κάτι θα φτιάξω!!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί μαζεύτηκαν όλες οι χρυσοχέρες μου!
      Φιλάκια πολλά Δέσποινα! ♥

      Διαγραφή
  36. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αριστέα μου. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω ότι αλλάζω με ότι φτιάχνω, την προηγούμενη μορφή κάποιου αντικειμένου. το μόνο που κάνω είναι να παίρνω ένα ξύλο με κλωστές καλάμια και πανιά και να φτιάχνω κάτι που μοιάζει με πλεούμενο. Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να συντροφεύσω τον διαγωνισμό σου. Εύχομαι καλή επιτυχία και μέσα από αυτόν να γεννηηθούν υπέροχες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δημήτρη μου και καλή εβδομάδα!
      Μεταμορφώσεις κάνεις κι εσύ! Ένα κομμάτι ξύλου στα χέρια σου γίνεται αριστούργημα! Έχω ένα τέτοιο κρεμασμένο στο τζάκι μου και πολύ το καμαρώνω να ξέρεις!
      Μόνο που αν έκανες πλεούμενο απλά θα σε πρόδιδε!
      Ελπίζω να σκεφτείς κάτι διαφορετικό ( αφού το έχεις με τα χέρια !) αλλιώς να σε έχουμε στην παρέα μας σαν βαθμολογητή.
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
    2. Μάλλον θα μείνω απ' έξω γιατί θα προδοθώ αμέσως. Θα παρακολουθώ και θα θαυμάζω επικρίνοντας.

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Κρίνοντας θες να πεις :)

      Διαγραφή
  37. Ναι!! Ναι!! Ηδη έτοιμο αλλά επειδή έχω θέματα με τις φωτό (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε!!) ας μην ξαναβγάλω πάλι μόνη τα ματάκια μου!! Αχαχαχα!! Περιμένοντας την κατάλληλη λήψη!!
    Καλή επιτυχία να χει ο διαγωνισμός μπουκλί μου!! Κυκλοφορούν αμέτρητες χρυσοχέρες στην γειτονιά οπότε θα τα δούμε όλα που λένε!! :))
    Φιλάκια πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που δεν θα σε είχαμε στην παρέα μας! Θα σε κυνηγούσα εγώ! Μια από τις δύο φίλες μπλόγκερ που με παρακίνησαν κι ασχολήθηκα με το ντεκουπάζ! Κάτι σαν μέντορας δηλαδή!
      Τι; Θα έλειπε ο μέντορας μου από το διαγωνισμό;
      αχαχα!
      Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου!♥

      Διαγραφή
  38. Τι ωραία ιδέα είναι αυτή! Χαίρομαι πολύ που θα δούμε υπέροχες δημιουργίες από υπέροχους καλλιτέχνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλό μήνα Αριστέα μου!
    Πρώτη φορά αποφάσισα να συμμετάσχω, και πολύ το χαίρομαι!!
    όμως μετά...μπορούμε να το βάλουμε το θέμα σε ανάρτησή μας?
    φιλιααααααααααααα
    καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω εννοείται Βαρβάρα μου!
      Μετά τη λήξη είναι και πάλι δικά σας! ☺
      Καλό μήνα! ♥

      Διαγραφή
  40. Σχήμα πρωθύστερον απο τη χάρη μου,αλλά τελευταια είμαι αλλοπαρμένη. Ετσι πρώτα υπεβλήθη το "αίτημα" και μετα η δήλωση συμμετοχής,συχώρα με Κυρά μου! καλή επιτυχία στο ενδιαφέρον, όπως είθισται εδώ μέσα ,εγχείρημα
    Φιλιά πολλά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Aργησα να πάρω είδηση αλλά τη συμμετοχή μου την έστειλα ήδη......Ανυπομονώ να δώ θαύματα θαυμάτων......Φιλιά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Δεν είμαι η μόνη ανάποδη! αχαχαχα!
      Θα τα χάσεις αγαπημένη Κλαυδία!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή