Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Στο μαγικό κόσμο μιας πυργοδέσποινας.... (το εργαστήρι μου)


Αχ, εσύ που δεν με ξέρεις καλά,
μην φανταστείς ότι είμαι ψώνιο ή νούμερο.
Να είσαι βέβαιος/η ότι είμαι!☺
Αν θες να ξέρεις όμως, το πυργοδέσποινα δεν το έχω βγάλει εγώ!
Δεν θυμάμαι ποια φιλενάδα από εδώ, την σπείρα, το έβγαλε,
αλλά καλέ μου αρέσει τώρα που το σκέφτομαι!
(για το princess του url ...είναι μεγάλη ιστορία, την έχω πει παλιά,
αλλά μπορεί να στην πω και στα γενέθλια του μπλογκ πάλι)
Το πυργόσπιτο έχω σκαρφιστεί εγώ, κάνοντας λογοπαίγιο με την πόλη μου,
τον Πύργο! 
οκ;
Κι αφού λύσαμε τα του τίτλου, να σου πως ότι σήμερα σου έχω ένα τουρ!
Στο οργανωμένο-όλα εν τάξη εργαστήρι μου.
Που δεν είναι καθόλου κουκλίστικο ή παραμυθένιο.
Μην περιμένεις ντεκουπαρισμένα κουτιά ή ζωγραφισμένους τοίχους!
Αστερόσκονη ή μάγους!
Μα για μένα έγινε λειτουργικό και εφοδιασμένο με όλα τα απαραίτητα 
(για την ώρα!)
Και το έχω λατρέψει!


Βέβαια εγώ σου έχω παλιότερες φωτογραφίες:
Ο κακός χαμός που γινόταν συνήθως πάνω στο γραφείο μου και 
ο άλλος χαμός στο πάτωμα, όπου πίσω από καμβάδες 
και κάτω από το καβαλέτο, 
κρύβονταν αμέτρητα μπουκάλια, μπουκαλάκια, βαζάκια, κουτάκια 
κι ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς


Είχα αρχίσει καιρό να μαζεύω και να ομαδοποιώ τα κάθε λογής 
συγκεντρωμένα μου χρήσιμα κι άχρηστα υλικά,
ώσπου ένα γραφείο που μου έδωσε ο ανιψιός μου, 
καθώς δεν το χρειαζόταν πια, ήρθε σαν μάννα εξ ουρανού!

Και μου έλυσε τα χέρια, καθώς και έξτρα χώρο απέκτησα πάνω 
και τακτοποίησα στα ράφια που έχει όλα όσα είχα στο πάτωμα.

Αν αναρωτιέσαι για την ψάθα που πρωταγωνιστεί στις φωτογραφίες,
να σου πω ότι κι αυτή έχει λόγο ύπαρξης.
Περιμένει να μεταμορφωθεί ...προσεχώς!

Τα σκαφάκια έχουν γεμίσει λογής χαρτόνια,
ριζόχαρτα και φυσικά χαρτοπετσέτες

Κάθε τεχνοτροπία έχει και τη ραφιέρα της.
Αλλού τα του powertex, αλλού τα ακρυλικά
(όπου κάθε ράφι έχει χωριστά τα ακρυλικά για γενική χρήση,
για γυαλί, για ύφασμα,
πατίνες, βερνίκια, reliefs, glitters, φυσικά το σήμα κατατεθέν μου,
οι δαντελίτσες μου....

κι αλλού η γωνιά της ελαιογραφίας...
ο πλαστικός δίσκος τούρτας στη φωτογραφία ήταν από τις πρώτες μου
εξασκήσεις στις φωτοσκιάσεις. Υπάρχει για να μου θυμίζει....

Και στο βάθος κήπος!
Η βιβλιοθήκη αναγκαστικά εκτελεί χρέη ... εκθετηρίου
μέχρι να δοθούν (δώθε-κείθε) όλα όσα φτιάχνω!
Αλλά φιλοξενεί προς το παρόν και τα αταξινόμητα...
(σπάγκους, κορδέλες, κλωστές-βελόνες, κανέλες, κόλλες...)
Ενώ τέλος, ένα πλαστικό βαλιτσάκι με χωρίσματα
που το έσωσα κάποτε από τα σκουπίδια,
φιλοξενεί τα μικρούτσικα μου:
σπαγκάκια, κουμπάκια, κλειδαρίτσες και κλειδάκια, 
ξύλινες πεταλουδίστες, στρασάκια, μανταλάκια κούτσικα,πούπουλα! 

Και φωτισμένο τη νύχτα....

Η ντουλάπα να σου πω δε, ότι έχει μέσα 
μπουκάλια και γυαλικά (έχω απίστευτη συλλογή ☺) 
τους υπόλοιπους τόμους από την παλιά εγκυκλοπαίδεια 
που περιμένουν να παλαιωθούν, χαρτόνια, κουτιά, πέτρες κι άμμο,
πλαστικό με φυσαλίδες, τούλια, πουγκιά, κορδελίτσες,
υφάσματα κάθε λογής (όπως λινό, λινάτσα, ύφασμα γάζας κ.α.)
ζελατίνες, σακούλες δώρων....
οτιδήποτε μου χρειάζεται δηλαδή για να κάνω τα αμπαλάζ μου 
στα δωράκια που (σας) στέλνω ...


Το βασίλειο μου ...
όπου το μόνο που δεν κάνω εδώ είναι ο ύπνος!
Εδώ διαβάζω, εδώ ηρεμώ, εδώ τρώω
(με δίσκο, καλό σερβίτσιο και κολονάτο ως πυργοδέσποινα)
από εδώ σας "μιλάω"..

Εδώ ταξιδεύω καθημερινά και χάνομαι στους μαγικούς μου κόσμους.
Δεν είναι κουκλίστικο!
Δεν είναι παραμυθένιο.
Είναι όμως το δωμάτιο που ήταν από τα 13 μου το δικό μου δωμάτιο
(πίσω από την πόρτα έχω ακόμα κρεμασμένες 
δύο παιδικές μου ζωγραφιές)
και το λατρεύω!

Καλή σας μέρα
Καλή εβδομάδα 
@ριστέα

Ιστορίες της Νύχτας

Οι Ιστορίες της Νύχτας ξεκίνησαν 
και τις παρακολουθείς εδώ
Συμμετοχή ή ενδιαφέρον εκδηλώνεις εδώ

Διαβάσατε χτες στην Πίπη μας τη
Νυχτερινή συνάντηση, στην Οξεία Γλωσσοπάθεια;

Σήμερα 
η Ωραιοζήλη μας, στο ΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 
έχει δική της Ιστορία της Νύχτας

η Φλώρα μας, στο TEXNIS STORIES
μας γράφει  Καλή τύχη κι όλα θα πάνε καλά
και 
η Μαρία μας στο Κείμενο παρουσιάζει ....
Η ιστορία κάθε νύχτας

102 σχόλια:

  1. Το λάτρεψα! Είναι γεμάτο φινέτσα από μια άλλη εποχή, μια εποχή ρομαντική γεμάτη έμπνευση! Το όνειρο μου είναι επίσης να φτιάξω έναν παρόμοιο χώρο... Αν και οι χώροι στο σπίτι μας είναι αρκετά περιορισμενοι θα το παλεψω. Σε φιλώ και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία. Αχ νόμιζα ότι δεν είναι καθόλου ρομαντικό. πιο πολύ πρακτικό θα το έλεγα! :)))
      Σου εύχομαι να καταφέρεις να φτιάξεις το δικό σου λοιπόν! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Την τιάρα σου δεν είδαμε κυρία μου!!! :P
    Πολυ ωραιος ο χωρος σου και πιστευω οτι σε εκφράζει απολυτα :)
    Inbox με τις αποριες σου ακομα περιμενω!!!!
    Καλημέρα, καλη βδομάδα , καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω στείλει για γυάλισμα :-PΣε ευχαριστώ μαρία μου!
      Να'σαι καλά!
      Θα σου στείλω ...προς το παρόν ...το ανέχομαι :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Α τι τέλειο βρε Αριστέα μου, σε εμπνέει ο χώρος να δημιουργήσεις. Τέλειο το έκανες, εύχομαι να σου χαρίσει ακόμα περισσότερες στιγμές έμπνευσης και δημιουργίας.
    Σε φιλώ γλυκά και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου το εργαστήριο σου είναι υπέροχο!! Φτιαγμένα όλα με τόσο προσοχή. Κι αν κάποια φορά δεν μπορείς να τα βάλεις σε τάξη δεν πειράζει...έχει και το χάος τη χάρη του!
    Σε φιλώ,
    καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Είπε η τοξοτίνα και κάτι ξέρει ;-)
      Φιλάκια πολλά Μαρίνα μου ! :)

      Διαγραφή
  5. Οπως ακρινως ταιριαζει σε μια πριγκιπισσα, ετσι ακριβως το εκανες.
    Στον πυργο σου δε μπορει παρα να ειναι ολα παραμυθενια και να εχουνε κατι απο το αληθινο και ατοφιο του χαρακτηρα σου

    τα φιλια και την αγαπη μου ολη!
    καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στα άδυτα του πυργο-εργαστηρίου! Η σκοτεινή καλλιτέχνης με τις μπούκλες, προσπαθεί να ξεδιαλύνει το τοπίο σε ό,τι αφορά το χώρο που ζει και δημιουργεί! Θα καταφέρει άραγε να τους πάρει όλους στο μαγικό της χώρο? Η συνέχεια στις οθόνες σας!
    (Αριστάκι, δεν ξέρω τί λες εσύ, πάντως εγώ βλέπω και κουκλίστικο και παραμυθένιο χώρο! Πολύ περιποιημένα όλα και τακτοποιημένα και μέσα από εκεί βγαίνουν αριστουργήματα!!!)
    Καλή εβδομάδααα! ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    (Καλά, για διακοσμητικούς λόγους ξέρουμε κι εμείς να έχουμε τις βιβλιοθήκες μας, μαντάαααμ! Αλλά εμείς τα τιμάμε τα βιβλία μας! Δεν δικαιολογούμε τις καλλιτεχνικές μας ανησυχίες εις βάρους τους! Έλεος!!!)
    *Την πρώτη φωτογραφία του εργαστηρίου μας την έχεις ξαναδείξει? Μα το Θεό, είχα deja-vu... Αν δεν μας την έχεις παρουσιάσει πιο παλιά, θα αρχίσω να φοβάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα σκοτεινή και μπούκλες...κομματάκι οξύμωρο δεν είναι;
      Χαίρομαι που σου άρεσε τρελοσυριανάκι μου!
      Ναι λίγο πολύ το γραφείο γωνία με τον υπολογιστή ήταν έτσι , απλά τους τελευταίους μήνες επικρατούσε χάος γιατί δεν είχα που να τα βάλω τόσα πράγματα :)))
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  7. ψυχοπλακώθηκα ,νόμιζα πως θα πέσουν τα βαζάκια ,τα μπουκαλάκια και οι κορδέλες να με πνίξουν! Πρέπει επειγόντως να σε βγάλω από εκεί για καφεδάκι στην ακροθαλασσιά του Κατακόλου !
    Βασικά ζήλεψα που δεν έχω έναν τετοιο χώρο δικό μου και για εκδίκηση θα σου φέρω τα δίδυμα να στον κάνουν λαμπόγυαλο!
    Καλημέραααααααααααααααα Αρίστω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς κ .Αριστέα ,όταν μας φέρει η μαμά μου ,θα ειμαστε ήσυχοι και θα κάνουμε ό,τι μας λες.
      Μου αρέσει πολύ το εργαστήριό σας ,είναι πιο άνετο τωρα που έχετε και δυο γραφεία και θέλω αυτη την φορά να ζωγραφίσω με τα πινέλα σας!
      Πέτρος.

      Διαγραφή
    2. @Πέτρο! Να πεις της μαμάς το Σαββατοκύριακο σας περιμένω , ναι;
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο :)
      Φιλάκια γλυκέ μου Πετρή ( με συγκίνησες)

      Διαγραφή
    3. @Νάσια ...ζήλεψε όσο θες! Ο Πέτρος σε ξεμπροστάζει: είναι αγγελούδια τα παιδιά σου! Το απέδειξαν πέρυσι!
      Τα περιμένω με χαρά πάλι! Αλλά δεν θα σου φτιάξουμε κάτι εσένα! ☺

      Διαγραφή
  8. Πω πω Αριστούλα...... τι καταπληκτικό εργαστήρι "το ζήλεψα"!!!! Είναι ο χώρος που σου πρέπει για να κάνεις τις τέλειες δημιουργίες σου !!! Καλό σου μήνα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άντε και καλές δημιουργίες στον όντως παραμυθένιο χώρο σου.
    Θα μπορούσες να ανοίξεις και κατάστημα με τόσα πολλά υλικά που έχεις.
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Εμένα μου φαίνεται ότι μου λείπουν! Χρειάζομαι κι άλλα. και να πεις ότι είμαι πλεονέκτης;
      Φιλάκια πολλά Ελένη μου! :)

      Διαγραφή
  10. Είναι ένα πολύ όμορφο εργαστήριο και κυρίως πολύ καλά τακτοποιημένο! Πράγμα που είναι το πιο σημαντικό απ' όλα για να δημιουργήσεις, κατά τη γνώμη μου!
    Μακάρι να είχα κι εγώ ένα δωμάτιο περίσσευμα, να βάλω μέσα έναν πάγκο εργασίας και τη ραπτομηχανή μου, γιατί όχι και τον υπολογιστή μου, και να έραβα τα ρούχα μου!
    Καλή εβδομάδα Άιρις!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι Αννούλα μου , να βρεις κι εσύ το χώρο σου, ή έστω τη γωνιά σου! Για μένα είναι το ησυχαστήριο μου!
      Φιλάκια πολλά (ορίστε έχεις κι εσύ το ταλέντο σου)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το εργαστήρι σου, πολύ μου άρεσε :)
    Kαλημέρα και καλή εβδομάδα Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Lefti μου!
      Τώρα ξέρετε από ποιο σημείο τσατάρουμε στην εκπομπή του mahler!!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  12. Πώς θα ήθελα να χωθώ εκεί μέσα και να παρακολουθώ κάθε σου κίνηση όταν ντεκουπάρεις... να γευτώ τη δημιουργία την ώρα που γεννιέται και να μάθω κάτι κι εγώ...
    Υπέροχο το εργαστήρι σου Αριστέα μου!!!
    Καλές δημιουργίες, καλές εμπνεύσεις, καλό μήνα, καλή εβδομάδα!!!!
    Τα είπα όλα με τη σειρά!
    Αφήνω την αγάπη μου ένα γλυκό φιλί και μια αγκαλιά!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά ! :)))

      Διαγραφή
  13. Ααααααα!! Τι τέλειο!!!! Είναι τα πάντα πολύ περιποιημένα και τακτοποιημένα και πιστεύω πως γι' αυτό είναι και πολύ λειτουργικό σαν χώρος εργαστηρίου! Πόσα μπουκαλάκια/δοχειάκια/σωληνάρια και άλλα τέτοια πραγματάκια έχεις!! Έχω μείνει έκπληκτη!!
    Μπράβο για την οργάνωση! Καλές δημιουργίες εύχομαι και καλή συνέχεια!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!! Καλή εβδομάδα Αριστούμα μου!!! :))) <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Έχω μαζέψει αρκετά! και δεν φαίνονται όλα στις φωτογραφίες :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα αγαπάκι μου !
      Φιλάκια πολλά ! :)

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Είναι υπέροχο το εργαστήρι σου
    και φίνα τακτοποιημένο!!!!!!
    Χώρος να εμπνέεσαι και να δημιουργείς
    Πυργοδέσποινα μου εσύ...

    Καλή εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. (Προσπαθώ να σταματήσω να γελάω μετά το κορυφαίο σχόλιο της Νάσιας!!!!!!!)

    Να γίνω η νονά τού εργαστηρίου;;;;;; (Πες ναιιιιιιι!!) Απ' τα "backstage", you know, ακόμα σιγομουρμούριζα "το εργαστήριο της σοκολάτας" - γιατί η αγάπη είναι η σοκολάτα της ψυχής, κι εκεί μέσα ρέει άφθονη. Κι έτσι όπως μας τα είπες μέχρι που συγκινήθηκα κιόλας που μας γράφεις από εκεί, άει στο καλό (βλ επεξήγηση ονόματος εγαστηρίου και λυσιπποσυνειρμούς). Είμαι πολύ σοβαρά, γιατρέ μου; Ο.ο

    Να το χαρείς. Ματς μουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Στο μεταξύ τα διδυμάκια είναι αστεράκια. Ακούνε από οδηγίες χωρίς να χρειαστεί κανείς να γίνει αυστηρός. Είναι παιδιά με όρια ! :)
      οκ νονά! Θα σπάσεις και σαμπάνια ;☺
      χεχε! Την αλεπού και τον πρίγκιπα είχα κατά του ...κι επειδή ήμουν κοριτσάκι το έκανα peincess!
      Φιλάκια πολλά...αλεπουδίτσα μου! :)

      Διαγραφή
    2. Αμέ, πώς δεν θα σπάσω;! Είμαι χουβαρντού εγώ. :P

      Α! Δεν είχα κατά νου το blog όταν έγραφα, αλλά χαίρομαι που το έμαθα κι αυτό. Καλημερίτσες γλυκές!!! :))

      Διαγραφή
    3. Μα το ξέρω ότι είσαι χουβαρντού , νομίζεις ότι δεν το ξέρω; ☺
      α εδώ έπαθα σύγχυση ...τι είχες κατά νου...αλεπουδίτσα μου;
      Περιμένω ναι;
      μάκια! ♥

      Διαγραφή
    4. Σε διάβασα απ' το κινητό, αλλά ήμουν στη σχολή. Μόλις τώρα το βραδάκι επέστρεψα. Εξκιουζέ μουά για την πολύωρη αναμονή.

      Που λες, "το εργαστήρι παραγωγής αγάπης" είχα κατά νου, όταν σου έγραφα το μήνυμα. Κι όταν σου είπα "συγκινήθηκα κιόλας που μας γράφεις από εκεί" εννοούσα πάλι το εργαστήρι. (Είναι που έχω έναν δικό μου -περίεργο- τρόπο σκέψης, με τον έναν "κρίκο" να ενώνεται με άλλον "κρίκο" κλπ.) Γιατί μέσα απ' το εργαστήρι, που μας γράφεις, αφήνεις αυτά τα σπουδαία αποτυπώματα που μας αγγίζουν - εξόν την ζωή που δίνεις στ' αριστουργήματά σου.

      Δεν ξέρω τι κατάλαβες απ' όλα αυτά. Διαβάζω τι σου έγραψα, μα είναι τόσο fail. Δεν μπορώ να σου περιγράψω αυτό που αισθάνομαι με λόγια, ούτε τις συνδέσεις που κάνω και που -με τη σειρά τους- με κάνουν να το βρίσκω συγκινητικό. Κράτα μόνο αυτό: λάτρεψα αυτό το εργαστήρι, γιατί είναι πηγή αριστακίσιου δοσίματος με παντοίους τρόπους.

      Διαγραφή
    5. απαπαπα! πού να μπω στο μυαλουδάκι σου ( κι εσύ στο δικό μου (χαζέικο) τρόπο σκέψης;
      Πάντως με συγκίνησες κάργα! ;-)

      υγ: σε ένιωσα ντοντ γουόρι :)))
      ΣΛ

      Διαγραφή
  16. Τώρα αν πω πως δεν ζήλεψα.... ψέματα θα πω!!!! Φανταστικός ο δικός σου χώρος, ανεκτίμητης αξίας μια και είναι το παιδικό σου δωμάτιο!!!! Καταλαβαίνεις βέβαια πως τώρα που έδειξες το φανταστικό σου εργαστήρι οι απαιτήσεις μας ανεβαίνουν!!!!! Να έχεις έναν όμορφο μήνα Αριστάκι μου γεμάτο δημιουργία!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευαριστώ πολύ Βίκυ μου. Δένομαι συναισθηματικά με το χώρο μου και νιώθω υπέροχα που είμαι ακόμα στο παιδικό μου δωμάτιο! :)
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  17. Το εργαστήρι σου μαρτυρά το χαρακτήρα σου.
    Οργανωμένο, συγκεντρωμένο, χρηστικό και λειτουργικό.
    Για να είμαι ειλικρινής το δικό μου θα ήταν τρομερά ακατάστατο.
    Επομένως εύγε και θερμά συγχαρητήρια
    γιατί παρόλο που δουλεύεις πολύ εκεί μέσα
    είναι υπόδειγμα τακτοποιημένων αντικειμένων.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου. Όταν εργάζομαι δεν είναι πάντα έτσι βέβαια. Αλλά μαζεύω πάντα και είμαι πολύ προσεκτική με πινέλα και όλα!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  18. Αχ και εγώ μόλις τελείωσα το δικό μου και το φωτογράφισα πριν γίνει ο κακός χαμός!!!! Ωραίο το δημιουργικό σου εργαστήρι και άσε τη Νάσια που φοβάται μην πνιγεί με τις κορδέλες.
    Καλό μήνα , φιλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιμένω να δω και τον δικό σου Νικόλ μου!
      αχαχαχαχα! Η Νάσια το είχε δει και πριν! Της αρέσει να με πειράζει!
      Πολλά γλυκά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  19. Το πλοίο της τελειότητας σε φωτογραφίες. Από τέτοιο εργαστήριο, θάθελε να γεννηθεί μια τελειότητα. Είναι θέμα χρόνου λοιπόν κι όχι τόπου και προσώπου η γέννησή της. Να ένας στόχος, να ένα ταξίδι. Το πλοίο υπάρχει μέσα στο άρτιο εργαστήριο, ο καπετάνιος Αριστέα, στην Πυργοφωλιά έτοιμη να σαλπάρει, προορισμός η δημιουργιά και τα νερά της πλεύσης είναι η έμπνευση κι ο στοχασμός.
    Καλό ταξίδι Αριστέα, άφηνέ μας το στίγμα σου πάντα, για το που βρίσκεσαι, γιατί θέλουμε να κλέβουμε εικόνες από τους όποιους σταθμούς του ταξιδιού σου.
    Καλές επιτυχίες !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλοίο ε; Μόνο εσύ θα το σκεφτόσουν έτσι καπετάνιο μου! :)))
      Τα λόγια σου με συγκίνησαν! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Δημήτρη μου :) Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  20. Πόσο θαθελα κι εγώ ένα χώρο δικό μου.
    Νομίζω ότι όλες πάσχουμε σε αυτό το θέμα.
    Η πλάκα είναι, οτι ενώ έχουμε χιλιάδες βαζοσωληναριοχαντροκορδελακια , ξέρουμε τα πάντα απ έξω, όποιος άλλος μπει εδώ μέσα θα πάθει πανικό τουλάχιστον.
    Καλες δημιουργίες.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαα Ναι η αλήθεια είναι ότι περίπου ξέρω ακόμα και στις ακαταστασίες μου πού είναι τι! Τώρα όμως δεν χρειάζεται να ψάχνω καθόλου :)
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου για τις ευχές! :)

      Διαγραφή
  21. Είναι απίθανο....το έχεις φτιάξει τόσο όμορφο!!!
    Βέβαια με τόσα πράγματα μέσα, μόνο οι τιμούλες λείπουν κι έτοιμο το μαγαζάκι "Ντεκουπαρισμένο και στο σπίτι σας"..χαχαχαχαχα
    Πέρα από την πλάκα είναι απίστευτο και χαίρομαι που μας ξενάγησες...!
    Άσε γιατί νομίζω πως μου κόλλησες και το μικρόβιο του decoupage :P
    Φιλιά πολλάααα.....καλό βράδυ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! :))Χαίρομαι που σου άρεσε χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      (χαίρομαι που σε είδα ότι τόλμησες!)
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  22. Αριστέα μου καλησπέρα και καλή σου βδομάδα.
    Το σημερινό σου ταξίδι στον κόσμο του εργαστηρίου σου με μάγεψε.....! και δεν είναι καθόλου υπερβολή να το πω. Πάντα έτσι φαντάζομαι έναν καλλιτεχνικό χώρο με αξιοζήλευτο μεράκι.
    Στο λέω γιατί, ως παιδί, είχα τη μητέρα μου, να ζωγραφίζει με λάδι σε ένα τέτοιο καμαράκι και πάντα μου άρεσε αυτός ο χώρος που λατρεύει και ζει κάθε δημιουργός.
    Τον έχεις ντύσει με εξαίρετη μαγεία....!
    Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Γιάννη μου, δεν ήξερα ότι η μαμά σου ζωγράφιζε ελαιογραφίες; Άρα ψώνιο που με αυτοαποκαλώ έτσι ...)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  23. Καλό μήνα Αριστέα μου!!!! Υπέροχο και ταχτοποιημένο το εργαστήρι σου!!!! Πως τα καταφέρνεις;;;; Το δικό μου είναι σαν βομβαρδισμένο μονίμως. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Θέλει προσοχή και φροντίδα τακτικά. Κυρίως χρόνο :)))
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  24. Να δω πότε επιτέλους θα κάνω κι' εγώ ένα συμμαζεματάκι στο δικό μου εργαστήρι που γίνεται ο κακός χαμός.
    Το δικό σου δεν μπορώ να πω πως δεν το ζήλεψα. Οργανωμένο και με φοβερή ατμόσφαιρα! Καλές δημιουργίες λοιπόν και κάνε μας και κανένα tutorial με το Power Tex.....
    Φιλάκια πολλά, Αριστέα μου και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φιλία μου. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Αβ παρουσιάσω κάτι με poweretx πολύ ευχαρίστως να πω περισσότερα για το υλικό! :)
      Πολλά γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  25. Είναι όμορφο και παραμυθένιο, Αριστάκι μου, σε εμπνέει να μπεις και να δημιουργήσεις! Τώρα κατάλαβα γιατί τα έργα σου είναι θεσπέσια!
    Να χαίρεσαι στιγμές δημιουργικές με χαμόγελα, μουσικές και πολύ μεράκι! Να έχεις μια όμορφη βραδιά, μια ωραία εβδομάδα κι έναν ευχάριστοκαι γιορτινό μήνα!
    Φιλάκια πολλά με μια ζεστή ζεστή αγκαλιά! :))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκιά μου Κατερίνα !
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Φιλιά κι αγκαλιές :)))

      Διαγραφή
  26. Το απάγκιο σου είναι σκέτη μαγεία!!!
    Εκεί λοιπόν είναι ο Πύργος Ελέγχου σου ε;
    Το ζήλεψα πολύ Αριστέα μου. Έχεις φτιάξει έναν πολύ ζεστό χώρο που έχει τη σφραγίδα σου.
    Καλές διαμονές στο μικρό σου παλατάκι πριγκηπέσσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ είπες τη μαγική λέξη κανελλάκι μου μυρωδάτο: απάγκιο! Έτσι το αισθάνομαι! αλλά και Πύργος Ελέγχου... τι να πω; Μόνο εσύ θα έβρισκες τέτοιο χαρακτηρισμό!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)))

      Διαγραφή
  27. Πω πω δεν είμαι η μόνη που ζήλεψα τον πύργο-ορμητήριο-εργαστήρι-σου!!!! Απίθανο!!!! Και σε αταξία μου άρεσε να σου πω την αλήθεια. Είναι ο κατάδικος σου χώρος και αυτό σημαίνει πολλά
    Να απολαμβάνεις πάντα το χώρο σου!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαπυργο-ορμητήριο! τελικά μάζεψα πολλές ονομασίες για το εργαστήρι μου! Χαίρομαι που σου άρεσε Αννα μου! :)))
      Φιλάκια πολλά ! :)

      Διαγραφή

  28. Επιτελους ειδαμε και τον θρυλικο εργαστηρι της καλιτεχνιδος
    Αλλα προλαβε και το τακτοποιησε να μην δουμε την ακαταστασια που βασιλευει συνηθως
    Νασαι καλα και να παντα να δημιουργεις Αιρις
    Και καποτε να μας καλεσεις στις εκθεσεις σου

    υγ.
    Πολλα χρώματα βλεπω κατω στο γραφειο
    μηπως σου περισσεύει λιγο μινιον
    να βαψω τα καγκελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Σίγουρα θα έχει και τις άνω κάτω στιγμές του V! Δεν γίνεται να φτιάχνω κάτι και να μην γίνει ψιλοχαμός. Απλά μετά μαζεύω γιατί αλλιώς αποδιοργανώνομαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! :))
      Δεν είναι ακριβώς κάτω τα χρώματα. Τα έχω πάνω σε ένα χαμηλό ράφι , προς το παρόν εκτός λειτουργίας ( τα λάδια) Λες να τα αξιοποιήσουμε σε κάγκελα :-ρ

      Έκθεση; Όνειρο μακρινό...πολύ :)))

      Διαγραφή
  29. Αυτό δεν είναι ένα απλό εργαστήρι, είναι ο παράδεισος της δημιουργίας Αριστέα μου και πια δεν θα ήθελε να έχει ένα τέτοιο χώρο. Καλές εμπνεύσεις και καλες δημιουργίες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  30. Και τώρα ξέρουμε...
    Ουάου.
    Καλημέρα.
    Καταπληκτικό-Ιδανικό μέρος για να δημιουργήσεις.
    Τεχνόσπιτο. :D

    Έτοιμη και η πρώτη ιστορία. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο! :)
      Μου άρεσε το τεχνόσπιτο, αν και απέχει πολύ από αυτό που μπορεί να εννοεί η λέξη. Προσπαθώ πάντως :)))
      Θέλω να κάνεις αναφορά όταν αναρτάς για να γνωρίζω ότι όντως είναι για τις Ιστορίες μας ναι;
      :)))

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ.
      Δε νομίζω πως απέχει πολύ. :)
      Keep trying...

      Και έκανα αναφοράααα :P

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχα! Θανκς!!!
      να'σαι καλά!
      Θα επανορθώσω το συντομότερο σε σένα :)))

      Διαγραφή
  31. Την επόμενη φορά που θα επισκεφτώ τον Πύργο σου..Θα ήθελα μια ξενάγηση δια ζώσης..Εμπνευση ο χώρος της δημιουργίας σου.!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου μηνυματάκι κι έγινε!
      Θα χαρώ πολύ!
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή
  32. Υπέροχο το εργαστήρι σου, Αριστέα μου!!!!!!!!!!!!! Και πόσο τακτοποιημένα είναι όλα σου τα υλικά!!! Είναι σίγουρα μεγάλο προνόμιο να μπορούμε να έχουμε έναν χώρο ολόδικό μας, ένα αγαπημένο καταφύγιο δημιουργίας !
    Καλές εμπνεύσεις, σου εύχομαι !!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      όντως είναι σημαντικό να υπάρχει ένας χώρος δικός μας και να έχει όλα τα απαραίτητα! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές.
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  33. Πανέμορφο, υπέροχο το "Το βασίλειο" σου Αριστέα μου! Να το χαίρεσαι και εκεί μέσα να δημιουργείς τα ομορφότερα, τα ονειρεμένα, όσα εμπνέεται η ψυχή σου...
    Πάω να διαβάσω και τις Ιστορίες της νύχτας από τους Φίλους boggers...
    Σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  34. τέλειος ο χώρος σου!!!!!! Να δω πότε θα τον πιούμε αυτόν τον καφέ εκεί μέσα decoupaρωντας!!!!
    Ελπίζω να τον δω σύντομα κι απο κοντά!!
    Φιλιά καλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να τον πιούμε Κωνσταντίνα μου! Να είναι και η Νάσια !
      Εγώ είμαι πιο ελεύθερη... Από σένα εξαρτάται λοιπόν!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  35. Ο προσωπικός χώρος του καθένα μας είναι δική του υπόθεση και μπορεί να τον έχει όπως θέλει και να τον ονομάσει όπως του αρεσειΑρια.Πολύ ωραίο φαίνεται το εργαστήρι σου και σίγουρα θα είναι και πολύ δημιουργικό...φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία :))
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
  36. Όνειρο ζωής ένα εργαστήρι κοριτσάκι! Και επιβάλεται να είναι λίγο ακατάστατο για να δείχνει ζωντανό και ότι δουλεύεται!! Να είσια πάντα δημιουργική εκεί μέσα κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κάθε μέρα χαλάει και το φτιάχνω ξανά! Σημαντικό να υπάρχει (ελεύθερος) χώρος να δράσω ....
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  37. Εντάξει... το λάτρεψα! Είναι υπέροχος χώρος και λειτουργικός. Ό,τι πρέπει για έμπνευση και δημιουργία!
    Καλές δημιουργίες λοιπόν στο παραμυθένιο σου εργαστήρι!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Έλλη μου! Πολύ χαίρομαι ! :)))
      Φιλάκια πολλά κι αντεύχομαι :)

      Διαγραφή
  38. Τον έφτιαξες υπέροχα το χώρο Αριστέα μου! Και όμορφος και λειτουργικός!
    Εύχομαι καλές εμπνεύσεις εκεί μέσα, όχι ότι δεν τις έχεις αλλά τώρα που όλα είναι τακτοποιημένα σίγουρα τα πάντα θα σου έρχονται πιο εύκολα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πωπωπω ποσα πολλα παιχνίδια εχεις πυργοδεσποινα μου και τη όμορφα τακτοποιημένα τι λες θα με παίξεις και μένα ;;;; Υπέροχο το εργαστήρι σου ζήλεψα σου λεωωω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιχνίδια ε; αχαχαχα!
      Αχ Κάτια μου γλυκιά...όλους τους παίζω εγώ ;-)
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  40. Καλημέρα .. τι ωραίο και οργανωμένο εργαστήριο έφτιαξες.. Μπράβο.. είναι για να το χαζεύεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Έφη!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  41. Καλέ ολόκληρο δωμάτιο είναι!! Δεν το λες κι απλά εργαστήρι!! Αχαχαχαχα!! Πιο πολύ σε στούντιο δημιουργίας παραπέμπει!! Μπράβο σου Αριστέα μου!! Εγώ δεν θα αποχτήσω ποτέ αλλά δεν πειράζει!! Μου αρέσει να ακούω τις φωνές της μαμάς μου ότι κάνω το δωμάτιο σταύλο με τα σύνεργα!!! ;))
    Μια χαρά ταχτοποιημένα είναι!! Αφού τα χρησιμοποιείς, γίνεται να μοιάζει ο χώρος σαν αποστειρωμένος;; Δημιουργικό χάος με τρέλα!!
    Καλή συνέχεια στο δημιουργικό καταφύγιο μπουκλί μου!! Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα αχ πόσο σε σκέφτομαι Μαρλέν μου! Να ξεσηκώνεις τους κοινούς χώρους και μετά μάζεμα οπωσδήποτε!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα αγαπάκι μου!
      Μάκια! ♥

      Διαγραφή
  42. Καρδιά μου θα με διώξουν.. Να σαι σίγουρη!! εχω και μια μανία να μαι στο πάτωμα γιατί έχω άπλα και βουτώ τα δαχτυλάκια σε μπογιές, powertex, βερνίκια.. Ασε.. Μετά πέφτει καθάρισμα, γενική που λένε!! χιχιχι!! Με τέτοιο στούντιο σαν το δικό σου όλο εκεί θα μουν κι εγώ!! Είναι παραμυθένιο!! Να το καταχαρείς το ατελιέ σου!! Είσαι και ζωγράφος οπότε είναι πιο κατάλληλη λέξη!! ;)))
    Φιλάκια και καλές δημιουργίες!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Λοιπόν έλα κάτω για να κάνουμε ψυχοθεραπεία τουγκέδερ! :))) Σε σουίτα θα σε βάλω βρε! Και θα κάμουμε θαύματα εδώ μέσα, στο στούντιο που είπες κι εσύ! ;-) αχαχαχα!
      Η πρόσκληση είναι ανοιχτή και ισχύει για όσο είμαι άνευ υποχρεώσεων εκτός βάσης μοτ ☺ Ξέρεις εσύ!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  43. Και μας ανοίγεις την πόρτα, μας βάζεις στον μαγικό κόσμο του εργαστηρίου σου...και τι κάνω εγώ η περίεργη?
    Βγάζω τα μάτια μου στην προσπάθειά μου να διακρίνω τίτλους των βιβλίων πίσω από τα υλικά και τις δημιουργίες σου, γιατί ως γνήσια βιβλιοφάγος, σε παλάτι να με μπάσεις, θα κοιτάω τι βιβλία κατέχει ο βασιλιάς, εν προκειμένω σε πύργο μπήκα (με το δεξί) και ψάχνω τα βιβλία της πυργοδέσποινας...χαχα!
    Όχι πως δε θαύμασα τα υπόλοιπα, αλλά να μην ομολογήσω και τα χάλια μου?
    Υπέροχο το εργαστήρι σου!!
    Καλές δημιουργίες εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχα δεν υπάρχεις Μαρία !!!
      Τελικά τι κατάλαβες από το μάτι που πήρες;;;
      Να'σαι καλά χαρά μου. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
    2. Κατάλαβα πως κοντοζυγώνει ο καιρός που θα χρειαστώ γυαλιά! :)

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχαχαχαχα δεν υπάρχεις!
      Πάντως εγώ τα φορώ 2 χρόνια τώρα!!! :)))

      Διαγραφή
  44. Μα και συγυρισμένο; Έλεος! Αν κι είναι πραγματικά υπέροχο όχι τυχαία! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχαχα! Γιατί καλέ; Πώς θα το φωτογράφιζα; Μέσα στην ανακατωσούρα;
      Πάντως το προσέχω πολύ αυτές τις μέρες :)))

      Διαγραφή
  45. Πως την έχασα αυτή την ανάρτηση ; Βλέποντας το εργαστήρι σου Αριστέα μου,ντράπηκα ειλικρινά ...τακτοποιημένο ,με κουτάκια ,καλαθάκια στη σειρά όλα ...Εγώ προσπαθώ να τα οργανώσω στο μικρό παιδικό δωμάτιο του γιου μου ,όλα τα πάω μια από εδώ και μια από εκεί ,τελική θέση πάντως δεν έχουν ...Ίσως επειδή τώρα ξεκίνησα ...Πάντως τις βιβλιοθήκες τις καλύπτουν τα μπουκάλια μου ....βιβλίο δεν βλέπεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου, δεν είναι πάντα έτσι! Ειδικά μετά από δημιουργικές στιγμές ρίχνω ξανά πολλή δουλειά για να το φέρω πάλι στα ίσια του :))Σιγά σιγά θα τα καταφέρεις. Ξέρεις πόσο καιρό μάζευα όλα τα υλικά μου;
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή