Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Ένα και δύο και τρία και τέσσερα.... βιβλία! ( Vol 13-16 Xstmas edition! )

...ένα


και δύο


και τρία


και voilà που έγιναν τέσσερα!


Κι αυτή ήταν η πιο σύντομη ανάρτηση στην ιστορία
των αναρτήσεων μου!☺
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

απαπα! 
Κάτσε τότε να σου βάλω περισσότερες φωτογραφίες.
Τόσο κόπο έκανα να τα κάμω όλα τούτα...
Φάτε, μάτια, ...βιβλία







Με τούτα και με κείνα...
καταλαβαίνετε γιατί έχω εξαφανισθεί ε;
Γιατί αύριο,μεθαύριο ...πάλι κληρώσεις θα'χω!
Να μου το θυμηθείτε!

Φιλιά κατάμουτρα!
@ριστέα

_________________________________


ΥΓ1: Κι αυτή η ανάρτηση πάει ντουγρού
για το αντίστροφο μέτρημα της Δέσποινας
και το Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Κάτιας μας στο Stars & Icicles

ΥΓ2: Το 5ο χριστουγεννιάτικο βιβλίο είναι έτοιμο,
ενώ απόψε ολοκληρώνεται και το 6ο!
Στα πόσα να τ'αφήσω; ☺

ΥΓ3: Α και χτες έπεσε αυλαία στις Ιστορίες της Νύχτας,
αλλά να μην στεναχωριέσαι που τελείωσαν.
Να χαίρεσαι που κάτι νέο θα ξεκινήσει (την Τρίτη☺)

ΥΓ4: Ζητείται άτομο να απαντάει σε σχόλια...
Το δεξί μου χέρι με τούτα και με κείνα έχει βγει οφ,
αλλά εγώ συνεχίζω για όσο με αντέχει το σκοινί! 


ΥΓ5: Τελείωσαν τα υστερόγραφα!




50 σχόλια:

  1. Μην μασάς όσα αντέχεις κάνε Αριστάκι χαχα (στο Υγ2 αναφέρομαι).
    Τα λάτρεψα όλα. Πόσο τέλεια, είσαι μεγάλο ταλέντο.
    Αυτό με το δέντρο και την καρδούλα βέβαια είναι το πιο τέλειο απ' όλα!!!! Με το ΥΓ5 έπεσα κάτω από τα γέλια. Δεν υπάρχεις λέμε.
    Θα γινόμουν εγώ το δεξί σου χέρι μάνα μου, αλλά δεν βγαίνω. Το μόνο που μπορώ να σου κάνω είναι να γράψω μια αγγελία τύπου: Ζητείται ψηλός, μελαχρινός παίδαρος με κοιλιακούς για να βοηθήσει blogger, όμορφη, έξυπνη, καλόκαρδη, ταλαντούχα σε ενέργειες του blog. Αμοιβή δεν δίνεται, καθότι ο χρόνος με το Αριστάκι είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή όλων.
    Σε γλυκοφιλώ δημιουργικό κορίτσι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι έχω αναλάβει πολλά ( κι ας γκρινιάζω, μου αρέσει!!!)Μαρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)))
      Η αγγελία όλα τα λεφτά!
      Χαίρομαι που δεν ξέχασες τους κοιλιακούς!
      Πολλά γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Απαπα! Το ένα καλύτερο από το άλλο! Και το πιο ωραίο εξώφυλλο το κόκκινο! Μην σταματήσεις ποτέ!

    ΥΓ4: Ευχαρίστως θα απαντούσα σε σχόλια εδώ πέρα μέσα, αλλά θα πρέπει να περιμένεις να τελειώσω τις φυσιοθεραπείες στο δεξί το χέρι (15 επισκέψεις έμειναν ακόμα), διότι κουλάθηκε από τη δουλειά στην εφημερίδα! Άμα γιάνει, θα συζητήσουμε τις λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά και να θέλω δεν μπορώ... Είναι εθισμός Αννούλα μου!
      :))) Α κι εσύ με το χεράκι ε;
      Περαστικά μας :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Μην δίνεις τέτοιες αρμοδιότητες γιατι εδω γυροφερνουν άτομα σαν κι εμένα και δεν ειναι δυσκολο να φανταστεις τι θα μπορουσε να γινει!

    Εγω στο ξανάπα: χριστουγεννιατικα στο νοσοκομειο σε βλεπω και θα σου ψελνω τα καλαντα!
    Τα βιβλία σου υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Άσε , φαντάζομαι!
      Να φας τη γλώσσα σου☺
      Φιλάκια πολλά Νάσια μου!

      Διαγραφή
  4. Εντάξει, τρελάθηκα με τις υπέρχοχες x-smas δημιουργίες σου! Μα είναι τόσο μα τόσο πανέμορφες! (Μα πότε τα κάνεις όλα αυτά;)
    Ευχαρίστως κι Εγώ με όλη μου την καρδιά να απαντάω στα σχόλια σου αλλά πρώτον, εδώ δεν απαντάω στα "λίγα" δικά μου και δέυτερον, δεν είμαι Εσύ μάνα μου. Κι εσύ είσαι μοναδική στο είδος σου, καρδιά μου! Σου στέλνω τα πιο γλυκά φιλιά μου για μια όμορφη Παρασκευή κι ένα ακόμη πιο όμορφο (και δημιουργικό) Σαββατοκύριακο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  5. Εντάξει!!!
    Τι να πει κανεις!
    Υπεροχα! Πανεμορφα! Επικαιρα! Καταπληκτικα!
    Συγχαρητηρια ταλαντουχο πλασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Όλα στο πνεύμα των γιορτών
    Απίθανες δημιουργίες...συνέχισε
    αλλά πρόσεχε και το χεράκι μην
    το καταπονείς πολύ...ναι;;;

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελλέν μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου,
    κάποιες φορές αναρωτιέμαι πως αντέχεις
    να κάνεις τόσες κατασκευές
    και συνάμα να κρατάς τόσο ζωντανό
    το blog σου και τα δρώμενά του.
    Αριστέα μου,
    έχεις το θαυμασμό μιας τεμπέλας φίλης σου...
    αρχιτεμπέλας θα έλεγα....
    Τι να κάνω βαριέμαι να ασχολούμαι τόσο....
    Φιλάκια από μένα και συνέχισε εσύ ακάθεκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν αφήνω το χρόνο να περνάει έτσι Φλώρα μου! Πολλές φορές κάνω ταυτόχρονα κάποια πράγματα!
      Βασικά σπάνια βαριέμαι!
      Να'σαι καλά για τα καλά σου λόγια!
      Και σταμάτα να λες ότι είσαι τεμπέλα εσύ που έχεις κεντήσει τόσα ωραία εργόχειρα!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  8. Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΚΑ τα βιβλία σου, Αριστέα! Παραμυθένια!! Κι επειδή όπως... σε κόβω και φόρα έχεις πάρει και σε δημιουργικό οίστρο έχεις περιπέσει, να μην τ΄αφήσεις! Τι λες για ένα advent calendar? Αντίστροφη μέτρηση μέχρι τα Χριστούγεννα με ένα βιβλίο την ημέρα!!!!! Πφφ... τι τον θες τον ύπνο και την ξεκούραση??!!! Χαμένος χρόνος είναι, σου λέω! χαχαχαχαχαχαχα!!!!
    Κανένας, μάτια μου, δεν μπορεί να σε αντικαταστήσει στον σχολιασμό σου, γιατί πολύ απλά δεν θα είναι εσύ!
    Καλή και δημιουργική συνέχεια, αλλά με μέτρο... ναι? Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Αν κάνω ένα την ημέρα πάει χάθηκα! :)))
      Χαίρομαι που σου αρέσουν Μαριάννα μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Ρε 'συ, Αριστάκιιιιιιιι!!!! Σιγά να μη μείνουν στολισμένα μόνο τα Χριστούγεννα! Και μόνο που τα βλέπεις, ανοίγει η ψυχή σου, κοριτσάκι μου!
    Τί όμορφα που είναι όλα!!! Αν πίστευα στο μάτι, θα σε έφτυνα, αλλά πιστεύω σε εσένα οπότε, αυτό αρκεί!!!!
    ;-)
    Να μη στερέψεις ποτέ από έμπνευση, curly artist μου! Έχεις το θαυμασμό μου! Ειλικρινά!
    (Αν δεν είχα διαβάσει πως ενδιαφέρεται το Αμαζονάκι να απαντάει στα σχόλια -έναντι αντιτίμου, αλλά το προσπερνώ-, θα δήλωνα κι εγώ υποψηφιότητα!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, καλά να είμαι να κάνω και για τις άλλες εποχές :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ τρελοσυριανάκι μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :))

      υγ: το παρατσούκλι με τρελαίνει!!!

      Διαγραφή
  10. Άι γεια σου!
    Ευκαιρία να βάλω κι εγώ από δω τη δική μου αγγελία:
    "Ζητείται άτομο να απαντάει σε σχόλια...αφού έχει πάει στο Βιετνάμ!"

    Τα βιβλία σου είναι ο ωραιότερος τρόπος για να μπούμε στο πνεύμα των Χριστουγέννων και να μην ξαναβγούμε ποτέ από κει! Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρε και καμιά ανάσα καλέ!Ούτε εκδοτικός οίκος να ήσουν...
    Αστειεύομαι Αριστέα μου προχώρα με αυτά που σε γεμίζουν χαρά.
    Τέλεια όλα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα καλό αυτό Ελένη μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  12. Μπορώ να μπω μέσα σ' αυτά τα παραμυθένια βιβλία σου κι εγώ? εκεί σε μια ακρούλα να γεύομαι την ομορφιά το περιβάλλον και την τέχνη σου γλυκιά μου Αριστέα! Μα είναι εκπληκτικά και κυρίως είσαι πανάξια που τα προλαβαίνεις όλα μέσα σ' ένα 24ωρο! Σε θαυμάζω καρδιά μου!
    Καλή συνέχεια, καλή δύναμη και περιμένουμε το νέο δρώμενο...
    Φιλάκια πολλά με μια τεράστια αγκαλιά!:))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα Αριστέα μου!!!δεν έχω ιδέα πως γίνονται!
    Φιλάκια και κοίτα να ξεκουράζεσαι και λίγο...
    Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ομορφιά των Χριστουγέννων είναι πάντα μοναδική!Τέλεια κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και εγώ ήμουν έτοιμη να ζητήσω γραμματέα για το blogging γιατι πλέον δε τα βγάζω πέρα!! Με έχεις βάλει στο τρυπάκι να φτιάξω και εγώ βιβλίο, αυτό σου λέω μόνο!! :)) Είναι πάρα πολύ ωραίο Αριστέα και το κόκκινο είναι αδυναμία μου και εκτός Χριστουγέννων! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις Ελεάννα μου! Να φτιάξεις!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  16. Νάτην πάλι η πολυπράγμων φίλη μας. Αριστέα παιδί μου μόνο που σε βλέπουμε να τα αριθμείς παιδί μου αγχωνόμαστε ένα πράμα με πανικό. Κάθε φορά σε απολαβάνουμε και σε διαφορετικό επίπεδο.
    Καλές εμπνεύσεις τι να πω, δεν χρειάζεται να ευχηθώ. Τις έχεις.
    Φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Εγώ πάλι εκεί...μην χάσω το μέτρημα Γιάννη μου!
      Να'σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  17. Τα πιο ωραία βιβλία που έχω δει Αριστέα μου!!!
    Συγχαρητήρια θερμά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ Μάγδα!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  18. Για κάνε κράττει κυρία μου!! Τα χέρια θέλουν προσοχή.Όλα θέλουν δηλαδή. Με μέτρο μάτια μου.
    Όσο για τα βιβλία σου τι να πω; Ξετρελάθηκα! Αλήθεια κάνεις όλες τις σελίδες; Καταστρέφονται τι γίνεται; Πώς; Άντε τώρα να βρεις άτομο να απαντάει σε σχόλια και να σε εκνευρίζει με ερωτήσεις σαν τις δικές μου χαχαχαχα
    Καλό σου βράδυ κυρία μου και αναμένουμε τι θα γίνει την Τρίτη
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν το κούρασα τόσο με τις δημιουργίες όσο με τις δουλειές στο σπίτι! Αλλά αν δεν τα κάνω ποιος θα μου τα κάνει οεο;
      Άννα μου πρέπει να κολλήσουν όλες οι σελίδες και να σκληρύνει! Ναι καταστρέφεται το βιβλίο για αυτό και είμαι προσεκτική με το ποια βιβλία καταστρέφω! :)))
      Φιλάκια πολλα!

      Διαγραφή
  19. Όπως το πας, θα κάνεις αναπαλαίωση στο δεξί σου χέρι. Ερώτηση. Πιάνει το κρακελέ στην τενοντίτιδα;

    υ.γ. αν θέλεις βοήθεια στα σχόλια, μετά χαράς! Έχω μάθει και το ύφος σου & κανείς δεν θα το καταλάβει ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Κρακελέ στο χέρι! Φαντάζεσαι;
      Κανελλάκι μου αυτό σημαίνει ότι με αγαπάς πολύ! ... ♥

      Διαγραφή
  20. Απλά παραμυθένια!!
    Εύχομαι το χέρι σου να είναι καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά, είσαι ΜΕΓΑΛΗ εσύ, παιδί μου!!! Τι ομορφιές είναι ετούτες πάλι!
    Δεν ξέρει κανείς ποιο να διαλέξει...
    Άριστη δουλειά, Αριστέα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι είμαι μεγάλη , είμαι!
      45! Μικρή δεν με λες! ☺ αχαχαχα!
      Να'σαι καλά Φιλία μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  22. Καλά κουράγια! Αλλα τι τις θες εσύ τις ευχές; Έχεις πάρει φόρα και δε σε σταματάει τίποτα! Εύχομαι μόνο περαστικά στο καημένο το χεράκι σου ;-)
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Christmas on the way!!!! Γιούχου!!
    Ετοιμάζεσαι να τα υποδεχτείς με φουλ δημιουργίες Αριστάκι μου!! Είναι πανέμορφα όλα τα βιβλία!! :)))
    Η υπερπαραγωγή συνεχίζεται ακάθεκτη κι άκρως γιορτινή!! Φιλάκια ολόγλυκα και καλή παραγωγική συνέχεια!! Μάκια μούκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούχου δεν λες τίποτα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρλέν μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά! :)

      Διαγραφή
  24. Εχεις κάνει καταπληκτική δουλεια!! Μπραβο σου !! Πολύ δημιουργικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή