Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Ενημερωτικό σημείωμα


Ένα θρόισμα της κουρτίνας από το παγωμένο αεράκι 
το ξημέρωμα, ήρθε και μου ψιθύριζε στο αυτί, γαργαλώντας με.
Ήμουν ακόμα στο κρεβάτι και χουζούρευα...
"Σήκω. Πρέπει να δώσεις παράταση.
Ούτε καν τη δική σου δεν έχεις γράψει ακόμα."
"Λάθος. Την έχω γράψει. Να την ανεβάσω δεν έχω προλάβει".
"Τέλος πάντων, όπως και να ΄χει πρέπει να δώσεις παράταση!
Δεν βγαίνουν οι μέρες, μανούλα μου!
Θα εκτεθείς!"
"Μισό να εμπιστευτώ τις σημειώσεις μου, τις ημερομηνίες...
Μην πέσουμε και πάνω στο Συμπόσιο!
Άλλες δέκα μέρες είναι καλά; Μήπως θες δεκαπέντε;"

Δεν πάω καλά...
Μιλάω κι απαντώ μόνη μου!
Η πρώτη μου όμως είναι; ☺ Με μάθατε!

Ένι γούει!
Οι οικογενειακές ιστορίες κάνουν .... εξτέσιον!
Όχι δεν προσθέτουμε τούφες, αλλά μέρες!


Πάμε έως τις 15/10 λοιπόν,
για να προλάβουμε να γράψουμε 
και να διαβάσουμε κι άλλες διαφορετικές ιστορίες !

Στο μεταξύ διάβασε 
όσες συμμετοχές έχεις χάσει


στο Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες στο χρόνο αφημένες...
2.Είστε η μόνη οικογένεια που έχω... Μαρίνα, στο e-periodiko mas
3.Οικογενειακές [εμπριμέ] ιστορίες, maria kanellaki, στο Απάγκιο
4.Για μια ώρα από το χρόνο σου! Ρούλα, στο Σμαραγδένια
(φιλοξενία από την οικοδέσποινα)
6.Η μικροαστική μου οικογένεια , ANNA Flo, στο ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ
7. Μια Κυριακή, Ωραιοζήλη, στο Ένα κάθε μέρα
8.Οικογένειες με άρωμα ζεστού καφέΑλεξάνδρα στο a button on the moon
9.Το χρονικό ενός παστίτσιου!, Ελένη Β, στο Καρυδότσουφλο
10.Δύσκολη εφηβεία Mary Pertax, στη Γήινη Ματιά
στο Peloma Bo Q my Wonderland

Σε φιλώ
@ριστέα


υγ: Διάβασα μια πολύ ωραία ιστορία σήμερα..