Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Με αφορμή ένα λουλούδι .... (Καλοκαιρινή εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας)


.....για την ακρίβεια με αφορμή το τριαντάφυλλο του Μικρού Πρίγκιπα
κύλησε η τελευταία μου δράση,
 από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Πύργου.



Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κάνουν σφραγίδες λουλουδιών
πάνω σε σελιδοδείκτες από χαρτόνι
και αρωματικά σαπουνάκια με ντεκουπάζ
χαρτοπετσέτας και ριζόχαρτου όπου κυριαρχούσαν 
φυσικά τα λουλούδια!



Άνθρωποι, λουλούδια, ζώα υπάρχουν 
πολλοί και πολλά γύρω μας.
Κάποιοι/α αποκτούν μοναδική αξία για μας.
Είναι αυτοί με τους οποίους περνάμε χρόνο μαζί.
Τους εξημερώνουμε και μας εξημερώνουν.
Έτσι το τριαντάφυλλο του Μικρού Πρίγκιπα δεν ήταν ίδιο με τα 
αμέτρητα τριαντάφυλλα που υπήρχαν στη γη.
Ήταν το δικό του, μοναδικό τριαντάφυλλο στον κόσμο όλο.

Το ουσιαστικό εξάλλου είναι αόρατο στο μάτι.


Όπως και τα συναισθήματα μου στην τελευταία μου δράση 
στην Καλοκαιρινή εκστρατεία.
Δεν αποτυπώνονται εύκολα με λόγια.
Ήταν και η γιορτούλα μου, βλέπετε.

Και τα δεκαέξι παιδάκια που είχα την Τρίτη το απόγευμα, 
μαζί με την υπεύθυνη της Καλοκαιρινής εκστρατείας κ. Νίκη Κατσιάπη 
μου έκαναν ξεχωριστή την ημέρα της γιορτής μου,
κάνοντας μου και μια υπέροχη έκπληξη-δώρο.

Θερμότατα ευχαριστώ την κ. Νίκη 
(αλλά και τη Βιβλιοθήκη του Πύργου)
για όλη την υποστήριξη, τις φωτογραφίες και το δώρο έκπληξη!

Του χρόνου πάλι θα ευχηθώ! 

@ριστέα


Μην ξεχνάτε το νέο μας δρώμενο που τρέχει.
τις 25 Λέξεις στο Κείμενο
και το
στο mytripsonblog.