Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

* Ευχαριστίες και αποτελέσματα κλήρωσης *


Ένα ταπεινό ευχαριστώ για τις πολύ όμορφες ευχές που μου αφήσατε 
χτες για τη γιορτούλα μου, 
την οποία γιόρτασα στη Δημόσια Βιβλιοθήκη του Πύργου,
μαζί με 16 υπέροχα παιδάκια,
αφού χτες είχα την 4η και τελευταία μου δράση 
στην Καλοκαιρινή Εκστρατεία
ανάγνωσης και δημιουργικότητας.
(Περισσότερα στην αυριανή μου ανάρτηση)

24 φίλοι πέρασαν κι άφησαν τις ευχούλες τους εδώ
και κλασικά προχώρησα σε κλήρωση για ένα μικρό δωράκι
απ΄τα χεράκια μου.

Ελένη B
Nasia
Eleana-My Home My Memories
Onirokosmos
Άιναφετς
Άννα Παπαδοπούλου
Σοφία ΜΒ
BUTTERFLY
georgia vasiliou
Funky Monkey
ποιώ - ελένη
Euzonas
Κέρινα Ποιήματα
Giannis Pit
Άρης Άλμπης
Maria Kanellaki
Lysippe
Ελένη Φλογερά
ino skiathos
Marina Antoniou
Stella Christomoglou
ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
Ariadni St.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!


Η λίστα του random έδωσε πρώτη την αγαπητή Αριάδνη.
Κοριτσάρα μου για τα υπόλοιπα μιλάμε στο μέιλ.
Πάντα καλότυχη να είσαι!

Τώρα που πέρασαν γάμοι, Καλοκαιρινές εκστρατείες
κι άλλα πολλά, μπορώ να αφοσιωθώ
στο νέο μας δρώμενο που τρέχει 
(που το παραμέλησα λίγο) 
στις 25 Λέξεις στο Κείμενο

Α και στα ντεκουπάζ μου οφ κορς!
Σας φιλώ 
και καλά να' μαστε να παίζουμε, να ευχόσαστε, να κληρώνω
να κερδίζετε!☺

@ριστέα

υγ1:Παρ' όλο που οι εποχές είναι δύσκολες
δεν θέλω να σταματήσω να δίνω όσο μπορώ....
υγ2: αυτή τη φορά δεν ξέχασα κανέναν σας...νομίζω ☺