Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Το '17 εγώ....

Με μια ανάρτηση που όφειλα από πέρυσι,
ανοίγω τη νέα χρονιά και κάνω ποδαρικό στο μπλογκ μου...

Αποτέλεσμα εικόνας για glitter gif

Το 17" εγώ λοιπόν...
".....θα ζεσταθώ,
θα στολιστώ,
θα ψυχαγωγηθώ,
θα γλυκαθώ,
θα είμαι τυχερό κοριτσάκι 👧,
και όλα καλά θα πάνε,
γιατί έχω φίλους που με αγαπάνε
και μου στείλανε λογής λογής δώρα αγάπης!"
έγραφα μερικές μέρες πριν και σας προϊδέαζα για αυτή την 
πανηγυρική για μένα ανάρτηση!

Αφήνοντας απ'έξω όσα έλαβα τον Νοέμβριο και τα έχω ήδη δείξει,
αλλά και την κρυφή μου Αγιοβασιλίτσα που την παρουσίασα
ήδη σε μια ανάρτηση-υπερπαραγωγή 
προχωρώ με σειρά παραλαβής .....

Το τρελοσυριανάκι μας, γέμισε τη γειτονιά με χειροποίητο στολίδι
δύο όψεων και κάρτα-γράμμα 

Η αγαπημένη Αριάδνη μου έστειλε καρτούλα 
με τις πολύ ζεστές ευχές της

Η Αρτίστα του βωβού εκτός από το υπέροχο γούρι 
που έστειλε σε δαντελένιο πουγκί (που εγώ με τη σειρά μου 
χρησιμοποίησα στις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μου)
έστειλε κι ένα χαριτωμένο πορτοφολάκι για τα κέρματα 
που πολύ με εξυπηρετεί,
αφού δεν πιάνει καθόλου χώρο στα μικρά μου τσαντάκια

Το καρυδοτσουφλάκι-Ελένη, μου έστειλε χειροποίητα στολίδια
με λινάτσα, καρτούλα, γραμματάκι και καραμελίτσες -που δεν τις βλέπετε γιατί 
τις έφαγε προτού προλάβω να φωτογραφίσω η μανούλα ☺

Η αγαπημένη Αννούλα της Πάρου 
μου έκανε μια υπέροχη έκπληξη:
Αφήνω να μιλήσουν τα λόγια της:
"Λένε πως όταν φτιάχνεις ένα δώρο για έναν αγαπημένο σου,
κάθε κίνηση του χεριού σου αφήνει κι ένα ίχνος αγάπης για αυτόν, 
που θα τον συντροφεύει.
Μέτρησε λοιπόν, αν μπορείς, τις βελονιές από το σάλι που σου έφτιαξα,
για να βρεις πόσες σκέψεις αγάπης θα σε αγκαλιάζουν όταν το φοράς."
Μαζί μου έστειλε και παριανό μελάκι για να με γλυκάνει !
Σημειωτέον: έμαθε να πλέκει μόλις πριν λίγους μήνες
και τα χρώματα στο σάλι που χάνουν στις φωτογραφίες μου
επιλέχθηκαν ειδικά για μένα, γνωρίζοντας ( η Αννούλα) 
την προτίμησή μου στα χρώματα της γης!


Η Μαριάννα, εκτός από την πανέμορφη χειροποίητη καρτούλα της,
μου έστειλε μια vintage 
ντεκουπαρισμένη-κρακελαρισμένη- πατιναρισμένη
θήκη για καρτούλες
(σχόλιο της μαμάς: α, αυτή η κυρία φτιάχνει 
πιο ωραία πράγματα από σένα!)

Ένα κουμπί στο φεγγάρι, κατά κόσμο Αλεξάνδρα-Woman in blogs.
μου έστειλε ένα κουτί γεμάτο καλούδια  - τι γεμάτο; 
Τίγκα στην αγάπη ήταν! 
Με τα χεράκια της έπλεξε παντοφλάκια για να με ζεσταίνουν
τις κρύες μέρες του χειμώνα.
σουβεράκια για να ακουμπάω τις κούπες μου, γούρι πλεχτό
κάρτες, καρτούλες, γραμματάκι, ένα κουμπάκι αναμνηστικό,
και τέλος ένα βιβλίο!

εκτός από την καρτούλα με τις ευχές της
σκέφτηκε να μου στολίσει το λαιμό μου 
με ένα όμορφο σταυρουδάκι

μου ευχήθηκε στέλνοντας μου εκτός από την καρτούλα της
πολύ όμορφα στολίδια για το δέντρο μου

Και last but not least
το Ρουλάκι-σμαραγδάκι, έπλεξε για μένα ένα ακόμα σάλι
σε υπέροχο γκρι-ασημί χρώμα ( στις φωτογραφίες χάνει)
ένα στολιδάκι-δέντρο για το δέντρο
και μια καρτούλα χειροποίητη με αστεράκια που λαμπυρίζουν!

Ο πίνακας δίπλα στο τζάκι μου γεμίζει με καλούδια από μακριά
χρόνο με το χρόνο!
 
Αν κάποια στολίδια δεν τα είδατε κρεμασμένα,
θα κρεμάστηκαν αφού φωτογράφισα.
Επίσης, κάποια είναι κρεμασμένα δίπλα στο δέντρο.
Με τις φωτογραφίες και τα αρχεία μου έχασα τον μπούσουλα
εξ ου κι άργησε αυτή η ανάρτηση να βγει στον αέρα!

Γιάννα, Αριάδνη, Άννα-Αρτίστα, Ελένη,
Αννούλα, Μαριάννα, Αλεξάνδρα,
Petra, Μαρίνα και Ρούλα
ολόψυχα σας ευχαριστώ για τη σκέψη 
και την αγάπη σας!

Αντεύχομαι γλυκά!

Χρόνια πολλά και καλά σε όλους.
Ας είναι το '17 λίγο έστω καλύτερο από τον προηγούμενο χρόνο
και να μην δικαιωθεί ποτέ η φράση 
"κάθε πέρυσι και καλύτερα"!

Happy new year
σε όλους!

@ριστέα

🎆🎇🎆

77 σχόλια:

  1. Έτσι Αριστέα μου, γεμάτη δώρα αγάπης που τα άξιζες ένα ένα, υποδέχτηκες το 2017 και ας σε κούρασαν οι κατασκευές σου και τα δρώμενα που οργάνωσες γιατί τίποτα δεν γίνεται χωρίς κόπο και χρόνο... αλλά με αντάλλαγμα τη χαρά!
    Σου εύχομαι υπέροχο συνειδητό 2017, να είσαι καλά και παρούσα στη κάθε του στιγμή!
    ΑΦιλάκια καρδιάς και Αγάπης! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά μαγισσούλα μου!
      Σε ευχαριστώ για την υπέροχη ευχή σου!
      Φιλάκια καρδιάς!

      Διαγραφή
  2. Να γιομίζει πάντα η αγκαλιά σου και η καρδιά σου από αγάπη σε κάθε της μορφή. Σε φιλώ και σου εύχομαι όλα με το καλό στην κάθε σου μέρα.
    Σ' αγαπώ πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου!
      Με συγκίνησε η ευχή σου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου ♥
      υγ: σλ!

      Διαγραφή
  3. Όσο προσφέρεις αγάπη τόσο θα παίρνεις, Αριστάκι μου!
    Να χαίρεσαιτην κάθε στιγμή κι εύχομαι το 2017 να έχεις πολλές υπέροχες στιγμές για σένα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου! Να'σαι πάντα καλά!
      Καλή χρονιά γεμάτη χαρές να έχεις!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά Αριστέα.....! Ξέρω, σου έχω εμπιστοσύνη ότι θα συνεχίσεις αυτήν την δημιουργία σου.
    Φιλιά κούκλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιάννη μου!
      Αντεύχομαι καλέ μου φίλε!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  5. Να'ναι πάντα το σπίτι σου γεμάτο με τέτοια δώρα από φίλες αγαπημένες Αριστάκι μου! Υπέροχα όλα, φτιαγμένα με αγάπη και νοιάξιμο. Καλορίζικη η νέα σου χρονιά, με πλεόνασμα αγάπης κι όλους τους στόχους σου εκπληρωμένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαράκι μου γλυκό! Αμήν θα πω στις ευχές σου !
      Τα ίδια και περισσότερα σου εύχομαι , από καρδιάς πάντα ♥
      Να είναι γεμάτη χαρές η χρονιά και με τις λιγότερες πίκρες!
      Πολλά ζεστά φιλιά:)

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα καλή χρονιά σου εύχομαι.
      Να είσαι χαρούμενη, δημιουργική, να έχεις υγεία, και να εκπληρωθούν οι στόχοι σου. Να τολμάς σε κάθε νέο ξεκίνημα, να χαίρεσαι κάθε στιγμή πλατιά με όλο και περισσότερη δύναμη ψυχής και με χιούμορ που τόσο λείπει στην εποχή μας...

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Τάσο!
      Μακάρι να πιάσουν λίγες από τις τόσες ζεστές ευχές σας! δεν χρειάζομαι κάτι άλλο ;-)
      Αντεύχομαι καλέ μου φίλε :))
      Με το καλό το βιβλίο !

      Διαγραφή
  7. Καλή και δημιουργική χρονιά, Αριστέα μου, σε εσένα και σε όσους αγαπάς (δηλαδή όλους). Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πίπη μου για τις ευχές σου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Να έχεις μια υπέροχη χρονιά δίχως στενοχώριες μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  8. Ευτυχισμένο το νέο έτος , με υγεια Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ειρήνη!
      Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά Αριστέα μου με υγεία, χαρά και καινούργια ξεκινήματα σε κάθε τομέα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Ελένη μου, αμήν!
      Αντεύχομαι γλυκά μάτια μου!
      Πολλά ζεστά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου,σου εύχομαι ολόψυχα Καλή,Ευλογημένη και Δημιουργική Χρονιά με υγεία,αγάπη και ευημερία!!!
    Υπέροχα,τα όμορφα δωράκια σου,να τα χαρείς με υγεία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου!
      Να'σαι πάντα καλά και να έχεις μια υπέροχη χρονιά κι εσύ!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  11. Καλή Χρονιά Αριστέα μου ,η αγάπη που μοιράζεται πολλαπλασιάζεται και διαχέεται παντού !!! Να χαρείς όλα τα μοναδικότατα δώρα σου και να συνεχίσεις με την ίδια δύναμη !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Ξέρεις κι εσύ να δίνεις... τι χαρά μεγάλη ε;
      Πάντα να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη χρονιά γεμάτη χαρές !
      Πολλά φιλιά μάτια μου ! ♥

      Διαγραφή
  12. Καλη χρονια με υγεία και πολλά χαμόγελα Αριστεα μου!
    ΠΩΠΩ δωρακια και καλουδια! Μπραβο στα κορίτσια. Να τα χαρεις όπως ποθεις! Χαιρομαι που εφτασε στον προορισμό της η καρτα μου :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου και για τις ευχές εδώ αλλά και για την καρτούλα σου!
      Να 'σαι πάντα καλά καρδούλα μου!
      Τις καλύτερες ευχές μου για τη νέα χρονιά!
      Πολλά γλυκά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά, Αριστέα μου! Καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη και χαρά!!!!Να χαρείς όλα τα όμορφα δωράκια σου και να δώσεις κι ένα φιλί στην μαμά για τα καλά της λόγια!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μαριάννα μου. αλλά και για το δωράκι σου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Αντεύχομαι μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  14. Τόση, κι άλλη τόση, κι άλλη τόση αγάπη να έχεις πάντα στη ζωή σου, Αριστάκι μου!!!
    Μας είστε απαραίτητη, μανΔάμ!!!
    ;-)
    Καλή χρονιά, curly artist μου!
    Υγεία και ό,τι γουστάρει η ψυχούλα σου, σου το εύχομαι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά τρελοσυριανάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  15. Και του χρόνου περισσότερα! Με υγεία και γενναιόδωρια!
    Καλή χρονιά Αριστούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου!
      Να'σαι καλά και να έχεις μια υπέροχη χρονιά!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  16. Καλη κ δημιουργικη χρονια!!!με υγεια,αγαπη,πολλα χαμογελα και απειρες ευτυχισμενες στιγμες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λίτσα μου!
      Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  17. Αριστέα μου, όπως ξέρεις, η Αγάπη πηγαίνει μόνο σε όποιον την κερδίζει.
    Πολλά αξίζεις, με ό,τι μπορούσαμε σου ανταποδώσαμε μέρος από τον θησαυρό θετικής ενέργειας που έχουμε εισπράξει από σένα.
    Ευτυχισμένο να είναι το 2017, με ζέστη στην καρδιά και γλύκα στην ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αννούλα μου!
      Πόσο με συγκίνησες με όλη την κίνηση αυτή! Με τα λόγια σου...τα χρώματα.... Έχω κατασκλαβωθεί!
      Καλή χρονιά μάτια μου!
      Με υγεία κι αγάπη πολλή!
      Φιλιά καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  18. Καλή Χρονιά Αριστάκι μου
    Να χαίρεσαι να χαμογελάς και να προσφέρεις
    πάντα όλα τα δώρα της καρδιάς σου!!!!

    Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύ πολύ ♥♥♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Αντεύχομαι μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  19. Καλή χρονιά Αριστούλι μου. Εύχομαι να χρειαστείς ολόκληρο τοίχο για τα δωράκια σου.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ρένα μου!
      Κι εσύ να έχεις μια υπέροχη χρονιά!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά με υγεία Αριστέα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εκπομπή θετικής ενέργειας από την πρώτη μέρα!
    Άριστος οιωνός για όλο το 2017.
    Καλή χρονιά, Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Άρη για τις ευχές σου!
      Αντεύχομαι!
      Να είσαι πάντα καλά! :)

      Διαγραφή
  22. Καλή χρονιά Αριστέα μου με υγεία και ξεχωριστές στιγμές!!
    Σου έστειλα ένα πρακτικό "δωράκι" αλλά.. ή έχεις αλλάξει νούμερο στο κινητό σου, ή δεν το πήρες είδηση ή το έστειλα αλλού χαχαχα Να τα χαρείς όλα τα δωράκια σου κι εύχομαι η ζωή να σε γεμίζει μόνο με δώρα από εδώ και πέρα, όχι μόνο υλικά ;) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινιώ μου όταν λες μου έστειλες πρακτικό δωράκι; ( είμαι και χαζέα εγώ , μην το ξεχνάμε αυτό!☺) Δεν έχω αλλάξει ποτέ νούμερο από το 98-99 που το πρωτοπήρα! ☺
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις πολύτιμες ευχές σου μάτια μου!
      Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  23. Καλή Χρονιά,Αριστέα μου!
    Με υγεία πάνω απ'όλα να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή με φίλους καρδιακούς!
    Τα δωράκια που έλαβες είναι έργα τέχνης και αγάπης...
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αριστάκι μου πάντα να γεμίζεις από δώρα και να σκας από αγάπη. Εύχομαι το '17 να είναι για σένα μια μαγική χρονιά που θα στα προσφέρει όλα απλόχερα.
    Καλή χρονιά να έχουμε! Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ομορφοκόριτσο!
      Μόνο χαρές να έχεις τον νέο χρόνο!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  25. Αριστάκι μου, καλή χρονιά, όπως την ονειρεύεσαι! Να σου φέρει ο καινούριος χρόνος υγεία και δύναμη.
    Πάνταωθα παίρνεις πολλά δώρα αγάπης κι όχι γιατί στέλνεις πολλά κι έχεις γίνει ο blogο Αγιος Βασίλης μας, επειδή η παρουσία σου, η φιλοξενία σου και οι επισκέψεις σου είναι ζεστές, ειλικρινείς. Κι επειδή πάντα προσπαθείς να μάθεις αυτόν που συναναστρέφεσαι.
    Να τα χαρείς, τα αξίζεις όλα κι άλλα τόσα!❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να γράψω σε σένα καρδούλα μου που άνοιξα το κουτάκι και ένα χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο πρόσωπό μου! Τ φροντίδα, τι λογάκια... με συγκίνησες!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς Αλεξάνδρα μου!
      Όλες τις χαρές να έχεις. Τις αξίζεις!
      Πολλά ζεστά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  26. Να τα χαρείς, είναι όλα πανέμορφα! Βέβαια, το σταυρουδάκι είναι λίιιιγο πιο υπέροχο από όλα τα άλλα!! Πλάκα κάνω μανίτσες, έχω χιούμορ αφού! Είναι όλα πραγματικά πάρα πολύ όμορφα, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι ερωτεύτηκα σφόδρα αυτό το γκρι (το αγαπημένο μου χρώμα) το σάλι! :) Καλή χρονιά Αριστέα κι ο,τι ποθείς και με γεια τα δωράκια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέσως σε άκουσε ο Αγιοβασίλης Πέτρα μου!
      πραγματικά είναι όμορφο το σάλι της Ρούλας και χαρίζει πάνω σε μαύρο παλτό...σαν όνειρο είναι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  27. Καλή χρονιά ομορφοκόριτσο!
    Με μάγεψες πάλι, αχ εσύ και οι δημιουργίες σου που μου έχουν πάρει το μυαλό!
    Φιλιά πολλάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή χρονιά με υγεία και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  29. Εύχομαι το 2017 να φέρει τα καλύτερα και σε εσένα και σε όσους αγαπάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο!
      Κι εσύ ό,τι ποθείς για τη νέα χρονιά χαρά μου!
      Ελπίζω να ξαναπιάσω ρυθμό και να συντονιστώ με την εκπομπή :)))

      Διαγραφή
  30. Να τα χαρείς τα δωράκια σου κορίτσι μου. Πάντα να γεμίζει ο τοίχος σου δείγματα αγάπης και θύμησης.
    Καλή και δημιουργική χρονιά γεμάτη υγεία και αγάπη
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αννούλα μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις όμορφες ευχές σου!
      υγεία και γαλήνη εύχομαι!
      Πολλά γλυκά φιλιά♥

      Διαγραφή
  31. Και πως να ην αισθανεσαι με τη νεα χρονια τυχερη οταν περιβαλλεσαι απο τοση αγαπη!!! Παντα αγαπη να δινεις και να παιρνεις και να εχεις ενα υπεροχο 2017!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Αντεύχομαι μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  32. Δεν σε προλαβένω λέμεεεε... καλε Αριστακι μου και πηδλαω αναρτησεις αμαν βρε μανουλα μου μεγαλη γυναικα να με βαζεις να κανω εμπόδια..χα..χα ..με το καλο σου μπήκε η χρονια .. με το καλύτερο να σου βγεί...η χαρα και η αγαπη.. εχει βρει ωραια φωλιτσα εδω χαζή ειναι να φυγει; που να πάει καλε; γυρω γυρω θα γυρίζει..ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και χαμογελα πολλλαααα...ματια μου φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Ρουλίτσα μου!
      Αμήν!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Να'σαι πάντα καλά... υπέροχε ΑγιοΒασίλη μου♥
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  33. Έτσι είναι όταν σε αγαπάνε μάτια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλοτάξιδο ..χαρούμενο... δημιουργικό το 2017 Γεμάτο με όμορφες μαγικές στιγμες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη.
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Πολλά φιλιά! ♥

      ΥΓ: Έχεις κάποιο μπλογκ;

      Διαγραφή
  35. Χαρούμενο και ευτυχισμένο το 2017.
    Εύχομαι Υγεία, Ευτυχία και μόνιμη δουλειά.

    ΥΓ: Δώρο δεν σου έστειλα. Μεθαύριο που θα βρεθούμε θα φοράω ένα φιόγκο στο κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοχοχοχοχ!
      Θ απεριμένω να σε δω με τον φιόγκο!
      Χάπι χάπι νιου γίαρ Πετράν! :)))

      Διαγραφή
  36. Να ευχηθώ κι εδώ για να πάει γούρι!
    Καλή χρονιά με όλα τα καλά και να είναι πλούσια σε υγεία και λεφτά!
    Και φυσικά να χαρείς τα δώρα σου!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από γούρι άλλο τίποτα! Μου έτυχε το φλουρί εις διπλούν και κλαίω γιατί ξέρω ότι μόνο γούρι δεν μου φέρνει! Ελπίζω να είσαι εσύ γουρλού Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Πολλά φιλιά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  37. Αχ ποτέ δεν χορταίνονται οι ευχές Αριστάκι μου!! Καλή χρονιά να έχουμε!! Με ότι λαχταρά ο καθενάς μας για να νιώθει γεμάτος!! Μακάρι να ναι μια χρονιά φουλ της αγάπης, της ανθρωπιάς και της προσφοράς!! Για όλους μας!!
    Πανέμορφα και τόσο φροντισμένα όλα τα δωράκια σου Αριστέα μου!! Να τα χαρείς και να τα ευχαριστηθείς!! Χουχουλιάρικα κι αγαπησιάρικα!!
    Πολλά πολλά φιλιά μπουκλί!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή