Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

22ο Συμπόσιο Ποίησης ~ 5th anniversary! ☃ 🎅 ☃


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Νομίζω πως όποιος με γνωρίζει, θα ξέρει ότι λατρεύω τα Χριστούγεννα
εν είναι ολοφάνερο εξάλλου αυτό καθόλου στο μπλογκ)
όπως και το Χριστουγεννιάτικο Συμπόσιο, 
καθώς πλέον κάθε Δεκέμβρη έχουμε φιέστες και χαρές!
Το Συμπόσιο Ποίησης κλείνει αισίως...
τα πέντε!
Μου φαίνεται απίστευτο, σχεδόν σαν χτες, όταν αποφάσιζα,
πατώντας στην υπέροχη ιδέα του "Παίζοντας με τις λέξεις" ,
να κάνω κι εγώ ένα δρώμενο με συμμετοχές, διαδικτυακή ψηφοφορία
και νικητές.
Και να που έχουμε μπροστά μας το 

22ο Συμπόσιο Ποίησης
και πέντε χρόνια ύπαρξής του στη μλπογκογειτονιά μας.

Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς
για την αγάπη και τη στήριξη που έχετε δώσει παλιοί και καινούργιοι φίλοι,
στην Ποίηση και στο Συμπόσιο Μας.
Χωρίς εσάς, χωρίς την πένα σας και την έμπνευσή σας
δεν θα είχε την εξέλιξη που έχει, 
δεν θα υπήρχε καν!

Νέοι φίλοι δοκιμάζονται, αστέρια ξεπηδούν διαρκώς,
εξέλιξη βλέπουμε σε όλους όσοι σταθερά συμμετέχουν, 
η στάθμη και το επίπεδο ανεβαίνει κάθε φορά και περισσότερο...
και φανταστείτε μόνο τη συγκίνησή μου!



Προς το παρόν πάμε στο δια ταύτα!
Σε 21 Συμπόσια ως τώρα, σας έδινα κάποια λέξη/εις "θεματική/ές"
 καθώς και παράγωγες λέξεις,
και σας ζητούσα να επιλέξετε και να χρησιμοποιήσετε 
κάποια από αυτές στο ποίημα σας.

Αυτή τη φορά
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΞΗ.

Υπάρχει όμως θέμα!
Κι αυτό είναι το Πνεύμα των Χριστουγέννων!

🎅 🎁 🎅

Γράψτε λοιπόν κάτι που να σχετίζεται με τα Χριστούγεννα.
Η προσφορά, η αλληλεγγύη, οι οικογενειακές στιγμές,
η προσμονή, 
η αγάπη
ή η έλλειψη όλων αυτών, (μέρες που είναι)
κι ό,τι άλλο σκεφτείτε (όρια στην έμπνευση δεν βάζουμε ☺)
όλα ας πέσουν στο τραπέζι!

Αφήστε ελεύθερη την έμπνευση, πιάστε όμως 
το πνεύμα και το ρυθμό των ημερών 
και γράψτε
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού,
σοβαρά ή χιουμοριστικά,
η επιλογή είναι, όπως πάντα, δική σας.


Από σήμερα λοιπόν 1 Δεκεμβρίου
έως και την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου  τα μεσάνυχτα
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Γράψτε μέσα στο μέιλ, σαν απλό κείμενο.
Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.
Μία μόνο συμμετοχή ο καθένας.

Την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις 3 αναρτήσεις μου 
και την Παρασκευή θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Από Παρασκευή 21/12 έως και Πέμπτη 27/12
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.
Παρασκευή 28/12
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

Ο νικητής παίρνει ένα δωράκι από τα χεράκια μου,
όπως πάντα.
🎁🎁🎁
Αυτή τη φορά, για τον εορτασμό των πέντε χρόνων
ένα επιπλέον δώρο θα δοθεί, έπειτα από κλήρωση 
σε όλους όσοι συμμετέχουν είτε γράφοντας, είτε ψηφίζοντας.


Σας φιλώ!
Καλό μήνα!
@ριστέα

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


27 σχόλια:

  1. Καλό μήνα !!!!!!!! Καλή αρχή στο Συμπόσιό μας. Ωραίος ο στολισμός και εγώ αγαπώ τα Χριστούγεννα και όλα στολισμένα.
    Καλή έμπνευση σε όλους
    Τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!
    Καλό μήνα!!!
    Ευχές για καλή επιτυχία, κι ας είναι δεδομένη!!!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς το Χριστουγεννιάτικο Συμπόσιο μας σε πνεύμα Αγάπης και Χαράς και ευχάριστης προσμονής. Καλό μήνα σε όλους μας λοιπόν και καλές εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη επιτυχια.εγω δεν το εχω αλλα χαιρομαι να διαβαζω τις συμμετοχες.τι να περιμενεις απο ενα αιγοκερω αλλωστε.φιλακια Αριστεα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίζω το πνεύμα των Χριστουγέννων να μας φωτίσει και να έρθει η έμπνευση!
    Κι εύχομαι το Συμπόσιο να μας παρακινεί και να μας συναρπάζει για πολλά πολλά πολλά χρόνια!
    Καλή αρχή, καλές εμπνεύσεις και φυσικά καλό μήνα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Αριστέα μου.
    Χρόνια πολλά και στο συμπόσιο που αγαπήθηκε πολύ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ν' αφήσω τις ευχές μου μπαίνοντας, για καλό μήνα, για τα γενέθλια της "ζωής που είναι ωραία" και για το συμπόσιο που κλείνει τα πέντε του χρόνια (καλέ πώς πέρασαν πέντε χρόνια;)
    Αριστάκι μου, η διακόσμηση εδώ μέσα έχει τη σφραγίδα σου. Με το καλό λοιπόν το συμπόσιο, οι γιορτές και όλα τα καλά σου εύχομαι! Το θέμα που διάλεξες, αυτό κι αν έχει τη σφραγίδα και το βουλοκέρι σου! Όσο περνάει ο καιρός, γίνεται και πιο μεστό και καλόγευστο, σαν το καλό κρασί.
    Σου εύχομαι τα καλύτερα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό και γόνιμο μήνα Αριστέα μου !
    με το καλό και το επετειακό Συμπόσιο. Με όλα του τα καλούδια και τις ομορφιές. Ξεκινάμε λοιπόν αυτήν την όμορφη γιορτή, στο πνεύμα των ημερών. Στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα συμπόσια και σκας μύτη Αριστέα μου!!!
    Μπράβο που κρατάς την παράδοση δίνοντας ένα γιορτινό χαρακτήρα σ' αυτό το επετειακό συμπόσιο!
    Ευχαριστούμε πολύ για την συμβολή σου!

    ΑΦιλάκια και καλό δημιουργικό μήνα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Αριστέα μου. Καλή επιτυχία στο συμπόσιο. Μαζί με αυτό μεγαλώνουμε κι εμείς και πληθαίνουν οι στιγμές της αλληλεπιδραδης.
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους.
    Σε φιλώ 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα, κοριτσάρα μου!
    Είμαι τόσο σίγουρη πως θα σκίσει πάλι το Συμπόσιο!
    Καλές εμπνεύσεις εύχομαι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Happy 5th anniversary!
    Χιλιόχρονο να είναι το Συμπόσιο!
    Καλό μήνα Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πάλι θα πάρουν τα μολυβάκια φωτιά, γόμες, ξύστρες και μπλοκάκια στην τιμητική τους! Δεν υπάρχει αμφιβολία για την επιτυχία και αυτού του συμποσίου στα χέρια σου.
    Να χαίρεσαι το γιορτινότερο μήνα του χρόνου Αριστέα μας, αγάπη και φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ενδιαφέρον θέμα και αρκετά ανοιχτό, ώστε να δώσει ποικίλους καρπούς!
    Εύχομαι καλή επιτυχία σε όσους αποφασίσουν να συμμετέχουν! Προσωπικά ελπίζω, αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ. Θα ήθελα πολύ όμως μετά από τόσο καιρό!
    Καλή δύναμη και σε σένα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Αριστέα μου!!!
    Καλή επιτυχία και σε αυτό το συμπόσιο!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αριστακι μου να μαστε παλι εδώ!! ..περασαν κι όλας πεντε χρόνια συμποσίου; Και οχτώ στην μπλοκογειτονια ε; τι λες βρε θηρίο...πως τα καταφερες τοσο χρονια χρονια στην πρωτη γραμμή;
    Να σου ευχηθω αγαπη μου σαν καλη πυργοδεσποινα που είσαι να συνεχισεις για πολλα πολλα χρονια ακομα να κανεις συμπόσια ποιησης.. να ανεβαινουμε πνευματικά.. ασχετου σειρας..χι..χι,,
    Καλες εμπνεύσεις σε όλους Αριστακι μου.... να περασεις εναν όμορφο γιορτινο μηνα .. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό Δεκέμβρη Αριστέα μου, με υγεία και δημιουργικότητα!
    Μου έχουν λείψει τα δρώμενα, δυστυχώς δεν προλαβαίνω τελευταία ούτε να συμμετέχω ούτε να διαβάζω.. Ελπίζω να φτιάξει το εργασιακό μου πρόγραμμα και να τα καταφέρω.

    Πέρασα να πω μια καλησπέρα, ωραία επιλογή να το αφήσεις ανοικτό το θέμα.. θα ανοίξουν και οι εμπνεύσεις περισσότερο πιστεύω! Σε φιλώ καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 5 χρόνια!!! Απίστευτο! Και μόνο νήπιο δεν είναι Αφού με τα χρόνια η ποίηση που μας χαρίζει ανεβαίνει όλο και περισσότερο σε ποιότητα! Και στα 100!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αριστέα μου πέρασα να αφήσω τις ευχές μου τόσο για τα μπλογκογενέθλια σου όσο και για τα γενέθλια του Συμποσίου!
    Ειλικρινά δε μορώ να πιστέψω οτι έχεις αφήσει το blogging... Όσο έχεις το χώρο σου, τον αγαπημένο σε όλους μας θα είσαι Blogger. Και εγώ παρά τις μεγάλες απουσίες μου, δεν μπορώ να το απαρνηθώ!
    Εύχομαι να είσαι καλά, δυνατή και γερή και να έρχεσαι όποτε νιώθεις και μπορείς!
    Πολλά γλυκά φιλιά και Καλές Γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άκου τώρα τι σκέφτηκε το άτομο ρε παιδιά! Άντε τώρα να πούμε ότι μας δυσκόλεψε η λέξη! Τολμάμε; Δεν τολμάμε! 😊 Όλα με το καλό και καλή συνέχεια στο Συμπόσιο, και χρόνια πολλά και στο blog σου φυσικά! Βετεράνοι καταντήσαμε χαχα! 😊 Καλημέρα και καλή Κυριακή και με γεια το χριστουγεννιάτικο μουντ! Υ.Γ Ο Λίβανος έχει αναρτηθεί ήδη και σε/σας περιμένει.. 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ καλημέρα σας από τη βροχερή Καβάλα 🐭

    Καλές γιορτές εύχομαι με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θερμότατα σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας!
    Πιάστε μολύβια όμως και γράψτε ...γιατί χανόμαστε!
    Δεν μαζευόσαστε και ανησυχώ! ☺

    Σας φιλώ όλους!
    Καλές γιορτές να έχουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν δεις αυτό το μήνυμα πάρε μμ τηλ δεν μπορώ να σε βρω οπωσδήποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ. Ευτυχώς που εξέδωσες silver alert γιατί είχα χάσει την ανάρτησή σου, Αριστέα μου. Να αναμένεις και τη δική μου συμμετοχή. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή