Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023

#Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος (Ένα αξέχαστο καλοκαίρι!)


Τέλος Αυγούστου!
Νομίζω πως τώρα, που τυπικά τελειώνει το καλοκαίρι,
είναι μια καλή στιγμή για μένα, για να προβώ σ' έναν
απολογισμό ευγνωμοσύνης,  τριμηνιαίο αυτή τη φορά.
Να σας μιλήσω για το αξέχαστο καλοκαίρι της ζωής μου...

👇

Η λέξη που χαρακτήρισε τον Ιούνη μουΚαρ-κείνος!

Γιατί...
Εκείνος, ο μεγαλύτερος φόβος που είχα ποτέ μου,
ο   κ α ρ κ ί ν ο ς
(μα τι λέω, ο μ ο ν α δ ι κ ό ς ήταν)
μου χτύπησε την πόρτα.
Αναπάντεχα, απρόσμενα, φαινομενικά τυχαία.
Μα τίποτε δεν είναι τυχαίο.
(Σημειώστε το κάπου, ναι;)

Όμως, να που είμαι εδώ, να γράφω για αυτόν, 
γιατί, όπως αρκετοί φίλοι ήδη γνωρίζουν, δεν το έκρυψα εξαρχής, 
λαλίστατη ήμουν εξάλλου,
(-Τι κάνεις; Πού χάθηκες;
-Όλα καλά. Έχω καρκίνο, αφαίρεσα έναν μαστό,
περισσευούμενος ήταν, χαμογελώ και συνεχίζω...
Α, θα κάνω και χήμειο. Εσύ; Τι νέα;
Στα πατώματα έπειτα ο συνομιλητής μου και να μην μπορώ να τον σηκώσω,
χειρουργημένη γυναίκα!)
απλά αποσύρθηκα από το μπλογκ και τα σόσιαλ, 
προκειμένου να δώσω απερίσπαστη τον αγώνα μου!
Ο οποίος δεν τελείωσε. Έχω δρόμο μπροστά μου.
Δρόμο, όμως. Όχι Γολγοθά!
Έναν μαραθώνιο. 
Με τέρμα, κορδέλα και τα λοιπά.

Η λέξη που χαρακτήρισε τον Ιούλη μουΑμαζόνα Αριστέα

Γιατί...
Πήγα στην Αθήνα τέλος Ιουνίου ως Αριστέα και επέστρεψα ως 
Αμαζόνα Αριστέα.
Γιατί η υποφαινόμενη έτσι την είδε! 
Έχετε κάποιο πρόβλημα;
Τη φαρέτρα μου και το τόξο μου, δηλαδή, που θα τα ακουμπάω εγώ;

Η λέξη που χαρακτήρισε τον ΑύγουστοΤρίχες!

Γιατί... Γιατί το θέμα μου, αφού αποφασίστηκε από το ιατρικό μου τιμ
η προληπτική χήμειο, για να αποκλείσουμε 
κάθε πιθανότητα μετανάστευσης καρκινικών κυττάρων στο υπόλοιπό σώμα, 
ήταν ένα και μοναδικό:
Πώς να σταματήσω να είμαι μπουκλωτή (πυργοδέσποινα) οεο; 

Το θέμα "μαλλιά" για μένα αρχικά δεν ήταν καθόλου "τρίχες είναι, ξαναβγαίνουν!"
Μιλάμε για ένα άτομο που από τα 17 του, πάτησε σε κομμωτήριο 
μόνο στο γάμο του, που κουρεύεται και χτενίζεται 
(λάθος χρόνος ...κουρευόταν και χτενιζόταν πλέον!)
36 ολόκληρα χρόνια μοναχό του.
Ε, δεν θα έρθεις εσύ, που κουρεύεσαι και φτιάχνεσαι για όλες 
τις επίσημες εκδηλώσεις σου σε κομμωτές, που πας κι αλλάζεις χρώματα 
και κουπ σαν φανελάκια, με θράσος να μου μιλήσεις 
για απλές τρίχες!
Εγώ την έχω δει Σαμψών. Τραβάς κανά ζόρι;
Πού πήγε ρε άνθρωπα η ενσυναίσθηση σε αυτόν τον κόσμο;

Μην τα πολυλογώ, αποφασίζω να κάνω χρήση μιας παγωμένης κάσκας,
(που δεν επιτρέπει στα φάρμακα να φθάσουν στους θύλακες των τριχών)
μια διαδικασία επίπονη, πολύωρη και με πιθανότητα να μην έχει τα 
αναμενόμενα αποτελέσματα.
Φυσικά και έχασα το 50% των τριχών μου (είχα όμως κι εγώ περίσσευμα,
πανάθεμά με! ☺).
Θα μπορούσα να αντέξω έτσι κάποιους μήνες και να πυκνώσουν 
έπειτα τα μαλλιά μου, χωρίς να χρειαστώ να με δω καραφλή.

Όμως, μετά από πολλή περίσκεψη και περισυλλογή παίρνω την απόφαση
να σταματήσω την κάσκα και
να περάσω όλα τα στάδια, ως έχουν, ακόμα και αυτό της γυμνής κεφαλής!
Δεν ήθελα να αγωνιώ για κάθε τρίχα που έχανα,
να μην μπορώ να κοιμηθώ...
Ήθελα και τελικά επέλεξα πάνω απ' όλα την ελευθερία μου!

Όλο αυτό ήρθε να με διδάξει, να με αλλάξει, να με εξελίξει.
Ίσως πρέπει να αρχίσω από την αρχή.
Να παλέψω με το φαίνεσθαι επί της ουσίας και όχι μόνο θεωρητικά!

Από τις μπούκλες και τη πλούσια κόμη 
στο γυμνό, στο αντρικό, στο κοντό και βλέπουμε....
Θα το περάσω κι αυτό!
Τρίχες είναι στην τελική, έτσι δε λέτε όλοι "οι έξω από τον χορό";
Κι εγώ σκυλί του πολέμου!
Όλα μπορώ να τα αντέξω!

🌺

Ένιωσα ευγνώμων τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο:

✔Για τους τρεις σωματοφύλακες και τον Ντ' Αρτανιάν μου :

Ο μικρότερος ανιψιός μου, 
ο συνονόματος και ομοιοπαθής πρώτος μου ξάδερφος, 
και ο πρώην άντρας μου,
ήταν οι τρεις σωματοφύλακές μου,
που μου έδωσαν δύναμη, βοήθεια και τη στήριξη 
που χρειαζόμουν, ειδικά στην αρχή, που το σοκ, 
ακόμα και για μένα, το σκυλί του πολέμου, 
ήταν δυνατό και με ταρακούνησε!
Φυσικά για δυο μέρες μόνο! Τόσο κρατάνε σοκ και στενοχώριες σε μένα!☺
Όμως ήταν δίπλα μου καθημερινά,
καθένας με τον τρόπο του 
και πραγματικά νιώθω ευλογημένη και τυχερή που τους είχα πλάι μου!

Ο ανιψιός μου, η ήρεμη δύναμη που με βοήθησε να έχω το νου μου μόνο 
στην ίαση! Εν μέσω τρελών ετοιμασιών για τον δικό του γάμο...
Στον οποίο παραβρέθηκα, μόλις δυο βδομάδες χειρουργημένη,
και χόρεψα μάλιστα!
Ο ξάδερφός μου, μοιράζοντάς μου τη γνώση του, από τη δική του 
σκληρή δοκιμασία, αλλά και την ογκολόγο του,
και τέλος ο πρώην άντρας μου...
μία ψυχή που με συντροφεύει πάντα στα δύσκολα της ζωής μου
ως δάσκαλος και συνοδοιπόρος!

Μα, αν για κάποιον πρέπει να αισθάνομαι ως την τελευταία μου ανάσα
ευγνώμων, είναι ο καλός μου φίλος, ο Νίκος, 
όπως τον είχα αποκαλέσει κάποτε σ' ένα αφιέρωμά μου στο μπλογκ)
που δεν λογάριασε δουλειά και προσωπική ζωή 
και με συνόδευσε στην Αθήνα,
σε εξετάσεις, επέμβαση και πάλι εξετάσεις 
και συνεχίζει να το κάνει,
τώρα που είμαι στο επόμενο λέβελ, αυτό της χημειοθεραπείας.
Μακάρι όλοι να είχατε έναν φίλο, σαν τον Νίκο, στη ζωή σας!

Φυσικά, δεν ξεχνώ τα κορίτσια μου.
Οι εδώ φίλες,
Άφρο, Νάνσυ, Νάσια, που η κάθε μία ανέλαβε κι έναν τομέα 
για να με βοηθήσει με τον τρόπο που ξέρει η κάθε μία καλύτερα.
κι έτσι δεν έμεινα πουθενά ακάλυπτη.
Το τρίδυμο της υποστήριξης και της αγνής αγάπης!

Οι μακρινές φίλες, 
Πέτρα, Μαρινάκι, Μαγισσούλα, Λυσιππάκι, 
όλες μου στάθηκαν, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο.

Η Πέτρα - η καθημερινότητά μου. Τα έζησε όλα από την αρχή 
και μόνο το χέρι που δεν μπορούσε να μου πιάσει.
Το Μαρινάκι, με την απίστευτη ενσυναίσθησή της και το αξεπέραστο 
χιούμορ της ήταν ό,τι χρειαζόμουν για να κρατήσω ψηλά το ηθικό.
Η μαγισσούλα, με τη σοφία της με βοήθησε να κατανοήσω την ασθένεια, 
το λόγο που ήρθε και το πώς θα βγω πιο δυνατή απ΄ όλο αυτό.
Το Λυσιππάκι μου, τέλος, είχε κάνει.... προοικονομία.
Με είχε βοηθήσει μήνες πριν καν χτυπήσει την πόρτα μου ο καρκίνος! 
Και της χρωστώ πολλά! 

Φυσικά δεν ξεχνώ την οικογένειά μου, 
που χωρίς την πολύτιμη στήριξή της 
δεν θα έτρεχα όλες τις διαδικασίες σε χρόνο dt 
και με τους καλύτερους, στο είδος τους, γιατρούς.

Και μιας κι αναφέρθηκα στους γιατρούς, τι να πω για την χειρουργό μου,
Ρομίνα Αλεβίζου,
ένα πλάσμα φανταστικό, που με έκανε εξαρχής να δω 
το τέρμα και να μην σκεφτώ ούτε μία φορά τον θάνατο!
Έγινε φίλη μου κι αυτή 
και αισθάνομαι ευγνώμων που βρέθηκε στο δρόμο μου.

Για όλους είμαι ευγνώμων!
Ήταν όλοι στο πλάι μου,
φίλοι και συγγενείς κι ας μην τους ανέφερα όλους ονομαστικά, 
όλοι ήταν εκεί, 
υπέροχα ζεστοί και υποστηρικτικοί.
Είχα ένα εξαιρετικό σύστημα υποστήριξης!


Γέμισα αγάπη και φως αυτό το καλοκαίρι!
Και, ναι, είμαι 
υ π ε ρ τ υ χ ε ρ ή!
Νιώθω ότι έπιασα το τζακ ποτ της ζωής μου
κι αυτό το καλοκαίρι θα μείνει για πάντα χαραγμένο στη ψυχή μου....


💟

Το τραγούδι/α που άκουσα περισσότερο αυτούς τους τρεις μήνες:
Όταν κατασταλάζουν οι φουρτούνες μέσα μου, 
εγώ ηρεμώ και γαληνεύω.
Οπότε άκουγα άρπες και μουσικές meditation!

💟

Το quote του μήνα:
Δεν είναι quote, αλλά ένα Ιδιάνικο ποίημα.


Γη μάθε με να θυμάμαι...

Γη μάθε με ηρεμία όπως τα χορτάρια ηρεμούν με το φως.
Γη μάθε με να υποφέρω όπως οι γηραιές πέτρες υποφέρουν από τη μνήμη.
Γη μάθε με ταπεινοφροσύνη όπως τα άνθη είναι ταπεινά από την αρχή.
Γη μάθε με να νοιάζομαι όπως η μάνα που προστατεύει τα μικρά της.
Γη μάθε με θάρρος όπως το δέντρο που ορθώνεται μοναχό.
Γη μάθε με περιορισμό όπως το μυρμήγκι που αργοσαλεύει στο έδαφος.
Γη μάθε μου ελευθερία όπως τον αετό που πετάει στον ουρανό.
Γη μάθε μου παραίτηση όπως το φύλλο που πεθαίνει το φθινόπωρο.
Γη μάθε με αναγέννηση όπως τον σπόρο που φυτρώνει την άνοιξη.
Γη μάθε με να ξεχνάω τον εαυτό μου όπως το λιωμένο χιόνι ξεχνά την ζωή του.
Γη μάθε με να θυμάμαι την καλοσύνη όπως οι ξηροί αγροί κλαίνε στην βροχή.

Ινδιάνικο ποίημα

💟

Τελευταίες σκέψεις

Δεν είμαι ηρωίδα, δεν είμαι άξια θαυμασμού, είμαι ένας 
από τους πολλούς, τους άπειρους ανθρώπους 
που τους έρχεται κάποια στιγμή η σκληρή διάγνωση.

Δεν είπα ούτε μια στιγμή "γιατί σε μένα!"
Είπα μάλιστα "γιατί όχι σε μένα;"
Δεν είναι εγωιστικό εξάλλου να πιστεύεις ότι το αξίζουν όλο αυτό άλλοι, 
αλλά όχι εσύ; 

Το είδα εξαρχής ως ένα συμβάν που ήρθε για κάποιον λόγο στη ζωή μου.
Δεν ήταν καθόλου τυχαίο.
Το τυχαίο απαιτεί πάντα μακρύ χρόνο προετοιμασίας...
Ήρθε ως ευκαιρία να μάθω.
Απλά πληρώνω προκαταβολικά τη γνώση που θα μου δώσει.

Για όλους εκείνους που αναρωτήθηκαν -κάπως χαιρέκακα κάποιοι-
πώς γένηκε τούτο στην Αριστέα,
γνωρίζοντας το διατροφικό μπακράουντ μου
και γενικότερα τον τρόπο ζωής μου, που περιλάμβανε σχεδόν πάντα την άσκηση,
θέλω να θυμίσω ότι πρώτον ο καρκίνος είναι πολυπαραγοντική ασθένεια
και δεύτερον, το γεγονός ότι κάτι ίσχυε τα περισσότερα χρόνια, 
δεν σημαίνει για πάντα.
Τα τελευταία δύο χρόνια είχα παραμελήσει ουσιαστικά
το πρόγραμμά μου, λόγω της κατάστασης των δικών μου.
Το στρες που ζούσα καθημερινά πιθανότατα ήταν τοξικό για την υγεία μου κι
έτσι οργανισμός μου βρισκόταν σε εξασθένιση στο αμυντικό του σύστημα.
Παρ' όλα αυτά, ο καρκίνος μου ήταν ορμονοεξαρτόμενος,
καθόλου επιθετικός 
και με πολύ καλά χαρακτηριστικά.

Δεν μετανιώνω για τις διατροφικές μου συνήθειες,
ίσα-ίσα έπαιξαν το ρόλο τους στην καλή έκβαση της
περίπτωσής μου.
Και δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο καλή έκβαση είχε 
και ανάρρωση σε χρόνο ρεκόρ!

Μπορεί να συνυπάρχουν και γενετικές μεταλλάξεις, λόγω του ιστορικού 
της πατρικής γραμμής,
δεν έχω προχωρήσει εξάλλου στη διερεύνηση του dna μου ακόμα,
καθώς προέχει η πλήρη ίαση.

Εκεί συγκεντρώνω τις δυνάμεις μου και την προσοχή μου.
Επέλεξα τη συμβατική ιατρική και πειθαρχώ σε όλα.
Μετά το πέρας της θεραπείας,
 η αναγέννηση του Φοίνιξ-Αριστέα είναι δική μου ξεκάθαρα υπόθεση!

💥

Μην ξεχνάτε κορίτσια την πρόληψη, αλλά και την αυτοεξέταση!
Μόλις δέκα μήνες είχε προηγηθεί η δική μου μαστογραφία
που με είχε εφησυχάσει.
Με έσωσε η αυτοεξέταση!

Μην ξεχνάμε, ότι πλέον μία στις 8 γυναίκες
θα διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού σε κάποια φάση της ζωής της.

💥

Σας φιλώ από τα χαρακώματα
@ριστέα


ps:Συνεχίζω το περσινό δρώμενο της Μαρίνας
"Απολογισμός ευγνωμοσύνης" 
στο τέλος κάθε μήνα.
Αυτή τη φορά η ενημέρωση έγινε τριμηνιαία, 
λόγω ανωτέρας βίας. 

74 σχόλια:

  1. Κορίτσι μου μπήκα και είδα το πρόβλημα και ξέρω πως είσαι δυνατή και θα το ξεπεράσεις. Ήμουν μόλις 27 ετών όταν αφαίρεσα μήυρα και με χαμόγελο και χιούμορ ξεπέρασα την εμμηνόπαυση. Μη το βάζεις κάτω, μη χάνεις τον δημιουργικό χαρακτήρα σου, προσευχήσου στην Παναγιά και όλα θα ξεπεραστούν. Σου το λέω εγώ που έχω αφήσει με ανοιχτό στόμα την Νευρολόγο μου που μπορώ ακόμη να προσπαθώ να ζωγραφίσω με δάκτυλα ..άχρηστα. Θα προσεύχομαι για σένα. Σου στέλνω την αγάπη και την έννοια μου και..με χιούμορ..βρε δεν μασάμε εμείς από τέτοια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στιγμή δεν με πήρε από κάτω, Γεωργία μου!
      Ήμουν σίγουρη για μένα έτσι κι αλλιώς ότι όλα μπορώ να τα αντέξω, αλλά τελικά έχω πολύ περισσότερη δύναμη απ΄όσο πίστευα!
      Το χιούμορ είναι το καλύτερο φάρμακο.
      όλα πάνε και θα πάνε καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την αγάπη σου!

      Διαγραφή
  2. Αριστέα μου, δεν περίμενα τίποτε λιγότερο από σένα. Ο καρκίνος βρήκε τον δάσκαλό του. Αν και συνήθως η χειρότερη επίπτωση είναι η εξουθένωση του ηθικού του ασθενή, εσύ με τον δικό σου τρόπο επέλεξες τον πιο ηλιόλουστο δρόμο!!! Μόνο εσύ ξέρεις πως, όμως λάμπεις τώρα αν καταπράσινο χορταράκι της άνοιξης, που πέρασε ο χειμώνας από πάνω του και τώρα ήρθαν μαζί ο ήλιος και μια δροσοσταλιά και το φώτισαν όσο ποτέ άλλοτε. Λάμπεις Αριστέα μου... και είμαι σίγουρη ότι το νέο look ίσως και να σου αρέσει περισσότερο από το προηγούμενο. Λεπτά χαρακτηριστικά και ομορφιά δεν πρέπει να κρύβονται πίσω από μπούκλες. Καιρός να κλέψουν αυτά την παράσταση. Σ' αγαπώ κι ας χαθήκαμε τελευταία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσω να κερδίσει, Φλώρα μου, ούτε τώρα (κρατάω ψηλά το ηθικό) ούτε έπειτα, αφού ακολουθώ όλες τις οδηγίες των γιατρών και έπειτα θα παλέψω με νύχια και με δόντια στο να με κάνω ζωντανή και υγιή και πάλι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

      υγ: Ναι, το νέο λουκ άρχισα να το συνηθίζω και νομίζω ότι μάλλον ήρθε ο καιρός να κάνω κι εγώ τις αλλαγές μου... 😁

      Διαγραφή
  3. Περαστικά κι αγύριστα, αυτή είναι η ευχή μου. Κατά τα άλλα ένα μεγάλο μπράβο στη δύναμη σου, αν και η ψυχούλα σου το ξέρει φαντάζομαι. Κράτα γερά Αριστέα μου, σου στέλνω πολλά φιλιά, πάρα πολλά :) Και μία αγκαλιά σφιχτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Στέλλα μου! Να 'σαι καλά!
      Η ψυχούλα μου δεν έχει φοβηθεί διόλου!
      Το δύσκολο κομμάτι ήταν το βράδυ που πήρα την απόφαση να μην προσπαθήσω άλλο να κρατήσω τα μαλλιά μου. Δάκρυσα, αλλά ένιωσα ανακούφιση μετά από λίγο!
      Όταν δε ξυρίστηκα (ενώ υπήρχε ήδη αρκετό μαλλί) το καταδιασκέδασα με χιούμορ και πλάκες!
      Όλα καλά, λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Θυμασαι που ελεγα οταν πρωτομιλησαμε "ωχ τι θα κανω τωρα με αυτην ,πως θα την αποφυγω κτλ." ; Το οτι γνωριστηκαμε δεν εγινε για να σε βοηθησω ,αλλα για να με βοηθησεις και ας μην το ξερεις! Ακομα και στην τωρινη σου κατασταση ,εσυ μα βοηθας και μας δινεις δυναμη Αριστεα μου,αυτο ειναι το μονο σιγουρο !🥰🥰♥️♥️♥️😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρή...δεν έχω κλάψει για άλλα και άλλα και θα με κάνεις να με πάρουν τα ζουμιά τώρα;
      Σε αγαπώ και σε ευχαριστώ που είχες την καλοσύνη να βγούμε εκείνη την πρώτη φορά και ας φοβόσουν ότι έμπλεκες με... ποιότητα! (την ποια;🤣 ) Κούνια που σε κούναγε! Δεν ήξευρες, δεν ρώταγες;
      Ίδια τρέλα κουβαλάμε, για αυτό και τακιμιάσαμε!
      Δεν ευχαριστώ άλλο... θα σε κουράσω στο τέλος!

      💖❤💖❤💖❤💖

      Διαγραφή
  5. Σου εύχομαι πλήρη ίαση και δύναμη, να συνεχίσεις όπως εσύ μόνο ξέρεις Αριστέα :)))) Mεγάααααλη αγκαλιά σου στέλνω και φιλιά πολλά :))) Tην καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς, Ελευθερία μου!
      Να είσαι πάντα υγιής και χαμογελαστή!

      Διαγραφή
  6. Αριστέα μου, η ζωή δοκιμάζει τους δυνατούς κι εσύ από δύναμη έχεις μεγάλο απόθεμα. Ο "στρατός σου" στη μάχη που έδωσες είναι όλες οι δικές σου ολόψυχες προσφορές σε άλλους, που προηγήθηκαν, και τώρα σου δίνονται πίσω. Θα περάσουν όλα σύντομα και μετά θα συνεχίσεις καλύτερα από πριν. Θαύμασα τη δύναμή σου! Περαστικά...περαστικά σε όλα!
    Πολλά φιλιά με πολλή αγάπη κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήξερα ότι μπορώ να αντέξω πολλά. Με έλεγα πάντα σκυλί του πολέμου και το γελούσα! Μην νομίζεις, κι εγώ με αυτοανακαλύπτω με αυτή τη δοκιμασία... Δεν ήξερα ότι είχα τόση δύναμη μέσα μου.
      Με συγκίνησαν τα λόγια σου, Μαρία! Πραγματικά, αυτός ο στρατός γύρω μου είναι όλα τα λεφτά! Τους λατρεύω όλους! Νιώθω τυχερή κι ευλογημένη! ♥
      Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.
      Μου έδωσες μεγάλη δύναμη💖
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αριστέα,
      η δύναμη της θετικής σκέψης είναι το απαραίτητο συμπλήρωμα στην όποια Ιατρική αγωγή και εσύ το έχεις...
      Με έχεις ενημερώσεις από καιρό αλλά σήμερα με την λεπτομερή ανάρτηση που έκανες απέδειξες πόσο "αντράκι" (που λέει ο λόγος) είσαι..!
      Πειστικότατο το τονισμένο "πειθαρχώ σε όλα".. Συνέχισε με προσήλωση και όλα θα πάνε καλά..!

      Διαγραφή
    3. Συνεχίζω, Τάσο μου! Συνεχίζω!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Γενικά μπορώ να σχολιάσω πολλά! (Το ξέρουμε όλοι άλλωστε χαχαχαχα).
    Θα επιλέξω να σταθώ σε δυο σημεία:
    Το ένα, το εξαρχής θαυμάζω σε σένα ότι παρόλα τα προβλήματα (που είναι και σοβαρά), βρίσκεις καθημερινά και όχι μόνο μηνιαία, μέσα από την καρδιά σου λόγους ευγνωμοσύνης. Αυτό είναι ένα σπουδαίο κατόρθωμα ψυχής και είναι άξιο θαυμασμού γιατί δεν το καταφέρνουν όλοι!
    Το άλλο, το ότι και να συμβεί, όπως και να 'σαι, είσαι ένα κουκλί ζωγραφιστό. Και αυτό γιατί οι πραγματικά όμορφοι άνθρωποι, είναι εκ των έσω όμορφοι και αυτό αντανακλά έπειτα προς τα έξω και σχηματίζει την εξωτερική τους ομορφιά. Άλλωστε έχεις στυλ και σεξαπίλ και αυτό είναι ασυναγώνιστο.
    Όλα θα πάνε καλά, γιατί προσπαθείς και γιατί αξίζει στην ψυχή σου, που αυτή τη στιγμή περνά από κοιλάδες δύσβατες, αλλά οι αμαζόνες, πάντα τα κατάφερναν!!!!!
    Στέλνω ολόγλυκο φιλί!!!!
    ΥΓ: Και εγώ είμαι ευγνώμων για όλες τις υπέροχες συζητήσεις μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια!
      Μαρινάκι μου γλυκό! Το δρώμενο που σκέφτηκες το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα να κρατώ σημειώσεις για κάθε μήνα. Ήταν υπέροχο να διαβάζω έπειτα, σε φλας μπακ, στιγμές που πέρασα, αλλά κυρίως για τι και για ποιους ένιωσα ευγνωμοσύνη. Και δεν χρειάστηκε να πιεστώ διόλου κάθε φορά να νιώσω ευγνωμοσύνη.
      Έγινε βίωμα και καθημερινότητα μου, να νιώθω αγάπη για όλα και όσους με περιβάλλουν!
      Αυτή η αγάπη με έσωσε από την πρώτη στιγμή της διάγνωσης, ως και σήμερα, και πιστεύω μέσα μου ότι έτσι θα πάει ως το τέλος της περιπέτειας, αλλά και ως το τέλος (που θέλω να αργήσει αυτό πολύ!) της ζωής μου! Είναι υπέροχο να νιώθεις καθημερινά ευγνωμοσύνη, ακόμα και μόνο που αναπνέεις!
      Φαίνεται τρελό ένα δρώμενο να με διδάξει κάτι που θα έπρεπε ούτως ή άλλως να είναι δεύτερο δέρμα μας, αλλά είναι γεγονός ότι μου άνοιξε τα μάτια και τη ψυχή μου!
      Θα σου είμαι για πάντα ευγνώμων... Όπως και για τις υπέροχες συζητήσεις μας, για το χιούμορ σου και τη σοφία που κουβαλάς, αν και είσαι ακόμα νιάτο!
      Φιλί γλυκό κι από μένα!

      Διαγραφή
  8. Δεν σε φοβάμαι, είσαι δυνατή και θα το ξεπεράσεις τελείως...το αγορίστικο μαλλί θα σου πηγαίνει τέλεια....σου στέλνω μια αγκαλιά και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ράνια μου! Κι εγώ, κρίνοντας από το γυμνό σκαλπ που καλούλι είναι μωρέ, έτσι πιστεύω... Θα μου πηγαίνει και το αγορίστικο!
      Θα περάσει κι αυτό... 😉
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Ο ανώνυμος είμαι η Ράνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απ' το πρωί σκέφτομαι τι να γράψω, αλλά δεν μπορώ να μαζέψω τις σκέψεις μου και να τις χωρέσω σε λέξεις. Θα πω ότι μάλλον δεν χρειάζεται να επιμείνω κιόλας. Ό,τι χρειάζεται ε σ ύ το ξέρεις. ΣΛ, αμαζόνα μου. :) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να γράψεις τίποτα!
      Δεν χρειάστηκε να πεις πολλά. Κράτησες και μια σεβαστή απόσταση, όταν έκρινες πως χρειαζόμουν σε πρώτο πλάνο λιγότερα λόγια και το εκτιμώ αφάνταστα! Είσαι κατηγορία Άφρο εσύ ♥ ...ξέρ'ς!
      Μία φορά μου την έκανες ...αλλά σε συγχωρώ, γιατί είσαι .... η προοικονομία μου! χοχοχο!
      Λοβ γιου μπέιμπ! ♥

      Διαγραφή
    2. Δεν θα μπορούσα να κάνω αλλιώς. Αφενός επειδή είμαστε απ' το ίδιο χαρμάνι και λειτουργούμε όμοια. Αφετέρου πρέπει να έχουμε και το μυαλό να κάνουμε πίσω το μας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, επιβάλλεται να δίνουμε χώρο και χρόνο στον άλλον, και να μην τον βομβαρδίζουμε με δικές μας ανησυχίες κι επιβολές για το καλύτερο. Αυτός που το περνάει, ξέρει το καλύτερο για τον ίδιο. Οι υπόλοιποι ας στέκουν δίπλα, ας είναι απλά εκεί. Φαντάζει λιγοστό και δεν ξέρω τι άλλο, αλλά, έχοντας περάσει απ' αυτά τα σοκάκια με δικό μου άτομο (εσύ ξέρεις), ξέρω πολύ καλά ότι είναι το πιο ανακουφιστικό και πολύτιμο που μπορείς να δώσεις στον άλλον.

      ΥΓ1. Κι εσύ είσαι κατηγορία μαμάς. Μου τη θυμίζεις άπειρα με την αγέρωχη στάση σου. Με όλο αυτό κι εσύ μαθαίνεις, αλλά κι εμείς.
      ΥΓ2. Αγάντα μέχρι να κόψουμε την κορδέλα, στο τέρμα. :)
      ΥΓ3. With love, οι σωματοφύλακές σου!!!

      Διαγραφή
    3. Μακάρι να σκέφτονταν έτσι οι περισσότεροι. Είστε ελάχιστοι σε αυτή την κατηγορία! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μικρό είναι το ποσοστό αυτό που σκέφτεται λίγο τη θέση του άλλου, πριν μιλήσει!
      Η σιωπή και η αγκαλιά είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να προσφέρεις, όταν δεν μπορείς να πεις τα σωστά λόγια!
      Με το υγ 1 με συγκίνησες! ♥
      Με το υγ 2, μαζί θα είμαστε και σε αυτό!
      Με το υγ 3 .... όπως πάντα, είσαι πάντα ευφάνταστη και δημιουργική !
      Λοβ γιου, μπέιμπ!

      Διαγραφή
  11. Εγχειρίδιο Δύναμης και Αισιοδοξίας!

    Εμ, τυχαία "η Ζωή Είναι Ωραία";; Δε νομίζω... 🥰🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πλάκα πλάκα ήσουν το καλύτερο μπουστάρισμα καθημερινά! (Μην με θαυμάζεις άλλο...θα το πάρω πάνω μου! 😁)
      Λιτά και απέριττα...σ'αγαπώ! 💖

      Διαγραφή
  12. Η ψυχική σου δύναμη, Αριστέα, αμβλύνει τη μεγάλη λύπη που μας προξένησε η περιπέτειά σου. Αξιοθαύμαστη η ψύχραιμη διαχείριση αυτής τής δοκιμασίας.
    Ενισχύεις το ηθικό ομοιοπαθών.
    Μια αγκαλιά και από εμάς!
    Και μια παλιά ανάρτηση μου πριν 9 χρόνια
    https://arisalbis.blogspot.com/2014/09/blog-post_25.html#comment-form
    που είχες σχολιάσει με μια λιτή προφητική ευχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορώ να βοηθώ όσους περισσότερους ομοιοπαθείς και μη μπορώ, φίλτατε, Άρη! Με όλη μου την καρδιά!

      Τι μου θύμισες με το σχόλιό μου στη δική σου ανάρτηση! Αυτό ακολουθώ εξαρχής ...τη στάση του μπαμπά μου: ήρθε, το έδιωξα, δεν στενοχωριέμαι λεπτό και όλα θα πάνε καλά!

      Σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια!
      🌹

      Διαγραφή
  13. Αριστάκι, σε θαυμάζω! Εκεί που κάποιοι αυτό το πρόβλημα θα το διόγκωναν μέσα τους με κίνδυνο να τους καταπιεί και να τους εξαφανίσει, εσύ το υποβάθμισες, το περιφρόνησες, το αγνόησες! Μπράβο, για όσα είσαι! Περιττό να σου περιγράψω σε τι σοκ βρέθηκα αυτή τη στιγμή! Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου και μια θάλασσα θετική ενέργεια!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου, Ινώ! Δεν υπήρχε περίπτωση να μην σταθώ απέναντι στην αρρώστια με όλη μου τη δύναμη. Έτσι έμαθα πάντα να κάνω στα δύσκολα: να πεισμώνω. Και μέχρι στιγμής βλέπω ότι λειτουργεί θαυμάσια! Χαζό είμαι να βάλω τα κλάματα; Να κάνω μεγαλύτερη τη θαλασσοταραχή που μου έλαχε; No way! Σιγά! Θα περάσει κι αυτό!

      Σε ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης... Μου γλύκανες τη ψυχούλα !
      Να είσαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. Ναι, δεν θα πω ψέματα! Ένα σοκ το άρπαξα απνευστί. Και μια σφαλιάρα σβουρηχτή!
    Σοκ γιατί, όπως και να το κάνουμε, μια αγαπημένη φίλη, η Αριστέα μας, διαβαίνει μια στράτα του πολέμου και αυτό δεν το ξεπερνάς εύκολα.
    Μια σφαλιάρα σβουρηχτή γιατί, ναι σε ήξερα, αγαπημένη μου φίλη, για τη δύναμη, το εσωτερικό σου σθένος, την καλώς εννοουμένη μαγκιά σου, τη ψυχάρα σου. Αλλά τούτο εδώ, τις σκέψεις και τη στάση ζωής σου, έρχομαι να τις νιώσω σαν σφαλιάρα απέναντι σε κάθε μιζέρια που με γυροφέρνει και γκρίνια.
    Και νιώθω ευγνωμοσύνη, που αγκάλιασα τις σκέψεις σου.
    Αγαπημένη μου φίλη, έχεις την καρδιά μου κοντά σου με κάθε μου δυνατή ευχή. Το ξέρεις.
    Είμαστε εδώ συνεχίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλήρωσε σε μένα, Γιάννη μου (όχι τυχαία πιστεύω) αλλά όλοι έχουμε να μάθουμε... Γι' αυτό και το μοίρασμα. Ήρθε για να με αλλάξει, να με βοηθήσει, να βοηθήσει και τους γύρω μου, οπότε, το είδα σαν κάτι καλό!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα ζεστά σου λόγια!
      Είσαι υπέροχος άνθρωπος!
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  15. Όλα θα πάνε καλά...όλα προσεύχομαι να σου πάνε καλά. Είσαι μαχήτρια και δίνεις μαθήματα δύναμης.
    Σε σκέφτομαι και χθες που γύρισα αρχισα να περιδιαβαίνω τα μπλογκ...γρήγορα περαστικά και ξεχασμένα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Άννα μου!
      Να είσαι πάντα γερή και δυνατή!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  16. Πρέπει να φανείς ψυχικά δυνατή και με θετικές σκέψεις,
    δε θέλω να πω πολλά..
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλή ανάρρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από τα δύο έχω! Κατάλαβες κάτι διαφορετικό από την ανάρτηση;😁
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  17. Αριστέα μου, "Όλα μπορώ να τα αντέξω!" με χτύπησες στην καρδιά. Τα τελευταία ειδικά 2 χρόνια το λέω κάθε μέρα, αν και με μαλώνουν γιατί πόσα πια να περάσω και να αντέξω; Κι όμως! Σε νιώθω ρε γαμώτο όταν το λες και το πιστεύεις. Για τα υπόλοιπα, όλα περαστικά και ακόμα πιο δυνατή μόνο θα πω... Την Αγάπη μου ❤️ και την θετική μου σκέψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου! Έχω στο νου μια υπέροχη διδακτική ιστορία (από τις ιστορίες του Μπουκάι) που καταλήγει στο "θα περάσει κι αυτό!"
      Είτε καλό είτε κακό όλα περνούν και οι άνθρωποι ξεχνούν. Όλα είναι μέσα στη ζωή! Οπότε κάνω υπομονή! Θα περάσει κι αυτό!
      Σε ευχαριστώ για τις θετικές σου σκέψεις και τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Θα το πιστέψεις ότι τις τελευταίες μέρες σκεφτόμουν να σου στείλω μήνυμα να ρωτήσω τι κάνεις; Βλέπεις, μας είχες συνηθίσει στις μηνιαίες αναρτήσεις και είχες καιρό να δώσεις σημεία ζωής. Πού να φανταστώ ότι αποφάσισες να γίνεις μύθος, γλυκιά μας Αμαζόνα! Εννοείται ότι αυτό που σου συνέβη, ούτε που μου πέρασε από το μυαλό. Τι να πω; Σίγουρα δε σου συνέβη τυχαία, πάντως, όλη αυτή η πίεση των τελευταίων χρόνων που συσσωρεύεις μέσα σου (κι ας την εκτονώνεις με την καλλιτεχνία, άνθρωπος είσαι και εσύ, κάπου-κάπου πρέπει να ρίχνεις και τα μπινελίκια σου, αλλά επιλέγεις να μην ξεσπάς επάνω στους άλλους ούτε στο ελάχιστο, και με αυτόν τον τρόπο αναγκάζεις τον εαυτό σου να λειτουργεί ως σιγαστήρας) έβαλε το χεράκι της. Από την άλλη, η θετική σκέψη σου ήταν αποφασιστικής σημασίας και έκανε την πλάστιγγα να γύρει υπέρ σου. Χαίρομαι πολύ που σε αυτή τη δοκιμασία είχες ανθρώπους να σταθούν δίπλα σου και να σε στηρίξουν, και φυσικά ούτε αυτό ήταν τυχαίο, είσαι τόσο δοτικός άνθρωπος που τους άξιζες όλους αυτούς τους ανθρώπους. Όσο για το μαλλί, νομίζω ότι το κοντό αναδεικνύει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του προσώπου, θα το δεις κι εσύ, δεν μπορεί, αλλά αν τελικά έχεις άλλη άποψη, το μαλλί σιγά-σιγά θα ξαναμακρύνει. Και θα μπορείς να εγκαινιάσεις και νέα σειρά αναρτήσεων, μετρώντας τα εκατοστά που μακραίνει το μαλλί κάθε φορά.
    Ειλικρινά, εύχομαι η περιπέτειά σου να έχει την καλύτερη δυνατή έκβαση, και σου στέλνω όλη μου τη θετική ενέργεια.
    Πολλά, θεραπευτικά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ρε γμτ; Δεν μου αρκούσε ένα απλό "πυργοδέσποινα"! Ήθελα ...αναβάθμιση! Κι ύστερα λέτε ότι είμαι απλή, απέριττη και καθόλου πλεονέκτρια 🤣🤣🤣 Κούνια που σας κούναγε!
      Είμαι μια ημίθεα, είμαι!
      Αυτό με τις αναρτήσεις περί μαλλιού, ούτε που το είχα σκεφτεί! ☺ Μην μου βάζεις ιδέες! Πάντως ήταν να μην αποφασίσω την αλλαγή. Κι ήταν τεράστια! Τώρα την υποστηρίζω κιόλας! ☺
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα υπέροχα λόγια σου, για τις ευχές σου, για το χιούμορ σου...για όλα!
      Είσαι ωραίος άνθρωπος, Πίπη μου!

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου συγχωρα με,δεν τα πάω καλά με αυτά και τώρα που σου γράφω κλαίω. Δεν περίμενα να ακούσω τέτοιο νέο από σένα! Δεν μου είπες τίποτα...
    Σ'αγαπώ που είσαι έτσι δυνατή και παράδειγμα για όλους μας! Θα σε έχω στις προσευχές μου,μόνο αυτό μπορώ να σου πω...
    Συγχωρα με και πάλι...
    Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, Ελευθερία μου! Σκούπισε ματάκια και χαμογέλα, ναι; Η υποφαινόμενη το απαιτεί! Γιατί όλα είναι υπέρ μου! Κι εγώ πεισματάρα! Με τόση αγάπη και υποστήριξη είναι δυνατόν να μην έχει την πιο ωραία έκβαση η περιπέτειά μου;
      Όλα θα πάνε καλά! Είμαι πεπεισμένη εξαρχής!
      Σε φιλώ γλυκά, κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα!! Σου στέλνω μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά Αριστέα μου, όμορφη ψυχή!!
      Ελευθερία.

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν θα σου πω ψέματα ένα σοκ το έπαθα όταν ξεκίνησα να διαβάζω την ανάρτηση σου.
    Αλλά φτάνοντας στο τέλος νομίζω ότι εσύ μου είπες τελικά ίσα ήθελα να σου πω εγώ.
    Κορίτσι μου γλυκό θα περάσει και σε λίγο καιρό όλα θα είναι μια άσχημη ανάμνηση.
    Σε φιλώ γλυκά. Δεν θα σου πω να είσαι δυνατή γιατί είσαι ήδη δυνατή.
    Θα σου στείλω ένα φιλί και μια αγκαλιά να σε συντροφεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, Μαρία μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την ψήφο εμπιστοσύνης! Μακάρι όλοι να μαθαίνουμε ακόμα και από τις εμπειρίες των άλλων. Εύχομαι να μην τύχει σε κανέναν σας (έχει τρελό τρέξιμο και πίεση ☺) ό,τι μου έλαχε, αλλά να μάθετε ό,τι χρειάζεστε από μένα! Μακριά από κάθε άνθρωπο κάθε τι κακό!
      Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Η ζωή πάντα μας δοκιμάζει! Το ξέρεις καλά, και τώρα περισσότερο! Μα πάντα ήσουν μαχήτρια, και καλός καπετάνιος! Θα το ξεπεράσεις γιατί η οπτική σου σε ανεβάζει, σε στηρίζει και σε καθοδηγεί! Σου στέλνω την αγάπη μου, τη σκέψη μου και τις ευχές να κόψεις την κορδέλα σύντομα. Κι όσο για τις τρίχες, μη ξεχνάς πως το εσωτερικό του κρανίου έχει σημασία κι αυτό είναι ποιότητας. Φιλιά πολλά, ευχές από καρδιάς πολλές, είσαι στη σκέψη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, πόσο με συγκίνησαν τα λόγια σου!
      Κι εγώ μην νομίζεις, με αυτοανακαλύπτω διαρκώς.
      Βρίσκω νέες δυνάμεις, που δεν ήξερα ότι τις είχα. Οπότε όλο αυτό ήρθε για καλό!
      Να είσαι πάντα υγιής και χαμογελαστή!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Αριστέα μου, καλό μήνα, καλό φθινόπωρο και όλα τα καλά σου εύχομαι!!! Η εικόνα που ανέβασες στο FB είναι αλήθεια πως με έκαναν να ψιλιαστώ κάτι και να ανησυχίσω...Η περιγραφή σου όμως αυτή της περιπέτειάς σου με καθησυχάζει!!! Είσαι τόσο δυνατός χαρακτήρας που μόνο έτσι θα μπορούσες να την αντιμετωπίσεις!
    "Η ζωή είναι ωραία" και όλα τα καλά εύχομαι να είναι πάντα στον δρόμο σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Μαριάννα μου!
      Χαίρομαι αφάνταστα που κατάφερα να σας καθησυχάσω όλους, γιατί αυτή είναι και η πραγματικότητά (μου): δεν λύγισα, δεν φοβήθηκα στιγμή τον θάνατο, το είδα σαν καλό και όχι σαν κακό, ή θεριό, ή παλιαρρώστια! Είναι ένα συμβάν και σχολείο μαζί. Τίποτε περισσότερο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Να είσαι πάντα καλά και χαμογελαστή!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Δεν θα ξεχάσω το σοκ που έπαθα όταν μου το πρωτοείπες στο τηλέφωνο. Δεν θα ξεχάσω τη γενναία σου στάση, τα λόγια σου που ξεχείλιζαν πείσμα και αποφασιστικότητα. Και ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να μας ξαναστείλεις ένα "ενημερωτικό σημείωμα", για το "συμπόσιο της ζωής" αυτή τη φορά. Η σκέψη, η καρδιά και οι προσευχές μου σε συντροφεύουν διαρκώς.
    Αγάντα ρε Αριστάκι ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια! Με συγκίνησες, κανελλένια μου!
      Δεν ξέρω πού βρήκα τόσο πείσμα, αλλά εξαρχής είπα "ήρθες, θα σε τσακίσω, θα πας στον αγύριστο, μα προτού φύγεις κάτσε να σε ευχαριστήσω για τα δώρα σου!" Τώρα κάνω υπομονή και μετά θα τα δώσω όλα στην αναγέννηση!
      Υπάρχει καιρός για όλα. Τώρα είναι ο καιρός της μάχης. Και τη δίνω με όλο μου το είναι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  25. Η ζωή είναι Ωραία, Αριστέα μου!
    Μας το απέδειξες έμπρακτα αυτή τη φορά.
    Δεν περίμενα τέτοια ανάρτηση και μάλιστα γραμμένη με τέτοιο χιούμορ.
    Μάθημα ζωής για όλους μας.
    Σου εύχομαι ολόψυχα Περαστικά.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ, Ρένα μου το περίμενα! Μου βγήκε αβίαστα και το άφησα όπως μου ήρθε! 😁
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  26. Αριστέα μπαίνω με φόρα στο κονάκι σου για να σου πω ότι είμαι η ……τρελούτσικη xristin του FOCUS BLOCUS που ελπίζω να θυμάσαι από τις παλιές ωραίες εποχές του blogging.
    Μπήκα με φόρα για να σου ευχηθώ να……σκουντουφλίσεις πάλι σε κανα δίσκο η ξεχασμένη βάση κοπής ψωμιού και να τα μεταμορφώσεις σε έργα τέχνης,όπως εσύ ξέρεις ακριβώς.
    Αυτό το χάρισμα να σκουντουφλάς σε ξεχασμένα αντικείμενα ,μόνο εσύ το έχεις και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να το συνεχίσεις.
    Δεν είναι παράκληση.
    Είναι απαίτηση του κοινού.
    Περιμένω το επόμενο σου….. σκουντούφλισμα που θα είναι δείγμα επιστροφής της Πυργοδέσποινας που γνωρίζουμε και που διατείνεται ότι «Η ζωή είναι ωραία»
    Ναι καλέ, ωραία είναι αλλά χωρίς ντεκουπάζ από τα χεράκια σου δε λέει.
    Την αγάπη μου από καρδιάς και τις γνωστές ……φιλούρες μου
    Υ.γ
    Δεν περίμενες φαντάζομαι Αριστέα κάτι διαφορετικό από μια τρελαμένη xristin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχνιέσαι εσύ ρε Χριστινάκι;
      Ωραία απαίτηση, δίκαιη και σωστή τη βρίσκω. Κι εγώ θέλω να καταπιαστώ περισσότερο με τις δημιουργίες μου. Έκανα κάτι μικρά, μην νομίζεις, γιατί θέλησα να κάνω δωράκια σε γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό...ε τι; Έτσι θα τους άφηνα; Και μάλλον σε αυτή τη βάση θα συνεχίσω...
      Δεν περίμενα όντως κάτι διαφορετικό από σένα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  27. Κορίτσι μου, ήρθε η δική μου σειρά να αισθανθώ το σοκ διαβάζοντας τις πρώτες σειρές του κειμένου σου.
    Εδώ δεν χωρούν πολλά λόγια, μια και είναι περιττά.
    Είσαι δυνατό και γενναίο. Το έχεις δείξει και σε άλλα επεισόδια της ζωής σου και φαίνεται και τώρα από τα λεγόμενά σου και τη στάση σου απέναντι σε τούτη την πολύ ζόρικη φάση.
    Για το μαλλί έχεις δίκιο ό,τι και να πει κανείς. Όμως πέρα από τη φυσική ομορφιά σου, είμαι σίγουρη ότι λόγω της ευρηματικότητάς σου κάτι θα βρεις για να ισορροπήσεις το άχαρο του πράγματος.
    Επίσης, η κακεντρέχεια κάποιων (που είπες) απέναντι σε μια τέτοια κατάσταση είναι ανοησία, οπότε τη γράφεις στα παλαιότερα πάραυτα...
    Όλα θα πάνε κατ' ευχήν όπως και μέχρι τώρα!
    Η πυργοδέσποινα δίνει το παράδειγμα και στα πολύ δύσκολα!
    Μια αγκαλιά μεγάλη και η θετική σκέψη μου μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου, δεν έχω να πω κάτι, μόνο σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα ζεστά σου λόγια!
      Προσπαθώ για την ώρα με τα φουλάρια μου... Έχω ψωνιστεί και λίγο, γιατί μου είπαν ότι έχω ωραίο σκαλπ κι έτσι το ξεπέρασα κι αυτό !😁
      Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  28. Αριστέα μου! Τέτοια εκ βαθέων εξομολόγηση θέλει κατάλληλη ψυχολογική διάθεση να επεξεργαστεί το μικρό φτωχό μυαλό μου, να ζωντανέψει τις λέξεις, να δημιουργήσουν εικόνες οι έννοιες, να εμβαθύνει η σκέψη να αποδώσει ακέραιη την πιο βαθιά ουσία όχι αυτή της αρρώστιας, αλλά αυτή της αποδοχής, αυτή της ψυχικής δύναμης που καθορίζει την έκβαση και την πορεία της κατάστασης, που καθορίζει την ποιότητα της ζωής. Κι εσύ Αριστέα μου, καρατσεκαρισμένο, απ’ αυτήν έχεις μεγάλο απόθεμα. Μια δοκιμασία είναι κορίτσι μου, μια νέα θεώρηση της ζωής και γω σου εύχομαι μέσα απ’ την καρδιά μου να την περάσεις με τον πιο ανώδυνο τρόπο. Η καρτερία, η θυσία και η ελπίδα είναι το πρώτο βήμα. Το ξέρεις άλλωστε, η αρρώστια φοβάται το φόβο κι αυτό το μονοπάτι ας είναι όσο γίνεται πιο βατό.
    Την προσευχή μου, τη σκέψη μου και πολλή αγάπη Αριστέα μου!
    Σε φιλώ!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με μαθαίνω μέσα από αυτή την περιπέτεια, Άννα μου! Επιβεβαιώνω αυτό που τόσο σοφά μας έχουν μεταφέρει σοφοί και ψυχολόγοι: όλα είναι στο μυαλό. Αν μπορείς να το κουμαντάρεις, όλα καλά!
      Δεν ξέρω αν είναι ψυχική δύναμη. Σίγουρα όμως μπορώ να με αυθυποβάλλω, και να με κουμαντάρω! ☺
      Δεν έβαλα ούτε για μια στιγμή το κακό στο μυαλό μου, δεν σκέφτηκα τον θάνατο. Χαμογέλασα μάλιστα, γιατί εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι το ασυνείδητό μου το δημιούργησε όλο αυτό, τόσο όσο, ώστε να ζητήσω επιτέλους τη βοήθεια που δεν ζητούσα! Για να με ταρακουνήσει. Οπότε κι εγώ του μιλάω! ☺ Πήρα το μάθημα και προχωρώ!
      Σε ευχαριστώ για τη προσευχή και τη γεμάτη αγάπη σκέψη σου!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  29. Γλυκύτατη και αγαπημένη Πυργοδέσποινα, αντιμετωπίζεις με θάρρος και δύναμη μιά δοκιμασία , που είμαι βέβαιη ότι θα ξεπεράσεις με δύναμη ψυχής, χιούμορ και ακατάβλητη θέληση! Εχεις αποθέματα ιδιαίτερων δυνατοτήτων και πολλούς ανθρώπους που σε αγαπούν πραγματικά και σου συμπαραστέκονται...Σύντομα η περιπέτειά σου θα είναι παρελθόν και θα επιστρέψεις στην δημιουργική σου καθημερινότητα ...Εύχομαι τα καλύτερα από καρδιάς!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ θερμά για τα ζεστά σας λόγια. Ελπίζω να περάσετε και να μας γράψετε και ποιος είστε, γιατί ο μπλόγκερ δεν εμφάνισε όνομα!

      Διαγραφή
  30. Καλά Αριστάκι μου αυτό το χούι της καθυστερημένης δεν θα μου φύγει γ.μ.τ μου, αλλά από την την άλλη έχω το προνόμιο να διαβάζω όοοοοολα τα σχόλια που έγραψαν όλοι οι φίλοι που σ αγαπάνε, μαζί με εκείνους και εγώ.
    Δεν θα πω πολλά, εξάλλου τα έχουμε πεί αγάπη μου. Μόνο ένα θα σου πω, πως το ήξερα από την πρώτη στιγμή που μιλήσαμε , πως είχες περισσότερη δύναμη από όση πίστευες ότι έχεις και αυτή η ανάρτηση σου το αποδεικνύει περίτρανα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΆ ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ!!
    Σ.Λ γι αυτό που είσαι...στέλνω αγκαλιά κι αγάπη! 🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθυστερημένη κι εγώ Ρουλίτσα μου, γιατί δεν είμαι όλες τις μέρες σε θέση να απαντώ σε μηνύματα.
      ΣΛ κι εγώ μάτια μου και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Μάκια♥

      Διαγραφή
  31. Μεγάλη αγκαλιά, προσευχές και θετική σκέψη σου στέλνω Αριστέα.
    Είναι βέβαιο ότι θα το ξεπεράσεις και θα ζήσεις πολλά καλά χρόνια υγιής και χαρούμενη!!!
    Φιλάκια αγάπης πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μαίρη μου!
      Κυρίως για την πίστη σου σε μένα! Πόσο με στηρίζετε έτσι όλοι σας!
      Να 'σαι πάντα καλά!
      🌹

      Διαγραφή
    2. Ειλικρινής η πίστη μου σε σένα κορίτσι μου!
      Νοερά δίπλα σου, σε φιλώ!!!

      Διαγραφή