Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Πες μου μια λέξη - Spring Circles, Μέρος άλφα!

[κανονικά "bye bye spring" ταιριάζει εδώ, τέτοιο καιρό που αναρτώ!☺]

Υπεύθυνη για τη σημερινή ανάρτηση είναι η αγαπημένη μας Αλεξάνδρα 
Όχι βέβαια χωρίς σκοπό!
Είχε ήδη στο μυαλό της πολύ περίεργους και πονηρούς σκοπούς,
όταν μας έβαζε στο παιχνίδι! ☺

Οι λέξεις δόθηκαν μυστικά σε μέιλ, άλλαξαν χέρια,
και σ' εμένα έφθασε αυτή που θα έπρεπε
να "παίξω" μαζί της όπως ήθελα και να την κάνω ανάρτηση,
για να βγει εις πέρας το φετινό Spring Circles.
Μόνο που εγώ αναρτώ καλοκαιριάτικα,
γιατί γέρασα λίγο και θέλω, όσο νά'ναι, τους χρόνους μου!


Πού να 'ξερες Petra μου όταν έδινες τη λέξη "ποτιστήρι",
ότι η λέξη σου θα έφθανε στην πιο άσχετη με τα λουλούδια, τα φυτά και το πότισμα;
Όχι ότι δεν τα συμπαθώ. Ίσα ίσα. Τα αγαπάω τα λουλούδια και το πράσινο.
Ειδικά στη χώρα της δυτικής βεράντας μου, τα καλοκαίρια!
Έλα όμως που με το πότισμα δεν το'χω!
Δως μου να σου ντεκουπάρω. Να σου βρω μία πρακτική λύση
σε ένα θέμα σου. Να σου διακοσμήσω.
Ακόμα και να σου κάνω γενική καθαριότητα!
Δεν βαριέμαι καθόλου!
Όταν πρόκειται όμως να ποτίσω τις γλάστρες μου, βαριέμαι αφόρητα, 
με αποτέλεσμα όλες οι γλάστρες μου να έχουν ένα ολέθριο τέλος!


Και να που πρέπει να ασχοληθώ με το ποτιστήρι!
Που δεν έχω φυσικά! 
(Με κάτι κουβαδάκια παλεύω, όταν τύχει κι έχω γλαστρικό).
Τι σου είναι η ζωή τελικά!
Τελικά το σκέφτηκα από δω, το σκέφτηκα από κει και λέω: 
"Για κάτσε βρε Χαζέα μου... με το ποτιστήρι θα ασχοληθείς. Όχι με το πότισμα!
Τουτέστιν... τράβα κάτω, φωτογράφισε της αδερφής σου 
το ωραίο, κόκκινο ποτιστήρι της κι όλα μια χαρά"!
"Είσαι τρεληηηηή" συνέχισε ο άλλος μου εαυτός!
Σιγά μην ξεπετάξω εγώ μια ανάρτηση με ένα δανεικό, 
κοινότυπο, πλαστικό, κόκκινο ποτιστήρι!" 

Αφήστε που με μια μικρή έρευνα 
στο διαδίκτυο βρήκα απίστευτα ποτιστήρια:
πλαστικά, μεταλλικά, κεραμικά, παιδικά,σκουριασμένα, vintage, 
ντεκουπαρισμένα, χλιδάτα, με ψηφίδες, μικρά, μεγάλα, 
με προσωπικότητα ή και αδιάφορα, με χρώματα ή ζωγραφισμένα...
Και τι δεν βρήκα!

Μέχρι που συνάντησα μια εξαιρετική ιδέα εδώ κι αμέσως σκέφθηκα :
"γιατί όχι κι εγώ;" Εξηγώ πάραυτα:
Πήρα ένα τενεκεδένιο κουτί από παιδικό γάλα
(να'να καλά η κολλητούλα μου και τα γάλατα της μπουμπούς της!)
ένα ρολό από χαρτί κουζίνας, ένα χαρτόνι και δαντέλα κι έπιασα δουλειά...

...κι αφού το ντεκουπάρισα

τελείωσα το φινίρισμα με χρυσή πατίνα και βερνίκωμα.
Και φυσικά αυτό το ποτιστήρι είναι καθαρά διακοσμητικό.

Διακοσμητικά ήταν όμως και τα περισσότερα ποτιστήρια που ανακάλυψα 
στο διαδίκτυο, αφήστε δε τις ιδέες που κυκλοφορούν...

Δηλαδή γιατί να τα αφήνετε να μαραζώνουν κάπως έτσι

.....όταν μπορείτε να τα αξιοποιήσετε κάπως έτσι

Υπάρχουν κι άλλες ιδέες όμως και κάπως έτσι αυτή η ανάρτηση 
είναι 3 αναρτήσεις! (Ούτε Συμπόσιο να'ταν!) Πάμε; Πάρτε ανάσες!

Ποτιστήρι... μελωδός

ποτιστήρια σε προσκλητήρια

αλλά και μπομπονιέρες

Σε πανό

ή ποτιστήρια-κεριά

Μικρά γλαστράκια

κι ακόμα πιο μικρό 

βάση για χριστουγεννιάτικο δέντρο

με την τεχνική οριγκάμι

ποτιστήρι-γλάστρα από αποξηραμένο χόρτο
ποτιστήρια-λαμπατέρ
(κι άλλα πολλά ακόμα εδώ)

αλλά και ποτιστήρι-τσάντα για κομψές κυρίες!!!

Αν δεν ξέρετε τι να ντυθείτε στις επόμενες απόκριες
σας βρήκα τη λύση:

Κι αν σας φάνηκαν τα προηγούμενα περίεργα 
περνάμε στην επόμενη ζουζουνιάρικη έκδοση :


Για πριγκίπισσες (σαν την αφεντιά μου)
υπάρχει και το ανάλογο ποτιστήρι 

αν και για μένα περισσότερο μου ταιριάζει 
η λύση ...αυτοποτίσματος!

Κι αν έχετε κανένα τελειωμένο τενεκέ από λάδι
μην τον πετάξετε!

Τέλος πρώτου μέρους.
Μπες ► εδώ γιατί έχει και συνέχεια! 😉

44 σχόλια:

  1. Μας έβγαλες τα μάτια και μας έβαλες τα γυαλιά με τις φωτό σου Αριστέα μου, αλλά η δικιά σου ποτιστιροκατασκεύη είναι η πιο όμορφη και πρωτότυπη!
    Για μια ακόμη φορά έσκισες!!!
    Καλό επίσημο καλοκαίρι από σήμερα... και ας μη μας ποτίσει άλλο!
    ΑΦιλάκια με πολλά χαμόγελα! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου!
      Ούτε εγώ το περίμενα ότι θα παθιαστώ με τα ποτιστήρια, αλλά όσο έψαχνα, τόσο περισσότερο κολλούσα!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  2. Τιιι υπεροχες ολες οι ιδεες!!!!
    Καταπληκτικη η...διατριβη σου πανω στα ποτιστηρια!!!
    Χιχιχι!!!
    Πολλα πολλα φιλακια κουκλιτσα μου!!!!
    :-* :-* :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά μικρό μου ΒαΙλί!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά :)))

      Διαγραφή
  3. Εντάξει, δεν νομίζω να έχει παράπονο η Αλεξάνδρα, το τίμησες δεόντως το δρώμενο χαχαχα
    Τι ωραίο πράγμα έφτιαξες ρε ταλέντο; Κάποια μέρα θα γίνεις διάσημη! Και θα λέω ότι σε ξέρω.
    Λάτρεψα το αφιέρωμα σου! Ξεχώρισα ιδιαίτερα τη μπομπονιέρα και εκείνο το ποτιστήρι με τα φώτα.
    Να είσαι πάντα καλά Αριστάκι, να μας γεμίζεις δημιουργικότητα μέσα από τις αναρτήσεις σου.
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μαρινάκι μου!
      Αυτό με τα φώτα σκέφτομαι να το κάνω κι εγώ πράξη κάποια στιγμή στον κήπο!
      Πολλά φιλιά μάτια μου :))

      Διαγραφή
  4. Εντάξει, το θέμα ποτιστήρι το εξάντλησες!!
    Διασκέδασα πιο πολύ με τους χαρακτηρισμούς σου!
    Ποτιστήρι δεν έχω, αλλά τις γλάστρες μου τις ποτίζω (σ' έφαγα μουστάκια!!!). Το βρίσκω αγχολυτικό. Αν έκανε, θα τις πότιζα κάθε μέρα!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν το εξάντλησα Σοφία μου! Μου έμειναν κάμποσες φωτό και μάλιστα μία ήταν και gifακι: μονδέλα σε επίδειξη μόδας κρατούσε ποτιστήρι και έφαγε τα μούτρα της. Είπα να μην καταντήσω εντελώς γελιο-θεραπεία την ανάρτηση, αφού έπαιρνα μέρος σε δρώμενο!
      Έχω τρεις γλάστρες στη βεράντα μου και σήμερα που τις πότιζα σε σκεφτόμουν. Μα εμένα γιατί δεν δρα αγχολυτικά; (όχι ότι έχω άγχος...αλλά λέμε! ☺)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Επιτέλους, ανάρτηση με σχόλια ανοιχτά!!!
    (Καλώς σε ξαναβρίσκω, είπα; Δεν είπα!)
    Καλώς σε ξαναβρίσκω, Αριστέα μου! ♥
    Τι υπέροχη έμπνευση είχες κι έφτιαξες το δικό σου, μοναδικό ποτιστήρι!
    Αλλά κι η επιλογή στις φωτογραφίες του αφιερώματος, ήταν το κάτι άλλο!
    Ξεχώρισα πολλές, αλλά αν αρχίσω "το τάδε ποτιστήρι από την τάδε ανάρτηση, θα χάσουμε τον μπούσουλα!
    Πολλά φιλάκια, ταλαντούχα, δημιουργική Αριστέα μου!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ. Πώς φαίνεται ότι έχω ξεχάσει τα διαδικαστικά... :(
      Τέλος πάντων, εδώ, στο υστερόγραφο συνδέθηκα με το νυν προφίλ μου! -_-

      Διαγραφή
    2. Καταρχάς τα σχόλια πια τα ανοίγω -απλά στις τελευταίες δύο παρουσιάσεις δεν έλεγε να τα έχω ανοιχτά. Τι να λέμε. Το θέμα είναι να διαβαστούν τα βιβλία! Τις ευχές μεταξύ φίλων τις θεωρώ δεδομένο! ☺

      Η έμπνευση για το δικό μου ποτιστήρι, δεν ήταν δική μου. Από αλλού την πήρα και προσπάθησα με ό,τι μέσα είχα στη διάθεσή μου να την υλοποιήσω Βέβαια έβαλα τη δική μου προσωπική σφραγίδα. (Εκείνη η τσαχπινιά στην άκρη του στομίου με δαντέλα! )
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Νατάσα μου.
      Γλυκό φιλί! :)

      Διαγραφή
  6. Όχι που δεν θα έφτιαχνες ποτιστήρι! Που δεν θα το βερνίκωνες, δεν θα το πατινάριζες και δεν θα το ντεκουπάριζες!
    Σου αξίζουν συγχαρητήρια, όχι μόνο για την κατασκευή σου, αλλά και για το πλήρες ρεπορτάζ περί ποτιστηριών!
    Μπράβο Άιρις!
    Κίσιζ δίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Αρτίστα μου!
      Να'σαι καλά! Ε, μεταξύ μας, δεν έλεγε αν δεν έφτιαχνα κι εγώ το κατιτίς μου !
      Πολλά, γλυκά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  7. Του ποτιστηρίου έγινε εδώ πέρα. Εντάξει, το αποθέωσες Αριστέα μου! Καταπληκτική κατασκευή και σούπερ ποτιστηριακή η ανάρτησή σου!
    Φιλιά πολλά Αριστάκι μου χρυσοχέρικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι! Και δεν είχα πολλή όρεξη, αφού λίγο πολύ το κουτί το έχω ψιλοεγκαταλείψει! (Φαντάσου σε άλλες εποχές τι θα γινόταν!)
      Πολλά φιλιά Μαριώ μου! :))

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω, Αριστέα μου. Το ποτιστήρι-μελωδός όμως με ξετρελαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πας για ντοκτορά στο θέμα ποτιστήρια
    Όλα ενδιαφέροντα αλλά το δικό σου κάτι παραπάνω.....ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΌ!!!!
    Κάτι συσκευασίες και κουτιά που μου περισσεύουν
    τι να τα κάνω;;;
    Εύγε πριγκιπέσα μου!!!!!!!!

    Σε φιλώ γλυκά ♥♥♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση αλλά και η κατασκευή μου Ελένη μου!
      χεχε! Αν σε είχα κοντά θα τα έπαιρνα όλα! Ευτυχώς που έχω κι εδώ ανθρώπους που μου μαζεύουν διάφορα! :))
      Φιλάκια πολλά ! :)
      (ΣΛ)

      Διαγραφή
  10. Τέλειο έγινε το ποτιστήρι σου Αριστέα μου και με έβαλες σε σκέψη για τα ξεχασμένα ποτιστηράκια μου, αφού κι εγώ με το πότισμα δεν τα έχω καλά (αχ και να μιλούσαν οι λιγοστές γλαστρούλες μου)! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία εύχομαι Σωτηρία μου! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  11. Τι να πω για μια τέτοια ανάρτηση; Εις τριπλούν; Πω πω πω ψάξιμο!!!! Πολύ όμορφη η κατασκευή σου και μπράβο γιατί κάλυψες τα πάντα για το ποτιστήρι. Καλό σου καλοκαίρι
    Να περνάς όμορφα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έμεινε κουσούρι Άννα μου, λόγω Συμποσίου! αχαχαχα! όταν ξεκίνησα δεν το γνώριζα ότι θα έκανα τρεις! Αλλά ήθελα να δείτε κι εσείς τι συνάντησα όλο αυτό τον καιρό που σκάλιζα το διαδίκτυο... βρήκα τις περισσότερες ιδέες φοβερές!
      Πολλά φιλιά μάτια μου :))

      Διαγραφή
  12. Α!!! Πέτρα+Αλεξάνδρα=Αριστέα εις τριπλούν !!!
    Αυτά είναι!! Ποτιστηρομάνι ολούθε!! Καταράς αυτό που έφτιαξες με τα χεράκια σου είναι απίθανο!! Μανιφίκ!! Υπέροχα και τα ντεκουπαζάτα και τα πεπαλαιωμενα!! Εντάξει με κάποια γέλασα πολύ!! τι φαντασία έχει ο κόσμος!! Τσάντα, τούρτα, στολή!!
    Γλύκα μου φάνηκαν αυτά τα ποτιστήρια με τα λαμπάκια!! Κορυφή η τριπλή χορταστική ανάρτηση Αριστέα μου!! Η συμπεθέρα θα την απολαύσει!! Χιχιχιχι!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Από σένα τα καλά λόγια για το ντεκουπαριστό μου έχουν άλλη αξία! Μιλ μερσί Μαρλέν μου!
      Με τα φωτιζόμενα ποτιστήρια ξετρελάθηκα κι εγώ και μάλιστα σκέφτομαι να τα φτιάξω κι εγώ! :))
      Τέλος αν δεις το σχόλιο της συμπεθέρας σου παρά κάτω όντως ξετρελάθηκε!
      Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου! :)

      Διαγραφή
  13. Για δες τώρα καινούργια δημιουργία....! για δες και καμάρωσε....!
    Ποτιστήρι, που λες δεν τα μπορείς, παράξενο για μια τόσο ευαίσθητη καλλιτεχνική ψυχή, το οποίο στα χέρια σου μετατράπηκε σε έργο τέχνης.
    Τελικά έχω την εντύπωση ότι είσαι μια όμορφη Νεράιδα που ότι πέσει στο χέρι της έχεις το μαγικό ραβδί να του δώσεις ζωή, χάρη, ομορφιά.
    Μπράβο κορίτσι μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Με συγκίνησες!
      Να'σαι καλά :))

      Διαγραφή
  14. Γεια σου Αριστέα μου!
    Πολύ γέλασα με τα ποτιστήρια του κόσμου!
    Τόσο γέλιο δεν έριξα ούτε σε"γελιοθεραπεία"!...
    Φιλάκια πολλά πολλά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και το φοβόμουν μην βγει γελιο-θεραπεία κι εσύ έρχεσαι και μου λες ότι γέλασες περισσότερο! Πάει.... τι θα λέει η Αλεξάνδρα!!! ☺
      Χαίρομαι που απόλαυσες τις αναρτήσεις Γιούλη μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  15. Δεν έχω λόγια! Αλλά θα γράψω!
    Πρώτα για το δικό σου. Υπέροχο! Κι αν σκεφτείς τα υλικά από τα οποία το έφτιαξες... απλά υποκλίνομαι!
    Από τα υπόλοιπα περισσότερο ξεχώρισα το μελωδό, τα φωτιστικά κι αυτό που έριχνε φως.
    Κηροπήγια είχα κι εγώ παλιότερα.
    Δεν τα χόρτασα, θα ξανάρθω να τα δω, εννοείται. Τόσες πολλές ιδέες!
    Αριστάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ-πολύ που πήρες μέρος. Που αφιέρωσες τόσο χρόνο, που δημιούργησες, που έδωσες τόσες ιδέες, που με έκανες και γέλασα!
    Υ.Γ. : ευχαριστώ και για την ειδοποίηση, μια και έιμαι λίγο χαμένη τελευταία...
    💗🌴💗🍉💗🐳

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη ότι είχες χαθεί λόγω δουλειάς για αυτό κι έστειλα σήματα καπνού!
      Πολύ χάρηκα που σου άρεσε Αλεξάνδρα μου!
      Το απόλαυσα πολύ πολύ! Άσε που και δημιούργησα κάτι από το μηδέν και πήρα ιδέες και για άλλες κατασκευές/χρήσεις του ποτιστηριού στον κήπο!
      Να'μαστε καλά να πάμε και για του χρόνου τους κύκλους μας!
      Φιλάκια πολλά !
      ✿ ❁ ✽ ✿ ❁ ✿

      Διαγραφή
    2. Στο μεταξύ το ποτιστήρι που κατασκεύασα θα πάει για δώρο! Συνδυασμός δύο σε ένα !!!
      Να'σαι καλά κι εσύ και η Πέτρα με τις εμπνεύσεις σας!!! ♥

      Διαγραφή
  16. Από χτες χαζεύω ποτιστήρια!
    Και δηλώνω πως το δικό σου και το ποτιστήρι μελωδός μου έκαναν κλικ..δυο κλικ δηλαδή, καθότι είναι δύο!
    Και θυμήθηκα πως το μόνο ποτιστήρι που διαθέτω είναι ένα μικρό διακοσμητικό, που όλως τυχαίως διψούσε για δημοσιότητα, αλλά δεν είχε άλογο κ.λ.π. κ.λ.π. και τσουπ χώθηκε στην ανάρτηση με το λάστιχο, μη χάσει!
    Τι να πεις!
    Εν τω μεταξύ μέχρι να τα εμπεδώσω όλα τα ποτιστήρια θα ξεκαλοκαιριάσω εδώ..τουλάχιστον θα είναι δροσερά!
    Πολλή δουλειά βρε συ...μπράβο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν το θυμάμαι το δικό σου ποτιστήρι. Θα έρθει αμέσως μετά να ξανακοιτάξω! Γιατί ένα κόλλημα με τα ποτιστήρια το έπαθα πια η γυναίκα!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου! :)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Καλά η Πέτρα για ποτιστήρι έγραψε Αριστάκι μου που να φανταστεί ότι εσύ θα έβρισκες όλα τα ποτιστήρια που υπάρχουν στον κόσμο και θα έκανες ολόκληρη ποτιστηριοδιατριβή...χα..χα..τι ποτιστηρομάνι ήταν αυτό βρε κορίτσι μου;
    Ομως πως δεν θα σου ξέφευγε μια ποτιστηροκατασκευή ήμουν σίγουρη... και μάλιστα από κουτί γάλατος...αλήθεια δεν μας είπες τι μάρκα ήταν το γάλα..χα..χα..!!να περνάς όμορφα μάτια μου ότι και να κάνεις ναι; φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ούτε εγώ το φανταζόμουν όταν πήρα τη λέξη στα χέρια μου ότι θα έβρισκα τόσα πράγματα! Μάλιστα αναρωτιόμουν τι να κάνω και στενοχωριόμουν ότι θα αποτύχω παταγωδώς! ☺
      Αχ να'ναι καλά η Αφροδίτη που με έχει εφοδιάσει με τόσα κουτιά. Γιατί τώρα προχωρώ ολοταχώς για τα επόμενα!!!
      Πολλά φιλιά Ρουλίτσα μου :))

      Διαγραφή
  18. Εντάξει, έχω απογοητευτεί τρελά! Πάω να μπω στο τέταρτο μέρος και...πουθενά, χαχα! Αρμένικη ανάρτηση! Η φάση είναι ότι βλέπω μια μέρα στο blogroll μου την ανάρτησή σου και λέω βρε μπας κι είναι εδώ κρυμμένα τίποτα ποτιστήρια;; Αλλά, μιά που 'το 'πα, μιά που το ξέχασα η ξανθή κόρη! Απορώ αν έχει μείνει κάνα ποτιστήρι σ' ολόκληρο το ίντερνετ που δεν το "μάντρωσες" εδώ πέρα μέσα!! Εξόν όμως από το ποτιστήρι-μελωδό, θαύμασα και τα δικά σου ποτιστήρια, διότι δε λέει Αριστέα-άνευ-κάτι-ντεκουπαρισμένου, άρα το να φτιάξεις ποτιστήρια και να τα ντεκουπάρεις (φυσικά!) ήταν μονόδρομος!!! Για την ιστορία πάντως, ούτε εγώ έχω καμία σχέση με λουλούδια και κηπουρικές, ωστόσο διαθέτω δυο διακοσμητικά ποτιστήρια (εσωτερικού χώρου!) και μάλιστα το ένα είναι και ντεκουπαρισμένο!!! Χαχα! Αμ πως;! Άντε, καλό σ/κ με καύσωνα, μιας και φαγωθήκαμε όλοι ότι δεν θα ερχόταν φέτος το καλοκαίρι :) ✿✿

    Υ.Γ Και να ξέρεις, για χάρη σου και για χάρη τής Αλεξάνδρας μας, που κατεβάζει όλο τσαχπινο-ιδέες, "έσπασα" την καλοκαιρινή αποχή και διέκοψα κι ένα από τα (20) βιβλία τού καλοκαιριού ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει έλιωσα με το σχόλιό σου! Με την αρχική απογοήτευση τσίμπησα για λίγο αλλά στη συνέχεια έκλαιγα από τα γέλια!!!
      Αρμένικη ανάρτηση!!! αχαχαχαχαχαχαχα!
      Να'σαι καλά και με το σχόλιό σου και με τη λέξη που έδωσες (στην αρχή ήθελα να σε δαγκώσω !!!)
      Χωρίς το δρώμενο και τη λέξη σου δεν θα είχε γίνει ποτέ αυτό το ποτιστήρι! Επίσης άνοιξες χωρίς να το ξέρεις μία νέα πόρτα στις κατασκευές μου, οπότε σε ευχαριστώ πολύ, πολύ, πολύ!!!!
      Είχες πολύ ωραία έμπνευση τελικά!
      (Μην μιλάς για καύσωνα ...λιώνω και έχω και καμένο κλιματιστικό-ακόμα! )
      Καλή συνέχεια στη μελέτη σου :)
      ✿ ❁ ✽ ✿ ❁ ✿

      Διαγραφή
  19. Και τώρα Πέτρα βγάλε μια κόλλα χαρτί και γράψε διαγώνισμα εφ' όλης της ύλης και δεν είναι λίγη, τρεις αναρτήσεις! Αριστέα μου το εξάντλησες το θέμα. Το ντεκουπαριστό σου καταπληκτικό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!
      Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το ταπεινό μου ποτιστηράκι!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  20. Καλέ, γιατί χαθήκαμε τόσον καιρό? Τι καταπληκτική ανάρτηση (εις τριπλούν) είναι αυτή, Αριστέα μου!!! Του έδωσες και κατάλαβε του ποτιστηριού! Υπέροχο έγινε το δικό σου, και κατασκευή και ντεκουπάζ (όχι παίζουμε!). Αλλά και η τελευταία σου φωτό με το ποτιστήρι στο ποδήλατο, είναι όλα τα λεφτά!!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα και καλό κουράγιο με τον καύσωνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε, χαθήκαμε Μαριάννα νου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το ποτιστήρι μου! :)
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή