Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

Λήξη 25ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Χρόνια καλά, με υγεία, γαλήνη και φώτιση.
Τέσσερις μέρες πριν εκπνεύσει το 2019
το 25ο Συμπόσιο Ποίησης, 
το 6ο επετειακό μας Συμπόσιο, το χριστουγεννιάτικο,
ολοκληρώνει τον προορισμό του.

Ήταν ένα λαμπερό και φωτεινό Συμπόσιο, 
(βλογάει μόνη της τα γένια της η νοικοκύρισσα☺)
αφού οι λέξεις-κλειδιά 

φως/σκοτάδι (σκότος) φώτα, 
φωτάκια, λαμπιόνια

σας οδήγησαν σε πολλούς και διαφορετικούς δρόμους,
-επίκαιρους και μη, φωτεινούς ή σκοτεινούς-
δίνοντας 19 αληθινά πανέμορφες δημιουργίες
κι αυτό φάνηκε από τη διασπορά των ψήφων.
Όλες οι συμμετοχές εξάλλου προτιμήθηκαν άλλες περισσότερο,
άλλες λιγότερο, κι αυτό είναι Υπέροχο, πραγματικά!


Θα ήθελα πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσω από καρδιάς όσους
στηρίξατε κι αυτό το Συμπόσιο με τις ποιητικές σας δημιουργίες,
αλλά και όσους ξεκλέψατε χρόνο, εν μέσω Χριστουγέννων, 
για να μελετήσετε και να αξιολογήσετε τις συμμετοχές μας
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε Συμπόσιο!

19, λοιπόν, φίλοι μας έδωσαν τα φώτα τους και τη λάμψη τους
ξεπερνώντας (ως συνήθως) κατά πολύ, τις προσδοκίες μου!
29 συνολικά φίλοι του Συμποσίου περάσατε και βαθμολογήσατε
(κι εκεί κι αν ξεπεράσατε τις προσδοκίες μου!!!)
και με τις ψήφους σας, κάνατε κι αυτό το Συμπόσιο ξεχωριστό....
Φυσικά για μένα, που παρακολουθούσα μόνη την εξέλιξη της ψηφοφορίας
ήταν (μέχρι και πριν 2-3 μέρες) ένα θριλεράκι.
(Θα το δείτε στο εξελάκι μου, παρακάτω).
Καθώς προχωρούσαμε όμως προς τη λήξη της διορίας
το τοπίο καθάριζε και σήμερα έχουμε έναν μεγάλο νικητή. Ξεκάθαρα!

Νικητής/τρια του 24ου Συμποσίου είναι 
παραπαπάμ....

















η αγαπημένη μας
Mary Pertax 

με την εξαιρετική της συμμετοχή "Το παιχνίδι της σκιάς"  στη θέση 1,
με 33 βαθμούς.
Μαίρη μου, θερμά συγχαρητήρια για την πρωτιά σου!
Πάμε να το θυμηθούμε...



1.Το παιχνίδι της σκιάς

Μια φωτεινή φιγούρα ελαφιού, τινάζει τις οπλές του.
Τ' αστέρια τρεμουλιάζουνε στο έναστρο ταβάνι.
Πιο πέρα παίζει μουσική σκορπώντας το ρυθμό της,
κρατώντας τέμπο στις σκιές του ζευγαριού στον τοίχο.
Ένα μεγάλο νούφαρο, σε ποταμό αργοπλέει,
και παρακάτω ακολουθεί η σκιά του καταρράκτη. 
Θαρρείς, ακούς το πέταγμα κάθε μικρής σταγόνας.
Μία νεράιδα ακροβατεί, σ' ένα μεγάλο τόπι, 
που μέσα του χορεύουνε μικρές πυγολαμπίδες.
Όλες πετούν εδώ κι εκεί, σωστή χορογραφία.
Κι ένας μικρός λευκός λαγός, σε έλκηθρο επάνω,
απ' του Άη-Βασίλη το σακί, προσμένει ένα καρότο.
Όλα είναι παιχνιδίσματα ενός μικρούλη κόσμου. 
Όμορφο ανακάτεμα από φως κι από σκοτάδι.
Με βελονιά τη θαλπωρή και τη μεγάλη αγάπη.
Από στοργή κι ονείρατα, ήρεμο καμωμένο.
Κι εκεί στο κέντρο στέκεται του πρίγκιπα η κούνια.
Παραδομένος βρίσκεται στα χέρια του Μορφέα,
που τον λικνίζει απαλά, χαϊδεύοντας τις μπούκλες.
Ένα μισοχαμόγελο, στα χείλη χαραγμένο,
απόδειξη απαντήματος με Ουράνιους αγγέλους.
Τα καμπανάκια που ηχούν, με ευχές είναι γεμάτα.
Πρέπει νάσαι όλος ένα φως, όταν θα μεγαλώσεις.
Να είσαι ετοιμοπόλεμος, για της ζωής τη μάχη.
Νάξερες πόσοι είναι οι εχθροί που υπηρετούν το σκότος!
Κι εσύ αγγελούδι μου γλυκό, θα πρέπει να παλέψεις
και να εξοικειωθείς με της ζωής την άγρια μορφή της.
Σου χτίζω βάσεις ασφαλείς, έδαφος να πατήσεις,
πρώτα να μάθεις το καλό και να το αγαπήσεις.
Σιγά-σιγά θα διδαχθείς για τους κακούς τους δράκους
Αυτούς που με τη φλόγα τους τον όλεθρο σκορπίζουν.
Να ξεχωρίσεις θα μπορείς, λύκους από ελάφια.
Και πώς πανούργες μάγισσες νεράιδες παγιδεύουν.
Σαν άντρας πλέον άφοβος, και με ψυχή γενναία,
γεμάτη με ιδανικά, με αγάπη και αλήθεια,
θα πολεμήσεις τις σκιές, το φως σου θα νικήσει.
Για τώρα, αφέσου στα όνειρα, στο απαλό το χάδι,
κι άκου τα παραμύθια μου, μηνύματα γεμάτα! 



Στη δεύτερη θέση η Ελένη μας, με το Ανεπίδοτο γράμμα της, με 23 βαθμούς
και τρίτο το γλυκό μας Μαρινάκι, με 22 βαθμούς, για το ποίημα της
Στο σκοτάδι δεν θα δεις ποτέ την μαγεία.
Την πρώτη πεντάδα κλείνουν Αννίκα και Γιάννης, 
με απειροελάχιστες διαφορές κάτι που δείχνει πόσο ισάξιες ήταν οι συμμετοχές,
πόσο δύσκολο ήταν, για σας που ψηφίσατε, κι αυτό το Συμπόσιο!

Όλοι ήσασταν υπέροχοι!



Ας γίνουν λοιπόν όλες οι συστάσεις 

Μαζί με τις συστάσεις
και οι στίχοι που αγάπησα εγώ από κάθε συμμετοχή.


Συμμετοχές από 1-5 τις βρίσκουμε ► εδώ

1.Το παιχνίδι της σκιάς, Mary Pertax (33 β)
Σιγά-σιγά θα διδαχθείς για τους κακούς τους δράκους
Αυτούς που με τη φλόγα τους τον όλεθρο σκορπίζουν.
Να ξεχωρίσεις θα μπορείς, λύκους από ελάφια.
Και πώς πανούργες μάγισσες νεράιδες παγιδεύουν.
Σαν άντρας πλέον άφοβος, και με ψυχή γενναία,
γεμάτη με ιδανικά, με αγάπη και αλήθεια,
θα πολεμήσεις τις σκιές, το φως σου θα νικήσει.

2.(χαϊκού), αννετά...κι  (13 β)
όταν τα φώτα 
ανάβουν θλίψης λάμψη 
σιμώνει γιορτή....

3.Λαμπιόνια, Mia (1 β)
Χαρά, ειρήνη,
Χριστουγεννιάτικο φως.
γέλα ουρανέ.

4.Απόχη ονείρων, Ariadni St. (8 β)
Φως και σκοτάδι
Σκοτάδι και φως
Λαξεμένη μοίρα 
Φλήναφος θεός

5.Ουράνιο φως,Μαρία Πλατάκη(1 β) 
βλέπω το φως πιο φωτεινό μαζί με ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο
τώρα πια είμαι χαρούμενη εδώ γιατί είναι φωτεινά Χριστούγεννα εκεί που κατοικώ.


Συμμετοχές από 6-19 τις βρίσκουμε ► εδώ

6.Η μάχη της ζωής, ANNA Flo (8 β)
Σαν η αγάπη νικητής θα βγει
οι ψευδαισθήσεις συθέμελα γκρεμίζονται,
το φως κυριαρχεί
και πάλλευκα τα περιστέρια
με κλάδο ελιάς στεφανωμένα
ψέλνουν ''Ωσσανά '' στον ουρανό

7.Τα πρώτα σου Χριστούγεννα, Giannis Pit (20 β)
Αχ πόσο θάθελα απαλά στα χέρια μου να σε έχω,
εγώ στολίδια λαμπερά, λαμπιόνια να σου φέρω,
με τα δικά σου όνειρα καλούδια να σου φτιάξω
και την ανάσα σου ζεστή στο στήθος μου να νιώσω.

8. Μια γιορτή, Memaria (10 β)
Οι άνθρωποι γιορτάζουν
και στη χαρά τους μια λύπη βγάζουν
για όλα αυτά που δεν αλλάζουν
για όσα μέσα τους λιμνάζουν.

9.Χλιδάτη φάτνη, Γιούλη  (10 β)
Δώρα παραγγελιά
σε ντελίβερι Άγιο
Διανομή σ'επιλεγμένα σπίτια
και στα κακώς εννοούμενα
καλά παιδιά

10.Δώρο Χριστουγέννων, Ελευθερία-Έρη (7 β)
Φέτος μην ψάξεις
κάτω από το δέντρο
για εκπλήξεις υλικές

πάρε αγκαλιά τον
πονεμένο
κι έχε τα μάτια της ψυχής σου
ανοιχτά
για να δεχτείς κι εσύ
ουράνιες ευλογίες!  

11.Στο σκοτάδι δεν θα δεις ποτέ την μαγεία, Marina Tsardakli  (22 β)
Εκεί αφιερώνω τους στίχους μου.
Χωρίς ρυθμό κι ομοιοκαταληξία.
Χωρίς στολίδια και φτιασίδια.
Δεν είναι πάντα όμορφη η ζωή,
μα είναι δική μας κι όταν δεν είναι γιορτινή.

12.Ζήσε στο φως, Makis Del  (9 β)
Ζήσε στο φως,γιατί φωτός γέννημα είσαι...

13. Μαζί ξανά, Ανέσπερη (9 β)
Ενδόμυχα γνωρίζω πως,
άλλο «μετάβαση» και άλλο «χωρισμός».

14. Η μπαλάντα ενός παιδιού, Μaria Κolovou Roumelioti  (12 β)
Κι όταν εκεί ψηλά βρεθώ,
να καλοπιάσω το Θεό:
Να αρχίσει πάλι απ’ την αρχή
το κτίσιμο πάνω στη γη!

15.Μια σπίθα φως, Η Γωνιά της Αννίκας (21 β)
Απ’ το στρίφωμα της ζωής ξεγλιστρά μια ανάμνηση.
Είναι Χριστούγεννα!
Μυρίζει κανέλα, μέλι και γλυκό κρασί.
Ψωμί ζυμωτό πάνω στο άσπρο υφαντό
το κεντημένο με τα όνειρα της μάνας.
Γέμιζα τότε την ψυχή με όνειρα,
τον κόρφο με φρούδες ελπίδες,
την αγκαλιά με δώρα που δεν πήρα ποτέ.

16.Από το χαμόγελο γεννιέται φως,  Δημήτρης Ασλάνογλου  (6 β)
Στέκω αμίλητος και καρτερώ
Πότε στα μάτια σου θα με φυλακίσεις
Αν είναι ακριβό το φως
M' ένα χαμόγελο μόνο ζητώ
Λίγο από κείνο να μου χαρίσεις

17.Το ανεπίδοτο γράμμα, ποιώ - ελένη (23 β)
Δεν υπερβάλω ζωντανεύουν τα πράγματα όταν τα αγαπάς πολύ, αν τους στέκεσαι,
αν με στοργή και πάθος ατέλειωτους διαλόγους πιάνεις μαζί τους τα βράδια.
(...)
Δεν θα πάρω αποσκευές μαζί μου, μόνο αυτό το γράμμα που μιλάει για εσένα
κι ένα χάρακα ξύλινο να μου υπενθυμίζει πως κοντά σου ψήλωσα δυο πόντους.

18.Η Σκιά των Λεύτερων Πατέρων, Κική Κωνσταντίνου (11 β)
Έξι λέξεις αποζητώ μα καμία δεν έρχεται.
(...)
Με ευθυγραμμίζουν οι αβάσταχτες, εσωτερικές μου, επιθυμίες.

19.Αληθινή αγαπημένη, Σμαραγδένια Ρούλα (8 β)
Υπάρχεις,γιατί υπάρχει  η αγάπη,ο πόνος,η χαρά και γίνονται λέξεις.
Λέξεις που γίνονται συναίσθημα.
Όποιος σε γνώρισε σ αγάπησε.
Και εκείνοι που σ' αγγίξανε,μείναν αθάνατοι στο γύρισμα του χρόνου.
Ένα φως μέσα στο σκοτάδι είσαι.
Μέσα στην κουλτούρα ή την απλότητα,είσαι υπέροχη.
Ποίηση αληθινή αγαπημένη. 




Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Η νίκη μας ξεκινάει και ολοκληρώνεται την ώρα που γράφουμε.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας λοιπόν!


Η νικήτρια θα πάρει, όπως πάντα, ένα δωράκι 
από τα χεράκια μου.

Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε τη βαθμολογία.
Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν, λίγο πιο κάτω,
και με τη σειρά που ψήφισαν
μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν.


Ψήφισαν oi

1.Ariadni ST.
2.Άιναφετς
3.georgia vasiliou
4.Η γωνιά της Αννίκας
5.ANNA FLO 
6.Αρτίστα του βωβού
7.marypertax
8.ποιώ - ελένη
9.Μαρία Πλατάκη
10.paloma
11.Maria Kanellaki
12.Makis Del
13.DIMITRIOS ASLANOGLOU
14.Nasia
15.Σμαραγδάκι- Ρούλα
16. Ανέσπερη
17.Τάσος Γ. Κάβουρας 
18.Mia
19.Memaria
20.Κική Κωνσταντίνου
21.αννετά...κι
22.Μaria Κolovou Roumelioti
23.Marina Tsardakli
24.Ελευθερία Έρη
25.Lysippe
26.Giannis Pit.
27.Ελένη Φλογερά
28.Ρένα Χριστοδούλου
29.BUTTERFLY

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους φίλους που δεν είχαν συμμετοχή 
κι όμως πέρασαν, έδωσαν το παρών, διάβασαν τις συμμετοχές μας
και τις αξιολόγησαν!
Αυτό είναι για μένα Γιορτή της Ποίησης!



Κλείνοντας αυτή την, ως συνήθως, "μαμουθο-ανάρτηση",
θέλω να τονίσω και πάλι ότι το Συμπόσιο κρατιέται ζωντανό για σας
και χάρη σε σας.
Δεν γνωρίζω πότε θα σταματήσει.
Δεν παίρνω ποτέ αβασάνιστα οριστικές αποφάσεις.
Εξάλλου... ζεστάθηκα αρκετά από το φως σας, αγαπημένοι! 


Καλή χρονιά να έχουμε!
Γαλήνη, ωρίμανση και επίγνωση
είναι οι ευχές μου για το 2020 που κοντοζυγώνει!

Σας φιλώ!
Αριστέα


50 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά!
    Πολλά συγχαρητήρια στη Μαίρη για τη νίκη και το υπέροχο ποίημά της, αλλά και σε όλους.
    Είχα ξεχωρίσει τόσα πολλά που ειλικρινά δε θυμόμουν ποια είχα ψηφίσει τελικά.
    Μπράβο!!!
    Αριστέα μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
    Για άλλη μια φορά ήσουν εξαιρετική οικοδέσποινα!
    Φιλιά πολλά και καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Μαρία μου!
      Εγώ σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ!!!
      Αντεύχομαι γλυκά!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στη νικήτρια και τους συμμετέχοντες!
    Έτσι το φως να οδηγεί τις ζωές όλων!
    Αριστέα, είχα στείλει ψήφους, αλλά δεν ξέρω τι συνέβη. Μάλιστα η πρώτη μου προσπάθεια ήταν ανεπιτυχής, μα η δεύτερη θεωρώ ότι ήταν οκ.
    Δεν πειράζει, λίγη σημασία έχει εξάλλου
    Καλή χρονιά και δημιουργική συνέχεια ,με ό,τι καταπιάνεται κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Γλαύκη μου!
      Υγεία πάνω απ' όλα!
      Κοίταξα και στα ανεπιθύμητα., δεν είχε κάτι. Η σελίδα έχει πολλά gifάκια ... ίσως δημιουργούν θέμα αυτά. Ελπίζω να μην βρεθεί κι άλλος που έχασα το σχόλιό του !
      Καλή χρονιά να έχεις μάτια μου!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στη Μαίρη. Συγχαρητήρια και σε σένα Αριστέα μου που πάντα μας φιλοξενείς τόσο ζεστά. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους δημιουργούς και επιπλέον συγχαρητήρια στην δεύτερη και τρίτη κατά σειρά του Συμποσίου
    Καλή χρονιά σε όλους εύχομαι
    Ο νέος χρόνος ας είναι γαλαντόμος για τον καθένα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ανούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Καλή Πρωτοχρονιά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στη Μαίρη με το υπέροχο ποίημά της που μας ταξίδεψε!
    Συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Αριστέα μου σ'ευχαριστώ από καρδιάς!
    Καλές γιορτές και καλή και δημιουργική νέα χρονιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου που ήσουν εδώ, μαζί μας, για μια ακόμα φορά!
      Αντεύχομαι μάτια μου!

      Διαγραφή
  5. Πολλά συγχαρητήρια στη Μαίρη, σε όλους τους συμμετέχοντες, αλλά και σε σας κυρία οικοδέσποινα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα ακόμα αγαπημένο "Συμπόσιο", αποκούμπι για τις λυρικές μας εκφράσεις και δημιουργίες, πέρασε στην ιστορία της δικτυακής γειτονιάς. Μας γέμισε ομορφιά, εικόνες, συναισθήματα, βιώματα.
    Είναι μεγάλη η τιμή μου που βρίσκομαι ανάμεσά σας σε αυτή τη λογοτεχνική δράση.
    Τα πιο θερμά σου συγχαρητήρια στην Μαίρη για την πρωτιά της. Αγάπησα όλες τις συμμετοχές, άλλες πιο έντονα άλλες πιο φορτισμένα, δεν έχει σημασία. Και ένα μεγάλο μπράβο ειλικρινά στους 19 φίλους/φίλες που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους σε όλο αυτό.
    Αριστέα μου, οικοδέσποινά μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε σένα για την δυνατότητα που μας δίνεις.
    Καλή χρονιά σε όλους παιδιά και προχωράμε στο επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο σχόλιο!
      Χρόνια πολλά και καλά Γιάννη μου!
      Καλή συνέχεια να έχουμε και την νέα χρονιά !
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Φιλενάδα!
    Όλα τέλεια!
    Χρόνια πολλά και καλά σε όλους!
    Φιλάκιααααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πιο φανατική για το Συμπόσιο...πεθαίνεις!
      Γεια σου ρε φιλενάδα! ;-)

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ από καρδιάς για τις ψήφους στο ποίημα μου! Θεωρώ πως ήταν ένα υπέροχο Συμπόσιο που με παίδεψε και με έκανε να πιεστώ και να αποκλείσω κάποια γιατί δεν είχα βαθμούς να βάλω! Το έχουμε όλοι αυτό το πρόβλημα! Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς κι ένα μεγάλο μεγάλο Ευχαριστώ σε σένα Αριστέα μου που πάντα μας φιλοξενείς τόσο ζεστά! Χρόνια πολλά σε όλους καλό Σ/Κ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια (και πάλι) Μαίρη μου. Άξια διακρίθηκες! ;-)
      Καλή χρονιά να έχεις :)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο το ποίημα της νικήτριας και πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές!!! Σας θαυμάζω εσάς που γράφετε ποίηση! Αριστέα μου εύχομαι με υγεία να έρθει το 2020 και να σου φέρει ό,τι ποθείς!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάει και αυτό το φωτεινότατο συμπόσιο που για μια ακόμη φορά ανέδειξε υπέροχα ποιήματα!
    Μπράβο στην Μαίρη μας για την πρωτιά, αλλά και στους τρεις επόμενους που για λίγο θα έπαιρναν την πρωτιά!
    Αλλά το μέγιστο Εύγε, σε σένα Αριστέα μου, άξια διοργανώτρια που δίνει μια μεγάλη ευκαιρία να γραφτούν παρόμοια ποιήματα!
    Χρόνια πολλά σου εύχομαι και να είναι ΦΩΤΕΙΝΆ!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου!
      Καλή χρονιά, γεμάτη...επίγνωση! ☺
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Αριστακι μου
    Συγχαρητήρια στην ομάδα κι ιδιαίτερα στην Μαίρη
    Γράφω από κινητό και θα είμαι λιτή
    Καλή φωτεινή χρονιά με αγάπη κι αλληλεγγύη

    Φιλάκι που σε αγαπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ή κι ευλογημένη χρονιά Ελένη μου!
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
    2. Ουπς!
      Χάνονται γράμματα στη διαδρομή ☺
      Καλή χρονιά έγραφα ! ☺☺☺

      Διαγραφή
  12. Συγχρόνως στη Μαίρη και σε σενα Αριστέα μου.
    Καλή χρονιά με πολλά συμπόσια και ωραία δρώμενα στη μπλογκογειτονιά μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχρόνως; Συγχαρητήρια έγραψα.
      Καλά που δεν βγήκε και τίποτα άλλο 🤣🤣🤣🤣🤣
      Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη

      Διαγραφή
    2. Καλή χρονιά Ρένα μου!
      Με υγεία!
      Μην ανησυχείς ...κι εγώ χάνω λέξεις! Κάτι τρέχει μάλλον με τη σελίδα μου. Πρέπει να την ελαφρώσω ☺
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο! Εύγε! Σε όλους και όλες! Υπέροχο Συμπόσιο, ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις!

    Συγχαρητήρια στη νικήτρια , στην πρώτη πεντάδα και σε όσους και όσες πέρασαν μια βόλτα, διάβασαν, βαθμολόγησαν, αλλά κυρίως σε σένα Αριστέα μου που ενώνεις ανθρώπους για όμορφο λόγο πάντα με το Συμπόσιο!

    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μάκη μου!
      Ό,τι επιθυμείς εύχομαι ολόψυχα να πραγματοποιηθεί! ;-)

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στη Μαίρη μας, δυνατή συμμετοχη, αλλά και στους υπόλοιπους συμμετέχοντες και σε εσένα. Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε που δεν έβλεπα τις βαθμολογίες. Επειδή μπαίνω πιο σπάνια στο blog, δεν ξέρω αν είναι η πρώτη φορά αυτή, αλλά να το καθιερωσεις γιατί επιτείνει ευχάριστα την αγωνία.
    Είδα τα σχόλια των bloggers, που με ψήφισαν και δεν σου κρύβω οτι συγκινήθηκα με τα σχόλια τους.
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ , είναι πολύ σημαντικη έστω και μια λέξη σαν σχόλιο.
    Καλή πρωτοχρονιά με υγεία και μαγεία.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν η πρώτη φορά που ενεργοποιώ τον μετριασμό των σχολίων Αριάδνη μου. Αν δεν απατώμαι, ήταν η τρίτη ;-)
      Καλή χρονιά να έχεις !
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πολλά ,μπράβο στην Μαίρη μας για την πρωτιά και σε όλους όσους μας χάρισαν μαγικές στιγμές με τις εμπνεύσεις τους.
    Σε ευχαριστούμε Αριστάκι που μας δίνεις την ευκαιρία για να εκφραζόμαστε.
    Καλή χρονιά να έχουμε.
    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άπειρα συγχαρητήρια στην Μαίρη και σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν. Ευχές σε όλους για υγεία και καλή Πρωτοχρονιά!
    Αριστέα μου, να είσαι καλά και να οργανώνεις ό,τι τραβάει η όρεξή σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και ευλογημένη χρονιά κανελλένια μου!
      Με το καλό το νέο σου συγγραφικό "παιδί"!
      Πολλά και γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Η ποίηση μια διαρκής μαθητεία που δεν τελειώνει ποτέ και θερμά σ' ευχαριστούμε Αριστέα μου που μας έδωσες την ευκαιρία να το ζήσουμε.
    Συγχαρητήρια στην Μαίρη και σε όσους συμμετείχαν
    Καλή Χρονιά με πολύ αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άννα μου!
      Σε ευχαριστώ που έγινες κι εσύ σημαντικό του Συμποσίου μας!
      Καλή χρονιά, με υγεία εύχομαι!

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στη Μαίρη με τη γλαφυρή πένα , σε όλους..
    Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμεί έκαστος..
    Φιλόξενη Αριστέα πάντα να έχεις και να δίνεις.. , ερέθισμα, φαντασία, έμπνευση..
    Επιθυμία μου είναι σύντομα να επανέλθω και να συμμετάσχω σε συμπόσια και δρώμενα.. Μπορεί να είμαι υποχρεωμένος να παρακολουθώ από τον πάγκο την αξιόλογη ομάδα μας , αλλά νιώθω ότι εξακολουθώ να ανήκω στο ρόστερ της..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Τάσο!
      Με υγεία για σένα και όλη σου την οικογένεια!
      Εύχομαι να κρατάει γερά ο κυρ Γιώργης ☺ και να είναι ακόμα κοτσονάτος!
      Πολύ ευχαρίστως να επανέλθεις στα δρώμενα και στο Συμπόσιο. Δεν έχεις παρά να στείλεις συμμετοχή στο επόμενο Συμπόσιο. (Αν δεν βγει 1η Φεβρουαρίου ή 1η Μαρτίου, τότε σίγουρα θα βγει το Πάσχα (πρώτα ο θεός☺)
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  19. Πολλα συγχαρητηρια στην Μαίρη μας για την τοσο θαυμασια συμμετοχη της οπως και ολους οσους συμμετείχαν στο συμπόσιο σου Αριστακι μου..πραγματικα καταπληκτικα ολα.. θα τα διαβασουμε σιγα σιαγ στους δικους τους χωρους..και σιγουρα θα τα θαυμασουμε ακομη μια φορα..
    Για τον καινούργιο χρονο που ερχεται μια ευχη παραπανω θα κανω μαζι με την υγεια τα χαμογελα και την αγαπη ...να συνεχισει το συμποσιο σου....
    Καλη χρονια με οτι καλυτερο σου ευχομαι και για ολο τον κοσμο.. ΑΡΙΣΤΑΚΙ ΜΟΥ..🧡🧡🧡🧡🧡🧡...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά στο αγαπημένο μου Ρουλάκι που δεν έχει πάρει ούτε μία απουσία στο Συμπόσιο!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά με υγεία και πολλά συμπόσια!

    Θερμά συγχαρητήρια στην Μαίρη! Φιλάκια! 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Πέτρα μου!
      Υγεία και γαλήνη εύχομαι !
      🌺 Πολλά φιλιά!🌺

      Διαγραφή
  21. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹Συγχαρητηρια στην νικητρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή