Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

25ο Συμπόσιο Ποίησης ~ 6th anniversary! ☃ 🎅 ☃


(Το Βγάζω κι ας μαζευτούμε μόνο δέκα νοματαίοι!)

Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω,
ότι μετά από μια τρομερή αναποφασιστικότητα που με διακατέχει καιρό τώρα, 
και με σοβαρές σκέψεις να εγκαταλείψω μπλογκ και Συμπόσιο.
η πλάστιγγα έγειρε υπέρ της ...παράτασης ζωής! ☺
Οπότε, το 25ο Συμπόσιο Ποίησης είναι εδώ!
Πιστέψτε το!

Είναι που έχει και γενέθλια το καημένο... Να του στερήσω τα έκτα του;
Μικρό είναι ακόμα!
Ναι, ναι! Το Συμπόσιο Ποίησης κλείνει αισίως... τα έξι !


Μου φαίνεται απίστευτο, σχεδόν σαν χτες, όταν αποφάσιζα,
πατώντας στην υπέροχη ιδέα του "Παίζοντας με τις λέξεις" ,
να κάνω κι εγώ ένα δρώμενο με συμμετοχές, διαδικτυακή ψηφοφορία
νικητές και δώρα.
Και να που έχουμε μπροστά μας το 

25ο Συμπόσιο Ποίησης
και έξι χρόνια ύπαρξής του στη μπλογκογειτονιά μας.

Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς
για την αγάπη και τη στήριξη που έχετε δώσει όλα αυτά τα χρόνια
παλιοί και καινούργιοι φίλοι, στην Ποίηση και στο Συμπόσιο Μας.
Χωρίς εσάς, χωρίς την πένα σας και την έμπνευσή σας
Συμπόσιο δεν θα υπήρχε!



Προς το παρόν πάμε στο δια ταύτα!
Τη λέξη ή τις λέξεις κλειδιά,
που, όπως πάντα, τις δίνω εγώ, μαζί και το σύνθημα!

Στο αντίστοιχο περσινό επετειακό συμπόσιο σας άφησα ελεύθερους
να γράψτε μέσα στο Πνεύμα των Χριστουγέννων. 
Σκέφτηκα να το επαναλάβω λοιπόν.

🎅 🎁 🎅

Στην πορεία όμως άλλαξα γνώμη!
Ω, ναι! Σας την έσκασα...πουλάκια μου!
Μένουμε λοιπόν στο συνηθισμένο μας μοτίβο,
(αυτό της λέξης-κλειδί)
και στο Χριστουγεννιάτικο κλίμα, επίσης, 
αλλά αυτό, όπως θα διαπιστώσετε, δεν είναι δεσμευτικό...

Τι χαρακτηρίζει λοιπόν τα Χριστούγεννα περισσότερο από κάθε τι άλλο;

Το φως!


Φωτάκια, λαμπιόνια, λάμψη!
Και στον αντίποδα το σκοτάδι.
Για όσους δεν ζούνε το παραλήρημα των 
χριστουγεννόπληκτων!
Για όσους βιώνουν πόνο, μοναξιά, εγκατάλειψη.

Οπότε δεν ήταν δύσκολη για μένα η επιλογή:

Φως/σκοτάδι (σκότος).
Φώτα, φωτάκια, λαμπιόνια.

Χρησιμοποιείτε όποια από αυτές θελήσετε,
σε οποιαδήποτε πτώση ή αριθμό,
στο Πνεύμα των Χριστουγέννων ή όχι, δεν είναι απαραίτητο αυτό,
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού-
η επιλογή, όπως πάντα, είναι δική σας.


Από σήμερα λοιπόν 1 Δεκεμβρίου
έως και την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου  τα μεσάνυχτα
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Γράψτε μέσα στο μέιλ, σαν απλό κείμενο.
Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.
Μία μόνο συμμετοχή ο καθένας.

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις αναρτήσεις μου 
και την Παρασκευή θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Από Παρασκευή 20/12 έως και Πέμπτη 26/12
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.
Παρασκευή 27/12
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

Ο νικητής παίρνει ένα δωράκι από τα χεράκια μου.


Σας φιλώ!
Καλό μήνα!
@ριστέα

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

34 σχόλια:

  1. Σαν τον χειμώνα που δεν έρχεται, αυτή η αναμονή του Συμποσίου. Θα 'ρθει / δεν θα 'ρθει, ένα πράμα. Κατεβάζαμε ιδέες και πουλόβερ απ' την ντουλάπα, αλλά συμπόσιο & χειμώνα δεν βλέπαμε... Και ξαφνικά, είδωμεν το "φως" το συμποσιακό!
    Αριστέα μου, ό,τι κι αν αποφασίσεις είναι απόλυτα σεβαστό και κατανοητό. Αντί ευχής για τα γενέθλια του Συμποσίου (πότε πέρασαν καλέ 6 χρόνια;;;) καταθέτω την ευγνωμοσύνη μου για όλα όσα ζήσαμε μέσα απ' την εμπειρία. Ήταν το πιο πολύτιμο δώρο που μας έκανες τόσα χρόνια, με συνέπεια και μεράκι. Να είσαι καλά και να συνεχίζεις να εκφράζεσαι με όποιον τρόπο θα επιλέξεις.
    Σε φιλώ γλυκά, εύχομαι καλό μήνα και καλή επιτυχία στο συμπόσιο & σε ό,τι άλλο κάνεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είμαι Μαριώ μου: Ξαφνική, αναπάντεχη, σκοτεινή και φωτεινή, ανάλογα με όσα έρχονται και φεύγουν στη/απ΄τη ζωή μου!
      Οριστικές αποφάσεις δεν παίρνω, όλα είναι ανοιχτά. Δεν μου αρέσουν τα τελεσίδικα, καθόλου!
      Καλά να είμαστε και να μοιραζόμαστε ιδέες, σκέψεις, συναισθήματα!
      Κι εγώ σε φιλώ Κανελλένια μου ♥

      Διαγραφή
  2. Είδα το φως το αληθινό!
    Να'σαι καλά,Αριστέα μου!
    Φιλάκιααααα
    (το Γιουλάκη σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ανορθόγραφο!
    Γιουλάκι-ήθελα να γράψω!
    χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την μου. Ποδαρικό έκανες και καλά έκανες
    Καλό γλυκό μήνα
    Δεν το άντεξες ε; Το μικρούλι μας Συμποσιάκι εγινε 6!!! Πωπω πω ξεκινά το σχολείο πλέον. Ε να είσαι δίπλα του πρέπει..
    Αριστέα μου χαίρομαι που βλέπω φως στο σπιτικό σου. Και υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να συμμετέχω. Αν δεν....λόγω μπαμπά που μας ζορίζει, κατανόησέ με ναι;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μεγάλωσε κι αυτό Αννούλα μου!
      Δεν θέλω να σας στερήσω ακόμα την ευκαιρία... Έχουμε διαβάσει τόσο όμορφα ποιήματα στο παρελθόν και ξέρω τι κίνητρο αποτελούν τα διαδικτυακά μας δρώμενα!
      Οπότε, όσο μπορώ το προσπαθώ, να μην το τελειώσω εννοώ!
      Φιλάκια πολλά και καλή δύναμη με τον μπαμπά!

      Διαγραφή
  5. Βρε βρε καλως τα ματια μας τα δυο..Αριστακι μου και εγω ειδα φως και μπηκα ..ευτυχως ανοιξες ..μας ελειψε το συμποσιο πολύ καλα εκανες κοριτσι μου ..ακομα και να μην τα καταφερουμε θα χαρουμε να διαβασουμε τις συμμετοχες..ομως θα προσπαθησουμε ποτε δεν λεμε ποτε...
    Να περνας καλα αγαπη μου θα τα πουμε...φιλακιαααα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ρουλίτσα μου γλυκιά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  6. Καλώς την! Εκείνες τις μέρες τις ψηφοφορίας θα λείπω από 22-26/12 λες να προλάβω να βαθμολογησω;
    Λες να προλάβω να πάρω μέρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αν θα προλάβεις να πάρεις μέρος έχει απαντηθεί ήδη. Τα κατάφερες! Εύχομαι να προλάβεις και τη βαθμολόγηση Αριάδνη μου!
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  7. Καλώς την Αριστέα μας και το όμορφο δρώμενό της.
    Για άλλη μια φορά δηλώνω συμμετοχή, φίλη μου.
    Εύχομαι χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου. Με το καλό να... ενηλικιωθεί! Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσορίζω το Συμπόσιο με χαρά κι εύχομαι τα καλύτερα για σένα, ότι κι αν αποφασίσεις!
    Καλό μήνα και καλές εμπνεύσεις σε όλους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για όλα!
      Πολλά, γλυκά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι που το ΦΩΣ πρώτα εσένα επισκέφτηκε και έτσι θα μπορέσουμε όλοι μας να το μοιραστούμε μαζί σου!
    Χρόνια πολλά για τα γενέθλια και από εδώ Αριστέα μου και εύχομαι να είναι ΦΩΤΕΙΝΑ και ευλογημένα!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Στεφανία μου!
      Ας φωτιστούν λίγο τα σκοτάδια μέσα μας! ;-)
      Σε φιλώ μαγισσούλα μου γλυκιά!♥

      Διαγραφή
  10. Κόψε τις παρόλες για αποχωρήσεις και διακοπές και τέτοιες σκέψεις γιατί δεν τόχω σε πολύ να εμφανιστώ καταδρομική επίσκεψη εκεί δα κάτω και να σε περιλάβω ε!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα Άκου εκεί εγκατάλειψη. Κάνω πως δεν το διάβασα εντάξει;;;;;
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΕΩΩΩΩΩΩ;;;
    Άντε μπράβο! Μην σε βάλω να χτυπάς ...κάρτα με ένα θέμα κάθε 4 μέρες! Καψόνι!

    Πολύχρονο το "Συμπόσιο" και καλοδεχούμενο! Να το χαίρεσαι και να το απολαμβάνουμε όλοι Αριστέα μου.
    Άντε λοιπόν να δούμε τι θα καταφέρουμε.
    Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε ηρεμεί κάπως Γιάννη μου , ένα είναι σίγουρο: δεν παίρνω ακόμα οριστικές αποφάσεις. Οι σκέψεις υπάρχουν και όχι χωρίς λόγο!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που είσαι πάντα εδώ, πάντα ζεστός και οικείος! :))
      Πολλά φιλιά Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  11. πόσο όμορφο ειναι το γιορτινό σου μπλοκ!
    πόσο χαίρομαι που έχουμε συμπόσιο και μάλιστα με φως!
    εύχομαι πολλά πολλά χρόνια συμπόσιο και πολλά μπλοκινγκ από εσένα!

    σε φιλώ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Κικίτσα μου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  12. Χριστούγεννα έρχονται...ώρα για φωταψίες!
    Καλό μήνα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακρινό το ταξίδι της αγάπης μα δεν έφτασε ακόμα στο τέρμα.
    Για τα ένατα του blog καθώς και τα έκτα του συμποσίου Χρόνια Πολλά Αριστέα μου με ευχές ....εδώ, για καιρό, να τα λέμε, να θυμόμαστε, να αναλύουμε, να φιλοσοφούμε.
    Καλό μήνα και καλή επιτυχία στο συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά για όλα τα γενέθλια εδώ πέρα μέσα!
    Καλώς να ορίσει και το 25ο Συμπόσιο!
    Ευχές για καλή επιτυχία και καλό μήνα!

    ΥΓ. Έχεις βάλει πολύ ωραίες εκτελέσεις χριστουγεννιάτικων τραγουδιών και ορχηστρικών κομματιών.
    Εύγε Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αρτίστα μου για τις ευχές σου, μα κυρίως που εκτιμάς τις μουσικές μου επιλογές! Είναι η μουσική που ακούω από την 1η του Νοέμβρη και θα την ακούω ως και τις 08/01... Μην σου πω και περισσότερο.... Με αυτήν τη μουσική δημιουργώ, διαβάζω, σερφάρω! ;-)
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πες μου ότι κάνεις πλάκα καλή μου κυρία!
    Έστειλα στην Αλεξάνδρα σήμερα ένα χαϊκού
    (ο θεός να το κάνει..😁) με την λέξη φως,
    χωρίς να έχω διαβάσει την ανάρτησή σου!!!

    Χρόνια πολλά και στο Συμπόσιο, αλλά και
    στο blog σου, που είναι πιο μεγάλο παιδάκι
    κι έκλεισε τα 9! Να τα εκατοστήσουν! Μάκια🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!
      Πού να το φανταστώ ...να σας έχω προϊδεάσει; Μα κι εμένα η έμπνευση μου ήρθε την πρώτη του μηνός! Πρώτη φορά που αποφάσισα τελευταία στιγμή !
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Πέτρα μου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  16. 25ο!!! 6 χρονια!!! Ουαου!!!
    Θα γραψωωω ! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο!
      Μου αρέσει ο ενθουσιασμός!
      Φιλάκια πολλά πεταλουδίτσα μου!!!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στο αγαπημένο συμπόσιο Αριστέα μου!..Και τι όμορφο θέμα!
    Με το καλό λοιπόν!
    Πολλά φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!
      Καλές εμπνεύσεις εύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή