Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Η φιλία είναι ένα λουλούδι που ανθίζει....

Τι άλλο είναι η φιλία παρά ένα λουλούδι που ανθίζει;

Ακόμα κι η απομακρυσμένη φιλία.
Ακόμα κι αυτή από το απρόσωπο τούτο χαζοκούτι 
που τόσο έχει πυροβοληθεί!
Το έχω ζήσει από παλιά.
Ό,τι γράφω είναι δοκιμασμένο στο χρόνο....
Θα μπορούσα να παραθέσω ονόματα...
Εσείς όμως που έχουμε έρθει κοντά 
γνωρίζετε ποιοι είστε!

Επιτρέψτε μου όμως σήμερα να μιλήσω 
για το πιο απομακρυσμένο μου κοριτσάκι.
Το ξενιτεμένο μου!
(Κατά το "κατεψυγμένο μου του Κωνσταντάρα προς τη Μάρω Κοντού!)
Αυτό το πλασματάκι κάλλιστα θα μπορούσε να είναι κόρη μου!
Αυτό το πλασματάκι νομίζω ότι με βρήκε...
Δεν έχει και πολύ σημασία πώς και πότε!
Σημασία έχει ότι κοινές ανησυχίες, κοινές επαγγελματικές κατευθύνσεις 
και σπουδές μας έφεραν κοντά!

Όταν δε, άρχισε η τακτική επικοινωνία
κάθε φορά έλεγα: "Δεν μπορεί"!  Μα και σε αυτό μοιάζουμε;

Το ξενιτεμένο μου, μένει στην άλλη άκρη της γης!
Άλλη ώρα κοιμάμαι κι άλλη ώρα ξυπνά!
Αλλά την αγαπώ και με αγαπά!

Με πλάνη ομολογώ μου ζήτησε διεύθυνση και στοιχεία.
Τα έδωσα όπως κάνω πολύ εύκολα συνήθως!

Είχα ξεχάσει τελείως το θεματάκι όταν ένα δεμετάκι από μακριά 
ήρθε μια μέρα στην πόρτα μου και φώναξε : 

αγάπη!






Το ποδηλατάκι που βλέπετε στις φωτό  ήρθε από πολύ μακριά!
Μαζί με άλλα δωράκια! 
Για τα γενέθλιά μου.
(Μέχρι και για τη μαμά είχε προβλέψει!)
Κι εγώ βάλθηκα να του αλλάξω χρώμα!

Τα βλέπετε λοιπόν όλα πράσινα στη βεραντούλα μου,
γιατί τα έβαψα εγώ πράσινα!
Λόγω της ανάπτυξης λέτε;
Αυτής που μας έταξαν να περιμένουμε;
Μπα!
Εγώ τα βάφω όλα πράσινα,
όχι γιατί ελπίζω σε σαξέσια και στόρια
αλλά γιατί πράσινο και πορτοκαλί εμένα μου κάνουν γιορτή!

Η βεραντούλα μου γιορτάζει Αγριμιώ μου!
Και το ποδηλατάκι σου θα μου θυμίζει πως 
μια λεβεντιά στα ξένα, μ'αγαπάει πολύ!
Κι η πένα μου, σου αφιερώνει:

Ξενιτεμένο μου γλυκό πουλί 
της διασποράς.
Μακριά,
σ' άλλη γη χτίζεις φωλιά,
σε άλλους ουρανούς και σύγνεφα πετάς
και νέα σχέδια πτήσεων καταστρώνεις.
Ένα πούπουλο στην πόρτα μου 
από τα μεταξένια σου μου έστειλες
να με χαϊδέψει τρυφερά....
Κι εκείνο με άγγιξε απαλά
και μου ψιθύρισε γλυκά
πως μια ψυχή
μας σκέφτεται και μας γυρεύει*...
Ξενιτεμένο μου γλυκό πουλί
θα'ρθει η στιγμή, θα δεις,
που πίσω στην πατρίδα θα γυρίσεις.
Του Αιγαίου τα νερά θα ξαναδείς
και του νησιού σου τους αιθέρες
θα τους σκίσεις....
Με τις φτερούγες σου τις ταπεινές
κι εμένα θέλω να μ'αγγίξεις!

Ξενιτεμένο μου, γλυκό πουλί
μου έμαθες πολλά!
Πως η ζωή γεμάτη είναι δρόμους και στρατόνια 
και χάνονται όσοι δεν έχουν πίστη στη καρδιά.
Μα όσοι γεμάτη την έχουν από αγάπη εδώ και χρόνια
τη ρότα τους πάντα θα βρίσκουν στα τυφλά
σαν να 'ναι χελιδόνια!


Στο αγριμάκι μου!

Καλή σας μέρα
@ριστέα

*Ο πληθυντικός αναφέρεται σε κάτι βοτσαλάκια.

77 σχόλια:

  1. Η φιλία τελικά βρε Αριστέα μπαίνει ψηλά στο σύστημα αξιών των ανθρώπων...!Οικογένεια και φιλία
    πλούσιος όποιος τα έχει!!!Εντάξει πολύ συγκινήθηκα τώρα με την Αγριμιώ!!!
    Εύχομαι όμορφες βραδυές στη βεραντούλα σας κορίτσι μου!!!
    φιλιά σε εσένα και την Αγριμιώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου! Έρχομαι να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Αρκεί να είσαι τυχερός και να μη σου τύχουν φίδια! Κι εγώ έχω υπάρξει τυχερή. Και στην πραγματική ζωή και στο διαδίκτυο!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ναι, είδες πόσος πλούτος υπάρχει; Τα έχουμε όλα!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  2. Η φιλία ειναι οτι σημαντικότερο μαζί με την οικογένεια που μπορει να εχει ενας άνθρωπος στη ζωή του. Ειναι δώρο Θεού !

    Τα Φιλιά μου και απολαυστικες μερες κ´ νύχτες εύχομαι στην βεραντούλα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Στέλλα μου: Δώρο θεού!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου! Να'σαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Αριστέα, αχ βρε Αγριμάκι....
    Φιλιά και στις δυο σας!!
    Καλημέρα σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Ανταίε μου!
      Μερικές φορές ένας αναστεναγμός τα λέει όλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Αχ, βρε Ανταίε μου! Από τους λίγους άντρες της κατά τ'άλλα γυναικοκρατούμενης παρέας μας.. Ελπίζουμε να έχεις καταλάβει ότι σου έχουμε αδυναμία!

      Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ κι επαυξάνω! Μεγάλη αδυναμία! :)))

      Διαγραφή
  4. Δύο σε ένα!!!Αριστέα μου με συγκίνησαν όλα...η ανάρτηση/αφιέρωση στο όμορφο δώρο που έλαβες...η ανάρτηση/με το δικό σου δώρο , το όμορφο,ρομαντικό σου ποίημα...τα όμορφα λόγια του... αγαπώ τα μινιατουράκια. ...να χαρείς το δώρο σου και την όμορφη βεραντούλα σου...ειμαι σίγουρη πως η Αγριμιώ (και γω μέλος της είμαι το ξέρω το μπλογκ της) θα αγαπήσει τη σκέψη σου και το ποιήμα σου...
    Φιλούθκια , καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο στην Αγριμιώ πάντως για την σκέψη της να σου κάνει δωράκι και κάτι τόσο όμορφο....και για την μαμά σου επίσης...δυο φορεές μπράβο της

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ Δελφθινάκι μου για τα καλά σου λόγια. Εκ των υστέρων έμαθα ότι το αγριμάκι μου έκλαιγε...Αυτό τα λέει όλα!
      Δεν το έκανα για να κλάψει...Ήθελα να μοιραστώ τη χαρά μου!
      Αφού μέχρι και τη μαμά μου σκέφτηκε επειδή ήταν σίγουρη ότι θα άνοιγε πρώτη το δέμα! (Όπως κι έκανε αχαχαχχαχα)!
      Φιλάκια καλό μου!

      Διαγραφή
    3. ξαναμπήκα Αριστέα μου να δω τα χρώματα...τι όμορφο πράσινο..τι γλυκό πράσινο...και στο σύνολο όλη η βεραντούλα ειναι πολύ όμορφη με όλα αυτά που μας δείχνεις

      Διαγραφή
    4. Σε ευχαριστώ!
      Απόψε ήρθε η κολλητούλα μου και καθίσαμε απολαμβάνοντας το νέο λουκ της βεραντούλας μου!
      Φιλιά !
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    5. Τι άλλο μένει να πούμενε, Δελφινάκι;
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Με έδωσε στεγνά και το Αριστάκι, οπότε καταλαβαίνεις...

      Φιλιά κι από εμάς εδώ στα ξένα :)

      Διαγραφή
    6. αχαχαχα! Σε έδωσα στεγνά! :)))
      Εκπληξούλα ήταν! ♥

      Διαγραφή
  5. Ήμουν σίγουρη πως μιλάς γι'αυτο το κορίτσι με το σπάνιο όνομα. Από όσα εχω διαβάσει για εκείνη, τις καλύτερες εντυπώσεις μόνο εχω σχηματίσει.
    Μπράβο της για την τόσο τρυφερή της σκέψη. Μα είναι τόσο υπέροχες αυτές οι φιλίες οι απομακρυσμένες αλλα καμιά φορά πιο αληθινές απο τις κοντινές.
    Σας εύχομαι να είστε φίλες μέχρι τα βαθιά γεράματα.
    (Και συ μη χάσεις...κατευθείαν..."θα μπορούσε να ειναι κόρη μου"! Χα χα χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει αυτό το παιδί! :)))
      Κι άμα το λέω εγώ ξέρεις! αχαχα!
      Δημητρούλα μου...σε ευχαριστώ για όλα!
      Α! Ποτέ δεν χάνω ευκαιρία να θυμίζω την ηλικία μου! αχαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Έδωσες την καλύτερη ευχή, φίλες μέχρι τα βαθιά γεράματα. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω τίποτε καλύτερο από το να έχω καλούς φίλους στην ζωή μου.

      Να'χεις μια όμορφη μέρα :)

      Διαγραφή
    3. Ως τα βαθιά δικά μου αχαχα! Εγώ θα γίνω γρήγορα μεγάλη ;-)

      Διαγραφή
  6. Καλημερίζω τις όμορφες!!
    Η φιλία είναι ένα λουλούδι που ανθίζει και είναι λυπητερό που κάποιες φορές πάνω στην μεγάλη ανθοφορία του το αφήνουμε να μαραθεί.
    Όμορφα τα δωράκια της φίλης σου αλλά και το αφιέρωμα που της έκανες!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα Αριστέα μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Παρσκευούλα μου! ♥
      Σε ευχαριστώ κοπέλα μου, να'σαι καλά και σιδερένιο το παιδί! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Η φιλια ε???
    Χμμμμ....ειναι απεριοριστου οριζοντα συν+αισθηση.
    Ελαχιστοτατοι μπορουν να ανταποκριθουν
    γιατι απλα απαιτειται....τι? τι? τι?
    Ταπεινο-φροσυνη!

    Ευχομαι το αγριμιω μας,να μην ερθει Ελλαδα
    παρα μονο εαν ειναι να την κρατησει για λιγο
    σαν μια καρτα ταξιδιου.
    Πες μου ΕΝΑΝ μονο λογο γιατι να το κανει.
    (φυσικα δεν περιμενω τον λογο...ναι?)

    Συννεφιασμενοφιλακιστελνωμεπροσδοκιαβροχης, πριγκιπεσσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριομελένια μου , πάντα μιλάς σοφά!
      Και για την ταπεινο-φροσύνη σε εννοώ και παρακάτω ..Το κορίτσι θέλει να έρθει Ελλάδα ίσα να πάρει αέρα, ουρανό, αγάπη , αγκαλιές και να φύγει! Εκεί είναι όλα στρωμμένα... Δεν φαντάζεσαι πόσο!
      Κι εδώ συννέφιασε.πέρασε βροχούλα βιαστική αλλά όλα περαστικά είναι...
      Φιλιά από καρδιάς!


      Διαγραφή
    2. @Αγριομέλι, σαν κάρτα ταξιδιού την έχω κρατήσει μέσα μου την Ελλάδα. Η αγαπημένη μου κάρτα ταξιδιού, ευλογημένος τόπος. Την Ελλάδα την κρατάω ΠΟΛΥ μέσα μου κι ελπίζω με το πέρας των σπουδών μου να επιστρέψω μόνιμα ή να πηγαινο-έρχομαι..

      @Αριστάκο μου, δεν φθάνει... δεν αρκεί.

      Διαγραφή
  8. "Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει την αγάπη να ανθεί, όταν αυτή το θέλει" μου έχει πει μια πολύ πολύ αγαπημένη φίλη, και, πράγματι, έτσι είναι. Συγχαρητήρια για την όμορφη σχέση σας.

    Καλημέρα, Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! :))) Πόσο χάρηκα που σε είδα ξανά!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Να είσαι καλά και να περνάς ακόμ καλύτερα! Φιλάκαι κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  9. Είμαι της άποψης πως το διαδίκτυο ναι, κρύβει κινδύνους. Κρύβει όμως και ανεκτίμητους θησαυρούς! Και εσύ είσαι πολύ τυχερή που έχεις εντοπίσει τέτοιους θησαυρούς (και σε εντόπισαν κι εκείνοι!!!)
    Βρε Αριστέα, την ένιωσα τη χαρά σου και το αισθάνθηκα αυτό το δέσιμο που έχεις με την Αγριμιώ!
    Πάντα να είσαι πλημμυρισμένη από τέτοιου είδους συναισθήματα!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου Γιάννα μου! Κι από τα δύο κρύβει! Αλλά πες το τύχη, πες το ένστικτο μέχρι στιγμής μου έτυχαν μόνο καλές περιπτώσεις ! :)) Τι καλές; Υπέροχες!
      Πόσο χαίρομαι που πέρασε η χαρά μου και το δέσιμο αυτό!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα περάσω από όλα τα σχόλιά σας ν'αφήσω ένα βροχερό ξενιτεμένο φιλί πριν την δουλειά. Άργησα, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. :)

      Διαγραφή
  10. Αχ αυτά τα δεματάκια που φωνάζουν αγάπη..είναι πολύτιμα!!
    Μπράβο και στις δυο σας...σας καμαρώνω!!
    Εύχομαι να τα βάφεις όλα στα γιορτινά σου χρώματα!!..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο με νιώθεις!
      Μακάρι να βάφω τα πάντα από τη χαρά μου! Έχω καλή έμπνευση τότε!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Μόνο αγάπη φωνάζουν;
      Σαν κατσικάκια χοροπηδούσαμε και οι δυο!
      Αυτό νομίζω τα λέει όλα.. χα χα.

      Φιλί δροσερό!

      Διαγραφή
  11. "Οι φίλοι είναι τα λουλούδια στον κήπο της ζωής μας", διάβασα κάπου. Μια γλυκιά χειρονομία από την Αγριμιώ, δείχνει άνθρωπο με τρυφερότητα, ευαισθησία και ξεχωριστά συναισθήματα, όπως είσαι κι εσύ Αριστέα μου, απ' ότι εκπέμπεις από τις αναρτήσεις σου. Όμορφη η αφιέρωση σου με ηχηρά μηνύματα δύναμης κι ελπίδας! Εύχομαι χαρούμενες κι απολαυστικές στιγμές με το δώρο της καλής σου φίλης.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Κατερίνα μου:Άνθρωπος με τρυφερότητα, ευαισθησία και ξεχωριστά συναισθήματα! Α! Και δεν το λέω μόνο εγώ! Θα σε διαβεβαιώσουν κι άλλοι που έχουν έρθει κοντά με αυτό το κοριτσόπουλο που είναι γεμάτο αγάπη!!!!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου κοπέλα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Έλα, έλα.. θα κοκκινίσω και δεν μου πάει το παπαρουνέ χρώμα! χαχαχα

      Φιλί δροσερό και στις δυο :)

      Διαγραφή
  12. Αχ πολύ συγκινήθηκα!! Μπράβο στην Αγριμιώ και σε σενα για την αφιέρωση που της έκανες!!
    Όταν επικοινώνησε μαζί μου και είπε ότι έρχεται από εσένα αμέσως την εμπιστεύτηκα γιατί έχω καταλάβει πόσο καλά αξιολογέις τους ανθρώπους έστω και από εδώ μέσα.. Εύχομαι τα καλύτερα και στις δυο σας γιατί το αξίζετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό...πόσο με τιμούν τα λόγια σου! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό μου κορίτσι! Να'σαι καλά!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Αχ, βρε κορίτσια.. αχ, βρε κορίτσια.
      Φτυχώς που δεν φοράω ποτέ μάσκαρα και λοιπές βλακείες. Θα'χα μαυρίσει τα κιτάπια μου μ'εσάς..
      χαχαχα

      Φιλί δροσερό και στις δυο!

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου είσαι μοναδική στο να δείχνεις την αγάπη σου μέσα από το γράψιμό σου.
    Η Αγριμιώ μας, πολυαγαπημένη φίλη θέλω να πιστεύω πως σύντομα θα έρθει κοντά μας και όλες μαζί θα κάνουμε μια γιορτή γι' αυτήν, έστω και μέσω διαδικτύου.
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γιατί Φλώρα μου δεν γράφω εγώ ....Γράφει η καρδιά ....Όταν την αφήνω και μιλάει μετά διαβάζω κι εγώ και κλαίω....
      Αυτή να δεις πόσο θέλει να έρθει να σμίξουμε....
      Φιλάκια αγαπημένη μου !

      Διαγραφή
    2. Να σμίξουμε, να σμίξουμε, να σμίξουμε.
      Αχ, πόσο μα πόσο το θέλω να σας δω όλα... μικρά μου βοτσαλάκια! Φιλί δροσερό και στις δυο :)

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το ποδηλατάκι σου εύχομαι να το χαρείς....και ξετρελάθηκα με το ποιηματάκι...πάρα πολύ ωραίο!
    Καλό σου απόγευμα Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εμένα μου άρεσαν! Όχι επειδή το έγραψα εγώ ...Απλοϊκό ήταν εξάλλου ...αλλά γιατί ήταν για αυτήν με πολλή πολλή αγάπη!
      Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  15. Το αγριμάκι μου έγραψε στο mail μου με greeklish από το κινητό της πριν λίγη ώρα, καθώς δεν είναι κοντά σε υπολογιστή...
    Συγκινήθηκε με όλους!


    Θα σας απαντήσω από το σπίτι...Σήμερα τρέχω!
    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πα πα πα, ακόμα και εγώ συγκινήθηκα, παρά τις προσπάθειες της μαμάς να με βγάλει σκληρό αντράκι :) Καλή κι ευδόκιμη πορεία να έχετε και τα δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνε μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

      ΥΓ: Μπράβο της μαμάς αλλά οι γνήσιοι άντρες συγκινούνται! Δεν είναι καθόλου κακό τελικά:))) Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  17. Λέμε: Οικογένεια το ένα και φιλία τα άλλο. Δύο αγαθά που χαρακτηρίζουν τον άνθρωπο. Τι να πούμε όμως που πολλές φορές η φιλία είναι πάνω και από τον οικογένεια! Εύχομαι γρήγορα να συναντηθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το έχω νιώσει αυτό Τζίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά πολλά και στην ευχή σου αμήν θα πω!

      Διαγραφή
  18. Αυτή είναι η καλή πλευρά του διαδικτύου, όταν καταργείται η απόσταση κι όταν οι σχέσεις αποκτούν υπόσταση. Να χαίρεστε η μία την άλλη και τη φιλία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η υπέροχη πλευρά του διαδικτύου κι έχω υπάρξει ουκ ολίγες φορές ως τώρα να τη γνωρίσω! Και κρατώ φιλίες 5 χρόνων από μακριά!
      Σε ευχαριστώ Έλλη μου για τις ευχές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Θα... κάνω χορωδία με τον Ανταίο :
    Αχ! βρε Αριστέα! Αχ! βρε Αγριμάκι!
    Αχ, και να μπορούσα να σας σφίξω το χεράκι!!!
    Όλα τα φιλιά μου
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα το συνεχίσω: Αχ! βρε Αριστέα! Αχ! βρε Ανταίο! Αχ! βρε Αγριμάκι! Αχ! βρε Αννούλα.... Η συγκίνηση συνεχίζεται... Ο επόμενος παιδιά μου... Καλά, το ποδήλατο....απλά....ΤΕ-ΛΕΙ-Ο!!!!!!! Σας φιλώ γλυκά! :)))))

      Διαγραφή
    2. Αννούλα μου!
      Αχ βρε Αννούλα μου!
      Σήμερα είχα πολλούς λόγους να συγκινηθώ!
      Και με το mail σου με συγκίνησες ακόμα περισσότερο!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου στέλνω στην όμορφη Πάρο! :)))

      Διαγραφή
    3. Πετρούλα μου αγαπημένη....
      Αχ Πετρούλα μου ...΄Ένα θα σου πω: ΣΛ!!!!!!

      Ξανθομαλλούσα μου εσύ!
      Φιλούρες!

      Διαγραφή
    4. Αχ, κορίτσια μου, γλυκά.. Πολλοί αναστεναγμοί έπεσαν στα σχόλια, ε; Σας ευχαριστώ όλες για τα καλά σας λόγια. Φιλιά πολλά από τη βροχερή Μελβούρνη

      Διαγραφή
  20. Η αγαπη η φιλια, οπως ολα τα ομορφα και δυνατα πραγματα, ερχονται αβιαστα, απο εκει που δεν το περιμενεις....
    Τι γλυκα ειναι αυτη! Ποσο αναγκη απο τετοιες ομορφιες να μας θυμιζουν οτι ακομα ειμαστε ανθρωποι, οτι αυτη η τρυφερη μας υποσταση δεν εχει χαθει; Υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια ! Να 'σαι καλά!
      Πραγματικά έχουμε ανάγκη από τέτοιες όμορφες σχέσεις!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  21. Το Αγριμάκι χτύπησε πάλι ε;
    Αυτό το κορίτσι είναι η προσωποποίηση της δοτικότητας.
    Μοιράζει ασύστολα. Παίρνει δίνοντας. Κάτι σαν την αιμοδοσία ένα πράγμα. Κι να σκεφτείς πως το βιογραφικό της είναι ήδη πολύ βαρύ για την ηλικία της. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις ακαδημαϊκές της περγαμηνές, αλλά στο συνολικό έργο της.
    Αριστέα μου, πολύ ωραίο το αφιέρωμά σου, πολύ συγκινητικό και έτσι όπως της αξίζει.
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου θα αφήσω τα λόγια σου ως έχουν ...Δεν θέλω να προσθέσω , ή να αφαιρέσω ούτε κόμμα! Καλύτερα λόγια δεν θα μπορούσες να γράψεις ...και ξέρεις το μικρό θα τα διαβάσει σε λίγες ώρες και ποιος θα μας το μωρώνει ;

      Θα πω μόνο ότι έγραψα λίγα!
      Θα μπορούσα να αναφερθώ στο έργο της! Στην προσφορά της!
      Νομίζω όμως ότι όλα φάνηκαν κι ας μην τα ανέφερα!

      Είμαστε τυχερές που τη συναντήσαμε διαδικτυακά! Κι εύχομαι κι από κοντά πια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Δεν πρόλαβα ν'απαντήσω σε όλους εχθές.. Άφησα τα καλύτερα για το τέλος. Σας το έχω πει πόσο σημαντικές είστε για εμένα, ε; Σας φιλώ και τις δυο.. και τώρα πάω να σκουπίσω τα δάκρυά μου.

      Διαγραφή
  22. Αυτό το αφιέρωμα σήμερα με συγκίνησε και μένα, υπέροχο το δέσιμό σας , είναι δώρο Θεού να υπάρχουν σχέσεις φιλίας εξ αποστάσεως.
    Είστε σπουδαίες ψυχές και οι δυό!
    Φιλάκια
    Καλό σας βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ πολύ! Τα λόγια σου με τιμούν!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Καλό σου ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφο συναίσθημα να σε σκέφτονται και να σου στέλνουν την αγάπη τους άνθρωποι που σας δένει μια διαφορετική φιλία :) Πολύ γλυκιά η κίνηση της Αγριμιώς!
    και το δωράκι όμορφο και ταίριαξε τέλεια στο μπαλκόνι όπως τα έβαψες όλα πράσινα :)
    Φιλιά Αριστάκι, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα μπισκοτάκι μου! Ήταν μια υπέροχη έκπληξη και μας έδεσε ακόμα πιο πολύ όλο αυτό. Συγκίνηση μεγάλη κι από τις δυο πλευρές!
      Να ΄σαι καλά!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  24. Μμμ.. τι να γράψω; Έχω στερέψει από λόγια πλέον με εσάς! Με κατακλύζει η αγάπη σας και η θετική σας σκέψη. Το νιώθω από τα σχόλιά σας. Γέλασα τόσο με το περί πλάνης για την απόσπαση της διεύθυνσής σου όσο και με την "ζωντανή αναμετάδοση" για το τι γινόταν εδώ, στην άλλη πλευρά του πλανήτη, την ώρα που σας διάβαζα από το κινητό... Τόσα χαμόγελα και δάκρυα και πάλι χαμόγελα και γέλια είχα καιρό να κάνω!

    Σας φιλώ όλους!

    ΥΓ Έχεις κι εσύ.. πακέτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Παραδέξου το! Είμαστε μανούλες στις εκπλήξεις κι οι δύο! Εγώ περίμενα υλικό επιστημονικό κι έλαβα τέτοια έκπληξη.... Τώρα είναι η δική μου η σειρά!
      Μακάρι πάντα να χαμογελάς μωρό μου! Το αξίζεις!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      ΥΓ: Κι άλλο πακέτο; Πού;

      Διαγραφή
    2. Θα'ρθει και το επιστημονικό υλικό, απλά μαζεύω τα τεύχη ένα-ένα. Χα χα. Φιλιά πολλά πολλά κι άλλα τόσα χαμόγελα!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Τελικά δεν ήταν πλάνη ε;
      Φιλάκια μωρό μου! ♥

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραίο το αφιέρωμα Αριστάκι!
    Οι φωτογραφίες μου άρεσαν πολύ.
    Αριστάκι και Αγριμάκι φοβερό δίδυμο!
    Τρελαίνομαι!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Να'σαι καλά! :)))
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  26. Λένε, πως οι φίλοι δε ζουν απλά σε αρμονία, αλλά σε μελωδία...
    ...επίσης λέν, πως με τα βότσαλα φτιάχνεις μελωδίες κι έτσι φαίνεται πως ζείς μέσα σε μουσική...

    Δές http://vimeo.com/52369363

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο κομμάτι έδεσε καταπληκτικά με τα λόγια σου !
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. τι ωραια.. αναρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ! Αριστέα μου και φυσικά το μεγαλύτερο ΑΧ! είναι για το αγριμάκι μας το ξενιτεμένο... που το σκεφτόμουν και στις 15 στη γιορτούλα του... δεν λαμβάνω ειδοποίηση απ΄ τον blogger και καμιά απάντηση απ΄ το νέο blog του αγριμιού και τώρα τυχαία βρέθηκα εδώ (τελικά καθόλου τυχαία!) ξέροντας πως και η Αριστέα έχει κλείσει τα σχόλια της... αλλά ευτυχώς που τ' άνοιξε για να ανοίξουν και οι καρδιές μας!
    Να είσαι καλά Αγριμάκι μου να περνάς καλά και αν σου μένει λίγος χρόνος, στείλε μου ένα "εδώ είμαι"! ;-)

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή