Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Η μαγική στιγμή της ημέρας...


Αυτή τη στιγμή μας κάλεσε η Κατερίνα, να τη μοιραστούμε,
γιατί ας μην ξεχνάμε, η ευτυχία είναι στιγμές.
Αρκεί να τις κρατάς μέσα σου σαν πολύτιμο φυλαχτό. 
Να τις αναγνωρίζεις, να τις ζεις, να θυμάσαι να είσαι ευγνώμων 
που τις έχεις ....

Εγώ θα μοιραστώ τις μαγικές μου στιγμές μέσα από εικόνες.
Είναι από τις διακοπές μου στη "Χώρα της δυτικής βεράντας".
Που δεν είναι όλη την ημέρα, γιατί ακόμα τρέχουν πολλές υποχρεώσεις,
όμως πάντα ξεκλέβω χρόνο..... 

....τα πρωινά , με την υπέροχη δροσούλα
για να διαβάσω πίνοντας το καφεδάκι μου 






... ή τα βράδια μου για να χαλαρώσω ακούγοντας μουσική 





Με την καλύτερη πάντα παρέα, τον Μαξ,
μόνο που αυτή τη φορά δεν έμπαινε στα πλάνα με τίποτα!

Πάει το πρωινό με αυτά και με εκείνα...
Το εργαστήρι δυσανασχετεί...
πότε θα φτιάξω και τα υπόλοιπα 
για να το ξανακάνω κουκλί!

Σας γλυκοφιλώ

@ριστέα

υγ: Το Δείπνο του Herman Koch που διαβάζω αυτές τις μέρες
αποδεικνύεται εξαιρετικά καλό.
Μετά από κάποια ατυχή αναγνώσματα, επιτέλους, βρήκα βιβλίο
που με κάνει να στενοχωριέμαι όταν το αφήνω, για να δημιουργήσω