Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

26ο Συμπόσιο Ποίησης ~ 7th anniversary! ☃ 🎅 ☃ (και τα 10χρονα του μπλογκ 2 σε 1)


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Μετά από απουσία ενός χρόνου, σχεδόν, 
ο δολοφόνος γυρίζει στον τόπο του εγκλήματος 
για μία και μοναδική εμφάνιση.
Καλά, υπερβάλω, θα είναι περισσότερες οι εμφανίσεις,
αλλά το θέμα θα είναι ένα και μοναδικό:

Να γιορτάσει η Ποίηση.
Μαζί με αυτή τη γιορτή, βεβαίως, θέλω κι εγώ να θυμηθώ ξανά λίγο 
αυτό τον γλυκό πυρετό
της προετοιμασίας, της καταμέτρησης,
του άγχους αν όλα πήγαν καλά, (μαζοχάκι γαρ)
της έκπληξης (που πάντα πρώτη γεύομαι) για το τι δημιουργήσατε
και τι θα προτιμηθεί στο τέλος περισσότερο.

Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς
για την αγάπη και τη στήριξη που δώσατε τα προηγούμενα χρόνια
στην Ποίηση και στο Συμπόσιο Μας.
Ελπίζω να χαροποιήσει κάποιους από σας η αναβίωση 
του δρώμενου
και να σας έχουμε ξανά μαζί μας!



Πάμε στο δια ταύτα!
Τη λέξη ή τις λέξεις-κλειδιά, ή το θέμα 
που, όπως πάντα, επιλέγω εγώ, δίνοντας και το σύνθημα
για να ξεχυθούμε στον κόσμο της δημιουργίας.

🎅 🎁 🎅


Τα διαφορετικά Χριστούγεννα που θα ζήσουμε έχω κατά νου.
Τα έρημα Χριστούγεννα, 
την έρημη πόλη, τη πόλη-φάντασμα.
Την έλλειψη της αγκαλιάς, την έλλειψη των δικών μας ανθρώπων 
και των φίλων μας, 
την απουσία της χαράς, του κεφιού, της διασκέδασης.

Η κατάσταση που βιώνουμε είναι πρωτόγνωρη και θα είναι τα 
πρώτα μας, αν όχι μοναχικά για όλους, σίγουρα 
διαφορετικά Χριστούγεννα.
Μπορούμε να αποτυπώσουμε κάτι από όλα αυτά 
μέσα από την Ποίηση;


Η επιλογή του θέματος λοιπόν ήταν για μένα μονόδρομος.
Έρημη πόλη 

Δημιουργούμε, λοιπόν, σε έμμετρο / ελεύθερο στίχο / χαϊκού,
(η επιλογή, όπως πάντα, είναι δική σας) 
με αφορμή την νέα πραγματικότητα της ζωής μας.

Είναι θέμα, 
δεν είναι λέξη-κλειδί, οπότε δεν είστε 
υποχρεωμένοι να έχετε οπωσδήποτε κάποια από τις λέξεις.
Σας αφήνω εντελώς ελεύθερους να επιλέξετε είτε 
η δημιουργία σας να έχει χριστουγεννιάτικη νότα, είτε όχι.


Από σήμερα λοιπόν 28 Νοεμβρίου
έως και την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου  τα μεσάνυχτα
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Γράψτε μέσα στο μέιλ, σαν απλό κείμενο.
Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.

Την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις αναρτήσεις μου 
και την Παρασκευή θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Από Παρασκευή 18/12 έως και Πέμπτη 24/12
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.
(και τα σχόλια κλειστά ☺)

Παρασκευή 25/12
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Ο νικητής παίρνει ένα δωράκι από τα χεράκια μου.

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


Παρεμπιπτόντως,
το μπλογκ σήμερα ξεπέρασε τα 10 χρόνια,
ανεπιτυχώς θα έλεγα,
αφού η εγκατάλειψή του (που ήταν επίσης μονόδρομος για μένα)
είναι ολοφάνερη
και δεν επιτρέπει γιορτές και πανηγύρια.

Εάν υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες στο μέλλον δεν το γνωρίζω,
οπότε (ποτέ) δεν κλείνω πόρτες.

Σας φιλώ
@ριστέα

45 σχόλια:

  1. Καλά κάνεις Αριστέα μου και δεν κλείνεις πόρτες. Το μέλλον είναι άγνωστο, δε ξέρουμε τι συναισθηματικές ανάγκες δημιουργεί ή τι εκφραστικές αφορμές! Εγώ θα ευχηθώ να είσαι γερή, να δημιουργείς, να εκφράζεσαι πάντα με τον πιο ωφέλιμο τρόπο για εσένα κι ότι κι αν κάνεις να περνάς καλά.
    Μου αρέσει το θέμα!Και το anniversary!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο χρόνο μου πήρε η ανάρτηση. Και να φανταστείς Μαρινάκι μου πολλά κομμάτια είναι copy paste! Μου φάνηκαν όλα πρωτόγνωρα, άλλαξε και ο μπλόγκερ... Πφ! Γέρασα κι εγώ μαζί με το μπλογκ!

      Ας είναι. Καλές εμπνεύσεις θα ευχηθώ και να έχουμε υγεία!
      Φιλάκια πολλά ομορφιά!

      Διαγραφή
  2. Δεν θα πω πολλά.
    Μόνο: Γιούπιιιιιιι!
    (το Γιουλάκι σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα πω πολλά.
    Μόνο: Γιούπιιιιιιι!
    (το Γιουλάκι σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριστέα μου καλώς βρισκόμαστε! Είχα καιρό να μπω στο σπιτικό σου και πραγματικά με το που ξεκίνησα να γράφω αυτές τις αραδες, ένιωσα μια ζέση, ένα όμορφο συναίσθημα.

    Το μπλογκ σου ειλικρινά το νιώθω και σαν δικό μου μπλογκ. Έχουμε δημιουργήσει εδώ, έχουμε γελάσει, έχουμε κλάψει...

    Εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι δημιουργική και πάντα να κάνεις ποιοτικά πράγματα. Πάμε για άλλο ένα Συμπόσιο, υπο διαφορετικες συνθήκες πια, από τα άλλα!

    ΥΓ. Η επιλογή της λέξης είναι τέλεια! Ααααα και συ είσαι τέλεια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πιο τέλεια, πεθαίνεις! ☺
      Μάκη, σκοπός μου ήταν πάντα να δίνω τα καλύτερα κίνητρα και λέξεις ράιτ του δε πόιντ!
      Όλα τα άλλα τα κάνετε εσείς!
      Εύχομαι να έχεις μια υπέροχη έμπνευση!
      Φιλιά!


      (Με έκανες λιώμα με τα ζεστά σου λόγια!)

      Διαγραφή
  5. το ....λάτρεψα! και το κείμενο και το θέμα. Δεν ξέρω, ίσως είναι που είσαι λατρεία εσύ αριστάκι. Ό,τι σερβίρεις πείθει. Μα πώς το κάνεις αυτό; Και πάνω που αποφάσιζα διετή ποιητική αναστολή; (νεκρούς ανασταινει αυτό το κορίτσι)
    Χάρηκα για το δρώμενο, για τη ζωντάνια του.
    Εύχομαι σε όλους καλές συμμετοχές, να βγούμε από το νοητικό μας κώμα γράφοντες και αναγνώστες και να καούν καρδιές. Δώστε πόνο παιδιά!!
    Πολλά πολλά φιλιά στην καθάρια σου κούτρα (μην τραβιέσαι, φοράω μάσκα)

    - η μικρή, χμ, πού είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η μικρή και εσύ απουσιάζετε, αλλά γνωρίζω και νιώθω!
      Πολλά φιλιά αννετάκι μου!
      💕

      Διαγραφή
  6. Ξεροσταλιάσαμε να περιμένουμε στο κρύο, αλλά χαλάλι σου. Μεγάλη χαρά μάς έδωσες Αριστάκι μου. Να έχουμε ένα ποιητικό σουαρέ πάλι, στο ζεστό σου περιβάλλον, που τόσοι εκλεκτοί φίλοι έχουν βρει απάγκιο.
    Μου άρεσε το κείμενό σου, η αυθεντικότητα και η ειλικρίνειά σου κι αυτό το ενδεχόμενο που αφήνεις για περαιτέρω... "φόνους". Το μόνο που θα σκοτώσουμε ομαδικώς είναι η μελαγχολία των ημερών. Αυτό είναι σίγουρο.
    Χρόνια Πολλά στο υπέροχο σπιτικό σου και καλή επιτυχία στο συμπόσιό μας ♥
    ΥΓ. Πάω να ετοιμάσω αντισηπτικά, ποτά και "ξηροκάρπια". Θα το κάψουμε κυρ-Χαρδαλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάσου να το κάψουμε!
      Σχεδόν έτοιμο το Συμπόσιο, σε λίγες ώρες είναι δικό σας!
      Κανελλένια μου, δώρο για τα γενέθλιά σου !
      Χρόνια καλά!
      💖

      Διαγραφή
  7. Παρούσα, Αριστέα μου! Τόσο καιρό περίμενα το Συμπόσιο, είναι δυνατόν να λείπω? Όλοι μαζί λοιπόν για διαφορετικά Χριστούγεννα σε μια έρημη πόλη. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο τέλεια νέα είναι αυτά!!!! Άντε να μαζευτούμε σιγά σιγά! Και μένα με κουράζει η νέα μορφή του blogger. Ειδικά όταν θέλω να κάνω αναρτηση απ' το κινητό....Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυο μέρες έχω μπλέξει με τον μπλόγκερ.
      Μα γιατί τα κάνουν τόσο πολύπλοκα;
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!
      💗

      Διαγραφή
  9. Θα γραψω ελπιζω! Πολυ χαιρομαι με το συμπόσιο, ειναι σαν reunion!!! Πολύχρονο το μπλογκ με η χωρις συχνή παρουσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την κι ας άργησε! Μπορεί να χάθηκες μα δεν ξεχάστηκες καλό μου! Καιρός για πολλή δημιουργία λοιπόν! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι καλά που βλέπω φώτα στο σπιτάκι σου!!Καλώς ήλθε το Συμπόσιό μας στην έρημη πόλη να δώσει αέρα δημιουργίας και χαράς. Χρόνια πολλά και στο μπλόγκ σου και να σαι καλά όποτε θες να το ξαραχνιάζεις να μας δίνεις χαρές
    Πάμε λοιπόν να εμπνευστούμε και να περάσουμε με ποίηση τα Χριστούγεννα μας
    Καλή επιτυχία σε όλους
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!
      💝

      Διαγραφή
  12. Χρόνια περισσότερα, όσο αντέχεις εσύ Αριστέα μου, να δημιουργείς ευκαιρίες έκφρασης μέσα από την επιτυχημένη ιστοσελίδα σου.
    Εξαιρετικά επίκαιρο και άκρως ποιητικό το θέμα σου :)
    Να είσαι καλά.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα πω να τα εκατοστήσει το μπλογκ και να γνωρίζει δόξες και τιμές και συμπόσια! Στην υγειά μας και καλή μας δύναμη! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν η σημερινή σου ανάρτηση ξέρεις τι μου θυμίζει; Με αρκετή δόση ποιητικής μεταφοράς;
    Ένα όμορφο σπιτικό, διακοσμημένο πάντα με το άρωμα του ξύλου και των επίπλων και υλικών να ευωδιάζει. Αλλά να ζει στο σκοτάδι. Να υπάρχει βουβό και σιωπηρό. Και να που μια μέρα, η οικοδέσποινα, επανέρχεται από μακρινό ταξίδι στα δικά της βάσανα και υποχρεώσεις. Ανοίγει το σπιτικό και όλα είναι εδώ σαν να μην έφυγε ποτές. Ακόμα και η σκόνη έχει σεβαστεί το χώρο και δεν τον έχει πειράξει.

    Καλησπέρα Αριστέα μου. Χαίρομαι κορίτσι μου που, για μια ακόμα φορά, Χριστουγεννιάτικα, θα ζεσταθούμε στο τζάκι από το σπιτικό σου, θα κάτσουμε όλοι ένα γύρο εδώ, θα πιούμε τα ποτά μας και θα γράψουμε τα ποιήματά μας. Με συγκινεί πολύ αυτό.
    Καλώς όρισες κορίτσι μου. Χρόνια πολλά στο σπιτικό σου, το οποίο θα αφήσεις ολοζώντανο, με τη δική σου μορφή.
    Ένα υπέροχο θέμα η επιλογή σου, σίγουρα βαρύθυμο, με μια δόση περιρέουσας μελαγχολίας. Καλή δύναμη στην οργάνωση, καλές εμπνεύσεις σε όλους τους φίλους και φίλες. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που άρεσε για μια ακόμα μια φορά η επιλογή μου Γιάννη!
      Πολλά φιλιά!
      🌸🌺🌷

      Διαγραφή
  15. Κατ' αρχάς ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ στο μπλογκόσπιτο σου και δεν θα του πω "Και του χρόνου" γιατί κινδυνεύουμε να δούμε την επόμενη σου ανάρτηση πριν το 2022!!!
    Να είσαι πάντα γερή δυνατή και να μας θυμάσαι πάντα με Αγάπη!
    Πάμε λοιπόν στο αγαπημένο μας δρώμενο και καλές μας επιτυχίες!

    ΑΦιλάκια πάντα και μόνο καρδιάς!
    Μας έλειψες Αριστέα μου, μου έλειψε ο φιλοσοφημένος σχολιασμός σου στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μαγισσούλα μου!
      Πολλά φιλιά!
      😘😘😘

      Διαγραφή
  16. Καλέ εδώ είμαι κι εγώ! Να ευχηθώ από καρδιάς Χρόνια Πολλά με αντοχές, εμπνεύσεις, προκλήσεις και προσκλήσεις για συμπόσια και λοιπά που, μέρες που είναι, χρειαζόμαστε όσο ποτέ την κοινωνική επαφή.
    Προσωπικά και στον καθένα καλή επιτυχία και ελπίζω....να μου 'ρθει η έμπνευση.
    Φιλιά και Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες ευχές!
      Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Φιλιά!
      🌹🌹🌹

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένη μας.
    Ενδιαφέρον που είναι θέμα και όχι λέξη.
    Αναμενω να διαβασω τις συμμετοχες, θα ειναι ολες εξαιρετικες.
    Ευχαριστουμε για αυτη τη δυνατοτητα!
    Εχεις τα φιλια και τις ευχες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βρε βρε καλώς το μου κι άργησε!!!!!!
    Τι όμορφη σουρπράιζ ήταν αυτή Αριστάκι μου; εεεε ότι και να πεις τα παλιά λιμέρια και οι αγάπες δεν ξεχνιούνται😁
    Ειδαμε ανοιχτά και μπήκαμε όπως είδες δεν σε ξεχάσαμε και ας σε χάσαμε που είπε και η φίλη πιο πάνω...😊
    Χαρήκαμε πάρα πολύ που μαζευτήκαμε πάλι στο ζεστό σου πυργόσπιτο...
    Σου αφηνω τις πιο θερμές μου ευχές για τα δέκα χρόνια του, να είσαι καλά και να το ανοίγεις όποτε εσύ νιώθεις έτοιμη!!
    Μας έλειψες όμως....να λέμε την αλήθεια...
    Από την μεριά μου δεν ξερω αν θα καταφέρω κάτι αλλά θα προσπαθήσω οπως κάθε φορά εστω και για την συμμετοχή που μου δίνει χαρά...
    Καλή έμπνευση σε όλους
    Αριστακι μου να είσαι καλά μάτια μου μας φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά...🤗


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα.. Είδα δρώμενο και είπα να μπω.. Αριστέα, κάθε άλλο παρά ερημιά μου θυμίζει το περιβάλλον..! Όλα οργανωμένα σαν από παλιά , και κείνο το 10 πολύ γουστόζικο. Καλές εμπνεύσεις εύχομαι σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Εκείνο που με προβλημάτισε ήταν μόνο αν έπρεπε να γράψω κάτι Χριστουγεννιάτικο ή όχι όπως λέει και η προκήρυξη του δρώμενου. Άφησα τα πράγματα στη τύχη τους και δικαιώθηκα , ήρθε μόνο του (το καταγράφω για να έχω στο τέλος άλλοθι..). Ήδη κατέθεσα την συμμετοχή μου. Είθε αυτό που (περίτεχνα) έγραψα να έχει ενδιαφέρον και να αρέσει..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην σε παρασύρει η διακόσμηση Τάσο!
      Την έκανα 1η του Νοέμβρη γιατί ήθελα να μπω στο κλίμα και να στολίσω και το κανονικό μου σπίτι. Ξέρεις πόσο καιρό είχα να περάσω πιο πριν;
      Πού χρόνος!
      Σε ευχαριστώ που δίνεις και πάλι το παρόν!
      🌷🌸🌷

      Διαγραφή
  20. Συγχωρέστε με που δεν έχω απαντήσει ακόμα στα πολύ όμορφα σχόλιά σας. Έχει πάρει φωτιά το εργαστήρι.
    Με την πρώτη ευκαιρία που θα εξαντληθώ στο εργαστήρι θα περάσω να σας απαντήσω ☺ ♥ ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αριστέα μου πόσο μου λείπουν αυτά τα δρώμενα. Με έβαλες σε σκέψη να αρχίσω και γω τις 25 λέξεις. Και τι θέμα τέλειο. Μου αρέσουν πολύ αυτά τα απόκοσμα.
    Καλή επιτυχία λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σε ευχαριστώ γιατί με έκανες κι έγραψα 😉
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου!
      🌺

      Διαγραφή
  22. Αριστέα μου,
    το περίμενα πως και πως αυτό το δρώμενο!
    Σ'ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέτεις για το επετειακό Συμπόσιο ποίησης!! :)
    Καλό κουράγιο με τα όμορφα πράγματα που κάνεις στο εργαστήρι σου!
    Να είσαι υγιής, δημιουργική και πάντα χαμογελαστή!
    Καλή επιτυχία και καλή έμπνευση σ' όλους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αριστέα μου, χρόνια πολλά για το blogoσπιτό σου και εύχομαι να τα εκατοστήσει ;)
    Περιμένω να δω και πάλι τον όμορφο διαγωνισμό σας, να με ταξιδέψει....και αν προλάβω να ψηφίσω κιόλας...
    Καλή επιτυχία σε όλους και καλή έμπνευση!!
    Φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι δημιουργείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή