Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

30ο Συμπόσιο Ποίησης

Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.

Το 30ο Συμπόσιο είναι εδώ!
Ούτε εγώ το πιστεύω!

Αυτή η μέρα, η 21η Μαρτίου, η αφιερωμένη στον Ποίηση,
ήρθε άξαφνα και με τσίγκλησε με το πρώτο φως της μέρας: 
"Μπρος, κουνήσου, κάνε κάτι!
Όλο ντεκουπάζ, σαπουνάκια, ντισπένσερ, λαμπάδες και σουβεράκια...
Κάπου, όπα! Σε βαρέθηκε το μέσα μου!
Εσύ; Δεν κουράστηκες όλο τα ίδια; Κάνε κάτι!
Τώρα!"

Και να 'μαι φίλοι μου, να ακούω την εσωτερική μου φωνή 
και να ακολουθώ τη μόνη διαδρομή που ξέρω καλά,
να πηγαίνω με το ένστικτό μου και να μην του φέρνω αντίρρηση καμία!


Δεν είμαι σίγουρη βέβαια ότι θα σας ταρακουνήσω κι εσάς το ίδιο
και πόσοι θα ανταποκριθούν, αλλά δεν ανησυχώ διόλου.
Έχω λίγους πιστούς στην ποίηση και στο Συμπόσιο 
και πάντα στο δρόμο έρχονται και άλλοι 
και κάπως έτσι φθάσαμε αισίως στο 30ο Συμπόσιο 
και τι ωραία τα έχουμε πάει so far!
(Γιατί αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας θα πέσει και θα μας πλακώσει!)


Καιρός όμως να κόψω την πάρλα και να δώσω το σύνθημα, 
που δεν είναι άλλο από τη λέξη/λέξεις που θα αποτελέσουν 
το κλειδί τούτης της γιορτής της Ποίησης:

Βγείτε στο δρόμο,
πάρτε μια πορεία,
ακολουθήστε μια διαδρομή!

Στον ενικό ή στον πληθυντικό, σε όποια πτώση σας βγει, 
μία από αυτές τις λέξεις, 
δεν είναι ανάγκη και τις τρεις, καλοί μου άνθρωποι, 
επιλέγετε κατά βούληση, όπως πάντα,

σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο ή χαϊκού.

Κάντε πορείες, μιλήστε για το δρόμο σας, ή τους δρόμους των άλλων, 
στρωμένους με λουλούδια ή αιματοβαμμένους δρόμους, 
(η επικαιρότητα δίνει συνήθως το καλύτερο κίνητρο!)
σε όλη τη ζωή μας κάνουμε μια διαδρομή,
η ίδια η ζωή είναι ένας δρόμος, στην τελική!


Από σήμερα λοιπόν 21 Μαρτίου
έως και την Τετάρτη 12 Απριλίου τα μεσάνυχτα
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Δυσκολεύομαι πολύ μετά στις τροποποιήσεις και δεν έχω 
πια την πολυτέλεια, λόγω έλλειψης χρόνου, να τις κάνω.

Μην ξεχάσετε να έχετε τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.

👇
Έως και δύο συμμετοχές ο καθένας.
👆

Την Πέμπτη 13 Απριλίου εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις αναρτήσεις μου 
και Παρασκευή πουρνό θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Από Παρασκευή 14/04 έως και Πέμπτη /20
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα
και τα σχόλια με βαθμολογίες κλειστά ☺.

Παρασκευή 21/04 
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Ο νικητής παίρνει ένα δωράκι από τα χεράκια μου.

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


Αναγκαία σημείωση: 
Επειδή το ξεκινάω χωρίς να γνωρίζω τη διαθεσιμότητά μου,
καθώς συχνά πυκνά έχω απρόοπτα που με βγάζουν εκτός από κάθε
προγραμματισμό μου, αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο παράτασης,
και πριν και μετά του διαγωνιστικού μέρους,
όπως επίσης ζητώ εκ των προτέρων την κατανόησή σας 
σε τυχόν καθυστερημένες απαντήσεις μου στα μέιλ σας.
Ενοχλήστε με, αν περάσουν 2 μέρες χωρίς απάντηση πάντως...
Σε κάθε περίπτωση θα σας κρατάω ενήμερους.

Πάμε και ας μη μου βγει σε κακό....☺

26 σχόλια:

  1. Έτρεμα μη δω κάνα..τρένο εκεί πάνω στην "πορεία" αυτών των δρόμων, αλλά ευτυχώς, δεν ήταν.. Πολύ ενδιαφέρουσες οι λέξεις, αν μη τί άλλο, έχουν πάντα προορισμό. Καλή επιτυχία στο 30ο συμπόσιο, Αριστάκι! Τα φιλιά μου 🧡😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορούμε πάντα να εμπνεόμαστε από την τραγική πολλές φορές πραγματικότητα. Το άφησα στη δική σας διακριτική ευχέρεια. Δεν θέλησα να κάνω τόσο μακάβρια την έναρξη ενός εαρινού κατά τ' άλλα συμποσίου, την ημέρα που γιορτάζει η ποίηση!
      κι εμένα μου άρεσαν οι λέξεις!
      Καλή έμπνευση, Πετρούλα μου!

      Διαγραφή
  2. Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή;;
    Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο συμπόσιο τελικά, ας απολαύσουμε την διαδρομή!!

    Καλή έμπνευση σε όλους
    Πολλά φιλιά κόουτς μου ♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινιώ μου, και για μένα ήταν έκπληξη! ήταν πραγματικά μια αναλαμπή και δεν ξέρω καν πώς βρέθηκα να ετοιμάζω την ανάρτηση! Ήμουν σίγουρη ότι δεν θα έκανα Συμπόσιο. Τελευταία η κούραση ανέβηκε τρέχοντας όλα τα λέβελς! Νιώθω ότι χτύπησα... τέρμα.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Ω τι όμορφα Αριστάκι μου! Είναι και το εαρινό συμπόσιο πια, κάτι σαν έθιμο, πριν το Πάσχα.
    Οπότε εύλογα το χαιρόμαστε όλοι.
    Και με όλα αυτά που ζούμε, τι καλά να αλλάξει λιγάκι η διάθεση μας.
    Εύχομαι να έχουμε ένα απολαυστικό συμπόσιο.
    Σε φιλώ γλυκά. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον κόπο σου, αλλά και τον χρόνο που θα μας διαθέσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη ότι κάποιοι αδημονούσατε και ότι σε πολλούς θα σας έφτιαχνε η διάθεση και μόνο άμα τη εμφανίσει της έναρξης! ☺
      Να 'σαι πάντα καλά, γλυκό μου Μαρινάκι και να χαμογελάς!

      Διαγραφή
  4. Στρωνόμαστε Πριγκηπέσσα μου
    Ωραιότατες οι λέξεις.... σουτ ήρθε η έμπνευση

    Φιλιά που σε αγαπούν ♥♥♥


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λέξεις που σε τραβάνε απ' το μανίκι να τις κάνεις στίχους. Ό,τι πιο εκλεκτό διάλεξες, Αριστέα μου!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι κάθε φορά που σας αρέσει η επιλογή μου! Γίνεται πάντα με ένα όραμα από πίσω κι εσείς το πραγματώνετε πάντα με τον καλύτερο τρόπο!
      Καλή έμπνευση, Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  6. Ωωωωωπ εδώ είμαστε. Αριστέα μου, πολύ καλή η έμπνευση και η πρωτοβουλία σου. Το 30ο Συμπόσιο κόβει κορδέλα. Και μάλιστα με λέξεις πολύ σημαντικές και άκρως επίκαιρες. Ακολουθούμε λοιπόν καλή μου φίλη. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σε είχα σιγουράκι.... Σε περιμένω!
      Σε ευχαριστώ, όπως κι όλους σας για την αγάπη σας στο δρώμενο!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Σαν βγεις στον πηγαιμό για της Αριστέας, να εύχεσαι να ναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος ανα-γνώσεις. Καθόλου δεν πειράζει η βραδυπορία, όλα τα άλλα τα αφήνω ακούραστα στην προσμονή. Καλή επιτυχία Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. προτιμω τα:
    Όλο ντεκουπάζ, σαπουνάκια, ντισπένσερ, λαμπάδες και σουβεράκια..
    γιατι σημαινει ατομα ευαισθητα και δημιουργικα
    σε μια κοινωνια που τα πνιγει η απανθρωπια
    -------------
    απο επαναστατες’γκωσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ V για την ψήφο εμπιστοσύνης!
      Η αναφορά ήταν γιατί στο φέις ανεβάζω αυτόν τον καιρό διαρκώς δημιουργίες μου που γίνονται με μόνο σκοπό να αποκτήσω λίγη χαρά, αφού όλα τα άλλα βαίνουν πολύ δύσκολα... Δυστυχώς!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα, μου φαίνεται πως αυτό το συμπόσιο θα διανύσει πολλά χιλιόμετρα!
    Εξαιρετική η ιδέα σου και πιστεύω αποτελεί ένα πολύ καλό έναυσμα για θαυμάσιες εμπνεύσεις!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι, Γλαύκη μου!
      Αν κρίνω από τις ως τώρα συμμετοχές, θα είναι πολύ δυνατό κι αυτό το Συμπόσιο!
      Εύχομαι να καταφέρεις και να γράψεις κι εσύ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή Αριστάκι μου;
    Τώρα τι θα βγάλουμε στην "πορεία," ο Θεός βοηθός! 😉
    Δεν ξέρω αν τα καταφέρω, αλλά θα προσπαθήσω.
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους και καλή Ανοιξη 🌼 Αριστάκι μου φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα! Γίνεται Συμπόσιο χωρίς το Ρουλάκι μας;
      Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις, Ρούλα μου!
      Καλή έμπνευση, λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Αριστέα μου, ευτυχώς με ενημέρωσε η Ρούλα για το νέο Συμπόσιο. Δηλώνω κι εγώ παρούσα. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι, Μία μου!
      Πάντως είχα κατά νου να σε ειδοποιήσω να ξέρεις!
      Καλή έμπνευση εύχομαι!

      Διαγραφή
  12. Επειδή έχω ανάγκη να βρω το δρόμο μου στο θέμα της συγγραφής, καθώς φαίνεται ότι έχει χαθεί στην διαδρομή, το συμπόσιό σου είναι μια ευκαιρία!
    Καλημέρα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα!
      Θα χαρώ πολύ, Μαρία μου να σε έχουμε και πάλι μαζί μας! ♥

      Διαγραφή
  13. Τώρα με το μαίιλ σου ενημερώθηκα.Θα σου απαντήσω στο μαίιλ. Εύχομαι καλή επιτυχία! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ που παρά τις δυσκολίες σου θα είσαι παρούσα στο Συμπόσιο!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή