Δευτέρα 1 Μαΐου 2023

#Απρίλης

 

Η λέξη που χαρακτήρισε τον Απρίλη μου: Ποίηση

Γιατί: ...είχαμε το 30ο Συμπόσιο Ποίησης. 
Γιατί έχουμε άνοιξη και η άνοιξη είναι ποίηση,
άσχετα, αν ο καιρός τρελάθηκε και άνοιξη της προκοπής δεν έχουμε δει ακόμα!
Η εικόνα που επέλεξα για τον Απρίλη μου πιο πάνω, καθόλου τυχαία δεν είναι!
Αλλά ας μην γκρινιάζω. Είχαμε και ωραίες λιακάδες κι εγώ, 
λατρεύω τον ήλιο, εμπνέομαι από τον ήλιο, γιατρεύομαι στον ήλιο!

Ένιωσα ευγνώμων τον Απρίλιο:
Για το γεγονός ότι αυτόν τον μήνα έκλεισε ο πατέρας μου τα 90.
Σε λίγο καιρό εγώ κλείνω τα 53 κι έχω και τους δύο γονείς μου στη ζωή.
Νομίζω ότι, παρά τις δυσκολίες τους και όλα όσα έχω επιφορτιστεί,
μόνο ευτύχημα είναι αυτό 
κι εγώ αισθάνομαι απέραντη ευγνωμοσύνη. 

Το τραγούδι που άκουσα περισσότερο αυτό τον μήνα:
Οι Βυζαντινοί ήχοι κυριάρχησαν και πάλι στο μεγαλύτερο μέρος 
του Απρίλη. Στο τέλος του μήνα, έπαιξε πολύ το τραγούδι που θέλω να 
διακριθεί στην Γιουροβίζιον '23, που έρχεται σε λίγες μέρες.
(Από τους ύμνους σε αυτό! Είμαι τρελή, αυτό είμαι!)



Το quote του μήνα:


Κλασικό, αλλά πάντα επίκαιρο:
Πού και πού χρειαζόμαστε να μας καταλαβαίνουν.

Κουράστηκα να εξηγώ.
Δεν έχω χρόνο, όρεξη και κουράγιο άλλο να εξηγώ.
Κάποιοι χάθηκαν από δίπλα μου.
Κάποιοι με παρεξήγησαν,
και βγάζουν τα δικά τους συμπεράσματα.
Δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ για αυτό.

Δεν θέλω να χάνω τον πολύτιμο χρόνο μου πια σε άσκοπα λόγια.
Δεν μου αρέσει να θυμώνω. 
Οπότε, ξεχνώ, χαμογελώ και αφήνω πίσω μου, απαλά!

[Αλλά πόσο όμορφο είναι όταν υπάρχει μια ψυχή που σε νιώθει!
Φεύγει τότε όλη η κούραση και νιώθεις, νιώθω, ευτυχία!
Και ναι, υπάρχουν τέτοιες φωτεινές υπάρξεις
και τις λατρεύω!]

Δεν θέλω να γράψω τίποτα άλλο για τον Απρίλη μου.
Συγκριτικά με άλλους μήνες ήταν ένας ωραίος μήνας για μένα
και θέλω να ευχαριστήσω τους 24 φίλους,
είτε έγραψαν, είτε ψήφισαν στο Συμπόσιο,
που ήταν εδώ μαζί μου 
και γιορτάσαμε με Ποίηση!
Αριστέα

ps:Συνεχίζω το περσινό δρώμενο της Μαρίνας
"Απολογισμός ευγνωμοσύνης" 
στο τέλος κάθε μήνα.