Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Πες μου μια λέξη - Spring Circles, μέρος γου

Το πρώτο μέρος της ανάρτησης είναι εδώ
Το δεύτερο μέρος της ανάρτησης είναι εδώ
Σε αυτό το τρίτο μέρος έχω τη διακόσμηση κήπων με ποτιστήρια
 με τρέλα και κορδέλα!

Ποτιστήρια που γεμίζουν έναν ολόκληρο τοίχο...

φράχτη

ή παράθυρο-κορνίζα?

ενώ μια περίεργη κατασκευή μπορεί να κλέψει την παράσταση,
αλλά και να χρησιμεύσει σαν υδρορροή.
Φαντασία να υπάρχει!

Ποτιστήρι ακόμα και  για την έξοδο της υδρορροής 

Σε κολλάζ συγκεντρωμένες πολλές ιδέες 
με πρωταγωνιστή τα ποτιστήρια....

Ποτιστήρι-ταχυδρομικό κουτί

ή σπιτάκι πουλιών

Μερικές ακόμα περίεργες κατασκευές 

Εντόπισα επίσης ποτιστήρια-ανεμοδείκτες

αλλά και για τη διακόσμηση της εξώπορτας

Κι αν βρήκατε μερικές ιδέες τρελές,
πάρτε και μια σχετική με το θέμα οφθαλμαπάτη 

Κι αν παρ' ελπίδα δεν έχετε ποτιστήρι για να κάνετε 
ομορφιές στον κήπο σας, μην απελπίζεστε:
η φαντασία δεν σταματάει ποτέ!

Κλείνω με ένα δικό μου μικρό, απλό, ταπεινό 
ζωγραφισμένο ποτιστήρι (φωτό αρχείου- το ποτιστηράκι μου
πάνω στο ποδήλατο εξαφανίστηκε ως δια μαγείας!)

Και τώρα μπες στην πρώτη ανάρτηση για να μου γράψεις 
εντυπώσεις, παράπονα, νέα, σχόλια, 
ό,τι έχεις ευχαρίστηση μανούλα μου!