Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

17.897 ημέρες

Θα μπορούσε να είναι τίτλος βιβλίου.
Ρωσική λογοτεχνία.
17.897 ημέρες σε καταναγκαστικά έργα, λόγου χάρη.
Δεν είναι όμως βιβλίο. Δεν πρόκειται για ποινή...

Είναι οι μέρες ζωής μου, από τις 27/06/70, ως σήμερα.
Μετρημένα και τα δίσεκτα.


Genetlia

Ποινή σίγουρα δεν είναι.
Ούτε καταναγκαστικά έργα. 
Ούτε χαρά, ούτε λύπη.
Δεν νιώθω την ανάγκη να τα παρουσιάζω όλα ρόδινα.
Είναι απλά μια ζωή.
Με ωραία και άσχημα. Με σκαμπανεβάσματα.

Νηνεμίες, εκρήξεις, κούραση και τεμπελιά, 
ευκαιρίες και ατυχίες, έρωτες και μοναχικότητα,
εναλλάσσονται κατά καιρούς.
Πλήξη συνήθως δεν προλαβαίνω να νιώσω.



Ωραία είναι όμως! 
Μαθαίνω να αποδέχομαι.
Μαθαίνω διαρκώς.
Και απολαμβάνω.
Ακόμα και με την εμμηνόπαυση αγκαζέ....

Ωραία είναι και τα 49 μωρέ...
429.528 ώρες
25.771.680 λεπτά
αφήστε δε τα δευτερόλεπτα.

Πάμε παρακάτω...
Κάθε λεπτό αξίζει!

Σας φιλώ!
@ριστέα


υγ1: Φέτος έλεγα να τα περάσω στο ντούκου.
Να μην γράψω λέξη.
Ένα σπιουνάκι λατρεμένο όμως, είχε άλλη άποψη και την επέβαλε!
Με το "έτσι θέλω"!☺
Και με έδωσε στεγνά!

υγ2: Τι κι αν γιορτάζω;
Συμμετοχές για το 24ο Συμπόσιο Ποίησης, δεχόμαστε κανονικά
στο μέιλ. 
Στο σπίτι πάλι, όχι επισκέψεις.
Δεν έχει γλυκό μάνα μου😉


56 σχόλια:

  1. Να ζησεις κορίτσι μου να μαθαινεις να απολαμβανεις να νιωθεις!!! Και στα 100!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ζήσεις κορίτσι μου. Με γέλιο και φως όλες σου οι στιγμές 💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλενάδα μου πάντα καλές στιγμές. Να είσαι γερή και να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά!!!
    δημιουργικά,
    αγαπησιάρικα,
    ερωτικά,
    χρόνια υπέροχα Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύχρονη Αριστέα μου! Να είσαι υγιής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά Αριστέα μου γεμάτα με ωραίες στιγμές με αυτούς που αγαπάς , τους δικούς σου ανθρώπους
    και φυσικά με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ταξίδι της ζωής σου να είναι γεμάτο γνώσεις, σοφία, εμπειρίες, υγεία, χαμόγελα, συντροφιά με ότι και όσους αγαπάς.
    Υπέροχα τα 49 καλά και ευλογημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σπιουνάκι εδώ. Λαμβάνω. :)

    Μόνο απ' τον τίτλο με έκανες να χαμογελάσω, και μετά περισσότερο με την παρομοίωση ενός βιβλίου. Τι όμορφη σκέψη! Αν το καλοσκεφτούμε, πόσο έτσι είναι η ζωή μας. Δεμένες λευκές σελίδες, στο γέμισμα των οποίων φέρουμε και την δική μας ευθύνη, κυρίως την δική μας. Χαίρομαι που στην πορεία των 17.897 ημερών συναντηθήκαμε, που κάτσαμε στο ίδιο τραπεζάκι -με τον απαραίτητο (ελληνικό) καφέ- και με άφησες να το ξεφυλλίσω, να ΣΕ ξεφυλλίσω και να σε γνωρίσω. Οπότε η μόνη ευχή που μπορώ να σου δώσω είναι να υπάρξουν πολλές ακόμα σελίδες, και στον απολογισμό να υπερτερούν οι χαρούμενες εικονογραφήσεις, στιγμές όμορφες και δυνατές, άνθρωποι με ατέρμονη αθωότητα και σπιρτάδα νιότης. Να 'σαι υγιής, γελαστή κι αισιόδοξη, μικρό μου στυλό. Να φωτίζεις και να ακτινοβολείς! ΣΛ με τρέλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρούμενα γενέθλια, πριγκιπέσσα!!!!!!! Εύχομαι από καρδιάς κάθε καλό!!!!! Υγεία, ζωή και τύχη καλή ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έψαχνα προσφάτως βρε ψυχή!
      Να δω κάπου ότι υπάρχεις! Ότι είσαι καλά!
      Βρήκα το ίνσταγκράμ σου και χάρηκα.
      Όταν σε είδα εδώ χάρηκα διπλά!
      Πάντα να είσαι καλά!!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρονια πολλααααααα Αριστάκι 😍😍😍😍ευελπιστω να σε βγάλω ενα βραδάκι , οταν παρει ο Κωστας αδεια τον Ιούλιο ...σε σκεφτομαι και φιλώ ❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, ναι!
      Να βγούμε!
      Μου έλειψες!!!!!!!!!!!!
      ΣΛ
      (διαρκώς σε σκέφτομαι! Ούτε ερωτευμένη να ήμουν με την πάρτη σου! ☺)

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στο αγαπημένο Αριστοκαρκινάκι μας!
    Δεν ήξερα πως είσαι και τόσο καλή στο μέτρημα ημερών ζωής, αλλά μετά από τόσα ποιητικά συμπόσια, φαντάζομαι έχεις βρει και τον βαθύτερο τρόπο αυτού του υπο-λογισμού!
    Εύχομαι χαρά και υγεία στη ζωή σου και άλλες 17.897 μέρες σοφίας και Αγάπης!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου μαγισσούλα!
      Με τους αριθμούς μπορώ να πω ότι με διακρίνει μια μεγάλη αγάπη. Όπως και με τα χρώματα!
      Σε ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου!
      Φιλάκια καρδιάς!

      Διαγραφή
  12. Φέρνω λέλουδα και ένα μπουκάλι ροζ κρασί. Α και την αγάπη μου μαζί. Για τις ευχές δεν το συζητάμε. Πολλές! Και ζεστές!
    Πολύχρονη κορίτσι μου! Ένα δώρο η ζωή με πολλές όψεις. Ξέρω ότι έχεις το χάρισμα πλέον να την ζεις. Να το κάνεις αβίαστα και όμορφα. Όπως ποθείς.
    Πολλά φιλιά κορίτσι μου για τα γεννέθλιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφερες απ' όλα, πήρες και τηλέφωνο...τι άλλο να ζητήσω η γυναίκα;
      Γιάννη μου, πολύ σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλιά!
      ❀ ✿ ❁ ❀ ✿ ✾ ❀

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και καλά. Να ζήσεις χωρίς πλήξη όπως θες και να μετράς λεπτά όμορφα και δημιουργικά στη ζωή σου.
    Ωραία γλυκό δεν έχει για βίζιτα αλλά μεζέ; Τίποτις;;
    Εύχομαι χιλιόχρονη με υγεία
    Τα άλλα δικό σου θέμα και επιλογή
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου ρε τρέλα! Χιλιόχρονη! Την αγάπη μας τις ευχές μας και όλα να παίρνουν τις αποχρώσεις που εσύ αγαπάς στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Αριστέα με υγεία και χαρά!🎂🍰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίο μυθιστόρημα 17.897 ημέρες! Και είναι το μυθιστόρημα της ζωής σου, με την υπογραφή σου.
    Γιατί ναι η ζωή είναι ωραία! Πολύχρονη!!!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Χρωστάω κέρασμα... Να περάσει ο καύσωνας ε;
      Μάκια!

      Διαγραφή
  17. Όσο πας κι ομορφαίνεις, γίνεσαι πιο γοητευτική και πιο κατασταλαγμένη. Κι αυτό δεν μετριέται στα κοντέρ του χρόνου. Να γίνουν πολλαπλάσιες οι μέρες και τα χρόνια και να πλαταίνει ολοένα το χαμόγελό σου, Αριστέα μου!
    Τα καλύτερα πάντως, ξεκινούν από δω και πέρα.
    ΣΛ κάργα και σ' ευχαριστώ για όλα όσα μου έμαθες ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα, τι συγκινητικά λόγια κανελλένια μου!!!!
      ΣΛ κάργα κι εγώ!

      Διαγραφή
  18. Εύχομαι κάθε χρόνο που περνά, να αγαπάς εσένα, όσα κάνεις, την ζωή σου κι όσα/όσους περιέχει, ακόμα περισσότερο. Ένα μέλλον φουλ από αγάπη για το κάθε τι, σου εύχομαι, με υγεία, δημιουργικότητα και μπόλικα χαμόγελα.
    Σου στέλνω την αγάπη μου Αριστάκι και μια αγκαλιά ευχές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και καλά Αριστέα μου.
    Να είσαι γερή και δημιουργική.
    Σταθερή στο τιμόνι και με μπουνάτσες και με μποφόρια.
    Σε Χρόνια λέμε να τα 100ήσεις, σε μέρες τί μα πούμε;
    Να τις 50.000χιλιάσεις;
    Δύσκολα μας έβαλες με τέτοια ζέστη😂😂
    Κι ούτε ένα γλυκό με βρώμη η με πίτουρα τέλος πάντων.
    Έγραψα πίτουρα και μου έβγαλε πιτόγυρο
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣πού να ξέρει το καημένο το τηλέφωνο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχαχα!!!
      Ρένα μου ...κλαίωωωω!
      Φιλάκια πολλά!
      ❀ ✿ ❁ ❀ ✿ ✾ ❀

      Διαγραφή
  20. Καλε τι 49? 31 μισο θα λες.αλλα οπως και ναναι να ειναι η ζωη που εσυ επιλεγεις να ζησεις.να αισθανεσαιευτυχισμενη και να περισσευουν οι χαρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κρύβω ποτέ χρόνια Λίτσα μου!
      Δεν μου λέει κάτι το νούμερο, Σημασία έχει να δείχνεις καλά!
      Κι αυτό φροντίζω όσο μπορώ!
      Φιλάκια πολλά!
      ❀ ✿ ❁ ❀ ✿ ✾ ❀

      Διαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά, Αριστέα μου. Προτείνω να δηλώνεις 24,5 επί 2!!! Χα, χα. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά, με υγεία, χαρά, δημιουργία και εύχομαι ποτέ να μην πλήξεις !!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύχρονη Αριστέα μου!!!! Νά'σαι πάντα γερή και να χαίρεσαι ότι αγαπάς και ότι σε κάνει ευτυχισμένη!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Αντεύχομαι!
      ❀ ✿ ❁ ❀ ✿ ✾ ❀

      Διαγραφή
  24. «Πλήξη συνήθως δεν προλαβαίνω να νιώσω».
    Ωραία αυτή η δήλωση, Αριστέα.
    Συνυφασμένη με τη δημιουργικότητα.
    Εύχομαι να ισχύει και στα επόμενα γενέθλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η Ζωή σε δίδαξε ωστόσο δεν έπληξες! Πλούτισες σε γνώσεις, εμπειρίες, αγάπησες και σε αγάπησαν φίλοι και οικογένεια! Να ζήσεις και να θυμάσαι πάντα τις γλυκιές στιγμές της κάθε μέρας! Αυτό είναι ο πλούτος ο πραγματικός! Να τα χιλιάσεις και να πραγματοποιήσεις αν όχι όλα τα όνειρα σου , ωστόσο τα πιο σημαντικά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου!
      Φιλάκια!
      ❀ ✿ ❁ ❀ ✿ ✾ ❀

      Διαγραφή
  26. Χρόνια σου πολλά και ποιοτικά!!
    Με μια τόσο δα μικρούλα καθυστέρηση, κάτι περιπέτειες υγείας με υπολειτουργούσαν..

    Να είσαι πάντα δημιουργική με όσα και όσους αγαπάς,
    να ζεις στιγμές μοναδικές!

    18.000 φιλάκια και ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά να είναι πάντα τα δύσκολα και οι περιπέτειες με την υγεία. Πλούσιες οι περιπέτειες με αυτόν που αγαπάς Κατερινάκι μου!
      Φιλάκια πολλά!
      ❀ ✿ ❁ ❀ ✿ ✾ ❀

      Διαγραφή
  27. Μονο εγώ δεν σου ευχηθηκα Αριστακι μου για τα γενεθλια σου .. 😮 το ξερεις ομως οτι οι ευχες πιανουν οποτε να είναι γι αυτο στις στελνω ολοψυχα καρδια μου ..εστω και κατοπιν εορτης .. να είσαι παντα οπως εσυ θελεις χαρουμενη και ευτυχισμενη .😍. εκεινον τον καιρό ειχα τρεχαματα ..τα εχουμε πει νομιζω...
    Την αγαπη μου παντα ..φιλεναδα..μια μεγαλη αγκαλια συγχωρεσης θελω .. ναι; φιλακιααααα!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή