Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

Λήξη 24ου Συμποσίου Ποίησης ~ Η γιορτή μας


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Το 24ο Συμπόσιο Ποίησης
ολοκληρώνει σήμερα τον προορισμό του.
Ένα Συμπόσιο γεμάτο χρώματα, αισθήσεις, λυρισμό,
συγκίνηση!
Αυτό είχα κατά νου κι αυτό έγινε πραγματικότητα, 
χάρη στις 23 πανέμορφες, μικρές και μεγάλες συμμετοχές σας.
Λάτρεψα και τα 23!

Θα ήθελα πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσοι
στηρίξατε κι αυτό το Συμπόσιο με τις ποιητικές σας δημιουργίες,
αλλά κυρίως όσους καταφέρατε, εν μέσω καλοκαιριού και καύσωνα, 
να μελετήσετε και να αξιολογήσετε τις συμμετοχές μας, 
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε Συμπόσιο!

23 φίλοι 
καταπιαστήκατε με το ηλιοβασίλεμα και μεγαλουργήσατε, ενώ
28 φίλοι 
του Συμποσίου περάσατε, θαυμάσατε, σχολιάσατε, αξιολογήσατε,
και κάνατε κι αυτό το Συμπόσιο να ξεχωρίζει για το θρίλερ
κατά την καταμέτρηση της βαθμολογίας.
Η απόκρυψη των σχολίων μπορεί να βοηθάει σημαντικά σε αυτό, 
μα νομίζω ότι είναι η ποιότητα των συμμετοχών που σας δίχασε.
Τι να πρωτοψηφίσεις ανάμεσα σε τόσο όμορφα ποιήματα;



Αν δεν έχω κάνει λάθος στην καταμέτρηση,
νικητής/τρια του 24ου Συμποσίου είναι 
παραπαπάμ....








η
Maria Kanellaki

με το (εξαιρετικό) ποίημα "Αμφιλύκη", στη θέση 4,
με 26 βαθμούς.
Κανελλένια μου, θερμά συγχαρητήρια για την πρωτιά σου!

Πάμε να το θυμηθούμε...


4.Αμφιλύκη

ενός λεπτού σιγή για τα εκλιπόντα
για το τρυφερό φιλί
το στοργικό αγκάλιασμα
τις γαληνεμένες κουβέντες
τα δάκρυα στα μάτια
την προσευχή στον ουρανό

ενός λεπτού κραυγή για τα ορατά και αόρατα
το γοργοφτέρουγο γλαροπούλι που ξαπόστασε στην πλώρη μιας ψαρόβαρκας
τις ψυχούλες που λικνίζονταν πάνω στα χρυσά λέπια της ξεστήθωτης γοργόνας
το παράπονο του ήλιου καθώς αγκυροβολούσε τις αχτίδες του
στα νερά του Σιλωάμ
το όλον της φύσης και το τίποτα που κατέγραψαν οι οθόνες

ενός Θεού οργή
για το τελευταίο ηλιοβασίλεμα του κόσμου
που ξοδεύτηκε στο κλικ μιας συσκευής
για τον άνθρωπο που στα σκουπίδια
πέταξε τα δώρα Του
και γύρισε περιφρονητικά την πλάτη του
στο επιθανάτιο σπινθήρισμα του ήλιου
μέσα στον κάδο με τις πλαστικές σακούλες

ενός τέλους η αρχή
στο ξεκίνημα του πιο παγερού κι ανήλιαγου χειμώνα
οι άνθρωποι αλυχτούσαν κι έψαχναν τροφή στα σκουπίδια
το θαύμα της τεχνολογίας καθόλου δεν τους χόρτασε
κι όλο θρηνούσαν ενθυμούμενοι το τελευταίο δείπνο της Εκάτης.


Για την ιστορία, 
στη δεύτερη θέση, με μόλις δύο ψήφους πιο πίσω, ισοψηφούν 
δύο υπέροχες συμμετοχές και φίλες
η Ελένη μας (Ποιώ) με τον Ηγήτορα της ομορφιάς 
και
η Μαίρη μας (Mary Pertax) με το Ηλιόγερμά της.
💞
Η πρωτιά άλλαξε χέρια ουκ ολίγες φορές, 
ενώ το αποτέλεσμα κρίθηκε στην τελευταία ψήφο! ☺
Ισάξιες οι φίλες μας λοιπόν!
💞
Στην τρίτη θέση η νέα στην παρέα μας 
(από το προηγούμενο συμπόσιο) Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη, 
με το ποίημα Προτού πέσει το σούρουπο.

Μία ακόμα μνεία, για την τέταρτη θέση και τη Σμαραγδένια μας,
που βρέθηκε τις πρώτες μέρες να προηγείται,
με το ποίημα Σπιναλόγκα. 
💐
Καλωσορίζω και τις πρωτοεμφανιζόμενες φίλες 
Άννα (Η Γωνιά της Αννίκας) και Elisavet D. 
(άστεγη, σύσταση της Σμαραγδένιας μας)



Ας γίνουν λοιπόν όλες οι συστάσεις 

Μαζί με τις συστάσεις
και οι στίχοι που αγάπησα εγώ από κάθε συμμετοχή.


Συμμετοχές από 1-9 τις βρίσκουμε ► εδώ

1.Τι όμορφη στιγμή το Σούρουπο, Marina Tsardakli  (12 β)
Εκεί που ο Ήλιος, σταματά το ωράριο Του
και περιμένει το Φεγγάρι για βάρδια.
Εκεί που στην αλλαγή Φρουράς,
ο Ουρανός, ντύνεται με τα πιο ζηλευτά χρώματα
και το Λυκόφως θυμίζει στον Κόσμο
πως υπάρχει ακόμα μαγεία τριγύρω.

2.Ηλιοβασίλεμα σκέψης, paloma(5 β)
το ηλιοβασίλεμα
όαση μικρή

ίσως μπορέσει εκεί
το νέο δρόμο να βρει 

3.Σπιναλόγκα!, Σμαραγδένια Ρούλα (16 β)
Μιλούσαν τα μάτια.
-Ήθελα να ήμουν γοργόνα.
-Ήθελα να ήμουν δελφίνος.
Να ταξιδεύουμε.
-Στην άκρη του κόσμου.
-Στην άκρη της γης.
Στου ήλιου το χρώμα βάφτηκαν τα όνειρα.

4.Αμφιλύκη, Maria Kanellaki  (26 β)
ενός Θεού οργή
για το τελευταίο ηλιοβασίλεμα του κόσμου
που ξοδεύτηκε στο κλικ μιας συσκευής
για τον άνθρωπο που στα σκουπίδια
πέταξε τα δώρα Του
και γύρισε περιφρονητικά την πλάτη του
στο επιθανάτιο σπινθήρισμα του ήλιου
μέσα στον κάδο με τις πλαστικές σακούλες

5.Ηγήτορας της ομορφιάς, ποιώ - ελένη (24 β)
Στον ύπνο σου έβλεπες ηλιοβασιλέματα, πεταλούδες, μέλισσες,
κι εκείνο το αγριόχορτο που του έδωσες το όνομά σου.
Μικρός γινόσουν Θεός με πλούσιο ρίζωμα κι ανοιχτές φτερούγες.
Γήινος κι αιθέριος συνάμα, άλλαζες το βιβλίο του κόσμου.
Ηγήτορας γινόσουν της ομορφιάς. 

6.Κάλεσμα, Memaria (8 β)
Δίπλα στο κύμα θα στρώσω τραπέζι
Και θα αφήσω τον ήλιο να το στολίσει
Έλα με το ηλιοβασίλεμα
Σε μια έκρηξη χρωμάτων να βρεθούμε

7.Ονείρατα Ανέσπερη (8 β)
Κι ύστερα, με παρέσυρες με το υγρό φιλί σου,
σ΄ έναν καμβά χρωματισμένο με το χρώμα το άλικο
που ΄κλεβε απ΄ το ηλιοβασίλεμα κάποιου Ιούλη.

8.Προτού πέσει το σούρουπο, Μaria Κolovou Roumelioti  (19 β)
Τα ωραιότερα δειλινά είναι εκείνα που κρύβονται πίσω από σύννεφα.   
Αντανακλούν το τέλειο φως στις πλάτες των ορέων.
Υποκλίνονται στη σαγήνη τους που ακλόνητα δέχονται τις βροντές των κεραυνών. Συνταξιδεύουν την πανδαισία των χρωμάτων
καινούριους κόσμους φανερώνοντας
δίχως να  κάνουν απολογισμό. 

9.Το αποτύπωμά μας, Katerina Verigka *Pause blog* (8 β)
Τα μεγαλύτερα ταξίδια τα κάναμε
στην πορεία της αγάπης μας.

Βιώναμε το άγνωστο 
της επόμενης ημέρας
και ζούσαμε αγκαλιασμένοι
τις περιπέτειες που αδιάκοπα
μας έστελνε η ζωή.

Στα μάτια σου είδα τα καλύτερα
ηλιοβασιλέματα.





Συμμετοχές από 10-23 τις βρίσκουμε ► εδώ


10.Η αγάπη μας, Μαρία Πλατάκη 
Την ζωή μας ζήσαμε
αγάπη δώσαμε
αγάπη πήραμε
σαν ηλιοβασίλεμα

11.Στην άκρη του ορίζοντα, Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου (3 β)
Τότε ειναι που ρίχνω δίχτυα στ'ανοικτά τ' ουρανού
και ψαρεύω αστέρια. 
Ύστερα στη θάλασσα τα πετώ
να 'χεις μονάχα εσύ έν' αλμυρό στερέωμα, 
ολάκερο δικο σου, απάνω του να περπατάς
και κάθε που σμίγουμε
μενεξέδες να ντύνουν το γυμνό μου κορμί, 
να φανερώνω ηλιοβασίλεμα

12.Φυλαχτό, Ελευθερία-Έρη (5 β)
Έλα, κάθισε εδώ, κοντά μου!
Κάποτε σου εμπιστεύτηκα τα 
τα όνειρά μου 
κι εσύ πάντοτε τα κράτησες
φυλαχτό 
μέσ' στην καρδιά σου!

13.Ερωτικός μονόλογος, Δημήτρης Ασλάνογλου  (5 β)
Άγγελοι, το χάδι μου στείλτε της
Καρτερώ, με χέρια ανοιχτά
Η καρδιά, στα στήθη μου φλέγεται, πονά
Ουρανέ, ηλιοβασίλεμα στα χέρια της
Άφησε, να λάμψει ξανά
Τ’ έρωτα, το χρώμα που γίνηκε, σκιά.

14.Το ηλιοβασίλεμα, Elisavet D.  (1 β)
Παιδί που κλαίει, μάνα που λυγά
Κόρη που φεύγει, γέρος που ξεψυχά
Μαζί τους καίνε ηλιαχτίδες –λες και φθονερά
Σ’ ένα χορό μπλεγμένο –πόνος και χαρά

15.Ο δρόμος της απλότητας, Άιναφετς (4 β)
Ο δρόμος της απλότητας
που μόνο ο ήλιος ξέρει
θα έρθει να σου μάθει
τα βήματα της ξεγνοιασιάς

16.Ηλιόγερμα, Mary Pertax (24 β)
Τώρα που εσύ βυθίζεσαι στου ορίζοντα την άκρη,
η σκιά μου απομακρύνεται ξανά μέχρι την άλλη μέρα
που σε καινούργιο ραντεβού θάρθει να με ματάβρει,
αφήνοντας με ενέχυρο στην σκοτεινιά της νύχτας.
Δεν είν' της μέρας η ντροπή που σε αποδιώχνει πάλι!
Είναι που οφείλεις να γεννάς φως και ζωή αντάμα.

17.Για φαντάσου!, Γιούλη  (4 β)
Ήθελα που λες
να σταθώ εμπρός σου
στο πορτοκαλί φόντο
να λουστώ χρυσαφένιο φως
και να με αποθανάτιζε η ματιά σου
σύγχρονη Αφροδίτη. 

18.Ένα τέτοιο ηλιοβασίλεμα, Giannis Pit (10 β)
Κοίτα στο βάθος , του πελάγους τα λόγια
τα ολοπόρφυρα χρώματα, των ερώτων σπονδές.
Σιγογέρνουν στο σούρουπο, τη μορφή σου γυρεύουν,
για να κάνουν γιορτή οι ιέρειες έρχονται.
Να σε κλέψουνε θέλουνε στου ουρανού τους τη φλόγα,
μα δες τα χέρια μου άρρηκτα το κορμί σου βαστάνε,
κομμάτι της ζήσης μου και δώρο ανεκτίμητο.

19.Είσαι..., Makis Del  (8 β)
"Είναι η ζωή ένα παιχνίδι ρόλων", 
μου έγραφες στα πρωινά σου ραβασάκια- μα η ζωή δεν είναι παιχνίδι,
"Είναι ο έρωτας η αρχή όλων των κακών" ψέλλιζες,  κοιτώντας την καλοκαιρινή μπόρα
έξω από το παράθυρο- μα ο έρωτας είναι το πιο όμορφο ατελές συναίσθημα

20.Του ήλιου οι αχτίδες, ANNA Flo (8 β)
Ήρθε η στιγμή, τις ανηφόρες της ζωής  
στο χειμωνιάτικο σεντούκι να σφαλίσουμε.
Με τον ηλιάτορα για οδηγό,
ας ταξιδέψουμε εκεί που η φαντασία κατοικεί
Αντάμα με τα όνειρα θα στήσουμε γιορτή

21.Το τελευταίο ηλιοβασίλεμα, Η Γωνιά της Αννίκας (8 β)
Σ΄ αγαπώ μου πες και το φιλί σου μύριζε αγριοβότανο
και πελαγίσια αρμύρα.
Έγειρες στον ώμο μου κρύβοντας την αλήθεια στη σιωπή σου.
Μεσ’ των ματιών σου τον ατέλειωτο ψίθυρο
δάκρυ κρυσταλλωμένο, αχλύ του απόβραδου.
Πόσα ηλιοβασιλέματα ακόμα; Ρώτησες
Για μια ζωή, μη φοβάσαι, σου απάντησα.

22.Αγαπώ τα μαλλιά σου, Christina Andromeda (11 β)
Αγαπώ τη ματιά σου
Αυτήν την καθαρή αλησμόνητη θωριά σου
Το βλέμμα που στοργικά κοιτούσε τον κόσμο
Τους οφθαλμούς που άλλαζαν χρώμα κάθε φορά που έγερνε ο ήλιος. 

23.Τάνγκο,Mia (7 β)
Έλα μαζί μου
στο ηλιοβασίλεμα,
ανοίγω πανιά.

Θέλω να χαθώ
στο δυνατό σου τάνγκο,
δίχως αύριο. 



Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Ακόμα κι αν δεν προτιμήθηκαν από τους φίλους-αξιολογητές μας. ☺
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας!
Και τα 23 ποιήματα ήταν υπέροχα!
💕
Η νικήτρια θα πάρει, όπως πάντα, ένα δωράκι 
από τα χεράκια μου.


Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε τη βαθμολογία.
Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν πιο κάτω,
με τη σειρά που ψήφισαν, στο μπλογκ και στο μέιλ μου,
μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν.


(Επίσης, να τσεκάρετε αν έκανα λάθη στη μεταφορά. 😅 )


Με τη σειρά που ψήφισαν, τονίζω,
κι όχι όπως εμφανίστηκαν στην ανάρτηση του Συμποσίου, έχουμε:

1. Άιναφετς
2. marypertax
3. Katerina V. *Pause blog*
4. georgia vasiliou
5. Μαρία Έλενα
6. paloma
7. Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
8. Ανέσπερη
9. Η γωνιά της Αννίκας
10. Ελευθερία Έρη
11. Μαρία Πλατάκη
12. Maria Kanellaki
13.  Marina Tsardakli
14. αννετά...κι
15. Σμαραγδάκι- Ρούλα
16ANNA FLO 
17.Μaria Κolovou Roumelioti
18.ποιώ - ελένη
19. Mia
20. DIMITRIOS ASLANOGLOU
21.Lysippe
22.Giannis Pit.
23. ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
24. Makis Del
25. Memaria
26. Mia Petra
27. Nasia
28. Μαρία Γ.


Κλείνοντας αυτή την, ως συνήθως, "μαμουθο-ανάρτηση",
θέλω να τονίσω και πάλι ότι το Συμπόσιο κρατιέται ζωντανό για σας,
και χάρη σε σας.
Δεν γνωρίζω πότε θα σταματήσει.
Έχω καιρό μπροστά μου να το σκεφτώ πάντως!


Σας φιλώ!
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού 
και να απολαύσετε πολλά, πανέμορφα ηλιοβασιλέματα,
στη θάλασσα!

@ριστέα

22 σχόλια:

  1. Υπέροχες, όπως πάντα, όλες οι συμμετοχές!!! Συγχαρητήρια πολλά στη νικήτρια του Συμποσίου, Μαρία, καθώς επίσης και σε όλους/ες τους συμμετέχοντες/σες!!!
    Για πολλοστή φορά, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ στην πυργοδέσποινά μας για την διοργάνωση και την άψογη φιλοξενία της!!!
    Καλό Καλοκαίρι σε ολόκληρη την blog-o-γειτονιά εύχομαι, και με πολλά πολλά ευχάριστα απρόοπτα...!!! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Μας χαίρομαι όλους!!!!!!
    Συγχαρητήρια στη Μαρία μας αλλά και σε όλη τη ομάδα
    Καλό κι ανέμελο καλοκαίρι σε όλους μας

    Φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδα ηλιοβασίλεμα και μπήκα... και με περίμενε μια υπέροχη έκπληξη. Άπειρα ευχαριστώ στους φίλους και σε σένα Αριστέα μου για την άψογη διοργάνωση του συμποσίου (βρε, θα σε μυριστούν στο ΥΠΕΣ και σε βλέπω να τρέχεις στα εκλογικά τμήματα, για επίβλεψη της εκλογικής διαδικασίας) :-)
    Λοιπόν για να σοβαρευτούμε τώρα, ήταν μια ανακουφιστική εμπειρία, εν μέσω ενός "θερμού" καλοκαιριού, που την απόλαυσα πολύ και θαύμασα τις συμμετοχές όλων των παιδιών.
    Για το αρχείο με τις βαθμολογίες, δεν έχω λόγια! Μία η Ρούλα με τα πλεχτά της και μία εσύ με το εξελάκι-σεμεδάκι (σαν καμβάς δεν είναι;)
    Φιλιά Αριστάκι μου, καλή ξεκούραση τώρα ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ολόθερμά μου συγχαρητήρια στη Μαρία για την πρωτιά της,με το εξαιρετικό ποίημά της ,που το λάτρεψα!Επίσης θερμότατα συγχαρητήρια στην Ελένη,με τον υπέροχο Ηγήτορα της ομορφιάς( ήταν η πρώτη μου επιλογή!),στη Μαίρη και στη Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη και βέβαια στη Σμαραγδένια!!
    Όλες οι συμμετοχές ήταν πραγματικά εξαιρετικές!!
    Γιάννη Πιτ,Δημήτρη ,Μάκη και σε όλες τις κυρίες ξεχωριστά,μπράβο σας φίλοι μου,δώσατε όλοι κάτι από την ευαισθησία της ψυχής σας!

    Αριστέα μου,σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και γι αυτό το Συμπόσιο,το τόσο καλοκαιρινό κι ευαισθητο!
    τα φιλιά μου σε όλους και ευχές για ένα υπέροχο καλοκαίρι..
    Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στη Μαρία μας για τη νικη της και σε όλους τους φίλους για τη συμμετοχή τους. Καλο καλοκαίρι σε όλους. Να χαμογελάτε και να ποιειτε.
    Σε ευχαριστουμε πολύ για τη φιλοξενία γλυκια μου Αριστέα ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα και στην Αριστέα μας που οργανώνει κι διεκπεραιώνει άψογα το Πανέμορφο Συμπόσιο ποίησης!
    Συγχαρητήρια στη Μαρία Κανελάκη για την πρωτιά της! (Είναι μεγάλο τάλαντο το κορίτσι!) Και οι δεύτερες (μιλάω για την ισοψηφία της Ελένης από το (Ποιώ) με τον Ηγήτορα της ομορφιάς και τη Μαίρη (Mary Pertax) με το Ηλιόγερμά της). Και η η τρίτη...η τέταρτη... και πάει λέγοντας...όλες οι συμμετοχές ήταν υπέροχες!!!
    Τώρα,καλή ξεκούραση σε όλους και καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στη Μαρία μας!
    Πάντα ξεχωριστή!
    Συγχαρητήρια και σε όλες τις συμμετοχές!
    Απολαύσαμε πανέμορφα ηλιοβασιλέματα!
    Σε ευχαριστούμε πολύ,Αριστέα μας!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στη Μαρία και σε όλη την ομάδα με τις υπέροχες συμμετοχές.
    Αριστέα σ'ευχαριστούμε για τη δυνατότητα να εκφραστούμε καθώς και για τη φιλοξενία.
    Το καλοκαίρι είναι μπροστά ακόμη, να το χαρείς και να περάσεις όμορφα, καλή ξεκούραση!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αριστακι μου για άλλη μια φορά σαν τέλεια οικοδέσποινα μας περιποιηθηκες με τον καλύτερο τρόπο.. Για άλλη μια φορά το Συμπόσιο έγινε η αφορμή να γραφτούν υπέροχες συμμετοχες τα συγχαρητήρια μου σε όλους και εξαιρετικά στο Κανελλακι μας στην Ελένη μας και στις δύο Μαρίες ακόμα που έφτασαν με φέτα ποιήματα τους στις πρώτες θέσεις... Το θέμα ηλιοβασίλεμα ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε για αυτήν την εποχή να γράψει καποιος.. Γραφω από το Σμαρτ φον γιατί τι λαπιτοπι μου τα κακαρωσε... Δεν ξέρω πότε θα είναι έτοιμο προς το παρόν θα τα λέμε μέσα από το Σμαρτ φον... Βρε τι μου κάνει η τεχνολογία...να περάσετε όλοι ένα όμορφο καλοκαίρι από ξεκουραστητε.. Αριστακι μου να είσαι καλά ματιά μου να περάσεις όμορφα μέχρι το επόμενο Συμπόσιο που αρχίζουν τα ξαναπούμε την αγάπη μου πάντα φιλάκια θαλασσινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στη Μαρία μας για την πρωτιά στο Συμπόσιο.
    Συγχαρητήρια και σε σένα, Αριστέα μου, για το όμορφο δρώμενο που μας χάρισε υπέροχες συμμετοχές.
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες για άλλη μια φορά! Αριστέα κάθε φορά στην λήξη, δρεπεις τους καρπούς της προσπάθειας σου! Είναι πραγματικά μια μεγάλη γιορτή! Συγχαρητήρια στην Μαρία για την πρώτη θέση!

    ΥΓ Νιώθω τουλάχιστον υπέροχα ανάμεσα σε τόσες δημιουργικές γυναίκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το 24ο Συμπόσιο ανήκει στην "ιστορία".
    Ένα ακόμα υπέροχο μπουκέτο με ποιητικές δημιουργίες καταγράφεται σε τούτον εδώ το χώρο.
    Πόσες όμορφες δημιουργίες, καταθέσεις ψυχής και έμπνευσης.

    Πολλά-πολλά συγχαρητήρια στην Μαρία Κανελλάκη για την "Αμφιλύκη" της. Ομολογώ δεν περίμενα να είναι δικό της. Την βλέπω λοιπόν να ανεβάζει επίπεδο λυρισμού και το απολαμβάνω.

    Εκπληκτικά και τα αμέσως επόμενα ποιήματα: Η αγαπημένες μας Mary Pertax και η Ελένη μας, ακολούθησαν κατά ...πόδας με ποιήματα που συγκίνησαν και αγαπήθηκαν. Ένα μεγάλο μπράβο απ την καρδιά μου.

    Πολλές και οι εκπλήξεις από δημιουργούς που άστραψαν με τα ποιήματά τους. Μου αρέσει που το επίπεδο, όλο και ανεβαίνει εδώ.

    Προσωπικά αυτή τη φορά έγραψα ένα ερωτικό καθαρά ποίημα στη σκιά ενός ηλιοβασιλέμματος και απόλαυσα τη συμμετοχή μου ανάμεσά σας.

    Οι άντρες καλά ...κρατάμε στις παρουσίες και χαίρομαι.

    Αριστέα μου!
    Πολλά-πολλά συγχαρητήρια γλυκιά μου για την διοργάνωση, την σπίθα του δρώμενου, την ανάσα που δίνεις.
    Περισσότερα θα σας ....πω στις επιμέρους αναρτήσεις.

    Πάμε για το επόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια, αγαπημένη μας Αριστέα, για την εκπληκτική διοργάνωση ενός ακόμη υπέροχου Συμποσίου Ποίησης! Χαίρομαι που κατάφερα να είμαι και εγώ μέρος του!
    Επίσης, συγχαρητήρια στη νικήτρια και σε όλους όσους έλαβαν μέρος και μας ταξίδεψαν τόσο όμορφα!
    Πολλά φιλιά και καλό καλοκαιράκι, αγαπημένη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάει... έδυσε ως ηλιοβασίλεμα και αυτό το συμπόσιο που για μια ακόμη φορά, ανέδειξε πολλά διαμάντια!
    Ένα μεγάλο μπράβο για την πρωτιά της Μαρία μας και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε σένα Αριστέα μου για την ευκαιρία που μας έδωσες να συμμετέχουμε!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στη Μαρία για την νίκη της συγχαρητήρια σε όλους για τα υπέροχα ποιήματα τους, προσωπικά θέλω να πω και συγχαρητήρια στη Ρούλα μας για την θέση που πήρε το υπέροχο ποίημα της, και ευχαριστώ εσένα Αριστέα μου για το έναυσμα το τόσο υπέροχο! Καλό καλοκαίρι σε όλους! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Αριστέα μου, ελπίζω να σε βρίσκω καλά.
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και φυσικά στην εξαιρετική μας Μαρία. Διάβασα πριν λίγα λεπτά το ποίημά της και ακόμη το έχω μέσα μου.
    Δεν πρόλαβα λόγω διάφορων γεγονότων να διαβάσω τα ποιήματα και να δώσω την τυπική βαθμολογία, σήμερα όμως απόλαυσα αρκετά στα σπιτάκια τους.
    Το ηλιοβασίλεμα δημιούργησε οάσεις.

    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήταν ένα εκπληκτικό Συμπόσιο. Μπράβο σε όλους και πολλά συγχαρητήρια στη Μαρία μας, που για ακόμα μια φορά μάγεψε!
    Σε ευχαριστούμε που συνεχίζεις το Συμπόσιο που αγαπάμε!
    Ματς μουτς Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητηρια σε όλες τις συμμετοχές! Εμφανιστηκα και εγω μετα απο μεγάλη απουσια, δυστυχως εχω ελαχιστο χρονο πια για να blogάρω (ας μου επιτρεπει ο όρος) όπως θελω!
    Σας φιλώ και σας παρακολουθω χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές!! Το επίπεδο ήταν πολύ υψηλό, τα διάβασα τα καταχάρηκα τα θαύμασα και βαθμολόγησα με πάρα πολύ μεγάλη δυσκολία.
    Μπράβο και σε σένα Αριστέα μου για τις ωραίες πρωτοβουλίες σου!
    Καλό Καλοκαίρι σε όλους. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα αλλά μετακομίζω στη Σκωτία με τον σύζυγό μου, ήμουν παντρεμένος με τον σύζυγό μου για 5 χρόνια ζούσαμε ευτυχώς μαζί για αυτό το έτος και όχι μέχρι που ταξίδεψε στην Αυστρία για επαγγελματικό ταξίδι, συναντήθηκε με αυτό το κορίτσι και έκτοτε σκέφτηκε να με τηλεφωνήσει όταν ήταν στην Αυστρία. οπότε όταν ο σύζυγός μου επέστρεψε από το ταξίδι με μια κυρία, είπε ότι δεν είχε αίσθημα για μένα και τα παιδιά μου πια, έτσι ώστε να μας κλώτσησαν έξω από το σπίτι. και τώρα μετακομίζει στην Αυστρία για να δει αυτή την άλλη γυναίκα. Γι 'αυτό τα παιδιά μου ήταν τώρα τόσο απογοητευμένα και απλά μένω με τη μαμά μου και δεν αντιμετωπίσαμε καλά γιατί η μητέρα μου παντρεύτηκε έναν άλλο άνδρα αφού πέθανε ο πατέρας μου, έτσι ώστε ο άνδρας παντρεύτηκε δεν είχε τη θεραπεία της καλά, εγώ και τα παιδιά μου ήταν τόσο μπερδευόμουν και έψαχνα για έναν τρόπο να βγάλω τον σύζυγό μου πίσω στο σπίτι λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτόν, έτσι μια μέρα που έβλεπα τον υπολογιστή μου έβλεπα μια μαρτυρία αυτού του Άνθρωπου που μιλάει είναι αυτός, πήρε είναι σύζυγος και του Εργαστείτε πίσω με τη βοήθεια ενός μεγάλου ονόματος γιατρών Drigbinovia, μοιράζοντας τις μαρτυρίες on-line ένα ως Άνδρας και αυτό με εντυπωσιάζει τόσο πολύ πιστεύω επίσης και τον δοκιμάζω. Αρχικά φοβόμουν, αλλά όταν σκέφτομαι τι θα κάνουν τα παιδιά μου και εγώ μέσω έτσι επικοινωνούσα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του doctorigbinovia93@gmail.com και μου είπε να μείνω ήρεμος για μόλις τρεις μέρες όταν ο σύζυγός μου θα έρθει πίσω σε μένα και ήμουν συγκλονισμένος και το έκανα μια δοκιμή, παρακολουθώ προσεκτικά τις βήμα προς βήμα οδηγίες. Δύο μέρες μετά που ο Δρυββινόβια είπε ότι είχε τελειώσει το ξόρκι στο Ναό της Λύσης, όλοι μόνο από αυτόν, δεν έκανα τίποτα μόνο για να προμηθεύσω τα απαιτούμενα αντικείμενα. Τη νύχτα που μου τηλεφώνησε ο σύζυγός μου Αλέξανδρος και μου ζήτησε συγγνώμη, μου μίλησε πολύ ευγενικά, ήταν πολύ λυπηρό για όλα όσα έκανε Για να με βλάψει κάλεσα Drigbinovia και είπε ότι τα προβλήματά σου έχουν λυθεί. έτσι έκανα την οικογένειά μου πίσω μετά από ένα μακρύ άγχος φρεναρίσματος από μια κακή κυρία έτσι με όλη αυτή τη βοήθεια από την Drigbinovia, θέλω όλοι εδώ για να με συναντήσετε με μεγάλη ευχαριστία στο Drigbinovia και θα συμβουλεύω επίσης σε οποιοδήποτε τέτοιο ή παρόμοια προβλήματα ή οποιοδήποτε είδος προβλημάτων, θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε με τον αριθμό του αριθμού +2348144480786 και αυτός είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα και τις αντιξοότητες στη ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία σχετικά με την υγεία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσεις στους γνωστούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή