Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

29ο Συμπόσιο Ποίησης ~ 9th anniversary! ☃ 🎅 ☃


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.

Είμαι εδώ, πάντα στις επάλξεις, παρά τις όποιες δυσκολίες μου,
τέτοια εποχή του χρόνου,
για να γιορτάσουμε και πάλι την Ποίηση.
Να μαζωχτούμε ξανά σε τούτη την μισοαραχνιασμένη γωνιά,
να γράψουμε, να λάμψουμε, να μεγαλουργήσουμε!

Σκέφτομαι τα 28 Συμπόσια Ποίησης που προηγήθηκαν 
και είμαι βέρι βέρι υπερήφανη και συγκινημένη!
Σε αρκετούς από σας φίλοι μου
έβγαλα τον ποιητή από μέσα σας, με το έτσι θέλω,
και μόνο χαρά και ικανο-ποίηση μπορώ να νιώθω για αυτό!

Όπως κάνω κάθε, μα κάθε φορά, 
θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς
για την αγάπη και τη στήριξη που δώσατε τα προηγούμενα χρόνια
στην Ποίηση και στο Συμπόσιο μας και να 
ευχαριστήσω προκαταβολικά όλους όσοι θα είναι και πάλι μαζί μας!

Ελπίζω να σας χαροποιήσει το σημερινό μου σύνθημα
και να σας έχουμε μαζί μας και σε αυτό το ταξίδι!



Πάμε στο δια ταύτα!
Τη λέξη ή τις λέξεις-κλειδιά, ή το θέμα 
που, όπως πάντα, επιλέγω εγώ
(γιατί έχω ήδη οραματιστεί τι θα δώσουμε, όλοι παρέα)
δίνοντας και το σύνθημα
για να ξεχυθούμε στον κόσμο της δημιουργίας.

🎅 🎁 🎅

Ως συνήθως το παίδεψα το θέμα. 
Ήθελα λίγη μαγεία Χριστουγέννων, πώς να το κάνουμε άλλωστε!
Το Συμπόσιο γεννήθηκε τέτοιες μέρες και 
προσπαθούσε πάντα να έχει άρωμα Χριστουγέννων!
Από την άλλη, μου αρέσει να είμαστε και λίγο επίκαιροι.
Να εμβαθύνουμε στα κοινωνικά θέματα,
να δίνουμε κάτι περισσότερο πέρα από ωραία ποιήματα.

Έτσι...


με οδηγό τις σκέψεις μου και τα Χριστούγεννα,
την πιο όμορφη εποχή του χρόνου,
εγώ στάθηκα στη λέξη ....

τραπέζι.

Ένα τραπέζι που τις γιορτάρες μέρες
μαζεύει την οικογένεια γύρω από αυτό,
στολισμένο με μεγαλοπρέπεια σε κάποια σπίτια,
ένα τραπέζι που μπορεί να είναι λαμπερό ή σκοτεινό, 
γεμάτο αγάπη ή μοναχικό, 
πλουσιοπάροχο ή λιτό,
άδειο και φτωχικό, 
ίσως, σαν το περίφημο καλάθι της νοικοκυράς!

Μπορεί να έχει ή να μην έχει χριστουγεννιάτικη λάμψη, 
είναι δικό σας θέμα αυτό, 
σίγουρα όμως δεν είναι ένα απλό αντικείμενο, 
ένα συνηθισμένο ουσιαστικό.
Στα χέρια σας μπορεί να γίνει σύμβολο
είμαι σίγουρη για αυτό!

Περιμένω να δω και πάλι μικρά και μεγάλα...
διαμαντάκια!
Για αυτό κι αν είμαι σίγουρη!


Δημιουργούμε, λοιπόν, σε έμμετρο / ελεύθερο στίχο / χαϊκού,
(η επιλογή, όπως πάντα, είναι δική σας) 
με αφορμή το αντικείμενο που μπορεί να γίνει 
το κέντρο της οικογένειας,
στις γιορτές, τις Κυριακές, 
τις καθημερινές,
ή να μας θυμίσει την απουσία, 
την απώλεια, 
τη μοναξιά.


Από σήμερα λοιπόν 01 Δεκεμβρίου
έως και την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου  τα μεσάνυχτα
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Δυσκολεύομαι πολύ μετά στις τροποποιήσεις και δεν έχω 
πια την πολυτέλεια, λόγω έλλειψης χρόνου, να τις κάνω.

Μην ξεχάσετε να έχετε τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.

👇
Έως και δύο συμμετοχές ο καθένας.
👆

Την Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις αναρτήσεις μου 
και Παρασκευή πουρνό θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Από Παρασκευή 24/12 έως και Πέμπτη 29/12
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα
και τα σχόλια με βαθμολογίες κλειστά ☺.

Παρασκευή 30/12 
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Ο νικητής παίρνει ένα δωράκι από τα χεράκια μου.

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


Εύχομαι ολόψυχα 
καλός και εορταστικός να είναι ο τελευταίος μήνας του χρόνου!

🎄🎅Καλές γιορτές!🎅🎄

Σας φιλώ
@ριστέα


36 σχόλια:

  1. Ααααααααααααα

    Συγγνώμη, με συνεπήρε ο ενθουσιασμός! Χαχαχα
    Χαίρομαι πάρα πολύ που έχουμε Συμπόσιο. Θα προσπαθήσω να γράψω, αλλά σε κάθε περίπτωση αναμένω τα διαμάντια που θα διαβάσουμε.
    Ελπίζω να είσαι καλά!
    Να έχεις μία όμορφη μέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωτάκι μου, χάρηκα με τον ενθουσιασμό σου!
      καλή έμπνευση να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετική επιλογή λέξης!!
    Θα βγει πολύ συναίσθημα..

    Αυτό το μήνα δύσκολο να τα καταφέρω να λάβω μέρος αλλά θα το τιμήσω όπως πάντα!

    Να είσαι καλά Αριστέα μου που το κρατάς ακόμα και που έχεις δώσει κίνητρα και ενθάρρυνση. ❤️

    Καλό μήνα με υγεία 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα μου. Ναι, είμαι σίγουρη, κρίνοντας και από τις πρώτες συμμετοχές που έχω. Είμαι ενθουσιασμένη!
      Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  3. Ωραία λέξη! Θα εμπνεύσει πιστεύω.
    Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά Αριστάκι μου για τον χρόνο σου και όλη την προσπάθεια που απαιτεί το συμπόσιο.
    Το περιμέναμε όλοι πως και πως.
    Καλό μήνα με υγεία και δημιουργικότητα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ναι, θα εμπνεύσει! Και μάλιστα θέλω να πιστεύω ότι θα πέσει ωραίο φαγοπότι σε τούτο το τραπέζι με μεγάλη ποικιλία!
      Φιλάκια, Μαρινάκι μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Πολύ ιδιαίτερη λέξη, εξαιρετική επιλογή! Σίγουρα θα δούμε ομορφιές και πάλι! Για τον γιορτινό μήνα που μόλις γεννήθηκε, θα ευχηθώ τα καλύτερα! Πολλά φιλιά 💖🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ήμουν χαρούμενη με την επιλογή που έκανα. Θεωρώ ότι η μισή επιτυχία του Συμποσίου μας είναι οι λέξεις/θέματα που δίνω κάθε φορά και νιώθω πολύ περήφανη που το κάνω με συνέπεια και το ψάχνω...
      Καλή έμπνευση, Πετρούλα μου!♥

      Διαγραφή
  5. Τραπέζι ε; 🙂 Ωραία λέξη. Θα έχουμε εξαιρετικές συμμετοχές πάλι! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου, ανυπομονώ ειδικά για τη δική σου συμμετοχή! Δεν λέω τίποτα άλλο! ☺

      Διαγραφή
  6. Μπορεί να φαίνεται εύκολη η λέξη Αριστάκι μου, αλλά έχω την εντύπωση ότι θα μας παιδέψει...για μένα το λέω 🤔
    και αφού ο Μάρτης δεν λείπει από την Σαρακοστή, λέω να μην χαλάσουμε την συνήθεια τόσα χρόνια και ο Θεός βοηθός λέμε.😊
    Πάμε να περάσουμε καλά Αριστάκι μου μέχρι την ώρα που θα τα πούμε φιλιααα 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταυτιζόμαστε, Ρουλίστα μου! Κι εγώ τη βρήκα δύσκολη όταν πήγα να γράψω ! Ο συγκεκριμένος "Μάρτης" μας εκπλήσσει ευχάριστα κάθε μα κάθε φορά!☺
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  7. Bάλε τραπέζι κι ερχόμαστε...
    Καλοπόρευτος ο νέος μήνας, Αριστέα μου!
    Και καλή επιτυχία στο Συμπόσιο, που με τέτοια λέξη, προβλέπεται μεγάλη επιτυχία (και ποικιλία "εδεσμάτων")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστρωσα, έστρωσα, Κανελλένια μου και έχει αρχίσει και γεμίζει πλούσια εδέσματα το Τραπέζι αυτού του Συμποσίου!
      Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  8. Στρωμένο το τραπέζι μας λοιπόν. Φέρνω τα κουλουράκια. Ναι, με μεγάλη χαρά θα συμμετέχω. Σε φιλώ, Αριστέα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μία μου! Χαίρομαι που δεν θα το χάσεις αυτή τη φορά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  9. Ε ναι λοιπόν!!! Πάμεεε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία πρόταση! Δύσκολη λέξη αλλά ενδιαφέρουσα η πρόκληση. Για να δούμε...
    Σ' ευχαριστούμε πολύ για τη χαρά της δημιουργίας που μας χαρίζεις, Αριστέα μου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κρίνω από όσα έχω λάβει ως τώρα, Μαρία μου, θα υπάρχει ποικιλία και νοστιμιά! Ούτε που το φανταζόμουν όταν διάλεγα το τραπέζι, ότι θα πάνε οι φίλοι σε τόσο διαφορετικά μονοπάτια, και αυτό μόνο καλό είναι !
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  11. Ωωωωωπ "Συμπόσιο" και πάλι! Τις όμορφες αυτές γιορτινές μέρες (το ελπίζω αυτό γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο στη ζωή μας...), με την περισυλλογή να βρίσκεται στα καλά της, έρχεται το αγαπημένο μας "συμπόσιο", Αριστέα μου, να μάς βάλει σε λυρικό οίστρο.
    Και μάλιστα με μια ιδιαίτερη λέξη: "Τραπέζι"
    Επιλογή, που κρύβει πάρα πολλά ως νόημα, σύμβολα, παραστάσεις.
    Ναι, θεωρώ ότι είναι πολύ καλή επιλογή. Καλώς όρισε λοιπόν, αγαπητή μας φίλη η νέα μας λυρική πρόκληση. Για να ξεκινήσουμε σκέψεις και έμπνευση λοιπόν.
    Καλές εμπνεύσεις σε όλες και όλους. Καλές γιορτινές μέρες, Αριστέα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πλέον ότι χωρίς Συμπόσιο θα είναι λειψά τα Χριστούγεννά μου, Γιάννη μου. Έχει κούραση κυρίως με τις τεράστιες αναρτήσεις του διαγωνιστικού μέρους και της λήξης (αυτή και αν δεν με ταλαιπωρεί!) αλλά αξίζει τον κόπο. Μοιραζόμαστε την ίδια χαρά, γιατί και εγώ παίρνω από όλο αυτό...
      Σε φιλώ και εύχομαι καλή έμπνευση να έχεις! ✨

      Διαγραφή
  12. Καλέεε! Εδώ και δέκα λεπτά ψάχνω το σχόλιό μου, ανωκάτω έκανα τα post. Που το έστειλα η άσχετη. Και άντε τώρα να θυμηθώ τι είχα γράψει. Κάτι για Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, νομίζω, κάτι για γαλοπούλα, κάτι για σαλάτα (καλά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, για σαλάτα το πάω) Τέλος πάντων με την ουρά .......να πω κι εγω ένα ευχαριστώ που (με προσπάθεια) βγάζω τον ποιητή ......εκ του προχείρου (το παρακάτω δεν το λέω)
    Άντε να δούμε! Ψάχνω ακόμα, αλλά ομολογώ είναι τόσο πλούσιο το θέμα που το ....τραπέζι θα είναι χορταστικό!
    Φιλιά πολλά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαίω, Αννούλα. Πώς βρέθηκες να σχολιάζεις δύο αναρτήσεις πίσω;
      Φέρνω τα σχόλιά σου εδώ:

      Ο χρήστης Αννίκα σχολίασε την ανάρτηση "25 λέξεις #14"
      7 ώρες πριν
      Εγω πάντως ακόμα ψάχνω ιδέες για το "τραπέζι" Όχι το Χριστουγεννιάτικο καλέ, το τραπέζι που μας "έστρωσες" να δω με τι θα το γεμίσω. Μια σαλάτα (από λέξεις) σίγουρα θα έχει....για τα υπόλοιπα ...(είδες που έφτασε η γαλοπούλα;) όπως και να έχει υπέροχο θέμα Αριστέα μου! Σ' ευχαριστούμε που μας βγάζεις αυτό το κάτι ...(ας είναι και άνθρακες) Φιλιά πολλά και μια όμορφη μέρα!

      Ο χρήστης Αννίκα σχολίασε την ανάρτηση "25 λέξεις #14"
      7 ώρες πριν
      Το "άνθρακες" για μένα το λέω..ε...να μην παρεξηγηθώ.

      ps: Θα απαντήσω το βραδάκι σε όλα τα σχόλια. Ευελπιστώ δηλαδή. ☺

      Διαγραφή
    2. Αναμένω τη γαλοπούλα σου, θέλω να πω τη συμμετοχή σου, Άννα μου, γιατί πλέον είσαι πολύτιμο μέλος αυτού του Συμποσίου!
      Σε φιλώ γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  13. Πλούσια και νόστιμα "εδέσματα" εύχομαι να έχει ετούτο το "τραπέζι" που ετοιμάζεις και πάλι, Αριστέα!
    Καλή επιτυχία, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Γλαύκη μου! Εύχομαι ολόψυχα να έχεις έμπνευση και να σε έχουμε και πάλι στην παρέα μας ...για το φαγοπότι μας! ☺
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  14. Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι.
    Ωραίο θέμα.
    Αν τα καταφέρω, θα το δεις .. Αν όχι θα με δεις στη βαθμολογία.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σου κρατώ θέση και σερβίτσιο!
      καλή έμπνευση να έχεις!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν τούτη η λέξη μοιάζει μαγική θα το προσπαθήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα το είδα. Πόσο υπέροχο. Καλή ποιητική αντάμωση σε όλους.
    Αριστέα μου ❤️ σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ, Σταυρουλίνι μου!
      Καλή ποιητική αντάμωση, λοιπόν! ♥

      Διαγραφή
  17. Το πιστεύεις; Τώρα το πήρα είδηση...φτου ...για να μην μπαίνω καθημερινά κοίτα τι έπαθα.
    Ενδιαφέρουσα λέξη και αν έρθει η έμπνευση στις λίγες ημέρες που απομένουν θα με δεις αλλιώς στη βαθμολογία θα είμαι παρούσα
    Καλή επιτυχία Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ΄Αννα μου. Και σκέφτηκα κάποια στιγμή... να την ειδοποιήσω; Να μην το έχει δει! Εύχομαι να σου έρθει η έμπνευση! Ειδοποιείς και τη Μαίρη, μήπως δεν το έχει δει ; Δεν θέλω να λείπετε από αυτή την επετειακή μας συνάντηση!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή