Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2022

Λήξη 29ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Χρόνια καλά! 
Υγεία να έχετε!

Το 29ο Συμπόσιο Ποίησης 
ολοκληρώνει σήμερα τον προορισμό του.
Ένα Συμπόσιο που έστρωσε τραπέζι, έβαλε τα καλά του
 και μαζεύτηκαν 26 πανέμορφα εδέσματα, φτιαγμένα με μεράκι,
αγάπη και μεγάλη σπουδή.

Σας έδωσα την πρώτη του μηνός τη λέξη 

τραπέζι

και σας ζήτησα να το στολίσετε, να το τιμήσετε, να το αναδείξετε,
με ή χωρίς άρωμα Χριστουγέννων.


Θα ήθελα πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσω από καρδιάς όσους
στηρίξατε κι αυτό το Συμπόσιο με τις ποιητικές σας δημιουργίες,
αλλά και όσους ξεκλέψατε χρόνο, 
για να μελετήσετε και να αξιολογήσετε τις συμμετοχές μας
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε Συμπόσιο!


21
, λοιπόν, φίλοι μας έδωσαν 26 μικρά και μεγάλα 
διαμάντια και
26 συνολικά φίλοι του Συμποσίου περάσατε και βαθμολογήσατε
και με τις ψήφους σας, κάνατε κι αυτό το Συμπόσιο ξεχωριστό....

Νικητής/τρια του 29ου Συμποσίου είναι 
παραπαπάμ....










 








Η αγαπημένη μας


με το εξαιρετικό ποίημα,
...και δειπνήσαμε αγάπη στη θέση 6με 28 βαθμούς, 
Άξια, Σταυρούλα μου! 
Συγχαρητήρια!

Πάμε να το θυμηθούμε...



6... και δειπνήσαμε αγάπη 

Έχτιζα ολονυχτίς με τα χέρια γυμνά 
στην κεντρική πλατεία της γης. 
Βιαζόμουν να προλάβω να τελειώσω 
πριν τη γέννηση Εκείνου. 
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ακούω 
το νιογέννητο κλάμα Του 
και κάθε άνοιξη τον λυγμό Του. 
Κι όμως Εκείνος επιμένει να γεννιέται
κάθε χρόνο στην καρδιά του Χειμώνα 
κι ας είναι πάντα πέντε τα καρφιά 
που τον σκοτώνουν κάθε Απρίλη. 
Πριν το ξημέρωμα είχα τελειώσει το χτίσιμο του τραπεζιού
Το έστρωσα με τα ρούχα των προσφύγων,
τα αποφόρια των φτωχών,
τους επιδέσμους των πληγωμένων, 
τις ποδιές των γυναικών. 
Κάτσαμε όλοι γύρω του βουβοί 
προσμένοντας να γεννηθεί η αγάπη. 
Ένα φως έσκυψε πάνω μας. 
Ένα φως μας αγκάλιασε όλους...
και δειπνήσαμε ελπίδα και συγχώρεση. 
Θεέ μου... Θεέ τους... και δειπνήσαμε αγάπη.

💟

Update: Η Σταυρούλα με ειδοποίησε ότι το ανάρτησε και 
ως βίντεο, οπότε το παραθέτω να υπάρχει εδώ.



Θερμά συγχαρητήρια να δώσω 
στις Χριστίνα Λέλη και Αννετά..κι που ισοψήφησαν στη 2η θέση 
με 19 βαθμούς
και στην Μia Petra για την 3η θέση, 
με 17 βαθμούς.

Τέλος, ένα θερμότατο καλωσόρισμα στην Μαρία μας (Μαρία Γ.
όπου πρώτη φορά συμμετείχε με ποίημα και τα πήγε περίφημα! 
Ως τώρα ήταν στην παρέα μας σταθερή ψηφοφόρος!
Μπράβο, Μαράκι!

Είτε διακριθήκατε ψηλά, είτε στη μέση, είτε χαμηλά,
όλοι ήσασταν υπέροχοι!
Πάμε για τις αποκαλύψεις;


Ας γίνουν, λοιπόν, όλες οι συστάσεις 

Μαζί με τις συστάσεις
και οι στίχοι που αγάπησα εγώ από κάθε συμμετοχή.

Συμμετοχές από 1-7 τις βρίσκουμε ► εδώ

1.Το κοριτσάκι με τα σπίρτα, BUTTERFLY  (19 β)
Για σένα ο κόσμος μας
αχ, στο τραπέζι του
δεν είχε θέση.

Τώρα υποκρίνονται
τάχα πως νοιάζονται,
για σένα κλαίνε.

2. Κοντράστ, Maria Kanellaki  (7 β)
κάτι απολιθώματα φίλων  
λευκά χνουδάκια όλοι τους
τριγύρω  

3. Νύχτα Χριστουγέννων, Ελευθερία-Έρη (11 β)
Εσύ να κρυφτείς
μέσα στις χούφτες μου
κι εγώ να κουρνιάσω 
στην ανάσα σου!

4. Ομοτράπεζοι,Άννα, Πάρος  (1 β)
Δάκρυα στα μάτια
Για τον αλλότριο πόνο
Αδελφοσύνη.

Χέρι απλωμένο
Σε κίνηση που δίνει
Φως ανατέλλει... 

5. Απόκοσμοι γόοι, ποιώ - ελένη (10 β)
Ώσπου από μέσα τραύματα ένιωσε πολλά
Άλλωστε γνωστό είναι πως από μέσα
πέφτει η πόλη.

6.... και δειπνήσαμε αγάπη, Σταυρούλα Δεκούλου  (28 β)
Πριν το ξημέρωμα είχα τελειώσει το χτίσιμο του τραπεζιού
Το έστρωσα με τα ρούχα των προσφύγων,
τα αποφόρια των φτωχών,
τους επιδέσμους των πληγωμένων, 
τις ποδιές των γυναικών. 
Κάτσαμε όλοι γύρω του βουβοί 
προσμένοντας να γεννηθεί η αγάπη. 

7. Λυγμός, Τάσος Γ. Κάβουρας (4 β)
Για όλους τους καλούς
και κακούς Άγιους
Για όλους τους άθεους,
ηθικούς και ανήθικους
Για το δικό μου ναι
και το δικό τους όχι
Σκιές

Συμμετοχές από 8-17 τις βρίσκουμε ► εδώ


8.Μάταιη προσδοκία, Η Γωνιά της Αννίκας (3 β)
Χειραψίες, ασπασμοί, φιλοφρονήσεις.
Μια ψεύτικη βιτρίνα, ανάμεσα σ’ έναν Ισκαριώτη,
έναν υποκριτή Φαρισαίο, έναν επαίτη της δεκάρας,
 κι ένα νάρκισσο που το ‘παιζε σπουδαίος,
προσπαθώντας να επιβάλλει τους κανόνες
μιας αψεγάδιαστης ευδαιμονίας.

9. Χαρίζεται, αννετά...κι  (19 β)
Πότε φτάσαμε στα ίδια τα σημεία σας μαμά, μπαμπά;
Μια ζωή σα να 'ταν χτες, μια ζωή φλας, μια ζωή στιγμές
ένα αύριο που όλο κατηφορίζει.

10.Σε κάποια ευτυχία,  Marina Tsardakli  (3 β)
Μια λακουβίτσα είμαι άλλωστε,
στους άφτιαχτους δρόμους του παρόντος.
Αγναντεύοντας μέσα απ' τη λάσπη, ένα μέλλον αβέβαιο.
Ας ανάψουμε το δέντρο, να κυνηγήσουν τα πολύχρωμα φώτα του,
το σκοτάδι που μας σκεπάζει.

11.Το τραπέζι πρώτη πίστα, Άιναφετς   (2 β)
Με μια πίτα αγάπης πρώτα
θάναι όλα μες τα φώτα
και κρασί με καλοσύνη
της καρδιάς ευγνωμοσύνη 

12.Φως στο σκοτάδι, BUTTERFLY
Στην καρδιά ένα σημάδι,
στα μαλλιά ένα χάδι,
ειν' η αγάπη το φως στο σκοτάδι.

13.Οι συνδαιτημόνες, Makis Del (3 β)
"Γιορτή δεν είναι σήμερα; Με ξέχασαν;"
είπε και άφησε ένα βαθύ αναστεναγμό
Αυτό, το τραπέζι, είχε φωνή
Μα οι συνδαιτυμόνες, ούτε φωνή ούτε ακρόαση...

14.Παραμονή, Χριστούγεννα,  Η Γωνιά της Αννίκας (10 β)
Στενεύει ο χρόνος τα περιθώριά του.
Πόσος πόνος ανάμεσα στις λέξεις.
Αχ ασύνορη καρδιά!

15.Ανεκτίμητο δώρο,  ποιώ - ελένη (3 β)
Μεγαλώνοντας ο μικρός είχε να θωρεί δυο
αστέρια στο φόρεμα της πούλιας και να συνομιλεί
μαζί τους κάθε που η οικογένεια τσούγκριζε
τα ποτήρια.

16.Σε ένα τραπέζι, κάποτε!  Katerina Verigka (5 β)
Τώρα πια 
άδειες έμειναν οι καρέκλες
πλάι και αντικριστά. 
Έμοιαζαν με ειρωνείες. 

17.Του βερνικιού το φέγγος, Giannis Pit (12 β)
Πάντα εσύ επίκεντρο σε κάθε ψυχής το ρίγος.
Δάκρυ, χαμόγελο και φως. Σκοτάδι και αντάρα.
Ζωή και θάνατος μαζί, δάκρυα και φοβέρες,
ένα μαζί σου γίνηκαν, μπολιάστηκαν κοντά σου.

Συμμετοχές από 18-26 τις βρίσκουμε ► εδώ

18.Ντιν νταν! Χριστούγεννα έρχονται ξανά… Mary Pertax   (7 β)
Να! Το μενού στου αιώνα το τραπέζι. Μπαξίσια κίβδηλα και ανθρωπιά καμιά.
Και όλα αυτά είν’ η μαγιά, για να ζυμώσει  τη νέα τη γενιά;

19. Photographe André Kertész Montmartre Paris 1963, Λεζάντα: Mia Petra  (17 β)
τη μοναξιά
στις τσέπες
στρίμωξε,
στέγασε
τη ζωή του
κάτω από ένα
τραπέζι ουρανό

20.Για όσους λείπουν, Marina Tsardakli  (11 β)
Και αν δεν τους στρώσαμε σερβίτσιο στο τραπέζι,
η θέση τους, στη καρδιά μας, δεν αδειάζει.
Πάντα ψιθυρίζει το μισεμό,
και προσδοκάει, χρόνια μετά την αντάμωση.

21.Λίγο ακόμα;  Μαρία Γ. (13 β)
Πώς ξεσηκώνουν τόσα κύματα οι ήσυχες λέξεις των ψιθύρων; 

22.Το ξύλινο, Σμαραγδένια Ρούλα  (4 β)
Αν είχα μιλιά, θα μπορούσα να σου πω ατέλειωτες ιστορίες.
Ναι το ξέρω, ότι είμαι γεμάτο ραγισματιές και ρόζους.
Μπορείς να τα πεις και παράσημα!

23.Χωρίς εσένα, Mia  (3 β)
Χριστούγεννα έγινες σύννεφο.
Η θέση σου στο τραπέζι αδειανή.
Χριστούγεννα ξανά, χωρίς εσένα.

24.Στοργή, Ελευθερία-Έρη (8 β)
κι εμείς ξαπλωμένοι
στο χαλί,
να κοιτάμε τα φωτάκια,
να κάνουμε όνειρα,
να αφουγκραζόμαστε
τη στοργή! 

25.Τα καμπανάκια ηχούν, ANNA Flo  (1 β)
Ωρα για όνειρα παιδιά
Εσύ κι Εσύ Αγάπη χάρισέ τους,
βάλσαμο στην πονεμένη τους καρδιά
τις πληγές τους, γιάτρεψέ τους

26.Οι Πόθοι, Δημήτρης Ασλάνογλου  (4 β)
Ποθώ να αφήνω στο τραπέζι το ψωμί με το κρασί
Κείνα που θρέφουν τα όνειρα για χρόνια


Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Η νίκη μας ξεκινάει και ολοκληρώνεται την ώρα που γράφουμε.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας λοιπόν!


Η νικήτρια θα πάρει, όπως πάντα, ένα δωράκι 
από τα χεράκια μου.

Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε τη βαθμολογία.
Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν, λίγο πιο κάτω,
και με τη σειρά που ψήφισαν
μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν.


Ψήφισαν oι

 1.Nasia 
2.ποιώ - ελένη
3.Velvet
4.Katerina V *Pause blog*
5.BUTTERFLY
6.Σμαραγδάκι- Ρούλα
 7.marypertax
 8.Αννίκα
9.Τάσος Γ. Κάβουρας
10.Σταυρούλα Δεκούλου 
11.Mia Petra
12.Lysippe 
 13.Ρένα Χριστοδούλου
14.Μαρία Κανελλάκη 
15.ANNA FLO 
16.αννετά...κι
17.Μαρία Γ. 
 18.Giannis Pit. 
19.Marina Tsardakli 
 20.Mia
21.Γλαύκη
22.Makis Del 
23.Ελένη Φλογερά
24.Ελευθερία Έρη
 25.Άννα Πάρος
 26.Άιναφετς

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους φίλους που δεν είχαν συμμετοχή 
κι όμως πέρασαν, έδωσαν το παρών, διάβασαν τις συμμετοχές μας
και τις αξιολόγησαν!
Αυτό είναι για μένα Γιορτή της Ποίησης!


Κλείνοντας, θέλω να τονίσω και πάλι ότι το Συμπόσιο είστε εσείς!
Εσείς το κρατήσατε και πάλι ζωντανό. 
Όχι, εγώ! 
Και με συγκινήσατε ΟΛΟΙ!


Για τη νέα χρονιά που κοντοζυγώνει θα ήθελα 
να έχουμε όλοι αγνές ψυχές, απαλλαγμένες από κακίες και κριτική.
Να ηρεμήσουμε από τους μεγάλους θυμούς μας 
και να κάνουμε ανακωχή με το μέσα μας και
μετά με όλα όσα μας θυμώνουν έξω μας.
Προσεύχομαι, εγώ που δεν προσ-εύχομαι,
να έχουμε γαλήνη και ηρεμία στις ψυχές μας.

Το Συμπόσιο "θέλει" να είναι ξανά μαζί σας το Πάσχα.
Θα το προσπαθήσω, καλώς εχόντων των πραγμάτων!

🙏

Σας φιλώ!
Αριστέα

🎄⭐🎄 Καλή Χρονιά! 🎄⭐🎄

50 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κυρά του Πύργου και καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
    Την τελευταία χρονιά το μεγαλύτερο λογοτεχνικό μου έργο είναι αφιερωμένο στους πρόσφυγες και τους άπορους κι αυτό με ώθησε να γράψω αυτό το ποίημα που κι εσείς αγαπήσατε γιατί φαντάζομαι οι χορδές της καρδιάς σας πάλλονται όπως και οι δικές μου.
    Ευχαριστώ πολύ που ομορφύνατε την δυστοπική πραγματικότητά μας με τους όμορφους στίχους σας.
    Συγχαρητήρια σε όλους, συμμετέχοντες και διακριθέντες.
    Να ειστε όλοι καλά, να έχετε υγεία και ευτυχία στις οικογένειές σας και
    "Να ορίζεστε αγάπη"

    Κυρά του Πύργου κι ακριβή μου φίλη "Τα Σέβη μου" ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου, σε ευχαριστώ για όλα!
      Πάντα χαρές και διακρίσεις, μάτια μου!
      Καλή χρονιά να έχεις, γεμάτη από αγάπη!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!!
    Αριστεα μου κάθε φορά θα στο λέω συγχαρητήρια και ευχαριστώ! Είσαι εξαιρετική πυργοδεσποινα!
    Σταυρουλα μου χίλια μπράβο! Τώρα που το διαβάζω μόνο του το ποιημα, φωνάζει Σταυρουλα! Έχει το λυρισμό και την ευαισθησία σου!!!
    Καλη πρωτοχρονια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια και σε σένα, Χριστινάκι μου! Κράτησες τη 2η θέση, από το προηγούμενο Συμπόσιο (βασικά οι τρεις πρώτες θέσεις δεν άλλαξαν χέρια ☺Σταθερές αξίες λοιπόν! ☺)
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Καλή Χρονιά να έχεις και Υγεία!
      Φιλάκια πολλά!
      🌲

      Διαγραφή
  3. Το τεράστιο ευχαριστώ σε σένα Αριστέα μου, γιατί κόπιασες να οργανώσεις ένα άψογο γιορτινό συμπόσιο!
    Πολλά συγχαρητήρια στην νικήτρια με το εξαιρετικό της ποίημα και φυσικά σε όσους έγραψαν ποιήματα και στόλισαν το συμπόσιο!
    Καλά δημιουργική χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα απ' όλα περαστικά σου, μαγισσούλα μου!
      Σε ευχαριστώ που είσαι κομμάτι κι εσύ αυτής της γιορτής της Ποίησης!
      Καλή νέα χρονιά, με γαλήνη και αγάπη!
      Υγεία πάνω απ ' όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και χρόνια πολλά.
    Και οι τρεις απόπειρες που έκανα για τη συμμετοχή μου στο Συμπόσιο, όλα μου έβγαιναν με έναν αρνητισμό μέσα από σκέψεις σε γεγονότα από το έτος που αποχαιρετάμε. Και δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος που αισθάνομαι έτσι. Πόλεμος (τον 21ο αιώνα..!), πανδημία, ενεργειακή κρίση, φτώχεια, κατάρρευση ειδώλων, κοινωνικές δομές σε αποσύνθεση, άνθρωποι σε σχιζοφρένεια.. Παραζάλη και ,Λυγμός.. Θέλω να μείνουν ως σκιές του παρελθόντος..
    Από τη φύση μου είμαι αισιόδοξος. Και για το νέο έτος θέλω να πάμε μπροστά. Με νέα βήματα από επιλογή, για ένα καλύτερο κόσμο, δίκαιο και ευαίσθητο.
    Ας στηρίξουμε κοινότητες και σημαντικούς ανθρώπους που μπορούν να μας κρατήσουν ψηλά σαν Κοινωνία. Ας γίνουμε συνοδοιπόροι, γιατί όχι, και στη πρώτη γραμμή. Είναι και δική μας ευθύνη να αποτρέψουμε την επέκταση των Κοινωνικών ανισοτήτων.
    Καλή χρονιά να έχουμε !
    Αριστέα, συγχαρητήρια για όλα, και συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες και διακριθέντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν, Τάσο μου! Να μείνουν σκιές του παρελθόντος όλα τα κακά που βιώσαμε την χρονιά που φεύγει. Κρατώ κι εγώ την αισιοδοξία σου και την ελπίδα. Ας φωτιστούν οι ψυχές μας και ας οδηγηθούμε από την αγάπη και μόνο για κάτι καλύτερο!
      Σε ευχαριστώ που ήσουν συνοδοιπόρος και σε αυτό μας το ταξίδι!
      Καλή χρονιά, με υγεία και ζεστασιά!

      υγ: Να μου φιλήσεις τον κυρ Γιώργη!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια σε όλους!
    Θα συμφωνήσω με τον Τάσο, με όλα αυτά που βιώνουμε κάθε φορά όταν είναι να γράψουμε κάτι στο Συμπόσιο γίνεται όλο και πιο δύσκολο, μία επίπονη διαδικασία. Μπράβο στον Σταυρούλα αλλά και σε όλους όσους γράφουν ερασιτεχνικά και δεν έχουν εμπειρία. Το να εκτίθεσαι θέλει τόλμη αλλά αξίζει..

    Σε ευχαριστούμε για όλα Αριστέα μου, μας υποδέχεσαι πάντα με ζεστασιά και παρακίνηση! ♥️

    Καλή χρονιά με υγεία και ανθρωπιά! ✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σας ευχαριστώ όλους καρδούλα μου κι εσένα που είσαι εδώ κι εξελίσσεσαι... Είναι υπέροχο συναίσθημα για μένα να βλέπω την εξέλιξή σας, να ξέρεις!
      Καλή χρονιά, πιτσιρίκα μου!
      Να έχεις υγεία πάνω απ' όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα στην πιο όμορφη παρέα!!!
    Τα θησαυρισματα ήταν αρκετά και η πρώτη επιλογή γεμάτη λυρισμό Μπράβο λοιπόν στην Σταυρούλα μας
    αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες
    Χρόνια πολλά!!!
    Πάντα τέτοια!!!!
    Καλή χρονιά με όμορφα σμιξιματα

    Φιλιά σε εσένα πυργοδεσποινα και πολλά μπράβο για την άοκνη προσπάθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν υπέροχο που σε είχαμε και πάλι μαζί μας Ελένη μου! Εμένα μου είχες λείψει! ♥
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Καλή και ευλογημένη χρονιά!
      Φιλάκια πολλά!
      ✨✨✨

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα σε όλους! Συγχαρητήρια στη Σταυρούλα μας και σε όλους τους διακριθέντες, αλλά και σε όλους τους δημιουργούς! Όλοι συγκίνησαν με την ευαισθησία τους!
    Όλοι επηρεαζόμαστε από την τρέχουσα πραγματικότητα, όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας και τα οποία τα τελευταία χρόνια είναι πολύ βαριά γεγονότα, είναι αλήθεια.
    Επηρεασμένη κι εγώ από όλα αυτά τις πρώτες μέρες δεν μπορούσα να γράψω κάτι, όταν τελικά μια περιπέτεια υγείας αγαπημένου μου προσώπου με ώθησε να στραφώ πάλι στην ελπίδα!
    Αυτή είναι η ευχή μου για όλους φίλοι μου,να μην αφήνετε την ελπίδα ό,τι και αν συμβαίνει γύρω!

    Αριστέα μου αγαπημένη σε ευχαριστώ για ακόμα μια φορά για την ευκαιρία! Και μόνο που είμαι ανάμεσά σας είναι Τίμη για μένα!
    Συγχαρητήρια για όλη τη διοργάνωση και ευχαριστώ για τον κόπο και τη φροντίδα που βάζεις κάθε φορά !
    Καλή νέα χρονιά σε όλους από καρδιάς!
    Ελευθερία ❤️❤️🎄🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Ελευθερία μου!
      Υγεία και ΄ό,τι άλλο επιθυμείς εσύ, χαρά μου, να γίνει πραγματικότητα!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που είσαι μέρος αυτού του Συμποσίου και για όλη τη χαρά και την αγάπη σου!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στη Σταυρούλα. Καταξιωμένη ποιήτρια, μας χάρισε θησαυρό. Μπράβο και σε όλους τους συμμετέχοντες. Υπέροχη κατάθεση ψυχής!
    Αριστέα μου σ'ευχαριστούμε γιατί είσαι η ψυχή του Συμποσίου. Εύχομαι κουράγιο στην σκληρή καθημερινότητά σου.
    Καλή κι ευλογημένη νέα χρονιά. Ας είναι το 2023 το έτος της ανθρωπιάς.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Αννούλα μου!
      Σε ευχαριστώ για την όμορφη συμμετοχή σου και τα καλά σου λόγια!
      Αμήν θα πω στην τελευταία σου ευχή!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα σας!
    Χαίρομαι πολύ που αποδέχτηκα φέτος την ανοιχτή πρόσκληση για το Συμπόσιο, της Αριστέας μας αν και δεν είχα τα κατάλληλα ρούχα γι’ αυτό. Ήρθα όπως ήμουν και με καλοδέχτηκε, με καλοδεχτήκατε και σας ευχαριστώ πολύ. Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και ιδιαίτερα στις φίλες που διακρίθηκαν.
    Με το καλό όλοι να υποδεχτούμε τον νέο χρόνο και εσύ Αριστέα μου εύχομαι να βρίσκεις και στο μέλλον το χρόνο και τη διάθεση να κρατάς ζωντανή την "παράδοση" του Ποιητικού Συμποσίου.
    Να έχετε υγεία και χαρά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μαρία μου στην παρέα μας!
      Καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι και αμέσως -μην χάσω ☺- σου λέω, σε περιμένω και στα επόμενα! ☺Ήταν να μην κάνεις την αρχή, εξαιρετική μάλιστα! Με ή χωρίς επίσημο ένδυμα, σε θέλουμε, σε θέλουμε!
      καλή συνέχεια, χαρά μου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Η Μαρία Γ. είμαι που υπογράφω το σχόλιο του παραπάνω ανώνυμου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν κάτι πραγματικά απολαμβάνω με την καρδιά μου, είναι αυτή εδώ η μάζωξη με κουβεντούλα πάνω στη γιορτή λήξης του "Συμποσίου". Είναι η πιο όμορφη στιγμή. Μαζεμένοι όλοι εδώ να λέμε σκέψεις, εμπειρίες και ευχές πάνω σ' αυτό το όμορφο, που πάντα ζούμε σε τούτο το δρώμενο.
    Θα ξεκινήσω να δώσω τα συγχαρητήρια της καρδιάς μου στη μεγάλη νικήτρια, τη Σταυρούλα μας. Το λυρικό της δημιούργημα, ξεχώρισε για μια ακόμα φορά. Ψηφίστηκε από τους μισούς, πήρε τα περισσότερα 3άρια, αγαπήθηκε. Λόγια για τη Σταυρούλα δεν χρειάζονται παραπάνω. Τα πιο ζεστά μου συγχαρητήρια.
    Θερμά συγχαρητήρια ακόμα σε δύο άλλες κυρίες, τη Χριστίνα μας, που το "κοριτσάκι με τα σπίρτα" στη δική της εκδοχή διακρίθηκε και ξεχώρισε. Επίσης σε μια μεγάλη "επιστροφή". Στην Αννέτα μας, όπου επιστρέφει δυναμικά, μετά από καιρό, με ένα ποίημα, που επίσης ξεχώρισε. Αννέτα μου, δεν πιστεύω να μάς λείψεις ξανά ναι;
    Εντυπωσιακή η "Λεζάντα" της Πέτρας μας. Ένα υπέροχο ολιγόλεκτο, κατά την ταπεινή μου άποψη, που, παρακαλώ, ψηφίστηκε από τους περισσότερους συμμετέχοντες, 15 τον αριθμό. Και μόνο τυχαίο δεν είναι.
    Θερμά συγχαρητήρια σε ΚΑΘΕ συμμετοχή, σε ΚΑΘΕ δημιουργό, στους ...άντρες της συντροφιάς ειδικότερα, που επιμένουν λυρικά σε πείσμα των καιρών. Σημασία δεν έχουν οι βαθμοί. Συμβολικοί είναι για τη χαρά και το τικ της συμμετοχής. Σημασία έχει ένα υπέροχο "Συμπόσιο" με 26 συμμετοχές και 26 ψηφίσαντες.

    Κλείνω να κάνω μια μεγάλη αγκαλιά στην Αριστέα, που διατηρεί-και καλά κάνει-άσβηστη τη φλόγα αυτού του δρώμενου, δίνοντας πολλές όμορφες στιγμές σε όλους μας. Να την ευχαριστήσουμε για το χρόνο της, για το μεράκι και τη διάθεσή της.

    Καλή χρονιά σε όλους παιδιά! Περισσότερα θα πούμε στα "σπίτια" σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και δημιουργική χρονιά, Γιάννη μου, ανέφελη και ζεστή να είναι!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλη την αγάπη που περιβάλλεις το Συμπόσιο, που χαίρεσαι σαν μικρό παιδί, που είσαι τόσο παρατηρητικός και αναλυτικός (ναι έχεις δίκιο για το ολιγόλεκτο της Πέτρας και νομίζω ότι δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο σε άλλο συμπόσιο , όσο μπορώ να θυμηθώ, δηλαδή),
      σε ευχαριστώ τέλος για την μεγάλη αγκαλιά! Την έχω πάρει ουκ ολίγες φορές από σένα!
      Πολλά γλυκά φιλιά, αγαπημένε φίλε μου!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στη Σταυρούλα μας για την πρωτιά στην όμορφη συμμετοχή της. Αλλά και στα κορίτσια μας που ξεχώρισαν στις πρώτες θέσεις. Και ένα μπράβο σε όλους για τη συμμετοχή! Ήταν ένα υπέροχο Συμπόσιο.
    Σε ευχαριστούμε για όλα Αριστούλι. Από την αρχή μέχρι το τέλος της διαδικασίας.
    Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους. Ευχαριστούμε για ένα ακόμα συμπόσιο Αριστάκι ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ, Μαρινάκι μου!
      Αγαπώ το μεράκι σου, τη σοφία σου και τη δυνατότητα να με συγκινείς, όπως το έκανες με τη 2η συμμετοχή σου!
      Ολόψυχα σου εύχομαι Υγεία και μια γεμάτη, δημιουργική χρονιά!
      Πολλά πολλά φιλιά, καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  13. Ένα σχόλιο από μένα, μέχρι να βρω χρόνο να περάσω από το χώρο σας, αλλά και να απαντήσω σε καθένα σας χωριστά: είμαι με τη ψυχή στο στόμα πάρα πολλές φορές. Δεν μπορώ να εγγυηθώ τίποτα με σιγουριά, γιατί δεν γνωρίζω ποτέ τι μου ξημερώνει. Για αυτό και νιώθω συγκίνηση που τα κατάφερα, ανάμεσα σε διαλείμματα και σε 5λεπτα πολλές φορές, να ετοιμάσω τόσο τις τρεις αναρτήσεις με τις συμμετοχές σας, όσο και την ανάρτηση λήξης, που απαιτεί χρόνο και φροντίδα από μένα!

    Για αυτή την αγαπησιάρικη, γιορτινή πάντα συνάντηση της λήξης συνεχίζω. Γιατί διδάσκουμε την άμιλλα!
    Σας ευχαριστώ βαθύτατα όλους για τα ζεστά σας λόγια!

    Θα επανέλθω σε λίγες ώρες -ελπίζω! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στη Σταυρούλα! Υπέροχο το ποίημα της.
    Ποιο να ξεχωρίσεις πρώτα από όλα αυτά τα διαμάντια;
    Μπράβο Αριστέα μου για άλλη μια φορά.
    Εύχομαι να συνεχίσεις έτσι.
    Καλή χρονιά σε όλους τους φίλους και τις φίλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις, Ρένα μου!
      Πολλά ζεστά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ένα άψογο γιορτινό συμπόσιο πήρε τέλος. Τι κρίμα! Ωστόσο αυτό που κρατά κανείς είναι το αποτύπωμα που αφήνει η δύναμη του λόγου. Δεν διάβασα τα ποιήματα απλά σαν αναγνώστης, αλλά ταυτίστηκα με τον πόνο, την ανάγκη, τη μοναξιά, την ανάμνηση και μέσα από αυτά τα συναισθήματα κατάφερα να νιώσω την αγωνία του ποιητή. Στις λέξεις κάθε στίχου έβλεπα εμένα, τα βιώματα, τα συναισθήματά μου. Έτσι μπαίνεις στον πειρασμό να προσθέσεις τις δικές σου σημειώσεις στο περιθώριο του κάθε ποιήματος. Κι αυτό που θα έγραφες είναι μια μόνο λέξη. Υπέροχο!
    Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλους με τις υπέροχες συμμετοχές! Στη Σταυρούλα που άξια πήρε την πρωτιά του νικητή, ιδιαίτερα όμως από καρδιάς θέλω να ευχαριστήσω εσένα Αριστέα μου για την τέλεια διοργάνωση και την ευκαιρία να δώσεις στην ψυχή να εκφραστεί με στίχο. Η ουσία δεν είναι οι λέξεις, είναι η συγκίνηση, που γίνεται καταφύγιο στο δικό σου συναίσθημα.
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά Αριστέα μου με υγεία, ψυχική ηρεμία, και δύναμη.
    Καλή Χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφο σχόλιο, Άννα μου! Ακριβώς το ίδιο κάνω κι εγώ και θα ήθελα να γίνεται από όλους. Δεν ήθελα ποτέ η αξιολόγηση να είναι μια απλή διαδικασία του τύπου "α, αυτό είναι μεγάλο, κουραστικό το αφήνω, α δεν μου αρέσει η παραδοσιακή ποίηση, το αφήνω, πάμε να βρούμε πέντε να τα βαθμολογήσουμε!" Το γράφω πάντα στην ανάρτηση με τις συμμετοχές, "Νιώστε τον πόνο του ποιητή καθώς αγωνιζόταν να ταιριάξει τις λέξεις του..."
      Σε ευχαριστώ, λοιπόν, από καρδιάς για όσα έγραψες!
      Καλή χρονιά να έχεις, με υγεία πάνω απ' όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στην Σταυρούλα που μας χάρισε ένα υπέροχο ποίημα που αγαπήσαμε όλοι, συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και κυρίως ευχαριστίες και μπράβο απεριόριστα στην οικοδέσποινα που ακούραστα μας κρατάει ενωμένους κάτω από την σκέπη της ποίησης.
    Εύχομαι σε όλους Καλή χρονιά με υγεία, και πολλή δύναμη και αντοχή! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και δημιουργική χρονιά, Μαίρη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Τα σχόλια όλων ζεστά, γεμάτα ομορφιά και τη μαγεία της σχεδόν Πρωτοχρονιάς.
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Το πιο όμορφο αντάμωμα είναι οι αγκαλιασμένοι στίχοι που δεν προσδοκούν τίποτα παρά μόνο να διαβαστούν και να μοιράσουν τα νοήματά τους.
    Συγχαρητήρια σε όλους ξανά, καλη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια θερμά για την υπέροχη συμμετοχή της Σταυρούλας, που αγαπήθηκε απ' όλους μας. Αριστέα μου, ήταν απ' τα πιο ωραία τραπεζώματα αυτό που ζήσαμε. Ευχαριστούμε για τη σκέψη και την υλοποίηση!
    Πολλά μπράβο σ' όλες τις συμμετοχές και εγκάρδιες ευχές στην εκλεκτή παρέα του Συμποσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, ήταν ένα φανταστικό τραπέζωμα, που αναπλήρωσε το άδειο δικό μου, της παραμονής Πρωτοχρονιάς! 😉 Ξεπέρασε και τις προσδοκίες μου (είχα αυτή τη φορά πάρα πολλές, εγώ που συνήθως δεν προσδοκώ!)
      Ολόψυχα εύχομαι καλή χρονιά και δημιουργική χρονιά να έχεις Κανελλένια μου και πάνω απ' όλα υγεία!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια στην Σταυρούλα για την πολύ ιδιαίτερη συμμετοχή της (την τίμησα δεόντως) όπως και για τα κορίτσια που πήραν τις επόμενες θέσεις!
    Μπράβο σε όλους για τις δημιουργικές τους απόπειρες!
    Να είσαι γερή, δυνατή και πάντα φιλόξενη Αριστέα μου!
    Καλή Χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Γλαύκη μου, γεμάτη υγεία και χαρές!
      Σε ευχαριστώ που ήσουν στην παρέα μας έστω και ως αξιολογήτρια και εύχομαι να σε έχουμε και με συμμετοχή στο επόμενο!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  20. Καλή Χρονιά, Αριστέα! Διαβάζω τα ποιήματα καθώς τα δημοσιεύουν οι δημιουργοί τους και απολαμβάνω τον οίστρο τους. Από την άλλη θαυμάζω εσένα, που έχεις τη δύναμη να οργανώνει ένα τέτοιο άψογο εγχείρημα. Υπέροχο το ποίημα της νικήτριας, γεμάτο συναίσθημα, με επιτυχημένη σύνδεση του θρησκευτικού βιώματος με όσα τραγικά ζούμε.
    Καλή Χρονιά και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχεις και εσύ, Βασίλη! Δημιουργική να είναι, με υγεία πάνω απ' όλα!
      Κι εγώ ακόμα δεν ξέρω πώς προλαβαίνω και τα έχω όλα έτοιμα εγκαίρως. Ιδίως τώρα που ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ελάχιστος! Είναι το πάθος για αυτό που κάνω που με οδηγεί!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  21. Θερμά συγχαρητήρια Σταυρουλίνι μου και Χριστινάκι μου! Δηλαδή εδώ που τα λέμε παιδιά, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά -μερικούς μήνες μετά το προηγούμενο συμπόσιο- η τριάδα είναι η ίδια. 😊 Μπορεί να μην το πρόσεξε κανείς άλλος, εγώ όμως έχω "θητεύσει" ελάχιστα σε τέτοιες θέσεις και μου.. αποτυπώνονται κάτι τέτοια! 😊😉 Εύχομαι και.. ανακατάταξη στο επόμενο συμπόσιο, επί της τριάδος βεβαίως βεβαίως! 🤣😂😋 (χιούμορ αφού)

    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές, αφού αυτό που κερδίζει πάντα στο τέλος είναι η δημιουργία. Ευχαριστώ από καρδιάς, εσάς που σας έκανε "κλικ" η μικρή μου συμμετοχή, και που συνδέσατε τη φωτογραφία με την "Λεζάντα" μου, μιας κι αυτό ήταν ακριβώς το νόημα που επιθυμούσα να γίνει αντιληπτό.

    Τις θερμότερες ευχές μου για καλή χρονιά σε όλες και όλους, πρωτίστως στο Αριστάκιον φυσικά, που αρίστευσε και πάλι με την επιμέλεια, τη φροντίδα και κυρίως τη φιλοξενία της! 💖🎄🎅✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Αριστάκιον σε ευχαριστεί για όλα!
      Καλή χρονιά, Πετρούλα μου!
      Καλή δύναμη να έχουμε στον κοινό μας!

      Διαγραφή
  22. Υ.Γ Αννετά...κι μου, σε λησμόνησα στο προηγούμενο σχόλιο, ωστόσο, μόνο απαρατήρητη δεν πέρασες, όχι μόνο από έμενα που σε ψήφισα, αλλά κι από τους περισσότερους φίλους, συνεπώς θερμά συγχαρητήρια και πάντα τέτοια! Την αγάπη μου! 💖🎅🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες! Στην Σταυρούλα που σάρωσε, στον δεύτερο στον τρίτο, στον τέταρτο ακόμη και στον τελευταίο! Εξαιρετική διοργάνωση για άλλη μια φορά! Καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μάκη μου!
      Καλή χρονιά να έχεις και να εκπληρώσεις στόχους και όνειρα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  24. Είναι αλήθεια ότι δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα, όμως σίγουρα δε θα χάσω την ευκαιρία να τα διαβάσω τώρα όλα που έχω χρόνο διότι απ' ότι καταλαβαίνω, μιλάμε για διαμάντια!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, στη νικήτρια, αλλά και σε εσένα Αριστέα για την εξαιρετική διοργάνωση!
    Να έχεις μία όμορφη χρονιά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα, Γιωτάκι μου!
      Εύχομαι στο επόμενο να τα καταφέρεις!
      Καλή χρονιά, μάτια μου!

      Διαγραφή
  25. Κοίτα να δεΙς τώρα Αριστάκι μου, που πέρασα από της Σταυρούλας και άκουσα το καταπληκτικό ποίημα της και για μαι ακόμη φορά εδώ της δίνω μαζί με την αγαπη μου και τα θερμά συγχαρητήρια μου για τα συναισθήματα που νιώσαμε, διαβάζοντας και ακούγοντας το.
    Αριστακι μου σόρυ για την αργοπορία μου να απαντήσω και σε σένα, να σε ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μας δίνεις με το συμπόσιό σου κάθε φορά, να κάνουμε την προσπάθειά μας να συμμετέχουμε με το λίγο ή το πολύ μας.
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και σε σένα αγάπη μου για την άψογη όπως πάντα διοργάνωση του!
    Ηταν από τα πιο όμορφα και συγκινητικά συμπόσια.
    Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους, Αριστακι μου με υγεία και ανοιχτές καρδιές σ🤗την αγάπη!
    Σε σένα μια μεγάλη αγκαλιά και ένα γλυκό γιορτινό φιλί. 😘
    Χρόνια πολλά και όμορφα!🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Ρουλίτσα μου!
      Υγεία να έχετε όλοι σας και να μου προσέχεις το Ρουλάκι, ναι;
      Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα παρούσα, μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Μπορεί ν' απέχω πια ως συμμετοχή και καμιά φορά ως βαθμολόγηση, αλλά η αίσθηση όσες φορές κι αν ξαναγυρίσω είναι πάντοτε η ίδια: συγκίνηση και χαρά. Αυτά τα δρώμενα μας ενώνουν και βγάζουμε όλοι τον καλύτερό μας εαυτό σε εποχές που είναι δύσκολες και πολλές φορές άγριες κι απάνθρωπες. Ερχόμαστε εδώ και ζούμε τη ζεστασιά τού και της δημιουργικότητας. Κι αυτό δεν είναι καθόλου λίγο. Μπράβο σε όλους σας που κάθε φορά είστε εδώ και δίνεται αυτόν τον παλμό. Μπράβο στην Αριστέα που πάντα ξεκινάει τον χορό... θα έλεγα πιέζοντας τον εαυτό της, αλλά, επειδή την ξέρω, δεν νιώθει να πιέζεται καθόλου, ίσα ίσα την γεμίζει όλο αυτό, κι είναι το καλύτερο παράδειγμα προσφοράς κι αλληλεγγύης. Συγχαρητήρια στην Σταυρούλα μας, στην Χριστίνα και την Άννα καιιιιι... στο κουμπαρόνι μου (κατά κόσμον Πέτρα) που ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα.

    Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου αρκεί ότι έρχεσαι και διαβάζεις. Ξέρω με πόσο σεβασμό διαβάζεις όλες τις συμμετοχές και καταθέτεις την προσωπική σου ματιά στα σχόλια. Αγαπάς την ποίηση, είτε γράφεις, είτε όχι.
      Και πάντα ελπίζω ότι κάτι μέσα σου θα κάνει κρακ, θα αποδιώξεις την γκαντεμιά 😋 και θα λυτρωθείς... Νιώθω ότι σου έχουν κάνει μάγια κι έχεις κλειδώσει. Άμα καταφέρεις και λυθείς έχεις πολλά να δώσεις...αλεπουδίτσα μου αγαπημένη! ♥
      Σ' αγαπώ!
      💖

      Διαγραφή